Nagrywanie rozmów z infolinią. Co zrobić, gdy bank się nie zgodzi?
Klient powiedział, że będzie nagrywał rozmowę z konsultantem. Bank: "pracownik ma prawo się rozłączyć". Czy na pewno? Prawnik radzi, byśmy nie bali się nagrywać bankowych (ale też innych konsultantów). Można je wykorzystać w celu ochrony swoich „uzasadnionych interesów”, czyli np. w sądzie.
marekrz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 280
Komentarze (284)
najlepsze
90% dziękuje i się rozłącza
@dejadeja tylko nie wiem czy jako osoba prywatna masz w ogóle obowiązek informowania kogokolwiek o tym, że nagrywasz...
to szanuje jego prywatność i nie odbieram.
Raz tylko dostawca próbował mi wmówić, że zamawiałem coś innego (jedzenie), ale nagranie dało mi taką pewność siebie, że jednak ugiął się zanim sięgnąłem po telefon..
Trzeba tylko usunąć niepotrzebne lub typowo prywatne rozmowy, a takie
A tak wracając do meritum to nie musimy nikogo uprzedzać o nagrywaniu i tyle
Problem w tym, że w tych wszystkich tele-bzdetach pracują ludzie, którzy wykonują polecenia z góry, a polecający mają taką samą wiedzę o prawie jak ja o balecie.
oraz od razu block numeru
- Informujemy, że rozmowa jest nagrywana.
- Wiem.