Asus zniszczył drogie urządzenie, teraz żąda 2500zł by naprawić to co sam popsuł
Pilnie potrzebna porada prawna :( Szok i niedowierzanie ! Pewnie nic nowego, ale asus po rozwaleniu laptopa za prawie 4 tyś. zł próbuje wyłudzić dodatkowe 2500zł. Rozwalili matrycę, każą wymieniać płytę główną.
hydroo z- #
- #
- #
- #
- #
- 142
Komentarze (142)
najlepsze
Tja, a na końcu o "wiązaniu końca z końcem". Zdecydowane jojczenie.
Generalnie kiedyś pracowalem w sklepie komputerowym i takich cyrkrów bylo wiele, kiedy pracowalem w TM rowniez robilismy zdjęcia bo i tutaj zdarzały sie ciekawe przypadki.
Tak na dobrą
Nie kłam.
Laptop wzięty na firmę automatycznie wyklucza Rzecznika Praw Konsumenta.
Po co ten inwalida "biega" do salonu x-kom ? Jeden telefon wystarcza do zgłoszenia na infolinii Asusa i serwis wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego laptopa.
Ty chyba widzisz inne spektrum barw - czarny nie może świecić :D
Ps. miałem sporo do czynienia z różnymi serwisami gwarancyjnymi (laptopy) i Asus był jednym z najlepszych i
Wyraźnie widać tu człowieka, który (jak słusznie zauważyłeś) biega zamiast dzwonić oraz dzwoni zamiast pisać.
Pewnego dnia komputer się wyłączył i już nie chciał włączać.
Znajoma poszła do salonu, tam go oddała na gwarancję.
Po jakimś czasie otrzymała mailem pismo że laptop miał wgrany nowy bios i ze przeszedł wszystkie testy, laptop wraca do sklepu.
W punkcie odbioru X-kom podczas próby włączenia laptop martwy, podjęta decyzja laptop wraca na gwarancje prosto z salonu x-kom.
Po
Jego stan był idealny, żadnej ryski, żadnych udarów, zamoczeń itd...
Po gwarancji przestał się włączać ekran.
Osobiście gdybym miał zorganizować sobie laptopa do pracy to poszukałbym kilkuletni biznesowy model z oferty poleasingowej np. Lenovo T510, T420 z pancerną obudową. One potrafią przetrwać nawet upadek ze stołu.
Można dostać całkiem przyzwoity laptop w okolicy 600-800zł z procesorem i5 i zintegrowaną grafiką, wymienić dysk na SSD za ok
Lenovo ThinkPad L540 i5 2,6/4GB RAM/500GB/WIN10EE za 750zł + do tego SSD M.2 120GB za 110zł
https://allegro.pl/oferta/lenovo-thinkpad-l540-i5-2-6-4gb-ram-500gb-win10ee-8025711541
Seria L540 nie jest tak pancerna jak T540, ale też jest mocna i wystarczy jeśli laptop nie jest codziennie noszony.
1. Nie zgłaszaj roszczeń z tytułu gwarancji tylko z tytułu rękojmi SPRZEDAWCY za wady rzeczy sprzedanej.
2. Nie ASUS jest stroną konfliktu dla Ciebie tylko sprzedawca (przy rękojmi za wady).
3. Tak firma jak i konsument może realizować swe uprawnienia w ramach rękojmi za wady choć część przepisów jest innych pomiędzy jednym a drugim. Z części przepisów