Asus zniszczył drogie urządzenie, teraz żąda 2500zł by naprawić to co sam popsuł
Pilnie potrzebna porada prawna :( Szok i niedowierzanie ! Pewnie nic nowego, ale asus po rozwaleniu laptopa za prawie 4 tyś. zł próbuje wyłudzić dodatkowe 2500zł. Rozwalili matrycę, każą wymieniać płytę główną.
hydroo z- #
- #
- #
- #
- #
- 142
Komentarze (142)
najstarsze
Generalnie kiedyś pracowalem w sklepie komputerowym i takich cyrkrów bylo wiele, kiedy pracowalem w TM rowniez robilismy zdjęcia bo i tutaj zdarzały sie ciekawe przypadki.
Tak na dobrą
Jego stan był idealny, żadnej ryski, żadnych udarów, zamoczeń itd...
Po gwarancji przestał się włączać ekran.
Tja, a na końcu o "wiązaniu końca z końcem". Zdecydowane jojczenie.
Nie kłam.
Laptop wzięty na firmę automatycznie wyklucza Rzecznika Praw Konsumenta.
Po co ten inwalida "biega" do salonu x-kom ? Jeden telefon wystarcza do zgłoszenia na infolinii Asusa i serwis wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego laptopa.
Ty chyba widzisz inne spektrum barw - czarny nie może świecić :D
Ps. miałem sporo do czynienia z różnymi serwisami gwarancyjnymi (laptopy) i Asus był jednym z najlepszych i
Wyraźnie widać tu człowieka, który (jak słusznie zauważyłeś) biega zamiast dzwonić oraz dzwoni zamiast pisać.
Pewnego dnia komputer się wyłączył i już nie chciał włączać.
Znajoma poszła do salonu, tam go oddała na gwarancję.
Po jakimś czasie otrzymała mailem pismo że laptop miał wgrany nowy bios i ze przeszedł wszystkie testy, laptop wraca do sklepu.
W punkcie odbioru X-kom podczas próby włączenia laptop martwy, podjęta decyzja laptop wraca na gwarancje prosto z salonu x-kom.
Po
Ja miałem podobną sytuację z serwisem Asusa, i problem polega na tym że mają 2 centra serwisowe jeżeli trafił do kostrzyna bodajrze to możesz być pewny, że laptop będzie uszkodzony albo odeślą bez naprawy. A co do zwrotu polecam na zasadzie renkojmi mi się tak udało odzyskać pieniądze na laptopa kupionego na firmę