- projekt skrzyżowania - wyjeżdzające renault z parkingów przy ulicy grunwaldzkiej nie widzi jakie ma światło bo sygnalizator jest umiejscowiony przed wyjazdem (ma co prawda znak stop ale wtedy zamiast zakazu wjazdu na skrzyżowanie ma "tylko" ustąpić pierszeństwa)
- samochody stojące na skrzyżowaniu i zasłaniające widok
- coś się zdaje że audi to jechało całkiem szybko (+motocyklista) i chcieli zdążyć na resztki zielonego (albo już
@buont: Kierowca Renault powinien zatrzymać się i bardzo powoli wtaczać na kolejne pasy, bo był całkowicie zasłonięty. To, że nie widzisz nie znaczy, że nic nie jedzie.
Jak to powiedział ślepy dżokej wsiadając na konia do Wielkiej Pardubickiej - "nie widzę przeszkód".
Powodem wypadku było wymuszenie pierwszeństwa. Kierowcy Audi i motocykla powinni dostać mandaty z nadmierną prędkość.
Mam pytanie odnośnie świateł sygnalizacyjnych w Polsce. Czy można gdzieś zgłosić petycję o zmianę umiejscowienia świateł? Nie wiem kto był taki mądry aby światła stały na linii zatrzymania pojazdu. Przykład duński, światła zawsze są po przeciwległej stronie, każdy je widzi, są również czasami pod kątem ustawione aby każdy wiedział o kogo chodzi, druga sprawa to czas, żółte światło jest dłużej a zielone po drugiej stronie włącza się z opóźnieniem, zapewne są to
Out of fucking nowhere xD. Tak to jest jak sie wyjezdza na ulice gdy sie nie widzi wszystkiego. To teraz kierowca Renault bedzie sie rozgladal i wyjezdzal wolniej
@reddml Fakt raczej 50 nie jechał. Poza tym motocykliści na ścigaczach jeżdżą jak by brali udział w wyścigach Isle od Man. Ostatnio jeden tak #!$%@?ł na zakręcie że wiechał na mój pas i musiałem zjechać bo by mnie i jego już nie było. Ok motocykle są wszędzie ale nie generalizując większość #!$%@? tam gdzie nie powinna. Jedyna słuszna grupa to Harleyowcy jakoś mało widziałem wypadków z ich udziałem a jeździ ich sporo.
@piotredarew dokładnie chociaż ten gość co jechał autem też jakoś wolno nie jechał mimo iż widział korek i skrzyżowanie. Wystarczyło zwolnić tak samo jak ludzie widzą przejście przeciwny pas stoi z przerwą na przejście to nie zwolni na chwile bo by przecież z 5 sekund życia stracił a motocykliści jeżdżą szybko ale co najważniejsze zupełnie nie myślą. Można jechać szybko ale w taki sposób by dać się zauważyć a wyskakując zza auta
Komentarze (15)
najlepsze
- projekt skrzyżowania - wyjeżdzające renault z parkingów przy ulicy grunwaldzkiej nie widzi jakie ma światło bo sygnalizator jest umiejscowiony przed wyjazdem (ma co prawda znak stop ale wtedy zamiast zakazu wjazdu na skrzyżowanie ma "tylko" ustąpić pierszeństwa)
- samochody stojące na skrzyżowaniu i zasłaniające widok
- coś się zdaje że audi to jechało całkiem szybko (+motocyklista) i chcieli zdążyć na resztki zielonego (albo już
Jak to powiedział ślepy dżokej wsiadając na konia do Wielkiej Pardubickiej - "nie widzę przeszkód".
Powodem wypadku było wymuszenie pierwszeństwa.
Kierowcy Audi i motocykla powinni dostać mandaty z nadmierną prędkość.
@Sierzant_Cruchot: Zdarzenia ze skutkiem śmiertelnym, nie można zakończyć na drodze mandatowej.
Biegły będzie musiał ustalić, czy przekroczenie prędkości, przyczyniło się do śmierci kierującego i jaki był stopień tego przyczynienia.
Komentarz usunięty przez moderatora