•  

    pokaż komentarz

    Ciekawe, że koronnym argumentem za tym jest wyższość mężczyzn nad kobietami. W dzisiejszym świecie, to raczej działa w drugą stronę. Abstrahując już od tego, że kobiety same przez lata utrwalały te seksistowskie stereotypy. Coraz lepiej na świecie się robi. Trzeba regulować coś, co powinno być sterowane społecznym niezadowoleniem (nie podoba mi się reklama, nie kupuje). Więc idąc za tym tropem, zwykli ludzie mają to w dupie, tylko się to mniejszościom nie podoba.

    •  

      pokaż komentarz

      @Brother_of_Steel: Dam prosty przykład. Pokazujemy grupę ludzi. Kobiety i mężczyźni. Mężczyźni statystycznie wyżsi, co pokazuje "wyższość mężczyzn nad kobietami". Twórca materiału do sztumu na dożywocie. Kurtyna xD

      źródło: stop-oppressing-me.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @lonegamedev: jakby reklama pokazywała faceta który sprząta a laska sobie siedzi i pije browara, to by było OK.
      Tak samo, jak gej is proud to be, to jest cacy, ale jakbym zaczął chodzić z transparentem "proud to be hetero" to zaraz bym został nazwany homofobem i bigotem.

      k@$#a, kiedyś rozum miał pierwszeństwo przed głupotą, a teraz jest niestety odwrotnie.

  •  

    pokaż komentarz

    Kobiety na traktory a mężczyźni do kuchni... Chociaż moment... Makłowicz, Brodnicki, Okrasa i cała reszta kuchcików vs wielkie remonty robione przez celebrytki... rękami mężczyzn. Coś się nie spina.

  •  

    pokaż komentarz

    Prawidłowo. Europa się cywilizuje, a w Polsce:

    Wyrabianie w chłopcach nawyku sprzątania po sobie – według abpa Stanisława Gądeckiego – prowadzi do wypełniania ideologii gender, a tym samym kryzysu tradycyjnej, katolickiej rodziny.