•  

    pokaż komentarz

    Ja tez miałem z t-mobile ostatnio akcję. Już uznali mi reklamacje na prawie 1000 zł. Mirki uciekać od tej firmy, bo to co tam się dzieje to jest granda. Konsultant wielokrotnie okłamał mnie przy przedstawianiu oferty. Precz z T-mobile.

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: też mnie chcieli w c#$$$ zrobić- standardowo końcówka umowy, standardowo konsultanci. standardowo cuda na kiju. Efekt? Telefony konsultantów średnio 3 razy na tydzień, za każdym razem super propozycja, damy telefon- taki, sraki, owaki, tablet, netflixa, nielimitowanego neta, mobilny net, router do niego gratis a nawet obciągniemy z połykiem! Wszystko to gratis za fakt bycia klientem przez -naście lat! Taka oferta! To co- możemy wysyłać umowę?

      A ja, że jestem mocno wyczulony na takie przyspieszacze, szczególnie telefoniczne, powiedziałem, że spokojnie, najpierw to ja mam kilka pytań, które i tak były przerywane wspomnianym "to rozumiem, że mogę wysyłać tak?". Więc zacząłem pytać, bardzo, bardzo dokładnie, o każdy element, specjalnie punktując przy okazji to, że nie mają pojęcia CO sprzedają. A na samym końcu zadałem 3 pytania.
      1) czy zna pani obecną kwotę mojego abonamentu?
      2) to proszę mi powiedzieć ile mnie całe to dobrodziejstwo będzie dodatkowo kosztować
      3) proszę mi powiedzieć ile będzie wynosił mój nowy abonament

      A jakie uzyskałem odpowiedzi?
      1) Tak, to (przykładowo) 120zł za wszystkie numery
      2) Absolutnie 0 złotych!
      3) 178,99zł

      No k%!%a no... ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jedyne co powiedziałem, to to, że bardzo nie lubię jak mnie w c#$$$ ktoś robi na cyferkach i następnym razem zanim zadzwonią, to niech dobrze się zastanowią i wybiorą kogoś, kto jest uczciwy i będzie potrafił liczyć.

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: Jednak mieszkając w większym mieście są to jedyni, którzy posiadają "PRAWDZIWY" nielimitowany internet z którego mam 3 karty sim dla 3 osób w normalnej cenie i każda pobiera miesięcznie ~500gb danych/miesięcznie i ani razu nie zrobili lejka.

    •  

      pokaż komentarz

      ale dalej oszukują klientów, więc Ciebie pewnie też. Przejrzyj faktury i zobacz ile masz już dodatkowych płatnych usług uruchomionych. To są naciągacze i tyle.

    •  

      pokaż komentarz

      @Danteo2: Dodając, mając normalną prędkość internetu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: z tymi usługami dodatkowymi to niestety standardowa praktyka u wszystkich znanych mi dostawców telefonów i internetu :/

    •  

      pokaż komentarz

      @kaganiec_oswiaty: Heh, do mnie też ostatnio dzwonili, dobrze to znam. Żeby było śmieszniej, trafiłem chyba na jakiegoś nowego pracownika - w tle było słychać że ktoś za nim stał i dosłownie mówił mu co ma gadać.

      Odbieram, facet pyta czy mam chwilę żeby wysłuchać oferty, mówię że nie - zignorował totalnie i zaczyna szczebiotać. Wziął mnie tym totalnie z zaskoczenia, ale chuj, miałem akurat chwilę wolną, dam się facetowi wygadać. Wiadomo, mają plany sprzedażowe, z tych telefonów po prostu się ich rozlicza - a mi się przecież nic nie stanie jak wysłucham co ma do powiedzenia, może faktycznie oferta będzie spoko. Yhy, jasne.

      No i gada. I gada. I gada. Nowy telefon. Miliard darmowych minut. Dwa miliardy darmowych esemesów. Pakiet internetu taki, że wszystkie filmy z YT mogę sobie zgrać a i tak nawet połowy nie wykorzystam. No cuda-wianki. Słucham, nic nie odpowiadam.

      W końcu facet zapytał czy oferta dobra, sam sobie na to pytanie odpowiedział (xD) i mówi, że prosi jedynie o podanie paru danych, on zaraz umowę przygotuje i wysyła. W końcu miałem okazję się odezwać - najpierw zapytałem ile mnie ta przyjemność będzie kosztować (najpierw seria uników z gatunku "wcale nie taka droga", dopiero po chwili przyznał że chodzi o prawie dwie stówy/miesiąc xD), mówię żeby się nie fatygował bo nie jestem zainteresowany, jego oferta jest po prostu za droga jak na moje "telefoniczne" potrzeby.

      Konsultant - totalne zaskoczenie. Wyraźnie zirytowany ton głosu, pyta mnie jakim cudem nie chcę skorzystać z oferty, przecież jest taka wspaniała - a stojący za nim "pomocnik" podpowiada mu co ma gadać i jak mnie zachęcić, na tyle głośno że wszystko słyszę (xD). Zaczynam się już dosłownie śmiać do telefonu, mówię mu że dziękuję za telefon i przedstawienie oferty, ale nie jestem zainteresowany. Facet, już naprawdę wyraźnie wk?#$iony, zaczyna się na mnie wręcz drzeć, że on już umowę przygotowuje, już ją prawie do koperty wsadził i chce wysyłać a ja tu takie cyrki odstawiam. Mówię "nie", raz, drugi, trzeci - koniec końców musiałem się na chama rozłączyć w połowie zdania, bo facet po prostu nie chciał przyjąć do wiadomości że nie chcę podpisać tej umowy.

      Słowo daję, to była chyba najbardziej absurdalna rozmowa z konsultantem telefonicznym jaką w życiu przeprowadziłem.

    •  

      pokaż komentarz

      @mnik1: Nastepnym razem 3x zastanowisz sie czy rzeczywiscie masz czas. Mnie, jak sie nie chce sluchac to sie zwyczajnie rozlaczam w polowie zdania, albo pytam czy to nagrywana rozmowa? Po odpowiedzi tak oswiadczam, ze nie wyrazam na to zgody i sami odkladaja sluchawke ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel kilka lat w tmobile żadnych problemów. Pozdrawiam.

    •  

      pokaż komentarz

      Mnie, jak sie nie chce sluchac to sie zwyczajnie rozlaczam w polowie zdania, albo pytam czy to nagrywana rozmowa?

      @pepinoogorino: Znajomy opowiadał, że dzwoniła ostatnio do niego babka od sprzedaży tych cudownych garnków za 20 kafli. Mówi, że rozmowa nagrywana na potrzeby jakieś-tam, znajomy odpowiada że w takim wypadku on też odpala nagrywanie. Babkę zakręciło, zaczyna mu gadać że nie życzy sobie być nagrywana, znajomy mówi że kij go to obchodzi, bo to przecież ona do niego dzwoni, nie odwrotnie.

      Mówi, że od tego czasu jakoś tajemniczo przestali do niego wydzwaniać xD

    •  

      pokaż komentarz

      koniec końców musiałem się na chama rozłączyć w połowie zdania, bo facet po prostu nie chciał przyjąć do wiadomości że nie chcę podpisać tej umowy.

      @mnik1: i uwierz mi na słowo- gdybyś się nie rozłączył, to facet by ci jeszcze z pół godziny nawijał makaron na uszy, zanim jego kolega zza pleców by go poinstruował, że stracił za dużo czasu i nie może tego dłużej ciągnąć. Dlatego mam uczulenie na telefonicznych konsultantów wszelkiego typu

    •  

      pokaż komentarz

      @kaganiec_oswiaty: @mnik1: dopóki będziecie jak te cielęcia odbierać i wysłuchiwać tych pierdół, dopóty oni będą truć dupe i robić Was w konia. Szybkie pytanie, szybka odpowiedź: Za ile nowa umowa i jak nie pasuje to się rozłączyć!

    •  

      pokaż komentarz

      @reddml: może nie wiesz, że Cię oszukują :) To chyba tak działa, bo bazują na tych co nie sprawdzają faktur :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel wiem dokładnie co mam :)
      A nawet jakbym miał przepłacać to zasięg mają najlepszy tam gdzie bywam

    •  

      pokaż komentarz

      @mnik1: może nie dotyczy akurat komórkowni - ale też raz chciałam być miła dla pani telemarketerki - z ubezpieczalni. Na koniec rozmowy prawie się na mnie obraziła, że czemu nie chcę, skoro to taka fantastyczna oferta i w ogóle jak to tak? Teraz grzecznie mówię, że nie mam czasu ;)

    •  

      pokaż komentarz

      ale dalej oszukują klientów, więc Ciebie pewnie też.

      @Truciciel: Przez dwa lata prawie żadnych problemów, w kwietniu br. na fakturze pojawiły się opłaty za jakąś usługę premium tzw. WAP Billing i cyk do faktury dodatkowe 75zł, ale spoko reklamacja złożona i na drugi dzień od zgłoszenia uznana wraz z korektami faktur, przy okazji blokada wszystkiego co premium.
      Mam u nich internet domowy LTE.

      Polecam ten internet, jest to chyba jedyny internet mobilny bez limitu danych, jedyny haczyk to prędkości w dwóch wariantach od wyboru do 20Mbps oraz do 60Mbps, u mnie cały czas max transfer i niski ping, zassane już prawie 9TB,
      Ogólnie w ogóle nie muszę się tym internetem przejmować, przez cały okres umowy rachunek płaci się sam przez zlecenie stałe w mbanku. Żadnych problemów po za tym wspomnianym wyżej.

    •  

      pokaż komentarz

      @reddml: Gratuluje u mnie to 3 miesiące i juz było 3 dyszki do faktury z D*** ale robili korekty.

    •  

      pokaż komentarz

      Teraz grzecznie mówię, że nie mam czasu ;)

      @rojka: I tak jest lepiej dla pracownika... gorzej dla wszystkich innych, do których dzwonią ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @DRESIARZZ: Czyli Ciebie też próbowali oszukać ? :) Nieźle się dzieje :D

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli Ciebie też próbowali oszukać ? :) Nieźle się dzieje :D

      @Truciciel: Chyba nie wszedłeś w link, mój problem tyczy się raczej wszystkich operatorów. Raczej nie oni, a firma Dimoco w moim konkretnym przypadku.
      Tmobile przynajmniej bez problemu uznał reklamację, przykładowo w orange bywa różnie. W sumie firma Dimoco/mobileinfo.biz też chcieli oddać kasę za niesłuszne usługi premium, ale tmobile był ekspresowy :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: Jakoś jak była Era było mi lepiej...
      Mirku co polecasz?( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Za ile nowa umowa i jak nie pasuje to się rozłączyć!

      @gosurosu: taa, a po drodze będzie jakieś magiczne rozmnożenie kosztów, o którym ci nie powiedzą, bo będą tak układali gadkę- patrz moje 3 pytania ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: @kaganiec_oswiaty: Oni w hu@@ robią od dawna, najgorsze ze później wkracza UOKiK - przyj$?!! jakąś kare na kilkadziesiąt milionów. Kasa idzie do Państwa a ty masz wielki Hu@@

      To jest kolejny podatek dla Państwa. Oni się wręcz cieszą ze jakaś firma kombinuje....

    •  

      pokaż komentarz

      @Truciciel: Płacę parę złoty h miesięcznie i mam nielimitowane rozmowy, sms i pakiet netu na zawołanie. Nie ma drugiej tak dobrej oferty, a mam ponad 350 na końcie, także nie myślę o wydatkach na doładowanie przez kolejne lata.

    •  

      pokaż komentarz

      @Herron: t-mobile to gówno i nie przekonuj mnie, że jest inaczej

  •  

    pokaż komentarz

    Oni chyba chcą ewidentnie przegrać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    I muszę Cię zmartwić. Będziesz cholernie niemiło zaskoczony. Już wyjaśniam co oni zrobią. Oleją Twoje pisma, Twojego prawnika, sprzedadzą w końcu fakturę firmie windykacyjnej a ta będzie Ci dupę zawracać do usranej śmierci.
    Jedyne co mogę Ci radzić to zwróć się do UKE. UKE nie oleją i jeśli UKE uzna że Ty masz rację a z tego co piszesz raczej tak będzie to wtedy T-mobile odpuści a raczej na poważnie zajmie się tą sprawą.
    Inna rzecz że musiałeś trafić na jakieś betony. O ile do upadku jakości świadczonych usług to oni się nie przyznają nawet na torturach Świętej Inkwizycji o tyle taki błąd że naliczyli Ci jakąś karę z dupy powinni łatwo odpuścić. Ale jak napisałem trafiłeś na jakiegoś dalece niekompetentnego pracownika. A przy rozmytej odpowiedzialności w takich firmach tak to się z reguły kończy. Ale radzę uderzyć do UKE.

    •  

      pokaż komentarz

      @LOST_CONTROL: Firma windykacyjna -> mówisz że albo niech sp#?%!%@ają albo niech normalnie idą w proces. Tzn. do sądu. Bo jak nie to zgłosisz nękanie. I jak nie idą do sądu tylko dalej się dobijają to faktycznie zgłaszasz to nękanie.
      Bo skoro Ty nie uznajesz długu, to droga jaka im zostaje, to droga sądowa. A nie prywatnie wydzwaniać, p@!$!!!ić itd. - to jest nękanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: Tak, tak to wygląda prawnie ale te firmy to często tak mam wrażenie jakby prowadzili debile odporni nie tylko na prawo ale i na zwykłą logikę. Miałem kiedyś z takimi jazdę za jakieś 2.30 PLN:) Całkiem wyssanej z dupy faktury od Allegro którą owo Allegro sprzedało tej firmie:) Że tylko 2.30 to szkoda im było nawet na telefon czy polecony ale skrzynkę mailową to mi zawalali regularnie. Mieli pecha:) Którego pięknego dnia byłem we Wrocku i znalazłem chwilę:) Zrobiłem taką karczemną awanturę że już mi skrzynki nie zawalają. Ale przy okazji zobaczyłem jak wygląda taka poważna firma windykacyjna:) Dwie brzydkie larwy co dzwonią, piszą i pan prezes Janusz który nawet dobrze zdania nie umiał sklecić w naszej konwersacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @LOST_CONTROL: Z firmą windykacyjną najskuteczniejsza metoda to od samego początku twardo mówić "no to idziemy do sądu, proszę mnie pozywać".

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: Dalej piszą. Przynajmniej tak było w moim wypadku. Jak grochem o ścianę. A nawet na początku starałem się wyjaśnić sprawę. Betony, naprawdę straszne betony. Może teraz, bo u mnie to było ładnych dziesięć lat temu, jakaś większa świadomość prawna. W sensie że takie nękanie jest bezprawne.

    •  

      pokaż komentarz

      @LOST_CONTROL: No i składasz normalnie zawiadomienie do prokuratury. Już kilka takich spraw miałem. Dostałem na moją firmę fakturę za usługę niewykonaną lub wykonaną źle. Idę do prawnika i mi mówi - nie płacimy, niech pozywają, na 100% przegrają. Oni wiedzą, że przegrają więc sprzedają fakturę za 20-30% wartości firmie windykacyjnej. I firma widzi, że mała/średnia firma, więc zaczyna metodą standardowego nękania. Ale już trochę tak jest że jak odpowiadasz "w tej sprawie proszę się kontaktować z moim prawnikiem, ja sam tematu tej faktury w ogóle nie znam, moja firma jest za duża bym się zajmował każdą drobnostką" to troszkę miękną. Tak, wiem, że to jest bufonada, ale z takimi inaczej się nie da.

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: Właściwie to dramatem jest że takie firmy w ogóle na rynku egzystują. Dla mnie to jakieś chore. Bo jeśli jakaś firma wystawia fakturę, ktoś ją neguję, różnie bywa, to sprawa powinna być między tą firmą a płatnikiem a nie jakaś mam wrażenie sępią firma chce później coś wycisnąć. I to wiadomo że wątpliwymi metodami zawracania dupy.
      Mnie to strasznie wk?@@iało jakiś czas temu jak do mnie dzwonili i pytali o sąsiada co ma długi i kłamali że są z banku i coś pilnego a nie mogą złapać kontaktu, i takie tam dyrdymały. A ja oczywiście twardo że nawet nie znam kolesia:) Choć obok mam biuro:)

    •  

      pokaż komentarz

      @LOST_CONTROL: Wiesz, my sobie z takimi firmami radzimy i nagle się okazuje, że to jest dość proste. A one mimo tego cały czas na rynku egzystują. Wniosek - muszą żerować na jakichś prostych ludziach, którzy jak słyszą "windykacja" to się boją, sprzedadzą krowę i zapłacą. Jacyś emeryci, rolnicy, samotne matki itd. Odrażające.

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: W punkt. To jest właśnie odrażające bo żerują faktycznie na jakiś zastraszonych ludziach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: @LOST_CONTROL: W ogóle sprzedanie należności firmie trzeciej przed wyrokiem sądu jest zgodne z prawem?

    •  

      pokaż komentarz

      @r4do5: Tak, a czemu nie? Przecież cały faktoring na tym polega.

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: Nie wiedziałem ale mogłem sobie wygooglować zamiast głupio się pytać.

    •  

      pokaż komentarz

      @r4do5: Wiesz, w takim idealistycznym założeniu prawa cywilnego wierzytelność to jest po prostu rodzaj aktywów, bo się zakłada że jak przyjdzie termin/wezwie się do zapłaty, to dłużnik po prostu zapłaci, a nie że z każdą wymagalną wierzytelnością się trzeba użerać po sądach. No i tak w życiu też generalnie jest, że mimo wszystko większość zobowiązań ludzie po prostu płacą. ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Neoplan: W korespondencji piszą, że te 5000zł to jest odszkodowanie za naruszenia. Czy firma może sobie sama przyznać odszkodowanie od klienta ?

      https://antyweb.pl/t-mobile-wypowiada-umowe-bo-klient-zbyt-czesto-zglaszal-reklamacje-no-chyba-nie-do-konca/

      No ale zdaje się sam pisałeś wcześniej o niesłusznie naliczanych należnościach. Tak więc w systemie bez chodzenia do sądu w jaki sposób by się kwestionowało takie należności albo jak firmy by udowadniały, że słusznie domagają się zapłaty, czyli faktycznie wykonały usługę wg umowy?

    •  

      pokaż komentarz

      @LOST_CONTROL: Później im przyjebią kare na miliony a my z tego mamy gówno. Państwo wręcz się cieszy jak te kary ładuje , kolejny podatek od społeczeństwa, mnie już zaczyna zastanawia czy oni się nie dogadują na boku. Wprowadzają jakąś usługę okradną miliony, później kara i kasa do budżetu.... i tak w kółko od lata

    •  

      pokaż komentarz

      @r4do5: Nie może przyznać, ale może wezwać do zapłaty. Bo z pewnych względów wypada najpierw wezwać i dopiero z odmową iść do sądu. Tak jak Ty będziesz chciał od kogoś dochodzić jakiejś kasy, to zawsze trzeba do niego pismo "przedsądowe" wysłać - żeby zapłacił, bo jak nie to idziesz do sądu. Potem mija termin który mu dałeś i składasz pozew.
      Firma nic sobie nie "przyznaje". To jest sformułowane jej oczekiwanie od Ciebie, póki co "po dobroci".

  •  

    pokaż komentarz

    Oho minusy lecą. Trole #tmobile w akcji :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Tomek, nie denerwuj się. Nie warto.

    •  

      pokaż komentarz

      @FunWorld: póki co mnie to bawi. Serio. Myślałem, że w takich korpo zdarzają się jednak kompetentni ludzie, ale widać braki kadrowe nawet korpo dosięgają.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Daj znać za rok co dalej. Zakopałem bo z samego wykopu nic nie wynika oprócz tego, ze dostałeś dwie faktury związane z zerwaniem umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron ja napisałem o niekompetencji Orange to mnie zminusowali, że innym działa i nie mają problemu i ogólnie wyp$#@?##aj (double kill - wadliwy router który każą mi na własną rękę jeździć i wymieniać oraz problem z zbyt dużą ilością użytkowników do ilości BTS na osiedlu z czego mogę ich światłowód a) wsadzić sobie w dupę bo co chwilę i tak telefon ciągnie z danych mobilnych, ale z karty plusa b)bo z karty Orange ma kicia co pół minuty, no bo bts'y. Problem istnieje od 5 lat z bts jak nie lepiej, nic z tym nie robią, dalej co chwila zrywam ich ulotki z klatki. Nie wymieniłem jeszcze routera, bo mam 17km do najbliższego salonu, w razie gdyby oni mieli "się fatygować" to mnie ta przyjemność bagatela 200pln wyjdzie. Na dniach kupuje auto, pojadę wymienić po raz kolejny to ścierwo (nadmienie, że jak mieszkałem w innym miejscu to wymieniali co pół roku bez żadnego płacenia i żadnego ale) to zdecydowanie zniechece ich do pracy w tej sieci. Gdzieś mam, że to też ludzie, od co drugiej osoby dostają srogi op@!@!#?, zgodzili się pracować z ich logo na klacie, to teraz mają. Pracowałem w obsłudze klienta, wiem co to oznacza, też się na to godziłem, taka praca.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Mirku, dużo melisy lub czegoś na uspokojenie, dobra muzyka, kobieta (jeśli posiadasz/jesteś w związku/małżeństwie) a ten hiv sukcesywnie staraj się usunąć z pamięci.
      Przerabiałem tych ch0joow. Od grudnia do kwietnia wypowiadałem umowę. Po prostu qrwie ignorowali wymówienia, potem mi faktury na 0 zł korygujące przysyłali. Dopiero pójście do innego operatora z prośbą przeniesienia numeru poskutkowało i nie mogli olać. Masakra jakie wieśniactwo i chamówa. To jest po prostu Dno-mobile. Nigdy więcej.
      Zapomnij, mówię Ci, nie żyj przeszłością i nie drąż bo tylko Cię to będzie dręczyć i męczyć i stwierdzisz że jesteś maluczkim kopanym przez korpo bezkarne z prawnikami-pitbullami a Ty bezbronny. Mówię Ci, zapomnij. A przynajmniej spróbuj.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: A jaki masz router? Bo też mam od niedawna nowy router od Orange i odp!$!%?!a takie cyrki, że pomstuje dzień w którym podpisałem z nimi umowę. Zastanawiam się czy to jest ten sam model routera.

  •  

    pokaż komentarz

    To jest korpo. Wydadzą dowolne pieniądze, żeby udowodnić, że mają rację, nawet jeżeli jej nie mają. Przeszło to przez kilka szczebli i będą udawać, że to nie ich ręka. Zainteresuj Samcika albo innego dziennikarza sprawą.

    Dołóż paragraf o działaniu na szkodę spółki przez ich durne procedury. Tutaj odpowiedzialność ponosi zarząd spółki.

1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 następna