Toyota usuwa reklamy z mazurskich jezior. „Źle to wpływało na wizerunek marki"
Toyota Motor Poland i Mazurskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe po fali krytyki w mediach społecznościowych zdecydowały się zakończyć rozpoczętą niedawno akcję „Bezpieczne Mazury”. - Źle to wpływało na wizerunek marki - przyznaje Robert Mularczyk, PR senior manager w polskim oddziale Toyoty.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Komentarze (119)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Widać, co było priorytetem.
Te tablice pojawiły się BEZ WIEDZY I ZGODY zarządzającego akwenami?
WTF?!
Kto w dużej firmie był takim idiotą zeby taką akcję przeprowadzić zaakceptować? I tak pozbawioną wrażliwości na możliwe reakcje społeczeństwa że myslał że to przejdzie...