Refleks swoją drogą, przede wszystkim zerkał co kilka sekund w lusterka, nawet kiedy nic się nie dzieje i stoimy w korku, tak jak powinien każdy kierowca.
@rzeznia22: Nie wiem czemu i skąd się to u mnie wzięło, ale siedząc za kołkiem czuje potrzebę kontrolowania wszystkiego dookoła, chociaż może nie powinienem nazywać tego kontrolowaniem, a obserwacja. Co jakiś czas zerkam we wszystkie lusterka, żeby wiedzieć co się dzieje dookoła mnie zupełnie bezwarunkowo.
Initially since we came to a quick stop from highway pace, I wasn’t sure whether the car behind me or the car behind him was going to stop in time, so I moved a little left to give myself a chance to move left and get out of the way in case the
@trumnaiurna: no i ładnie, widać, że myślący kierowca. Zatrzymywanie się w korku na autostradzie zawsze budzi u mnie 100% czujności i obserwuje każde auto, które się zbliża. Tym bardziej u nas gdzie każdy na zderzaku #!$%@?.
@000loki: Tak, korek na autostradzie to jest bardzo niebezpieczna i nienormalna sytuacja. Pół biedy jak stoisz na przedzie i masz snur stojących aut za sobą ale jak dopiero widzisz/dojeżdzasz to zawsze trzeba włączać awaryjne żeby ostrzec tych za tobą. W Reichu to działa dobrze, nawet jak ktoś za ostro przyhamuje to awaryjnymi się ostrzega na wszelki wypadek.
Ogólnie to zawsze warto mimo stania w korku patrzeć w tylne lusterka. Ja powiem szczerze że z tych wszystkich filmików z wypadków, kolizji można się więcej nauczyć co jak robić na drodze, niż od instruktora który jazdę z kursantem traktuję jak odrabianie pańszczyzny i liczy się tylko dla niego żebyś jak najmniej gazu w jego corsie 1.2 spalił.
Komentarze (148)
najstarsze
Komentarz usunięty przez moderatora
A co myślałeś że taki instruktor to on dla ciebie tam jest.. czy raczej dla siebie.