•  

    pokaż komentarz

    Jeden czeka 40 minut żeby mu bilet sprzedali a drugi 40 lat na idealne ujęcie. Mógł krzyknąć "niech ginie" XD

    •  

      pokaż komentarz

      @sicknature: Wszystko przez stare baby, które pytają w kasie o rozkład pociągu do Koszalina za 2 miesiące, bo akurat wnuczka ma urodziny i może ja odwiedzi, albo za 3 miesiące do Szczecina, z 3 przesiadkami, bo może odwiedzilaby też siostrę albo szwagra? Po 20 min gadki z kasjerką stwierdza jednak że za drogo i idzie do apteki żeby jeszcze tam opowiedzieć o swoim kuzynie z Raciborza. A ty biedaku czekaj na swoją kolej, by kupić bilet na pociąg za 10 min xD
      Jak tylko się da, kupuję przez internet (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18:

      Wszystko przez stare baby, które pytają w kasie o rozkład pociągu do Koszalina za 2 miesiące, bo akurat wnuczka ma urodziny i może ja odwiedzi, albo za 3 miesiące do Szczecina, z 3 przesiadkami, bo może odwiedzilaby też siostrę albo szwagra?

      Ogólnie masz rację szkoda tylko że to nie tyczy się jedynie starych bab. Śmiem twierdzić że nawet nie są w większości.
      Pracuję na kolei i bardzo często podróżuję pociagami. Ludzie w każdym wieku i o zgrozo młodzi również stoją przy kasie traktują ją jako punkt informacyjny.
      I tak w XXI wieku gdzie całą podróż można zaplanować i opłacić w smartfonie.

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18 ostatnio jechałem z Bytomia. Kurła jedna kasa elektroniczna, dobrze że miałem kartę. 15 min do odjazdu a tu dwóch panów wiek ok 20 lat kupuje bilety. Niewiele brakowało bym na pociąg nie zdąrzył. A pani konduktor odmówiła komu innemu sprzedaży biletu, inna pani dostała karę za brak biletu -chciała płacić kartą u pani konduktor za bilet ale terminal nie miał zasięgu. To są jakieś żarty a nie koleje państwowe.

    •  

      pokaż komentarz

      I tak w XXI wieku gdzie całą podróż można zaplanować i opłacić w smartfonie.

      @Jendrasss_Subaru: To jakiś obowiązek posiadać smartfon? A punktu informacyjnego nie ma na każdym dworcu. Z kolei infolinia informacyjna często kosztuje jakieś chore stawki typu 1,29 lub 2 zł za minutę.

      Też mnie wkurza jak babka przede mną pyta się o połączenia a ja chcę szybko kupić bilet no ale trudno. Kasa nie jest tylko dla mnie a ja nie jestem pępkiem świata.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      To jakiś obowiązek posiadać smartfon? A punktu informacyjnego nie ma na każdym dworcu. Z kolei infolinia informacyjna często kosztuje jakieś chore stawki typu 1,29 lub 2 zł za minutę.

      No dlatego piszę o młodych ludziach którzy pytają o połączenia przy okazji pisząc z kimś na Messengerze w telefonie.
      A jak ktoś nie ma messengera to niech sobie k!@%a kupi komputer i tam sprawdza gdzie będzie jechał za tydzień.
      A jak go nie stać to niech idzie do kafejki internetowej k!@%a jego mać.

      Kasa nie jest tylko dla mnie a ja nie jestem pępkiem świata.

      XDDDDDDDD ja p??@!$$e (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: Ale wiesz, że to nie ty decydujesz co jest dla kogoś innego wygodniejsze? Ja mam w dupię sprawdzanie czegokolwiek na stronach pkp na telefonie bo mnie szlag trafia. Więc nie dziwię się, że nawet młoda osoba woli zapytać w kasie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      Ja mam w dupię sprawdzanie czegokolwiek na stronach pkp na telefonie bo mnie szlag trafia.

      Właśnie o tym piszę. Ludzie są zbyt tępi żeby ogarnąć że istnieje np taka aplikacja bilkom.
      Przyjazna, prosta przejrzysta...
      Ale nie, lepiej 20 minut stać przy okienku i planować podróż ze wszystkimi przesiadkami.

      Więc nie dziwię się, że nawet młoda osoba woli zapytać w kasie.

      Ja też się nie dziwię. Ja jestem oburzony narastającym zidioceniem społeczeństwa i egoizmem ludzi. Bo jak ty to napisałeś

      Kasa nie jest tylko dla mnie a ja nie jestem pępkiem świata

      Gdybym tylko mógł w jakikolwiek inny sposób kupić miejscówkę do sieciówki to zrobiłbym to a nie okupował kasę, ale nie mogę. Bo inni to pępki świata i dla własnej wątpliwej wygody wszystkim utrudniają życie.

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: Screenshot_20190711-134909.png

    •  

      pokaż komentarz

      Ludzie są zbyt tępi żeby ogarnąć że istnieje np taka aplikacja bilkom

      @Jendrasss_Subaru: Aha to teraz muszę jeszcze instalować jakieś gównoapki bo jaśnie pan za późno wyszedł na dworzec xD.

      Ale nie, lepiej 20 minut stać przy okienku i planować podróż ze wszystkimi przesiadkami.

      @Jendrasss_Subaru: Już ci napisałem misiu. Informacja jest nie na każdym dworcu. Oficjalna strona pkp gównianie działa, inflonia jest droga. Nic dziwnego, że ludzie pytają w kasach. Nie każdy ma smartfon czy musi instalować apki bo raz na ruski rok jedzie pociągiem.

      Ja jestem oburzony narastającym zidioceniem społeczeństwa i egoizmem ludzi.

      @Jendrasss_Subaru: I mówi to ktoś który wymaga od wszystkich posiadania smartfona i instalowania apek.

      Gdybym tylko mógł w jakikolwiek inny sposób kupić miejscówkę do sieciówki to zrobiłbym to a nie okupował kasę, ale nie mogę. Bo inni to pępki świata i dla własnej wątpliwej wygody wszystkim utrudniają życie.

      @Jendrasss_Subaru: Widzisz. A może ty dla własnej wygody zachowujesz się jak pępek świata i musisz kupić miejscówkę? Zrezygnuj serio z miejscówki dla wygody innych. Hipokryto.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      Widzisz. A może ty dla własnej wygody zachowujesz się jak pępek świata i musisz kupić miejscówkę? Zrezygnuj serio z miejscówki dla wygody innych. Hipokryto.

      XDDDDDDDD No nie wierzę. Chciałem się bardziej rozpisać ale jak to przeczytałem to padłem na glebę że śmiechu.
      W pociągach EIP czyli słynnych pindolinno jest obowiązek posiadania miejscówki więc nie mam wyjścia.
      Lol Xd
      I jeszcze to HIPOKRYTO...chyba nie zrewanżuję się czymś równie kreatywnym bo musiałbym cię obrazić.

    •  

      pokaż komentarz

      W pociągach EIP czyli słynnych pindolinno jest obowiązek posiadania miejscówki więc nie mam wyjścia.

      @Jendrasss_Subaru: To może dla innych wygody nie jeździj pendolino? Pendolino to jakiś obowiązek jest?

      NIe ma zakazu zapytania kasjerki w kasie o połączenie. Ludzie z tego korzystają bo inne formy są niewygodne. Narzekaj na PKP a nie na innych ludzi. Też mnie to wkurza ale to nie znaczy, że mam się pieklić, że stare baby są c%%?%we bo nie używają smartfonów i blikomu. Więcej wyrozumiałości dla innych. Jest wiele powodów dla których ktos się decyduje na daną formę o której ty nie musisz wiedzieć.

      .chyba nie zrewanżuję się czymś równie kreatywnym bo musiałbym cię obrazić.

      @Jendrasss_Subaru: Sama chęć tego pokazuje jakim jesteś burakiem nienadającym się do żadnej dyskusji.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      Ludzie z tego korzystają bo inne formy są niewygodne.

      Przecież jeszcze przed chwilą o jednej nawet nie miałeś pojęcia. A jak się dowiedziałeś to cię przerosła instalacja aplikacji XD. No niewygodne w chuj.

      To może dla swojej wygody nie jeździj pendolino?

      Tak.

      Sama chęć tego pokazuje jakim jesteś burakiem nienadającym się do żadnej dyskusji.

      Sama chęć to zawsze lepiej niż nazwanie kogoś hipokrytą mając gówniane pojęcie o temacie. To trzeba być burakiem.
      A ja się nie nadaję do dyskusji bo nie cierpię głupoty najbardziej ponad wszystko.
      Nie potrafię rozmawiać z tępotą która idzie w zaparte w swojej głupocie.

    •  

      pokaż komentarz

      Przecież jeszcze przed chwilą o jednej nawet nie miałeś pojęcia.

      @Jendrasss_Subaru: Czyli oprócz tego, że twierdzisz, że każdy pasażer musi mieć smartfona. To twierdzisz, że każdy musi mieć wiedzę na temat wszystkich apek PKP bo TY MUSISZ kupić miejscówkę 5 minut SZYBCIEJ?
      Tak nie miałem pojęcia o apce blikom. I wielu innych ludzi też nie ma o niej pojęcia. Pewnie dlatego pytają o daną rzecz w kasie. Nie znaczy, to jednak, że są idiotami tak jak ty imputujesz.

      Pieklisz, się, że ludzie nie używają smartfonów i wybierają inną formę która jest dla nich wygodniejsza. Rozumiem, że mój wujek który ma smartfona ale woli o drogę zapytać kogoś na ulicy (bo jest to dla niego wygodniejsze i szybsze niż klikanie w małe literki) też jest idiotą bo przecież MA MAPY GOOGLE?

      Mierzysz wszystkich własną miarą. To, że ty jesteś taki zajebisty, że wiesz o wszystkich apkach w sklepie google nie znaczy, że każdy jest taki zajebisty jak ty. Serio. Ludzie są różni. Więcej tolerancji. A jak cię wk??$ia, że musisz stać za kimś w kolejce w oczekiwaniu na miejscówkę w pendolino to sobie kup auto biedaku.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      Czyli oprócz tego, że twierdzisz, że każdy pasażer musi mieć smartfona. To twierdzisz, że każdy musi mieć wiedzę na temat wszystkich apek PKP bo TY MUSISZ kupić miejscówkę 5 minut SZYBCIEJ? Tak nie miałem pojęcia o apce blikom. I wielu innych ludzi też nie ma o niej pojęcia. Pewnie dlatego pytają o daną rzecz w kasie. Nie znaczy, to jednak, że są idiotami tak jak ty imputujesz.

      Idioci to dla mnie nie ci co pytają o w kasie o połączenia bo przyczyny mogą być różne. W przypadku starszych ludzi nie reaguję wcale.
      W przypadku młodych często podchodzę i informuję o tej aplikacji i idiotami są dla mnie dopiero ci którzy odpowiadają coś w tym stylu:

      Aha to teraz muszę jeszcze instalować jakieś gównoapki bo jaśnie pan za późno wyszedł na dworzec xD.

      Nie każdy ma smartfon czy musi instalować apki bo raz na ruski rok jedzie pociągiem.

      Ja mam w dupię sprawdzanie czegokolwiek na stronach pkp na telefonie bo mnie szlag trafia.

      Pieklisz, się, że ludzie nie używają smartfonów i wybierają inną formę która jest dla nich wygodniejsza.

      To nie jest kwestia wygody tylko totalnego nieogarnięcia życiowego.

      Rozumiem, że mój wujek który ma smartfona ale woli o drogę zapytać kogoś na ulicy (bo jest to dla niego wygodniejsze i szybsze niż klikanie w małe literki) też jest idiotą bo przecież MA MAPY GOOGLE?

      Dokładnie tak. Kiedyś jak jeszcze nie było smartfonów też tak robiłem i zanim spotkałem kogoś miejscowego to minęło sporo czasu.
      Dlatego mając smartfona i google map i w każdej sytuacji pytać ludzi o drogę to trzeba być idiotą.
      No chyba że ktoś ma taką terapię żeby zwiększyć pewność siebie w przeciwnym wypadku jest debilem.

      Mierzysz wszystkich własną miarą. To, że ty jesteś taki zajebisty, że wiesz o wszystkich apkach w sklepie google nie znaczy, że każdy jest taki zajebisty jak ty.

      Ale ja też nie od zawsze o niej wiedziałem tylko ktoś mi o niej powiedział a ja uznałem że to świetny i wygodny sposób a nie że nie będę z tego korzystać bo NIE.

      A jak cię wk??$ia, że musisz stać za kimś w kolejce w oczekiwaniu na miejscówkę w pendolino to sobie kup auto biedaku.

      Jestem maszynistą, nie będę jechał do Słupska samochodem żeby go tam zostawić na kilka dni. I jeszcze teleportować się z miejsca gdzie skończę pracę.
      Jeszcze się okaże że ostatni pociąg to Pendolino i nie będę mógł nim wracać bo to by oznaczało że jestem HIPOKRYTĄ XD

    •  

      pokaż komentarz

      To nie jest kwestia wygody tylko totalnego nieogarnięcia życiowego.

      @Jendrasss_Subaru: Jesteś idiotą (użyje tego określenie skoro ty określasz tak innych) jeśli myślisz, że nieogarnięcie życiowe to jedyny powód dla którego ktoś nie instaluje danej apki. A powodów może być dużo:

      -apka na moim telefonie nie działa poprawnie
      -nie mam wolnej pamięci
      -jeżdżę raz na 7 lat pkp
      -mam pożyczony telefon

      Pamiętaj, że to nie TY decydujesz co dla kogo jest wygodne. Tylko dana osoba. Powodów dla których ktoś nie chce czegoś robić jest dużo i ty nie zawsze musisz sobie zdawać z nich sprawę. Nazywanie takich ludzi idiotami lub niegarnietymi życiowo bo ty robisz inaczej jest debilne i tylko pokazuje jak wielkim ignorantem jesteś.

      Dlatego mając smartfona i google map i w każdej sytuacji pytać ludzi o drogę to trzeba być idiotą.
      No chyba że ktoś ma taką terapię żeby zwiększyć pewność siebie w przeciwnym wypadku jest debilem.


      @Jendrasss_Subaru: Znów ignorancja, zarozumiałość i zadufanie w sobie. Wszyscy którzy nie postępują jak ty to albo idioci albo debile. O ty guru. Szkoda, że z taką zajebistością pracujesz na kolei a nie jesteś prezydentem USA czy papieżem. Marnujesz się człowieku. Ludzie z taką INTELIGENCJĄ jak ty nie powinni pracować na kolei!

      wygodny sposób a nie że nie będę z tego korzystać bo NIE.

      A może ktoś po prostu ma grube paluchy/słabo widzi i woli zapytać się osooby niż stukać? Też debil hehe nie? Zrozum. To, że dla ciebie dana opcja jest wygodna nie znaczy, że dla wszystkich jest. Ty wyzywasz kogoś od debili bo woli się zapytać osoby o coś niż stukać w telefon. Co byś pomyślał o kimś kto widząc ciebie w kolejce myśli o tobie jako debilu bo przecież możesz jechać samochodem? Albo jak ty stukasz na malutkim smartfonie on z wyższością idzie obok ciebie i mówi do kolegi obok PATRZ CO ZA DEBIL STUKA NA MAŁYM SMARTFONIE JAK MOŻE WYJĄĆ KĄKUTER JAK JA I KUPIĆ BILET NA LAPKU.

      Ludzie są inni od ciebie. Określanie ich debilami lub idiotami bo postępują w inny sposób niż ty ze względu na swoje przyzwyczajenia lub to, że coś innego uznają za wygodne dla nich jest pokazem zidiocenia tylko i wyłącznie z twojej strony.

      Jestem maszynistą, nie będę jechał do Słupska samochodem żeby go tam zostawić na kilka dni. I jeszcze teleportować się z miejsca gdzie skończę pracę.

      @Jendrasss_Subaru: Ja p@??##?e. Maszynista i taki debil. Po co kierujesz pociągiem jak WYGODNIEJ jest być pilotem i latać na autopilocie. Taka sama skala argumentów co twoja. Rozumiesz tylko czubek własnego nosa i nic poza tym. Żal mi cię. Naucz się, że nie egzystujesz sam w swojej kabinie czy piwnicy ale w społeczeństwie i nie każdy musi postępować jak ty.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      jeżdżę raz na 7 lat pkp

      To na cholerę się tutaj produkujesz baranie?

      Naucz się, że nie egzystujesz sam w swojej kabinie czy piwnicy

      Sztandarowy argument zj$$? z wykopu o piwnicy Xd.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321 co to za bajki? za co dostała karę? Jak sama się zgłosiła i nie można było opłacić kartą i nie miała gotówki, to dostała wezwanie do zapłaty które trzeba opłacić w terminie 3 dni. Wartość takiego wezwania = wartość biletu bez żadnych kar.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol zatem wolisz osobiście fatygować się do kasy i stać w kolejce. Twój wybór

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru no przecież bilety okresowe są dostępne w internecie i tym samym kanalem możesz pobierać miejscówki. Mowa o pkpic

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnet może masz racje. Jednak podejście konduktorki do swojej pracy i klientów pozostawiało do życzenia. W sumie pasowala do takich reliktów PRL.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321 jakie podejście, co konkretnie, możesz rozwinąć?

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnet narzekanie ile to pracuje, jak już ma dość pracy i ludzi. To było bardzo nieprofesjonalne. Rozumiem że ją klientka wkurzyła ale mimo wszystko trzeba być opakowanym.

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnet:

      no przecież bilety okresowe są dostępne w internecie i tym samym kanalem możesz pobierać miejscówki. Mowa o pkpic

      Mam bilet sieciowy roczny, i mogę dobrać do niego miejsce przez internet w EIP?

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru znaczy kolejarz jesteś! Sranie we własne gniazdo?

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnet:

      znaczy kolejarz jesteś! Sranie we własne gniazdo?

      W którym miejscu to robię? XD

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru dobra zawracam honor, coś mi się pomieszało w tych komentarzach, sorry (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Rzadko jeżdżę koleją ale na IC sobie przez telefon kupuję bilet wcześniej dla świętego spokoju, a nie jestem jakoś cyfrowo rozwinięty przy obecnej młodzieży.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321 co to za p!?%!!?enie. Jak terminal nie ma zasięgu to problem kontrolera. Pół polski tak kiedyś przejechałem i ciagle brak internetu, a ja zadnej gotówki przy sobie. Ostatecznie przy końcu podróży zadziałał, ale nie było słowa o żadnym mandacie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol
      Ale ty jesteś dzbanem ( ͡° ʖ̯ ͡°)( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Kup sobie ten bilet przez apkę w telefonie i przestań pier...

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: @Jendrasss_Subaru:
      Wy się cieszcie że kas PKJP nie sprzedają hoddogów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru niestety Bilkom został usuniety ze sklepu. Kto ma zainstalowane na telefonie to ma. Kto nie, to skazany jest na kiepskiego następcę Bilkom Bilety albo na rozkład PLK.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: Na iOS tak aplikacja wygląda na iPhone XR podziałka na 5S

      @Ramone: To na iOS jest na Appstore ,tylko wygląda c#@$#wo, na iPhone po 2017 roku, czyli X,XR,XS...

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: IMG_0257.PNG

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18 no niestety nie da się na wszystkie pociagi PKCh#% kupić bilety online

    •  

      pokaż komentarz

      Właśnie o tym piszę. Ludzie są zbyt tępi żeby ogarnąć że istnieje np taka aplikacja bilkom.

      @Jendrasss_Subaru: Nie lepiej Skycash?

    •  

      pokaż komentarz

      To na cholerę się tutaj produkujesz baranie?

      @Jendrasss_Subaru: Tak ciężko było zrozumieć, że to hipotetyczny argument kogoś kto nie używa danej apki? Inteligencją to ty na serio nie grzeszysz.

      zatem wolisz osobiście fatygować się do kasy i stać w kolejce. Twój wybór

      @wykopnet: Nie mówiłem o sobie. Pisałem, że rozumiem osoby które to robią w przeciwieństwie do dzbana wyżej. Ja kupuje w automacie.

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Pamiętam sytuacje z kolejki na dworcu po bilety tu nie zmyślam stoje w ogromnej kolejce
      a obok w okienku siedzi kasjerka i flirtuje z jakimś typem dosłownie kuźwa pieprzy trzy po trzy mruzy oczkami
      w końcu się ludzie wk$?$ili i jej wygarneli,taka to była historia.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321: ,,To są jakieś żarty a nie koleje państwowe''

      Koleje państwowe=żart.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321: spokojnie, kupi ten bałagan Deutsche Bahn i będzie szybko, czysto i normalnie

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

      Tak ciężko było zrozumieć, że to hipotetyczny argument kogoś kto nie używa danej apki? Inteligencją to ty na serio nie grzeszysz.

      W takim razie ten twój hipotetyczny argument jest argumentem do dupy bo jak ktoś jeździ pociągiem raz na 7 lat to tym bardziej powinien przygotować sobie plan podróży we własnym zakresie a nie okupować kasę przez 20 minut.
      Trzeba być dzbanem żeby tego nie ogarniać.
      Mam z tym styczność niemal codziennie, widzę i słyszę co ludzie robią przy kasach w przeciwieństwie do ciebie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: ja w sumie nigdy nie miałem problemu z wpisaniem stacji początkowej i docelowej, wybraniem daty i godziny i kliknięciem szukaj na stronie PKP, nawet aplikacji nie potrzebuje żeby połączenia znaleźć.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: to nie jest chora stawka tylko ban na glupie telefony :P

    •  

      pokaż komentarz

      @Pivoo: Robię tak samo i działa super. Nawet pokazuje opóźnienia

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Lubię patrzeć na ludzi przy kolejce do kas gdy wcześniej kupiłem bilet na skycash czy innej apce na tel. Niby ludzie tak blisko technologii a tak daleko ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: W Poznaniu na PKP spotkałem się z najgorsza obsługą przy kasach. Nie dość że kobity miały totalnie wywalone na to że dwie kasy otwarte, a do każdej kolejka po 30 osób, to jeszcze wydruk każdego jednego biletu i cała "procedura" łącznie z podkreślaniem mazakiem numeru miejsca na bilecie trwała w nieskuteczność. Wisienką na torcie był jakiś poznański buc z karyną stojący w kolejce, roztaczające w okół siebie brak jakiejkolwiek kultury. Poznań miasto ziemniaczanych cepów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: zaryzykuje stwierdzenia ze rozklad jazdy kolei jest tragicznie zaprojektowany pod wzgledem informacyjnym - pewnie tak jest od 100 lat i we wszystkich krajach tak samo.
      Ale na litosc boska jak chce jechac do wroclawia to skad ja mam wiedziec czy przez to miasto jada pociagi do szczecina czy do gdanska? Bo tak pamietam ze sie tego uzywa, musi znalezc pociag ktory 'prawdopodobnie' jedzie przez to miasto i potem zobaczyc w detalach czy faktycznie.

    •  

      pokaż komentarz

      @vantropf:

      Chyba nie do końca rozumiem. W aplikacji o której pisałem wstukujesz tylko czas i miejsce docelowe i Ci wszystko wyskakuje.
      Na tablicach już na dworcu zazwyczaj masz napisane o której odjeżdża pociąg (rzadko pociągi odjeżdżają o tych samych godzinach) porównujesz z czasem z aplikacji i już wiesz że to Twój, ewentualnie można spytać konduktora lub maszynisty. Ewentualnie komunikaty głosowe.
      Zdaje sobie sprawę że na małych stacjach to jeszcze raczkuje. Moje doświadczenia pochodzą z nowoczesnych dworców na których wszystko jest przejrzyście opisane.
      Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz...tam wszystko jest podane na tacy a i tak ludzie pytają z którego peronu odjeżdża pociag, ale to szczegół bo to zajmuje chwilę.
      Chodzi głównie o to że ludzie przy kasie w okienku planują całą podróż z przesiadkami i powrotem zamiast już mieć rozpiskę i podyktować kasjerce jakie chcą kupić bilety.

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: Screenshot_20190712-112817.png

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Ja już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłem bilet w kasie. Tylko Skycash :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Ramone: Nie został usunięty tylko zmienił nazwę, sam chwilę temu sprawdziłem bo mi strachu narobiłeś xd
      teraz nazywa się "rozklad-pkp - rozkład jazdy pociągów", ten sam programista(PKP Informatyka spółka z.o.o), wykrywa aktualizację do niej z bilkomu, jest moja stara ocen i w sklepie mam tą samą ikonę. Z minusów na razie wiem tylko że jest mniej przejrzyście.

    •  

      pokaż komentarz

      @hjgvcygv przywrócili go z powrotem pod nową nazwą. Bo nie był dostępny. Zobacz że ma tylko 10 tys pobrań.

    •  

      pokaż komentarz

      @Ramone: 10k opinii, pobrań ma ponad milion.

    •  

      pokaż komentarz

      @hjgvcygv racja. Grunt że jest z powrotem. Chociaż nie podoba mi się te wydanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @zielonka18: Było odciążyć biletosprzedajnię i zagadać z babcią :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: Na szczęście na EIP można kupić miejscówkę do sieciówki przez neta na stronie intercity, wpisujesz tylko numer sieciówki i płacisz 5 zeta. Na inne pociągi niestety pozostaje tylko pobranie miejscówki w kasie, wiem, bo też robię na kolei i mam roczną sieciówkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Ze 3 lata temu chciałem przejechać się z dzieciakami pociągiem. Przy zakupie biletu w kasie, spytałem się o której odjeżdża pociąg. Pani z okienka wzdycha i pyta mnie, o pociąg jakiego przewoźnika mi chodzi i wymienia mi kilka spółek i jakieś regionalne połączenia (ʘ‿ʘ). Mówię, że obojętnie, chce dojechać do jakiejś mieściny. I wtedy pani wyjmuje wielką księgę pokroju 3 telefonicznych z lat 90 i wertuje kartki, żeby mi powiedzieć, że o 15:10 będzie pociąg x, ale o 15:30 będzie następny tańszy o parę złotych. Cała akcja z szukaniem trwała dobre 5 minut, kolejki na szczęście za mną nie było.

    Czy panie z okienka PKP nadal szukają połączeń w wielkiej księdze połączeń, czy może można to już sprawdzić w kompjuterze?

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo: To zależy, mają komputery, natomiast pracując ponad miesiąc w takim punkcie już znasz mniej więcej godziny odjazdu pociągów i większosć stacji przez które jadą i szybciej jest jej w wydrukowanej rozpisce odjazdów sprawdzić niż na komputerze to wpisywać

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo:

      Czy panie z okienka PKP nadal szukają połączeń w wielkiej księdze połączeń, czy może można to już sprawdzić w kompjuterze?

      Panie z okienka w kasie powinny się zajmować już tylko i wyłącznie sprzedażą biletów.
      Co do drugiego zdania to, no właśnie. Wiesz że połączenia można sprawdzić nawet w swoim smartfołnie?

      Ja p@!$%!$ę XXI w (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru

      Co do drugiego zdania to, no właśnie. Wiesz że połączenia można sprawdzić nawet w swoim smartfołnie?

      Można, i co z tego? Idę na stację, proszę w kasie bilet do miasta x i już nie mogę się spytać o której odjeżdża? Muszę wcześniej sprawdzać połączenia i przewoźników?

      XXI wiek to nie tylko to, że ja sobie mogę zamówić bilet z telefonu, tylko również obsługa na stacji, gdzie mogę uzyskać wszystkie informacje. Starsi ludzie, niepełnosprawni, obcokrajowcy też mają we smatfłonach wszystkiego szukać?

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo:

      Starsi ludzie, niepełnosprawni, obcokrajowcy też mają we smatfłonach wszystkiego szukać?

      Nie. Dla nich wszystko wyświetla się na tablicach bądź też wiszą w gablotach tradycyjne rozkłady papierowe.
      Chyba że rozmawiamy o niepełnosprawności umysłowej no to faktycznie wtedy nie ma rady ale moim zdaniem musi to być duża niepełnosprawność żeby takich rzeczy nie ogarniać i taka osoba powinna być pod opieką.
      (A z tego co czytam to nie jest a na dodatek jeszcze kimś się opiekuje).

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo:

      XXI wiek to nie tylko to, że ja sobie mogę zamówić bilet z telefonu, tylko również obsługa na stacji, gdzie mogę uzyskać wszystkie informacje

      Raczej mam bekę z tego że wymagasz nowoczesności na jakiś stacjach w pcimiu dolnym czy gdzie tam mieszkasz a smartfon najwyraźniej służy ci tylko do pisania pierdół na wykopie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru to była remontowana stacja w dużym mieście gdzie nawet nie była zainstalowana tablica z rozkładem. XD

      Widzisz, ty masz bekę, a mi na zadupiu w Londynie, w 5 strefie na stacji autobusowej, w kasie pani wydrukowała mapkę jak i gdzie mam się przesiąść, żeby dojechać do celu. I nikt nie robił szumu, żebym sobie w smarfonie sprawdzał.

      Inwektywy typu "na stacjach w pcimiu dolnym czy gdzie tam mieszkasz", świadczą tylko tobie i o tym jak zostałeś wychowany w domu rodzinnym. ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo:

      to była remontowana stacja w dużym mieście gdzie nawet nie była zainstalowana tablica z rozkładem. XD

      No to co się prujesz? Może system też był w tym czasie naprawiany? Ty ogarniasz że to wszystko musi być ze sobą powiązane? Tablice informacyjne, zapowiadanie głosowe itp itd.

      Widzisz, ty masz bekę, a mi na zadupiu w Londynie, w 5 strefie na stacji autobusowej, w kasie pani wydrukowała mapkę jak i gdzie mam się przesiąść, żeby dojechać do celu. I nikt nie robił szumu, żebym sobie w smarfonie sprawdzał.

      No patrz mapkę papierową ci wydrukowała a ja myślałem że hologram 5D no co za zadupie faktycznie.

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo stojąc do elektronicznej kasy oczywiście stanąłem do niewłaściwej bo tam tylko dłuższe trasy. To znów druga kolejka i druga kasa. A przez Internet nie mogłem bo albo za krótko do odjazdu albo za mała kwota. Ogólnie dość irytujący kontakt z PKP. A potem odjazd pociągu opóźniony o 15 min. Czemu skoro stał na stacji o czasie? Na pkp w moim odczuciu nic się nie zmienia.

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo ostatnio w stolicy innego kraju włączyłem Googla i podał mi godziny odjazdu. W Polsce to gdzieś działa?

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321 w Polsce jak staję przy przystanku autobusowym, to podaje mi rozkład lini jakie przez niego jadą.

    •  

      pokaż komentarz

      Panie z okienka w kasie powinny się zajmować już tylko i wyłącznie sprzedażą biletów.

      @Jendrasss_Subaru: raczej na odwrót, bilety powinien sprzedawać automat który jest znacznie tańszy, nie męczy się, nie zwalnia się, nie choruje (no dobra, psują się - ale naprawa trwa kilka godzin i jest w pełni sprawny)

      pani w okienku powinna sprzedawać bilety wyjątkowo i jeśli ma w ogóle siedzieć (a nie być infolinią) to udzielać informacji

    •  

      pokaż komentarz

      @megawatt:

      raczej na odwrót, bilety powinien sprzedawać automat który jest znacznie tańszy, nie męczy się, nie zwalnia się, nie choruje (no dobra, psują się - ale naprawa trwa kilka godzin i jest w pełni sprawny)

      Zgodzę się ale to już jest utopia i nieprędko PKP PLK takie coś wprowadzi. Dla spółek skarbu państwa nie zysk jest priorytetem a praca dla pań Grażynek z kas.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321: co do opóźnienia to może połączenie skomunikowane więc czekał na inny pociąg, albo co mniej prawdopodobne tor docelowy był zajęty więc zdecydowano czekać na stacji

    •  

      pokaż komentarz

      @Jendrasss_Subaru: Zawsze (średnio raz na pół roku) kupuję bilety przez internet i jeszcze mi się chyba nie zdarzyło, żeby poszło bezproblemowo. XXI wiek!

      Pierdyliard spółek, na każdej gównostronce danej spółki trzeba się rejestrować, a jak się nie trzeba, to i tak błąd i nie da się kupić, więc jednak trzeba się zarejestrować, założyć konto, podać jakieś dane z dupy (po jaką cholerę im moje dane, BILET CHCĘ KUPIĆ!). A to z płatnością jakieś problemy, a to z innej przeglądarki trzeba próbować, a to adblock coś blokuje i trzeba wyłączyć, a jak się odświeży no to znowu jazda od początku, wpisywanie wszystkiego.
      A bilet trzeba oczywiście sobie jeszcze wydrukować i to na A4, bo inaczej urządzenie skanujące nie odczyta. No k##wa, XXI wiek jak w pysk strzelił!

      Serio, na co dzień kupuję przez internet, a takich problemów jak przy kupnie zasranego biletu na pociąg to nigdy nie miewam. Za każdym j##ym razem! XXI wiek!

    •  

      pokaż komentarz

      @bolorollo: To zależy, mają komputery, natomiast pracując ponad miesiąc w takim punkcie już znasz mniej więcej godziny odjazdu pociągów i większosć stacji przez które jadą i szybciej jest jej w wydrukowanej rozpisce odjazdów sprawdzić niż na komputerze to wpisywać

      @Swojegonieznacie: Gorzej jak później przychodzi korekta i wszystko od nowa( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Kij z facetem ale oni zapomnieli o jednym wagonie który został z tyłu... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    spokojnie by zdążył i nic by mu się nie stało, poza tym bilet można kupić w pociągu u konduktora