•  

    pokaż komentarz

    Z mojego ostatniego doświadczenia mogę powiedzieć, że serwis komputronika to rak. Wysłany wadliwy sprzęt wrócił po DWÓCH MIESIĄCACH jako sprawny wg nich. Zrobię im z dupy jesień średniowiecza po wakacjach.

    •  

      pokaż komentarz

      @OjciecMalwersant: a na czym bedzie to polegac? poza tym ze bedziesz plakal albo maks krzyczal na sprzedawce ktory nie raz nie ma nic wspolnego z serwisem? jak dobrze pojdzie to ktos nagra twoj wystep walki o prawa klienta i bedzie wykop o sebie plujacym w sklepie. zatem czekamy po wakacjach. no chyba ze wczesniej zdradzisz swoj tajny plan twardziela.

    •  

      pokaż komentarz

      @zmrol: Sprzedawca udziela rękojmi i na tej podstawie reklamowałem sprzęt. Komputronik na własny serwis i to on mi odpisał jakieś pierdoły. W żadnym sklepie nikt nie będzie się pluł - nie mierz innych swoją sp#!#@%#inową miarą. Pójdzie po prostu pismo od papugi.

    •  

      pokaż komentarz

      @zmrol: Większość piwniczniaków tylko grozi, nic nie potrafią załatwić, nie znają przepisów i mają durne wymagania.

      Natomiast pracownik przyjmujący sprzęt do serwisu w większości wie jak z takim durniem gadać.

    •  

      pokaż komentarz

      Zrobię im z dupy jesień średniowiecza po wakacjach

      @OjciecMalwersant: to mnie zmylilo. takie wymioty w necie przeciez pisze tylko elita kulturalno intelektualna a ja prosty chlop ze wsi pomyslalem ze jestes klasycznym przychlastem z wasami¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @kalkin: oczywiscie ze tak, masz racje no ale kij wie kto mu sie trafi, moze jakis mlody jeszcze nie wyrobiony.

    •  

      pokaż komentarz

      @OjciecMalwersant: I co im zrobisz? Ja miałem problem by rzeczoznawcę do ekspertyzy laptopa znaleźć gdy kopałem się z laptopem hujawejem. Niech ktoś mi wskaże jakiegoś rzeczoznawcę.

    •  

      pokaż komentarz

      @zmrol: Nie znasz swoich praw, to dlatego takie glupoty opowiadasz.
      Wierz mi, znajac swoje prawa nigdy bys nie zostal tak potraktowany.

    •  

      pokaż komentarz

      @OjciecMalwersant: @zmrol:
      @kalkin:

      Słuchajcie drogie wykopki jak mawiał klasyk "chcieli wydymać Freda to Fred wydyma was"

      Przedstawię wam swój old polish trick( ͡° ͜ʖ ͡°)

      potrzebne będą
      a) przewód żyłka
      lub
      b) kuchenka mikrofalowa

      Jeżeli mamy urządzenie na gwarancji np. TV to korzystamy z opcji (a) zdejmujemy kawałek izolacji i robimy pędzelek( ͡° ͜ʖ ͡°) pędzelek wkładany do urządzenia przez kratki wentylacyjne i dotykamy do płytki PCB, najlepiej po stronie zimnej(niskie napięcie) z dala od 240v strona gorąca. Zanosiny na gwarancję i mówimy, że się zepsuło ( ͡° ͜ʖ ͡°) albo naprawią, albo dadzą nowy.
      Jak naprawia to powtarzamy czynność do skutku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Sprzęt jak hdd, gpu, etc. wķładamy do mikrofali na 0.5-2s do momentu kiedy włącza się magnetron i słyszymy specyficzne buuuu, magnetron czasami załącza sie kilka s po zamknięciu drzwiczek.
      Po tym zabiegu większość komponentów jest uszkodzona i nie da się nic zdiagnozować.
      Przy tej narodzie na 100% nowy sprzęt lub zwrot kasy.

      Na zdjęciu strona gorąca po lewej stronie.

      Zaesze przestrzegają BHP

      źródło: 20190716_152843.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      a na czym bedzie to polegac

      @zmrol: tylko sąd, jak ktoś ma czas... i ochotę na rozmowy z prawnikami itd. tylko kto ma?

    •  

      pokaż komentarz

      @R2D_Z_Chicago: to jest stary numer od poczatkow lotnictwa.. albo zapalarka elektryczna do kuchenek gazowych jak ktos jeszcze ma taki gadet. tylko jest jedno ale... czasem po prostu wymieniaja podzespol (zalezy co i jak). z reszta to nie wazne. trik spoko tylko jakos ja bym tego nie nazwal "Zrobię im z dupy jesień średniowiecza po wakacjach."

      @Kazadum:
      "Nie znasz swoich praw, to dlatego takie glupoty opowiadasz.
      Wierz mi, znajac swoje prawa nigdy bys nie zostal tak potraktowany."

      a mozesz zacytowac glupoty ktore napisalem apropo z braku wiedzy na temat swoich praw? bo z tego co pamietam wytknolem buractwo kolesiowi ktory pluje sie w necie "Zrobię im z dupy jesień średniowiecza po wakacjach.". nie pamietam zeby zebym gdzies pisal ze nie mozna czy sie nieda dochodzic swoich praw. dodatkowo jestem sceptyczny co do tego ze gdy serwis mu naprawi/wymieni/zwroci kase to bedzie to dla nich zyciowy gwalt no ale moze ty jako znawca swoich praw uwaliles juz nie jedna firme ala komputronik.

      @hipr: i pieniadze... no ten sie najaral, twardziel wiec dla zasady pewnie wywali wiecej hajsu niz wart sprzet ale co tam bedzie mial poczucie sprawiedliwosci, ze im dowalil... chyba ze przegra..

    •  

      pokaż komentarz

      @zmrol: Z jesienią to go chyba trochę poniosło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @R2D_Z_Chicago: jest cierpliwy. to i jego pozew moze czekac.

    •  

      pokaż komentarz

      @OjciecMalwersant: jak oddałam laptopa na gwarancję to stwierdzili, że wady fabryczne to uszkodzenia mechaniczne z mojej winy i w sumie to mam lekko pękniętą obudowę, więc mogą mi ją wymienić za 1200zł :) Nigdy więcej ani Komputronika ani Lenovo. Dodam, że oddawałam go ze względu na uszkodzoną taśmę (ekran migał) i wady fabryczne zgłosiłam w protokole i zaznaczyłam, że to fabryczne/wynikające z dziwnego projektu autorów.

  •  

    pokaż komentarz

    zostałem nieźle wydymany przez serwis komputronika i zastanawiam się, co mogę z tym zrobić.
    coz, najwazniejsze to sie nie nastawiac negatywnie, ubierz sie ladnie, kup kwiaty i zapros na kawe... jak dobrze rozegrasz to moze wyjdzie z tego stala relacja

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    też mialem to combo komputertronic + msi jednak mój według serwisu pod wroclawiem był zalany ( ͡° ͜ʖ ͡°) a naprawdę zepsuł się moduł zasilania karty graficznej nvidi

    •  

      pokaż komentarz

      @Hasqa99: Mój MSI z Komputronika (wtedy na gwarancji) też był naprawiany we Wrocławiu (kilka klawiszy przestało działać) i mi również odpisali, że był zalany. Po kilkukrotnej wymianie korespondencji postraszyłem ich poskarżeniem się centrali w Hong-Kongu i dziwnym trafem okazało się, że pracownik serwisu przez pomyłkę już wymienił klawiaturę(a nie mogą mnie za to obciążyć, gdyż nie wyraziłem na to zgody). Musiałem zapłacić tylko za kuriera 50 zł(a chcieli prawie 700).

  •  

    pokaż komentarz

    Też mam "gamingowego" MSI pod VR i pisanie gier. Po trochę ponad roku podczas otwierania lapa rozwalił się lewy zawias. Poszło do serwisu MSI i po tygodniu komp wrócił narpawiony (i trochę poobijany - nie wiem czy w serwisie czy w transporcie, bo wysłali go tylko w oryginalnym pudełku od lapa które raczej małą ochronę daje - ja im wysłałem lapa w pudle w większy, pudle wypchanym gazetami). Po naprawie podziałał niecałe pół roku i usterka się powtórzyła, a ja jestem już bez gwarancji. Lokalny serwie twierdzi ze trzeba wymienić cały panel obudowy za monitorem (zawias się z niego urwał) i trzeba części z Azji ściągać: 4-6 tygodni czekania, 480zł za część, 120zł za robociznę.

    •  
      gettingtired

      +5

      pokaż komentarz

      @Elven: W moim Acer VX5 wyłamały się oba zawiasy z pokrywy. Musiałem mieć mój laptop na już... Wywierciłem otwory w pokrywie przez mocowanie zawiasów, przełożyłem śruby (którym to ówcześnie zeszlifowałem odpowiednio łebki), skręciłem, zamknąłem.
      Na wystające śruby założyłem silikonowe "kapturki" malarskie.

      Mogłem naprawić go w serwisie Acer, ale naprawdę nie miałem na to czasu. Musiałem to w 24h załatwić. Teraz poluję na tanią pokrywę, która to będzie czekać aż będę laptop sprzedawać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      bo wysłali go tylko w oryginalnym pudełku od lapa które raczej małą ochronę daje

      @Elven: nie wiem skąd tak wiele osób wychodzi z takim założeniem, że oryginalne opakowanie jest do kitu i trzeba użyć ogromne pudło i wyłożyć poduszkami w środku ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakby tak jeden z drugim ujrzał na własne oczy co się dzieje na sortowniach (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)