Płomieniem wchodzą na główną znaleziska gdzie motocykliści pędzący rozbijają się na własne życzenie, z całym ciągiem epitetów pod adresem motocykli, ale jak już człowiek normalnie jedzie i ktoś mu zajedzie drogę to nie ma ludzi do wieszania psów na kierowcy osobówki
@Arkass: przy hamowaniu awaryjnym moto tylny hebel można sobie odpuścić i tak przy prawidłowo wykonanym awaryjnym (klamka łapana stopniowo aby masa przewędrowała na przód) tył praktycznie nie ma przyczepności...
@ivanbydg: Coś tam jednak przyczepności ma to tylne koło, i to coś może stanowić różnicę. Ja przynajmniej u siebie widzę różnicę, i po dociśnięciu przedniego hamulca, dokładam tylny, luzując pulsacyjnie przedni. Ale rożne motocykle, inaczej mają rozłożony środek ciężkości w czasie hamowania, stąd jedne mają większą przyczepność na tylne koło, a inne mniejszą, z tego co się orientuję.
Komentarze (19)
najlepsze
https://www.motocykl-online.pl/technika/SZKOLA-JAZDY-czesc-3-Jak-hamowac,2934,2