
Statystyki gwałtów w Europie
Liczba gwałtów raportowanych policji na 100 000 mieszkańców w poszczególnych państwach europejskich. Dane z 2017r.
Liczba gwałtów raportowanych policji na 100 000 mieszkańców w poszczególnych państwach europejskich. Dane z 2017r.
+992
pokaż komentarz
Zaś będa gadać, że tak nisko bo Polki sa zastrzaszane i boją się zgłaszać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Swoją drogą dziwi wysoki poziom na Islandii.
+424
pokaż komentarz
@Kohrd: lewak mode: islandia to przez imigrantów z polski
pokaż spoiler
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
+472
pokaż komentarz
@Kohrd: ¯\_(ツ)_/¯
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: islam.png
+215
pokaż komentarz
@Kohrd:
Problem niektórych krajów polega na tym, że jako imigrantów przyjmują prawie samych mężczyzn np. w Szwecji w niektórych młodych grupach wiekowych przypada 117 mężczyzn na 100 kobiet. Politico podał kiedyś wyniki badań z których wynika, że zaburzenie równowagi płci w wyniku imigracji zwiększa przestępczość
https://www.politico.eu/article/europes-man-problem/
Generalnie niektóre grupy imigrantów spoza Europy są mocno nadreprezentowane w przestępstwach. W Wielkiej Brytanii 84 proc. członków grroming gangs to Azjaci.
https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/quilliam-grooming-gangs-report-asian-abuse-rotherham-rochdale-newcastle-a8101941.html
W Finlandii Afgańczycy popełniają 40 razy więcej przestępstw seksualnych niż Finowie. Fińscy mężczyźni byli podejrzani o 3 przestępstwa seksualne na 10 000 fińskich obywateli (3/10000). Dla Irakijczyków proporcje wynoszą 133/10000 a dla Afgańczyków 138 /10000. Uwzględniając jedynie młodych mężczyzn Afgańczycy są nadreprezentowani 14-krotnie w przestępstwach seksualnych
https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.hbl.fi%2Fartikel%2Fis-afghanska-och-irakiska-man-kraftigt-overrepresenterade-i-sexualbrottsstatistiken%2F
W Austrii 62 proc. morderców kobiet to obcokrajowcy chociaż stanowią 16% ludności
https://www.kleinezeitung.at/politik/innenpolitik/5569405/Familienbeihilfe_BognerStrauss-verteidigt-Indexierung
+9
pokaż komentarz
@gruby333: Zgadzam się i dlatego nie rozumiem tak wysokiego wyniku Islandii (tam chyba nie ma zbyt wielu uchodźców) i tak niski Hiszpanii (tam z kolei, z tego co wiem, uchodźców jest całkiem dużo)
+71
pokaż komentarz
@JakubWedrowycz:
Według oficjalnych danych na stronie brytyjskiego parlamentu muzułmanie stanowią 15 proc. osadzonych w więzieniach i 4 proc. ludności kraju czyli są mocno nadreprezentowani
http://researchbriefings.files.parliament.uk/documents/SN04334/SN04334.pdf
Zanim zaczniecie się śmiać z krajów zachodnich to przypominam,że Polska też przyjmuje tysiące imigrantów z takich krajów jak Bangladesz i Pakistan. Blisko 90 proc. tych imigrantów to mężczyźni czyli prowadzimy taką politykę imigracyjną jak kraje zachodnie i skutku będziemy mieli podobne.
Dziennikarz onetu właśnie napisał, że 2 Warszawskie meczety są już zapełnione i będzie potrzebny kolejny
https://twitter.com/bbublewicz/status/1160450467438256128
źródło: wykop.pl
+98
pokaż komentarz
Mirror ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: i.redd.it
+72
pokaż komentarz
@Kohrd: CO te wszystkie kraje maja wspolnego( ͡° ͜ʖ ͡°)
-139
pokaż komentarz
Zaś będa gadać, że tak nisko bo Polki sa zastrzaszane i boją się zgłaszać
@Kohrd: To po pierwsze, a po drugi w krajach skandynawskich więcej czynności jest prawnie klasyfikowanych jako gwałt. To było już wałkowane do znudzenia, a prawaki dalej swoje autystyczne marudzenie
+20
pokaż komentarz
@Kohrd: już piszą, cytat z komentarza:
Edit: STOP TELLING ME EASTERN EUROPE IS SAFE. I KNOW AND I DONT CARE. THE STATISTICS STILL ONLY SHOW REPORTED NUMBERS, THATS A FUCKING FACT.
i to chyba Polak na emigracji ;>
Netherlands+Poland
+4
pokaż komentarz
@marcin-:
mirek @gruby333 juz wszystko ładnie naświetlił:
Problem niektórych krajów polega na tym, że jako imigrantów przyjmują prawie samych mężczyzn np. w Szwecji w niektórych młodych grupach wiekowych przypada 117 mężczyzn na 100 kobiet. Politico podał kiedyś wyniki badań z których wynika, że zaburzenie równowagi płci w wyniku imigracji zwiększa przestępczość
https://www.politico.eu/article/europes-man-problem/
Generalnie niektóre grupy imigrantów spoza Europy są mocno nadreprezentowane w przestępstwach. W Wielkiej Brytanii 84 proc. członków grroming gangs to Azjaci.
https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/quilliam-grooming-gangs-report-asian-abuse-rotherham-rochdale-newcastle-a8101941.html
W Finlandii Afgańczycy popełniają 40 razy więcej przestępstw seksualnych niż Finowie. Fińscy mężczyźni byli podejrzani o 3 przestępstwa seksualne na 10 000 fińskich obywateli (3/10000). Dla Irakijczyków proporcje wynoszą 133/10000 a dla Afgańczyków 138 /10000. Uwzględniając jedynie młodych mężczyzn Afgańczycy są nadreprezentowani 14-krotnie w przestępstwach seksualnych
https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.hbl.fi%2Fartikel%2Fis-afghanska-och-irakiska-man-kraftigt-overrepresenterade-i-sexualbrottsstatistiken%2F
W Austrii 62 proc. morderców kobiet to obcokrajowcy chociaż stanowią 16% ludności
https://www.kleinezeitung.at/politik/innenpolitik/5569405/Familienbeihilfe_BognerStrauss-verteidigt-Indexierung
-3
pokaż komentarz
@Kohrd: tego typu infografika i statystyka może być jedną z najistotniejszych w kwestii oceny tego gdzie ludzie najbardziej chcą spokojnego, rodzinnego życia. może i najistotniejsza ze wszystkich. mozna też spojrzeć na to w taki sposób, że Polska jest taką jakby wypadkową całego tego świata i w końcu nadchodzi dobry dla nas czas. zachód znudzony dobrobytem, wschód, południe w ciągłym totalitaryźmie, południe i bliski wschód zradykalizowany religijnie, my mamy już tego wszystkiego po prostu dosyć.
+5
pokaż komentarz
a po drugi w krajach skandynawskich więcej czynności jest prawnie klasyfikowanych jako gwałt.
@marcin-: Masz coś na poparcie tych tez, czy to taka tylko urban legend którą jeden lewak powtarza drugiemu?
-22
pokaż komentarz
@Kohrd: to tez, ale tez kwestia prawnej definicji gwaltu.
-8
pokaż komentarz
@s7aman: Niestety ostro gonimy zachód i to nie tylko w dobrobycie ale i kulturalnie, społecznie i obyczajowo
-5
pokaż komentarz
Zaś będa gadać, że tak nisko bo Polki sa zastrzaszane i boją się zgłaszać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Swoją drogą dziwi wysoki poziom na Islandii.
@Kohrd: Nie wiem jak to się na świecie odbywa, ale w Polsce policja raczej nie ma takich danych. Rozmawiałem kiedyś z pewną policjantką podczas składania zeznań: policja wie u nas tylko o ilości zgłoszonych przestępstw i ewentualnie o ilości umorzonych przestępstw (stawiam na to, że podają jednak ilość zgłoszonych przestępstw). Natomiast jeśli sprawa trafia do sądu to policja już nie wie jak sprawa toczy się dalej. Może wiec być tak, że domniemany gwałciciel zostaje uniewinniony, ale figuruje sobie w statystykach.
No i taka ciekawostka: jestem przekonany, że analogicznych statystykach z 2018 roku ja będę ujęty jako gwałciciel. W końcu moja była żona w 2018 roku zgłosiła gwałty. A to, że ostatecznie cała sprawa zakończyła się umorzeniem z powodu kłamstw domniemanej pokrzywdzonej? Dla policji sprawa od początku była jasna - facet -> świnia -> gwałciciel.
-34
pokaż komentarz
@JakubWedrowycz: ¯\_(ツ)_/¯
źródło: wprost.pl
+1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+17
pokaż komentarz
Swoją drogą dziwi wysoki poziom na Islandii.
@Kohrd: myślałem że u nich wszystko zostaje w rodzinie (✌ ゚ ∀ ゚)☞
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
-4
pokaż komentarz
@AndrzejCieWidzi propsy za nick xd
+41
pokaż komentarz
i w krajach skandynawskich więcej czynności jest prawnie klasyfikowanych jako gwałt.
@marcin-:
Takie prawo wprowadzono już dawno a z danych wynika, że liczba gwałtów nadal rośnie
https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
Dodatkowo według danych podanych przez szwedzką telewizja publiczna SVT 58 proc. mężczyzn skazanych za gwałty w ciągu ostatnich pięciu lat nie urodziło się w Szwecji. W przypadkach, kiedy ofiara nie znała sprawcy, udział tych urodzonych poza Szwecją przekracza 80 proc.
https://www.bbc.com/news/world-europe-45269764
źródło: en.wikipedia.org
-7
pokaż komentarz
@Kohrd: no I że to kwestia definicji gwałtu, bo w Szwecji gwałtem jest lubieżne spojrzenie( ͡° ͜ʖ ͡°)
+11
pokaż komentarz
@Kohrd na Islandii żyje tyle ludzi co w Białymstoku
+1
pokaż komentarz
@Kohrd to dzięki PiS ( ͡º ͜ʖ͡º)
+3
pokaż komentarz
@warsa: No tak ale to jest ilośc gwałtów na 100 000 mieszkańców czyli procentowo określone, czyli inaczej ujmując 100 000 Islandczyków jest 30 razy bardziej skłonna do gwałtu niż Polacy
+5
pokaż komentarz
@Kohrd: zobacz na komentarze w znalezisku, juz sie barany przescigaja w komentarzach, ze przeciez w poszczegolnych krajach jest rozna "kultura gwaltu"...
+1
pokaż komentarz
@warsa nic dziwnego bo Białystok to duże miasto, populacyjnie większe od Katowic...
-2
pokaż komentarz
@Kohrd przecież to wikingowie i piraci (✌ ゚ ∀ ゚)☞
-3
pokaż komentarz
@Kohrd: oczywiście jak jest okazja na imigrantów to zapominamy o równie często wyśmiewanym motywie pisemnej zgody w Szwecji
+23
pokaż komentarz
Wyniki przeprowadzonego przez FRA badania dotyczącego przemocy wobec kobiety zostały opracowane w oparciu o rozmowy z 42000 kobiet ze wszystkich 28 państw członkowskich UE, przy czym w każdym państwie członkowskim przeprowadzono średnio 1500 rozmów. Respondentki zostały wybrane metodą doboru losowego. Wyniki badania są reprezentatywne dla doświadczeń i opinii kobiet w wieku od 18 do 74 lat żyjących w UE. Standardowe rozmowy przeprowadzane w ramach badania obejmowały pytania dotyczące przemocy fizycznej, seksualnej i psychicznej, wiktymizacji w dzieciństwie, molestowania seksualnego i prześladowania, w tym także za pośrednictwem nowych środków przekazu, takich jak internet. Kobiety zostały poproszone o podzielenie się swoimi osobistymi doświadczeniami związanymi z różnymi formami przemocy oraz o określenie, jak często doświadczały konkretnych rodzajów przemocy i jaki wpływ takie akty przemocy wywarły na ich życie. https://rownosc.info/bibliography/research/violence-against-women-an-eu-wide-survey-main-resu
źródło grafiki
źródło: wykop.pl
+17
pokaż komentarz
@marcin-: mylisz gwałty z innymi przestępstwami seksualnymi, a to zupełnie inne sprawy. Co więcej w Skandynawii występuje zjawisko ukrywania przestępstw przez imigrantów (tj. niezgłaszanie, kwalifikowanie jako inne przestępstwo, itd.). Co więcej nawet ukrywa się etniczne pochodzenie gwałcicieli w oficjalnych komunikatach policji.
+4
pokaż komentarz
@JakubWedrowycz: ale lewactwo zapiekła dupa
+7
pokaż komentarz
Violent sexual crimes recorded in the EU (2015)
źródło: wykop.pl
+12
pokaż komentarz
@marcin-: Co więcej definicja gwałtu zmieniła się w Szwecji dopiero w 2018 r., a od 2007 do 2016 r. liczba gwałtów wzrosła o 41 proc. Co ciekawe zmiana prawa w 2018 to winna tego, że szwedzki sąd nie uznał gwałtu butelką za gwałt (https://amnesty.org.pl/szwecja-zmienia-definicje-gwaltu/) . Podczas, gdy w Polsce jest to uznawane za gwałt (https://www.o2.pl/artykul/zgwalcili-w-lesie-mezczyzne-pozniej-mu-grozili-6264364358355073a ) czyli de facto ich prawo było łagodniejsze niż nasze.
+7
pokaż komentarz
@marcin-: a i druga sprawa. Szwedzi słynną z przestrzegania prawa, bo przez wieki byli tak wychowywani (wysokie kary). A ty bredzisz, że to inne przepisy. Nie. To nie inne przepisy tylko właśnie ich kulturowe podejście do przestrzegania prawa. Wie to każdy, kto choć odrobinę liznął Szwecji. Wiesz, że w 1975 zgłoszono 421 gwałtów. A wiesz ile w 2014? 6620. Niezależnie jakbyś manipulował przy prawie to nie nabijesz wzrostu o 1472 proc.
I gdyby to była wyłącznie kwestia definicji gwałtu to nie królowałyby tam kraje afrykańskie, a tak się składa że takie Lesotho ma średnio 91 gwałtów na 100 tys. mieszkańców (Szwecja 53 gwałty).
+10
pokaż komentarz
@login-jest-zajety: Ja na przestrzeni 15 lat z roku na rok w Polsce czuję sie bezpieczniej, wydaję się że mają wpływ na to dwa czynniki. Dużo patologii wyjechało na zachód a druga to łatwiej o prace oraz poziom życia wzrósł, czyli mnie bezrobotnych pijących pod sklepem.
0
pokaż komentarz
@marcin-: a i dla porównania w Danii popełniono mniej niż 400 gwałtów (2011 r.). Mają też surowe prawo, ale zupełnie inną politykę do imigrantów.
+1
pokaż komentarz
@Kohrd: No wiesz... Tak właśnie w Niemczech jest. Kobiety się boją zgłaszać, bo Medię ich za to zaatakują.
+5
pokaż komentarz
Widzę, że lewactwo daje minusy, bo fakty ich przerastają. I właśnie dlatego z takimi ludźmi nie warto gadać. Trzeba cisnąć swoje i olewać zamknięte umysły na prawdę. Co gorsza dla wielu imigrantów taka Francja czy inny kraj to często getto, bo oni nie mają szans przeskoczyć wyżej. Są traktowani jako tania siła robocza. Ale lewaki nie rozumieją, że w ten sposób Francja nie próbuje odkupić win za okupację krajów afrykańskich tylko próbuje zyskać tanich pracowników.
0
pokaż komentarz
@JakubWedrowycz: wspaniała ta mapa
-5
pokaż komentarz
@Kohrd: Częściowo te dane faktycznie są przekłamane przez to ile takich spraw jest raportowana, ale o wiele bardziej przekłamuje jaka jest definicja gwałtu w danym kraju bo ta waha się od ekstremum do ekstremum¯\_(ツ)_/¯
+4
pokaż komentarz
@marcin-: nie zapominaj także, że sporo część kobiet nie zgłasza gwałtów w Szwecji. Pochodzi z kręgów kulturowych, gdzie to kobieta jest obwiniana o gwałt albo definicja ich kultury nie pokrywa się z definicją gwałtu w Szwecji.
-4
pokaż komentarz
@Kohrd: P0lki nie trzeba gwałcić, bo same się oddają, ba nawet przyjeżdżają do takiej Hurghady na seks z Arabami...
0
pokaż komentarz
@Kohrd: A potem zrobią swoje badania z zmienioną definicją gwałtu żeby wyniki im do narracji pasowały.
+8
pokaż komentarz
a po drugi w krajach skandynawskich więcej czynności jest prawnie klasyfikowanych jako gwałt.
Masz coś na poparcie tych tez, czy to taka tylko urban legend którą jeden lewak powtarza drugiemu?
@dendrofag: Np słynna sprawa Juliana Assange założyciela wikileaks. Jest oskarżony o gwałt na dwóch kobietach. Gwałt miał polegać na umyślnym zniszczeniu gumki i kontynuowaniu stosunku już bez zabezpieczenia, chociaż sam stosunek w gumce był za zgodą źródło. Takie zdarzenie podpada pod specjalna kategoria w szwedzkim prawie która tłumaczy się jako "rape of a lesser degree". Czy to dobrze czy to żle, nie wiem ¯\_(ツ)_/¯ ale wydaje się że Szwedzi naprawdę więcej zdarzeń kwalifikują jako gwałt.
+7
pokaż komentarz
Zaś będa gadać, że tak nisko bo Polki sa zastrzaszane i boją się zgłaszać
@Kohrd: Mnie juz bawi, jak zaczynaja obracac kwestia gwaltow na polu definicji - czyli, czy np gwalt w Polsce to to samo, co gwalt w Niemczech. Duzo komentarzy naciska tez na blednosc statystyk.
Suma sumarum - pokretna retoryka, przeinaczanie pojec i walka z twardymi danymi.
0
pokaż komentarz
@gruby333: .
-1
pokaż komentarz
rape of a lesser degree
@merk: Czy chodzi tu o samą Szwecję, czy o całą Skandynawię?
Bo @marcin- pisał o Skandynawii. Ma to o tyle duże znacznie, że statystyki gwałtów są podwyższone w całej Skandynawii, a nie tylko w Szwecji.
Po drugie Twoje źródło jest inwalidą, bo:
Assange, who was released on bail on Thursday, denies the Swedish allegations and has not formally been charged with any offence
więc nie ma tu nic o tym że stosunek bez zabezpieczenia to gwałt. Skąd to wytrzasnąłeś?
Poza tym statystyki nie pozostawiają złudzeń: gwałty w Szwecji to w dużej mierze domena przybyszów z Afryki.
źródło: Screenshot_32.png
+1
pokaż komentarz
@Kohrd: Żeby było śmieszniej od paru lat procedura zgłasxania gwałtu jest uproszczona, a kryteria gwałru obnizone.
+1
pokaż komentarz
więc nie ma tu nic o tym że stosunek bez zabezpieczenia to gwałt. Skąd to wytrzasnąłeś
@dendrofag: Z linkowanego artykułu ¯\_(ツ)_/¯
Twój cytat jest inwalidą:
Assange, who was released on bail on Thursday, denies the Swedish allegations and has not formally been charged with any offence
ponieważ list gończy został jak najbardziej wysłany przez Szwecję w tej sprawie, i Assange został oskarżony o gwałty.
To, że Wielka Brytania, która nie jest częścią Skandynawi odrzuciła zarzuty jest inną sprawą, list gończy był wysłany. Pozatym Szwecja ponownie otworzyła tą sprawę w 2019 źródło.
As a result of the revocation of his asylum, and at the request of his alleged rape victim's lawyer, Swedish prosecutors reopened their investigation in May 2019
O ile wiem Szwecja jest nadal częścią Skandynawi. W pozostałych krajach regionu Norwegii i Danii statystyki są znacznie mniejsze niż w Szwecji. To co się dzieje na Islandii i w Wielkiej Brytanii to zgroza jakaś na podstawie mapki ze znaleziska/reddita.
0
pokaż komentarz
@Fugi88888: są na wyższym poziomie rozwoju.
0
pokaż komentarz
@AndrzejCieWidzi: so tolerant ! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@dendrofag: > Masz coś na poparcie tych tez, czy to taka tylko urban legend którą jeden lewak powtarza drugiemu?
Powiedział koleś, który wierzy w bajki opowiadane jeden drugiemu, od tysięcy lat...
-1
pokaż komentarz
@marcin-: buhuhu kolejny lewak debil. Gwałt wszędzie jest dokładnie tak samo kwalifikowany, inne standardy z kraju na kraj ma molestowanie, ale te statystyki nie są o tym. Na zachodzie jeszcze rzadziej zgłaszane są gwałty niż u nas tak więc realne statystyki na zachodzie i u nas były by jeszcze gorsze. Pogódź się z tym lewaku, że twoi ukochani muslimy i murzyni w większości są tu po to, żeby gwałcić bo są na zachodzie bezkarni.
Statystyki są masakryczne bo w krajach jak Niemcy i Francja nawet władze pomagają tuszować gwałty ze względów czysto politycznych. Tak lewacy wygląda wasz świat, sp!@##@$enie i gwałty. BRAWO
+1
pokaż komentarz
@Kohrd Hiszpania i Portugalia to najbiedniejsze kraje starej unii. Te s...syny dobrze wiedziały gdzie emigrować po wysoki social.
-4
pokaż komentarz
@VioleJyuGrace: To wyjaśnij Islandię. Przypomnę tylko że najliczniejszą grupą imigrancką są tam Polacy. Wyjaśnij też niski poziom Hiszpanii. Tam też jest sporo muzułmanów.
0
pokaż komentarz
@Kohrd: Wydaje mi się że tam raczej idzie w drugą stronę i kobiety nadużywają swoich praw do zgłaszania rzekomego gwałtu po tym jak facet ją ledwie objął
0
pokaż komentarz
No tak ale to jest ilośc gwałtów na 100 000 mieszkańców czyli procentowo określone, czyli inaczej ujmując 100 000 Islandczyków jest 30 razy bardziej skłonna do gwałtu niż Polacy
@Kohrd: tylko ze biorac pod uwage wielkosc populacji taka średnia bedzie w przypadku Islandii bardzo podatna na anomalie, u nas rozlozy sie na calosc populacji i nie bedzie duzych wahań. Przykladowo: niech na Islandii pojawi sie tylko dwoch gwalcicieli (powiedzmy ze przyjechali do pracy czy na wakacje), kazdy niech zgwałci 5 kobiet. Zby uzyskac podobny odsetek u nas tych gwalcicieli naraz musialoby zjechac 200 i zgwalcic po 5 kobiet
0
pokaż komentarz
@Kohrd: w Islandii jest niska populacja w porównaniu do innych krajów to może powodować anomalie w statystyce.
-5
pokaż komentarz
@Kohrd: Najwieksza liczbe imigrantow ma Hiszpania....
źródło: preview.redd.it
0
pokaż komentarz
Swoją drogą dziwi wysoki poziom na Islandii.
@Kohrd: Mało ludziów, tylko 350'000.
+4
pokaż komentarz
@giku: W Polsce też jest grubo ponad 1mln imigrantów ze wschodu, głównie z Ukrainy. hmm...
0
pokaż komentarz
@JakubWedrowycz: eee tam, no przecież nie ma żadnej koincydencji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
buhuhu kolejny lewak debil. Gwałt wszędzie jest dokładnie tak samo kwalifikowany
@VioleJyuGrace: Niekoniecznie. Wychychnij ze swojego zapiecka i rozejrzyj się po świecie. Świetnym przykładem sprawa Juliana Assange. Kolejnym w Polsce sex z szesnastolatką jest jak najbardziej legalny, w Irlandii będziesz siedział za gwałt na nieletniej, jak również w niektórych stanach USA. Różnie też jest postrzegana kwestia czy można wydać świadomą zgodę po alkoholu czy nie, oraz kiedy jest się pijanym już za bardzo. W jednych krajach zgwałcić w sensie prawnym może tylko mężczyzna w innych obie płcie. I to wszystko w krajach tzw zachodu tylko!
Na zachodzie jeszcze rzadziej zgłaszane są gwałty niż u nas tak więc realne statystyki na zachodzie i u nas były by jeszcze gorsze.
Chciałeś powiedzieć, że na zachodzie jest prawdziwa plaga oskarżeń o gwałty w tym często fałszywych? Albo może podasz jakieś źródła na poparcie swoich słów?
Statystyki są masakryczne bo w krajach jak Niemcy i Francja nawet władze pomagają tuszować gwałty ze względów czysto politycznych. Tak lewacy wygląda wasz świat, sp#%%@%%enie i gwałty. BRAWO
Anglia też taka lewacka? Tam to dopiero się działo.
Na koniec, polecam jakiś poradnik dobrego wychowania bo jest ogromny dramat na chwilę obecną.
0
pokaż komentarz
@Kohrd: Też jest sporo kolorowych U. W 300tys.kraju wystarczy 1000 uu i już masz dużo gwłt.
0
pokaż komentarz
@FLAC: nie tylko, wymiar sprawiedliwości, kary i więzienie tutaj to śmiech na sali, na osiedlu mieszka u nas pedryl, który gwalcił dzieci i za to siedział pół roku. Za morderstwo tutaj chyba można wyłapać 16 lat czy coś w ten deseń, a z więzienia chodzić sobie na spacery bez żadnej kontroli, ponadto mają tam konsole, siłki, sauny, na motocrossie można jeździć w offroadzie. Generalnie kary żadne, a po wsiach i pipifdówach dużo jest ludzi z problemami psychicznymi
+148
pokaż komentarz
Polak zap%@%#$@a na dwie zmiany za minimalną, to nie ma czasu na gwałty.
+37
pokaż komentarz
@AndrzejBinarny: albo kobieta zap##?$#!a na dwie zmiany i nie ma kiedy zgłosić gwałtu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+72
pokaż komentarz
@Kuciniak: albo policjant ma taki zap!#!%@@ na posterunku, że nie ma czasu przyjąć zgłoszenia
+11
pokaż komentarz
@AndrzejBinarny:
Polak
I to domyślne utożsamienie gwałtu z mężczyzną. Powtarzajcie dalej za kobietami, że jesteśmy uprzywilejowani ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+35
pokaż komentarz
inb4 neuropa, że "u nas się gwałtów nie zgłasza" itp kocopoły.
-23
pokaż komentarz
@cuntbrah: jeszcze jest "tam jest inna definicja gwałtu" ( ͡º ͜ʖ͡º) Pytanie, to po ch$! robić c@@@!we definicje?
+196
pokaż komentarz
@nietolerancja: @cuntbrah: Ale w naszym kraju jest inna metodologia liczenia, przecież to jest fakt. Kobieta regularnie gwałcona przez męża, gdy wreszcie zgłosi to na policję, to jest to w statystykach ujęte jako jeden przypadek zgwałcenia. W lewackiej Szwecji gdy to zgłosi, to w statystykach widnieje każdy pojedynczy przypadek.
Plus rzeczywiście bywają inne definicje, w sensie że w innych krajach do tego rodzaju przestępstw zalicza się więcej zachowań.
Żeby takie statystyki mogły pozwalać na wyciąganie jakichkolwiek wniosków, trzeba by ujednolicić wyżej wspomniane kwestie, bo tak to mieszamy różne systemy walutowe.
Nie rozumiem tylko, co lewactwo ma z tym wspólnego? Przecież takie są fakty.
-57
pokaż komentarz
Nie rozumiem tylko, co lewactwo ma z tym wspólnego? Przecież takie są fakty.
@Kleki_Petra: fakty są takie że seks małżeński tylko po pisemnej zgodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-19
pokaż komentarz
Ale w naszym kraju jest inna metodologia liczenia, przecież to jest fakt. Kobieta regularnie gwałcona przez męża, gdy wreszcie zgłosi to na policję, to jest to w statystykach ujęte jako jeden przypadek zgwałcenia. W lewackiej Szwecji gdy to zgłosi, to w statystykach widnieje każdy pojedynczy przypadek.
@Kleki_Petra: Ale wiesz, ze Eurostat ma jedną definicję na wszystkie kraje, a ta mapka jest właśnie na podstawie danych Eurostatu?
Nawet nie raczyłeś sprawdzić, czy to badanie jest na podstawie policyjnych statystyk, czy nie.
+53
pokaż komentarz
Ale wiesz, ze Eurostat ma jedną definicję na wszystkie kraje
@Strzelec_Kurpiowski: Niby jak, sami prowadzą posterunki prowincji ze swoim własnym prawem? xD
+62
pokaż komentarz
Nie rozumiem tylko, co lewactwo ma z tym wspólnego? Przecież takie są fakty.
@Kleki_Petra: fakty są lewackie
Ale wiesz, ze Eurostat ma jedną definicję na wszystkie kraje, a ta mapka jest właśnie na podstawie danych Eurostatu?
@Strzelec_Kurpiowski: a eurostat niby skąd dane bierze, zagląda do akt każdej sprawy? czy bierze z GUSu a GUS z policji/prokuratury?
-4
pokaż komentarz
Niby jak, sami prowadzą posterunki prowincji ze swoim własnym prawem? xD
@Hound: Nie, robią własne badania. Dlatego dane np. o bezrobociu z Eurostatu różnią się od danych rządowych.
-9
pokaż komentarz
a eurostat niby skąd dane bierze, zagląda do akt każdej sprawy? czy bierze z GUSu a GUS z policji/prokuratury?
@megawatt: Robi badania. Przecież nie raz jest tak, że dane Eurostatu odbiegają od danych rządowych, np. w kwestii bezrobocia.
-9
pokaż komentarz
Kobieta regularnie gwałcona przez męża, gdy wreszcie zgłosi to na policję, to jest to w statystykach ujęte jako jeden przypadek zgwałcenia.
@Kleki_Petra: Skąd ta informacja? Z tego co wiem zgwałcenie nie może mieć charakteru ciągłego i zawsze każdy przypadek będzie traktowany oddzielnie. Co innego natomiast kwestia dowodów i wykazywanie np. gwałtu sprzed roku...
+13
pokaż komentarz
@Strzelec_Kurpiowski: Czyli co, chodzą po domach i pytają czy kobiety były gwałcone? I to jest twoim zdaniem rzetelniejsza forma statystycznego badania gwałtów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-11
pokaż komentarz
Czyli co, chodzą po domach i pytają czy kobiety były gwałcone? I to jest twoim zdaniem rzetelniejsza forma statystycznego badania gwałtów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hound: statystyczne badania są pod wieloma względami lepsze, bo naprawdę nie każda kobieta zgłaszadza gwałt na policję.
+39
pokaż komentarz
@Strzelec_Kurpiowski: Nie wiem, o czym Ty prawaczysz. Przecież Eurostat zbiera statystyki, w tym przypadku policyjne. Czym wg Ciebie jest "police data"?
źródło: Screenshot_20190811-215000_Chrome.jpg
+15
pokaż komentarz
Robi badania. Przecież nie raz jest tak, że dane Eurostatu odbiegają od danych rządowych, np. w kwestii bezrobocia.
@Strzelec_Kurpiowski: nie, Eurostat korzysta z danych z GUSu - ale nie tych przetworzonych które GUS zamieszcza w rocznikach statystycznych tylko surowych/wstępnie przetworzonych które są niby przez zbierających klasyfikowane wg ICCS: https://www.unodc.org/documents/data-and-analysis/statistics/crime/ICCS/ICCS_English_2016_web.pdf
https://ec.europa.eu/eurostat/cache/SMARTMAPS/en/SMap_crim_off_cat.html?selectedyear=2013&iccs=ICCS0301
zobacz sobie to - tutaj już takiej różnicy nie ma
zresztą co do statystyk: https://www.wykop.pl/link/4750563/smieciowe-kody-smierci/
Polska nie potrafi nawet oszacować na co ludzie umierają - oprócz tego, że na śmierć
+1
pokaż komentarz
@Strzelec_Kurpiowski: Inne wyjaśnienie
źródło: Screenshot_20190811-215548_Chrome.jpg
+7
pokaż komentarz
@Strzelec_Kurpiowski: nie zgłosiła na policję ze strachu, ale swobodnie opowie o tym jakiemuś losowemu ankieterowi przez telefon albo jak ją zaczepi ktoś na ulicy
aha, ok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
Kobieta regularnie gwałcona przez męża, gdy wreszcie zgłosi to na policję, to jest to w statystykach ujęte jako jeden przypadek zgwałcenia.
@Kleki_Petra: możesz to jakoś udowodnić?
-7
pokaż komentarz
@emjot86 Mogę.
0
pokaż komentarz
@nietolerancja: Ta inna definicja to bzdura. Wyjaśniałem to już w tym temacie.
0
pokaż komentarz
fakty są takie że seks małżeński tylko po pisemnej zgodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@nietolerancja: Zgodzie od kogo? Zgoda burmistrza/sołtysa wystarczy czy trzeba gdzieś wyżej w powiecie prosić? A znaczek skarbowy na zgodzie wymagany? W jakiej kwocie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
-2
pokaż komentarz
@leonidas84: Bzdury to ty walisz o imigrantach w Szwecji co masowo gwałcą kobiety. To zbadano i nie wykazano związku pomiędzy migracją w Szwecji a wzrostem liczby zgłaszanych gwałtów.
https://www.thelocal.se/20190529/increase-in-swedens-rape-statistics-cant-be-tied-to-refugee-influx-study-suggests
-3
pokaż komentarz
@Zgagulec: czytaj ze zrozumieniem. Pokazuje surowe statystyki. 1975 r. vs 2014.
-5
pokaż komentarz
@leonidas84: Czytam ze zrozumieniem, na podstawie surowych statystyk nijak nie można wyciągnąć informacji które tutaj się pojawiają że imigranci masowo gwałcą kobiety i są odpowiedzialni za wzrost zgłoszeń. Masz raport, oceniany przez innych naukowców który stwierdził że nie ma związku ze wzrostem zgłoszeń gwałtów w Szwecji a migrantami.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: Ich naukowcy są tak wiarygodni jak rosyjscy w kwestiach pokoju na Świecie ;-). Czy jest korelacja między liczbą gwałtów, a liczbą imigrantów zostawiam to Tobie. Mi to zwisa. Pragnę tylko zauważyć, że definicja gwałtu nijak się ma do liczby gwałtów. I pragnę zaznaczyć, że demonizuje się Szwecję jako bardzo liberalny kraj pod kątem definicji gwałtu (przykład już podawałem, gdzie gwałt butelką nie był gwałtem w szwedzkim prawie przed 2018 r.). Oni mieli bardziej wymagającą definicję gwałtu niż Polska.
Pragnę również zauważyć, że gwałty, a przestępstwa seksualne są w prawie szwedzkim oddzielnie traktowane. Także nie wszystko jest wrzucane do worka gwałtów.
A, że liczby nadal szaleją niech świadczy że już w pierwszym półroczu 2019 zgłoszono w Szwecji 4 tys. gwałtów (wzrost o 14 proc. w stosunku do 2018 r.). Dla porównania w 2014 r. było 6 tys. przez cały rok.
https://mitti.se/nyheter/brott/anmalningarna-valdtakt-utsatta/
-5
pokaż komentarz
@leonidas84:
Pragnę tylko zauważyć, że definicja gwałtu nijak się ma do liczby gwałtów. I pragnę zaznaczyć, że demonizuje się Szwecję jako bardzo liberalny kraj pod kątem definicji gwałtu (przykład już podawałem, gdzie gwałt butelką nie był gwałtem w szwedzkim prawie przed 2018 r.)
Nie rozumiesz na czym polegała tamta sprawa i dlaczego sąd nie uznał tego za gwałt. Sąd nie uznał tego za gwałt nie dlatego że był popełniony butelką, tylko dlatego że uznał że „Ludzie podejmujący czynności seksualne robią sobie nawzajem różne rzeczy w sposób spontaniczny, bez proszenia o zgodę.” To nie fakt tego że gwałt był wykonany za pomocą butelki był przyczyną tego że są nie uznał tego za gwałt tylko fakt że uznał że zgoda w tym przypadku była domyślna bo dziewczyna była nieśmiała. To potem doprowadziło do zmiany w prawie według której gwałtem jest każdy stosunek bez jawnej, nieprzymuszonej zgody. Nie butelka, tylko zgoda lub jej brak jest tu osią problemu.
A, że liczby nadal szaleją niech świadczy że już w pierwszym półroczu 2019 zgłoszono w Szwecji 4 tys. gwałtów (wzrost o 14 proc. w stosunku do 2018 r.). Dla porównania w 2014 r. było 6 tys. przez cały rok.
W raporcie masz napisane że za wzrost zgłoszeń gwałtu odpowiedzialne są gwałty dokonywane przez osoby bliskie, bez użycia przemocy. I udział tych gwałtów się zwiększa na przestrzeni czasu w statystykach.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: 84 proc. skazanych gwałcicieli nie pochodziło z Europy: https://pjjonasson.wordpress.com/&prev=search
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: próbujesz wmówić, że żony masowo donoszą na mężów za niechciany seks... i dlatego wybujałe statystyki. Tylko jest mały problem. 84 proc. skazanych gwałcicieli pochodziło z poza Europy...
+123
pokaż komentarz
Czy mapa uwzględnia jakąś ustandaryzowaną definicję gwałtu czy pojedyncze statystyki pochodzące z krajów, które mają inne znaczenie gwałtu?
-78
pokaż komentarz
@Reepo o już zaczynasz? ( ͡º ͜ʖ͡º)
+86
pokaż komentarz
@reddml: co zaczynam? Zadałem chyba logiczne pytanie. Sorry, ale nie sądzę, że Szwecja ma aż tak problem z gwałtami przy jednolitej definicji gwałtu. Szwecja ma wyższe statystyki na tej mapce tylko z jednego powodu - prawo, które definiuje gwałt jako seks bez wyraźnej zgody. Do tego niech dojdzie sprawa dotyczące tego jak tworzone są te statystyki, czyli czy to są zgłoszenia na policje czy inaczej, bo np. w niektórych krajach może być więcej gwałtów ale nie są one zgłaszane na policje itd.
Ok, powiedzmy, że Islam itd. to jak wtedy wytłumaczyć Islandię?
-61
pokaż komentarz
@Reepo to źle, że nie sadzisz bo jesteś w błędzie ( ͡º ͜ʖ͡º)
+78
pokaż komentarz
@Reepo: Oczywiście, że to tylko pojedyncze statystki z krajów, gdzie każdy ma inną definicję gwałtu, ale nie psuj wykopkom zabawy. To znalezisko nie ma pełnić funkcji informacyjnej. Tego typu znaleziska służą sfrustrowanym wykopkom do odreagowania. Wykopek patrzy na taką mapkę i sobie myśli:
Hehe, głupi Szwedzi nawpuszczali czarnych, to teraz mają epidemię gwałtów. Dobrze, że mieszkam w Polsce. Bezpiecznym i cywilizowanym kraju
W ten sposób wykopek chociaż przez chwilę może poczuć się lepiej i zapomnieć o swoim smutnym życiu. Nie odbieraj im tego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-27
pokaż komentarz
@PanEdzio: Po gwałcie za to zyje się świetnie w takiej Szwecji.
+12
pokaż komentarz
@PanEdzio: Jak już to nie definicje gwałtu tylko zwałcenia ( ͡° ͜ʖ ͡°), ciekawostka natomiast jest taka, że jakby w Polsce zdepenalizowano przestępstwo zgwałcenia do mielibyśmy zamiast 1.89 wynik równy 0.
-16
pokaż komentarz
@Reepo: jeju udowodniki że imigrancki to zwyrodniali gwałciciele szukamy drugiego dna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+12
pokaż komentarz
zwecja ma wyższe statystyki na tej mapce tylko z jednego powodu - prawo, które definiuje gwałt jako seks bez wyraźnej zgody.
@Reepo: W Szwecji gwałtem jest to co u nas uznamy za o wiele mnie spektakularne molestowanie.
-13
pokaż komentarz
Czy mapa uwzględnia jakąś ustandaryzowaną definicję gwałtu czy pojedyncze statystyki pochodzące z krajów, które mają inne znaczenie gwałtu?
@Reepo: Sprawdź sobie. To mapa z Eurostatu.
-9
pokaż komentarz
@pyciak666: a jaką macie w lewackiej bazie odpowiedź na niechęć islamistów do gejów?
+1
pokaż komentarz
@KobyleCaco: że nie każdy muzułmanin to islamista i homofob, to takie proste. Taka sama jak w przypadku Polski pełnej katolickich homofobów.
-8
pokaż komentarz
że nie każdy muzułmanin to islamista i homofob, to takie proste. Taka sama jak w przypadku Polski pełnej katolickich homofobów.
@pyciak666: zwoje coś ci nie łączą, bo napisałem właśnie o islamistach
-3
pokaż komentarz
@Reepo: Z tego co jest napisane jak się kliknie w link, to jest to ilość zgłoszonych gwałtów na policję. Więc nie ma definicji gwałtu, tylko osoba idąca na policję, która mówi ,,zgwałcono mnie", może mieć na myśli różne rzeczy, natomiast właśnie to było obiektem badań. To fakt, że pewnie istnieją pojedyncze przypadki chorych umysłowo kretynek, które zgłaszały gwałt, bo usłyszały zboczony kawał, or sth... Ale nie łudźmy się. Na policję się idzie, gdy stała się krzywda. Dlatego z tego badania można śmiało wnioskować, że w PL krzywda tego typu dzieje się niebotycznie rzadziej niż na zachodzie. Serio, otwieraj linki przed komentowaniem.
+8
pokaż komentarz
@Reepo: pierwszy lepszy artykuł z gógl:
https://www.thelocal.se/20170221/why-sweden-is-not-the-rape-capital-of-the-world
z którego wynika, podobnie jak niektórzy już wspomnieli, że każdy akt liczony jest osobno i że definicja jest szersza niż w innych krajach - stąd ta duża liczba.
+3
pokaż komentarz
@Reepo: prawda jest taka ze zarówno sama definicja gwałtu jaka obowiązuje w danym kraju ma wpływ na odsetek liczby gwałtów, jak i liczba emigrantów z krajów islamskich. Jedna strona (prawa) jak i druga (lewa) ma racje. Po co to się naparzać na argumenty.
-5
pokaż komentarz
@pyciak666: Każdy muzułmanin, podkreślam, każdy, popiera wprowadzenie prawa szariatu na terenie całego świata. Więc KAŻDY islamista jest za penalizacją homoseksualizmu. :) Oczywiście, w praktyce każdy ma to w dupie i żyje swoim życiem, ale islam jako ideologia, jest, czy Ci się to podoba czy nie, zbrodnicza, homofobiczna, mizoginistyczna itd itp. Dlatego tolerancja(tutaj to słowo jest użyte poprawnie) islamu jest błędem, szczególnie w wykonaniu społeczności LGBT. Mało tego, za porzucenie islamu również są kary, a w Polsce mamy wolność wyznania zapisaną w konstytucji. Oznacza to, że islam sam w sobie ogranicza twoją wolność wyznania, więc jest sprzeczny z Polską konstytucją.
-2
pokaż komentarz
@Reepo: już wyjasniłem powyżej, że definicja gwałtu w ich kraju to bzdurne tłumaczenie lewaków. Spójrz na Danie, zbliżone ustawodawstwo, inne nastawienie do imigrantów. W 2011 r. poniżej 400 gwałtów. Szwecja w 2014 ponad 6 tys. gwałtów. Podczas, gdy Szwedzi słynną z przestrzegania. prawa. Od wieków mają surowe kary i są dużo bardziej wyczuleni na właściwe zachowanie niż inne nacje. W 1975 r. Szwecja wyglądała inaczej i gwałtów było ok. 400. Co więcej w Polsce gwałt przedmiotem jest uznawany za gwałt, a u nich dopiero po 2018 r. zmieniono to (po głośnej sprawie, kiedy kobieta zgwałcona butelką nie doczekała się sprawiedliwości).
-3
pokaż komentarz
Każdy muzułmanin, podkreślam, każdy, popiera wprowadzenie prawa szariatu na terenie całego świata
@Franiczio: Taa, szczególnie ci walczący z fundamentalistami oraz ci zabijani i prześladowani przez fundamentalistów. Islam jest niejednolity tak jak chrześcijaństwo, a przecież różnice między odłamami chrześcijaństwa widać jak na dłoni mimo dokładnie tych samych korzeni. Są fundamentaliści i są muzułmanie bardzo równościowi jak choćby Kurdowie w Rożawie.
0
pokaż komentarz
@Reepo: To nie tlumaczy gwałtownego wzrostu gwałtów, bo te przepisy istnieją od lat.
-2
pokaż komentarz
@pyciak666: Wciąż, oni chcą prawa szariatu. Zapytaj się. Nie chcą wprowadzać go siłą, ale chcą, by prawo szariatu obowiązywało na całej ziemi. :D Zapytaj się każdego muzułmanina, czy popiera prawo szariatu, oraz czy chciałby, żeby ono obowiązywało na całej ziemi. Nie mówię, że z karabinem, ale na pewno odpowiedź będzie twierdząca. Ich zdaniem prawdziwy pokój na świecie zapanuje, gdy wszyscy ludzie będą Muzułmanami, oraz gdy będzie obowiązywało to prawo. To, że ciężko Ci się z tym pogodzić, nie ma tutaj najmniejszego znaczenia :) Ci radykalni i ci mniej, każdy chce tego prawa, bo na tym polega ich religia. Po prostu.
-2
pokaż komentarz
@pyciak666: Piszesz, że islam jest różnorodny i masz rację. Jedni będą karali śmiercią homoseksualistów, inni batami, inni więzieniem, a inni w ogóle nie nałożą sankcji prawnych. Ale nie zmienisz tego, że homoseksualizm dla islamu jest tym, co jedzenie wieprzowiny, albo picie wódki. Co mnie interesuje, że są muzułmanie, którzy to mają w dupie i się tym nie przejmują? Znakomita większość muzułmanów to zwyczajni ludzie, którzy żyją swoim życiem i podkreślam to z największą zawziętością. Natomiast religia Mahometa uznaje homoseksualizm za coś złego, co należy piętnować i nie wolno tego robić. Jest to w islamie rzecz zakazana. W Chrześcijaństwie również, czyny homoseksualne uznawane są za grzech, z tą różnicą, że kościół wydaje swoje prawa jednolicie, oraz mamy zwierzchnika, który kościołem rządzi. Obecnie w kościele panuje przekonanie, że ludziom homoseksualnym należy współczuć i podchodzić do nich ze szczególną wrażliwością. W islamie tak jak sam napisałeś, jest tyle odmian ile krajów, dlatego nie jesteś w stanie przewidzieć do czego islam doprowadzi w europie. Po prostu tolerancja islamu jest ryzykowna, najzwyczajniej w świecie, bo istnieje szansa, że skończy się to pogromem, bądź sankcjami prawnymi. Takiego ryzyka w społeczeństwie chrześcijańskim nie ma. Oczywiście, to co dzieje się na ulicach i to co ludzie o homoseksualistach mówią, nie ma się nijak do stanowiska kościoła, ale to jest zupełnie inna sprawa. Oba środowiska są siebie warte jak dla mnie. To jest rozgrywka polityczna.
-3
pokaż komentarz
Czy mapa uwzględnia jakąś ustandaryzowaną definicję gwałtu
@Reepo: Standardy w panstwach europejskich, dotyczace definicji gwaltu, sa jednolite. Sprawy dotyczace specyficznych regulacji to tylko wisienka na torcie.
Jesli kobiety naduzywaja przywilejow nadanych im przez prawo, to tym gorzej dla nich. Ale nie jest to jakas plaga, by wazyla na wartosciach srednich.
Odsylam do opracowania WHO. Juz leciwe, ale moim zdaniem okresla sprawe jasno.
https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/42495/9241545615_eng.pdf;jsessionid=BA34EF4D50BD40CE13F2B831F357EFEC?sequence=1
-5
pokaż komentarz
. W Chrześcijaństwie również, czyny homoseksualne uznawane są za grzech, z tą różnicą, że kościół wydaje swoje prawa jednolicie, oraz mamy zwierzchnika, który kościołem rządzi. Obecnie w kościele panuje przekonanie, że ludziom homoseksualnym należy współczuć i podchodzić do nich ze szczególną wrażliwością.
Po prostu tolerancja islamu jest ryzykowna, najzwyczajniej w świecie, bo istnieje szansa, że skończy się to pogromem, bądź sankcjami prawnymi. Takiego ryzyka w społeczeństwie chrześcijańskim nie ma. Oczywiście, to co dzieje się na ulicach i to co ludzie o homoseksualistach mówią, nie ma się nijak do stanowiska kościoła, ale to jest zupełnie inna sprawa.
@Franiczio: Sądząc po wypowiedziach polski KK o tym nie wie, trzeba im przekazać.
Jestem przeciwnikiem religii które kurczowo trzymają się przekazu sprzed tysięcy lat podczas gdy interpretują inne fragmenty w sposób wygodny dla siebie. Jednak skoro mimo tych problemów nie boimy się katolicyzmu i chrześcijaństwa w ogóle, to nie ma podstaw by szczególnie bardziej bać się islamu w całokształcie i widzieć każdy przejaw jednej czy drugiej religii jako ostatecznie kończący się fundamentalizmem. To nawet ma swoją nazwę i nazywa się błędem śliskiego zbocza.
+2
pokaż komentarz
@pyciak666: ,,Sądząc po wypowiedziach polski KK o tym nie wie, trzeba im przekazać.''
Wyjdź w końcu z tej bańki informacyjnej, człowieku. Poczytałem twoje inne komentarze, twój stan wiedzy jest w opłakanym stanie. Każdy zdrowy na umyśle przedstawiciel LGBT, gdyby stanął przed wyborem, wybrać losowy kraj z ludnością katolicką i losowy kraj z ludnością muzułmańską, wybrałby opcję pierwszą. Inaczej Ci tego już nie umiem wytłumaczyć, twoja upartość i ukierunkowanie polityczne po prostu mnie przeraża.
-3
pokaż komentarz
@Franiczio: mówimy o kraju czy ludziach? Bo chyba zauważyłeś że władza i prawa nie reprezentują poglądów wszystkich. Zarzucasz mi brak wiedzy a, sam tyko uogólniasz żeby czegoś dowieść.
0
pokaż komentarz
@pyciak666: Mówię Ci, że ludzie tworzą kraje i nie wiesz jakie prawo ustanowią muzułmanie w Europie, gdy przejmą tutaj władzę. Nie wiesz, bo w każdym muzułmańskim kraju szariat jest interpretowany inaczej, dlatego RYZYKUJESZ pogromem gejów i lesbijek. Czego nie rozumiesz? Otwierasz puszkę pandory i liczysz na to, że będzie jak w Syrii przed wojną. A co jeżeli będzie jak w Arabii Saudyjskiej, gdzie kobiety ledwo dostały prawa do prowadzenia samochodu? Podkreślałem Ci chyba 2 razy już, że doskonale wiem, że przeciętny muzułmanin ma to wszystko w dupie i żyje swoim życiem, ile razy Ci to mam jeszcze powtórzyć?
+83
pokaż komentarz
Moim zdaniem mapa odzwierciedla rzeczywistość ale jest mocno naciągana. W komentarzach w reddicie jest conieco wyjaśnione.
W każdym kraju jest inna definicja gwałtu. Prawdopodobnie w UK pod to pociąga się też molestowanie słowne i inne lekkie przegięcia. Do tego kobiety lubią z tym biegać na policję bo wiedzą, że mogą coś ugrać (odszkodowanie, rozwód na jej warunkach, opieka nad dzieckiem, zawodowe niuanse itp.). Duża liczba tych zgłoszeń na policję jest wyssana z palca.
W mocno lewicowych społeczeństwach już samo gapie nie się czy bezpośredni podryw może być uznany za gwałt.
Kojaże inne statystyki, gdzie brane były klasyczne gwałty, zakończone sledztwem. Polska nadal brylowala ale już nie było tak wielkiej różnicy.
-47
pokaż komentarz
@wcinaster: To tylko opinia. Równie dobrze może być na odwrót.
+50
pokaż komentarz
@AndrzejBinarny
Mowisz o mojej opinii? Sorki ale akurat znam się troszku więcej niż przeciętny Kowalski na statystyce, bazach danych, interesuje się technikami manipulacji przy prezentowaniu danych, propagandą, błędami poznawczymi.
Akurat kiedyś czytałem o gwałtwch I statystykach i właśnie głównym problemem w tego typu zestawieniach ( ogólnie jeżeli chodzi o inne przestępstwa też) jest prawna definicja tego przestępstwa. Wiesz, można podnieść limit, że kradzież będzie przestępstwem po uwlwszczeniu 100zl lub 1k I statystyki dla kraju będą wyglądać zupełnie inaczej.
Do tego tutaj mamy dane dot. ilości zgłaszanych (nie stwierdzonych) gwałtów więc duży wpływ na dane mają czynniki społeczne i kulturalne czy nawet religijne.
Ktoś kto prezentuje takie dane zwykle celowo hiperbolizuje bo to nie jest tak miarodajne. Źródło danych też wątpliwe. To tak jak by wrzucić do worka wszystkie klepniecia po tyłku i gwałty w UK i porównać je do gwałtów w PL. W Polsce jest inna kultura, kobiety zadziej biegną z tym na policję. Czy to źle? Nie do końca bo chociaż są pokrzywdzone i powinny to mają swoje inne kobiece sposoby na wyjście z sytuacji zwycięsko. Mają też inne przywileje. (nie zawsze i nie wszystkie, u nas jeszcze panuje mentalność biednej myszki co nie poskarzy się bo wstyd). Ale to moja opinia.
Zaznaczam, że nie neguje całkowicie prawdziwości tych danych a jedynie ich użyteczności poznawczych. To trochę jak porównywanie dwóch sportowców, tylko że jeden gra w nogę, drogi pływa. Ciężka sprawa.
+20
pokaż komentarz
@wcinaster: Prawakom nie wytłumaczysz. ¯\_(ツ)_/¯
+11
pokaż komentarz
W każdym kraju jest inna definicja gwałtu.
@wcinaster: teoretycznie jest spójna - na podstawie International Classification of Crime for Statistical Purposes
https://www.unodc.org/documents/data-and-analysis/statistics/crime/ICCS/ICCS_English_2016_web.pdf
ale teoretycznie, teoretycznie też mamy spójne kody chorób i przyczyn śmierci - a taka Polska raportuje jako przyczyny śmierci "śmierć"
https://www.wykop.pl/link/4750563/smieciowe-kody-smierci/
+3
pokaż komentarz
W mocno lewicowych społeczeństwach już samo gapie nie się czy bezpośredni podryw może być uznany za gwałt.
@wcinaster: bardzo integracyjne podejście, nie gapić się, nie rozmawiać, zostawić osobę, nie myśleć nawet o flircie bo popełnisz myślozbrodnię. Tylko orać, pracować, zyski kumulować, konsumować, nabywać, zbywać... przestać żyć, istnieć niepostrzeżenie, wypełniać szary szereg nijakich osób w drodze do pracodawcy. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+5
pokaż komentarz
Prawdopodobnie w UK pod to pociąga się też molestowanie słowne i inne lekkie przegięcia. Do tego kobiety lubią z tym biegać na policję bo wiedzą, że mogą coś ugrać (odszkodowanie, rozwód na jej warunkach, opieka nad dzieckiem, zawodowe niuanse itp.). Duża liczba tych zgłoszeń na policję jest wyssana z palca.
@wcinaster: Wg raportu A Report on the Joint Inspection into the Investigation and Prosecution of Cases involving Allegations of Rape przygotowanego przez brytyjską rządową agencję HM Crown Prosecution Service Inspectorate 11,8% (164 spośród 1379) oskarżeń o gwałt w Wielkiej Brytanii jest fałszywe.
From the same data set as above, 164 complaints out of 1,379 (11.8%) were found to be false allegations. Some 20 (12%) of these false allegations were involving a partner. Furthermore, 42 of the data set of the false category (25%) were alleged stranger rape. In 20 cases the offender victim relationship was not included. Whilst recording practice is not beyond criticism, these figures highlight some of the difficulties faced by the police and may contribute to cultural cynicism surrounding victim credibility where it exists.
The inspection team was surprised to find a relatively high figure for false allegations of rape and, as identified within the literature review, there is a scarcity of research by police into this area. Indeed, with the competing pressures for resource allocation this may be understandable. However, this is clearly an area that could be pursued further to establish if this is an issue of incorrect recording, a workplace cultural issue, or what factors motivate those who make false allegations of rape, be they male or female.
https://www.justiceinspectorates.gov.uk/cjji/wp-content/uploads/sites/2/2014/04/ARC_20020401.pdf str.35 (str.29 w pliku PDF)
+2
pokaż komentarz
@wcinaster: to bzdura z definicją gwałtu. W Danii jest podobne ustawodawstwo, a w 2011 r. było poniżej 400 gwałtów. W Szwecji w 2014 przekroczono liczbę 6 tys. zgłoszeń. Już to wyjaśniałem powyżej.
-5
pokaż komentarz
@leonidas84
Przeczytałem twoje wyjaśnienie.
Niestety merytorycznie jest ono warte tyle co kupa w sedesie.
+4
pokaż komentarz
@wcinaster: wiadomo, że dla człowieka z klapkami ideologicznymi to logiką się nie dotrze :D. Jakakolwiek dyskusja z fanatykiem to strata czasu, bo na argumenty i fakty ma gadki o sedesie. Także wal się :).
-5
pokaż komentarz
@leonidas84:
to bzdura z definicją gwałtu. W Danii jest podobne ustawodawstwo, a w 2011 r. było poniżej 400 gwałtów. W Szwecji w 2014 przekroczono liczbę 6 tys. zgłoszeń. Już to wyjaśniałem powyżej.
Bzdura. Dania ma totalnie inne ustawodawstwo co do przestępstwa zgwałcenia i bardzo duży problem jeśli chodzi o zgłaszanie gwałtów, zajmowanie się ofiarami, procedury sądowe ect. Niedawno ukazał się raport AI gdzie autorzy zwracają uwagę jak trudno jest zgłosić ofiarom gwałt na policję, że nie ma procedur które ułatwiałyby im przejście procesu, jak dużo jest spraw umarzanych i że definicja zgwałcenia w prawie jest oderwana od rzeczywistości.
Była ogromna dyskusjaw DK na ten temat po publikacji raportu.
-2
pokaż komentarz
@Zgagulec: mylisz się, masz surowe dane. Sprawdź.
-2
pokaż komentarz
@leonidas84 no i co ci z twoich surowych danych jak nie potrafisz ich zinterpretować i nie wiesz z czego te dane wynikają . Masz raport AI, asz raporty organizacji kobiecych w dk, a teraz jeszcze dyskusje rządu który mówi że jest problem w dk jeśli chodzi o prawodawstwo i procedury oraz ich wypełnianie w przypadku zgłoszenia gwałtu. Ty wiesz lepiej na podstawie wymyslow nie wiadomo skąd. Prawodawstwo w Danii i procedury w przypadku zgłoszenia gwałtu bardzo różnią się od tych w Szwecji. To jest fakt.
-2
pokaż komentarz
@Zgagulec: AI jest całkowicie niewiarygodna (organizacja wiele razy się skompromitowała). Te samo AI na które się powołujesz opisuje zmianę prawa z 2018 r. w Szwecji, kiedy uniewinniono gwałcicieli (użyli butelki), podczas gdy w Polsce takie przestępstwa są karane.
Zwróć uwagę także, że 40 proc. wzrost liczby gwałtów dla policji zawsze oznacza zmorzone działania. A teraz poczytaj policyjne doniesienia. Nigdzie tam nie ma mowy o zmianie prawa tylko o poważnym nie dofinansowaniu policji w Szwecji.
Szwecja ma problem i żadne manipulacje tego nie wybielą. Poczytaj policyjne raporty.
-2
pokaż komentarz
@leonidas84:
AI jest całkowicie niewiarygodna (organizacja wiele razy się skompromitowała, a do tego jest ideologiczna). Te samo AI na które się powołujesz opisuje zmianę prawa z 2018 r. w Szwecji, kiedy uniewinniono gwałcicieli (użyli butelki), podczas gdy w Polsce takie przestępstwa są karane.
Tak, niesamowicie skompromitowana i pewnie jeszcze lewacka Bo chcą normalnego prawodawstwa jeśli chodzi i o gwałt i traktowania normalnie kobiet w przypadku zgłoszeń. I szwedzka zmiana nie polega tylko na tym że gwałtem są również gwałty wykonane za pomocą przedmiotów. Gwałtem w Szwecji jest każdy stosunek który nie był konsensualny. Na tym polega zmiana. Prawodawstwo w Danii i Szwecji jeśli chodzi o gwałt jest obecnie zupełnie różne, te dwa kraje mają inne definicje przestępstwa zgwałcenia.
Women in Denmark encounter many barriers in accessing justice for rape. The vast majority of rapes are never reported and out of those that are, very few end up with a conviction. This report, which includes interviews with survivors, activists and officials, highlights that while there is a widespread perception in Denmark that gender equality has been achieved, the authorities must do more to live up to this positive image. Amnesty International calls on the Danish authorities to change the legal definition of rape to one based on sexual autonomy and consent and to improve the treatment of victims during all stages of the legal process.
https://www.amnesty.org/en/documents/eur18/9784/2019/en/
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: jest tak wiele przypadków skandalicznych w AI, że sam sobie spokojnie wygooglujesz. Pierwszy z brzegu wynik: https://www.wprost.pl/opinie-i-komentarze/10194141/amnesty-international-traci-twarz.html
Prosiłbym także o zaprzestanie manipulacji i na siłę wkładanie mi nie moich słów, a także próbę zdyskredytowania jako fanatyka prawej strony. Nigdzie nie napisałem, że AI to lewacka organizacja. Po raz kolejny manipulujesz. Doskonale wiesz o tym, że w AI dochodziło do przestępstw. Po co pajacowanie?
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: zmiana o której mówisz (wyraźna zgoda jest od 2018 r.) podczas, gdy statystyki rosną od 1975 r.
-4
pokaż komentarz
@leonidas84: Rosną od 1975 roku i rosną wraz z każdą zmianą prawa w Szwecji. Od 1975 roku w Szwecji definicja gwałtu zmieniła się kilkukrotnie; począwszy od penalizacji gwałtu małżeńskiego (to nawet wcześniej, jako pierwszy kraj w Europie), potem równości wobec prawa w tym przypadku jeśli chodzi o płeć i potem penalizacji stosunków z osobami nieprzytomnymi ect. Każda ze zmian w prawie skutkowała wzrostem rejestrowanych zgłoszeń. Model rejestracji jest również inny od krajów europejskich.
The effects of a number of statistical, legal and substantive factors make it safe to contend that the Swedish rape statistics constitute an ‘overreporting’ of the level of such offences relative to the European average.
Von Hofer, Hanns (2000). "Crime Statistics as Constructs: The Case of Swedish Rape Statistics". European Journal on Criminal Policy and Research. 8 (1): 77–89
To z tej publikacji.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: to wszystko miałoby sens, gdyby prawo szwedzkie było zmieniane co roku. No, ale nie jest, a statystyki rosną. Co więcej w wielu przypadkach jest to gwałt brutalny (np. z użyciem niebezpiecznego narzędzia), a to nijak się ma do teorii że jak żona nie wyrazi zgodę na seks to od razu zgłasza to na policji. Co więcej większość gwałcicieli w Szwecji nie jest skazana... bo nie wykryto sprawcy.
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: 84 proc. gwałtów w Szwecji jest dokonywana przez ludzi z poza Europy.
https://pjjonasson.wordpress.com/&prev=search
-3
pokaż komentarz
@leonidas84: Stronka na wordpressie bardziej wiarygodna od peer-review raportu? Dobre sobie
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: to jest mega znany człowiek w Szwecji :). Zresztą sam możesz dotrzeć do tych statystyk...
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: poza tym Szwecja ma ten sam mechanizm co Rosjanie. Wierzysz rosyjskim publikacją państwowym dot. zbrodni Armii Radzieckiej? No właśnie ;-). Szwecja od lat próbuje cenzurować dane policyjne.
-3
pokaż komentarz
@leonidas84: Tak, niesamowicie mega znany człowiek w Szwecji który swoich wymysłów nie opublikował w żadnym czasopiśmie, nie są one recenzowane przez nikogo tylko je wstawił na stronę na wordpressie. Błagam, ja ci daje dane do publikacji naukowych i raportów które są recenzowane a ty mi jako kontr przykład strone typka na wordpressie mega super znanego który w opisie ma
Sverigedemokrat. Kritisk mot asylmottagning, islamism, systemmedia och kulturelit. Har forskat i utlänningar och sexbrott, skrivit debattartiklar ibland.
To tak jakbyś mi wrzucił artykuł Brauna i sie na niego powoływał, bądźmy poważni
-4
pokaż komentarz
@leonidas84:
poza tym Szwecja ma ten sam mechanizm co Rosjanie. Wierzysz rosyjskim publikacją państwowym dot. zbrodni Armii Radzieckiej? No właśnie ;-). Szwecja od lat próbuje cenzurować dane policyjne.
Tak, cenzurują również publikacje naukowe, tak było. Szwecja jak Związek Radziecki xD O ich cenzorskich zapędach świadczy to że regularnie są badania nt gwałtów w Szwecji i sprawdzają czy mają one związek z migracją. Matko.
Za to typek i jego strona na wordpressie gdzie jawnie pisze że jest antyislamski są bardziej wiarygodne niż recenzowane czasopisma.
Błagam, stop foliarstwu.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: w trybie dostępu do informacji publicznej poprosił o wyroki sądów i je przeanalizował oraz zebrał. Próba jego dyskredytacji wynika z powodów kulturowych w Szwecji (tak samo jak np. w Rosji wierzy się, że II Wojna Światowa zaczęła się od 1941 r.).
W każdym razie, jeśli nie jesteś przekonany proponuje sprawdzić liczbę skazanych w stosunku do liczby zgłoszonych. To jawnie ci odpowie czy gwałciciele są znani ofierze.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: możesz wić się jak wąż, ale jest masa naukowych opracowań na temat szwedzkiego podejścia do tych spra w (manipulacji opinią publiczną, fałszowaniu danych itd.). Ale myślę, że zakończmy dyskusję.
Wystarczy, że sprawdzisz dane na temat skazanych i liczby zgłoszonych, żebyś nie miał wątpliwości że zgłaszane są głównie gwałty, gdzie nie da się wykryć sprawcy. A jak masz jeszcze coś do powiedzenia to trudno, ja nie mam zamiaru dyskutować. Fakty są surowe. A żadna policja w żadnym kraju nie pozostaje bierna na wzrost statystyk. Także szwedzka, która obrała obronę w kierunku zmiany prawa.
Trzeba być kretynem, aby wierzyć że szwedki masowo zgłaszają mężów, bo doświadczyły niechcianego seksu. Większość Szwedów to porządni ludzi i nie tylko prawo jest wymagające, ale sami Szwedzi. Wiara w to, że Szwedzi masowo gwałcą swoje żony to mega idiotyzm.
-3
pokaż komentarz
@leonidas84:
w trybie dostępu do informacji publicznej poprosił o wyroki sądów i je przeanalizował oraz zebrał. Próba jego dyskredytacji wynika z powodów kulturowych w Szwecji (tak samo jak np. w Rosji wierzy się, że II Wojna Światowa zaczęła się od 1941 r.).
Czyste foliarstwo. Recenzowana publikacja naukowa ma inne wnioski niż wymysły typa z wordpressa określającego się jawnie jako antyislamski. Ty wolisz wierzyć to co mówi ten typ mimo że 1) nie wiesz tak na serio jakie to dane, czy są reprezentatywne, czy wszystkie a nie odrzucał ich 2) nie wiesz jaką metodologię przyjął 3) nie wiesz czy nie nagina wyników pod swoje widzimisie. Brawo, serdeczne gratulacje jeśli uważasz że on ma racje a nie recenzowane publikacje.
W każdym razie, jeśli nie jesteś przekonany proponuje sprawdzić liczbę skazanych w stosunku do liczby zgłoszonych. To jawnie ci odpowie czy gwałciciele są znani ofierze.
Co mi odpowie? Masz raport, w którym jest napisane że większość gwałtów to są gwałty bez użycia przemocy, gdzie oprawca jest znany ofierze. Na podstawie tego czy sprawa o gwałt jest umarzana nie da się określić czy sprawca był znany ofierze czy nie.
To nie jest nic zaskakującego tylko coś co się powtarza w każdym kraju praktycznie i nijak się ma do tego czy oprawca zostanie skazany czy nie. Gwałt jeszcze trzeba udowodnić, prokuratura musi nie umorzyć śledztwa ect ect.
Taka ciekawostka, w Polsce również większość gwałtów jest popełnianych przez osoby znane ofierze. Nijak to się nie przekłada na skazywanie oprawców, 70% spraw nie dociera nawet do sądów tylko jest umarzanych na wcześniejszych etapach postępowania.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: jak ty łatwo dajesz się manipulować... antyislamski :D Nie każdy Afrykańczyk jest muslimem :D. No dobra minejsza oto. Sprawdź statystyki skazanych osób. Ilu skazano w stosunku do zgłoszeń gwałtu. Wszystko Ci się wyjaśni.
0
pokaż komentarz
@Zgagulec: a co do polski to większość zgłaszanych gwałtów jest... fałszywa :). Nie kwalifikuje się zgodnie z kodeksem. Akurat w tych statystykach dość dobrze jestem rozeznany :). I nie 70 proc., a ok. 50 proc. zgłaszanych spraw. Nic nowego. Od lat opisywane jest zjawisko fałszywych zgłoszeń jako narzędzie w sądach rodzinnych.
-3
pokaż komentarz
@leonidas84:
możesz wić się jak wąż, ale jest masa naukowych opracowań na temat szwedzkiego podejścia do tych spra w (manipulacji opinią publiczną, fałszowaniu danych itd.). Ale myślę, że zakończmy dyskusję.
Tak, niesamowity ogrom, jak na razie nie spotkałam się. Również nie spotkałam się z krytyką raportu i publikacji o których mówiłam.
Wystarczy, że sprawdzisz dane na temat skazanych i liczby zgłoszonych, żebyś nie miał wątpliwości że zgłaszane są głównie gwałty, gdzie nie da się wykryć sprawcy. A jak masz jeszcze coś do powiedzenia to trudno, ja nie mam zamiaru dyskutować. Fakty są surowe. A żadna policja w żadnym kraju nie pozostaje bierna na wzrost statystyk. Także szwedzka, która obrała obronę w kierunku zmiany prawa.
Nie, nie masz bladego pojęcia o statystyce i metodologi naukowej.
Trzeba być kretynem, aby wierzyć że szwedki masowo zgłaszają mężów, bo doświadczyły niechcianego seksu. Większość Szwedów to porządni ludzi i nie tylko prawo jest wymagające, ale sami Szwedzi. Wiara w to, że Szwedzi masowo gwałcą swoje żony to mega idiotyzm.
Większość gwałtów która jest zgłaszana i która odpowiada za wzrost zgłoszeń to gwałty dokonane bez użycia przemocy przez osoby znane ofierze. To są fakty. W każdym kraju jest absolutnie taka sama tendencja. Większość gwałcicieli jest znana ofierze, w Polsce również.
-1
pokaż komentarz
@Zgagulec: i znów pudło. W szwedzkim prawie masz rozróżnienia w rodzajach gwałtu :D. Także sprawdź dokładnie dane dot. gwałtów dokonanych przemocą.
-3
pokaż komentarz
@leonidas84:
a co do polski to większość zgłaszanych gwałtów jest... fałszywa :). Nie kwalifikuje się zgodnie z kodeksem. Akurat w tych statystykach dość dobrze jestem rozeznany :). Nic nowego. Od lat opisywane jest zjawisko fałszywych zgłoszeń jako narzędzie w sądach rodzinnych.
Ja p?%#!#$e, po co w ogóle ja z tobą pisze. Nie, sprawy w Polsce są umarzane bo są fałszywe. I to że nie kwalifikują się zgodnie z kodeksem nie oznacza że są 'fałszywe'. Jak można taki wymysł napisać po przeczytaniu kilku komentarzy o różnicach w definicji gwałtu pomiędzy państwami? To co w Szwecji według prawa będzie gwałtem w Polsce według prawa nie będzie w sporej części. Mamy inne prawodawstwo, u nas przestępstwo zgwałcenia nie jest oparte na świadomej zgodzie tak jak w Szwecji. To nie oznacza że zgłoszenia są 'fałszywe'. Co za chory pomysł.
I nie 70 proc., a ok. 50 proc. zgłaszanych spraw.
Oczywiście że około 70%, nie masz pojecia o czym piszesz https://rownosc.info/media/uploads/biblioteka/badania/przelamac_tabu_raport.pdf
Od lat opisywane jest zjawisko fałszywych zgłoszeń jako narzędzie w sądach rodzinnych.
Tak, chyba na wykopie i na profilu dzielny tata.
Twoje zdanie jest oparte na fantazjach, wymysłach anonów którzy wypisują swoje wymysły na blogach na wordpressie i wykopie. Tak trzymać normalnie.
EOT