•  

    pokaż komentarz

    Swoją droga, fajne tam zabawy w tym poznaniu macie. Jako normalny człowiek nie weidziałem, że coś takiego istnieje. Niestety już wiem.

    Zdjęcie jak ktoś nie chce wchodzić w artykuł

    źródło: s6.ifotos.pl 18+

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Klub w którym się odbywa impreza oczywiście wolny od nienawiści. Brakuje jeszcze serduszka wośp.

      źródło: Screenshot_2019-08-14 Punto Punto Club - Strona główna(1).png

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Ten człowiek nie może być zdrowy. ლ(ಠ_ಠ ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: dla porównania, tak się bawią konserwy:

      źródło: wprost.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: #takaprawda

      źródło: comment_P7iVAfKDQ7y1gt3r7CCpRa86qyHS6DRU.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Osoba, która dopuściła się do tego „występu” jest niesamowicie głupia i powinna za to odpowiedzieć. Poznańska grupa lgbt - Stonewall, jasno potępiła to do czego doszło w tym klubie.

      źródło: embed.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: Pierwszy raz daję plusa artpopowi za to, że nie brnął w durne tłumaczenia tylko potępił.

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: wisi mi co sobie potepia Stonewall. Ma być taka sama nagonka jak na palenie kukły Żyda swego czasu albo ten cyrk z "judaszem" co to się w jednej wiosce odrypał. A zmalowanego zboczeńca na rok do pierdla...męskiego ( ͡° ͜ʖ ͡°).

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop Niech powiedzą to właścicielowi klubu i uczestnikom imprezy, którym to wystąpienie miało się spodobać. Jak na mnie to taki "damage controll" z ich strony.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: no bo, widzisz, jest nienawiść dobra i nienawiść zła. W znalezisku masz przykład dobrej, szlachetnej nienawiści ¯\_(ツ)_/¯
      #lewackalogika #lewackamoralnosc

    •  

      pokaż komentarz

      @anallizator: no ale wszędzie ze zdrajcami narodu się tak rozprawiają, tylko Polska robi się coraz bardziej lewacka i zniewieściała przez złe wpływy z UE

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: zawsze uważałem że literka Q na końcu LGBT robi więcej złego niż dobrego... jak zwykle oberwie się zwykłym szarym (w tym przypadku) gejom...

      @artpop: o widzę że czasami też możemy się zgodzić, łap plusa

      btw. czy takie podżeganie do zabójstwa (wyobraźcie sobie że to kukła Żyda) nie jest karalne?

    •  

      pokaż komentarz

      jak na palenie kukły Żyda swego czas

      @Redguard: tylko że winnickie i inne nacjozjeby to popierały, a tutaj mamy do czynienia z wyraźnym potępieniem jakiegokolwiek aktu agresji

    •  

      pokaż komentarz

      @alpag: Wyrazne potepienie? Zrobiła to tylko i wyłącznie grupa Stonewall. A nie całe środowisko, które swego czasu buchało w tym temacie na równo.. Więc nie ma póki co mowy o żadnym "wyraznym potepieniu" czegokolwiek.

    •  

      pokaż komentarz

      @PanFizyk: Nawet członkowie grupy w komentarzach są zgodni i potępiają takie wybryki. Respect.

      źródło: indeks.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: po prostu żygać się chce i robiąc takie poj@#?ne akcje oni chcą jakiś tam więcej praw. Kopa w dupę i nic więcej taka postawa powinni wywalczyć. To chora propaganda ze są w jakikolwiek sposób dyskryminowani prawda jest taka ze środowiska lgbt dziś mogą wszystko a biały heteroseksualny mężczyzna może gowno sobie tylko obejrzeć bo inaczej będzie gnojony!

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Dasz palec wezmą całą rękę. Pozwala im się na coraz więcej to oni coraz bardziej przekraczają granicę. Kiedyś takie rzeczy tylko na zachodzie dziś u nas w dużym mieście.

    •  

      pokaż komentarz

      Zgłosić natychmiast moderacji ! jakiś haker z RiGCzem podszywa się pod @artpop

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: dobrze, że przynajmniej oni ogarnęli, że to nie działa korzystnie dla ich wizerunku, bo właściciel klubu nie widzi w tym nic złego...

      To było show jednego z artystów. Cenzura już dawno się skończyła, więc nie cenzurujemy występów, tym samym nie jesteśmy w stanie przewidzieć co dany artysta zaprezentuje. Ten występ spotkał się z zadowoleniem ze strony publiczności - mówi Sergiusz Wróblewski, właściciel klubu Punto Punto.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: bo to jest strefa wolna od nienawiści wobec LGBT, trzeba to uściślić. Wobec innych większości czy mniejszości to ta zasada nie obowiązuje.

    •  

      pokaż komentarz

      środowiska lgbt dziś mogą wszystko

      @PaniNikt: mogą zawrzeć związek partnerski? Czegoś nie wiem?

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: Bardzo mądre oświadczenie i szczerze jestem zdziwiony, że takie wydali. Łapią ode mnie plusika mimo, ze raczej mam neutralny stosunek do nich.

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: Jasne mleko się wylało, czekam na wiadomości o 19, a jutro na komunikat o delegalizacji tego stowarzyszenia, a następnie o zamknięciu tego zboczonego przybytku przez sanepid do odwołania.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Proszę bardzo

      źródło: rainbowstar.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: O jaka piĘkna kobieta. (⌐ ͡■ʖ̯ ͡■)

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_
      Kiedyś ci sami ludzie kleili w trzeciej rzeszy strefy wolne od Żydów.
      Opłacało im się zbratać z gejami których wcześniej tępili.
      Zyskali nietykalność i cenzurę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ wujaszekoblizującypalca.gif ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: - Poprosimy o wypowiedź polskiego rzecznika prasowego LGBT, z oddziałem w Posen.

    •  

      pokaż komentarz

      @PanFizyk: o k@%#a, @artpop ma więcej plusów niż minusów, pierwszy raz taki cud widzę XD

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: było spoko wystąpienie do momentu gdy wyszło na jaw i zrobiła się afera. teraz się będziecie odcinać że nie wasze środowisko LGBT. XD

    •  

      pokaż komentarz

      @PaniNikt Nawołujesz do sprzedawania "kopa w dupę" osobom niehetero, ktore po prostu ROBIĄ CO CHCĄ BO MAJĄ TAKIE PRAWO.

      Jednocześnie dziwisz się, czemu walczą o równość. #patrzjakidzban

    •  

      pokaż komentarz

      @CapoDiPtakMuzzapi: O jak śmiechłem xD

      źródło: i.pinimg.com

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: Jeden gej powie, że głupia, drugi, że nie głupia...

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @anallizator

      @Highwayman_: dla porównania, tak się bawią konserwy:

      A u was biją murzynów.

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop: mimo wszystko stawianym wolność ekspresji nad politpoprawnoscia
      Można się z tą osobą nie zgadzać ale nikomu krzywdy tym nie zrobi

    •  

      pokaż komentarz

      @Willy666

      no bo, widzisz, jest nienawiść dobra i nienawiść zła. W znalezisku masz przykład dobrej, szlachetnej nienawiści ¯_(ツ)_/¯
      #lewackalogika #lewackamoralnosc

      Zmień tagi na #willy666logika :-)
      Ponieważ nikt zdrowy na umyśle tak nie twierdzi oprócz ciebie i jakiś skrajnych ludzi jak ten debil ze znaleziska

    •  

      pokaż komentarz

      @alpag alpagi i dzieci głosu nie mają ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @alpag

      tylko że winnickie i inne nacjozjeby to popierały, a tutaj mamy do czynienia z wyraźnym potępieniem jakiegokolwiek aktu agresji

      O przepraszam, ja wyraźnie to potępiłem. Tak samo jak zrobiła to ta grupa Stonewall. Uważam więc że jest remis.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ a co Fiat na takie imprezy w ich klubie? :-P

    •  

      pokaż komentarz

      @PanFizyk: chyba zaczął się nawracać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Osoba, która dopuściła się do tego „występu” jest niesamowicie głupia i powinna za to odpowiedzieć. Poznańska grupa lgbt - Stonewall, jasno potępiła to do czego doszło w tym klubie.

      @artpop: MODAERACJA - Chcialam zglosic wlamanie na konto artpopa. Ewidentnie ktos przejal kontole nad jego kontem

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      jakiś haker z RiGCzem podszywa się pod @artpop

      @Gnieciuch: Nikt się nie podszywa, jak zwykle manipulacja z jego strony, by nikt tu za często nie cytował tego: "Ten występ spotkał się z zadowoleniem ze strony publiczności"

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop Mi się wydaje że głupota tu akurat ma mniejsze znaczenie. Przez ten czyn ujawniły się bowiem rzeczy znacznie bardziej istotne. Człowiek głupi nadal może być przyjaźnie nastawiony, pomocny, dobry etc. Głupota raczej nie powinna być tutaj odpowiednim określeniem, a przynajmniej nie najważniejszym.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ organizatorzy podczas występu i zaraz po nagłośnieniu sprawy

      GIF

      źródło: 1565796959977.gif (2.11MB)

    •  

      pokaż komentarz

      @CapoDiPtakMuzzapi: no tak, nie ma to jak oceniac grupe ludzi na podstawie zachowania kednego psychopaty. Wykopki, otrzezwiejcie troche :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Redguard: Wystarczy trochę poszperać na Facebooku, LGBT się wyraźnie od tego odcina i wygląda na to, że zachowanie Stonewall to nie jednostkowy przypadek. Istny idiotyzm, który potem jest na siłę narzucany jako obraz całości. Nie powinno się do takiego piętnowania nienawiści dopuszczać, tym bardziej gdy jej eskalacja od kilku lat jest tak bardzo wysoka. Mam nadzieję, że osoba za to odpowiedzialna dostanie zasłużoną karę.

      źródło: facebook.png

    •  

      pokaż komentarz

      @aircod: to teraz czekam aż potępią np. cipkomaryjki.

      A nie, czekaj, akurat cipkomaryjki już są spoko ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      pokaż spoiler jak społeczności LGBT zaczną potępiać wszystkie takie odpały, happeningi, performense, to wtedy dopiero zaczną na poważnie zbierać pozytywne głosy od zwykłych szarych ludzi. Wtedy dostaną większe poparcie. Jednostkowy przypadek tego nie zmieni.

    •  

      pokaż komentarz

      @cienki137: Nie zgodzę się, a to dlatego, że śledzę media z obu stron "barykady". "Cipomaryjka", czy też obraz Matki Boskiej opatrzony tęczowymi kolorami zostały równie chłodno przyjęte przez środowiska LGBT.
      Trzeba czasami wyjść spoza wiadomości jednego nurtu i spojrzeć na dany temat z szerszej perspektywy. Nie wolno na przykładzie jednej osoby oceniać całego środowiska. Tak jak na podstawie jednego narodowca nie potrafię ocenić całej "prawej" strony, tak i na podstawie jednej osoby ze społeczności LGBT nie potrafię ocenić całej "lewej" strony.

      Mniej Antify, mniej (ale nie mówię, że wcale) mediów skrajnie/prawicowych/lewicowych (bo skrajności to czyste zło), a od razu wszystko staje się klarowniejsze.

      źródło: Screenshot_3.png

    •  

      pokaż komentarz

      @aircod: też się nie zgodzę, bo to, że ktoś, jakaś grupa napisze niepochlebnie o jakimś występku nie oznacza, że wszyscy będący częścią całej społecznosci potępiają coś takiego. Właśnie przykład cipkomaryjek, na facebooku babki, która to wymyśliła, pojawiały się głosy od tęczowych, ze to super sprawa.

      W przypadku tej inscenizacji z poderżnięciem gardła brakuje np. potępienia ze strony właścicieli klubu. Ciekaw też jestem co powiedzą na ten temat politycy lewicy, którzy w przypadku rozróby Białostockiej pierwsi pchali się przed kamery. Powiedzą pewnie, że potępiają, ale później jak ktoś z LGBT porozkleja znowu poprzerabiane podobizny świętych, to już będzie wszystko okay. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @artpop:

      wolność artystyczna kończy się tam, gdzie zaczyna przemoc

      A przemocą jest "zabijanie kukły". Ehh, cholera jasna, ludzie, nie róbcie z przemocy żartu...

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ @moooka Ale o co wam chodzi? Ten człowiek tylko wyraża swoje przekonania, nienawiść zaraz... nie to co ci szowiniści z obrazka @anallizator

      pokaż spoiler (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    •  

      pokaż komentarz

      Ten człowiek nie może być zdrowy

      @moooka: Sądzę że jest wystarczająco zdrowy by ponieść karę za nakłanianie do zabójstwa. Czemu on jeszcze nie siedzi?

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ Boże jakie to LGBTQwaMaC jest żałosne... Sami prowokują a gdy któryś/ktoras/któreś dostanie w łeb to ojeje nietolerancja itp... Mniejszość od zawsze darła swe otwory gebowe ale wcześniej to jakoś było z większą klasa. Niektórzy powinni puknac się w głowę swoimi plastikowymi dildami i pomyśleć... Może wymagam zbyt wiele? Czemu tak mało popularne jest machanie makaronem wyznawców religii potwora spaghetti? A LGBTQ poprzykleja sobie huk wie co do twarzy i biega po mieście dziwiac się że ludzie nimi gardza.... Szok niedowierzanie... JPRDLE

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_: Poznań to taka sfrustrowana spi3rd0lina z ch%jowym centralnym rynkiem, brakiem atrakcji, durną organizacją i umoczonymi tęczowymi władzami. Najlepszą wizytówką tegoż miasta jest najbardziej ch&jowy dworzec kolejowy prawdopodobnie na całym świecie. Główną rozrywką poznaniaków jest podrzynanie gardeł kukieł, wiejski lans, window shopping w co chwilę otwieranych nowych centrach handlowych, w których i tak nic ciekawego nie da sie kupić.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_ A dziś przeczytałem naklejkę na
      samochodzie: "cycki rządzą światem".
      Nie wszystkie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Highwayman_:
      Jak to jest ze ewidentnie nawoływanie do morderstwa arcybiskupa to sztuka i spoko, ale ludowa zabawa w kopanie kukły nieżyjącego od dwóch tysięcy lat Judasza to wszystkim odpierdala( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      też się nie zgodzę, bo to, że ktoś, jakaś grupa napisze niepochlebnie o jakimś występku nie oznacza, że wszyscy będący częścią całej społecznosci potępiają coś takiego.

      @cienki137: No to zrób rejestr wszystkich gejów w Polsce i pytaj każdego z osobna, czy potępia czy nie. Czego ty jeszcze chcesz? Wypowiedziały się w sprawie przynajmniej dwie spośród najbardziej wpływowych organizacji walczących o prawa osób LGBT, a ich sprzeciw jest jednoznaczny, bez żadnego pisowskiego pieprzenia, jak to biedny typek został "sprowokowany" przez narodowców i dlatego w sumie nic się nie stało.

      Kiedy druga strona się nauczy?

    •  

      pokaż komentarz

      @alpag:

      mogą zawrzeć związek partnerski?

      Geje nie mogą. Ale hetero też nie mogą. Polskie prawo nie zna takiego pojęcia jak „związek partnerski”.

    •  

      pokaż komentarz

      @aircod: niezła beka. Jeśli kibole z Białegostoku robili zadymę na marszu równości, to zaraz wszyscy oświeceni kwiczeli, że cała społeczność kibiców w Polsce, to faszyści itp itd. Natomiast grupa LGBT podkreśla, iż w tym konkretnym przypadku to jednostkowy przypadek i nie może on definiować całej grupy. Kek xd

    •  

      pokaż komentarz

      @PaniNikt: typowa polska akcja..
      stary dziad obraza ludzi publicznie a pozniej wielka awantura ze inny idiota niszczy jego kukle....

    •  

      pokaż komentarz

      to zaraz wszyscy oświeceni kwiczeli, że cała społeczność kibiców w Polsce, to faszyści itp itd.

      @erson600: Różnica polega na tym, że zdecydowana większość gejów w przestrzeni publicznej jest nastawiona do swoich przeciwników na wskroś pacyfistycznie. Niczego takiego nie da się powiedzieć o społeczności kibiców: właściwie każdy klub jest przeżarty przez nastroje homofobiczne do tego stopnia, że generalizacje tego typu są jak najbardziej uzasadnione.

    •  

      pokaż komentarz

      @anallizator: dla porównania, za Tadeusza Kościuszki to tych zdrajców narodu polskiego by powiesili, a nie ich portrety

      źródło: img2.demotywatoryfb.pl

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      dla porównania, za Tadeusza Kościuszki to tych zdrajców narodu polskiego by powiesili, a nie ich portrety

      @dwiqpl: Marzy się powrót do czasów barbarzyńskich, nie? A może dalej się cofnij i pal ich na stosie... Zidiocenie na tym portalu przekracza już granice :)

    •  

      pokaż komentarz

      Klub w którym się odbywa impreza oczywiście wolny od nienawiści. Brakuje jeszcze serduszka wośp.

      @Highwayman_: Jak to traktować? Jako mowę nienawiści, podżeganie do morderstwa czy dobry żart? Ciekawe co lewicowcy by napisali, gdyby na wyborach miss Polski tego typu dewiant/ socjopata i zarazem psychopata poderżnąłby gardło lalce pana Roberta Biedronia! Głupcy z PiSu zamiast dogadać się z Jurkiem Owsiakiem chcą uwalić mu WOŚP, a tutaj pod nosem takie wydarzenia! Nie WOŚP jest zagrożeniem dla cywilizacji, tylko sekta LGBT i ich należy zdelegalizować w każdym cywilizowanym państwie. Jurek Owsiak zachował się jak totalny idiota na koniec ostatniego Poland Rock Festiwalu, i zaraz przed nim gdy zaczął agitować do chodzenia na wybory i głosowania na opozycję wobec PiS, bo po pierwsze nie ma alternatywy, a po drugie nikt nie ma obowiązku grać w rosyjską ruletkę.

      Na kogo mamy głosować, na Biedronia, który chce przerobić Polskę w na Sodomę czy Gomorę? Na PO którzy mieli już swoje 15 minut i po szaleństwie amerykańsko-żydowskiego agenta Balcerowicza do reszty roztrwonili polski majątek? Z drugiej strony PiS przez wiele lat gnębił Owsiaka i w końcu temu puściły nerwy - ma cwaniaków lewackich doradców, którzy chcą go wykorzystać do swoich celów i zrobić z niego "lewackiego "Rydzyka" i dlatego tak się stało. On nie rozumie, że jak lewaki wyżmą go jak szmatę, to potraktują jak przefarbowani komuniści Lecha Wałęsę - bo to taki sam "Nikodem Dyzma", jak on. A Nikusie kończą jako kozły ofiarne/ "bolki"! Popieram dobre zmiany, które wprowadza panujący rząd, ale nie głosuję za żadną partią. Nie popieram lewicy, nie popieram prawicy, jestem neutralny politycznie - ten kawałek w prosty sposób wyraża moje poglądy! Utwór pochodzi z nowej płyty zespołu Farben Lehre - Stacja Wolność

      Ludzie powtarzają, jak papugi: jest źle, bo większość Polaków nie poszła na wybory, ale nikt nie potrafi udowodnić, że jak by poszli, to by było lepiej! Skąd wiecie, czy nie byłoby jeszcze gorzej? To jest rosyjska ruletka, no chyba że ktoś potrafi wróżyć z fusów! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Dylemat brata Kaina! Oraz o błędnokołowej argumentacji demagogów.

      https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_uphzLU4jJrQiAUhBEXnbJch0tzcvZmBo.jpg

      Jak Wam kiedyś powiedzą, że macie iść na wojnę o wolną Ukrainę, czy jakąkolwiek inną wojnę, w imię kolejnej definicji "patriotyzmu", to przypomnijcie sobie ten cytat:\

      https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_uphzLU4jJrQiAUhBEXnbJch0tzcvZmBo.jpg

      Wówczas nagle zobaczycie, że argumentacja, jaką się wam sprzedaje przypomina gonitwę za własnym ogonem❗️ Natomiast jak Wam będą wmawiali, że jak nie pójdziecie mordować, to staniecie pod murem, bo jesteście tchórzami, to wiedzcie, że więcej odwagi i honoru ma ten co staje przed plutonem egzekucyjnym w imię swoich ideałów , niż ten który się tego boi i idzie na wojnę, dając soba manipulować jak pionkiem na szachownicy ☠️♟♟♟♟...

      Pamiętaj, że to jest twoje życie. Dał ci je Bóg i tylko On ma prawo odebrać. Nie musisz ginąć za Ojczyznę, to znaczy za swoich sąsiadów, których być może nie lubisz, za polityków, którzy się pochowają w bunkrach, a z Was zrobią mięso armatnie. Nie masz obowiązku oddawać życia małolatów, którzy w przyszłości będą palić trawę, pić piwo i słuchać tandetnej muzyki na twoim leśnym grobie nieznanego żołnierza - nie wiedząc nawet że za nich umarłeś, albo w którym roku i o co konkretnie toczyła się ta cała wojna. Nie bądź naiwny, nawet niewola jest często lepsza niż utrata życia❗️☠️

      "Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew." (Kazn. 9:4)

      https://www.youtube.com/watch?v=7wChlvZbXjY

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      Nie zgodzę się, a to dlatego, że śledzę media z obu stron "barykady". "Cipomaryjka", czy też obraz Matki Boskiej opatrzony tęczowymi kolorami zostały równie chłodno przyjęte przez środowiska LGBT.

      @aircod: i co cię w tym właściwie dziwi? Jedna sprawa dotyczy poderżnięcia gardła kukle prawdziwego człowieka, a te inne to jedynie robienie sobie żartów z pewnej religii, którą akurat chyba lubisz, ale to tyle. To sprawy różnego kalibru, więc spotykają się z różnym odzewem. To chyba proste.

    •  

      pokaż komentarz

      jest źle, bo większość Polaków nie poszła na wybory

      @bioslawek: Jest źle bo Polaki to w większości niedouczeni troglodyci. Póki kościółek mąci ludziom w główkach, puty polaki będą głupie.

    •  

      pokaż komentarz

      Wystarczy trochę poszperać na Facebooku, LGBT się wyraźnie od tego odcina i wygląda na to, że zachowanie Stonewall to nie jednostkowy przypadek. Istny idiotyzm, który potem jest na siłę narzucany jako obraz całości.

      @aircod: Znie znalazł się ani jeden mądry, który to przerwał, wszyscy się dobrze bawili, więc to jedno wielkie gówno. A LGBT niech się najlepiej odetnie od narodu polskiego!

    •  

      pokaż komentarz

      Jest źle bo Polaki to w większości niedouczeni troglodyci. Póki kościółek mąci ludziom w główkach, puty polaki będą głupie.

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Pod jednym względem masz rację. Polacy to w większości leniwi intelektualnie ludzie, bo gdyby myśleli, to w Polsce nie byłoby tęczowych marszów. Wystarczy się o tym przekonać na wykopie. Ja wrzucam temat "lesbijki zamordowały sześcioro adoptowanych dzieci", to jest setki wykopów. Jak ktoś wrzuci, że dewiant podrzynał gardło lalce, podobiźnie jakiegoś biskupa też. Ale jak się wrzuci coś trudniejszego to siada im instalacja i zero wykopów! ( ͡°( ͡° ͜ʖ ͡°) ͜ʖ ͡°)

      Nie jestem homofobem, tylko czuję fobię wobec zagrażającej naturalnemu porządkowi homopropagandzie. Nie interesuje mnie z kim kto śpi, to jego tyłek, ale jestem przeciwny adopcji dzieci przez pary jednopłciowe. Homoaktywiści nie potrafią zdefiniować czym jest ta ich: HOMOFOBIA! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Zanim wprowadzą adopcję dzieci przez pary homoseksualne, to niech najpierw wynajdą wehikuł czasu i zobaczą co z tego wyniknie za 20-30 lat. Będą też mogli spotkać w przyszłości ewentualne adoptowane dzieci jako dorosłych ludzi i zapytać o zdanie/ zgodę, bo dzieci też mają prawo do wyboru w jakich warunkach chcą być wychowywane! Propaganda promowana przez LGB(T) czyni z dzieci króliki doświadczalne, dehumanizuje je, pozbawia elementarnych praw człowieka! MĄŻ I ŻONA, OJCIEC I MATKA, to nie są jedynie tradycyjne wartości, ale oparte na biologicznym prawie. To jest takie samo prawo, jak prawa Grzegorza Mendla i wiele razy jest dowiedzione, że gej gejowi dziecka nie zrobi, a lesbijka lesbijce, więc nie istnieje coś takiego, jak "rodzina jednopłciowa". To jest pseudonaukowy mutant słowny, mem który rozpowszechniają takie lewackie szmatławce jak Gazeta Lubuska czy Gazeta Wyborcza! Pogadanki na youtube na prywatnych kanałach są często bardzo pouczające, ale jakże ciężko na nie trafić, zdarza się to przeważnie przypadkowo. Autor wywodu potwierdza to, o czym piszę od lat, że homoseksualiści nie byli i nie są prześladowani w nowoczesnej Europie:

      https://youtu.be/qnjQgd3VX5I

      Że nie wiedzą przeciwko czemu, lub za czym paradują na tęczowych pochodach. Cierpią na syndrom Forresta Gumpa!

      https://www.youtube.com/watch?v=jA0gbEVhp2M&t=1s

      Oto jeden z tysięcy dowodów!

      https://www.youtube.com/watch?v=TCaiBBkNw0g&t=55s

      Tutaj jest cały artykuł: https://bioslawek.wordpress.com/2019/07/10/bartek-zosia-dziecko-interseksualne-transseksualne-czy-chodzi-o-propagande-zwolennikow-kultury-gender-lgbt/

      Dla każdego człowieka, który nie dał się omamić homopropagandzie, homoseksualizm jest takim samym zaburzeniem psychoseksualnym jak np. pedofilia. Niektórzy psycholodzy i psychiatrzy zdają sobie z tego sprawę, ponieważ chcieli pedofilię wyłączyć z grupy zaburzeń psychoseksualnych (dewiacji, parafilii) i ku oburzeniu opinii publicznej zaliczyć do orientacji seksualnych.

      Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne (APA), które wcześniej na drodze głosowania, nie zaś merytorycznej debaty naukowej, wyłączyło homoseksualizm u dorosłych ludzi ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych. Organizacja ta sklasyfikowała pedofilię jako orientację, a nie zaburzenie seksualne. Klasyfikację zamieszczono w periodyku „Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders” („Klasyfikacje zaburzeń psychicznych”). Informacja ta wywołała oburzenie organizacji prorodzinnych. Ich zdaniem, zachodzi obawa, że po tego rodzaju zmianie klasyfikacji coraz więcej dzieci będzie padało ofiarami pedofilów. Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne zrzesza ponad 150 tysięcy psychologów.

      TŁUMACZENIE:

      http://jaapl.org/content/42/4/404

      „Obecnie dyskutując o pedofilii – DSM-5 – odwołujemy się do terminu: PEDOFILSKA ORIENTACJA SEKSUALNA. Pojęcie „orientacja seksualna” jest zwykle używane do określenia popędu u osób, dla których są atrakcyjne seksualnie konkretne kategorie ludzi: dorośli czy dzieci. Osoby zorientowane heteroseksualnie są seksualnie pociągane przez osoby dorosłe płci przeciwnej. Osobnicy homoseksualni preferują osoby dorosłe tej samej płci. Mężczyźni o heteroseksualnej orientacji pedofilskiej preferują dziewczynki w wieku przedszkolnym. Natomiast mężczyźni z homoseksualną orientacją pedofilską chłopców w wieku przedszkolnym. W obliczu znaczącej krytyki Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne (APA) oświadczyło, że zamierza usunąć termin „Pedofilska Orientacja Seksualna” z podręczników diagnostycznych.

      Usunięcie tego terminu w odpowiedzi na publiczną krytykę byłoby błędem. POCIĄG SEKSUALNY DO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM JEST W ISTOCIE FORMĄ ORIENTACJI SEKSUALNEJ [….]”

      Propagatorzy homoseksualizmu z LGBT często powołują się na opinie Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów, ale pomijają fakt, że ich wnioski odnośnie usunięcia homoseksualizmu z listy zaburzeń psychoseksualnych nie są oparte na dowodach naukowych. Tutaj jest ciekawe opracowanie na ten temat:

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4771012/

      Homoseksualizm i dowody naukowe dotyczące podejrzanych anegdot, przestarzałych danych i szerokich uogólnień!

      „Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne i Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne od wielu lat przekonują, że istnieją istotne dowody empiryczne potwierdzające twierdzenie, że homoseksualizm jest normalnym wariantem pośród ludzkich orientacji seksualnych a nie zaburzeniem psychoseksualnym. Niniejszy artykuł podsumowuje i analizuje rzekome dowody naukowe mające popierać te tezy i wyjaśnia, że wiele (jeśli nie wszystkie) „dowody”, jakich użyły te stowarzyszenia w swojej argumentacji są nieistotne i nie pozwalają na wykluczenie homoseksualizmu ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych.

      W wyniku niedociągnięć, nadużyć, uogólnień i arbitralności tej argumentacji w niniejszym artykule kwestionuje się wiarygodność Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów , które są zazwyczaj uznawane za autorytatywne i godne zaufania.

      Podsumowanie : Wcześniej homoseksualizm uznano za zaburzenie psychicznie (psychoseksualne), jednak od lat siedemdziesiątych główne stowarzyszenia medyczne w Stanach Zjednoczonych określiły homoseksualizm jako normalną alternatywę dla heteroseksualizmu i ponadto twierdziły, że ich wnioski opierają się na dowodach naukowych. Ten artykuł krytycznie ocenia te rzekome dowody naukowe i wykazuje, że znaczna część literatury na jaką się powołują nie potwierdza twierdzenia, że homoseksualizm jest normalny zachowaniem seksualnym. Zamiast popierać swoje twierdzenia dowodami naukowymi, te najważniejsze stowarzyszenia medyczne arbitralnie uznają homoseksualizm za normalną orientację seksualną.”

      Autor tej pracy Robert L. Kinney III jest autorem innych artykułów dotyczących homoseksualizmu, jego genezy i zasadności klasyfikacji. Jego twórczość została poddana ostrej krytyce, ale bardzo skutecznie ją odparł. Z dziecinną łatwością wykazał, że jego krytycy zamiast odnosić się do jego argumentów stosują ataki personalne, co jest błędem logicznym, np. sugerując że jego wnioski wynikają z wiary religijnej i na tej podstawie domagali się usunięcia jego artykułów z czasopism w jakich je opublikował: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4135456/

      Propagandziści z LGBT podobnych argumentów używali w stosunku do innych naukowców, którzy im się przeciwstawiali. „Mimo, że zdecydowana większość Polaków nie chce nawet słyszeć o adopcji dzieci przez homoseksualistów, lobby LGBT nie ustaje w staraniach, zmierzających do przeformatowania opinii publicznej. Małymi krokami udało się to zrobić na Zachodzie, próbują więc i u nas. Jakie są konsekwencje dla samych dzieci? Raport amerykańskiego socjologa z 2012 roku szokuje. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów.

      Raport opublikowany w 2012 roku mrozi krew w żyłach

      U osób, które zostały wychowane przez homoseksualistów, stwierdził aż 24 rodzaje negatywnych skutków wychowania. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów. Wśród wychowanków par homoseksualnych jest ponad trzy razy więcej bezrobotnych niż wśród osób wychowanych w pełnych rodzinach, a prawie cztery razy więcej z nich korzysta z pomocy społecznej.

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/13.jpg

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/14.jpg?w=768&h=370

      Statystyki dotyczące przedwczesnej inicjacji seksualnej i molestowania szokują jeszcze bardziej. Aż 31 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. wychowanych przez ojca geja zostało zmuszonych do seksu wbrew ich woli. Sytuacja ta dotyczy 8 proc. dzieci z pełnych rodzin biologicznych. Co więcej, aż 23 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę twierdzi, że było „dotykanych seksualnie” przez nią lub jej partnerkę. Do takich doświadczeń przyznawało się 6 proc. dzieci wychowywanych przez ojca geja. Odsetek ten w przypadku pełnej rodziny biologicznej wyniósł 2 proc. Dodatkowo aż 20 proc. osób wychowywanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. przez ojca geja podawało, że nabawiło się infekcji przenoszonych drogą płciową.”

      Prześwietliłem tego socjologa pana profesora Regnerusa. Może on się pochwalić pokaźną liczbą cytowanych publikacji. Jego pierwsza praca, w której opisywał zły stan psychiczny dorosłych dzieci wychowywanych w „rodzinach jednopłciowych” spotkała się z ostrą krytyką środowisk LGBT oraz rożnych naukowców. Ale miał też sporą grupę naukowców-zwolenników, a wśrod nich własnego mentora, który zarzucił oponentom stosowanie dwojakich norm w ocenie wyników jego badań. Przeporowadził więc dodatkowe i w kolejnym artykule odpowiedział krytykom. Nie znalazłem w internecie merytorycznej odpowiedzi. Cytuję ten drugi artykuł i odnoszę do niego. Jest, jak poprzedni, opublikowany w renomowanej literaturze naukowej: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23017960

      #nauka #lgbt

      źródło: wykop.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @bioslawek: o kurde, chyba podnieśli stawki xD

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Zanim wprowadzą adopcję dzieci przez pary homoseksualne, to niech najpierw wynajdą wehikuł czasu i zobaczą co z tego wyniknie za 20-30 lat

      @bioslawek: Nie trzeba wehikułu. Kazdy z nas zapewne z na kogoś kto był wychowywany przez pary jednopłciowe (mame i babcię). Nikomu krzywda sie nie dzieje. A co do tęczowych parad. Każdy ma prawo sobie demonstrować co mu się podoba. No chyba że jesteś zamordysta i lubisz mówić ludziom które poglady są ok, a które juz nie.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie trzeba wehikułu. Kazdy z nas zapewne z na kogoś kto był wychowywany przez pary jednopłciowe (mame i babcię).

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Fałszywa analogia, oklepana homopropaganda!

      https://bioslawek.wordpress.com/2019/03/25/najpotezniejsze-zagrozenia-dla-dzieci-adoptowanych-przez-rodziny-jednoplciowe-wywiad-z-lesbijkami-wychowujacymi-dziecko/

      ... Tego typu argumentacja jest oparta na błędzie logicznym ze złej analogii. Nikt w szkole nie śmieje się z dzieci wychowywanych przez mamę i babcię, choćby z tego powodu, że to nie są lesbijki i nie obcują ze sobą cieleśnie, a dziecko w szkole o tym nie opowiada.

      źródło: unnamed-file.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: > Nie trzeba wehikułu. Kazdy z nas zapewne z na kogoś kto był wychowywany przez pary jednopłciowe (mame i babcię). Nikomu krzywda sie nie dzieje.

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Czyżby?

      https://bioslawek.wordpress.com/2019/07/10/bartek-zosia-dziecko-interseksualne-transseksualne-czy-chodzi-o-propagande-zwolennikow-kultury-gender-lgbt/

      .... biorąc pod uwagę pomnażające się świadectwa empiryczne, które dowodzą że nabyte cechy psychicznie mogą być dziedziczone z rodziców na potomstwo można zaproponować teorię, że również skłonności homoseksualne lub inne zaburzenia psychoseksualne. Oczywiście są to jedynie skłonności, które nie przesądzają de facto o tym, że ktoś zostanie homoseksualistą, transwestytą, masochistą, sadystą czy fetyszystą. Dopiero dalsze wychowanie i odpowiednie bodźce podczas rozwoju preferencji seksualnych o tym przesądzają. Dlatego też jest tak ważne przeciwstawianie się propagowaniu homoseksualizmu czy tzw. kultury gender w przedszkolach i szkołach!

      źródło: 13.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      hoćby z tego powodu, że to nie są lesbijki i nie obcują ze sobą cieleśnie, a dziecko w szkole o tym nie opowiada.

      @bioslawek: Myślisz że moje dzieci w szkole opwowiada o tym że bzykam się z ich matką? Oczywiście coś co nie pasuje do twojego homofobicznego światopogladu jest homopropagandą:)

    •  

      pokaż komentarz

      Nie trzeba wehikułu. Kazdy z nas zapewne z na kogoś kto był wychowywany przez pary jednopłciowe (mame i babcię). Nikomu krzywda sie nie dzieje.

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: A teraz buduj wehikuł czasu LGBTowski demagogu!

      źródło: bioslawek.files.wordpress.com

    •  

      pokaż komentarz

      @bioslawek: To jest to o czym mówiłe. Polskie społeczeństwo to w wiekszości idioci. Co tam WHO i autorytety lekarskie mówiace o tym że istnieje gen homoseksualizmu, i człowiek takim po prostu sie rodzi. Janusz wie lepie homoseksualizmem mozna sie zarazić:)

    •  

      pokaż komentarz

      Myślisz że moje dzieci w szkole opwowiada o tym że bzykam się z ich matką?

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Nie zauważyłeś tęczowy trollu że już z tobą skończyłem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      https://www.wykop.pl/wpis/39999445/fachowcy-i-wojciech-cejrowski-demaskuja-i-masakruj/

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      To jest to o czym mówiłe. Polskie społeczeństwo to w wiekszości idioci. Co tam WHO i autorytety lekarskie mówiace o tym że istnieje gen homoseksualizmu

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Ten wariat prowadzi monolog, nie czyta co się do niego pisze? No i jak z LGBT-trollami dyskutować? Sami są idiotami a za idiotów mają wszystkich w koło. Jeszcze raz spróbuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Tutaj jest cały artykuł: https://bioslawek.wordpress.com/2019/07/10/bartek-zosia-dziecko-interseksualne-transseksualne-czy-chodzi-o-propagande-zwolennikow-kultury-gender-lgbt/

      Dla każdego człowieka, który nie dał się omamić homopropagandzie, homoseksualizm jest takim samym zaburzeniem psychoseksualnym jak np. pedofilia. Niektórzy psycholodzy i psychiatrzy zdają sobie z tego sprawę, ponieważ chcieli pedofilię wyłączyć z grupy zaburzeń psychoseksualnych (dewiacji, parafilii) i ku oburzeniu opinii publicznej zaliczyć do orientacji seksualnych.

      Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne (APA), które wcześniej na drodze głosowania, nie zaś merytorycznej debaty naukowej, wyłączyło homoseksualizm u dorosłych ludzi ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych. Organizacja ta sklasyfikowała pedofilię jako orientację, a nie zaburzenie seksualne. Klasyfikację zamieszczono w periodyku „Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders” („Klasyfikacje zaburzeń psychicznych”). Informacja ta wywołała oburzenie organizacji prorodzinnych. Ich zdaniem, zachodzi obawa, że po tego rodzaju zmianie klasyfikacji coraz więcej dzieci będzie padało ofiarami pedofilów. Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne zrzesza ponad 150 tysięcy psychologów.

      TŁUMACZENIE:

      http://jaapl.org/content/42/4/404

      „Obecnie dyskutując o pedofilii – DSM-5 – odwołujemy się do terminu: PEDOFILSKA ORIENTACJA SEKSUALNA. Pojęcie „orientacja seksualna” jest zwykle używane do określenia popędu u osób, dla których są atrakcyjne seksualnie konkretne kategorie ludzi: dorośli czy dzieci. Osoby zorientowane heteroseksualnie są seksualnie pociągane przez osoby dorosłe płci przeciwnej. Osobnicy homoseksualni preferują osoby dorosłe tej samej płci. Mężczyźni o heteroseksualnej orientacji pedofilskiej preferują dziewczynki w wieku przedszkolnym. Natomiast mężczyźni z homoseksualną orientacją pedofilską chłopców w wieku przedszkolnym. W obliczu znaczącej krytyki Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne (APA) oświadczyło, że zamierza usunąć termin „Pedofilska Orientacja Seksualna” z podręczników diagnostycznych.

      Usunięcie tego terminu w odpowiedzi na publiczną krytykę byłoby błędem. POCIĄG SEKSUALNY DO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM JEST W ISTOCIE FORMĄ ORIENTACJI SEKSUALNEJ [….]”

      Propagatorzy homoseksualizmu z LGBT często powołują się na opinie Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów, ale pomijają fakt, że ich wnioski odnośnie usunięcia homoseksualizmu z listy zaburzeń psychoseksualnych nie są oparte na dowodach naukowych. Tutaj jest ciekawe opracowanie na ten temat:

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4771012/

      Homoseksualizm i dowody naukowe dotyczące podejrzanych anegdot, przestarzałych danych i szerokich uogólnień!

      „Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne i Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne od wielu lat przekonują, że istnieją istotne dowody empiryczne potwierdzające twierdzenie, że homoseksualizm jest normalnym wariantem pośród ludzkich orientacji seksualnych a nie zaburzeniem psychoseksualnym. Niniejszy artykuł podsumowuje i analizuje rzekome dowody naukowe mające popierać te tezy i wyjaśnia, że wiele (jeśli nie wszystkie) „dowody”, jakich użyły te stowarzyszenia w swojej argumentacji są nieistotne i nie pozwalają na wykluczenie homoseksualizmu ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych.

      W wyniku niedociągnięć, nadużyć, uogólnień i arbitralności tej argumentacji w niniejszym artykule kwestionuje się wiarygodność Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów , które są zazwyczaj uznawane za autorytatywne i godne zaufania.

      Podsumowanie : Wcześniej homoseksualizm uznano za zaburzenie psychicznie (psychoseksualne), jednak od lat siedemdziesiątych główne stowarzyszenia medyczne w Stanach Zjednoczonych określiły homoseksualizm jako normalną alternatywę dla heteroseksualizmu i ponadto twierdziły, że ich wnioski opierają się na dowodach naukowych. Ten artykuł krytycznie ocenia te rzekome dowody naukowe i wykazuje, że znaczna część literatury na jaką się powołują nie potwierdza twierdzenia, że homoseksualizm jest normalny zachowaniem seksualnym. Zamiast popierać swoje twierdzenia dowodami naukowymi, te najważniejsze stowarzyszenia medyczne arbitralnie uznają homoseksualizm za normalną orientację seksualną.”

      Autor tej pracy Robert L. Kinney III jest autorem innych artykułów dotyczących homoseksualizmu, jego genezy i zasadności klasyfikacji. Jego twórczość została poddana ostrej krytyce, ale bardzo skutecznie ją odparł. Z dziecinną łatwością wykazał, że jego krytycy zamiast odnosić się do jego argumentów stosują ataki personalne, co jest błędem logicznym, np. sugerując że jego wnioski wynikają z wiary religijnej i na tej podstawie domagali się usunięcia jego artykułów z czasopism w jakich je opublikował: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4135456/

      Propagandziści z LGBT podobnych argumentów używali w stosunku do innych naukowców, którzy im się przeciwstawiali. „Mimo, że zdecydowana większość Polaków nie chce nawet słyszeć o adopcji dzieci przez homoseksualistów, lobby LGBT nie ustaje w staraniach, zmierzających do przeformatowania opinii publicznej. Małymi krokami udało się to zrobić na Zachodzie, próbują więc i u nas. Jakie są konsekwencje dla samych dzieci? Raport amerykańskiego socjologa z 2012 roku szokuje. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów.

      Raport opublikowany w 2012 roku mrozi krew w żyłach

      U osób, które zostały wychowane przez homoseksualistów, stwierdził aż 24 rodzaje negatywnych skutków wychowania. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów. Wśród wychowanków par homoseksualnych jest ponad trzy razy więcej bezrobotnych niż wśród osób wychowanych w pełnych rodzinach, a prawie cztery razy więcej z nich korzysta z pomocy społecznej.

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/13.jpg

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/14.jpg?w=768&h=370

      Statystyki dotyczące przedwczesnej inicjacji seksualnej i molestowania szokują jeszcze bardziej. Aż 31 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. wychowanych przez ojca geja zostało zmuszonych do seksu wbrew ich woli. Sytuacja ta dotyczy 8 proc. dzieci z pełnych rodzin biologicznych. Co więcej, aż 23 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę twierdzi, że było „dotykanych seksualnie” przez nią lub jej partnerkę. Do takich doświadczeń przyznawało się 6 proc. dzieci wychowywanych przez ojca geja. Odsetek ten w przypadku pełnej rodziny biologicznej wyniósł 2 proc. Dodatkowo aż 20 proc. osób wychowywanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. przez ojca geja podawało, że nabawiło się infekcji przenoszonych drogą płciową.”

      Prześwietliłem tego socjologa pana profesora Regnerusa. Może on się pochwalić pokaźną liczbą cytowanych publikacji. Jego pierwsza praca, w której opisywał zły stan psychiczny dorosłych dzieci wychowywanych w „rodzinach jednopłciowych” spotkała się z ostrą krytyką środowisk LGBT oraz rożnych naukowców. Ale miał też sporą grupę naukowców-zwolenników, a wśrod nich własnego mentora, który zarzucił oponentom stosowanie dwojakich norm w ocenie wyników jego badań. Przeporowadził więc dodatkowe i w kolejnym artykule odpowiedział krytykom. Nie znalazłem w internecie merytorycznej odpowiedzi. Cytuję ten drugi artykuł i odnoszę do niego. Jest, jak poprzedni, opublikowany w renomowanej literaturze naukowej: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23017960

      [....]

      #nauka #lgbt

      źródło: bioslawek.files.wordpress.com

    •  

      pokaż komentarz

      @bioslawek: Czyli typowy brak argumentów. Nienawidzisz homoseksualistów tylko dlatego ze sam nie jesteś pewien swojej męskosci.

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli typowy brak argumentów. Nienawidzisz homoseksualistów tylko dlatego ze sam nie jesteś pewien swojej męskosci.

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Jestem pewien że jesteś kretynem! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: ...PASYWNYM, KRETYNEM!!!! ( ͡°( ͡° ͜ʖ ͡°) ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @bioslawek: Cóż za merytoryczny argument. Widze że prawda zabolała.

    •  

      pokaż komentarz

      @To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: Z foliarzami pokroju @bioslawek, nie ma co dyskutować. On jest uzbrojony w linki z żółtymi napisami i masę argumetów "ad ignorantiam".

  •  

    pokaż komentarz

    Jaka agresja, przecież to jest sztuka, hepening! Niech żyje wolność artystycznego wyrazu.( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Pamięta ktoś jaki wyrok zapadł za podobny performance z kukłą Sorosa? Ciekaw jestem czy zapadnie również kara więzienia.

  •  

    pokaż komentarz

    Kiedy tolerancja wchodzi za mocno...

  •  

    pokaż komentarz

    Dzieci zapamiętajcie zasadę:
    Naklejki strefa wolna od LGBT - NIENAWIŚĆ

    Podrzynanie gardła kukle stylizowanej na arcybiskupa - SZTUKA

    just lewactwo things

1 2 3 4 5 6 7 ... 28 29 następna