•  

    pokaż komentarz

    tęczowi hurtowo zakopują xD
    Judasza wykopywali w te pędy
    dzbany
    ciekawe skąd się dowiadują, że trza przybiec i zakopać?

  •  

    pokaż komentarz

    Co się zrobiło z tym Poznaniem odkąd prezydentem jest Jaśkowiak to ja nie wiem...

    •  

      pokaż komentarz

      @winylove: porównując do Wolnego Miasta Gdańsk to i tak luz xD

    •  

      pokaż komentarz

      @inzynierBek a z ciekawości - tu co się dzieje? Mieszkam w Gdańsku, pracuje w centrum i nie widzę, by u nas były podobne problemy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: Całkiem niedawno jakiś psychol zadźgał prezydenta miasta, także chyba jednak trochę się dzieje...

    •  

      pokaż komentarz

      @Papinian dawno i nie prawda.
      Taki mamy system w kraju, jego matka zgłaszała, że coś z nim nie tak, żeby go chociaż na badania wzięli, olali temat. Moja szwagierka znała go osobiście, kiedyś normalny typ, coś mu na łeb siadło po odsiadce. Po za tym umówmy się - KAŻDY, kto dłużej w Gdańsku mieszkał to wie, że Adamowicz to był kawał c$$%@ i sprzedawał kamienice wraz z ludźmi. Nawet jakiś tajniak tam pisnął, że gdyby nie to, to i tak za kilka miesięcy bo go wj%?%li do więzienia bo mieli na niego haki, straciłby wszystko. Były nawet plakaty na niektórych blokach, brał w łapę aż miło, zatajał majątek, przecież w trakcie była sprawa.
      Gdyby nie to, on byłby żywy w pudle a jego żona w kawalerce wynajętej z dziećmi.
      Stąd brak ekscytacji na miejscu już kilka dni po jego zabójstwie - mało komu było go szkoda ¯\(ツ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi @Papinian: właśnie o tym miałem mówi że standardy dyskusji społecznej w Wolnym Mieście Gdańsk ostre jak maczeta xD choć podobno Adamowicz spotkał kostuchę za to że zrobił kolegów z półświatka na lewo ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wspominam już o innych tematach wziazanych z profanacją symboli religijnych bo eks-Adamowicza znaczy nowa Pani Prezydent popiera takie akty wandalizmu i głupoty - swoją drogą ciekawe ile osób pracuje w organach miasta ze względu na to co ma między nogami, a nie to jakimi wykazują się kompetencjami ¯\_(ツ)_/¯

      źródło: Screenshot_2019-08-15-13-11-12-790_com.duckduckgo.mobile.android.png

    •  

      pokaż komentarz

      @inzynierBek typ był chory psychicznie, tak właściwie to nie miał nic wspólnego z adamowiczem, mówili o tym już dawno. Koleś był inteligentny, ale jebniety, dobrze wykminil i się przygotował, a Adamowicz (co mnie dziwi przy tym ile osób by chętnie go zajebalo) byl bez ochrony.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: ty mi tu nie gadaj o nieboszczyka tylko pucuj się kto stoi za układem gdańskim i dlaczego CBŚ jeszcze ich nie zapuszkował; btw jak pracujesz w centrum to chyba wiesz ile wynosi stawka za ochronę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Polacy to w większości leniwi intelektualnie ludzie, bo gdyby myśleli, to w Polsce nie byłoby tęczowych marszów. Wystarczy się o tym przekonać na wykopie. Ja wrzucam temat "lesbijki zamordowały sześcioro adoptowanych dzieci", to jest setki wykopów. Jak ktoś wrzuci, że dewiant podrzynał gardło lalce, podobiźnie jakiegoś biskupa też. Ale jak się wrzuci coś trudniejszego to siada im instalacja i zero wykopów! ( ͡°( ͡° ͜ʖ ͡°) ͜ʖ ͡°)

      Nie jestem homofobem, tylko czuję fobię wobec zagrażającej naturalnemu porządkowi homopropagandzie. Nie interesuje mnie z kim kto śpi, to jego tyłek, ale jestem przeciwny adopcji dzieci przez pary jednopłciowe. Homoaktywiści nie potrafią zdefiniować czym jest ta ich: HOMOFOBIA! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Zanim wprowadzą adopcję dzieci przez pary homoseksualne, to niech najpierw wynajdą wehikuł czasu i zobaczą co z tego wyniknie za 20-30 lat. Będą też mogli spotkać w przyszłości ewentualne adoptowane dzieci jako dorosłych ludzi i zapytać o zdanie/ zgodę, bo dzieci też mają prawo do wyboru w jakich warunkach chcą być wychowywane! Propaganda promowana przez LGB(T) czyni z dzieci króliki doświadczalne, dehumanizuje je, pozbawia elementarnych praw człowieka! MĄŻ I ŻONA, OJCIEC I MATKA, to nie są jedynie tradycyjne wartości, ale oparte na biologicznym prawie. To jest takie samo prawo, jak prawa Grzegorza Mendla i wiele razy jest dowiedzione, że gej gejowi dziecka nie zrobi, a lesbijka lesbijce, więc nie istnieje coś takiego, jak "rodzina jednopłciowa". To jest pseudonaukowy mutant słowny, mem który rozpowszechniają takie lewackie szmatławce jak Gazeta Lubuska czy Gazeta Wyborcza! Pogadanki na youtube na prywatnych kanałach są często bardzo pouczające, ale jakże ciężko na nie trafić, zdarza się to przeważnie przypadkowo. Autor wywodu potwierdza to, o czym piszę od lat, że homoseksualiści nie byli i nie są prześladowani w nowoczesnej Europie:

      https://youtu.be/qnjQgd3VX5I

      Że nie wiedzą przeciwko czemu, lub za czym paradują na tęczowych pochodach. Cierpią na syndrom Forresta Gumpa!

      https://www.youtube.com/watch?v=jA0gbEVhp2M&t=1s

      Oto jeden z tysięcy dowodów!

      https://www.youtube.com/watch?v=TCaiBBkNw0g&t=55s

      Tutaj jest cały artykuł: https://bioslawek.wordpress.com/2019/07/10/bartek-zosia-dziecko-interseksualne-transseksualne-czy-chodzi-o-propagande-zwolennikow-kultury-gender-lgbt/

      Dla każdego człowieka, który nie dał się omamić homopropagandzie, homoseksualizm jest takim samym zaburzeniem psychoseksualnym jak np. pedofilia. Niektórzy psycholodzy i psychiatrzy zdają sobie z tego sprawę, ponieważ chcieli pedofilię wyłączyć z grupy zaburzeń psychoseksualnych (dewiacji, parafilii) i ku oburzeniu opinii publicznej zaliczyć do orientacji seksualnych.

      Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne (APA), które wcześniej na drodze głosowania, nie zaś merytorycznej debaty naukowej, wyłączyło homoseksualizm u dorosłych ludzi ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych. Organizacja ta sklasyfikowała pedofilię jako orientację, a nie zaburzenie seksualne. Klasyfikację zamieszczono w periodyku „Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders” („Klasyfikacje zaburzeń psychicznych”). Informacja ta wywołała oburzenie organizacji prorodzinnych. Ich zdaniem, zachodzi obawa, że po tego rodzaju zmianie klasyfikacji coraz więcej dzieci będzie padało ofiarami pedofilów. Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologiczne zrzesza ponad 150 tysięcy psychologów.

      TŁUMACZENIE:

      http://jaapl.org/content/42/4/404

      „Obecnie dyskutując o pedofilii – DSM-5 – odwołujemy się do terminu: PEDOFILSKA ORIENTACJA SEKSUALNA. Pojęcie „orientacja seksualna” jest zwykle używane do określenia popędu u osób, dla których są atrakcyjne seksualnie konkretne kategorie ludzi: dorośli czy dzieci. Osoby zorientowane heteroseksualnie są seksualnie pociągane przez osoby dorosłe płci przeciwnej. Osobnicy homoseksualni preferują osoby dorosłe tej samej płci. Mężczyźni o heteroseksualnej orientacji pedofilskiej preferują dziewczynki w wieku przedszkolnym. Natomiast mężczyźni z homoseksualną orientacją pedofilską chłopców w wieku przedszkolnym. W obliczu znaczącej krytyki Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne (APA) oświadczyło, że zamierza usunąć termin „Pedofilska Orientacja Seksualna” z podręczników diagnostycznych.

      Usunięcie tego terminu w odpowiedzi na publiczną krytykę byłoby błędem. POCIĄG SEKSUALNY DO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM JEST W ISTOCIE FORMĄ ORIENTACJI SEKSUALNEJ [….]”

      Propagatorzy homoseksualizmu z LGBT często powołują się na opinie Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów, ale pomijają fakt, że ich wnioski odnośnie usunięcia homoseksualizmu z listy zaburzeń psychoseksualnych nie są oparte na dowodach naukowych. Tutaj jest ciekawe opracowanie na ten temat:

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4771012/

      Homoseksualizm i dowody naukowe dotyczące podejrzanych anegdot, przestarzałych danych i szerokich uogólnień!

      „Amerykańskie Stowarzyszenie Psychiatryczne i Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne od wielu lat przekonują, że istnieją istotne dowody empiryczne potwierdzające twierdzenie, że homoseksualizm jest normalnym wariantem pośród ludzkich orientacji seksualnych a nie zaburzeniem psychoseksualnym. Niniejszy artykuł podsumowuje i analizuje rzekome dowody naukowe mające popierać te tezy i wyjaśnia, że wiele (jeśli nie wszystkie) „dowody”, jakich użyły te stowarzyszenia w swojej argumentacji są nieistotne i nie pozwalają na wykluczenie homoseksualizmu ze zbioru zaburzeń psychoseksualnych.

      W wyniku niedociągnięć, nadużyć, uogólnień i arbitralności tej argumentacji w niniejszym artykule kwestionuje się wiarygodność Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychiatrów i Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologów , które są zazwyczaj uznawane za autorytatywne i godne zaufania.

      Podsumowanie : Wcześniej homoseksualizm uznano za zaburzenie psychicznie (psychoseksualne), jednak od lat siedemdziesiątych główne stowarzyszenia medyczne w Stanach Zjednoczonych określiły homoseksualizm jako normalną alternatywę dla heteroseksualizmu i ponadto twierdziły, że ich wnioski opierają się na dowodach naukowych. Ten artykuł krytycznie ocenia te rzekome dowody naukowe i wykazuje, że znaczna część literatury na jaką się powołują nie potwierdza twierdzenia, że homoseksualizm jest normalny zachowaniem seksualnym. Zamiast popierać swoje twierdzenia dowodami naukowymi, te najważniejsze stowarzyszenia medyczne arbitralnie uznają homoseksualizm za normalną orientację seksualną.”

      Autor tej pracy Robert L. Kinney III jest autorem innych artykułów dotyczących homoseksualizmu, jego genezy i zasadności klasyfikacji. Jego twórczość została poddana ostrej krytyce, ale bardzo skutecznie ją odparł. Z dziecinną łatwością wykazał, że jego krytycy zamiast odnosić się do jego argumentów stosują ataki personalne, co jest błędem logicznym, np. sugerując że jego wnioski wynikają z wiary religijnej i na tej podstawie domagali się usunięcia jego artykułów z czasopism w jakich je opublikował: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4135456/

      Propagandziści z LGBT podobnych argumentów używali w stosunku do innych naukowców, którzy im się przeciwstawiali. „Mimo, że zdecydowana większość Polaków nie chce nawet słyszeć o adopcji dzieci przez homoseksualistów, lobby LGBT nie ustaje w staraniach, zmierzających do przeformatowania opinii publicznej. Małymi krokami udało się to zrobić na Zachodzie, próbują więc i u nas. Jakie są konsekwencje dla samych dzieci? Raport amerykańskiego socjologa z 2012 roku szokuje. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów.

      Raport opublikowany w 2012 roku mrozi krew w żyłach

      U osób, które zostały wychowane przez homoseksualistów, stwierdził aż 24 rodzaje negatywnych skutków wychowania. Dorosłe dzieci pochodzące z tęczowych domów częściej myślą o popełnieniu samobójstwa, częściej mają problemy z prawem, chętniej sięgają po narkotyki, mają problemy z budowaniem trwałych związków, nie radzą sobie z dochowaniem wierności swoim partnerom i częściej korzystają z pomocy psychoterapeutów. Wśród wychowanków par homoseksualnych jest ponad trzy razy więcej bezrobotnych niż wśród osób wychowanych w pełnych rodzinach, a prawie cztery razy więcej z nich korzysta z pomocy społecznej.

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/13.jpg

      https://bioslawek.files.wordpress.com/2019/07/14.jpg?w=768&h=370

      Statystyki dotyczące przedwczesnej inicjacji seksualnej i molestowania szokują jeszcze bardziej. Aż 31 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. wychowanych przez ojca geja zostało zmuszonych do seksu wbrew ich woli. Sytuacja ta dotyczy 8 proc. dzieci z pełnych rodzin biologicznych. Co więcej, aż 23 proc. dzieci wychowanych przez matkę lesbijkę twierdzi, że było „dotykanych seksualnie” przez nią lub jej partnerkę. Do takich doświadczeń przyznawało się 6 proc. dzieci wychowywanych przez ojca geja. Odsetek ten w przypadku pełnej rodziny biologicznej wyniósł 2 proc. Dodatkowo aż 20 proc. osób wychowywanych przez matkę lesbijkę i 25 proc. przez ojca geja podawało, że nabawiło się infekcji przenoszonych drogą płciową.”

      Prześwietliłem tego socjologa pana profesora Regnerusa. Może on się pochwalić pokaźną liczbą cytowanych publikacji. Jego pierwsza praca, w której opisywał zły stan psychiczny dorosłych dzieci wychowywanych w „rodzinach jednopłciowych” spotkała się z ostrą krytyką środowisk LGBT oraz rożnych naukowców. Ale miał też sporą grupę naukowców-zwolenników, a wśrod nich własnego mentora, który zarzucił oponentom stosowanie dwojakich norm w ocenie wyników jego badań. Przeporowadził więc dodatkowe i w kolejnym artykule odpowiedział krytykom. Nie znalazłem w internecie merytorycznej odpowiedzi. Cytuję ten drugi artykuł i odnoszę do niego. Jest, jak poprzedni, opublikowany w renomowanej literaturze naukowej: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23017960

      #nauka #lgbt #ciekawostki #poznan #zielonagora

      źródło: wykop.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @inzynierBek
      Urzędnik i kompetencje - przecież to oksymoron...
      Można przekonać się na własnej skórze, idąc do dowolnego urzędu.

    •  

      pokaż komentarz

      Jak to traktować? Jako mowę nienawiści, podżeganie do morderstwa czy dobry żart? Ciekawe co lewicowcy by napisali, gdyby na wyborach miss Polski tego typu dewiant/ socjopata i zarazem psychopata poderżnął gardło lalce pana Roberta Biedronia! Głupcy z PiSu zamiast dogadać się z Jurkiem Owsiakiem chcą uwalić mu WOŚP, a tutaj pod nosem takie wydarzenia! Nie WOŚP jest zagrożeniem dla cywilizacji, tylko sekta LGBT i ich należy zdelegalizować w każdym cywilizowanym państwie. Jurek Owsiak zachował się jak totalny idiota na koniec ostatniego Poland Rock Festiwalu i zaraz przed nim gdy zaczął agitować do chodzenia na wybory i głosowania na opozycję wobec PiS, bo po pierwsze nie ma alternatywy, a po drugie nikt nie ma obowiązku grać w rosyjską ruletkę. Na kogo mamy głosować, na Biedronia, który chce przerobić Polskę w na Sodomę czy Gomorę? Na PO którzy mieli już swoje 15 minut i po szaleństwie amerykańsko-żydowskiego agenta Balcerowicza do reszty roztrwonili polski majątek? Z drugiej strony PiS przez wiele lat gnębił Owsiaka i w końcu temu puściły nerwy - ma cwaniaków lewackich doradców, którzy chcą go wykorzystać do swoich celów i zrobić z niego "lewackiego "Rydzyka" i dlatego tak się stało. On nie rozumie, że jak lewaki wyżmą go jak szmatę, to potraktują jak przefarbowani komuniści Lecha Wałęsę - bo to taki sam "Nikodem Dyzma", jak on. A Nikusie kończą jako kozły ofiarne/ "bolki"! Popieram dobre zmiany, które wprowadza panujący rząd, ale nie głosuję za żadną partią. Nie popieram lewicy, nie popieram prawicy, jestem neutralny politycznie - ten kawałek w prosty sposób wyraża moje poglądy! Utwór pochodzi z nowej płyty zespołu Farben Lehre - Stacja Wolność

      https://youtu.be/4Z-aqV7PYjE

      Ludzie powtarzają, jak papugi: jest źle, bo większość Polaków nie poszła na wybory, ale nikt nie potrafi udowodnić, że jak by poszli, to by było lepiej! Skąd wiecie, czy nie byłoby jeszcze gorzej? To jest rosyjska ruletka, no chyba że ktoś potrafi wróżyć z fusów! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Dylemat brata Kaina! Oraz o błędnokołowej argumentacji demagogów.

      https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_uphzLU4jJrQiAUhBEXnbJch0tzcvZmBo.jpg?fbclid=IwAR2eDs1StTG9Iexh8-mNjuSNSGOq3AYkj4rdHvVHOuhoTqxWEnsDOKSaxN0

      Jak Wam kiedyś powiedzą, że macie iść na wojnę o wolną Ukrainę, czy jakąkolwiek inną wojnę, w imię kolejnej definicji "patriotyzmu", to przypomnijcie sobie ten cytat. Wówczas nagle zobaczycie, że argumentacja, jaką się wam sprzedaje przypomina gonitwę za własnym ogonem❗️ Natomiast jak Wam będą wmawiali, że jak nie pójdziecie mordować, to staniecie pod murem, bo jesteście tchórzami, to wiedzcie, że więcej odwagi i honoru ma ten co staje przed plutonem egzekucyjnym w imię swoich ideałów , niż ten który się tego boi i idzie na wojnę, dając soba manipulować jak pionkiem na szachownicy ☠️♟♟♟♟...
      Pamiętaj, że to jest twoje życie. Dał ci je Bóg i tylko On ma prawo odebrać. Nie musisz ginąć za Ojczyznę, to znaczy za swoich sąsiadów, których być może nie lubisz, za polityków, którzy się pochowają w bunkrach, a z Was zrobią mięso armatnie. Nie masz obowiązku oddawać życia małolatów, którzy w przyszłości będą palić trawę, pić piwo i słuchać tandetnej muzyki na twoim leśnym grobie nieznanego żołnierza - nie wiedząc nawet że za nich umarłeś, albo w którym roku i o co konkretnie toczyła się ta cała wojna. Nie bądź naiwny, nawet niewola jest często lepsza niż utrata życia❗️☠️
      "Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew." (Kazn. 9:4)

      https://www.youtube.com/watch?v=7wChlvZbXjY

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @inzynierBek nie obchodzi mnie to, wentylację robię w mechaniku, serwisu na archiwum państwowym, mało mnie takie kwestie interesują.
      Z tego co mi wiadomo właśnie CBŚP miało już kwity na Adamowicza, z polecenia Naczelnego Karła długo węszyli aż się potknął, mieli jeszcze przed wyborami go wsadzić, żeby podrzucić swoich kandydatów, bo Piwo i Spisek nie ma tu dalej żadnej mocy. Tu co prawda rozne rzeczy się dzieją, ale przy układzie Tarnowskim to tutaj nie dzieje się nic XD jedynie te słynne za PO reprywatyzację. Nawet mało jest sytuacji z płonącymi zabytkami i developerami, ogólnie dużo spokoju w tym względzie mamy. Co jedyne dokucza, to poj!?$ne ceny mieszkań na rynku wtórnym i pierwotnym. Ja akurat trafiłem 6.7k/M2 (jakoś tak, dokładnie nie pamiętam) na rynku pierwotnym z garażem , ogrodem i komórka, ale na Oliwie robię dla moderny i tak ceny zaczynają się na 17k/M2 XD garnizon - 355-450 za kawalerkę. To samo stary browar. Tam moja matka kupiła chaty na wynajem, ludzie płacą za KAWALERKĘ mniej jak 30m2 po 2.5+koszta. Głównie wynajmują studenci z bogatych rodzin, ewentualnie zagraniczni studenci. Łącznie 3 mieszkania tam ma, lokalizacja dobra ale bez szału, osiedle z kijem w dupie i do tego tak zaludnione, że szok, mieszkałem tam tydzień i wróciłem do siebie (remont robiłem i spałem tam) bo ciasno/głośno/gorąco i nie mam jak wywietrzyć/policja pod chata jak ci wieczorem spadnie coś na podłogę, spróbuj tv podglosic to będą ci nap?%$%@%ac w drzwi). MASAKRA. A ludzie to kupują/wynajmują.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: kryli mordercę adamowicza i tyle. Typowe porachunki biznesowe, jaki normalny sąd skaże za cztery napady na bank (w tym try z bronią) na pięć latek, jak minimalna kara za napade (chyba) bez broni to cztery latka? Wolne sondy kryły go

    •  

      pokaż komentarz

      @bleblebator nikt go nie krył - TYP BYL CHORY PSYCHICZNIE I MIAL TO W AKTACH, JEGO MATKA DZWONILA I PROSILA ZEBY GO ZABRALI W Ch!% BO COS MU ODp$%!@!!A, ALE ONI NIE MOGLI ZAREAGOWAĆ, NIE WPADLI ZEBY GO ŚLEDZIĆ i woila.
      Koleś był leczony ale osral temat, miał jakieś urojenia, nie było jak go zmusić i nikomu się nie chciało go śledzić - a że był wcześniej skazany... No ale takie prawo w tym kraju.
      Za dużo podtekstów dopowiadacie w zwyklym akcie urojeń jakiegoś debila, którego prawo nie pozwoliło zawinąć przed czasem do psychiatryka.
      Adamowicz był chujem, ale nikt na niego nie nasylal nikogo, nie rozmawiał w ogóle z prokuratura i nikogo nie "sypnął". "Fopa" z słaba ochrona, Polak mądry po szkodzie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: cztery napady na niewielkiej powierzchni miasta, w tym trzy z bronią. Skandalicznie niski wyrok, pięć latek. Sam piszesz, że nic nie zrobili, olali. Były wytyczne co do gościa, miał zrealizować zadanie. Ktoś mu obiecał że wyjdzie przedterminowo a odsiedział całe pięć latek za cztery napady. W ten sposób może podpuszczono go do morderstwa, może wmówiono że to adamowicz wstrzymał przedterminowe zwolnienie. Adamowiczowi śmierci pragnęli nawet partyjniacy z jego własnej partii, stał się nieprawdopodobnie uciążliwy, prokuratura dobierała mu się do tyłka,

    •  

      pokaż komentarz

      @trollujt: e tam Mirku; wystarczy znać tajne hasła - kpa oraz odpowiedzialność dyscyplinarna; nie zaszkodzi do tego założyć koszuli ( ͡° ͜ʖ ͡°) a jak masz minutę czasu to Panie nawet chętnie Ci kawę przyrządzą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @inzynierBek
      Może gdzieś w cywilizacji. U mnie w urzędzie mig, 4ty raz, teraz w piątek dostałem wezwanie o uzupełnienie wniosku o wydanie warunków zabudowy. Za każdym razem oczywiście już wszystko jest kompletne według urzędasów.
      Żeby było śmieszniej, tydzień temu dzwonił do mnie obecny właściciel działki, z informacją, że działka posiada już wydane warunki zabudowy z 2009 roku...

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: A ktoś wpadł na pomysł tanecznych obchodów wybuchu pierwszej wojny światowej w ramach pojednania z Niemcami. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Słabe porównanie z tym Judaszem - ostatecznie Judasz nawet jak istniał to nie żyje - a na życie zmarłego nie można nastawać xD Co innego w przypadku żywej osoby...no ale widać spoko - żaden tęczowy by się nie obraził jakby ktoś tak potraktował kukłę z wizerunkiem...no nie wiem, np. Biedronia ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @lonegamedev jeszcze inaczej- nie można przecież obrazić postaci religijnej. To dlaczego takie oburzenie wywarła kukła???Maryi można malować gówno tęczę albo waginę a za kukłę Judasza jest oburzenie.ehhh te lewusy to jednak mają coś z mózgiem.

    •  

      pokaż komentarz

      Słabe porównanie z tym Judaszem - ostatecznie Judasz nawet jak istniał to nie żyje - a na życie zmarłego nie można nastawać

      @lonegamedev: A wieszanie kukły Wałęsy przez ludzi z PC? OD tego się zaczeło.

    •  

      pokaż komentarz

      @lonegamedev: czyli można teraz przeprowadzić rekonstrukcje show z prezydentem gdańska? xD

    •  

      pokaż komentarz

      @lonegamedev: Przecież organizacje LGBT potępiły ten czyn, wiec nie rozumiem celu ostatniego zdania.

    •  

      pokaż komentarz

      @R187: czy wszystkie potępiły? ile ich jest w Polsce i ktore potępiły, czyimi ustami i gdzie? Przy Judaszu oburzały się swiatowe kongresy Żydów zarówno w wyborczej jak i TVN, to teraz oczekuje się, że światowe organizacje LGBTQWERTY (nie zapominaj o innych literkach skoro np. tu Q jest winne) potępią.

    •  

      pokaż komentarz

      @winylove: Ja widziałem te oświadczenia: https://www.facebook.com/572352689575048/posts/1659710507505922/ i https://www.facebook.com/114146125323909/posts/2962872720451221/

      TVN, to teraz oczekuje się, że światowe organizacje LGBTQWERTY (nie zapominaj o innych literkach skoro np. tu Q jest winne) potępią.
      Może jeszcze oświadczenie papieża, prezydenta USA i sekretarza generalnego ONZ?

    •  

      pokaż komentarz

      @R187: tylko dwie grupki? Nie żartuj, że tylko tyle jest w Polsce. No i czekam na waszego (anty)papieża. Pamietam, ze jakiś 'biskup' odprawiał pseudomsze nabijając sie z chrzescijan. On i jego 'wierni' też potepiają?

    •  

      pokaż komentarz

      żaden tęczowy by się nie obraził jakby ktoś tak potraktował kukłę z wizerunkiem...no nie wiem, np. Biedronia ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      @lonegamedev: problem polega na tym ze _tak__ jeszcze nikt nie traktuje homo, ale regularny wip@?!!!% za bycie homo juz mozna w Polsce dostac i przyczynia sie do tego rowniez to co mowi arcbiskup.

      Co nie zmienia faktu ze gosc/baba, nie jestem pewien plci, co to zrobili glupota przerasta nawet nawiekszych sebiksow. Przeciez to nie jest droga do oswojenia ludzi z homoseksualizmem, tak sie tylko zniecheci tych neutralnych i umiarkowanych.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir: nic tak nie podbiło nastrojów jak wysrywy na objazdowych spędach lgbtqwerty. Te wszystkie pomysły obrażania katolików (protestanci nie mają kultu Maryi) i akcje korporacji typu IKEA. Plus tacy aktywiści internetowi jak ty.
      Mi homo nie zawadzali - sąsiad był gejem, w robocie też był tęczowy. Ale nie paradowali z cipkami na transparentach. A teraz te wysrywy to jak wypowiedzenie wojny. Tak, tęczowi aktywiści otwarli front. No to jest wojna...

    •  

      pokaż komentarz

      Mi homo nie zawadzali

      @winylove: mi Zydzi nie przeszkadzali, jak nosili gwiazde na ramieniu i siedzieli cicho w swoich gettach.... napisal Hans.
      Nie klam ze ci homo nie przeszkadzali. Sam fakt ze smieli w ogole jakis marsz organizowac i mowic o jakis prawach juz cie bardzo bolal, nie potrzeba do tego cipomaryjek.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir: ty jesteś jak ten wypastowany dziennikarz wyborczej który wiedział lepiej co mówili przechodnie mimo, że nie mówili.
      Przeszkadzają mi takie wysrywy jak z twojej strony, a nie większość homo robiąca w swoim domu w kakao. Ten promil aktywu tęczowego jeżdżący od spędu do spędu obrażający miliony Polaków, a nie zwykli Polacy innej orientacji.
      Ale jak wojna to ucierpi nie tylko aktyw - tak to już z reguły bywa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir regularny wp@#%%%@ to można dostać za to że jest się rudym czy łysym i to nie tylko w Polsce. Trudno nie porównać neomarksistowskiej ideologii, niezależnie jaka zarazę ona niesie i jaka ona niesie zarazę.

    •  

      pokaż komentarz

      a nie większość homo robiąca w swoim domu w kakao.

      @winylove: na o tym wlasnie mowie. Najlepiej niech siedza cicho w domu i w ogole nie daja znac ze istnieja w spoleczenstwie.

    •  

      pokaż komentarz

      regularny wp$@@?@% to można dostać za to że jest się rudym czy łysym i to nie tylko w Polsce.

      @Destylatornia: i co drugi ksiadz mowi jakie to bycie rydym jest zle, jak to atakuje rodzine i KK i jak nalezy dac temu opor. Oczywiscie nie rudym ludziom, tylko rudej ideologii.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir już Biblia mówi że bycie homo jest złe, trudno żeby 2 tysiącletnia religia zmieniala dogmaty pod wplywem marksistowskiego ideologicznego "postępu" i pieniędzy Sorosa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: Dokladnie homo jest zle wedlug kosciola od 2 tysiecy lat. Dlatego pisanie ze lgbt zaczyna jakas wojne czy cos jest smieszne, oni po 2 tysiacach lat zaczynaja sie bronic. Ile mozna sluchac ze ich zycie to zlo i grzech.
      Jedna uwaga, wyslanie kosciola i religii tam gdzie jest jego miejsce czyli do wiekow ciemnych to nie makrsistowski postep, to zwyczajnie postep.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir A ile można słuchać że kradzież, morderstwo, cudzołóstwo czy zdrada to grzech? Grzech to grzech.

    •  

      pokaż komentarz

      Dokladnie homo jest zle wedlug kosciola od 2 tysiecy lat.
      @Dragimir: wg judaizmu homo jest złe od 3 tys lat. Napisz, że judaizm to "wieki ciemne" i brak postępu ¯\_(ツ)_/¯.

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: mamy 21 wiek, homoseksualizm od dawna nie jest uwazany ze chorobe, najwyzszy czas aby przestal byc uwazany ze grzech czy cos godne potepienia. O ile morderstwo, cudzolostwo czy zdrada krzywdzi kogos, bycie homo tego nie robi.
      Tak wiec po jednej stronie mamy szczescie lub nieszczescie dwoch obywateli, ktorzy tak jak reszta spoleczenstwa chca miec kogos do kochania, a pod drugiej jakas 2 tysiacletnia tradycje mowienia ludziom co jest dobre a co zle.
      Moze warto sie zastanowic czy ta 2 tysiacletnia tradycja sie troche nie zdewaluowala i moze trzeba by jakis update do 2.0 zrobic, nauka poszla do przodu, medycyna poszla do przodu, moze czas na chrzescijanstwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @winylove:

      wg judaizmu homo jest złe od 3 tys lat. Napisz, że judaizm to "wieki ciemne" i brak postępu

      Judaizm to wieki ciemne i brak postepu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir o ile bycie homo jest potępiane tak jak współżycie bez ślubu, a wszyscy to tolerują i jest na to jakieś publiczne przyzwolenie jest w miare ok. Widziałeś kiedyś "marsz cudzolozników"? Co ludzi wkur,a? Łażenie i nadmierne eksponowanie swojej seksualności, podejście roszczeniowe, które reprezentuje hedonistyczny tryb życia. Bez przesady, nie wszystko na tym świecie kręci się wokół dupy i kopulacji, również wobec skromności, poświęcenia, umiejętności dostosowania, tradycji. Cała społeczność ma być podporządkowana teraz fanaberiom grupy zwyroli? Takie "raz i dwa, aborcję miałam ja, dwa i trzy, aborcję miałaś ty, hihihi..." - to śpiewają feministki, ja słyszę "raz dwa trzy, umierasz ty, hihihi" bo nawet jeśli ktoś zdecydował się na taki krok to powinien się tym tak publicznie chwalić, jakby zabił dziecko i zakonserwował w beczce.

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: Serio uwazasz ze nie bylo czasow kiedy samotne matki byly wytykane palcami ? Kiedy brak dziewictwa przed slubem byl wielkim halo i zgorszeniem ? Swiat w tym temacie poszedl do przodu, co prawda ksiadz dalej przywali ze seks przed slubem pare zdrowasiek, a co bardziej ortodoksyjny nie da rozgrzeszenia jak sie mieszka razem przed slubem, ale ogolnie z abon nie slychac o strasznych grzesznikach co zyja bez slubu i nikt ich zarazy nie wyzywa.
      Kiedys to bylo wielkie halo, teraz sie ludzie przyzwyczaili. To samo musi nastapic z homo, znak czasu i postepu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir Nasza kultura z której wyrosła ta cywilizacja jest kulturą łacińska, chrześcijańska to po pierwsze. Serio w Iranie też budowali społeczeństwo świeckie, skończyło się Rewolucją Islamską. Homo nie przeszkadzają póki nie raza w oczy i wchrzaniaja się w każdy detal życia. Nawet nie wiedzą, że są tylko narzędziem w większej batalii światopoglądowej o rządy dusz.

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: Masz racje, trwa walka o rzad dusz i nawyzszy czas aby KK sie odp!%?%!%i od ludzi i dal im zyc jak chca. Polska to panstwo swieckie, wiec zrobice sobie ta rewolucje katolicka i ustanowcie kalfiat, albo przestancie mowic ludziom jak maja zyc i kogo kochac.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir No i właśnie kilku rzeczy nie rozumiesz. KK to nie papież i księża, to wspólnota ludzi, którzy chcą żyć według tych samych zasad. Nie chcą kradzieży, morderstw, gwałtów, nieobyczajnego zachowania. W tym oglądać całujących się lub udających kopulację gejów. Jedz sobie tam gdzie jest na to społeczna akceptacja i tam oddawaj na siebie moczu. W Meksyku w czsaie ostatniej parady tych zjebów miał miejsce taki przypadek. Prezydenteksyku wydał dekret, zakazujący organizacji takich marszów. I tak ma być.

    •  

      pokaż komentarz

      No i właśnie kilku rzeczy nie rozumiesz. KK to nie papież i księża, to wspólnota ludzi, którzy chcą żyć według tych samych zasad.

      @Destylatornia: napisalem, wprowadzic katolicki kalifat i nie bedzie problemu. Do czasu az Polska jest swieckim panstwem prosze grzecznie wyp$#!##?ac i dac ludziom zyc zgodnie z polskim prawem. Robienie marszy to jeden z przejawow korzystania z tych praw.
      BTW bardzo sie ciesze ze pokazujesz Meksyk jak przyklad ustabilizowanej demokracji do ktorej ma dazyc Polska.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir no to w imię demokracji zróbmy referendum "czy zgadzasz się na organizację parad LGBT w twoim mieście". Zostaniecie demokratycznie wykluczeni na dekadę co najmniej.

    •  

      pokaż komentarz

      problem polega na tym ze _tak__ jeszcze nikt nie traktuje homo, ale regularny wip@!$#@@ za bycie homo juz mozna w Polsce dostac i przyczynia sie do tego rowniez to co mowi arcbiskup.

      @Dragimir: Moim zdaniem tolerancja była większa przed maryjnymi cipkami i innymi happeningami. Nie jestem katolem, a nawet niektórzy powiedzieliby że jestem katożercą, ale niestety tak to jest że akcja wywołuje reakcje.

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: w sredniowieczu gdzie nalezysz ze swoim pojmowaniem demokracji sobie rob te referenda. Jak na razie mamy w Polsce Prawo o zgromadzeniach i jesli nie chcesz parad LGBT to pasuje zaczac od zmiany tej ustawy. Tak dziala demokracja.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir prawo o zgromadzeniach nie dotyczy demonstracji naruszającej obyczajność i występujące przeciw spokojowi spolecznemu. Dlatego wszystkie legalne zgromadzenia to te zarejestrowane i na które dostaniesz zgodę. Tak samo jak nie zrobisz w Polsce publicznych urodzin Hitlera, bo nikt na to nie wyrazi zgody. Tak działa ta ustawa.

    •  

      pokaż komentarz

      już Biblia mówi że bycie homo jest złe, trudno żeby 2 tysiącletnia religia zmieniala dogmaty pod wplywem marksistowskiego ideologicznego "postępu" i pieniędzy Sorosa.

      @Destylatornia: Akurat ta część biblii gdzie jest mowa o homoseksualizmie (czyli w księdze kapłańskiej) zakazuje też wielu innych kuriozalnych rzeczy i jakoś 2 tysiącletnia religia bez problemu potrafiła przymknąć na nie oko. Z takich szeroko ignorowanych zakazów z tej księgi to np. chwilę wcześniej jest tam zakaz jedzenia świni, a z takich szeroko ignorowanych i kuriozalnych to jest np. Kpł 19,19.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir ale czy ktoś zmusza tych ludzi do życia według zasad kościoła?

    •  

      pokaż komentarz

      @Dragimir czyli demokracja to nie rządy większości?

    •  

      pokaż komentarz

      @Destylatornia: czyli wszystko jest ok, jak ktos chce publicznie po sobie oddawac mocz czy co tam jeszcze za przyklady wymyslisz, to lamie prawo i sa sluzby ktory sie tym powinny zajac. Samo przejscie parady LGBT nie jest niezgodne ani z prawem ani z obyczajnoscia. Wszystko dziala jak powinno, no moze poza troglodytami ktorzy rzucaja w maszerujacych butelkami czy jajkami i chca ich linczowac.

    •  

      pokaż komentarz

      @winylove: homo w kosciele nielegalne? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Kolejny przykład miłości i tolerancji w wykonaniu ZAKONU LGBTQWERTY. ( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  

    pokaż komentarz

    Jak już lecą porównania do kukły...

    Zaznaczam, że ani jednego ani drugiego nie popieram, a wydarzenie z Poznania było skandaliczne.

    Tyle, że jest jednak pewna różnica pomiędzy PUBLICZNYM potraktowaniem kukły, a zamkniętą, biletowaną, niszową imprezą dla chętnych. W tej drugiej sytuacji, czyn zobaczyło tylko trochę osób ze środowiska. W tej pierwszej, było to publiczne, widziały osoby postronne, w tym dzieci.

    Czyn oczywiście powinien być potępiony bez względu na to, że był na zamkniętej imprezie i sprawca powinien ponieść konsekwencje. Ale jak tak chętnie porównujecie, to dlaczego nie użyjecie tej samej logiki, co przy urodzinach Hitlera? Tam mówiliście, że przecież to było gdzieś w lesie i widzieli to tylko uczestnicy, więc nie ma problemu.

    •  

      pokaż komentarz

      @jamtojest: No - publiczne spalenia postaci z biblii do pseudo prywatnego (bo zdjęcia w sieci się pojawiło) podcinanie gardła osoby publicznej.

    •  

      pokaż komentarz

      Tyle, że jest jednak pewna różnica pomiędzy PUBLICZNYM potraktowaniem kukły, a zamkniętą, biletowaną, niszową imprezą dla chętnych. W tej drugiej sytuacji, czyn zobaczyło tylko trochę osób ze środowiska. W tej pierwszej, było to publiczne, widziały osoby postronne, w tym dzieci.

      @jamtojest: większe znaczenie ma tu fakt, że Judasz to postać historyczna, znana tylko z Biblii i jemu już nic się nie stanie, a obecny arcybiskup do żyjący człowiek który może czuć się zagrożony takimi patologicznymi zachowaniami.

    •  

      pokaż komentarz

      @Strzelec_Kurpiowski: Wyobrażasz sobie ból dupy, gdyby spalono kukłę Jezusa - postaci z Biblii? Też nie żyje. Katole są arcyhipokrytami bez rozumu.

    •  

      pokaż komentarz

      Wyobrażasz sobie ból dupy, gdyby spalono kukłę Jezusa - postaci z Biblii? Też nie żyje. Katole są arcyhipokrytami bez rozumu.

      @Prezes_Multiversum: wyobrażam sobie ból dupy, gdyby poderżnięto gardło kukle Adamowicza.

    •  

      pokaż komentarz

      a obecny arcybiskup do żyjący człowiek który może czuć się zagrożony takimi patologicznymi zachowaniami.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Nazywaj pewną grupę społeczną publicznie zarazą i obrażaj sie za skrajne reakcje.

      Proponuję żebyś poszedł do kibiców danej drrużyny i opowiedział im, jaką to ich drużyna jest zarazą.

      Poza tym, jeżeli się boi to taka nikła jego wiara, wszak jego bóg przyzwala na to, co chce przyzwolić, bo sam wie najlepiej co dla danego człowieka jest dobre ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Nazywaj pewną grupę społeczną publicznie zarazą i obrażaj sie za skrajne reakcje.

      Proponuję żebyś poszedł do kibiców danej drrużyny i opowiedział im, jaką to ich drużyna jest zarazą.

      Poza tym, jeżeli się boi to taka nikła jego wiara, wszak jego bóg przyzwala na to, co chce przyzwolić, bo sam wie najlepiej co dla danego człowieka jest dobre ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @cyjanek_potasu: Czyli twierdzisz, że takie rzeczy są akceptowalne w odpowiedzi na brzydkie słowa?

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli twierdzisz, że takie rzeczy są akceptowalne w odpowiedzi na brzydkie słowa?

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Twierdzę, że jeżeli jawnie obrażam pewną grupę ludzi, to mogą mnie te osoby znienawidzić

    •  

      pokaż komentarz

      Twierdzę, że jeżeli jawnie obrażam pewną grupę ludzi, to mogą mnie te osoby znienawidzić

      @cyjanek_potasu: i co z tego? To niczego nie usprawiedliwia.

    •  

      pokaż komentarz

      i co z tego? To niczego nie usprawiedliwia.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Na pewno nie usprawidliwa agresji fizycznej, którą narodowcy zafundowali osobom homo na marszu w Białymstoku, czyż nie?

    •  

      pokaż komentarz

      Na pewno nie usprawidliwa agresji fizycznej, którą narodowcy zafundowali osobom homo na marszu w Białymstoku, czyż nie?

      @cyjanek_potasu: no nie, to hula patologia. Ale nie zmienia to tego, że w Poznaniu też była patologia.

    •  

      pokaż komentarz

      no nie, to hula patologia. Ale nie zmienia to tego, że w Poznaniu też była patologia.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Jędraszewski to śmierdzący hipokryta, który swego czasu krył Paetza, może jego kochanu bóg mu pomału oddaje za dobre przysługi.

      Dla mnie ten gość jest dnem moralnym.

    •  

      pokaż komentarz

      Jędraszewski to śmierdzący hipokryta, który swego czasu krył Paetza, może jego kochanu bóg mu pomału oddaje za dobre przysługi.

      Dla mnie ten gość jest dnem moralnym.

      @cyjanek_potasu: co mnie obchodzą twoje opinie? Tu jest mowa o homosiu który bawi się inscenizacje mordów na realnych osobach.

    •  

      pokaż komentarz

      co mnie obchodzą twoje opinie? Tu jest mowa o homosiu który bawi się inscenizacje mordów na realnych osobach.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      To nie są moje opinie, Jędraszewski jest gnidą, która kryła Paetza, gdyby hmoś bawił się tak laką niewinnej osoby to wzbudzaloby to oburzenie,a gość , który szkaluje innych ludzi i kryje pedofilów nie zasługuje absolutnie na żaden szacunek.

      W więzieniu powinien siedzieć, ale widzę, że Twoja katolicka główka uskutecznia podwójną moralność.

    •  

      pokaż komentarz

      W więzieniu powinien siedzieć, ale widzę, że Twoja katolicka główka uskutecznia podwójną moralność.

      @cyjanek_potasu: w więzieniu powinni siedzieć ludzie po uczciwym procesie udowadniającym winy, seba.

      Tak to robią w cywilizowanych krajach.

    •  

      pokaż komentarz

      w więzieniu powinni siedzieć ludzie po uczciwym procesie udowadniającym winy, seba.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      Tylko polską rządzi okupant Watykan, i klechostwo zawsze broni się konkordatem.

      Powiedz mi dlaczego w tym uczciwym kraju prokuratura nie dostała pozowlenia by wejść do kurii i przeszukać ją i wydobyć akta księdza pedofila?

      Wystarczy, ze biskupik Gądecki stwierdził, że dokumencików nie ma bo posłał do Watykanu i sprawa zamknięta?

      To jest ta uczciwość, Sebo?

      I równość wobec prawa, nie?

    •  

      pokaż komentarz

      Tylko polską rządzi okupant Watykan, i klechostwo zawsze broni się konkordatem.

      @cyjanek_potasu: który zapis konkordatu chroni księży przed odpowiedzialnością karną?

      A może to tobą rządzi upośledzenie?

      Powiedz mi dlaczego w tym uczciwym kraju prokuratura nie dostała pozowlenia by wejść do kurii i przeszukać ją i wydobyć akta księdza pedofila?

      Wystarczy, ze biskupik Gądecki stwierdził, że dokumencików nie ma bo posłał do Watykanu i sprawa zamknięta?

      Idź pytaj w prokuraturze.

    •  

      pokaż komentarz

      Idź pytaj w prokuraturze.

      @Strzelec_Kurpiowski:

      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Tępy katolu, żyjesz na świecie od wczoraj?

      Zadane Ci zostao pytanie, dlaczego klecha może nie wydać akt, podczas gdy w przypadku zwykłego człoweika wbiliby mu do firmy w środku nocy bye zabepiecz\yć dowody?( ͡° ͜ʖ ͡°)

      To te sprawiedliwe i uczciwe praktyki i równość wobec prawa?

      KLECHOSTWO SIĘ WYMIGUJE, BO PODLEGA PAŃSTU WATYKAN, NA MOCY KONKORDATU!!!

      Idź, być tępym katolem gdzie indziej, się do jezuska pomódl i zapytaj dlczarho= nadal nie ukarał sprawców.