•  

    pokaż komentarz

    @Wujek_Heniek wykasuj konto ceneo i zażądaj usunięcia wszystkich danych.

  •  
    m....1

    +138

    pokaż komentarz

    Kiedyś podobny syf był w opiniach allegro, na szczęście w miarę sensowny sposób to rozwiązali.
    Co zrobisz...nic nie zrobisz. W internecie jest mnóstwo cebulaków, którzy kombinują jak tu przyciąć nawet marne kilkadziesiąt złotych, OLX jest tego dowodem...

    •  

      pokaż komentarz

      Kiedyś podobny syf był w opiniach allegro, na szczęście w miarę sensowny sposób to rozwiązali.

      @mat_91: W jaki sposób sensownie rozwiązali?

    •  

      pokaż komentarz

      @trzynastka: Że sprzedający nie może dać odwetowca :D :D

    •  

      pokaż komentarz

      @ixem: Czyli jest to samo co w Ceneo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeżeli to znalezisko jest pisane o dylemacie sprzedawcy, który dostaje jego zdaniem niezasłużony komentarz to rozwiązanie zaproponowane przez Allegro na pewno nie jest optymalne, ponieważ prowadzi do podobnych sytuacji.

    •  
      m....1

      -2

      pokaż komentarz

      @trzynastka: no teraz komemtarze są z bodajże max 12 miesięcy, czyli nawet jeśli jakiś Janusz wystawi nam bezpodstawnie negatywa to nie jest on do nas przyklejony permamentnie.
      Poza tym kilkukrotnie odwoływałem się od negatywów od naciągaczy i za każdym razem komentarz był kasowany po przedstawieniu dowodów, nic nie musiałem płacić (ale nie wiem jak z tym jest teraz).

    •  

      pokaż komentarz

      @mat_91: Tylko przez 12 miesięcy cały czas jest on dostępny. Nie chcesz go to musisz założyć nowe konto. Moim zdaniem system Allegro został stworzony tylko dla dużych firm, które mają spory obrót. W wypadku o jakim pisze Kolega ze znaleziska byłaby taka sama sytuacja. 3 pozytywy i negatyw, bo przecież klientka wpłaciła pieniądze za zegar...A z odwoływaniem to różnie bywa. Miałem kiedyś sytuacje, że mimo dowodów Allegro nie podjęło żadnych kroków wobec takiego naciągacza.

    •  

      pokaż komentarz

      @mat_91: tylko jak trafisz na kanciarza ( a na taki sklep akwarystyczny ja trafiłem w Warszawie) to po roku ma on czyste konto i kupujący nie wiedza jaki jest problem z danym sprzedającym.
      Sklep o którym pisze miał ponad 150 negatywów i to takich konkretnych a po roku ma zero i zaczyna od nowa.

    •  

      pokaż komentarz

      @trzynastka: Allegro zostało dostosowane do dużych firm, nie stworzone, i rozmawiając z hurtowniami w mojej branży (od trochę ponad miesiąca rozkręcam portal ogłoszeniowy dedykowany pod artykuły dziecięce), od jakiegoś czasu (mniej więcej od zmiany CEO) sporo małych firm ma podobne problemy (serio, na spotkaniu to jest częste pytanie - jak mamy ogarnięty system opinii) i ogółem narzeka że Allegro jest upierdliwe... Ale ma też swój zasięg, więc zasadniczo kółko się zamyka ;)

      Zasadniczo jeżeli jakikolwiek portal krzyczy sobie 36 tys. PLN brutto rocznie za wyświetlanie Twojego logotypu na ofertach, to dość jasny sygnał że ukierunkowuje się na duże firmy :D

    •  
      m....1

      -1

      pokaż komentarz

      @bojownik69: noo wszystko działa w dwie strony, kiedyś pamiętam że konta były blokowane przez jakiś algorytm, liczyła się proporcja pozytywów względem negatywów, przed co zdarzyło mi się być oszukany przez "wielki sklep" z elektroniką, jak się okazało po akcji świątecznej w której zostałem oszukany (brak wysyłki towaru of course) co 10 komentarz był negatywny, ale konto ciągle było aktywne ze względu na dużą ilość pozytywów z przeszłości. Nie mniej jednak musieli się gościowi dobrać do tyłka ponieważ w lutym właściciel sklepu zadzwonił do mnie, przepraszał itp, do tego (w końcu) wysłał towar z jakąś kartą rabatową, także koniec końców to jakichś mega złych doświadczeń z allegeo nie mam, cała sprawa w moim przypadku dotyczyła jakichś słuchawek za 99zł także jak do mnie zadzwonił to z początku nie wiedziałem o co kaman...
      A tak jak wspominałem wcześniej w nawiązaniu do historii OP'a - każdy bezpodstawny komentarz negatywny kasowano bez zająknięcia.
      Ten system może nie jest idealny, ale w dzisiejszej postaci myślę że nie jest taki zły... a zważywszy na to że w internecie jest mnóstwo cwaniaków po stronie kupujących i sprzedających...złotego środka chyba nie ma.

      Jak szukasz dobrego sklepu akwarystycznego w Warszawie to polecam gościa Michał Adamek, mój szwagier, zna się na rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Bejbimarket: Dokładnie, masz 3000 aukcji jesteś kimś, 200-300 jesteś nikim ( ͡º ͜ʖ͡º) Allegro pozwala nawet na dublowanie aukcji więc przekaz jest jasny. Powodzenia życzę, bo w działalności niszowej masz szanse w starciu z Allegro.

    •  

      pokaż komentarz

      Sklep o którym pisze miał ponad 150 negatywów i to takich konkretnych a po roku ma zero i zaczyna od nowa.

      @bojownik69: W samo sedno. U mnie Kolega miał 5000 pozytywów i jeden neutral. Zbierał komentarze przez 5 lat, bo kwoty transakcji spore od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Z dnia na dzień wszystko stracił (╯︵╰,)

    •  

      pokaż komentarz

      @ixem no tak, ale moze naklamac w odpowiedzi do negatywa

    •  

      pokaż komentarz

      @trzynastka: Przecież to ta sama grupa

      Ceneo.pl – drugi co do wielkości w Polsce serwis z branży e-commerce z siedzibą we Wrocławiu.

      Właścicielem spółki są fundusze Cinven, Permira i Mid Europa, które 16 października 2016 roku kupiły Ceneo.pl i Allegro (jako Grupę Allegro) od koncernu Naspers za kwotę 3,25 mld dolarów[1].

    •  

      pokaż komentarz

      @apo: Dzięki, nawet nie wiedziałem. Choć nawet Wykop i Allegro też kiedyś mieli tego samego właściciela ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      W wypadku o jakim pisze Kolega ze znaleziska byłaby taka sama sytuacja. 3 pozytywy i negatyw, bo przecież klientka wpłaciła pieniądze za zegar

      @trzynastka: uhm... i przez to człowiek przez kolejny rok nie mógłby sprzedać tych swoich 4 kolejnych zegarów... normalnie załamanie sprzedaży i dramat. 800 PLN strat i cyk - trzeba firmę zamykać :(

      A tak nieco poważniej - idiota zawsze się trafi - sprzedając cokolwiek w sieci trzeba się liczyć z tym, że część komentarzy będzie krzywdząca i robić swoje niezależnie od okoliczności. Jak kogoś to bardzo boli to można na profilu FB publikować sprostowania do tych opinii. Klient sprawdzający firmę trafi na opinię ceneo, trafi na profil firmy i sam oceni. Dobra jakość obsługi obroni się sama. Pisanie, że ceneo "zniszczyło" ten sklep to, moim zdaniem, co najmniej lekkie nadużycie.

    •  

      pokaż komentarz

      @uczeniemaszyn: Z jednej strony masz rację, bo dobry sklep sam się broni, z drugiej są algorytmy i np. we wspomnianym już Allegro jak dostajesz negatywa to spadasz w wynikach wyszukiwania i masz mniejszy obrót.
      Edit: To trochę jak na Wykopie jak za komentarz dostaniesz dwadzieścia minusów to później większość klika tak samo, mimo że jest on bardzo merytoryczny( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @trzynastka: pojedyncze negatywy nie mają istotnego wpływu na sprzedaż. Gorzej gdy taki "zawiedziony" klient napisze ładnego posta na wykopie i stado baranów rzuci się wymierzać "sprawiedliwość".

    •  

      pokaż komentarz

      @uczeniemaszyn: Z tym ostatnim zgodzę się, bo wiadomo jak kończą się afery weekendowe. Co do ilości negatywów to wypadku Kolegi ze znaleziska to ten pojedynczy negatyw to 25% ogółu ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      Że sprzedający nie może dać odwetowca

      @ixem: sprzedający w ogóle nic nie może.

      Wystawiam aukcję. Jest spore zainteresowanie, ludzie się licytują, wygrywa ktoś. Mija tydzień, dzwonię czy zamierza zapłacić a on mi "a weź sp#@#%$$aj pan". Kurtyna. Jedyne co można zrobić to wystąpić o zwrot prowizji.
      17 dni w plecy (10 trwania aukcji, 7 czekania) kiedy potrzebowałem pieniędzy szybko.

      Idź pan w ch$# z takimi rozwiązaniami!

      pokaż spoiler Taka dysproporcja to może i by miała sens kiedy po jednej stronie jest zwykły obywatel a po drugiej przedsiębiorca, ale jak sprzedajesz używaną rzecz tak jak to było w zamierzeniu u zarania tego portalu to z jakiej paki z dwóch równych sobie kontrahentów jeden "może wszystko nic nie musi"?

    •  

      pokaż komentarz

      Idź pan w ch$$ z takimi rozwiązaniami!

      @siepan: Nic nie można i jeszcze wywalona w kosmos prowizja. Ale to wszystko jest ceną za to, że na Allegro siedzą klienci.

      pokaż spoiler Dopiszę, dzięki nam, sprzedającym i kupującym allegro teraz może rozdawać karty.

    •  

      pokaż komentarz

      ale jak sprzedajesz używaną rzecz tak jak to było w zamierzeniu u zarania tego portalu to z jakiej paki z dwóch równych sobie prawnie kontrahentów jeden "może wszystko nic nie musi"?

      @siepan: Prawa rynku. Allegro może robić co chce. A chce kasę. To też jest naturalne. Ma pozycję monopolistyczną i robi co chce.
      A prywatnie to jak wiesz, już niedługo nie będziesz sprzedawać.
      https://allegro.pl/kampania/lokalnie

  •  

    pokaż komentarz

    Do sądu o fałszywe oskarżenie, adres pani masz.

  •  

    pokaż komentarz

    Faktycznie, sklep zniszczony

  •  

    pokaż komentarz

    Stary, ale czy naprawdę ten clickbait był konieczny?

    Sytuacja nieciekawa, ale no... Bez przesady.

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna