•  

    pokaż komentarz

    Z tym że na kogo głosować?
    - PO. To co PIS tylko 2 razy
    - SLD. Pensja minimalna 3 tys. Leki za 5 zł itp.
    - PSL 50 tys. na start + tanie mieszkania.

    Wszyscy poszli w rozdawnictwo.

    pokaż spoiler Jedynie konfederacja zaproponowała 1000+ dla każdego pracującego w postaci braku dochodowego.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: zaraz ktoś ci napisze, że woli 100zł za bochenek chleba zapłacić niż mieć szczęść boże mafie służby i loże w sejmie.

      A potem się dziwić że jest jak jest, kiedy nawet na wykopie inteligenci nie potrafią zrobić prostego bilansu zysków i strat.

    •  

      pokaż komentarz

      @FLAC: Z tym że Konfederacja to także zbieranina koniunkturalistów. Wg. mnie to prawie wszyscy wolnościowcy (co do Mentzena nie jestem pewien) to oportuniści. Dodatkowo masz narodowców(być może ideowcy, ale dość fanatyczni), oraz łase na kasę osoby pokroju Godek (tak wiem że już jej tam nie ma). Dodatkowo brak tam jakiegokolwiek spójnego programu przez co nie wyobrażam sobie jak oni mogliby kierować państwem.

      pokaż spoiler Ale mimo tego wolę ich niż partie które obrały dla państwa kurs na górę lodową.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: Ale PIS dokonał majstersztyku wmawiając pelikanom, że jest od PO lepszy, albo w najgorszym wypadku zupełnie taki sam. No to czekam aż PIS podniesie wiek emerytalny.

    •  

      pokaż komentarz

      @Parker_: To fakt. Ale to tylko pokazuje że Polacy (nie ważne czy u władzy, czy nie) są skorumpowani i dają się kupić za kasę.
      "Polak nie popiera dawania łapówek, no chyba że chodzi o 500+".

    •  

      pokaż komentarz

      @FLAC: @rav2: @Parker_: z PO jest ta zaleta, że oni po prostu tych głupich obietnic by nie spełnili XD

    •  

      pokaż komentarz

      @mistellaire: Ale zrobiliby coś znacznie gorszego.

    •  

      pokaż komentarz

      @mistellaire: czyli lepiej tkwić w gównie niż z niego wyjść?

    •  

      pokaż komentarz

      @FLAC: Znajdź mi partię liberalną światopoglądowo i gospodarczo to wyjdziemy

    •  

      pokaż komentarz

      Wszyscy poszli w rozdawnictwo.

      @rav2: To prawda, ale to PiS jest epicentrum tej zarazy. Dopóki nie zlikwidujesz ogniska epidemii, nie licz na skuteczność terapii.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: Wszyscy poszli w rozdawnictwo, bo polscy wyborcy okazali się dziwkami głosującymi za pieniądze. Najlepiej wcale nie głosować i niech ten chlew obsrany gównem upadnie razem z tymi wyborcami.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: gdyby ktos w tej konfederacji mial wiecej niz 60 iq to by schowali korwina i moze wkoncu by przekroczyli ten prog...
      a nie za kazdym j$!?nym razem przed wyborami musi wyleciec z tekstami o hitlerze i lewakach czy innym pedalstwie

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: coz jak to pisal jeden Francuz w XIXw, jak wyborcy daja sie przekupic politykom ich wlasnymi pieniedzmi, to oznacza koniec demokracji.

    •  

      pokaż komentarz

      @Voxen: no tylko że wtedy zrobili by tak jak robi każda ta gówno partia. Grali by pod publiczke tyle że chowając nie pasujących kandydatów. A tak na prawdę to od korwina się zaczęło

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: konfederacja chce zlikwidować podatek dochodowy - to jest około 135 mld zł przychodów rocznie - około 5 krotnie większe obciążenie dla budżetu niż 500+ - a nazywają to 1000+. To jest dopiero jazda :) No ale wg. prawactwa to nie jest rozdawnictwo, bo przecież "tylko" chcą zlikwidować podatek :)

    •  

      pokaż komentarz

      Jedynie konfederacja zaproponowała 1000+ dla każdego pracującego w postaci braku dochodowego.

      @rav2: Ale zarżną naszą gospodarkę ograniczając imigrację. I zniszczą naszą reputację wypowiadając pakiet energetyczno-klimatyczny. Narażą nas na cła odwetowe za ochronę przed "importem tańszej żywności".

      źródło: 68600706_529639914443195_6443348931467280384_n.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @FLAC: jestem wykopowym "prawakiem/konswerą"generalnie takim prawico-centrowcem. I powiem ci, ze Konfederacja swoim programem nie do końca mnie zachwyca ( ͡° ʖ̯ ͡°) O ile w wielu kwestiach zgadzam sie czy z Korwinem, czy z skrzydłem RN, o tyle... dużo jest niespójności w Konfederacji i nie do końca wiem, czego mogę po nich oczekiwać (vide - ja jestem bardzo za legalizacją; Korwin, Liroy - również. Ostatnia wypowiedź Bosaka natomiast mówi o tym, że nie mają zamiaru zalegalizować marihuany... Jestem w tym momencie zmieszany)
      Dla mnie pis w tym momencie to największe zło, ale.. czy można być spokojnym w kwestiach gospodarczych z "naszymi"? Nie jestem do końca pewien...

    •  

      pokaż komentarz

      @joyko: Nie będzie legalizacji bo legalizujesz coś co jest nielegalne, a marihuana ma nie być objęta takimi zasadami

    •  

      pokaż komentarz

      @Okex:
      Czyli co? Depenalizacja? "zamknięcie oczu" i ucieczka miliardów z VATu? Również c@@%?wo. Poza tym, różne głosy stamtąd słychać. Legalizacja, depenalizacja, lub - to odczułem po wpisie Bosaka- pozostawienie aktualnego statusu.

    •  

      pokaż komentarz

      prawactwa to nie jest rozdawnictwo

      @precz_z_komunia: nie okradanie obywatela z zarobionych uczciwie pieniędzy to rozdawnictwo? Jak każdy socjalista dziwnie nazywasz kradzież.

      @joyko: też nie jestem w 100% z tego zadowolony. Ale wiem tyle, że żadne dziwaczne hasełka poszczególnych ludzi jak Szczęść Boże o "batożeniu homosiów" nie dojdą do skutku, za to mają okazję wejść do życia takie rzeczy jak blokowanie durnych ustaw PiSu, sraczki legislacyjnej, może nawet przepchną jakieś pozytywne zmiany w prawie na zasadzie jedna nasza ustawa za jedną waszą.

    •  

      pokaż komentarz

      @FLAC:

      Ale wiem tyle, że żadne dziwaczne hasełka poszczególnych ludzi jak Szczęść Boże o "batożeniu homosiów" nie dojdą do skutku, za to mają okazję wejść do życia takie rzeczy jak blokowanie durnych ustaw PiSu, sraczki legislacyjnej, może nawet przepchną jakieś pozytywne zmiany w prawie na zasadzie jedna nasza ustawa za jedną waszą.
      Z tym sie zgadzam i podpisuje obiema rękami

      też nie jestem w 100% z tego zadowolony.
      Ale niestety niektóre postulaty, są dla mnie (muszę tu zaznaczyć, że jestem inżynierem w branży automotive, a więc zdecydowanie bardziej przedstawiam pozytywistyczne wartości, aniżeli romantyczne - choć kwestie narodowościowe i patriotyczne dalej pozostają mi bardzo bliskie) nielogiczne na poziomie pisu.
      1) Chęć wyjścia z UE (znow zaznacze - jestem eurosceptykiem, wielkim przeciwnikiem imigracji czy całej zachodniej politpoprawnej nowomowy) - to by nas zabiło. Ja wiem, że to z samego "UE", a nie Schengen, ale Unia by nie dała nam opcji "deal" jak UK.
      2) Olanie kwestii środowiskowo-klimatycznej. O ile kojarze, Korwin leje moczem na globalne ocieplenie i srodowisko, a w kontekscie tego, ze przyjmujmemy smieci ze swiata, jest to problem, ze o ja pierdole
      3)prywatyzacja sluzby zdrowia
      Nawet nie chce sobie wyobrazac jak wygladalaby prywatyzacja sluzby zdrowia po przejeciu wladzy po pisie (po inflacji i olaniu przez nich najgorszej sytuacji w EU). Wiem, ze to intensywna terapia szokowa, ale przez kilka lat ludzie by umierali na ulicach
      A wiele ich innych postulatow - szczegolnie gospodarczo-spolecznych- to wielka rewolucja (PIT, VAT, ZUS) - o ile sam pomysl "na chlopski rozum"/ bezwzględnie wydaje sie dobry o tyle... jak bedzie to wygladalo gdy uwzgledni sie stan gospodarki po rzadach tych katobolszewików?

    •  

      pokaż komentarz

      Jedynie konfederacja zaproponowała 1000+ dla każdego pracującego w postaci braku dochodowego.

      @rav2: przecież to największe rozdawnictwo, z powyższych.... Dla budżetu ma marginalne znaczenie, jak to zaksięgujesz.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: A pójście na wybory i narysowanie penisa to oddanie nieważnego głosu - nazwa cię idiota, bo głosu nie potrafisz oddać. Pójście i zniszczenie karty, wyniesienie jej to przestępstwo. Gdyby jednak mnóstwo osób tak zrobiło to byłby problem z rozliczeniem wyborów. Można by pomyśleć, ze może to komisja zniszczyła te karty żeby wygrała któraś jej zdaniem słuszna partia.

    •  

      pokaż komentarz

      @rav2: na byle kogo byle nie POPISPSLSLDKODNOWOCZESNA - byle ich odsunąć od władzy

    •  

      pokaż komentarz

      @mistellaire to samo mi się nasunęło. PO było takie bezradne, nic nie mogli zrobić.

    •  

      pokaż komentarz

      Jedynie konfederacja

      @rav2: jak można brać pod uwagę tych idiotów? : C

  •  

    pokaż komentarz

    "Naprawdę źle się to wszystko skończy dla gospodarki"

    tia, pewnie tak samo źle jak w niemczech francji i hiszpanii, póki budżet ma płynność nic nie będzie

    •  

      pokaż komentarz

      niemczech francji i hiszpanii

      @jacieniemog28: XDD Jeszcze nas k%%?a do USA porównaj od razu, tacy jesteśmy bogaci i potężni XD

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28 widzę wybitnego ekonomistę "PÓKI budżet ma płynność nic nie będzie " A jak straci płynność to winna będzie opozycja? ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      pewnie tak samo źle jak w niemczech francji i hiszpanii

      @jacieniemog28: Polska ma większy stosunek wydatków socjalnych do PKB niż każdy z wspomnianych krajów. Ich nie stać, ale taką potęgę jak my - widocznie tak

      póki budżet ma płynność nic nie będzie

      @jacieniemog28: PiSowski sposób na utrzymanie płynności budżetu:
      - przejedz w jeden rok środki zbierane na emerytury przez lata (konfiskata 15% szmalcu z OFE)
      - sprzedaj prawa do emisji CO2 wiedząc, że już nam ich brakuje, a ich cena będzie tylko rosła
      - dokręcaj śrubę pracującym i rozdaj tym, którym się nie chce

    •  

      pokaż komentarz

      @Khaine: @boromeusz: @mag_zbc: ten gość to troll, nie rozumie podstaw gospodarki, myśli, że jak zwiększy minimalną to nagle magicznie wszyscy będą mogli sobie na więcej pozwolić xDDDD

    •  

      pokaż komentarz

      @trololo55: cofnijmy denominację to wszyscy magicznie zostaną milionerami

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28: światopogląd godny mieszkańca PGRu

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28:

      tia, pewnie tak samo źle jak w niemczech francji i hiszpanii

      Byles w Hiszpanii czy tylko tak p!%!$$$isz od rzeczy? Bo Hiszpanie jeszcze do nienawna mieli 20% bezrobocie, a wsrod mlodych siegalo ono ponad 50% no ale fakt, rzad bierze pieniadze z nieba... i kazdy hiszpan byl szczesliwy xD

      Jak juz porownujesz to najblizszym przykladem jest Grecja, pis idzie dokladnie ta sama retoryka i droga, co jeszcze do niedawna Grecy, nie wiem czy wiesz, ale skladales sie na ich biedny los kilka lat temu, w ramach transzy pomocowych UE (tak, ue tez nie bierze pieniedzy z nieba :/)

    •  

      pokaż komentarz

      dokręcaj śrubę pracującym i rozdaj tym, którym się nie chce
      @mag_zbc:
      a to mnie zaciekawilo... mozesz wyjasnic?
      czy zaraz wylecisz z 500+ bo nie bedziesz mial argumentow?

    •  

      pokaż komentarz

      @Khaine: ale troche sam sie podlozyl tym porownaniem. Francja pomimo wczesniej wypracowanego bogactwa, przez swoje socjalistyczne wynalazki spowodowala, ze ludzie wychodza na ulice. To nic, ze pogorszylo sie im tak, ajk my bysmy chcieli by nam sie polepszylo, ale pogarszanie sie zycia z winy rozbuchanego socjalu tam widac i to pomimo bogactwa uzyskanego dzieki koloniom i malym zniszczeniom wojennym..

    •  

      pokaż komentarz

      @Voxen: a to program kupowania glosow 500+ nie jest argumentem?

      Wystarczylo by zmienic jeden warunek, zeby ten program objal wylacznie rodziny w ktorych przynajmniej jeden rodzic pracuje i osiaga chociazby minimalny dochod, a nie dzis masz mrowie patusow, a rzad sie jeszcze cieszy ze bezrobocie spadlo (-‸ლ)
      No i to jest powod do sprowadzania ukraincow/muslimow czy innych azjatow, bo nie ma komu robic, patusy wola siedziec w domu i zyc na krzywy ryj.
      Takich sytuacji jest od groma, tu mopr da z 400zl zapomogi, tam brat albert da zryc, tu pincet plus, a do pracy nawet nie ma mowy zeby poszli.

    •  

      pokaż komentarz

      @mag_zbc: myślę że jak tak dalej pójdzie to nie będzie trzeba cofać denominacji żebyśmy zostali milionerami

    •  

      pokaż komentarz

      @Voxen: Przecież całe znalezisko jest o tym. Programy socjalne pisu (skierowane głównie do emerytów/patologii/szarej strefy) opłacane są przez zwiększenie kosztów pracy 20-50 latków. To się odbija na pracujących "per se", a taka minimalna odbije się szczególnie na pracownikach średniego szczebla/specjalistach- czyli m.in na mnie (inżynier w branży automotive).

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28: Francją i Niemcy maja dużo silniejsza gospodarkę niż my:)

    •  

      pokaż komentarz

      od kiedy siła gospodarki ma wpływ na ceny żywności błazny?

      mówię tylko że branże które i tak by ucierpiały ucierpią, reszta nie odczuje nic, inflacji też nie będzie jak mówicie, po prostu wskoczymy na poziom życia zachodnich krajów tylko na skróty, dla całej gospodarki będzie to szok, ale dzięki temu nie trzeba będzie podnosić pensji przez kolejne 10 lat

    •  

      pokaż komentarz

      wasze minusy nie znaczą nic w stosunku do faktów idioci

    •  

      pokaż komentarz

      Byles w Hiszpanii czy tylko tak p$#$$?#isz od rzeczy? Bo Hiszpanie jeszcze do nienawna mieli 20% bezrobocie, a wsrod mlodych siegalo ono ponad 50% no ale fakt, rzad bierze pieniadze z nieba... i kazdy hiszpan byl szczesliwy xD

      Jak juz porownujesz to najblizszym przykladem jest Grecja, pis idzie dokladnie ta sama retoryka i droga, co jeszcze do niedawna Grecy, nie wiem czy wiesz, ale skladales sie na ich biedny los kilka lat temu, w ramach transzy pomocowych UE (tak, ue tez nie bierze pieniedzy z nieba :/)

      @Dante27:

      1. bezrobocie w hiszpanii jest niższe niż u nas x mln
      2. grecja oszukiwała z euro i rozdawała kasę + rozpieprzyła sobie gospodarkę od środka

      póki co u nas jedynie podwyższają płace dwukrotnie, raz o 120€ w 2021 i o 70€ w 2023 kiedy i tak jechaliśmy rok do roku na 30-50€

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28:
      1. Ze co? W 2013 mieli 27%, teraz maja 14%, wystarczy wpisac w google...

      2. A my to co, nie rozdajemy? Tym rozdawnictwem to by rozpieprzyla sobie gospodarke nawet gdyby waluta byly patyki xD i nasi rodzimi socjalisci dzielnie brna ta sama droga.

      Spoko, ale to podwyzszanie placy dla samych cyferek, bo podwyzki produktow i uslug beda rowne z podwyzka plac, przez to ze koszty pracy wzrosna. Poczytaj tez o 500+ i jego efektach, ostatnio bylo glosno ze to juz nie 500+ a dokladnie 420+ z groszami po podwyzkach, no ale do wykopkowych egzperdow ekonomii to nie trafia, bo przeciez bedzie wiecej pieniedzy nie? XD

    •  

      pokaż komentarz

      skąd te debile się biorą tak w ogóle?! gospodarka be to i płaca ma być be? a co takiego odkrywczego jest w noszeniu paczek i logistyce że przez całą gospodarkę polak ma zarabiać gorzej od niemca?!

    •  

      pokaż komentarz

      2. A my to co, nie rozdajemy? Tym rozdawnictwem to by rozpieprzyla sobie gospodarke nawet gdyby waluta byly patyki xD i nasi rodzimi socjalisci dzielnie brna ta sama droga.

      @Dante27: dziecko kochane, rozpieprzenie gospodarki zajmuje lata... do tego poza socjalem dochodzi do tego W CH0J procesów oddonlych których nie spełniamy

    •  

      pokaż komentarz

      btw. efektem 500+ póki co jest to że koszta usług poszły w górę o 5-20% i to nie wszędzie bo dalej mimo wszystko są miejsca gdzie ceny są niskie, to samo z żywnością, u mnie w warszawie lidle, biedronki i auchany oferują ludziom jedzenie w cenach niewiele wyższych jak w 2015, obecnie problemem jest susza i problem z pozyskaniem żywności przez co koszta poszły w górę prawdopodobnie do końca 2020 wiem to bezpośrednio od szefostwa sklepów, tak samo obecnie mówią że podwyżka płac ich nie zaboli i nie zamierzają podnosić cen nie wiadomo jak, po prostu polacy zrównają się z niemcami

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28:

      dziecko kochane, rozpieprzenie gospodarki zajmuje lata... do tego poza socjalem dochodzi do tego W CH0J procesów oddonlych których nie spełniamy

      Kochany dorosly, skoro rozpieprzenie gospodarki zajmuje lata to okej, mozna ja rozj?@?c, beda sie martwic nasze dzieci, wszystko jest spoko xD
      Nie musi wchodzic miliard procesow, wystarczy kiepski budzet przez kilka lat, ale po probie udowodnienia ze Hiszpania ma mniejsze bezrobocie od Polski smiem twierdzic ze nie masz o tym zielonego pojecia, albo jestes zwyklym idiota ktory stosuje zasade "nie wiem, ale najglosniej bede krzyczal", jedno z dwojga.

      skąd te debile się biorą tak w ogóle?! gospodarka be to i płaca ma być be? a co takiego odkrywczego jest w noszeniu paczek i logistyce że przez całą gospodarkę polak ma zarabiać gorzej od niemca?!

      Twoja wiedza o ekonomii jest nawet ponizej poziomu szkoly podstawowej, wiec na tym zakoncze ta bezsensowna dyskusje z trolem :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Dante27: podniesienie pensji raz na 20 lat o 250€ nie zaje...bie gospodarki ignorancie, inaczej wszyscy dookoła padaliby jak muchy

    •  

      pokaż komentarz

      Nie musi wchodzic miliard procesow, wystarczy kiepski budzet przez kilka lat, ale po probie udowodnienia ze Hiszpania ma mniejsze bezrobocie od Polski smiem twierdzic ze nie masz o tym zielonego pojeci

      w hiszpanii masz 19,8 mln pracujących na 2019 oszuście, do tego w kraju panuje kryzys gospodarczy gdzie ich gospodarka dosłownie od 2000 roku notuje problemy z rynkiem pracy

      z czym ty porównujesz do cholery?!

    •  

      pokaż komentarz

      https://www.obserwatorfinansowy.pl/tematyka/strefa-euro/rynek-pracy-w-hiszpanii-kryzys-bezrobocie/

      typ porównuje polskę która jeszcze nie miała jakiejś większej własnej recesji bo cały czas się rozwija do kraju z wiecznymi problemami... no ja pier...ole

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28:

      podniesienie pensji raz na 20 lat o 250€ nie zaje...bie gospodarki ignorancie, inaczej wszyscy dookoła padaliby jak muchy

      Patrz, i wszystkie rzady do tej pory na to nie wpadly, wez dzwon i im powiedz ze zeby dogonic Niemcow to wystarczy dac wszystkim 8 koła minimalnej xD albo lepiej, cofnijmy denominacje, bedziemy wszyscy milionerami XDD

      w hiszpanii masz 19,8 mln pracujących na 2019 oszuście

      W Chinach jest 700 mln, i co w zwiazku z tym? Ale nie boj sie, pojdziesz do szkoly to cie naucza co to sa procenty, co oznaczaja i do czego sluza xD

      do tego w kraju panuje kryzys gospodarczy gdzie ich gospodarka dosłownie od 2000 roku notuje problemy z rynkiem pracy

      Od 2008 i kryzysu bańki kredytowej na rynku nieruchomosci, ale dalej tworz swoje wysrywy i teorie xD

      bezpośrednio od szefostwa sklepów, tak samo obecnie mówią że podwyżka płac ich nie zaboli i nie zamierzają podnosić cen nie wiadomo jak, po prostu polacy zrównają się z niemcami

      Ah, rozmawiam z espertka-kasjerka xD No no, juz nie moge sie doczekac tego dobrobytu z nieba, bo sklepy wspanialomyslnie wezma na siebie ciezar podwyzki kosztow pracownika (zapewne nawet nie masz pojecia co to) xD

      Dobra, dalej nie chce mi sie przepychac z trolem, tak zrownamy sie z Niemcami bo mati podwyzszy minimalna, a reszte hajsu sie dodrukuje, wkoncu wiecej hajsu to wieksze bogactwo xD

    •  

      pokaż komentarz

      @Dante27: idź na czarną listę

      ja ci daje suche dane + logiczne fakty a ty dalej swoje

      mam nadzieję że ten g0wno kraj zbankrutuje, wam widocznie jest pisane żyć w nędzy i nie, pis to syf, ale ich pomysł jest normalny jak w każdym kraju

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28: ty juz dawno na niej jestes

      ja ci daje suche dane + logiczne fakty a ty dalej swoje

      XDDDDDDDD

    •  

      pokaż komentarz

      @jacieniemog28: No to czym się martwimy? INNI MAJĄ GORZEJ, NIE MAMY NA CO NARZEKAĆ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @eksa66: problem polega na tym że inflacja z tego NIE BĘDZIE KOSMICZNA, ona jedynie będzie taka że będziemy płacic jak niemcy i inni za to samo, problemem jest ch0jowość złotego problemem jest to że w polsce nie płacą jak na zachodzie więc ci co pracują w IT innych dobrze płatnych zawodach zaczną się domagać kasy

      podwyżka płacy raz na x lat o takie wartości [ok 250€] NIE SPRAWI ŻE CAŁA GOSPODARKA PADNIE, a jedynie wkurzy ludzi co chcieli na nas przyoszczędzić bo powinniśmy do tego poziomu dobić za 15 lat a tu już trzeba szukać tańszego kraju

      sorry ale normalne firmy zapłacą bo szanują pracownika, janusze na nas tną i drą ile wlezie, zwłaszcza sieci sklepów bo ich obroty dzienne wynoszą grube tysiące a miesięczne idą w kilkadziesiąt milionów

    •  

      pokaż komentarz

      i powtórzę, gdybyśmy po tym zabiegu przyjęli euro to byśmy wyszli na tym na plus i wyru...ali bez mydła innych

    •  

      pokaż komentarz

      tia, pewnie tak samo źle jak w niemczech francji i hiszpanii, póki budżet ma płynność nic nie będzie

      @jacieniemog28: no właśnie, póki ma płynność...

    •  

      pokaż komentarz

      sorry ale normalne firmy zapłacą bo szanują pracownika, janusze na nas tną i drą ile wlezie, zwłaszcza sieci sklepów bo ich obroty dzienne wynoszą grube tysiące a miesięczne idą w kilkadziesiąt milionów

      @jacieniemog28: takie sklepy zapłaca podwyżki ale odbiją to na cenach ( inflacja ) , gorzej będa mieć małe zakłądy kilkuosobowe które wywalą część ludzi albo splajtują

  •  

    pokaż komentarz

    Ja zostałem uszczęśliwiony na sile. Mam 2 kaszojadow i nie chce ich 1000 zł a jedynie żeby dali mi pracować. I nie pytajcie dlaczego w takim razie biorę ten socjal, musiałbym być idiotą żeby nie brać

  •  

    pokaż komentarz

    Ale teraz to chyba wszyscy już chcą dawać,prócz konfederacji.

Dodany przez:

avatar wiesci24 dołączył
956 wykopali 86 zakopali 3.9 tys. wyświetleń
Advertisement