•  

    pokaż komentarz

    Mi wystarczy jak sortowników traktują. Pieprzone przygłupy.

  •  

    pokaż komentarz

    To nie jest wina kuriera, robi co mu każą. Tutaj chodzi o statystykę, słupki mają się zgadzać i NIGDY nie może być winy dhlu jako firmy. Kurierzy nie mają odpowiedzialności za paczki, żadnej (o ile sami ich nie kradną). Przerabiałem to przez 3 lata w UPSie.
    Najzabawniejsze są noty, np taki gls za ominięcie przez kuriera paczki na rolce naliczał 10zł kary (tak, kurier sam musi łapać swoje paczki bo oszczędzają na magazynierach). Jak dzwonisz z reklamacją że kurier to ch@! i był niemiły to nikt kuriera nie pyta jak było, tylko dają note i po sprawie. Ja rozumiem oburzenie, ale kurier jest na samym dole tego łańcucha.

  •  

    pokaż komentarz

    Wolę na ośle 2tys. km jechać po paczkę niż korzystać z jakichkolwiek kurierów( ͡° ͜ʖ ͡°)

    pokaż spoiler Ale serio jak coś jest poniżej 100km to dam zap$?#%%#am... a po mieście korzystam do szybkich przesyłek z panów taksówkarzy:)

  •  

    pokaż komentarz

    Kiedyś wziąłem Iphona na abonament w T-Mobile. Przyjechał kurier DHL, stwierdził, że ksero dowodu jest nieczytelne i odjechał z moim telefonem. Kiedy sprawdziłem historie przesyłki zobaczyłem status "klient odmówił przyjęcia przesyłki".

  •  

    pokaż komentarz

    Dlatego podobnie jak kilku znajomych uznajemy, że kurierzy to nie ludzie. Może 1 na 5 jest normalny i nie dostarcza przesyłki z wielka łaską.
    Wolę iść na Pocztę i stać 30 min w kolejce niż zamawiać przez szmatławe firemki kurierskie. Idealny jest paczkomat, ale nie wszystko da się tak wysłać niestety.