•  

    pokaż komentarz

    ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 1570633468519.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Eee, niektórzy są w porządku ( ͡º ͜ʖ͡º)

    źródło: 1570632567803.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Ach, ci kurierzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    źródło: wykop.pl

  •  

    pokaż komentarz

    Najgorsze w nich jest to, że mają tak wyj@%@ne w klienta (kurierzy przede wszystkim), że nawet nie dzwonią już czy jestem w domu żeby dostarczyć paczkę. Zazwyczaj jest to tel. w godzinach wieczornych, że nikt nie otwierał (a podobno dobijał się cały dzień), więc zostawił paczkę w kwiaciarni/żabce/w piździe.

    Tfu na mordę takim leniom i oby szybko polecieli z pracy bo skargach :)

    •  

      pokaż komentarz

      @corp_slave: Nie pracowałem jako kurier ale domyślam się tylko, że jeden kierowca ma za dużo paczek do rozwiezienia i nie dzwoni i nie traci czasu bo ma zap?#$%$? i chce to zrobić jak najszybciej. Ktoś to musi robić no ale szkoda, że tak c!?$$wo wyglądają te ich usługi.

    •  

      pokaż komentarz

      @corp_slave: Ale spójrz na to z drugiej strony, gdybyś Ty pracował w tej branży i firma kurierska daje możliwość przekierowania paczki do swojego punktu w przypadku braku odbiorcy. Byś rano spisywał numery telefonów, dzwonił i się umawiał na odbiór takiej paczki, jeśli i tak kogoś nie będzie to się tej paczki pozbędziesz. Jeśli masz możliwość zamawiaj po prostu do pracy i większość Twoich problemów zostanie rozwiązana

    •  

      pokaż komentarz

      @Sobczak: Ludzie po prostu kombinują, jak mogą i pewnie sporo kurierów po prostu pod dane adresy nawet nie jeździ tylko od razu zostawia przesyłki w punkcie. Niestety nie jest to praca w stylu, przyjdę sobie na 8.00 do pracy, załaduje sobie paczki, pojeżdżę i co by się nie działo wrócę na 16 na magazyn, żeby nie przekroczyć 8h pracy. Niestety podejmiesz próbę doręczenia każdej paczki, zrobisz wszystkie odbiory dopiero możesz udać się na magazyn. Większość kurierów pracuje grubo ponad 8h i stąd się biorą te wszystkie kombinacje

    •  

      pokaż komentarz

      @bugi1996: Korzystałem z różnych firm kurierskich i niektóre z nich za każdym razem dzwonią i pytają się czy jestem dostępny o danej porze, ustalamy godzinę odbioru i nie ma problemu. Chyba, że faktycznie sytuacja jest taka, że nie mogę odebrać paczki w godzinach pracy kuriera wtedy proszę o pozostawienie w punkcie. Sytuacja ma się jednak nieco inaczej, gdy kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki i zawozi je bez kontaktu prosto do punktu. Według Twojego toku myślenia kurierzy już nigdy nie powinni dostarczać paczek do domu skoro mogą wyładowywać je w punktach - raczej nie o to chodzi klientom :)

    •  

      pokaż komentarz

      @bugi1996:

      Większość kurierów pracuje grubo ponad 8h i stąd się biorą te wszystkie kombinacje
      Co to kogo obchodzi, przecież podobno "brakuje rąk do pracy" to jak im się nie podoba, to przecież mogą się zwolnić i iść gdzieś indziej. Chyba, że są debilami i:
      a) Nigdzie indziej ich nie wezmą
      b) Mimo tego dalej kiblują w pracy, której nie lubią.

    •  

      pokaż komentarz

      @corp_slave: Nie powiedziałem, że nie powinni dostarczać paczek do domu. Po prostu próbuję przekazać Tobie, że większość firm kurierskich nie wymaga od swoich kurierów wykonania telefonu do odbiorcy. A jeśli taka jest polityka firm, żeby dostarczać paczki do punktów w przypadku braku odbiorcy to kurier ma się temu sprzeciwiać. W tym przypadku chodzi też o finanse, podwykonawca dostanie mniejsze pieniądze za dostarczenie paczki do punktu, niż za dostawę pod adres, czyli w gruncie rzeczy więcej zostanie dla firmy kurierskiej, więc im też to jest na rękę.

    •  

      pokaż komentarz

      @bugi1996: Tak jak pisałem w pierwszym wpisie

      Zazwyczaj jest to tel. w godzinach wieczornych, że nikt nie otwierał (a podobno dobijał się cały dzień).

      Nie mówiłem tutaj o tym, że nie było mnie w domu, tylko, że niby dobijał się cały dzień (kiedy wcale tego nie robił), a nikogo nie było, więc zostawił paczkę w punkcie. A sytuacja wyglądała prosto, ja byłem cały dzień w domu, a wieczorem dostałem telefon, że mnie nie zastał i paczka w punkcie.

  •  

    pokaż komentarz

    @manior1 Ale czasem na protokole szkody nie musisz się podpisać, jako odbiorca, że zgadzasz się tym co tam jest napisane? Tak przynajmniej jest w firmie kurierskiej, w której pracuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @bugi1996: Nie wiem, może masz rację, ale kurier zabrał protokół i pojechał. Byłem bardzo zestresowany.

    •  

      pokaż komentarz

      @manior1: protokół powinien być podpisany przez Ciebie. Ten kurier to matoł albo świeżak, już tłumaczę:
      Ogólnie jest tak, że uszkodzone opakowanie = odpowiedzialność po stronie kuriera. Skanując na magazynie paczkę "na siebie" oświadcza że paczka nie ma uszkodzeń, jeśli jest uszkodzona to zgłasza to magazynierowi który robi zdjęcia, skleja paczkę i dodaje w systemie odpowiedni status. Od tego momentu kurier jest czysty i może w protokole napisać że uszkodzone opakowanie bez konsekwencji dla własnej osoby.
      Tak więc w Twoim przypadku taśmy z logo dhl wskazują że paczka ma status uszkodzonej i kurier prawdopodobnie jest czysty, i mógł śmiało spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym.
      W razie pytań wal śmiało.
      Pozdrawia były kurier DHL, aktualny kurier Fedex.

    •  

      pokaż komentarz

      @manior1: i jeszcze jedno, paczka jest zaklejona taśmą DHL, to znaczy że paczka była juz uszkodzona na sortowi i to napewno zostało odnotowane tam. Pisz do centrali że protokół szkody został źle wypełniony, załącz zdjęcia paczki. Powodzenia. Jeśli będzie problem a jesteś ze śląska to pisz, postrama się pomóć.

Dodany przez:

avatar manior1 dołączył
2935 wykopali 3 zakopali 36.7 tys. wyświetleń
Advertisement