•  

    pokaż komentarz

    A z paczkomatami mieliście jakies ciekawe historie? Akurat z nimi nigdy nie miałem żadnych niespodzianek i nigdy nie słyszałem zlego slowa poza wpadką ze kurier "na chwilę " zostawil paczki przy maszynie i gdzieś
    sobie pojechał

  •  

    pokaż komentarz

    Nigdy nie miałem żadnych problemów z kurierami bez względu na firmę, a zaznaczam, iż żona z pasją robi zakupy w sieci (╥﹏╥). Zdradzę wam mirabelki sekret dlaczego tak jest...
    1. Płatność za pobraniem (unikam pozostawienia paczki byle komu i byle gdzie)
    2. Płacę gotówką a nie kartą (unikam tego że kurier zapomniał terminala lub padła mu w nim bateria)
    3. Pieniądze mam równo odliczone (to ja decyduję kiedy i komu daję napiwek a nie kurier który twierdzi że niema jak wydać reszty)
    4. Jeżeli paczka nosi najmniejszy ślad uszkodzenia to odmawiam jej przynajęcia (unikam sytuacji że kurier da nogę z kasą, albo tego że akurat zapomniał formularzy)
    5. Nawet gdy paczka wygląda na oko w porządku to:
    -otwieram ją w obecności kuriera
    -tuż przed wizytą kuriera ustawiam sobie telefon obok drzwi np na komodzie z uruchomionym nagrywaniem tak aby było widać mordę kuriera w razie czego

    Zapewne mój sekret nie jest odkrywczy dla większości... ale jak już mówiłem ja na serio nigdy nie miałem takich problemów jakie ludzie opisują w internecie.

    A żeby było ciekawiej to na codzień pracuję na infolinii w pewnym sklepie internetowym który na współpracuje z większością firm kurierskich i spedycyjnych w kraju a więc znam z autopsji bolączki ludzi względem kurierów. W mojej skromnej opini stwierdzam jedno... ludzie są leniwymi, roszczeniowymi ignorantami. 99% osób korzystających z usług firmy kurierskiej nigdy nie zadało sobie trudu aby przeczytać regulamin na jakich zasadach dana firma świadczy usługi dostawy. Ludzie kierują się zasadą, skoro płacę to wymagam oraz klient nasz pan. A najciekawiej się robi gdy taki roszczeniowy Janusz powołuje się na prawo... że to czy tamto jest nie zgodne z prawem. Wystarczy Januszka zapytać z jakim prawem dokładnie? Tylko co trzeci wyduka niepewnie że chodzi mu o prawo konsumenckie... wtedy Janusza dobijamy zardzewiałym gwóździem pytając o to: który szanowny pan dokładnie ma na myśli zapis (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) A już perełką są Grażynki które straszą RODO... Grażynka coś gdzieś słyszała w telewizji bo dużo o tym mówili ale nie pamięta dokładnie co. Reasumując problemy z firmami kurierskimi często serwujemy sobie na własne życzenie. Drugą stroną medalu są niestety ludzie wykonujący pracę kuriera na odp?%%?!?... dostarczyć byle jak i byle gdzie.

  •  

    pokaż komentarz

    DHL omijam szerokim łukiem!

  •  

    pokaż komentarz

    To bardzo dobrze, że zaznaczył na protokole, że opakowanie bez uszkodzeń. Ja otrzymałem przesyłkę, którą dostarczył DHL, była to lodówka, a jej opakowanie było uszkodzone i dokładnie pod tym uszkodzeniem było pęknięcie górnej pokrywy. Zadzwoniłem po kuriera, który spisał protokół i zaznaczył, ze opakowanie jest uszkodzone. Ubezpieczyciel DHL odmówił wypłaty odszkodowania wskazując właśnie, ze odmawia wypłaty, ponieważ uszkodzenie opakowania było widoczne i nie powinienem odbierać paczki. Ku*wa z logiki.

  •  

    pokaż komentarz

    Jeśli jakaś firma korzysta z ich usług to już źle o niej świadczy