•  

    pokaż komentarz

    Dziwne, więc wyjaśniamy, dlaczego usunęliśmy ten film. Prosiła nas o to jedna z osób w nim występujących - ze względu na wyjątkowo okropny personalny hejt, którego padła ofiarą - nie tylko w komentarzach.
    Jak wielokrotnie pisaliśmy, każdy z pracowników zgłosił się do testów dobrowolnie. W ciągu pierwszych miesięcy testów, odnotowaliśmy łącznie ponad 140 tys. interakcji z klientami, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacji związanej z działaniem systemu. Urządzenia zliczają uśmiechy, ale nie przypisują tych danych do osoby i nie przekazują ich przełożonym. Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość. Do tej pory żaden z naszych pracowników nie skorzystał z tej możliwości. Także ostatnio przeprowadziliśmy dodatkową, anonimową ankietę w tej sprawie. Mimo wielu wątpliwości, które wyrażała społeczność Internetowa, rozwiązanie Quantum spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem samych pracowników, którzy widzą efekty, co przekłada się na szereg kolejnych oddziałów chcących uczestniczyć w testach.
    Szanujemy Wykop i ci z Was, którzy mieli tu z nami do czynienia wiedzą, że staramy się być dobrym członkiem tej społeczności. Ale nasi pracownicy zgłaszają się do projektu nie dlatego, że ktoś im każe czy wywiera jakąkolwiek presję, tylko dlatego, że uważają to za fajną i o wiele mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: sranie w banie, nie macie innej możliwości niż taka odpowiedź XD

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: brzmi to mało przekonująco. W każdym razie na pewno mnie nie przekonaliście tym tłumaczeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Habemuspapam69: mieści się w pierwszej sigmie, jek ok xD

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: tu można napisać wszystko bez pokrycia. Czy za udział w programie jest nagroda finansowa ?

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: taguj swoje wysrywy #korpobelgot który nic nie ma wspólnego z rzeczywistościąi jest tylko oficjalnym oświadczeniem zainteresowanej strony!

    •  

      pokaż komentarz

      O jak śmiechłam. Niezłe korpo poerdololo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: podrzędny pracownik nie ma krytycznych uwag do pomysłów przełożonych. Jak to możliwe? Czy marketingowcy i zarządy firm są aż tak oderwane od rzeczywistości, czy tylko udajecie?
      Podsłuchajcie rozmowy przy papierosie to usłyszycie vox populi.

    •  

      pokaż komentarz

      odnotowaliśmy łącznie ponad 140 tys. interakcji z klientami, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacji związanej z działaniem systemu

      @EkspertPKO: TO JEST FIZYCZNIE NIEMOŻLIWE. A jeżeli tak, to opracujcie system dla wrocławskiego MPK #mpkwroclaw ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO
      "Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość."
      Śmiechłem.
      Kto nigdy nie pracował w banku ten nie wie jak wygląda rezygnacja z czegoś przez szeregowego pracownika a wymyslonego przez centrale w oczach przełożonych. Znajdą na niego haka i wywalą na zbity pysk. Taka to dobrowolność. Wiem co mówię.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: A czy te "anonimowe" ankiety to można było sobie zrobić z domu z prywatnego komputera czy tylko ze służbowego?

    •  

      pokaż komentarz

      Jak wielokrotnie pisaliśmy, każdy z pracowników zgłosił się do testów dobrowolnie.

      Co ich motywowało? Przecież nie troska o jakość usług całego banku, w aż taki altruizm waszych pracowników nie uwierzę.

      W ciągu pierwszych miesięcy testów, odnotowaliśmy łącznie ponad 140 tys. interakcji z klientami, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacji związanej z działaniem systemu. Urządzenia zliczają uśmiechy, ale nie przypisują tych danych do osoby i nie przekazują ich przełożonym.

      Więc jaki jest ich cel skoro nie służą ani do oceny pracy pracownika ani do zbierania jakichkolwiek przydatnych statystyk?

      Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość. Do tej pory żaden z naszych pracowników nie skorzystał z tej możliwości.

      Ponawiam pytanie, co ich aż tak mocno motywowało, że nikt nie zrezygnował?

      Także ostatnio przeprowadziliśmy dodatkową, anonimową ankietę w tej sprawie. Mimo wielu wątpliwości, które wyrażała społeczność Internetowa, rozwiązanie Quantum spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem samych pracowników, którzy widzą efekty, co przekłada się na szereg kolejnych oddziałów chcących uczestniczyć w testach.

      Jakie efekty? Od dawna wasi pracownicy (podobnie jak i innych banków) uśmiechają się jak psychopaci do klientów, chcecie nam wmówić, że te maszynki, które ani nie wiążą danych z pracownikami, ani nie są udostępnianie "wyżej" magicznie przyniosły jakieś mierzalne "efekty", które do tego odczuli szeregowi pracownicy? xD

      Szanujemy Wykop i ci z Was, którzy mieli tu z nami do czynienia wiedzą, że staramy się być dobrym członkiem tej społeczności. Ale nasi pracownicy zgłaszają się do projektu nie dlatego, że ktoś im każe czy wywiera jakąkolwiek presję, tylko dlatego, że uważają to za fajną i o wiele mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem.

      Tylko to nie jest żadne rzetelne badanie jakości obsługi o ile nie skłamaliście wcześniej w zdaniu "Urządzenia zliczają uśmiechy, ale nie przypisują tych danych do osoby i nie przekazują ich przełożonym".

      @EkspertPKO: Ktoś tu leci w kulki i czuć to na kilometr.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: mam takie pytanie: Czy skoro zliczacie usmiechy swoich klientow to zachowujecie zasady odnosnie przetwarzania danych biometrycznych? Zliczanie usmiechow klientow jest przetwarzaniem ukladu twarzy a zatem jest przetwarzaniem danych biometrycznych (ksztalt twarzy w tym wypadku)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO:
      Szeregowi pracownicy w korporacjach, takich jak wasza, boja się sprzeciwić jakiejkolwiek propozycji, która padnie ze strony szefa, bo boją się stracić pracę, więc jakoś nie wierzę w tę możliwość rezygnacji, bo albo pracownik dostanie po premii, albo zastąpi się go innym korposzczurem, pod pozorem "utraty zaufania do pracownika". Skoro nie chce się dobrowolnie poddać badaniu, to znaczy, że ma coś do ukrycia, a jak ma coś do ukrycia, to nie można mu ufać. Czy tak to leci?

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: That's Quatum of solace. Może by tak zliczać uśmiechy kadry zarządzającej na zapleczu i podawać podwładnym oficjalne wyniki SPERSONALIZOWANE?

    •  

      pokaż komentarz

      Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość.

      @EkspertPKO:

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: A nawet gdyby założyć, że tak jest. To można z dużą dozą prawdopodobieństwa założyć, że jeżeli udział w testach był dobrowolny, to zgłaszały się raczej osoby zdające sobie sprawę z tego, że naturalnie się uśmiechają sporo. Więc dobrowolna grupa testowa jest raczej mało wiarygodna. Chodzi o też o to, że testy służą temu, by to wprowadzić w późniejszym czasie na stałe i już nie dobrowolnie. Nawet gdyby uwierzyć w to, że teraz nie jest rejestrowana osoba która się uśmiecha to przecież końcowe założenie projektu jest własnie takie, że będziecie dokładnie wiedzieli co kto robi. Bo chyba nie chcecie inwestować w technologię która da wam tylko sumaryczną ilość uśmiechów bez personalizowania bo z taką informacją to co zrobicie? Zauważycie korelację między ilością uśmiechów i wynikami? Nawet jeśli będzie tam korelacja to ameryki tym nie odkryjecie.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: czasem lepiej nic nie mówić/pisać i stwarzać pozory, niż się odezwać/napisać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

    •  

      pokaż komentarz

      wyjaśniamy, dlaczego usunęliśmy ten film. Prosiła nas o to jedna z osób w nim występujących - ze względu na wyjątkowo okropny personalny hejt, którego padła ofiarą - nie tylko w komentarzach.

      @EkspertPKO: Dziwne. Komentarze pod filmem były usuwane na bierząco (czy też ustawiana ich widoczność tylko dla autora). I praktycznie po paru minutach (sekundach) niewidoczne dla innych, nawet jeśli nie było w nich wulgaryzmów, a jedynie merytoryczna krytyka.

      Szanujemy Wykop i [...] staramy się być dobrym członkiem tej społeczności.

      I co z tego? Co ma Wasz PR (nie mówię, że zły czy dobry) do czynienia z traktowaniem pracowników? Ja też nie mówię, że Wasz bank jest zły, przytaczam tylko praktyki rażące w oczy.

      Ale nasi pracownicy zgłaszają się do projektu nie dlatego, że ktoś im każe czy wywiera jakąkolwiek presję, tylko dlatego, że uważają to za fajną i o wiele mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem.

      Chcecie powiedzieć, że rozszenie programu o kolejne 16 placówek ma miejsce tylko dlatego, że pracownicy sami z tych placówek zgłosili się z taką prośbą i że decyzja ta nie została podjęta odgórnie? To ciekawe. Co innego "inwazyjnego i stresującego" mieli do wyboru, skoro zdecydowali się na monitoring i wykrywanie uśmiechu? Pięknie, że te praktyki są przedstawiane jako mniejsze zło.

      rozwiązanie Quantum spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem samych pracowników, którzy widzą efekty

      Pozwolę sobie zażartować, że pewnie byli pytani mając urzadzenie zliczające uśmiechy przed nosem.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO a usmiechaliscie sie Towarzyszu jak to pisaliscie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem

      @EkspertPKO: jakie są na rynku standardem?

    •  

      pokaż komentarz

      Czy skoro zliczacie usmiechy swoich klientow to zachowujecie zasady odnosnie przetwarzania danych biometrycznych?

      @karer: podejrzewam, że @EkspertPKO wraz z ekipą Banku PKO mogą nie wiedzieć jak to dokładnie działa. Doszły mnie słuchy, że Quantum CX przez pewien czas swojej działalności miała program niedziałający, co nie przeszkadzało w robieniu zapierających dech w piersiach prezentacji. Na zasadzie jak się czasami projekty oddaje na studiach IT ( ͡~ ͜ʖ ͡°) ważne by podczas prezentacji sprzedać swój produkt. Pytanie to jest raczej do firmy Quantum CX (czy Quantum Lab).

    •  

      pokaż komentarz

      @Habemuspapam69: Znam osobę która pracowała w PKO i to jak sie tam traktuje pracownikow jest straszne.
      (np. odgórne naciski na zakładanie kont nawet jak klientów nie ma i nie ma komu). Dobrze robisz ze nie kupujesz tej bajeczki.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: ale co, pracownicy sami z siebie nie potrafią się uśmiechać do klienta więc sami sobie załatwili bata nad sobą który będzie ich do tego zmuszał? Przecież to co piszecie nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia z perspektywy pracownika xD skoro żadnych danych nie przekazuje, nikomu ich nie wysyła to po co w takim razie cały ten projekt?

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: pracowalem w banku przez 8 lat i wiem, jak to jest z "anonimowymi" ankietami. Nawet jakby byly obiekcje, ze strony pracownikow, to i tak bedzie w takiej ankiecie pelen pozytyw, bo zapewne stosowne informacje i wytyczne zostaly wczesniej wyslane do pracownikow w fornie maila. PR-owe sztampowe tlumaczenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: Może zamiast wymyślać nikomu niepotrzebne dyrdymały i wymyślać potem równie durne tłumaczenia zajmiecie się problemem płatności zbliżeniowych w waszym banku bo takowe schodzą z konta dopiero po 48 godzinach a wcześniej nie ma ich nawet w blokowanych, nie ma po nich śladu. Więc jak ktoś wam kartę zajumie i nastuka w weekend płatności zbliżeniowych to się dowiecie o tym dopiero w poniedziałek. Czy za te uważam bardzo cenną uwagę dostanę uśmiech?

    •  

      pokaż komentarz

      @qbic: Tak jest nagroda finansowa - nazywa się wypłata xd

    •  

      pokaż komentarz

      @SatoshiNakamoto: Potwierdzam co piszesz, u mnie w rodzinie była taka osoba - ogromne naciski na zakładanie kont, wmuszanie kredytów i pożyczek, ogólny wyścig szczurów kto nastuka więcej - inaczej op@$!!?@.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: A wciskanie przez telefon pożyczek gotówkowych to też nie wy? Przecież to jest żałosne. Znam kolegę który jest zmuszany przez bank do dzwonienia parędziesiąt razy dziennie do losowych osób i proponowania waszych "promocji".

    •  

      pokaż komentarz

      podejrzewam, że @EkspertPKO wraz z ekipą Banku PKO mogą nie wiedzieć jak to dokładnie działa. Doszły mnie słuchy, że Quantum CX przez pewien czas swojej działalności miała program niedziałający, co nie przeszkadzało w robieniu zapierających dech w piersiach prezentacji. Na zasadzie jak się czasami projekty oddaje na studiach IT ( ͡~ ͜ʖ ͡°) ważne by podczas prezentacji sprzedać swój produkt. Pytanie to jest raczej do firmy Quantum CX (czy Quantum Lab).

      @Enviador: pytanie jest to PKO poniewaz to oni sa odpowiedzialni za to co dzieje sie z danymi ich klientow.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: Mrugnij dwa razy jeśli to nie jest prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: czy wiecie, że rozwiązanie quantum labs to niedziałający wałek? Te statystyki przez soft dostarczany możecie sobie w okrężnicę wepchnąć. Serio.

      @Enviador: skontaktowałem się z osobami powiązanymi z projektem i to jest wałek ostry. Żal mi inwestorów. Bo akurat gdyby to działało to byłoby dobrym rozwiązaniem - wykrywanie mimiki twarzy, aby wiedzieć jak i co usprawnić w obsłudze klienta oraz stanowiska pracy. Jednak to hehe nie działa. To jest wysysanie kasy z dotacji i inwestorów. PKO ma przesrane jak wał wyjdzie na jaw.
      Zamysł projektu był świetny - wykrywanie depresji, no ale nie działało, a kasa z dotacji już przejedzona więc nowa dotacji i doinwestowanie w coś prostszego co też nie działa. Jokerface byłby idealny dla systemu, bo subtelnego, pozytywnego uśmiechu ciężko wykryć ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @aardwolf: waterboarding, symulowanie gwałtu, trzeba by w Szymanach zapytać.

    •  

      pokaż komentarz

      Jak wielokrotnie pisaliśmy, każdy z pracowników zgłosił się do testów dobrowolnie.

      Urządzenia zliczają uśmiechy, ale nie przypisują tych danych do osoby i nie przekazują ich przełożonym

      Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość.

      Ale nasi pracownicy zgłaszają się do projektu nie dlatego, że ktoś im każe czy wywiera jakąkolwiek presję, tylko dlatego, że uważają to za fajną i o wiele mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem.

      @EkspertPKO:

      Typowy "KorpoBełkot", który słyszę codziennie od lat i jestem "uodporniony" na takie teksty. Przepraszam, ale nie wierzę w ani jedno słowo, które zacytowałem.

      GIF

      źródło: reactiongifs.com (1.83MB)

    •  

      pokaż komentarz

      skontaktowałem się z osobami powiązanymi z projektem i to jest wałek ostry

      @kamillus: również doszły mnie słuchy od niezależnych źródeł, że firma Quantum CX leci na wygranych w konkursach i kasie z UE. Dodatkowo w tym znalezisku https://www.wykop.pl/link/5153971/quantumcx-6-lat-firmy-it-ktora-nie-potrafi-wytworzyc-dzialajacego-oprogramowania/ ktoś opowiada, że coś nie gra z tą firmą

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @JanuszGazda: Mój szwagier miał tak w getinie, ale ze sam jest małym bucem, to wcale mu nie wspolczuję Przyszedł mały ujek i mówi że jak mi założy bezpłatne konto to dostanie 6 stów premii, a za miesiąc mogę sobie to konto zlikwidować. Dobra, ja bezpłatne to zakładaj. Po miesiącu to ja dostałam pierwsze wezwanie do zapłaty jakiejś chorej opłaty za nieużywanie konta (brak wpływów w wysokości minimum 2k), za kartę, której nie używam (minimum 2k operacji bezgotówkowych), a na miejscu dowiedziałam się że za likwidację konta przed upływem 2 lat mam im jeszcze zapłacić. Koniec końców wcale się nie dziwię że jego własna żona go zostawiła, dla jego kumpla. Pewnie jej też założył bezpłatne konto w Getin ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: zajmijcie się lepiej rozładowaniem kolejek w swoich placówkach a nie zliczaniem uśmieszkow.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: Nie wiem jak bardzo trzeba mieć mózg sprany korporacyjnymi pierdołami, żeby wpaść na pomysł chwalenia się tym jako czymś pozytywnym, bo sam fakt że jako korporacja macie w dupie swoich pracowników i klientów to wiadomo (szczególnie przez niejasne zasady decyzyjności i przerzucanie odpowiedzialności oddział-centrala). Pierwszy raz jak o tym usłyszałem to naprawdę zrobiło mi się niedobrze. Inwigilowanie połączone z presją pokazywania nieprawdziwych emocji jako szczyt innowacyjności. Chyba tylko dla jakiegoś sadystycznego psychola będzie to pozytywnym doświadczeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: Ciekawe czy nie popełniacie przestępstwa, naruszając ustawę o RODO. Może trzeba będzie to sprawdzić. Wg nowej ustawy:

      Monitoring sklepu stacjonarnego – artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (ochrona bezpieczeństwa osób i mienia w sklepie stacjonarnym; utrwalanie materiału dowodowego na wypadek popełnienia przestępstwa na terenie sklepu stacjonarnego).

      Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób analiza twarzy klienta pod kontem okazywanych emocji wpływa na bezpieczeństwo? Czy tworzona jest stała baza klientów i ich wizernków?

    •  

      pokaż komentarz

      Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość. Do tej pory żaden z naszych pracowników nie skorzystał z tej możliwości.

      @EkspertPKO: To brzmi jak

      ~Panie kierowniku, bo ja nie mogę się tak sztucznie szczerzyć do klientów i chciałbym zrezygnować.
      ~Oczywiście. Pomówmy o tym obok wielkiej jamy śmierci.

      O samej idei wymuszania sztucznego uśmiechu, po którym i tak widać, że jest wymuszony, nie wspominam...

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: teraz uśmiechy nie są przypisywane do pracowników i teraz dane nie są wysyłane do zwierzchnikow placówki. To jak faza testów. Przecież nie jest powiedziane że się to nie zmieni kiedy wejdzie do wszystkich placówek. Mam rację? Mogę liczyć teraz pewnie na elokwentnie zaciemniajacą odpowiedź co najwyżej, prawda @EkspertPKO ?...

      ... Jeśli wogole ją otrzymam.

    •  

      pokaż komentarz

      @aro88:

      Jako były pracownik pko potwierdzam.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Dziwne, więc wyjaśniamy, dlaczego usunęliśmy ten film.

      @EkspertPKO: Mimo wszystko plus za komentarz na wykopie, nie kazdy ma tyle odwagi albo zainteresowania zeby cokolwiek tlumaczyc.
      A drugiej strony podpowiem ze zle to wyglada jak szeregowi pracownicy sa zmuszani do pewnych zachowan (usmiech) a dookola stoi smutna ekipa z powaznymi minami jak na pogrzebie (tak bylo na prezentacji). Troche jak tresura w cyrku. Chcecie zmienic obraz banku w oczach klientow - zacznijcie sie usmiechac do siebie nawzajem, zwlaszcza kadra kierownicza. ///( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO odpowiadacie tak sztucznie jakby za waszymi plecami stał taki robót quantum tylko już bardziej rozwinięty bo to on się uśmiecha i nap@!%%@$a smutnych batem ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: anonimowe ankiety w banku to fikcja a najlepsze są te gdzie pytaja o staż pracy płeć oraz wiek wcale to nie pozwala na identyfikacje nie mówiąc o IP.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bandabanana: Jesteśmy na etapie prac testowych. W tym projekcie nie ma możliwości powiązania wysokości zarobków z liczbą uśmiechów. Musiałby powstać nowy projekt, ale takich planów nie mamy.

    •  

      pokaż komentarz

      @tellet: Do projektu zgłaszały się osoby, które były tym zainteresowane, więc w praktyce takie, które mają naturalną skłonność do bycia uśmiechniętym, więc trudno mówić o wymuszaniu uśmiechu.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojnanadchodzi: Nie naruszamy żadnych przepisów - w tym projekcie zliczamy tylko uśmiechy, nie zapisujemy innych danych.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: to wygląda na zawoalowane potwierdzenie. Teraz nie łączymy uśmiechów z konkretnym pracownikiem bo testy. Sprawa ucichnie to projekt zostanie skonsultowany ze specjalistami (z Chin XD) i wdrożony. Nie zrozum mnie źle ale pewnych barier się nie przekracza. Liczenie uśmiechów to świat Orwella. Dla mnie już nie istniejecie bo głosuje swoimi pieniędzmi.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer: Nie zapisujemy danych biometrycznych klientów, zliczmy tylko liczbę uśmiechów.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO jasne.. dobrowolnie... grazyna masz sie zglosic dobrowolnie, bo premii nie bedzie

    •  

      pokaż komentarz

      Nie zapisujemy danych biometrycznych klientów, zliczmy tylko liczbę uśmiechów.

      @EkspertPKO: nie chodzi o zapisywanie tylko o przetwarzanie. Zalicza sie do tego kazdy system ktory takze przetwarza te dane w celu ich zliczania. Dodatkowo licznik powstaly z danych biometrycznych TAKZE JEST danymi biometrycznymi tylko przetworzonymi. Nalezy informowac o tym klientow i tego jestem pewny. Nie pamietam juz czy nalezy uzyskac ich zgode na przechowywanie informacji odnosnie ilosci ich usmiechow.

      Reasumujac nie odpowiedzieliscie na pytanie: Czy informujecie klientow zgodnie z prawem o tym ze ich dane biometryczne sa przetwarzane przez wasz system?

    •  
      k.............d

      +2

      pokaż komentarz

      ale j@?%? korpobełkotem wprost z gali Rekinów Biznesu xD

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: "dobrowolne" to by było gdyby pracownik sam przyszedł z pomysłem "słuchajcie, a gdyby tak zmierzyć mi emocje i sprawdzić jakość mojego uśmiechu względem klienta".
      natomiast kto robi w korpo ten wie, że możliwość odmowy wzięcia udziału w idiotycznych pomysłach managementu jest często po prostu fikcyjna. ludzie często boją się wyjść równo o 17, zwłaszcza jeśli szef siedzi dłużej, a wy mi tu pieprzycie że "nikt nie skorzystał z prawa do anonimowej rezygnacji".
      może w innym kontekście to bym się nawet i roześmiał.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO:

      nasi pracownicy zgłaszają się do projektu nie dlatego, że ktoś im każe czy wywiera jakąkolwiek presję, tylko dlatego, że uważają to za fajną i o wiele mniej inwazyjną i stresującą formę badania jakości obsługi niż inne, które są na rynku standardem

      szczerze? kłamać to też trzeba umieć. kogo Wy chcecie oszukać? naprawdę myślicie że wszyscy tutaj jesteśmy upośledzeni umysłowo?

      zróbcie anonimową ankietę na temat tego całego projektu. ale taką prawdziwie anonimową - na papierze :-)

      na pewno jest jakaś grupa durnych karierowiczów w waszej firmie, ludzi gotowych zrobić wszystko za dodatkowe kilkaset złotych miesięcznie czy miraż awansu. ale jestem przekonany że większość osób jest tym niespecjalnie zachwycona.

      to tak jak z tą kultura amerykańskiego uśmiechu. wszystko super. all is well. a potem ktoś skacze z okna. bez sensu...
      sztuczny uśmiech.

      naprawdę to uważacie za jakąś dobrą metodę jakości obsługi klienta? czy wy na głowę upadliscie? to może ktoś być niekompetentny ale wystarczy że będzie się szczerzył jak joker i już będzie ok? ludzie... naprawdę pomyślcie czasem czy nie piszecie bzdur.

      to co robicie jest obrzydliwe. ja nie tylko nigdy nie założę u was konta, ale będę przez to wasze działanie odradzał korzystnie z waszych usług wszystkim i wszędzie. mówię o tym projekcie znajomym i żadna osoba się tym nie zachwyciła (wiem że to mała próbka, ale mimo wszystko).

      nie pozdrawiam, ale życzę puknięcia się w głowę i zastanowienia jeszcze raz. a jeśli pójdziecie ta drogą to bądźcie konsekwentni - niech prezes i wszyscy inni pracownicy też mają urządzonka do "kontroli uśmiechu".

      będziecie mieli już kompletny dom wariatów (szczególnie jak zaczną się u was znów zwolnienia :-)

    •  

      pokaż komentarz

      Jak wielokrotnie pisaliśmy, każdy z pracowników zgłosił się do testów dobrowolnie.

      @EkspertPKO: dobrowolnie xD mój kumpel jak w wojsku był to też musiał dobrowolnie jechać na misje :D bo jak nie to wylotka

      Każdy pracownik biorący udział w projekcie, może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału, zachowując pełną anonimowość.

      @EkspertPKO: Czyli pracownik się wypisze, i wy nie wiecie o tym że się wypisał? :D To też nie powinniście wiedzieć, że się zapisał :D

      Także ostatnio przeprowadziliśmy dodatkową, anonimową ankietę w tej sprawie. Mimo wielu wątpliwości, które wyrażała społeczność Internetowa, rozwiązanie Quantum spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem samych pracowników, którzy widzą efekty, co przekłada się na szereg kolejnych oddziałów chcących uczestniczyć w testach.

      @EkspertPKO: pierdu pierdu, anonimowa ankieta, ale jak będziecie chcieli się dowiedzieć, to się dowiecie co kto odpowiedział.

      Szanujemy Wykop i ci z Was, którzy mieli tu z nami do czynienia wiedzą, że staramy się być dobrym członkiem tej społeczności.

      @EkspertPKO: to ich zawołajcie, bo jakoś nie kojarzę użytkowników wykop zadowolonych z Was :D

      Typowe pierdu pierdu pijarowe

    •  

      pokaż komentarz

      Prosiła nas o to jedna z osób w nim występujących - ze względu na wyjątkowo okropny personalny hejt, którego padła ofiarą - nie tylko w komentarzach.

      @EkspertPKO: Zmiencie osobe odpoweidzialną za PR bo to jest tak grubymi nićmi szyte ze az dupa pęka.

    •  

      pokaż komentarz

      Prosiła nas o to jedna z osób w nim występujących - ze względu na wyjątkowo okropny personalny hejt, którego padła ofiarą - nie tylko w komentarzach.

      @less_is_more: @EkspertPKO: Wystarczyło wyłączyć możliwość komentowania? Czy gdzie te komentarze były? Jakoś na wykopie żadnych nie widziałem, za to sporo komentarzy na temat PKO Bank Polski. Czy może chcecie powiedzieć, że w środowisku pracowników polała się fala hejtu w stronę kobiety, która wystąpiła w nagraniu? Czyżby spostrzegali ją jako "zdrajczynię"? Skąd ten hejt skoro rozwiązanie jest podobno takie super?

    •  

      pokaż komentarz

      @Enviador: Zwracamy uwagę, że nie wskazaliśmy o którą osobę chodzi. Komentarze nie pochodziły od pracowników i nie były umieszczane tylko na YouTube. Niemniej jednak, dostaliśmy prośbę o usunięcie filmu i spełniliśmy ją. Wbrew temu, co wielu z Was sądzi, naprawdę, nikt przy tym projekcie nie jest do niczego zmuszany. W ostatnich tygodniach przyjęliśmy kolejne zgłoszenia od oddziałów, które wyraziły chęć uczestnictwa w testach.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: jeżeli za udział w programie jest jakikolwiek bonus to przyniskich zarobkach można to nazwać zmuszaniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO nie wiem kto pisze takie oświadczenia o nie wywieraniu presji.
      Jeśli nie finansowo to w jakiś sposób musiało to być zareklamowane pracownikom żeby tego chcieli. Jeśli nic z tego nie mają, kto by się na to zdecydował? Jeśli nie nacisk z "góry" na szeregowego pracownika to na dyrektora oddziału, który już nic nie powie, a on bezpieczniej może do tego naciskać.
      Film usunięty na prośbę jednego pracownika?
      I który pracownik wierzy, że ankieta jest anonimowa? Po prostu boją się o własną pracę.

    •  

      pokaż komentarz

      @EkspertPKO: no, ale po co jest ten system? skoro nie generuje żadnych następstw? musiałem uwierzyć, że bankiem zarządzają osoby, które działają bezcelowo. więc?

  •  

    pokaż komentarz

    Ten pomysł w firmie: "Klienci lubią, jak obsługują ich uśmiechnięci pracownicy. Sprawmy aby pracownicy częściej się uśmiechali. Postawmy urządzenia pilnujące uśmiechów. Patrzcie klienci, jak nam fajnie zależy, aby było Wam fajnie."

    Klienci: "Zmuszanie ludzi do uśmiechu jest nie fajne".

  •  

    pokaż komentarz

    @Enviador Czy obecnie PKO BP korzysta z tego rozwiązania?

  •  

    pokaż komentarz

    pkobp to post prl_owski stan umysłu
    banku nie polecam

  •  

    pokaż komentarz

    Ja osobiscie mam wyjeb@ne czy sie do mnie w banku usmiechaja. Przychodze zalatwic sprawe a nie po usmiech. Taki usmiech tylko wywoluje nie szczere relacje, mozna go odebrac jak usmieszek sadysty ktory bedzie potem obserwowal swoja ofiare jak ta sie meczy splacajac raty.

    •  

      pokaż komentarz

      @nekin:, @EkspertPKO: Ostatnio jak załatwiałem hipotekę w Santanderze to obsługiwała tą ostatnią fazę z transzami księgami itd pani która może nie była jakoś turbo uśmiechnięta, ale była normalna. Natomiast widać było, że dokładnie wie o co chodzi i umiała mi to dokładnie wytłumaczyć i to było najważniejsze. A co było jeszcze ważniejsze, to to, że nie było problemu z rozliczaniem transz, że towar który znajdował się w domu ale który nie był założony, lub był częściowo założony mógł być rozliczony gdy pokazałem faktury za niego, mogłem zmienić kolejność wykonywania prac i rozliczyć transzę drugą gdy jeszcze pierwsza nie była rozliczona itd. Natomiast rodzice w PKO jak remontowali dom z hipoteki, to tego nie mogli. I doszło do sytuacji gdzie mieli kupę towaru w domu jak płytki, panele i schody i nie mogli tego rozliczyć bo nie było to zamontowane. Dodatkowo za powtórną kontrolę i zmianę założeń transz musieli dodatkowo zapłacić chyba 300 czy 500zł. A na końcu jeszcze kontroler nie chciał im rozliczyć zamontowanych już schodów bo uwaga. . . tam tarara. . . poręcz nie była zamontowana. I wiecie co? Żaden uśmiech kogokolwiek z pracowników nie zmieniłby negatywnego odbioru tego procesu. Więc może zamiast wymyślać głupoty polepszycie ofertę i zajmiecie się likwidacją takich sytuacji jak powyżej? Czy to zbyt mało innowacyjne by ktoś dostał premie?

    •  

      pokaż komentarz

      załatwiałem hipotekę w Santanderze to obsługiwała tą ostatnią fazę z transzami księgami itd pani która może nie była jakoś turbo uśmiechnięta, ale była normalna

      @Dawidi: do czasu. Santander również zamierza wprowadzić (albo już to uczynił w kilku placówkach) ten sam program: LINK. I jak tak się będziemy godzić na wszystko, dołączy coraz więcej firm (lista, które już dołączyły w treści znaleziska). Urząd Miasta Sopot przykłądowo ostatnio wystartował z tym samym programem i liczy uśmiechy pracowników i klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      @nekin: "Niestety, nie możemy przyjąć tej reklamacji. Bardzo nam przykro, że ktoś wyczyścił panu konto" i do tego fałszywy uśmieszek :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Enviador: No użyłem tego tylko jako przykładu i tego co naprawdę działa, w przeciwieństwie do wymuszonego uśmiechu Sheldona Coopera. Nie mam zamiaru wychwalać Santandera bo nie mam w tym interesu, ale też będę krytykował gdy coś takiego będą wprowadzać. Po co oni chcą to robić? By potem zrobić reklamę w stylu: "Nasi pracownicy uśmiechają się częściej, dzięki czemu nasi klienci uśmiechają się 40% częściej niż dotychczas. Przyjdź i ty i dołącz do grona uśmiechniętych klientów". Najchętniej wszędzie gdzie zamontują takie gówno bym nosił wymuszony odwrócony uśmiech, ale jedyne komu można tym zaszkodzić to jakiemuś niewinnemu pracownikowi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dawidi: No przykład, który podałeś dobrze pokazuje, że uśmiech pracownika może mieć się zupełnie nijak do zadowolenia klienta. Te statystyk od Quantum CX i że czegoś jest tam więcej o 10 czy też 100% procent to podobno też z palca dla celów marketingowych.

Dodany przez:

avatar Enviador dołączył
926 wykopali 7 zakopali 19.2 tys. wyświetleń