•  

    pokaż komentarz

    Płcie są dwie ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: Zienia jest płaska, a szczepionki są be? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Zienia jest płaska, a szczepionki są be

      @gregdostres: to akurat bzdury z drzewa "chłopskiego rozumu", owocki te wiszą tuż obok "żender to wymyśl lewakuw" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Nieprawda.

      @Mirrak: pokaż mi jakiś dowód naukowy potwierdzający to co mówisz.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: ty plujesz na dowody razem z resztą prawicowej ferajny. Gdybyś chciał, już dawno sam byś siegnął do źródeł, ale wy wolicie walić konia do "gupiego lewactwa" i innego "żenderowego szaleństwa" xD

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: no cóż. cały świat nauki wyodrębnia tylko dwie płcie u człowieka, stąd moje pytanie na czym się opierają Twoje twierdzenia.

    •  

      pokaż komentarz

      cały świat nauki wyodrębnia tylko dwie płcie

      @Kargaroth: 1. Akurat nie, nawet płci biologicznych jest więcej niż 2, polecam poczytać tą "całą naukę". Jak już chcesz się tak bawić w szczegóły.
      2. @Mirrak: miał na myśli "płeć" w sensie gender. Tu również polecam poczytać i się przyuczyć, unikniesz następnej błazenady z tobą w roli głównej.

      Z mojej strony eot, jak Tobie się nie chce poczytać głupiego wpisu na Wiki o gender, to nie wiem co tu niby moje wklejanie źródeł i linków da.
      Żyj dalej w nieświadomości i swoim "oświeconym stanie" xD. "cały świat nauki" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      1. Akurat nie, nawet płci biologicznych jest więcej niż 2

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: no to pokaż mi jakieś pisma naukowe na ten temat, bo patrzę na syllabus z Uniwersytetu w Cambridge i zawiera tylko dwie płcie:
      https://www.cambridgeinternational.org/programmes-and-qualifications/cambridge-igcse-biology-0610/

      Tu rządowy program nauczania w Australii, klasy 11-12:
      https://senior-secondary.scsa.wa.edu.au/__data/assets/pdf_file/0005/581252/Human-Biology-Y11-Syllabus-ATAR-2020-GD.pdf

      Tutaj syllabus z Harvardu, gdzie też wydziela się dwie płci:
      https://scholar.harvard.edu/files/srichard/files/hs138_syllabus.pdf

      W naturze występują jakieś płci które się nie rozmnażają? Jaki jest ich ewolucyjny cel? Bo do rozmnożenia człowieka są potrzebne dwie płci - męska i żeńska. Gdzie kolejne?

      Oczywiście zbyjesz mnie standardowo że za słabo szukam, ale na najprostsze pytanie o jakiekolwiek źródło nie odpowiesz. Masz twardy dowód naukowy na więcej niż dwie płcie biologiczne to proszę go podaj. Wtedy biję się w pierś, przepraszam i przyznaję rację. Dajesz.. "prawak" przyzna Ci rację i przeprosi ;)

    •  

      pokaż komentarz

      nawet płci biologicznych jest więcej niż 2

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Są tylko i wyłącznie dwie. I całe spektrum upośledzeń, niedorozwojów i zaburzeń. Sztuczne kreowanie z tego innych płci niż Te dwie też jest upośledzeniem. Umysłowym.

    •  

      pokaż komentarz

      nawet płci biologicznych jest więcej niż 2
      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Czasami krowa potrafi urodzić cielę z dwiema głowami. Nie oznacza to jednak, że taka aberracja uprawnia do twierdzenia, że zdrowe cielęta mają więcej niż jedną głowę.
      Nie wiem kto pełni dyżur na Twoim oddziale, ale nie powinien Ci dawać dostępu do komputera.

      źródło: watcherofweasels.org

    •  

      pokaż komentarz

      Oczywiście zbyjesz mnie standardowo że za słabo szukam, ale na najprostsze pytanie o jakiekolwiek źródło nie odpowiesz.

      @Kargaroth:
      Płeć człowieka zdeterminowana jest genetycznie[7] – o wystąpieniu płci męskiej decyduje gen SRY[8].

      Współcześnie do określenia płci człowieka stosuje się następujące kryteria[9]:

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[9]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[9]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[9]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[9]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[9]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[9]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[9]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[9]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[9]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[9].

      http://kosmos.icm.edu.pl/PDF/2003/5.pdf
      Mamy sporo klasyfikacji płci. Twoje upieranie się tylko przy biologicznej definicji, przy czym ignorujesz istnienie obojniakow, osób z Turnerem, kinseyem, świadczy po prostu o wąskiej wiedzy. Ja tam rozumiem o co wam chodzi, łatwiej się śmiać "że swoją grupą" z "tej drugiej grupy" i wzajemnie się utwierdzać w przekonaniu, że macie rację. Żyjcie sobie w błogiej nieświadomości, świat idzie do przodu, wy niedługo zmienicie się w pospolitych Januszy psioczących na zbyt szybko zmieniający się dla nich świat.

      Nie wiem po co mi wrzucasz jakieś sylabusy, jakby to miało komuś imponować xD. No brawo, znalazleś spisy lektur na uniwersytetach, pogłaskać Cię po główce, czy co?

    •  

      pokaż komentarz

      @zakowskijan72: No kurde, jak teraz dowaliles memiszcze to już nie wiem co powiedzieć. Lewactwo zaorane, setki lat badań psu w dupę xD

    •  

      pokaż komentarz

      Twoje upieranie się tylko przy biologicznej definicji

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: przecież to Ty powiedziałeś że, cytuję:

      nawet płci biologicznych jest więcej niż 2

      To teraz pokazujesz jakieś klasyfikacje i mówisz o objonakach.
      Jak się urodzi dziecko bez głowy, to znaczy że ludzie nie mają głów?

      Pokaż mi te więcej niż dwie płcie biologiczne.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: no proszę bardzo. Założenia - klasyfikacja płci przebiega wg chromosomów. Wiadomo, nie można być bardziej biologicznym niż chromosomy, co nie?
      XX - baba. XY - facio.
      Latwizna, lewaki zaorane.
      O czekaj, co to na horyzoncie? O nie, to zespół Turnera - Osoba ma chromosom X. A co to? klinefert - XXY.
      Ale śmieszne typki idą - XXX, XXY, XXXX? Panie, komu to poczebne.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Fajnie.

      Zespół Turnera (ang. Turner's syndrome, łac. syndroma Turner) – uwarunkowany genetycznie zespół wad wrodzonych spowodowany całkowitym lub częściowym brakiem jednego z chromosomów X we wszystkich komórkach organizmu lub w pewnej ich części.

      Zespół Klinefeltera (ang. Klinefelter syndrome) – grupa chorób spowodowanych aberracją chromosomalną polegającą na obecności przynajmniej jednego dodatkowego chromosomu X w części lub we wszystkich komórkach organizmu mężczyzny.

      Czyli mówisz mi że choroby i wady genetyczne to są te dodatkowe płcie?
      Nie wiem kto się tu właśnie zaorał.

    •  

      pokaż komentarz

      Mamy sporo klasyfikacji płci. Twoje upieranie się tylko przy biologicznej definicji, przy czym ignorujesz istnienie obojniakow, osób z Turnerem, kinseyem, świadczy po prostu o wąskiej wiedzy. Ja tam rozumiem o co wam chodzi, łatwiej się śmiać "że swoją grupą" z "tej drugiej grupy" i wzajemnie się utwierdzać w przekonaniu, że macie rację. Żyjcie sobie w błogiej nieświadomości, świat idzie do przodu, wy niedługo zmienicie się w pospolitych Januszy psioczących na zbyt szybko zmieniający się dla nich świat.

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: A zespół Downa to tylko typ urody?
      Czy mogę powiedzieć dziecku, że normalny człowiek ma dwie ręce i dwie nogi, czy zostanę posądzony o zacofanie i meliofobizm? Bo przecież rodzą się dzieci z amelią i fokomelią.

      Jak dalece posuniemy tę gimnastykę umysłową?

      https://joemonster.org/art/19051

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: @Arv_: no słuchajcie, tak to już jest, kiedy się operuje takimi ostrymi definicjami i twierdzeniami w stylu SĄ TYLKO DWIE PŁCIE - nie trzeba się mocno natrudzić, by wykazać błąd takiej klasyfikacji - wystarczy tylko jeden przykład. Facet z macicą czy inne hermafrodyty istnieją i mają się dobrze. Można to zbyć jako "mutacja", jeśli się upieracie, ale nie rozwiązuje to problemu, że nie ma jak takim osobom przypisać latki "facet/baba".

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Można.
      Patrzysz na gen SRY i dokładasz opis wady rozwojowej.
      Sam to zrobiłeś, pisząc "facet z macicą".

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: normalny człowiek od razu zrozumie o co chodziło, ale taki dzban jak ty będzie się k$!#a upierał na swoim byleby wytknąć komuś taką pierdołę robiąc z siebie przy okazji pośmiewisko w towarzystwie, gratulacje, jesteś dzbanem, a teraz rzucam ostatecznym argumentem w tej dyskusji: nie zesraj się.

    •  

      pokaż komentarz

      nie trzeba się mocno natrudzić, by wykazać błąd takiej klasyfikacji

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: to nie błąd klasyfikacji. Klasyfikacja jest prosta i ścisła. Nauka jest ścisła. Definicji się nie interpretuje płynnie. Jeśli coś nie pasuje do definicji, to nie pasuje i tyle. Ot cała natura nauki. Jeśli Twoje wyobrażenia nie pasują do nauki, to znaczy że powinieneś je zweryfikować, lub udowodnić, a Twój dowód musi zostać uznany w środowisku naukowym. Tak to działa od setek lat.

      Facet z macicą czy inne hermafrodyty istnieją i mają się dobrze
      nie ma jak takim osobom przypisać latki "facet/baba".


      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Sam przypisałeś takiej osobie łatkę "facet z macicą". Facet z macicą to nie jest osobna płeć. To facet z jakąś wadą genetyczną.

      Zespół Turnera występuje u 1 na 2000 – 2500 urodzonych dziewczynek.
      0,05% populacji to nie jest płeć.

      Klasyczny zespół Klinefeltera występuje u mężczyzn o kariotypie 47,XXY i jest najczęstszą aneuploidią u człowieka, której częstość ocenia się na 1:500 noworodków płci męskiej
      0,5% populacji to też nie jest płeć.

      To są anomalie. Nawet niech wszystkich osób z takimi anomaliami chromosomalnymi będzie 1% populacji. To w dalszym ciągu nie jest to trzecia płeć w sensie biologicznym.

      Pozostaje temat jak takie osoby mają się odnajdywać w społeczeństwie, jaki mają mieć status prawny, itd.
      Ale nie mów mi proszę że 1% (z górką) społeczeństwa, to jakaś specjalna grupa która ma teraz do góry nogami przewracać świat nauki i wymuszać na 99% populacji zmiany w zachowaniu, w prawie, nauce, definicjach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: można się upierać i twierdzić, że jest więcej płci. Ale nie zmieni to faktu, że poza dwiema podstawowymi powstaje po prostu forma zakłócenia tej dwubiegunowości. Tak działa genetyka.
      I o czym tu dyskutować? Człowiek rodzi się czasem inny i nie jest na powód do wyszydzanych ani przesadnej tolerancji czy wręcz promocji tego zjawiska.

    •  

      pokaż komentarz

      żender to wymyśl lewakuw" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: A czyj? Przecież lewaków.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: gdzie zyjemy? Plec w tym kraju jest rozumiana jako co? W takiej sytuacji twierdzenie ze plcie sa tylko dwie jest prawdziwe.
      Ogolnie osoby takie jak Ty beda sie spieraly ze ludzie nie maja dwoch nog. Bledow nie liczy sie jako cos standardowe tylko pomijalne odchylenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: @Nieprzyjazny_Ziemniak: są dwie: XX i XY. Reszta to wszelkiego rodzaju nieporządane defekty. Przecież transgenderyzm się leczy poprzez przepisywanie hormonów i operacje płciowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Mój kumpel ma sześć palców u jednej nogi, koleżanka ma oczy różnego koloru - wymyśl dla tego "wytłumaczenie" inne niż po prostu błąd, zaburzenie genetyczne. Nie stwierdzisz przecież, że to nie ludzie tylko jakiś inny gatunek, prawda? I tak samo jest z tymi Twoimi XXY, XXXY czy dowolnymi innymi układami oprócz klasycznych XY i XX - to nie są dodatkowe płcie, tylko zaburzenia genetyczne. Robisz fikołki myślowe straszne, więc radziłbym zbadać sobie kręgosłup czy się przypadkiem nie połamał.

    •  

      pokaż komentarz

      @zakowskijan72: helikopter rozbił bank zostaje nam tylko śmiech.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: tak z ciekawości. Nie prościej i naturalniej uznać, że mamy dwie płcie i jakąś grupę zaburzeń płci? Bo ja rozumiem że można wykazać że jakiś się zaburzeń nie pozwala zakwalifikować danej osoby ani jako kobiety ani jako mężczyzny, tylko nie rozumiem po co. Moje zrozumienie czemu klasyfikujemy ludzi pod względem płci: medycyna (choroby typowo męskie/żeńskie), dokumenty (coś jak kolor oczu), toalety (kobiety nie korzystają z pisuarów), itp. Całkiem serio pytam - jaki jest praktyczny cel rozróżniania poszczególnych zaburzeń płci? W sensie co to da jak w dokumencie wpiszemy konkretne zaburzenie w polu "płeć" zamiast dajmy na to "nieokreślona"?

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: według ciebie facet z uciętym pindolem to pewnie baba
      Szkoda mi was

    •  

      pokaż komentarz

      Facet z macicą czy inne hermafrodyty istnieją i mają się dobrze

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: jap!$#%$@ę weź idź być debilem gdzue indziej....

    •  

      pokaż komentarz

      @nabzd: koło 10ciu.

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[11]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[11]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[11]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[11]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[11]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[11]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[11]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[11]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[11]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[11].

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth:

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[11]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[11]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[11]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[11]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[11]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[11]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[11]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[11]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[11]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[11].

    •  

      pokaż komentarz

      Całkiem serio pytam - jaki jest praktyczny cel rozróżniania poszczególnych zaburzeń płci?

      @juszczus: Można występować "w obronie ciemiężonej mniejszości" i zbijać na tym kapitał polityczny. Ot, cała filozofia (dialektyka marksistowska).

    •  

      pokaż komentarz

      Zespół Turnera występuje u 1 na 2000 – 2500 urodzonych dziewczynek.
      0,05% populacji to nie jest płeć.


      @Kargaroth: zauważyłem że moje procenty są z dupy, bo chodzi o 1 na 2000-2500 dziewczynek
      Czyli to jest 0,025% populacji

      I odpowiednio dla zespółu Klinefeltera, 1/500, to nie 0,5% tylko 0,2%. Nie populacji, tylko chłopców, czyli tylko 0,1% populacji.

      Więc i tak mocno zawyżyłem ten "1% z anomaliami", bo wychodzi tego niespełna 0,2%.

      Co oznacza że LGBT chce żebyśmy dla 0,2% populacji z anomaliami genetycznymi wywracali teraz do góry nogami klasyfikację naukową, definicje, normy społeczne, zmieniali prawo i karali za różne "fobie".

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: idź z tym do kabaretu a nie na portal ze śmiesznymi obrazkami bo nawet tutaj to jest żałośnie żałosne ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

    •  

      pokaż komentarz

      Pozostaje temat jak takie osoby mają się odnajdywać w społeczeństwie, jaki mają mieć status prawny, itd.
      Ale nie mów mi proszę że 1% (z górką) społeczeństwa, to jakaś specjalna grupa która ma teraz do góry nogami przewracać świat nauki i wymuszać na 99% populacji zmiany w zachowaniu, w prawie, nauce, definicjach.


      @Kargaroth: Rzecz w tym, że prawactwo jęczy kiedy ktoś z tej grupy zaburzeń chce skorygować swoją płeć w nieoczywistym (patrząc chyba po wyglądzie) kierunku. A póki co u nas lewaki nie walczą o to żeby faceci mogli korzystać z damskiego kibla (albo żeby w każdym miejscu było 50 toalet dla każdej płci), tylko o takie udogodnienia jak możliwość korekty płci bez pozywania rodziców (co to za absurd!) czy żeby u dziecka, co do którego nie jest pewne jaką właściwie ma płeć można było wpisać w dowód "inna" żeby można było o tym zdecydować później - kiedy dziecko będzie gotowe na wybór.

    •  

      pokaż komentarz

      Rzecz w tym, że prawactwo jęczy kiedy ktoś z tej grupy zaburzeń chce skorygować swoją płeć w nieoczywistym (patrząc chyba po wyglądzie) kierunku.

      @sredni_szu: pomijając prawactwo i lewactwo, w całej powyższej dyskusji chodzi o określenie biologiczne jednej i drugiej płci. Nie wiem kto jęczy nad korygowaniem płci. Abstrahując od tematu i odnosząc się do Twojego punktu widzenia:

      Problem jest dużo poważniejszy, bo jeśli "lewactwo" nie jest w stanie zrozumieć i stosować podstawowych definicji biologicznych, to jak mają niby narzucać komukolwiek normy kulturowe, społeczne?

      Ja jestem za merytoryczną dyskusją na sensowne argumenty. Są osoby z zaburzeniami, one też chcą normalnie żyć i należałoby im to umożliwić, tak prawnie, jak i kulturowo/społecznie. To też są ludzie, mają życie, marzenia, pragnienia, potrzeby i nikt tego nie neguje. Absolutnie nie spotkałem się z z taką negacją w żadnej dyskusji.

      Tylko w momencie kiedy dyskutujesz z kimś kto nie rozumie że "2+2=4", to jakim cudem można traktować na poważnie głos takiej osoby która Ci próbuje tłumaczyć jak liczyć całki (przykładowo, analogicznie).

      Sytuacja osób ze wspomnianymi anomaliami jest trudna, nawet bardzo. Tylko ktoś kto nie jest w stanie pojąć że płcie są dwie, nie powinien w ogóle zabierać głosu w dyskusji i tu jest problem.
      Problem jest taki że dyskusja nie toczy się na merytorycznym poziomie o faktycznym problemie, bo rozbija się o brak elementarnej wiedzy ze szkoły podstawowej.

    •  

      pokaż komentarz

      nie jest pewne jaką właściwie ma płeć można było wpisać w dowód "inna"

      @sredni_szu: Nie ma "innej" płci. W razie poważnych wątpliwości (chimeryzm?) można co najwyżej pozostawić puste. Do 15-18 roku życia max.

    •  

      pokaż komentarz

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[9]
      Najważniejsze kryterium jest wymienione jako pierwsze i fajnie.

      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[9]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[9]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[9]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[9]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[9]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[9]

      Teraz tak, niezgodność któregokolwiek z powyższych z płcią chromosomalną uznaje się w medycynie za patologie (choroby).

      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[9]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[9]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[9].

      Teraz trend się odwraca, niezgodność powyższych z płcią chromosomalną jest 'normalnym zjawiskiem'. Możesz to wyjaśnić?

      @Nieprzyjazny_Ziemniak:

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: to, co opisałeś to nie są płcie, tylko różne sposoby przypisanie do jednej z 2 płci :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Sliddqvist posmiewisko to akurat robicie z siebie wy broniąc takich też. Kolega @Arv_ wyjaśnił.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nieprzyjazny_Ziemniak problem leży w tym że ty i tobie podobni próbujecie stworzyć coś z niczego. Płcie są dwie. Koniec. A to, że człowiek wbił sobie do łba że jest panem świata i może tworzyć coś z niczego to wasz problem. To że wady rozwojowe, ułomności psychiki i inne aberracje nazwiecie kolejnymi płciami nie zmieni rzeczywistości.
      Wiesz, jest też banda idiotów ( bo jak ich nazwać ) którzy uważają, że Ziemia jest płaska, są też tacy co to twierdzą, że szczepionki są złe itd. To, że jest ich wielu i tak uważają nie znaczy że tak jest.

    •  

      pokaż komentarz

      Tutaj syllabus z Harvardu, gdzie też wydziela się dwie płci:

      @Kargaroth: Specjalnie pomijasz to, że ten sylabus rozróżnia sex i gender?

    •  

      pokaż komentarz

      Specjalnie pomijasz to, że ten sylabus rozróżnia sex i gender?

      @Koryntiusz: specjalnie nie czytasz ze zrozumieniem i pomijasz że mówimy tu od początku o płci w sensie biologicznym? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @nabzd: Ale rodzaje są trzy
      Męski, żeński i nijaki ¯\_(ツ)_/¯
      a w sumie to jeszcze męskoosobowy i niemęskoosobowy

    •  

      pokaż komentarz

      @Wasz_Pan: wat?
      Masz ból dupy bo mówią fakty naukowe która nie zgadzają się z twoim światopoglądem? No sorry, ale twoje uczucia i opinie nie mają nic wspólnego z faktami.

    •  

      pokaż komentarz

      @mackow:

      Nie, płeć biologiczna to szersze pojęcie niż tylko xx i xy.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy:
      On opisał płcie. W literaturze naukowej masz określenie ,,płcie,, jak widać, więc ma pełne prawo nazywać to płciami, gdyby były to kategorie to takowe pojęcie by było używane.

    •  

      pokaż komentarz

      Teraz tak, niezgodność któregokolwiek z powyższych z płcią chromosomalną uznaje się w medycynie za patologie (choroby).

      @Flypho:

      Nie uznaje się. Nie kłam lub przedstaw naukowe dowody peer review na to.

    •  

      pokaż komentarz

      Najważniejsze kryterium jest wymienione jako pierwsze i fajnie.

      @Flypho:

      Kto zdecydował że jest ono najważniejsze? Podaj naukowe dowody na to, że jest ono najważniejsze :v

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth:
      Problem polega na tym, że używasz słowa zaburzenia nie rozumiejąc co one znaczy bo tranplciowość nie jest zaburzeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie uznaje się. Nie kłam lub przedstaw naukowe dowody peer review na to.

      @Mirrak:
      Muszę ci przedstawiać naukowe dowody na to, że brak jajec, prąca czy nasieniowodów u mężczyzn albo macicy, jajowodów czy pochwy u kobiety to choroba? Ty pytasz serio? xD Może ja zacznę od zapytania ciebie, czy ty w ogóle wiesz cokolwiek o anatomii człowieka? Bo nasza rozmowa może nie mieć za bardzo sensu jeśli nie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Flypho:

      ,,Muszę ci przedstawiać naukowe dowody na to, że brak jajec, prąca czy nasieniowodów u mężczyzn albo macicy, jajowodów czy pochwy u kobiety to choroba,,

      tak. Przedstaw definicje choroby i pokaż naukowe dowody na twoje twierdzenia bo są one tak głupie że nie wierzę by jakakolwiek inteligentna istota mająca jakiekolwiek doświadczenie z biologią mogłaby to napisać xd

    •  

      pokaż komentarz

      @Flypho: I zdefiniuj mężczyznę i kobietą pod kontem płci. Bo mężczyzna to osoba, której wszystkie płcie są zgodne z sobą, podobnie jak kobieta.

    •  

      pokaż komentarz

      Bo mężczyzna to osoba, której wszystkie płcie są zgodne z sobą, podobnie jak kobieta.

      @Mirrak:
      Nie wiem nawet co to znaczy. xD Sory, ale po prostu nie chce mi się z tobą gadać.

    •  

      pokaż komentarz

      Problem polega na tym, że używasz słowa zaburzenia nie rozumiejąc co one znaczy bo tranplciowość nie jest zaburzeniem.

      @Mirrak: Problem polega na tym że nie rozumiesz o czym mówisz.

      Zespół Turnera i zespół Klinefeltera, które sam wymieniłeś, to nie jest transpłciowość, tylko interpłciowość.
      Mieszasz pojęcia, nie rozumiesz ich znaczenia, a potem przychodzisz i próbujesz pouczać ludzi że źle mówią.

      Wiki:
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Interp%C5%82ciowo%C5%9B%C4%87

      Część osób interpłciowych może być przypisana i wychowana jako dziewczyna lub chłopiec, ale następnie identyfikować się z inną płcią w późniejszym okresie życia, podczas gdy większość nadal identyfikuje się z przypisaną im płcią[4][26][27]. Jednak osoby o kariotypie 46, XY z przypuszczalnie typowo męskim środowiskiem prenatalnym i ciężkimi nieprawidłościami w obrębie narządów płciowych znacznie częściej decydują się na korektę płci, przy przypisaniu im płci żeńskiej przy narodzeniu[28].

      W dalszym ciągu te osoby są uznawane medycznie za jedną z dwóch płci - męską lub żeńską.
      To że te osoby mogą przejść w pewnych warunkach korektę płci, czy zmianę płci, nie sprawia że one same stają się osobną płcią, albo że powstaje w wyniku operacji nowa płeć.

      Stary, prościej się nie da. Nie rozumiesz o czym mówisz, nie umiesz czytać ze zrozumieniem podanych źródeł i definicji i pieprzysz głupoty.

    •  

      pokaż komentarz

      pod kontem

      @Mirrak: pod "kontem"? może być w PKO?

    •  

      pokaż komentarz

      W naturze występują jakieś płci które się nie rozmnażają? Jaki jest ich ewolucyjny cel?

      @Kargaroth: Na upartego to babcia i dziadek. Służą wychowywaniu wnuków ;)

    •  

      pokaż komentarz

      1. Akurat nie, nawet płci biologicznych jest więcej niż 2, polecam poczytać tą "całą naukę". Jak już chcesz się tak bawić w szczegóły.

      @Nieprzyjazny_Ziemniak: Na świecie rodzą się ludzie bez rąk i nóg a jednak uczymy że ludzie mają dwie ręcę i dwie nogi. To że ktoś jest chory na zaburzenia rozwoju płciowego nie znaczy ma jakąś inną płeć niż kobieta lub mężczyzna.
      Płci są dwie i nie da się ich wybrać czy też zmienić.

    •  

      pokaż komentarz

      @Flypho: Nic dziwnego to wróć jak się dokształcisz :v

    •  

      pokaż komentarz

      @Erie: Nie i nie stosuj błędu logicznego ad hominem bo to naprawdę żałośnie wygląda xd

    •  

      pokaż komentarz

      W dalszym ciągu te osoby są uznawane medycznie za jedną z dwóch płci - męską lub żeńską.

      @Kargaroth:

      Płci masz 10, nie dwie. To co mówisz nie ma naukowego sensu. Wymieniłem ci nawet te płcie.

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[11]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[11]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[11]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[11]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[11]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[11]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[11]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[11]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[11]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[11].

      ,,To że te osoby mogą przejść w pewnych warunkach korektę płci, czy zmianę płci, nie sprawia że one same stają się osobną płcią,,

      Sprawia.

      ,,Zespół Turnera i zespół Klinefeltera, które sam wymieniłeś,,

      Gdzie ja je wymieniłem?

    •  

      pokaż komentarz

      Płci masz 10, nie dwie

      @Mirrak: to są klasyfikacje płci (╯︵╰,)
      Gdzie w tych dziesięciu masz mężczyznę i kobietę? Czy mężczyzna i kobieta to już nie jest płeć?

      Naprawdę jesteś matołem. Sorry, ale nie ma sensu z Tobą dyskutować.

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: Żałośnie to wygląda jak się mądrzysz opowiadając pierdoły, w dodatku popełniając kardynalne błędy ortograficzne.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth:

      ,, to są klasyfikacje płci,,

      Które nazywa się płciami.

      ,,Gdzie w tych dziesięciu masz mężczyznę i kobietę,,

      Tutaj.

      Zgodnie z powyższymi kryteriami, za mężczyznę uważać będziemy człowieka, który posiada: kariotyp XY, jądra, męski zestaw hormonów oraz systemów metabolicznych, typowe dla mężczyzny zróżnicowanie mózgowe, wewnętrzne narządy płciowe typu męskiego (nasieniowody i inne), zewnętrzne narządy typu męskiego (prącie, moszna), fenotyp typu męskiego, funkcjonuje społecznie i prawnie jako mężczyzna oraz posiada poczucie przynależności psychicznej do płci męskie.

      http://kosmos.icm.edu.pl/PDF/2003/5.pdf

      strona 6.

    •  

      pokaż komentarz

      @Erie:
      Żalosne jest to że nie masz żadnego argumentu naukowego przeciwko temu co mówię xd.
      I pokaż mi błędy ortograficzne bo z tego co wiem to literówki nie są błędami ortograficznymi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Mirrak: Jeśli chodzi o argumenty to jesteś na nie tak odporny jak tylko może być ignorant, któremu się wydaje, że zjadł wszelkie rozumy. Mylisz się w wypowiedziach, manipulujesz swoimi wypowiedziami i chcesz dyskusji? Wybacz, ale to dziecinne.

      Co do ortografii - proszę bardzo: "pod kontem" zamiast pod kątem i to nie jest literówka geniuszu. Forma "pod kontem" jest poprawna, ale w zupełnie innej dziedzinie (ekonomii) i ma całkowicie inne znaczenie niż użyte przez Ciebie.

      PS To xd na końcu linii świadczy o Twoim niedorozwoju emocjonalnym (ewentualnie jesteś jakimś gimnazjalistą).

    •  

      pokaż komentarz

      Jeśli chodzi o argumenty to jesteś na nie tak odporny jak tylko może być ignorant

      @Erie:

      Udowodnij to :v

      ,,Mylisz się w wypowiedziach, manipulujesz swoimi wypowiedziami i chcesz dyskusji?,,

      Nie myślę tak wcale :v

      ,,Co do ortografii - proszę bardzo: "pod kontem" zamiast pod kątem i to nie jest literówka geniuszu,,

      To jest literówka, jak najbardziej ;v

      ,,To xd na końcu linii świadczy o Twoim niedorozwoju emocjonalnym,,

      XD

      Pokaż badania naukowe które potwierdzą stawianą przez ciebie tezę ;v

    •  

      pokaż komentarz

      @nabzd:

      Płcie są dwie ¯_(ツ)_/¯

      A ziemia jest płaska - wystarczy wyjrzeć przez okno. ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @nabzd: a co na to helikopter apache ?

    •  

      pokaż komentarz

      W literaturze naukowej masz określenie ,,płcie,, jak widać, więc ma pełne prawo nazywać to płciami

      @Mirrak: widzisz litery a nie rozumiesz ich znaczenia :)
      To tak, jak podział na samochody "sportowe" i "zwykłe":
      - ze względu na przyśpieszenie
      - ze względu na prędkość maksymalną
      - ze względu na elastyczność 80-140
      - ze względu na stosunek mocy do masy
      - ze względu na sztywność zawieszenia
      - ze względu na przełożenie układu kierowniczego
      - ze względu na ciasnotę kabiny
      - ze względu na głośność wydechu
      - ze względu na wygląd zewnętrzny

      ale nadal mamy tylko dwie kategorie aut: "sportowe" i "zwykłe" a nie 9 kategorii.

      teraz rozumiesz?

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy:

      Analogia nie ma uzasadnienia. Powtarzam, W literaturze naukowej masz określenie ,,płcie,, jak widać, więc ma pełne prawo nazywać to płciami.

    •  

      pokaż komentarz

      W literaturze naukowej masz określenie ,,płcie,,

      @Mirrak: analogia nieuzasadniona
      określenie płcie - oznacza dwie płcie

      nie podawaj kryteriów przypisania wartości, tylko same wartości, jakie może przybrać parametr "płeć".

      płeć chromosomalna (genotypowa) – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć gonadalna – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć zewnętrzna – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć hormonalna – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć metaboliczna – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć mózgowa – dostępne wartości: męska lub żeńska
      płeć psychiczna – dostępne wartości: męska lub żeńska

      każdy z tych przypadków opisuje inne kryterium przypisanie osobnika do jednej z 2 płci: "męskiej lub żeńskiej.
      Więc istnieją tylko dwie płcie i kilkanaście sposobów przypisania do nich.

      Wytłuszczę Ci na koniec właściwe fragmenty w "twoim" tekście:

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[11]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[11]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[11]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[11]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[11]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[11]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[11].

      Jeśli tego nie rozumiesz - to jest twój problem :)

    •  

      pokaż komentarz

      określenie płcie - oznacza dwie płcie

      @ostatni_i_sprawiedliwy:

      Nie, nie oznacza.
      Nie ma 2 płci.

      ,,nie podawaj kryteriów przypisania wartości, tylko same wartości, jakie może przybrać parametr "płeć".

      ,,

      Podałem ci płcie. A jest ich 10.

      płeć chromosomalna (genotypowa) – mężczyźni mają kariotyp 46,XY, a kobiety 46,XX (występują również kariotypy z zaburzoną konfiguracją chromosomów płci)[11]
      płeć gonadalna – obecność gonad (u samców jądra, u samic jajniki)[11]
      płeć wewnętrzna (gonadoforyczna) – obecność pierwotnych dróg gonadalnych (u płci męskiej z przewodów Wolffa wykształcają się nasieniowody, a u płci żeńskiej z przewodów Müllera wytwarzane są jajowody, macica oraz dystalna część pochwy)[11]
      płeć zewnętrzna – zewnętrzne narządy płciowe, prącie u mężczyzn i srom u kobiet[11]
      płeć fenotypowa (somatotypowa, biotypowa) – drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe występujące u dorosłego osobnika[11]
      płeć hormonalna – relacja względnej ilości wydzielanych hormonów płciowych (u mężczyzn przeważają androgeny, u kobiet estrogeny)[11]
      płeć metaboliczna – aparat enzymatyczny charakterystyczny dla niektórych systemów metabolicznych[11]
      płeć socjalna (metrykalna, prawna) – mająca wyznaczać pełnienie roli męskiej lub żeńskiej, wyznaczana na podstawie zewnętrznych narządów rozrodczych po urodzeniu[11]
      płeć mózgowa – zróżnicowanie się mózgu w zakresie endokrynnej czynności podwzgórza i przysadki mózgowej[11]
      płeć psychiczna – identyfikacja z płcią męską lub żeńską, poczucie przynależności do określonej płci[11]

      ,,każdy z tych przypadków opisuje inne kryterium przypisanie osobnika do jednej z 2 płci,,

      Nieprawda, ponieważ nie ma 2 płci, jak widać powyżej.

      ,,Więc istnieją tylko dwie płcie i kilkanaście sposobów przypisania do nich.
      ,,

      Nie istnieją 2 płcie. Nie ma żadnego naukawego dowodu na to. Masz 10 płci, w tym płeć metaboliczną, socjalną itd. Wiele kultur wyróżnia więcej niż 2 płcie naturalnie.

      Nie, nie ma 2 płci, choćbyś nie wiem jak bardzo bał się tego faktu nauki i rzeczywistości nie zmienisz :v

      Jeśli tego nie rozumiesz - to jest twój problem :v

      Płcie biologiczne masz minimum 3 z resztą. I płeć nie zależy od tego co masz między nogami. Nie upraszczaj zjawiska, którego nie rozumiesz, bo to co zrobiłeś opisywało tylko płcie biologiczne, zupełnie nie uwzględniając skomplikowania tego zjawiska.

      https://pl.wikipedia.org/wiki/Trzecia_p%C5%82e%C4%87

      Więc skończ się ośmieszać proszę ;v

    •  

      pokaż komentarz

      Masz 10 płci, w tym płeć metaboliczną, socjalną itd.

      @Mirrak: nie. Nadal nie rozumiesz, że to nie płcie tylko błędny lingwistycznie skrót myślowy oznaczający różne sposoby przypisania do płci :)
      Więc skończ się ośmieszać proszę

      Jeśli nie jesteś trollem - podaj mi przykłady:
      jakie wartości mogą przyjmować
      - płeć zewnętrzna
      - płeć hormonalna
      - płeć gonadalna
      - płeć metaboliczna

      bo raczej nie "krzesło", "kwadrat", "raczej" - prawda?

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy:

      ,,nie. Nadal nie rozumiesz, że to nie płcie tylko błędny lingwistycznie skrót myślowy oznaczający różne sposoby przypisania do płci ,,

      Nie, to nadal płcie a ty nadal nie masz dowodów na to co piszesz :c

      ,,jakie wartości mogą przyjmować
      - płeć zewnętrzna
      - płeć hormonalna
      - płeć gonadalna
      - płeć metaboliczna,,

      Wartości czyli co konkretnie?

    •  

      pokaż komentarz

      Wartości czyli co konkretnie?

      @Mirrak: ROTFL!
      No właśnie: co konkretnie?

      Nie znasz definicji słowa "wartość" ?

      To podpowiadam: jaką wartość może przyjąć płeć zewnętrzna?

      Dla analfabetów: "jaka może być płeć zewnętrzna?"
      Sam podałeś odpowiedzi: "prącie u mężczyzn i srom u kobiet" - więc płeć zewnętrzna to "kobieta" - jeśli ma srom i "mężczyzna" jeśli ma prącie.
      Poprawna odpowiedź w tym przypadku brzmi: "płeć zewnętrzna" może mieć dwie wartości: "mężczyzna" lub "kobieta".

      Podaj teraz takie odpowiedzi dla pozostałych kategorii przypisania.
      W każdym przypadku tylko dwie opcje.

    •  

      pokaż komentarz

      No właśnie: co konkretnie?

      @ostatni_i_sprawiedliwy:

      No pytam się ciebie xd

      ,,Nie znasz definicji słowa "wartość" ?
      ,,

      Udowodnij to.

      ,,Sam podałeś odpowiedzi: "prącie u mężczyzn i srom u kobiet" - więc płeć zewnętrzna to "kobieta" - jeśli ma srom i "mężczyzna" jeśli ma prącie,

      Nie, bo płeć nie zależy od genitaliów.

      ,,Poprawna odpowiedź w tym przypadku brzmi: "płeć zewnętrzna" może mieć dwie wartości: "mężczyzna" lub "kobieta".
      ,,

      Nie, może być mężczyzną, kobietą lub ani jednym ani drugim. Lub i jednym i drugim.

      ,,Podaj teraz takie odpowiedzi dla pozostałych kategorii przypisania.
      ,,

      Będzie tak samo. Może być mężczyzną, kobietą lub ani jednym ani drugim. Lub i jednym i drugim

      ,,W każdym przypadku tylko dwie opcje.,,

      Gówno prawda :v

    •  

      pokaż komentarz

      Udowodnij to.

      @Mirrak: najpierw udowodnij, że umiesz cytować, bo nawet tego nie potrafisz :)

      Gówno prawda
      i to jedyne, co masz do powiedzenia zamiast podania przykładów klasyfikacji?
      Jednak troll lub idiota...

    •  

      pokaż komentarz

      najpierw udowodnij, że umiesz cytować, bo nawet tego nie potrafisz

      @ostatni_i_sprawiedliwy:

      Nie tak działa ciężar dowodu. Raz nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Dwa, udowodnij to o co cię prosze.

      ,,i to jedyne, co masz do powiedzenia zamiast podania przykładów klasyfikacji? Jednak troll lub idiota...

      ,,

      Jesteś ślepy? Napisałem ci dlaczego twoja analogia nie ma sensu i czemu nie masz racji. Typowy szur xd

  •  

    pokaż komentarz

    Gdy rozum śpi, budzi się lewactwo

  •  

    pokaż komentarz

    “When you walk down the street you might look at someone and presume that you know what their gender is, but that is a really quaint idea from the ‘90s and it is not what the world is like anymore,” said Brubaker.

    O k****a, jak skisłem XD

  •  

    pokaż komentarz

    Neurope czeka zbiorowe pęknięcie dupy, niech tylko to znalezisko trafi na ich discord (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    GIF

    źródło: honkhonk.club (4.64MB)

  •  

    pokaż komentarz

    ja wymiękam, a co dopiero AI ¯\_(ツ)_/¯

    źródło: i.postimg.cc

Dodany przez:

avatar gregdostres dołączył
631 wykopali 33 zakopali 13.5 tys. wyświetleń