•  

    pokaż komentarz

    Zapłać za to co zdemolowaliście, bądźcie dorośli

    •  

      pokaż komentarz

      @Zerodutch: jakie "zdemolowaliście"? Czytałeś/aś cały wpis? Szyba zsuneła się ze szklanych drzwi, o mało nie doszło do jakiejś tragedii z powodu złego stanu technicznego i szyby niehartowanej, niedostosowanej do takich miejsc. Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi, a nie pochopne wnioski. O żadnym "demolowaniu" nie było mowy.

    •  

      pokaż komentarz

      Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi

      @dawkur9493: XD

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493:

      Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi, a nie pochopne wnioski.

      Aż musiałem sprawdzić, czy jesteśmy na tym samym portalu.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: przyszedleś tu po opinie, a jak ktoś daje taką, która Ci się nie podoba, to sie obrażasz.
      Co do imprezy- sprawa niejasna. Mogla, ale nie musiała to być wina dziecka. W restauracji są kamery? Jesli są, a oni nie chcą udostępnić nagrań- masz potwierdzenie, że to nie wasza wina. Jeśli nie macie umowy, ani rachunku/paragonu/faktury za impreze to nikt z wami do sądu nie pójdzie, jednak rzecz w tym czy to wasza wina, a nie czy pójdą do sądu. Spotkajcie się z właścicielem. Zlóżcie jemu skargę na zachowanie manager, kelnerek, dogadajcie się jak ludzie. Internety Ci tu nic nie pomogą, zresztą chyba szukasz poklepania po plecach a nie opinii

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493 jesteś zielonką to wszystko tłumaczy. Nic nie szkodzi... Spędzisz z nami więcej czasu to się poznamy lepiej ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: Jakbyś porobił zdjęcia zamocowania tej szyby to byłoby wiarygodnie. Słowo przeciwko słowu - 7-latek z powodzeniem może wybić szybę.

    •  

      pokaż komentarz

      Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi,

      @dawkur9493: Sorry, nikt tu nie przebije twojego "W sierpniu tego roku zorganizowałem z żoną Magdaleną imprezę okolicznościową".
      Szkoda że teściowa nie wzięła udziału w organizacji, wtedy to zdanie wyglądałoby jeszcze dostojniej :)

    •  

      pokaż komentarz

      @pinkfloyd12: w dniu imprezy nie sądziłem, że wyjdą z tego takie jaja i że będziemy o cokolwiek oskarżani. Zdjęcia mocować można zrobić bez problemu, bo te szklane drzwi są dalej.

    •  

      pokaż komentarz

      @senkjuwerymacz: nie rozumiem czepialstwa. Taki mam styl pisania i już. Na zdjęciu z wezwania do zapłaty widać nasze imiona i nazwiska, więc chciałem rozwiać wszelkie wątpliwości. Ja nie mam nic do ukrycia.

    •  

      pokaż komentarz

      Taki mam styl pisania i już
      @dawkur9493: Akurat. Przyznaj się lepiej ile czasu cyzelowałeś tę małą nowelę. Tydzień?

      Kurła, tyle pisania o głupią szybę, można to było w 6 średnio rozbudowanych zdaniach zmieścić.
      O ile w ogóle ktoś by znalazł jakiś sens wrzucania tego na wypok.

    •  

      pokaż komentarz

      @senkjuwerymacz: pisałem to dwie godziny i nie zamierzam się z tym kryć. Taki mam styl pisani i już. Widzisz, dla Ciebie to głupia szyba, dla mnie sprawa honoru. Nie dość, że każdy wypomina mi tą imprezę, to jeszcze teraz próbują robić ze mnie dłużnika, męczennika, osobę która kłamie i zniesławia. Wolałem spędzić 2 godziny i napisać to w swoim stylu, niż w 6 średnio zbudowanych zdaniach.

    •  

      pokaż komentarz

      pisałem to dwie godziny

      @dawkur9493: I co, wrzuciłeś tak bez korekty? :D
      Ogarnij się chłopie.

    •  

      pokaż komentarz

      @senkjuwerymacz: przeczytalem i sprawdziłem czy wyredagowałem odpowiedni materiał. Było pare błędów, ale poradziłem sobie. Taki nawyk z prowadzenia firmy o charakterze informacyjno-sportowym.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zerodutch: @dawkur9493:
      Szanowni Państwo
      Nazywam się Dagmara Paździorek i chciałam przedstawić swoje stanowisko w tej sprawie. Dnia 11.08 odbyły się w moim lokalu chrzciny Państwa K. podczas których dokonano zniszczenia szyby. Szyba wcale nie wypadła bez powodu i mamy na to świadków. Po zakończeniu imprezy Pani Magdalena przekazała, ze szyba zostanie wstawiona na własny koszt na co oczywiście się zgodziłam. 26.08 rozpoczęłam próby kontaktu, które okazały się bezskuteczne. Moje połączenia były blokowane (próbowałam z 4 numerów). Raz udało mi się połączyć z numeru stacjonarnego restauracji jednak Pani Magdalena w momencie gdy przedstawiłam w jakiej sprawie telefonuję nagle przestała słyszeć i „traciła zasięg”. Próbowałam także na messengerze co także nie osiągnęło skutku. Wstawiliśmy zatem SZYBĘ BEZPIECZNĄ na własny koszt i wystosowaliśmy wezwanie do zapłaty. Państwo K zastanawiali się skąd miałam ich adres- wystawiałam kiedyś fakturę na firmę Pana Dawida- wówczas byli Państwo zachwyceni. Nigdy wcześniej nie wystosowałam takiego wezwania jednak jeżeli ktoś nie chce polubownie załatwić sprawy i specjalnie blokuje numery po to aby uniknąć odpowiedzialności to nie jestem w stanie tego zlekceważyć. 20.11 gdy wezwanie do zapłaty zostało odebrane rozpętało się piekło- w naszej wizytówce Google pojawiło się kilkadziesiąt negatywnych komentarzy, które obrażają mnie, moich pracowników i moją działalność gospodarczą. Dziś w wiadomościach mailowych otrzymałam informacje o tym, ze nasi goście dostają prośby o wystawienie nam negatywnej opinii co jest kuriozalne. W związku z powyższym zostałam zmuszona do tego, aby złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa do Prokuratury oraz powództwo cywilne.
      Z wyrazami szacunku

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: a nie chcielibyscie miec znowu na google samych pozytywnych opinii? Profesjonalnie napisanych pod katem marketingowym, z roznych kont z historia, z roznych ip, systematycznie dodawanych a nie np w jedna noc.

    •  

      pokaż komentarz

      @wuzet3: ja jestem właścicielem. Próbowałam się skontaktować jednak bez skutku. Państwo nie chcieli polubownie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Akirra: dziękujemy, ale zależy nam oby opinie były prawdziwe, a nie fejkowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: W Pani wypowiedziach ciągle znajdują się kłamstwa, mam tego dosyć. Jeśli szyba nie wypadła bez powodu to proszę przedstawić jak wypadła? Co twierdzą Ci niby "świadkowie"? Czemu nie ustosunkuje się Pani do faktu, że Pani obsługa NIE ZAREAGOWAŁA na to wydarzenie, tylko moi gości musieli doprowadzać Pani restaurację do ładu? Po zakończeniu imprezy dla Pani świadomości (ponieważ jak zawsze Pani tam nie było) moja żona czekała w samochodzie, a ja rozliczałem się z kelnerką pytając czy wszystko jest uregulowane, również szyba. Nie było wzmianki o niej, a ja nigdy nie zgodziłbym się na żadną deklarację odnośnie jej wstawienia ani zapłaty. Więc proszę nie oszukiwać, że taka deklaracja nastąpiła lub pokazać, udowodnić, że było inaczej. Próby kontaktu rozpoczęła Pani (lub ktoś od Pani jak zawsze oddelegowany) dużo wcześniej niż 26.08. Tak jak napisałem byliśmy na wyjeździe (o czym informowaliśmy kelnerki z którymi ustalaliśmy imprezę, gdyby była Pani wtedy tam gdzie powinna to dowiedziałaby Pani osobiście o tym fakcie) zaraz po chrzcinach. Skoro nie odbieraliśmy, a Pani miała dostęp do naszego adresu wystarczyło ustosunkowywać pismo, że nie potraficie się dodzwonić a chcecie załatwić sprawę (bo dla nas ona była zamknięta w chwili wyjścia z sali). Sytuacja z zasięgiem być może miała miejsce, być może nie, nie mnie to oceniać, to było na tyle dawno a połączenie było z nieznanego numeru, że żona nie pamięta takiej sytuacji, więc nie będę tutaj wybielał tego zarzutu. Szyba bezpieczna powinna już tam być wcześniej, jak widać po sytuacji nie było takowej. Z chęcią dowiem się jak sytuacja przedstawia się na monitoringu, bo to rozwieje wszelkie wątpliwości. 20.11 odebraliśmy wezwanie do zapłaty, które po pierwsze jest bezpostawne, po drugie nie możemy płacić za coś, co nie jest naszą winą. Co do tych opinii - to Pani wystawia sobie piątki z fejk kont, w przeciwieństwie do Pani opinie na 1 to realne opinie użytkowników. Osób, które były na tym wydarzeniu, moich znajomych którym to opowiedziałem, mojej rodziny. Tak działa internet - złe opinie potrafią ciągnąć się latami. W żadnym jednak zdaniu - powtarzam ŻADNYM - nie użyłem przeciw Pani mowy nienawiści czy zniesławienia. Każda opisana przeze sytuacja jest prawdziwa, nie używam hejtu ani wulgaryzmów. Więc o jakim pomówieniu mowa? Co do próśb o tym, żeby wystawiać negatwyne opinie to owszem, jest to kuriozalne. Proszę w takim razie o zdjęcie od tej osoby, w której prosiłem ją, żeby taką wystawiła! I proszę jeszcze odpowiedzieć na ostatnie pytanie? Jak to jest, że w miejscu do którego uczęszcza tyle osób nie ma apteczki? Nie było jej w dniu imprezy, gdzie w lokalu było pewnie ponad 50 osób. Brawo.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: jak Pani widzi żona nie odzczytała tej wiadomości. Nie trzeba być alfą i omegą, żeby to zobaczyć. Trafiła do folderu "inne". I co to za tekst "Państwo nie chcieli polubownie"? Po pierwsze nie miała ze mną Pani żadnego kontaktu, żadnego. Nie widziałem Pani na oczy, nie zamieniłem słowa ani przez sekunde na żywo ani przez telefon. Zasadnicza jednak sprawa to fakt, że nie jest w stanie Pani nam nic udowodnić, bo wiemy oboje jaka była prawda (tzn Pani może tylko mniemać, bo Pani tam nie było, więc sytuacje zna z drugiej ręki, od swoich kelnerek, które opowiadając historię pewnie chciały wyjść z twarzą, bo nawet nie zareagowały na to wszystko).

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: tak oczywiscie ze to beda tylko i wylacznie prawdziwe opinie, w koncu klienci i tak je zweryfikuja na miejscu.

      Niestety liczba klientow ktorzy po odwiedzeniu lokalu zostawiaja opinie na google nie jest zbyt duza, to psychologiczny problem wystawiania badz braku opini google. Przewaznie wystawiaja albo piec gwiazdek albo jedna. Wiadomo ze na dobra opinie ciezko zapracowac dlatego nawet w przypadku wielu pozytywnych opinii wystarczy nieduza ilosc opinii jednogwiazdkowych zeby popsuc srednia. Dlatego zeby miec stabilna, wysoka srednia ocene nalezy posiadac przytlaczajaca ilosc pozytywnych rezencji tak zeby te negatywne zniknely w ich gaszczu i stanowily niewielki promil.

      Zdarzenie z szyba nie jest najnowsze za to opinii (tych negatywnych) przybywa caly czas z roznych stron. A ostatnio widac ze srednia ocena Panstwa lokalu niestety systematycznie spada. Prosze powaznie przemyslec sprawe bo te opinie na google zostaja na lata.

      Pozdrawiam i kibicuje, jesli klienci sie zadeklarowali ze wstawia szybe na swoj koszt, sa swiadkowie to sprawa powinna byc prosta.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: w kalendarzu były dane do żony dlatego z Nią podejmowałam próby kontaktu.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze:
      rozwiaz sprawe szybko i wzuc nagranie strzaskania szyby bedziemy wiedziec wtedy czy byla hartowana czy nie.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: dlaczego akurat tak duża liczba negatywów w Google pokrywa się czasowo z Twoją sprawą? Są to konta powiązane z Tobą w jakiś sposób?

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: wytłumaczyłem już, że byliamy na urlopie, nie odbieramy na wakacjach telefonow. Jesli ktos natarczywie dzwonił to dostał bloka (być może Pani). Wtedy sms nie dochodzi. Do żony na facebooku nie napisala Pani z konta Impresji tylko obcego, przez co wiadomosc trafila do folderu inne i nie została odczytana. Prosze powiedziec czemu jest tak, ze to ja sie tlumacze i odpowiadam na kazde Pani klamstwo lub zarzut, a Pani dalej nie odpowida na podstawowe pytania:
      - czemu obsługa olała sprawe
      - gdzie byla apteczka
      - jak przedstawiaja sprawe Pani świadkowie (ciekawe kto to jest bo kelnerki niestety na pewno nie)
      - gdzie jest monitoring
      - dlaczego szklo w takim miejscu nie jest hartowane tylko rozsypało sie na ogromne kawalki stwarzajac zagrozenie
      - dlaczego chce Pani wyłudzic od nas pieniadzw skoro nie ma od nas Pani zadnej deklaracji ze szybe wymienimy, ani ze to sfinalizujemy (byla wzywana policja, zostal spisany protokol zdarzenia? Nie wie Pani bo tam Pani jak zawsze nie bylo!)

    •  

      pokaż komentarz

      @Adriano: opisalem to we wpisie jak i w komentarzach tutaj. Po otrzymaniu pisma z grozba sądu Pani Dagmara odrzucila ode mnie 4 polaczenia, nie oddzwonila. Uznałem wiec, ze rzeczywiscie chce drogi sadowej. Opowiedzialem wiec o sprawie moim gosciom ktorzy cała sytuacje dobrze znaja oraz bliskim znajomym. Oni zdecydowali ze wystawia odpowiednie opinie. Chcialem rowniez zaznaczyc, ze mnostwo opinii na 1 bylo przed data naszych chrzcin. Ludzie rowniez mieli pretensje o poziom obslugi imprez okolicznosciowych. Z checia je tu zacytuje :)

    •  

      pokaż komentarz

      yły blokowane (próbowałam z 4 numerów). Raz udało mi się połączyć z numeru stacjonarnego restauracji jednak Pani Magdalena w momen

      @dawkur9493: oooo gościu, teraz na urlopie byłeś? i blokujesz odrazu ?
      Sam się motasz w swoich zeznaniach.
      Powodzenia w cywilnym, jak masz racje to ją udowodnisz ;).

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: na razie fakty i racje po stronie klienta, ma sensowne argumenty....

    •  

      pokaż komentarz

      @kolotego: nie będę tutaj upubliczniać wszystkiego chciałam tylko przedstawić swoje stanowisko.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: ale klient na każdy argument odpowiedział wszystko odparł sensownie...
      Jakbym był na Waszym miejscu to albo bym z argumentami z monitoringu klientów do sądu oddał, a ten wykop zablokował przez prawników jak najszybciej....
      Albo bym ich przeprosił dał kasę/zaproponował jakąś darmową imprezę za problemy, a nie jej żądał + jeśli moja byłaby wina to obiecał poprawę i modlił się aby zgodzili się usunąć ten wykop i negatywne opinie...

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493 akurat to że się zsunęła to jest Twoja wersja.

      Właściciel pewnie będzie twierdził że dziecko trzasnęło i się rozbiło.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493 stary nie mieszaj rozwalenia szyby z takimi rzeczami jak obsluga, brak apteczki, że wy zbieraliscie szyby.. trzeba było czekać z tym na obsługę. Rozwalenie szyby a to o czym mówisz to dwie różne rzeczy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Ulvarin: we wpisie jest o tym ze bylismy na urlopie. Prosze czytac.

    •  

      pokaż komentarz

      @dammad: skad wziales informacje o rozwaleniu szyby? Nie czytasz wpisu. Szyba zsunela sie z drzwi i potłukła dopiero w kontakcie z ziemia. Nie ma z tym nic wspolnego dziecko, ktore drzwi zamknelo. I mam na to co najmniej 20 swiadkow, w tym ja widzialem to osobiscie. Pani menadzer/wlasciciel jedynie z opowiesci kelnerek (ktore i tak tego nie widzialy) bo nie bylo jej na miejscu. Dlatego prosze o monitoring.

    •  

      pokaż komentarz

      @Ulvarin: przepraszam. Jednak nie ujalem tego we wpisie. Wykop zablokowal mi dodanie artykulu ze wzgledu na limit 20 000 znakow. Usunalem ten akapit. Moj blad. Zaraz po chrzcinach razem z rodzina ktora byla na chrzcinach udalismy sie na wyjazd. Bez problemu moge to udowodnic. Przepraszam za oskarzenie, ze nie czytasz.

    •  

      pokaż komentarz

      @pinkfloyd12: A zwłaszcza taki grzeczny i filigranowy ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @jgwr: możecie wierzyć lub nie. 7-latek zamknął te drzwi delikatnie, oddalił się i szyba spadła. A to, że jest niskiej postury to fakt, który z pewnością będzie można dostrzec na monitoringu, o który tak prosimy a niestety jakoś nie potrafimy go otrzymać.

    •  

      pokaż komentarz

      Wstawiliśmy zatem SZYBĘ BEZPIECZNĄ na własny koszt

      @ImpresjaZabrze: Ej, to ciekawe, jaką szybę mieliście wcześniej w tych drzwiach?

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: elokwentne wypowiedzi... Zielonka w pełnej krasie, która słyszała o wypoku w mediach i możliwościach wypromowania swojego artykułu ale nie ma pojęcia jak ten portal działa i jakie robactwo piwniczane tutaj siedzi. Sama 'aferka' opa zielonki jest śmieszna nie wiem co ma na celu opisywanie tego tutaj.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493 jasne że tak, ale tutaj sprawa dotyczy tylko kwestii szyby.
      A Ty zaczynasz zarzucać obsłudze że nie sprzątali szyby potłuczonej, że nie było apteczki itp.
      Jeśli jesteś pewny swojej racji to sąd i tyle. Na wykopie nikt Ci nie powie co masz zrobić.

    •  

      pokaż komentarz

      @hipokampO_o: tak też to widzę i niosię się z zamiarem usunięcia. Ale poczekam najpierw na jakikolwiek znak, że Pani menadżer chce to jakoś załatwić.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: Zniszczyłeś czyjąś własność, nie chcesz zapłacić a na dodatek oczerniasz obsługę i właścicieli tego miejsca. Uważasz że powinni posprzątać przeprosić i zapłacić odszkodowanie ? tylko dla tego że wasze dzieci które zdemolowały piękny wystrój tego miejsca nie były należycie dopilnowane przez rodziców! Twoje zachowanie to szczyt patologi i mam nadzieje że sprawa znajdzie swój finał w sądzie i odpowiesz za to podłe zachowanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze Wasza restauracja chyba słabo orientuje się w marketingu. Nawet gdybym nie przeczytał tutaj o całej tej sytuacji to będąc w Zabrzu i wybierając lokal do zjedzenia to szerokim łukiem omijałbym jak zresztą większość ludzi miejsce gdzie w ten sposób na negatywne komentarze bez znaczenia czy zasadne czy nie odpisuje właściciel lokalu. Bo wy zamiast ustalić jaki jest problemi próbować go załagodzić wy zaogniacie sytuacje straszeniem o namierzeniu ip czy skierowaniem sprawy na drogę prawną. Wolałbym wybrać lokal gdzie średnia jest duzo niższa niż u Was ale bez takich wpisów albo gdyby właściel tejże restauracji potrafił przeprosić i wyjaśnić sytuacje. Proponuje zrozumieć że to klient ma pieniądze i on decyduje gdzie je wyda.

    •  

      pokaż komentarz

      @Peugeot307: na początku odpisywałam i wyjaśniałam jednak po wizycie w Prokuraturze i spotkaniu z moim adwokatem pokierowano mnie, aby odpisywać o tym, ze podjęliśmy kroki prawne mające na celu ustalenie tożsamości oprawców i zaprzestania naruszania naszych dóbr osobistych. Ma Pan w tym sporo racji dziękuje za przedstawienie swojej opinii z perspektywy klienta jest to dla mnie cenna rada na przyszłość. Życzę Panu spokojnego wieczoru.
      Dagmara Paździorek

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: Problemem jest szyba do której zbicia ktoś się przyczynił - w odpowiedziach twierdzisz że wypadła i zbiła się w skutek zetknięcia z ziemia, w opisie piszesz że przy sprzątaniu wyciągaliście kawałki pozostałe w drzwiach. Wynalazleś sobie prawo tyczące się drzwi wewnętrznych WEJŚCIOWYCH, a te takiej roli nie spełniają w lokalu. Do tego argumenty o braku reakcji, apteczki i te urażenie twoje osoby przez nieobecność w lokalu managera/właściciela. Mam nadzieję że faktycznie ta rodzina i znajomi wypominają ci tą imprezę bo może to zwyczajna karma za butę i pieniactwo.
      Kręcisz w faktach jak ci wygodnie... I jeszcze cię trzeba gościem nazywac, tfu...

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze ostatnie pare minut poświęciłem na przejrzenie większości negatywnych opinii na google skupiłem się tych starszych i o ile rozumiem że komuś nie przypadł do gustu wystrój, wielkości porcji czy nie wystrzelił się w smak potrawy tak z pewnością przeważają negatywne komentarze dotyczące obsługi i mam tu na myśli komentarze czasów z przed roku i kilkunastu miesięcy. Czyli komentarze przed aferą. Chciałem tylko tym zasugerować że to może wina jest w źle dobranych pracownikach i to w nich jest problem. Jak i w tej sytuacji jako że nie było Pani feralnego wieczoru z szybą troszkę namieszali nie chcąc aby koszty naprawy były pokryte z ich pensji. Co prawda tylko zgaduje ale proszę naprawde zrobić sobie przegląd całościowy komentarzy i ich treści.

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8: szyba roztrzaskla sie o ziemie a jej czesc z boku (duzy kawal) zostal w drzwiach. I te wlasnie czesc zabezpieczaliamy. Wszystko trzyma sie kupy, bo w niczym nie krece tylko opowiadam jak bylo.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: czyli pękła w drzwiach ,a jej część wypadła i zbiła się na podłodze. Dobrze w takim razie rozumiem że jednak kręcisz. Masz jakieś foto z zajścia twojego życia, czy są niewygodne jak fakt z ginącym zasięgiem żony i przemilczysz?

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8: nie wiem czy pękła w drzwiach czy jak to nazwać, zwyczajnie zsuneła się z miejsca, a jej część została przytwierdzona. W niczym nie kręcę, proszę nie łap mnie za słowa. Część szyby się rozbiła o ziemie a jej część zostałą i zabezpieczał ją mój szwagier, bo obsługa się nie kwapiła. Nie mam zdjęć tej szyby rozstrzaskanej. Jestem normalny i nie sądziłem że ktoś mnie będzie o cokolwiek oskarżał i muszę szybko robić dowody "zbrodni". O zasięgu nie wspomnę, o pisałem to juz sto razy - prosto ze chrzcin jechaliśmy na urlop.

    •  

      pokaż komentarz

      @Peugeot307: a jak wg. Ciebie mają załagodzić sytuacje? Próbowali kontaktować się grzecznie, brak odzewu, wysłali pismo, a typ wykręcił im gówno z komentarzami które często gęsto odnoszą się do jakości jedzenia czy czystości lokalu. W dodatku od ludzi którzy tam nie byli. Pomijam już kwestie racji którejkolwiek ze stron.

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8 zupelnie nie skupiam się na tym kto ma racje bo nie mi to oceniać. Jednak jako zupelnie obca osoba czytając odpowiedzi na negatywne opinie unikałbym takiego miejsca. Kolejna spraw ze tych negatywnych komentarzy jest znacznie wiecej na przestrzeni czasu i w większości tyczą się one obsługi więc coś musi być na rzeczy
      Tak sobie to tłumacze jako potencjalny klient takiego czy innego miejsca. Dla porównania znam mega miejsce z pysznymi posiłkami ale tragiczną i chamską obsługą i mimo że lepszego jedzenia nie jadłem kucharz jest mistrzem tak z racji traktowania mnie jak śmiecia przez kelnerów tam nie jadam. Negatywny komentarz nie jest niczym złym dzieki niemu właściciel ma możliwość dowiedzeniu się o problemach czy to właśnie z traktowaniem klienta przez obsługę czy też o innych aspektach działania jego lokalu. I to w dalszej mierze zależy od wlaściela jak wykorzysta taka wiedzę czy będzie się starał poprawić jakość usług czy też oleje temat albo co gorsza uzna że klient gówno się zna.

    •  

      pokaż komentarz

      Szyba zsuneła się ze szklanych drzwi

      @dawkur9493: I komu walisz taką ściemę? Mam nadzieję że w sądzie cię dojadą!

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8: Pominałeś jedną rzecz: Próbowali kontaktować się grzecznie, brak odzewu, wysłali pismo I TUTAJ DZWONIŁEM 4 RAZY DO PANI DAGMARY, BEZ ODZEWU, NIE DOCZEKAŁEM SIĘ PONOWNEGO TELEFONU a typ wykręcił im gówno z komentarzami. Bądź dpkładny jak wydajesz wyroki :)

    •  

      pokaż komentarz

      @gundis24: Jedz tam i zobacz jak wygląda ta szyba. Potem pogadamy czy to ściema.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: mam być dokładny, a nie łapać cię za słówka... 4x w przeciągu 5min. Szyba się sama wysunęła, a jednak wpierw pękła i cześć jej tylko spadła. Nie wiem czy pieniactwo tak ci mózg ogranicza czy to właśnie pieniaczem z ograniczenia jesteś.

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8: jakie ma znaczenie że 4 razy w ciągu 5 minut skoro menadżerka używa dokładnie tego samego argumentu? Że dzwoniła do nas i nie było kontaktu.

      Skończ się doszukiwać jakichś specyfikacji złamań, pęknieć. Nie jestem ani ja biegłym ani tym bardziej Ty jak nie widziałeś tej szyby. Dlatego ja wiedząc, że biegłym nie jestem napisałem "nie wiem czy pękła w drzwiach czy jak to nazwać, zwyczajnie zsuneła się z miejsca". Nie, nie jestem specjalistą od spraw fizyki złamań, zsunieć czy pęknięć szyb w drzwiach. Wiem tylko co widziałem - szyba zleciała na ziemię, po tym jak chłopiec oddalił się już nieco od nich, a same drzwi zamknięte były łagodnie.

      Ostatnią część wypowiedzi nie skomentuje, bo nie obraziłem dziś nikogo i nie zamierzam.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: Wizerunki takich krętaczy jak Ty powinno się upubliczniać żeby każdy omijał z daleka.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: próbę kontaktu do was z 3 czy 4 numerów + @ i FB zestawiasz z właściwie jednorazowa próba kontaktu? I jeszcze do jaśnie paniska nie oddzwonili...
      Ja nie doszukuje się specyfikacji tylko jak widac początkowa wersja zsunietej szyby zmieniła się w pęknięta i stłuczoną, a to duża różnica.
      Jak dla mnie to jesteś taki uparty baran co będzie walił głową w mur i pewnie wzywał tych biegłych od złamań i stłuczeń bo wersja ma się zgadzać z twoją prawda.

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8: nie zmienia mi sie żadna wersja, raczej Ty zmieniasz ją za mnie. Nie wiem skąd wziąłęś info, że kontakowali się z nami na maila - nie, nie kontakowali się. Na facebooku również. Mimo, że mogli napisać z profilu, na którym pisaliśmy wcześniej (profil firmowy) to napisano z innego (prywantego) przez co wiadomość trafiłą do spamu i była nieodczytana. Próba kontaktu ze strony restauracji prawdopodobnie odbyła się z dwóch numerów, ale jutro zweryfikuje to na telefonie żony - przy okazji dowiem się czy Pani Dagmara pisze prawdę, że próbowała się dodzwonić 150 razy (o zgrozo!) i to przez pełne 3 miesiące!

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: Pani Dagmaro, mam nadzieję, że odzyska Pani pieniądze... ale to już nie o pieniądze chodzi, bo 400zł w tą czy tamtą raz na jakiś czas nie robi różnicy. Teraz należy docisnąć gnoja i odzyskać niesłusznie utraconą reputację.

      OLABOGA DZIECI W SZOKU, DOROŚLI W SZKOU.... SZYBA POSZŁA. Nie chcę nawet myśleć, co by było, gdyby tam banda niemców w mundurach wpadła xD

    •  

      pokaż komentarz

      we wpisie jest o tym ze bylismy na urlopie. Prosze czytac.

      @dawkur9493:
      Ta, na urlopie.

      Ta, bo jak człowiek idzie na urlop to kompletnie nie korzysta z telefonu.

      Ta, bo jak człowiek idzie na urlop to zostawia telefon w domu albo wyrzuca go przez okno w samolocie.

      Ta, bo poświęcenie 20-stu sekund na odpisanie komuś: "Przepraszam, przebywam na urlopie. Proszę nie dzwonić i nie pisać." zrujnowałoby Wam urlop, a dzieciom zryło psychę na całe życie.

      Jezu, chociaż ściemniajcie, że zasięgu nie było...

    •  

      pokaż komentarz

      @Akirra: Wez spadaj na Allegro z tymi próbami sprzedaży opinii!

    •  

      pokaż komentarz

      elokwentne wypowiedzi

      @dawkur9493: co? xD? Z Twojego przydługawego wpisu widzimy, że jesteś grafomanem, ale nie oczekuj od każdego pustosłowia. A teraz odnieś się proszę do odpowiedzi Pani właścicielki, bo wynika z niego zupełnie inna wersja niż Twoja.

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze: Skontaktuj się z Google, google usuwa hejterskie komentarze które pojawiaja się w jedną dobę i nisko oceniają miejsce.
      @dawkur9493: Cieszę się w sumie że zgłosiła możliwość popełnienia przestępstwa i powództwo cywilne, może się nauczysz załatwiać sprawy jak człowiek.

    •  

      pokaż komentarz

      @login-jest-zajety: google support już zajmuje się ta sprawa.

    •  

      pokaż komentarz

      @mitatuyo: odniosłem sie do niej wielokrotnie. Nie bede tu juz wiecej robil gownoburzy. Nie taki byl moj cel. Czekam na ruch od restauracji - jakiekolwiek dowody na to, ze to nasza wina albo zadeklarowalismy sie wymienic/zaplacic na szybe. Nie bede tu juz wiecej pisal. Pani Dagmara ma na nas namiary.

    •  

      pokaż komentarz

      @tazoo8 dobra bo materiałówki z ceramiki nie miałeś - jest coś takiego jak spontaniczne pekniecie szyby (szkła), haslo klucz: siarczek niklu NiS.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie bede tu juz wiecej pisal.

      @dawkur9493: czyli przyleciałeś jako zielonka na wykop bo słyszałeś że tutaj czasami są kręcone afery, ale jak cię użytkownicy sprowadzili na ziemię to wykop fuj i już nie będziesz więcej pisał? :D

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: Taaa bombelek grzeczny pfff już ja wiem jak się zachowują i jakie maja słownictwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493 Zgadzam się w zupełności chyba nie hartowana nie powinna być osadzona w takich drzwiach. Podaj nazwę restauracji to będziemy mogli zadzwonić i ewentualnie pomòc w utrzymaniu dobrej opinii restauracji ( ͡º ͜ʖ͡º)
      Przydałoby się jednak zdjęcie tej szyby tak dla pewności. Szyba niehartowana w drzwiach to kpina z bhp na całego.

    •  

      pokaż komentarz

      Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi

      @dawkur9493: Elokwentny to może być człowiek, a nie wypowiedź. „Elokwentna wypowiedź” jest tak samo absurdalne jak „tania/droga cena”. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      A nagabującej cię lasce odpisz, że nie przyjmujesz do wiadomości pism, które sporządził ktoś, kto nie skończył nawet podstawówki (błędy).

    •  

      pokaż komentarz

      @ImpresjaZabrze w sumie to obie strony nie przedstawiają nic sensownego, ani Państwo ani goście nie wkleili zdjęć szyby (Nie wiem po co możemy zobaczyć zdjęcie schodów...). Dowody by się przydały np krótki filmik albo screenshot bo tak to w sumie te przepychanki nie mają sensu...
      Napisaliście że później stawiliście szybę bezpieczną - to jaka była wcześniej - zwykła taka tandetna szyba która tam nigdy nie powinna być?

    •  

      pokaż komentarz

      @dawkur9493: nie kontaktowała na fb, a jednak kontaktowała tylko z innego profilu... I tak jest z każdą jedna kwestia która przedstawiasz. Właścicielka wykazała dużo determinacji aby się z wami skontaktować, w przeciwieństwie do twojego pozoranctwa okraszonego butą i chamstwem.
      Edit:
      Widzę że szczere opinie nie były po myśli to wsza w podskokach spierd.....

  •  

    pokaż komentarz

    ad.1 Koniecznie odpowiedz na wezwanie, zawrzyj w nim zarzut jego bezzasadności, ustosunkuj się do sytuacji.
    ad. 2 Na podstawie art. 7 i 17 RODO zażądaj natychmiastowego zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych
    ad. 3 W związku z tym że właściciel wszedł w posiadanie Twoich danych w sposób nieuprawniony poinformuj go o odpowiedzialności karnej zawartej w art. 107 UODO
    ad. 4 Wezwanie do zapłaty nie posiada żadnej mocy prawnej
    ad. 5 W myśl art. 6 Kc właściciel musi Ci udowodnić winę. Ty nie musisz udowadniać swojej niewinności

    •  

      pokaż komentarz

      @ErykAntykleryk: 1. Na takie pismo nie musi w ogóle odpowiadac

    •  

      pokaż komentarz

      @deni28s Oczywiście nie musi odpowiadać. Jednakże mając na uwadze bezzasadność tego roszczenia należy pisemnie ustosunkować się do tego wezwania przedstawiając swoje racje. Pismo takie posiadać będzie walor dowodowy w ewentualnym postępowaniu sądowym. Zakładając oczywiście że właściciele tego lokalu zdecydują się na skierowanie sprawy do sądu.

    •  

      pokaż komentarz

      ad. 2 Na podstawie art. 7 i 17 RODO zażądaj natychmiastowego zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych
      ad. 3 W związku z tym że właściciel wszedł w posiadanie Twoich danych w sposób nieuprawniony poinformuj go o odpowiedzialności karnej zawartej w art. 107 UODO


      @ErykAntykleryk: czy ty chcesz mi powiedzieć, że wykorzystanie posiadanych danych w związku z wcześniejszym wykonaniem usługi (nr. telefonu i adres do faktury) będzie w związku z RODO za każdym razem bezprawne? Nie można nawet spróbować skontaktować się telefonicznie po zakończeniu usługi i wszystko załatwiać wyłącznie poprzez sąd? W razie jakiegokolwiek sporu co do wykonania usługi wystarczy kazać drugiej osobie o sobie zapomnieć? A jak ktoś dzwoni zamówić salę na chrzciny to trzeba z nim podpisywać umowę zgodę na przetwarzaniu danych osobowych żeby zadzwonić i się upewnić, czy miało być 10 schabowych i 20 mielonych, czy na odwrót?

      W tym art. 17 RODO masz ustęp 3 lit. e:
      3. Ust. 1 i 2 nie mają zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne:
      e) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

      Czemu on twoim zdaniem nie ma zastosowania, a ust. 1 tego artykułu juz tak?

    •  

      pokaż komentarz

      @Jotemov12 Dane zawsze są zbierane w określonym celu, na określony czas albo po to, żeby wypełnić prawny obowiązek. W momencie, w którym ten cel zostanie zrealizowany, dane przestają być potrzebne. Wtedy, co do zasady możemy zażądać ich usunięcia. Usługa została wykonana, faktura została wydana. Dalsze przetwarzanie danych osobowych w tej sytuacji jest bezprawne.

    •  

      pokaż komentarz

      Dalsze przetwarzanie danych osobowych w tej sytuacji jest bezprawne.

      @ErykAntykleryk: a przetwarzanie w celu dochodzenia roszczenia związanego z wymianą szyby?

      Art. 17 ust. 3. Ust. 1 i 2 nie mają zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne:
      (...)
      e) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jotemov12 Przecież @dawkur9493 a w zasadzie jego żona podała dane osobowe w celu realizacji innej imprezy, która odbyła się znacznie wcześniej niż ta wymieniona w poście. Usługa wykonana, roszczenie zaspokojone. Reszta jak wyżej.

    •  

      pokaż komentarz

      @ErykAntykleryk: Oczywiście że restauracja może przetwarzać dane, bo ma ważny interes prawny.
      Interes w postaci sporu cywilnego dotyczącego szyby.

    •  

      pokaż komentarz

      roszczenie zaspokojone

      @ErykAntykleryk: Nie, roszczenie o wybitą szybę nie jest zaspokojone.

      a w zasadzie jego żona podała dane osobowe w celu realizacji innej imprezy, która odbyła się znacznie wcześniej niż ta wymieniona w poście.

      I teraz dawkur9493 i jego żona nabyli kolejną usługę. Na czym ma polegać twoim zdaniem usunięcie danych? Restauracja ma obowiązek przechowywać faktury do upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego (art. 112b ustawy o podatku od towarów i usług.). Mają teraz zniszczyć fakturę i narażać się na odpowiedzialność z KKS bo RODO?
      I jak zgodnie z prawem ma postąpić restauracja mając roszczenie wobec klienta i posiadając jego dane? Nie może zgodnie z prawem wystąpić na drogę sądową, bo klient chce zostać zapomniany? Ponownie jego danych też zgromadzić nie może, bo usługa została wykonana - czyli cel zrealizowany? Myślałem, ze te bzdury w stylu, "nie, bo RODO" już się powoli kończą, ale na prawników z wykopu zawsze można liczyć.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jotemov12 art. 112b Ustalenie dodatkowego zobowiązania podatkowego ¯\(ツ)/¯ poważnie?

    •  

      pokaż komentarz

      @ErykAntykleryk: 112
      Podatnicy są obowiązani przechowywać ewidencje prowadzone dla celów rozliczania podatku oraz wszystkie dokumenty, w szczególności faktury, związane z tym rozliczaniem do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego

      To jak,

      W momencie, w którym ten cel zostanie zrealizowany, dane przestają być potrzebne.
      Usługa została wykonana, faktura została wydana. Dalsze przetwarzanie danych osobowych w tej sytuacji jest bezprawne.

      czy może jeszcze fakturę trzeba trochę potrzymać?

    •  

      pokaż komentarz

      ad. 2 Na podstawie art. 7 i 17 RODO zażądaj natychmiastowego zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych
      ad. 3 W związku z tym że właściciel wszedł w posiadanie Twoich danych w sposób nieuprawniony poinformuj go o odpowiedzialności karnej zawartej w art. 107 UODO


      @ErykAntykleryk: większej bzdury nie słyszałem dawno

      Usługa została wykonana, faktura została wydana. Dalsze przetwarzanie danych osobowych w tej sytuacji jest bezprawne

      W ten sposób to nikt nigdy by nie mógł żadnego roszczenia wysunąć bo zawsze by musiałby mieć zgodę na przetwarzanie danych, a nikt nie chce być pozwany. xD

      Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Doktryna przepisy i orzecznictwo wyklucza taką interpretacje przepisów.

      źródło: wykop.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @ErykAntykleryk: No ale widzisz, kiedy restauracja próbowała się skontaktować (wg widniejących tutaj wpisów) wielokrotnie - i ewidentnie za mało bo jaśniepan hrabia dawid był na wakacjach i nie odbierał a wręcz blokował połączenia przychodzące (zakładam tutaj niezłą cebulę bo wygląda to że był za granicą i cebulił na połączeniu roamingowym - normalny człowiek by odebrał bo mogło by to być cokolwiek, od pokazu garnków do zalanego mieszkania), następnie zarzuca brak kontaktu, ale już pismo od przedsiębiorcy jest naruszeniem RODO? gdzie tu logika? Wg tego co piszesz, już próby kontaktu od strony przedsiębiorcy można pod RODO podciągnąć, bo po wykonanej usłudze (koniec imby w knajpie) nie powinien był używać tych informacji w celu prób nawiązania kontaktu?

    •  

      pokaż komentarz

      @ErykAntykleryk: łap plusa

      @i_net: za co? Bo jego kopiuj-wklej jakoś tak nawet wporzo wyglądało?
      Przy tekście o rodo to już powinien palić się ze wstydu.
      Ladnie ujął to mem powyżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    O 400 zł? Takie elaboraty? Ja prdle

  •  

    pokaż komentarz

    Niestety Dak$!@ to taki typowy milenials. Myśli, że mu się wszystko należy. Powinien zająć się wychowaniem swojego dziecka aby nie popełniało takich błędów jak on.

  •  

    pokaż komentarz

    Jak dla mnie to Pan Dawid jest na straconej pozycji. Moim zdaniem nie mówi prawdy i po prostu chodzi o pieniądze. O żaden fakt ideologiczny a o te 400zl których nie chce wydać. Wystawianie firmie wielu negatywnych komentarzy przez uczestników jednej imprezy to już szczyt.

1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 następna