Treść usunięta na prośbę autora.

  •  

    pokaż komentarz

    @saper231 Zgłoś się do rzecznika praw konsumenta. Masz kwit, że oddałeś telewizor? Tak w zasadzie powinieneś już na wstępie powołać się na art. 560 kc ponieważ powinni ci wydać nowy sprzęt bez większych niedogodności. Tak jak mówię zgłoś się do rzecznika.

    Edit: tak w zasadzie powinieneś dostać kwitek, że oddałeś telewizor i na jego podstawie powinni wydać ci nowy. Dopytaj rzecznika czy masz prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów z powodu usilnego i uporczywego utrudniania rękojmi :)

    Spróbuj też zadzwonić do centralnych i miło przedstawić swój problem :) Sam miałem scysję z jednym pracownikiem, który nie chciał mi wydać faktury i usilnie przekonywał, że transakcja w formie rezerwacji co było kłamstwem :)

  •  

    pokaż komentarz

    Zamiast zalatwić sprawe najprosciej jak sie da, to zaczales kombinowac jak jakis brajan debil. Lekcje masz na przyszlosc.

    •  

      pokaż komentarz

      @smakowal_jak_kurczak: No i w czym zaczął kombinować? Lekcję ma na przyszłość z jakiego powodu? Dlatego, że domaga się swoich praw?

    •  

      pokaż komentarz

      @Arriva: gość nie rozumie ze tam tez pracują ludzie i jest rotacja pracowników. Każde specjalne życzenie spowoduje opóźnienie lub bałagan.

    •  

      pokaż komentarz

      @smakowal_jak_kurczak: No dobra masz rację, ale to, że sklep nie potrafi sprowadzić pracowników nie powinien być powodem łamania art. 560, który mówi jasno o tym, że powinni mu dostarczyć towar bez większych niedogodności. Druga sprawa, że jeżeli to byłby inny sklep niż euro na pewno miałbym więcej wyrozumiałości jednak ciężko mi jest być bezstronnym kiedy sam miałem nieprzyjemną historię związaną z tym sklepem. Co prawda nic dużego, ale to nie jest miłe kiedy pracownik chce z ciebie zrobić głupiego(Na szczęście role się odwróciły) i grymasi by wydać fakturę.
      Podsumowując to nie nabywca stworzył problem tylko wadliwy system, który nie chciał przyjąć telewizora. Jedyna błąd jaki popełnił konsument to oddanie telewizora bez żadnego kwitku.

      Podsumowując jak najbardziej powinniśmy się szanować jednak żeby nastąpiło coś takiego jak szacunek 2 strony muszą go sobie oddawać, a bardzo często dla sklepu szacunek oznacza ten w jedną stronę co potwierdziła właśnie moja historia związana z tym sklepem. Dziwnym trafem jak klient domaga się swoich praw nie rzadko staje się wrogiem :)