• Wykop.pl
  • Wykopalisko 564
  • Hity
  • Mikroblog
  • Szukaj
  • Dodaj
  • Zaloguj się
    • lub
    • Zaloguj przez Facebook
    • Nie masz konta? Zarejestruj się.
Advertisement
917 wykop
Allegro: Dystrybutor wyśle smartfony OnePlus kupione podczas Black Friday

Allegro: Dystrybutor wyśle smartfony OnePlus kupione podczas Black Friday

@Hyhyhyhyhy 300gospodarka.pl #polska #allegro #oneplus #afera #zakupy #smartfon

Dystrybutor wyśle smartfony OnePlus wszystkim użytkownikom, którzy je kupili po cenie obowiązującej podczas Black Friday, poinformowało Allegro.

Powiązane (3) :

    Zobacz więcej

      +42

      Początek #afery Początek #afery dodał: krvger z wykop.pl

      +24

      @NTT_System przeprasza @NTT_System przeprasza dodał: khaman z wykop.pl

      +12

      Treść maila Treść maila dodał: light3n z wykop.pl

    Komentarze (151) :

    •  
    • najstarsze
    • najnowsze
    • najlepsze
    •  
      bronsky 1 tydz. temu

      +306

      pokaż komentarz

      Ale pipa. Tak się wzbraniał a teraz wysyła buhahah Januszex

      • udostępnij
        • Link
      •  
        Lucignolo 1 tydz. temu

        +503

        pokaż komentarz

        @bronsky: dopatruję się u ciebie typowo prostackiego podejścia, czyli skoro ktoś zmienił zdanie, to znaczy, że jest frajerem. Gość po prostu przemyślał to i wyśle, mądra decyzja i pozytywne zakończenie dla kupujących.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Freeman1988 1 tydz. temu

        +361

        pokaż komentarz

        @Lucignolo: raczej PR koszmar NTT i allegro, które bądź co bądź dostało rykoszetem i pewnie "zasugerowało" wyjście z sytuacji.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        kjjbox 1 tydz. temu

        -15

        pokaż komentarz

        @bronsky: @Lucignolo: @Freeman1988: Chyba, że to z góry zaplanowana akcja marketingowa. Już widzę sprawdzających, czy dalej jest 15% taniej.
        //

        • udostępnij
          • Link
      •  
        H3retyk 1 tydz. temu

        +132

        pokaż komentarz

        @Freeman1988: NTT to jednak spora firma. Ktoś z ecommerce dał ciała i głupim pismem na którym nie było nawet podpisu chciał się z tego wycofać. Zanim info o wtopie trafiło do PMa potem do prezesa czy innego dyrektora działu to trochę wody w Wiśle musiało upłynąć. Dobrze, że firma wzięła to na klatę i nie szła w zaparte, że pomyłka itp. Niesmak jednak pozostał....

        • udostępnij
          • Link
      •  
        stoprocent 1 tydz. temu via Android

        +2

        pokaż komentarz

        @Lucignolo leciał w huja pisał jakieś niezgodne z prawem pismo to kim ma być? Janusz i tyle. Błąd cenowy to o przecinek przestawiona cena a nie obniżona o 15%. I bardzo dobrze że będzie w plecy, jak się nie umie robić biznesu to się za to nie bierze

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Yahoo_ 1 tydz. temu via Android

        +37

        pokaż komentarz

        @H3retyk albo doszli do wniosku, że sprawa jest przegrana w sądzie. To nie sprawka Mirka, który też niedawno kupił lodówkę za 25zł. To 15% przeceny podczas black week. Raczej żaden sad nie uzna tego za rażący błąd w cenie.
        Inna sprawa to co na to wszystko producent. Wielu z nich kontroluje ceny sprzedaży swoich produktów na różnych rynkach i nie dopuszcza sprzedaży poniżej pewnej kwoty. Możliwe, że 15% upustu sprawiło, że są poniżej ceny wymaganej przez producenta. Ale tego się pewnie nie dowiemy :)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        damian125 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @Lucignolo: Ta... przemyślał sobie. Zrobiła się afera na wypoku gdzie była opublikowane jego absrudalne stanowisko i faja zmiękła.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        czyzyksoft 1 tydz. temu

        -6

        pokaż komentarz

        @Freeman1988: Mam jeszcze jedną zwiariowaną teorie :D

        Allegro kazało sprzedawcy obniżyć cenę do poziomu jak sprzedawali i allegro miało pokryć różnicę w cenie dla sprzedającego a potem zmienili zdanie wystawiając sprzedającego. Sprzedający nie chcąc być stratnym wysłał pisma więc allegro nie chcąc dostać po dupie czarnym PR jednak dopłaciło :D xD

        luuub

        NTT poobracało chwile dłużej pieniędzmi klientów zarobili swoje i teraz spokojnie wysyłają :D

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Bomboniusz1986 1 tydz. temu via Android

        +3

        pokaż komentarz

        @H3retyk NTT, to samo co kiedyś handlowało komputerami? Pytam się bo coś mi się wryła ta nazwa NTT, z tego co pamiętam bardziej jako NTT SYSTEMS?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        asd23434asd 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @bronsky: Jestem ciekaw co ty w życiu osiągnąłeś i jak się zachowujesz w przypadku pomyłek. Doświadczenie życiowe pokazuje mi że od Januszexów wyzywają Ci co nic nie robią i gówno w życiu osiągneli.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        asd23434asd 1 tydz. temu

        +2

        pokaż komentarz

        @bronsky: Nazwałeś spólkę akcyjną i jej prezesa pipą i januszexem a zapewne za całą aferą odpowiada pracownik, ignorancja level hard.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        progejmer 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        Chyba, że to z góry zaplanowana akcja marketingowa. Już widzę sprawdzających, czy dalej jest 15% taniej.

        @kjjbox: też tak pomyślałem, ale palikanom z wykopu to by nie przeszło przez łeb

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dawid19791 1 tydz. temu via Android

        -2

        pokaż komentarz

        @Lucignolo nie frajerem tylko januszem. Czytaj że zrozumieniem

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pawelczi 1 tydz. temu via Android

        +4

        pokaż komentarz

        @H3retyk czemu niesmak? Nie można winić całej firmy za jednego cwiercmozga. Dla mnie wręcz przeciwnie - potrafią się zachować i ponieść konsekwencje błędu pracownika, byle klient był zadowolony. Temat poszedł szybko i bez zbędnych ceregieli.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pawelczi 1 tydz. temu via Android

        +1

        pokaż komentarz

        @Yahoo_ albo stwierdzili, że podreperują PR i sprzedając po kosztach te telefony więcej zyskają w oczach klientów zachowując się fair. Może na telefonach nie zarobili, ale zysk na sucho poszedł w PR, taka darmowa reklama mówiąca : nawet jak coś zjebiemy, to potrafimy przyznać się do błędu i wziąć to na klatę.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        zadrak 1 tydz. temu via Android

        -1

        pokaż komentarz

        @Lucignolo aha czyli twoim zdaniem jak zajanuszowal i odmówił sprzedaży to też dobrze

        • udostępnij
          • Link
      •  
        neizd 1 tydz. temu

        +2

        pokaż komentarz

        albo stwierdzili, że podreperują PR

        @Pawelczi: albo skonsultowali z prawnikiem i dowiedzieli sie, ze wyjscia nie ma i musza wyslac.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        H3retyk 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @Yahoo_: tłumaczenie, że 15% to rażący błąd w cenie to trochę strzał w kolano. Jak wielu Mirków zauważyło przy black friday można się było spodziewać obniżki na takim poziomie i nieodpowiedzialnie zrzucać część winy na kupującego - bo powinien się domyśleć, że jest "za tanio". Jednak patrzeć na to jako z punktu widzenia disti to takie 15% to dużo przy 2-5% jakie sam zarobi.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        TS89PL 1 tydz. temu

        +1

        pokaż komentarz

        @bronsky: Kogoś wyp@!$@#?ą z roboty( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        tomwoj 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @Lucignolo: Jakby sprawa nie została nagłośniona to nic by nie zrobili....

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Menma 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @Bomboniusz1986: tak, mieli budy i gotowce. Budżetowe wersje ofc. i mało opłacalne.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        Tak, to jest januszex. Takich pism nie wysyła zwykły pracownik, tylko ktoś z góry musiał podjąć decyzję. od początku bezprawnie złożyli oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy. Błąd w cenie nie jest powodem dla którego sprzedawca może odstąpić od wykonania umowy jaka zawarł z klientem w chwili wyboru przez niego towaru. Ceny z ofert handlowych czy to na stronach internetowych czy na półce sklepie są obowiązujące, bez względu na to czy są wynikiem błędu ze strony sprzedającego czy nie. W.marketach to jest częstą sytuacja i ludzie dla świętego spokoju po prostu samo odstępują, ale mają zadać sprzedaży bo niższej cenie, chociaż w systemie jest wyższa. Sam mam sklep i prawa oraz obowiązki kupujących i sprzedających mam obcykane.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        https://www.infor.pl/prawo/umowy/kupno-sprzedaz/253274,Czy-cena-towaru-na-polce-sklepowej-jest-wiazaca.html

        • udostępnij
          • Link
      • więcej komentarzy(13)

    •  
      krvger 1 tydz. temu

      +59

      pokaż komentarz

      @light3n Chyba jednak dostaniesz swój telefon ;) Dostałeś jakąś oficjalną informację?

      • udostępnij
        • Link
      •  
        light3n 1 tydz. temu via iOS

        +166

        pokaż komentarz

        @krvger: Tak. Dostałem maila z przeprosinami i wyślą telefon. :)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Armo11 1 tydz. temu

        +136

        pokaż komentarz

        @light3n: czyli #afera odniosła skutek.
        ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        light3n 1 tydz. temu via iOS

        +78

        pokaż komentarz

        @Armo11: Wolałbym żeby jej wcale nie było i telefon dziś pewnie miałbym w rękach. :) Ale dobrze, że stanęli na wysokości zadania bez zbędnego tłumaczenia się.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Bolszoj 1 tydz. temu

        +6

        pokaż komentarz

        @light3n: Pokaż te przeprosiny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        tamto-to-tamto 1 tydz. temu

        +4

        pokaż komentarz

        Dostałeś jakąś oficjalną informację?

        @krvger: zapytajmy u źródła @NTT_System ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        maver 1 tydz. temu

        +6

        pokaż komentarz

        @light3n: Propsy dla Ciebie że nie zostawiłeś tak sprawy tylko nakręciłeś Małysza, dzięki temu nie tylko Ty, ale inni też dostaną to, co kupili.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Spofity 1 tydz. temu via Wykop Mobilny (Android)

        +18

        pokaż komentarz

        @Bolszoj:

        źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg

        • udostępnij
          • Link
      •  
        khaman 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        Komentarz usunięty przez autora

        • udostępnij
          • Link
      •  
        light3n 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @maver: Czuję dobrze człowiek. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Iron_Maan 1 tydz. temu

        +2

        pokaż komentarz

        Ktoś dostanie dobrze po pensji za ten cyrk.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        light3n 1 tydz. temu

        +4

        pokaż komentarz

        @Bolszoj dostałem to co wysłał @Spofity jako załącznik (tym razem ładnie w pliku pdf z podpisem i pieczątką ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

        źródło: przeprosiny.jpg

        • udostępnij
          • Link
      • więcej komentarzy(1)

    •  
      Bambus3k 1 tydz. temu

      +90

      pokaż komentarz

      Ja p$%#%%?ę, dał 15prc zniżki, a później wycofał się ze sprzedaży....

      • udostępnij
        • Link
      •  
        GrzegorzPorada 1 tydz. temu

        -3

        pokaż komentarz

        @Bambus3k: Ale po co dawac taką zniżkę jeżeli nie ma się zamiaru jej zrealizować...?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        ruonim 1 tydz. temu

        +7

        pokaż komentarz

        @GrzegorzPorada: darmowa reklama sklepu

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Sawa_N_marS 1 tydz. temu

        +54

        pokaż komentarz

        @GrzegorzPorada: Bo najpierw zapomniał podnieść cenę o 25%

        • udostępnij
          • Link
      •  
        GrzegorzPorada 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @ruonim: Ale co to za reklama, wk%@%ienie potencjalnego klienta?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pawelczi 1 tydz. temu via Android

        +2

        pokaż komentarz

        @Bambus3k błąd pracownika pewnie i tyle. Firmę oceniaj po tym, jak się zachowa wobec takiego błędu własnego pracownika. Wzięli na klatę, ergo dobra reklama :)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        neizd 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @Pawelczi: nie wzieli. Probowali chamsko sie uchylic od swoich obowiazkow i wyszla afera. Teraz to juz jest damage control.

        • udostępnij
          • Link
    •  
      pandaruda 1 tydz. temu

      +18

      pokaż komentarz

      Też niedawno miałam taką sytuację. Akurat szukałam foteli do firmy i wpadła mi aukcja od morele.net na fotele gamingowe , nowe, po 10 zł (cena standardowa około 800zł). Nawet zakupiłam 5 szt. Kilka dni później otrzymałam maila z sucha informacją, że to błąd i nic nie wyślą. Nawet nie przeprosili. Odpisałam im czy w związku z ich pomyłką mogę liczyć na jakiś rabat od ceny detalicznej jeśli chcę kilka foteli, ale zablokowali możliwość odpowiedzi.. Heh.. Żałosne, że nawet nie zadzwonili z przeprosinami i jeszcze zablokowali odpowiedzi.
      Nie mniej ciesze się, że tych foteli nie kupiliśmy bo są strasznie nie wygodne.

      • udostępnij
        • Link
      •  
        adrninistrator 1 tydz. temu

        +9

        pokaż komentarz

        @pandaruda: skąd wiesz, że niewygodne jeżeli nie kupiłeś?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        qj0n 1 tydz. temu

        +90

        pokaż komentarz

        @pandaruda: Sprzedaż w wyniku "oczywistego błędu" jest akurat nieważna - tylko, że fotel za 10 zł to trochę bardziej oczywisty błąd niż telefon -15% w black friday

        • udostępnij
          • Link
      •  
        wypokowy_expert 1 tydz. temu

        +10

        pokaż komentarz

        @pandaruda: Kiedyś wystawili laptopy po 17? zł, bardzo gunwianej firmy. No nic pomyślałem jakaś akcja pormocyjna, żeby to gauno rozreklamować. Oczywiście też nie wysłali, ba stwierdzili że w ogóle tego nie kupiłem, a ich regulamin twierdzi, że są słupem ogłoszeniowym, a nie żadnym sklepem internetowym. W innym sklepie, takim na K znalazłem terabajtowy dysk SSD w cenie kiepskiego tależowego, po zakupie cena poszła w górę 4 krotnie, żadnego problemu z odbiorem nie było.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pantokrator 1 tydz. temu via Wykop Mobilny (Android)

        +9

        pokaż komentarz

        @wypokowy_expert: @pandaruda: oczywisty błąd to oczysisty błąd. Cebulactwo to kupowanie po 1 sztuk, byle wykorzystać czyjąć pomyłkę maksymalnie. Bo wiadomo, jak można legalnie kogoś wyruchać, to polaczek musi skorzystac. Stąd 45% poparcia dla PiS, który okrada ciężko pracujących i łupami dzieli się z "elektoratem" który tak samo podskakuje z radości, że kradnie i żadna kara za to nie grozi.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        doker0 1 tydz. temu

        -2

        pokaż komentarz

        @adrninistrator: Nie wie. Nie może mieć wiec na pewno są kiepskie. #logikarozowychpaskow Jakoś sobie trzeba z psychiką poradzić.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        ramirezvaca 1 tydz. temu

        -3

        pokaż komentarz

        @Pantokrator: Coś mi się zdaje, że Ty należysz do tych filozofów co jak kogoś ruchną banki to pierwszy drzesz ryja, że "cza było czytać". Taka była cena za taką kupiłem trzeba było sprawdzać co się wpisuje i mam serdecznie w dupie januszexa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        John_archer 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @ramirezvaca: Januszerką to jest akurat wykorzystywanie czyjegoś błędu o którym się dobrze wie.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pantokrator 1 tydz. temu via Wykop Mobilny (Android)

        0

        pokaż komentarz

        @ramirezvaca: jestem jednym z tych "filozofów" co dają ludziom prawo do pomyłki. Ale wzięcie kredytu we frankach to nie jest "pomyłka", że się komuś źle wpisało, tylko złożone, świadome działanie.
        Jakbyś się potknął i przez przypadek podpisał umowę kredytową, to bym ci współczuł i cię bronił.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        kuczapagra 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @ramirezvaca: a co ma do tego filozofia, kiedy się nauczycie ludzie ze sklepy internetowe mają regulaminy i oni tam prawie zawsze zastrzegają sobie że umowa następuje z chwilą odebrania przesyłki a nie z chwilą kupna na stronie internetowej

        • udostępnij
          • Link
      •  
        ramirezvaca 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @kuczapagra: @Pantokrator @John_archer : W Januszexie zawsze jest moralność Kalego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Pantokrator 1 tydz. temu via Wykop Mobilny (Android)

        -1

        pokaż komentarz

        @ramirezvaca: gdzie niby? Wskaż i uzasadnij.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @pandaruda: nie mogą odstąpić. To była oferta handlowa. Jako kupujący masz prawo żądać realizacji umowy, która z nimi zawarłeś poprzez wybór towaru i złożenia zamówienia. Błąd przy cenie nie zwalnia z odpowiedzialności sprzedawcy.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        https://www.infor.pl/prawo/umowy/kupno-sprzedaz/253274,Czy-cena-towaru-na-polce-sklepowej-jest-wiazaca.html

        • udostępnij
          • Link
      •  
        morele_net 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @pandaruda: w systemie składania zamówień w naszym sklepie internetowym pojawił się błąd, którego wynikiem było nieprawidłowe naliczanie ceny przy danym produkcie. Z uwagi na powstałą sytuację, złożone zamówienie nie mogło zostać potwierdzone i zrealizowane. Oczywiście bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Odezwij się proszę do nas w wiadomości prywatnej i podaj wszelkie informacje odnośnie kontaktu z nami, chcemy sprawdzić szczegóły.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @morele_net: może poczytajcie jakie obowiązki na sprzedającego nakład KPC

        • udostępnij
          • Link
      •  
        pandaruda 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @adrninistrator: Byłam później w innym sklepie, przetestowałam wszystkie i te gamingowe są bardzo sztywne, wysokie, nie są miekkie, te poduszki pod głowę i lędźwie zrobią więcej krzywdy niż pożytku, po prostu, nie wygodne. Może do grania się nadają, ale do pracy w ogóle. Jeździliśmy całą ekipą je testować, żeby każdy dostał wygodny fotel jaki chce, nikt nie wybrał tych gamingowych. A w takie celowaliśmy bo branża motoryzacyjna i pasowały do designu

        • udostępnij
          • Link
      •  
        adrninistrator 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @pandaruda: Rozumiem. Najlepsze fotele to wgle Markusy z Ikea

        • udostępnij
          • Link
      •  
        pandaruda 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @wypokowy_expert: Dokładnie, różne promocje się zdarzają. Akurat było przed tym black friday wiec brałam po uwagę, że wystawiłi chyba było kolo 30 szt tych foteli po to żeby wywindować aukcje przed black fridayem, a na sam dzień promocji jebną cenę wyższą od normalnej detalicznej a ludzie i tak kupią.
        Brałam pod uwagę błąd, ale jakbym nie kupiła a później bym na wykopie przeczytała o super zajebistej akcji promocyjnej na fotele po 10 zl to bym się wk$?@iła, że wydałam 4000 zł na fotele do firmy, które mogłam kupić za 50 zł..
        Raczej spodziewałam się, że to może być błąd, tylko liczyłam, że w takim wypadku po prostu dogadam się na jakiś uczciwy rabat od ceny detalicznej bo potrzebowałam wiecej sztuk a był możliwy odbiór osobisty w moim miescie.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        pandaruda 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @morele_net: teraz to już po ptakach. Fotele kupiliśmy u konkurencji :) ale na przyszłość polecam inaczej traktować klientów. Sama prowadzę e-sklep i zdarzają się pomyłki. Ale wtedy dzwoni się osobiście do klienta z przeprosinami i propozycją rozwiązania problemu. Po prostu szacunek i dobre wychowanie się kłania.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        pandaruda 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @adrninistrator: > Kurde, te Markusy to ten fotel którego ja szukałam. Siedziałam na takim w starej pracy, był zajebiscie wygodny, ale nie wiedziałam, że to ikea i tam nawet nie szukałam. Te które kupiliśmy też są bardzo wygodne, ale ten Markus rzeczywiście zapadł mi w pamięć.
        Co do samej Ikei to oglądałam na netflixie ostatnio dokuement o zabijających komodach z ikei co sie wywracają i kompresują dzieci na amen.. W usa wycofane. Fakt, że wielu amerykanów nie myśli. Ale te same komody są u nas ciagle dostepne a na allegro ciezko znalezc inna komodę niż taka.. w usa najpierw przed wycofaniem wprowadzili zestaw do przymocowania do sciany ale ciemna amerykanska masa nie ogarnela tego, bo nie umie uzywac wkretarki.. a w polsce bez zestawu do mocowania do sciany dalej sprzedaja..
        Swoja drogą ja wlasnie chcialam ostatnio komode kupic i pierwsza rzecz o jakiej pomyslalam to, że szop mi bedzie sie wspinal po komodzie i sie wywroci i trzeba do sciany bedzie mocowac. Wiec gdzie maja mozgi ludzie co maja dzieci..?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        adrninistrator 1 tydz. temu via Wykop Mobilny (Android)

        0

        pokaż komentarz

        @pandaruda: w Polsce dodają uchwyty do ściany.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        pandaruda 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @adrninistrator: Tego nie wiedziałam, ale sprawdzałam na allegro i nigdzie nikt takiej informacji nie podał w ofertach które sprawdziłam. Ale dobrze wiedzieć :)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        kosma1 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @John_archer: Rabat 15% w BF... ogarnij się( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) #cozadzban

        • udostępnij
          • Link
      • więcej komentarzy(13)

    •  
      ZiobroV 1 tydz. temu

      +52

      pokaż komentarz

      Czekaj czekaj, przecież nie muszą nic robić, prawnik nawet tego nie tknie kijem, a cała sprawa jest przegrana...

      @Sorcerer001 jak tam, orzecznictwo się rozj$!@ło czy może jednak c!$%# się znam ale dużo gadam? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      • udostępnij
        • Link
      •  
        ipkis123 1 tydz. temu via Android

        +8

        pokaż komentarz

        @ZiobroV Równie dobrze wystarczył jeden telefon od producenta i rozmowa na temat przyszłości ich współpracy.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dqdq1 1 tydz. temu

        -2

        pokaż komentarz

        c%%!! się znam ale dużo gadam? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        @ZiobroV: prawo tutaj nie ma nic do rzecz, zadziałała presja i strach przed złym PRem.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dualbet 1 tydz. temu via Android

        +2

        pokaż komentarz

        @ZiobroV albo w poniedziałek zasięgnęli porady swojego prawnika, który powiedział że nie mają szans na wygraną w razie pozwów

        • udostępnij
          • Link
      •  
        szdunek 1 tydz. temu

        +3

        pokaż komentarz

        @ZiobroV: nie no wiadomo było dokładnie jak ten dzban @Sorcerer001 pisał - @NTT_System przestraszyło się WYGRANEJ sprawy i postanowiło skapitulować

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        +4

        pokaż komentarz

        @dqdq1 Prawo ma tutaj duży wpływ - oni by to sromotnie przegrali w sądzie i ostatecznie musieliby wysłać telefony i jeszcze ponieść koszty sądowe. 15% rabatu to nie było dużo, a poza tym w czasie wszechobecnych przecen, trwających do poniedziałku klient mógł być nieświadomy błędu - a to jest podstawowy czynnik umożliwiający sprzedawcy uchylenie się od wykonania czynności. Gdyby zamiast 2600 zł dali 260 zł, to z łatwością by takie zamówienia anulowali. W tym przypadku nie bardzo ;)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        1realista1 1 tydz. temu

        +3

        pokaż komentarz

        @jeloo: Biorąc pod uwagę że na ali były o wiele większe promocje na ten telefon niż na alledrogo.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dqdq1 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        15% rabatu to nie było dużo,

        @jeloo: może na mięsie. Miałem przez długi czas wgląd w marże na elektronice 5-7% to jest duża marża, może poza akcesoriami. Po okresie gdy towar jest gorący wchodzą jakieś kickbacki od producentów i tak się to kreci.

        Zadziałała presja, przy jakimkolwiek procesie który trwałby kilka miesięcy cena telefonu spadnie, jeśli ktoś chciałby się o to procesowac to zapłaci po procesie więcej niż ten telefon bedzie warty.

        Nie ma precedensu, nie słyszałem o tym żeby ktoś taka sprawę wygrał (martwy przepis) wyżej wymienione okoliczności działają na korzyść sprzedawcy.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        +2

        pokaż komentarz

        @dqdq1 Wybacz, ale w sytuacji, gdy masę sprzętu można było kupić za pół ceny a cena tego telefonu z innej dystrybucji była niewiele wyższa, to klienci mogli mieć przeświadczenie o prawidłowości ceny. A to czy klient mógł łatwo zweryfikować cenę lub wręcz miał wiedzę o błędzie i go zwyczajnie wyzyskał ma kluczowe znaczenie dla sprawy.

        NTT nie miałoby najmniejszych szans w sądzie i masowo przegrywało by procesy. Myślę że początkowo liczyli, że klienci machną ręką, ale jak zrobił się dym to świadomi oczywistej przegranej odpuścili. Oczywiście wpływ miał na to również PR, ale myślę, że kwestie prawne przeważyły.

        Masa firm ma negatywny PR - wspomnę przykład Morele, a mimo to ludzie tam kupują.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dqdq1 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @jeloo: przegrało by raz po kilku miesiącach. Kupił byś po 6 miesiącach za tamta cenę?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        0

        pokaż komentarz

        @dqdq1 Kiedy by nie przegrało, kosztowałoby to ich o wiele więcej, niż gdyby oddali telefony z rabatem 15%. Każdy konsument występujący z pozewm, prócz 15% promocji, kosztowałby NTT ponad 1000 złotych.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        dqdq1 1 tydz. temu

        -2

        pokaż komentarz

        @jeloo: spoko, nikt nigdy takiego pozwu w tym kraju nie wygrał.

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        +1

        pokaż komentarz

        @dqdq1 http://prawo.vagla.pl/node/7026 - to z pierwszego znaleziska. Nie chciało mi się szukać więcej ;)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Sorcerer001 1 tydz. temu

        -2

        pokaż komentarz

        @dqdq1: Szkoda strzepic na nich ryja ;) Dzieci zobacza wyroki pierwszej instancji i mysla ze to po sprawach ;d

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        0

        pokaż komentarz

        @Sorcerer001 To zamiast strzepić ryja i pleść głupoty podaj sygnatury albo numery LEX orzeczeń które oddalały takie powództwa. Bo na razie mówisz o całych liniach orzeczniczych, które owszem - są (w przypadku faktycznych błędów jak laptop za 10 zł czy nowe auto za 20 tys), ale które nijak nie mają odniesienia do tego stanu faktycznego.

        Aby móc w ogóle mówić o złożeniu takiego oświadczenia, trzeba wykazać, że klient wiedział o błędzie lub z łatwością mógł się dowiedzieć. To nie jest przesłanka warunkowa - badać ją trzeba w każdym przypadku i jeśli nie zachodzi okoliczność w przesłance określona, to nie aktualizuje się prawo sprzedawcy do uchylenia się od skutków czynności prawnej.

        Trzeba więc wykazać, że klient wiedzial, że to jest błąd (w Black Friday, czy nawet Black Week - niewykonalne), albo z łatwością mógł się dowiedzieć (biorąc pod uwagę że telefony z innych dystrybucji były niewiele droższe w tym czasie - niewykonalne) o błędzie w cenie i błąd ten wyzyskał. To niezależnie od tego co mówisz - jest sprawą wygraną dla konsumentów.

        Jeśli twierdzisz inaczej to rzuć tym mitycznym orzecznictwem na które się powołujesz - oczywiście Sądów II instancji, bo wiesz:

        @dqdq1: Dzieci zobacza wyroki pierwszej instancji i mysla ze to po sprawach ;d

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        Najpierw to trzeba wiedzieć jak wygląda to od strony KPC. https://www.infor.pl/prawo/umowy/kupno-sprzedaz/253274,Czy-cena-towaru-na-polce-sklepowej-jest-wiazaca.html

        Sprzeda w internecie gdzie jest oznaczona cena i produkt, analogicznie do towaru w sklepie, jest oferta handlowa tudzież sprzedaży. Sprzedający nie może zasłaniać się błędem ceny. Są wyprzedaże, gdzie towar jest faktycznie przeceniony o 90%, bo ktoś się go pozbywa po prostu. Kupujący ma wtedy zakładać błąd?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        Sorcerer001 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        @januszerka: Jakbys rozumial jak dzialo prawo (╥﹏╥) Prawo to NIE JEST jeden przepis, artykul, paragraf czy nawet kodeks. To zbior. Tutaj podchodzi masa przepisow ktore mozna podpiac, a nie tylko ten ktory tobie wydaje sie tutaj. I teraz co jesli przepisy miedzy soba maja rownowaznosc, a kazda strona sie na nie powola i obydwa maja sens?

        • udostępnij
          • Link
      •  
        januszerka 1 tydz. temu

        0

        pokaż komentarz

        No nie bo takie umowy reguluje kodeks cywilnym. W innym miejscu jest przepis o tym kiedy sprzedający może odstąpić od umowy, bodajże to artykuł 84. Ale to chodzi k sytuację kiedy jest rażąca dysproporcja między ceną oferty, a faktyczną cena i sprzedawca musi udowodnić, że kupujący miał świadomość błędy. W opisanej sytuację tego nijak nie jest zrobić. A na temat rozumieniu prawa to sobie daruj uwagi, bo akurat prowadze proces wychodzenia z długów mojej rodzicielki i mam stały kontakt z prawnikiem. I nie tu nie podchodzi masa przepisów tylko dokładnie dwa artykuły z kodeksu cywilnego. Jeden o tym kiedy zachodzi umów kupna sprzedaży, a drugi kiedy strona sprzedająca może od niej odstąpić

        • udostępnij
          • Link
      •  
        kosma1 1 tydz. temu

        -1

        pokaż komentarz

        @szdunek: Prędzej bali się, że sprawa trafi do TVN-u( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • udostępnij
          • Link
      •  
        jeloo 1 tydz. temu via Android

        0

        pokaż komentarz

        @Sorcerer001 Ja w dalszym ciągu czekam na orzecznictwo.

        • udostępnij
          • Link
      • więcej komentarzy(9)

    Głosy:

    •  
    • wykopali (917)
    • zakopali (14)

    1 2 3 4 5 6 7 następna

    Dodany 1 tydz. temu przez:

    avatar Hyhyhyhyhy dołączył 9 mies. temu
    917 wykopali 14 zakopali 25 tys. wyświetleń

    Ostatnio popularne

    • Nie żyje wokalistka Roxette Nie żyje wokalistka Roxette 3204
    • Adam Słodowy nie żyje. Był autorem popularnego programu "Zrób to sam" Adam Słodowy nie żyje. Był autorem popularnego programu "Zrób to sam" 2789
    • Leo Beenhakker krytykuje Bońka za brak zaproszenia na galę 100-lecia PZPN. Leo Beenhakker krytykuje Bońka za brak zaproszenia na galę 100-lecia PZPN. 2543
    • Deepfake - Reklama Dior i Jaś Fasola xD Deepfake - Reklama Dior i Jaś Fasola xD 2407
    • Mania-perfum.pl oszukała Mirka na kwotę 1100 złotych - ciąg dalszy Mania-perfum.pl oszukała Mirka na kwotę 1100 złotych - ciąg dalszy 2285
    • Islamista pochodzenia ukraińskiego planował zamach na galerię handlową Islamista pochodzenia ukraińskiego planował zamach na galerię handlową 2235
    • Sondaż: Polacy nie chcą homozwiazków i adopcji dzieci przez pary jednopłciowe Sondaż: Polacy nie chcą homozwiazków i adopcji dzieci przez pary jednopłciowe 2257
    • Mariusz Pudzianowski płaci kierowcom w sposób niezgodny z prawem Mariusz Pudzianowski płaci kierowcom w sposób niezgodny z prawem 1930
    • Zderzenie limuzyny SOP z tirem. Nieoficjalnie: Jechał nią jeden wicepremierów Zderzenie limuzyny SOP z tirem. Nieoficjalnie: Jechał nią jeden wicepremierów 1861
    • Prowadząca kanał "Mówiąc Inaczej" nazywa wykopowiczy incelami Prowadząca kanał "Mówiąc Inaczej" nazywa wykopowiczy incelami 2160

    Reklamy Google

    Przydatne linki

    • Idea Wykopu
    • Regulamin
    • Reklama
    • Blog
    • Polityka prywatności
    • Informacja o cookies
    • Pomoc i FAQ
    • Kontakt
    • Archiwum
    • Ranking użytkowników
    • Osiągnięcia
    • Tagi
    • Dodatki
    • Dla programistów
    • Wykop Poleca
    • Quiz
    • Zamów koszulkę
    • wykopane
    • wykopalisko
    • komentarze

    Chmura tagów

    hardware humor internet technologia rozrywka nauka programowanie software sztuka 4konserwy ciekawostki ekonomia europa film finanse gospodarka hahard heheszki historia konfederacja kultura medycyna motoryzacja muzyka pieniadze polityka polska prawo rosja samochody swiat usa wojsko wydarzenia zainteresowania zdrowie

    Drogi Wykopowiczu

    w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.

    Polityka plików cookies

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.