Drogi Wykopowiczu
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
+139
pokaż komentarz
Otwartym pozostaje pytanie, czy gdyby nie reakcja wykopu, to czy wasze stanowisko uległo by zmianie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+67
pokaż komentarz
@ntdc: nie
+29
pokaż komentarz
@ntdc: Nagłośnienie sprawy spowodowało albo to że o praktykach sprzedażowych dowiedział się ktoś z wyższego szczebla firmy kto nie miał o tym pojęcia albo NTT System zorientowało się, że sytuacja którą sami stworzyli i jej następstwa mogą poważnie zagrozić ich wynikom sprzedaży. Tak czy siak, januszerka, bo albo zrobili to specjalnie albo nie mają nadzoru nad pracownikami. Obstawiam jednak, że było to specjalne zagranie - nie mamy Pana płaszcza i co Pan zrobisz? Bo gdyby było inaczej to w ich sprostowaniu znalazła by się stosowna informacja o wyciągnięciu konsekwencji od odpowiedzialnej za to osoby. Long story short NTT System dzbany...
+1
pokaż komentarz
@Waszplayertostulejkowaspierd0lina: ja tam mysle ze dostali wytyczne z centrali z chin aby obnizyc ceny o 15%. Jeden dyrektor cene zmniejszyl a drugi chcial sobie zwiekszyc marze. Nie dogadali sie. Nowy merc z leasingu kupiony a tu takie rzeczy ze klient sie pyszczy.
+77
pokaż komentarz
"Firma @NTT_System zawsze stara się szanować prawa Klienta"
Wy tak na serio? (。◕‿‿◕。)
+23
pokaż komentarz
@JcL: Dzisiaj mają dzień opowiadania dowcipów.
+2
pokaż komentarz
@JcL: słowo klucz - stara się, tylko nie zawsze się udaje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+93
pokaż komentarz
@NTT_System jesteście śmieszni. Gdyby nie burza w necie/ na wykopie, śmialibyście się dalej ludziom w twarz.
+1
pokaż komentarz
@powsinogaszszlaja: czyli mieli iść w zaparte i nie wysłać ? :D
+7
pokaż komentarz
@kubas89: Nie. Sytuacja nie powinna mieć w ogóle miejsca. Pisanie o 15% jako o znacząco odbiegającej cenie od rynkowej to niedorzeczność
-1
pokaż komentarz
@Winlux: zgadza się, że nie powinna mieć miejsca, ale czasami trzeba odpuścić bo jak widać niektórzy potrafią się zreflektować szybciej niż później/wcale #pdk willa
0
pokaż komentarz
potrafią się zreflektować szybciej niż później/wcale
@kubas89: Po internetowej burzy to się stało.
@Winlux Wyjaśnił to za mnie.
+46
pokaż komentarz
Niech ci którzy kupili potwierdzą, że otrzymali towar albo co im spróbuje wcisnąć "koordynator sprzedaży".
+8
pokaż komentarz
@Bodzias1844: Spokojnie otrzymają a "koordynatorzy sprzedaży" będą wciskać doopy pomiędzy dyscyplinarką a porozumieniem stron ze skutkiem natychmiastowym. Tak się kończy działanie na niekorzyść spółki.
+43
pokaż komentarz
Przeglądając komentarze z wpisu na mirko aż się prosi o podsumowanie:
- "15% zniżki w Black Friday jako cena nieadekwatna do realiów rynkowych"
Nie. Przeczytaj sobie drogi marketingowcu zdanie: "15% zniżki black friday".
- z listu: "działania mogły sugerować próbę uchylenia się od odpowiedzialności"
Nie, to nie próby, Wy wypieliście tyłek na ludzi.
- "cena efektem niezamierzonego błędu systemu"
System sam podjął decyzję?
Do tego rzucenie paragrafem przy liście dołączonym do anulacji...
Strzelić w kolano tyle razy w tak krótkim czasie xD
+1
pokaż komentarz
@Chapteriii: Kupisz cokolwiek u nich?( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@kosma1: jak cena będzie dobra to jeszcze jak( ͡° ͜ʖ ͡°)