•  

    pokaż komentarz

    lol tyle negatywnych opinii i przestróg, a Ty nadal tam zamówiłeś xD Napisz jeszcze, że komputer składałeś w morele.net

  •  

    pokaż komentarz

    @Nowaczke dostałeś maila o tytule "Potwierdzenie Zamówienia"? Jeśli tak to w myśl punktu V 23 ich regulaminu (https://mediamarkt.pl/regulamin) zawarta została umowa sprzedaży i nie mogą Ci nic anulować, do tego masz prawdo domagać się wydania towaru. W przeciwnym razie zostaje Ci próba kontaktu z infolinią/mailową i może uda się coś ugrać. Po moim wykopie przywrócili moje zamówienie i aktualnie czekam na dostawę. Jak faktycznie dostanę towar to będę wrzucał aktualizację swojego wykopu (http://www.wykop.pl/ramka/5241065/media-markt-anuluje-zamowienie-z-black-friday-tlumaczac-sie-niedostepnoscia/).

    •  

      pokaż komentarz

      @Maciej89: Niestety są cwani i takiego maila nie otrzymałem.
      Mail, który otrzymałem, zaczyna się od: "Witamy, do naszego sklepu wpłynęło Zamówienie", a kończy na: "Ta wiadomość nie stanowi potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży nastąpi wraz z przesłaniem przez nasz sklep wiadomości o temacie "Potwierdzenie Zamówienia"."
      Doskonale wiedzą jak się zabezpieczyć, żeby w kwestii prawnej byli kryci.
      Ale niesmak pozostał i na każdym kroku będę wszystkim MediaMarkt odradzał.

  •  

    pokaż komentarz

    Kwota zwracana powinna byc rowna maksymalnej istniejacej cenie owego produktu. Wartosc rynkowa produktu.

  •  

    pokaż komentarz

    U mnie podobna sytuacja, tylko ja tego samego dnia poszedłem do sklepu, wktorym zamówiłem odbiór i towar był na półkach. Poszedłem więc z nim do kasy żeby mi zrealizowali jednak zamówienie, a tam pokretne tłumaczenia że nie da rady, ale mogę kupić po cenie jaka jest w sklepie. Po mojej interwencji na infolinii sklep zmienił wewnętrzna notatkę że towar co prawda jednak jest w sklepie, ale wszytsko zarezerwowane już przez klientów.. Dzisiaj znowu udałem się do sklepu i nadal towar na półkach do kupienia przez każdego. Oczywiście nic im nie zrobisz bo tak mają skonstruowany regulamin żeby byli nietykalni.

    Legalna, ale moim zdaniem niesprawiedliwa Praktyka tego podsklepu. Straciłem czas i nerwy na zamówienie które nigdy nie miało zostać zrealizowane.

    A czy da się inaczej? Pewnie ze tak, patrz AMAZON. Kupiłem tam kilkanaście razy coś w super cenie i nigdy nie miałem problemu z realizacją tego, najzwyzej musiałem dłużej poczekać. W Polsce jak w lesie, klient do idiota według Media Markt.

  •  

    pokaż komentarz

    A wystarczyło przeczytać regulamin:

    V. ZAMÓWIENIE
    17. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedający bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie): a) poinformuje Użytkownika o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponuje Użytkownikowi anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa. W przypadku wyboru tej możliwości przez Użytkownika, przedmiotem Umowy Sprzedaży lub umowy świadczenia usług w ramach Produktów innych niż Towar zawieranej w wykonaniu danego Zamówienia będą Produkty objęte pozostałą częścią tego Zamówienia (w części niemożliwej do realizacji Zamówienie to uważane będzie za niezłożone).

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)