RTV EURO AGD nie wykonuje sprzedawanych przez siebie usług?
TLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
S.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 135
TLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
S.....a zTLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
Moja historia zaczyna się 30.11.2019r. w jednym ze sklepów EURO RTV AGD. Otóż wraz z mą lubą zdecydowaliśmy się na zakup lodówki LG - model bez znaczenia. Warto jedynie zaznaczyć, że ten model lodówki można kupić jedynie w tej sieci sklepów. Proces kupna przebiegał bezproblemowo (nie licząc nachalnego wciskania nic nie wartego ubezpieczenia sprzętu za 1/3 ceny samej lodówki), dokupiliśmy również usługę wniesienia sprzętu do mieszkania w godzinach wieczornych (75zł), bo nie widziało nam się wnosić jej na 9 piętro.
Pierwszy termin dostawy wyznaczono na 06.12.2019r. Ok. 16 zadzwonił do nas dostawca z informacją że niedługo się u nas pojawi. Poinformowaliśmy go, że sprzęt trzeba wnieść na 9 piętro, na co stwierdził że: "na 9 to nie wniesiemy" i się rozłączył. Po oddzwonieniu jednak przyjechał, wszedł na klatkę schodową z kolegą i poinformował nas, że sprzęt nie mieści się do windy i że nie wniosą go na 9 piętro. Zaproponował nam wniesienie sprzętu na 4 piętro, bo podobno na tyle pozwala mu BHP.
Na taką informację stanowczo stwierdziliśmy, że nigdzie nie ma informacji o limicie pięter lub o zapewnieniu, że towar mieści się do windy i jeśli nie wniosą to towaru nie przyjmujemy. Na to panowie kiwnęli tylko głowami i krótko mówiąc sobie poszli.
Jeszcze tego samego wieczoru odbyliśmy wizytę w sklepie, gdzie okazało się, że dostawca wpisał w protokole, że wniósł towar do mieszkania i dopiero tam odmówiliśmy podpisania protokołu co było oczywiście kłamstwem. Pracownica sklepu poinformowała nas że "logistyka i sklep to dwa odrębne działy" i nie może nam pomóc, ale zgłasza sprawę. Poinformowała nas również, że możemy porozmawiać z kierownikiem sklepu kolejnego dnia, co też uczyniliśmy.
Kierownik co prawda nie powiedział nam nic nowego, tylko nas przeprosił i zapewnił, że ponownie podejmą próbę dostarczenia towaru.
Następna próba wniesienia tej nieszczęsnej lodówki miała nastąpić 10.12.2019 (10 dni po zakupie). Dostawca zadzwonił o 10 rano, że mogą podjąć próbę wniesienia lodówki. Nasza odpowiedź nie powinna dziwić: została wykupiona usługa wniesienia w godzinach popołudniowych i o takiej porze oczekujemy dostawy. Szanowny Pan dostawca zapewnił, że zadzwoni po południu.
Jak łatwo się domyślić, żadnego telefonu nie było, 11 grudnia również. Mimo telefonów na infolinię, gdzie zapewniano, że zajmą się sprawą, nic się nie zmieniło.
Dziś(12 grudnia), kiedy znów nie otrzymaliśmy żadnego telefonu nie pozostało nam nic innego, jak udać się do sklepu i zerwać umowę z powodu niedostarczenia towaru (musieliśmy to zrobić w ciągu 14 dni, gdyż był to zakup na raty i po prostu nie mieliśmy zamiaru opłacać raty zanim nie dostaniemy sprzętu).
Tak więc szczerze odradzam zakupy w tym sklepie, szczególnie z ich usługami, których potem nie wykonują jeśli tylko pojawią się jakieś schody ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Lepiej zamówić towar kurierem i zatrudnić kilku kolegów, którzy pomogą Wam wnieść sprzęt do mieszkania. Może i trochę się namęczycie, ale na pewno będzie Was to kosztować mniej nerwów i wizyt w sklepie.
Teraz lecę szukać innej lodówki w innym sklepie. Pozdrawiam!
Komentarze (135)
najlepsze
Lodówka zamówiona przez net z ratami + wniesienie za 1 zł. Panowie przyjechali jak było umówione, wnieśli na wysoki parter i podjęli 2 próby wniesienia na piętro ale mam bardzo wąskie schody - nie dali rady na zakręcie.
Dostałem ultimatum : zostawiamy na parterze i Pan podpisuje lub zabieramy z adnotacją ,że wniesienie niemożliwe.
Wkurzyłem się ale podpisałem i przez pewien portal z ogłoszeniami
Mietków za 100zł nie obowiązuje BHP raczej xD
@Artemiss: wystarczy nawet wersja budżetowa. Ostatnio czymś takim sam "zniosłem" pralkę do piwnicy z 2 piętra. Co prawda zniesienie różni się od wniesienia, ale jakby nie było, pralka nie jest specjalnie małym urządzeniem, no i waży lekko licząc ze 60 kg.
A teraz najlepszy kwiatek. W spektrum wyboru jest opcja by zapłacić za full serwis czyli także za podłączenie
Skoro to takie proste, to dlaczego sklepy świadczą takie usługi?
Mi to do głowy nie przyszło, nawet żeby o to zapytać. I okazało się ze koleś wkręcił te dysze jak
@Kaczus2B: kiedyś w lokalnym sklepie kupiłem lodówkę, w prawdzie "pojedynczą" ale ma dwa metry wysokości. Powiedzieli, że nie wniosą, ale pomogą wnieść - dogadaliśmy się, że kierowca ze mną wniesie ją na IV piętro. I wniósł. Bezpłatnie. Oczywiście dostał banknot do ręki, bo głupio byłoby nie dać. Mam wrażenie, że takie
Zmieniaja od razu ton. Na pake nie wchodz bo to wogole niebezpieczne jest. Pokonywanie wysokosci z ciezarem powinno sie odbywac z winda.
@Sepzpietryny:
2 lata temu miałem niemalże identyczną sytuację z
"Biorąc pod uwagę treść powyższego pisma wnoszę o:
1. Z uwagi na niewykonanie usługi w umówionym terminie wskutek czego opóźnione zostały
prace remontowe – zwrot opłaty za dostawę w kwocie 38 zł.
2. Z uwagi na niedostarczenie do dnia dzisiejszego płyt GK oraz przedstawioną próbę oszustwa
z Państwa strony – w ramach ugody proponuję jako zadośćuczynienie jedno z dwóch
rozwiązań:
a. Dostarczenie przez LEROY-MERLIN płyt
Kasę z punktu 1 zwrócili w punkcie obsługi i zaproponowali rozwiązanie 2a.
Z doświadczenia... zawsze walić pismo z DW do centrali, albo do przełożonego lub przełożonego i jego przełożonego.
Reklamacja na sklep? DW do centrali.
Skarga na "Strasznika" Miejskiego? DW do Prezydent Miasta i DW do Komendant Wojewódzki Policji.
Nauczyciel? DO Dyrektor DW Kuratorium.
Dyrektor? DO Prezydent Miasta/Rada Gminy/inny organ prowadzący szkołę DW Kuratorium.
Jakoś
Komentarz usunięty przez moderatora
Ewentualnie chodzi sie po dziale ze smartfonami i laptopami i prosi o prezentacje urzadzen marek manta oraz fredy kruger i manz. Jest duza szansa ze podczas prezentacji ten sprzet padnie.
Najlepiej zagadc, ze somsiad ma porzadny smartfon MyPhona i chcemy mu zaimponowac Manta.
No chyba, ze majo wylacznosc
@fullmonty: Nie sprzedajemy sprzętu tego typu. Wszystkie produkty, które nie są oznaczone jako outlet są nowe i pochodzą prosto z oficjalnej dystrybucji Producenta. Jeśli otrzymałeś towar, z którym coś jest nie tak to podaj nam numer swojego zamówienia. Sprawdzimy o co chodzi.
@tranzystorpl: Przykro nam z tego powodu, takie sytuacje nie mieszą się w standardach naszej obsługi. Prosimy, podaj nam numer swojego zamówienia.
Pozdrawiamy,
Zespół OleOle!