Drogi Wykopowiczu
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
+945
pokaż komentarz
mężczyźni już walczyli na niezliczonych wojnach, teraz czas wysłać baby, my zostaniemy w domach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+644
pokaż komentarz
@no_49: W sumie ciekawe jak by wyglądały wojny w wykonaniu bab. Idę o zakład, że byłyby dużo bardziej brutalne i chaotyczne.
+553
pokaż komentarz
@no_49: ta i się pokłócą że są tak samo ubrane
+177
pokaż komentarz
@UberKatze: jak możesz wątpić w geniusz taktyczny kobiet (╯︵╰,)
+5
pokaż komentarz
@no_49: w dobie wszechobecnej ekologi, tylko prawdziwa kobieca siła nas wyzwoli.
+45
pokaż komentarz
@Menglomerat: @UberKatze: przeczuwam że pierwszym punktem do zaatakowania byłyby dostawy do sklepów z ciuchami a potem atak na rossmany itp. w końcu najważniejsze to zniszczyć morale przeciwników.
-157
pokaż komentarz
@no_49: Cóż, prawdę mówiąc, skoro wojny w przeważającej większości wywołują mężczyźni, niech sami w nich walczą ;)
A poważnie - wiele moich koleżanek ze studiów dostało wezwanie na komisję (nie wiem, dlaczego tylko część, mnie na przykład nie wzywali, a szkoda). Także niektóre kobiety powołanie jak najbardziej mogą dostać. Studiowałam farmację, więc pewnie i tak pracowałabym w lazarecie, ale broń w ręku trzymałam pewnie więcej razy niż niektórzy z wykopowych bohaterów. I nie - z trzecią falą feminizmu się nie identyfikuję, nie walczę z mężczyznami itd. Po prostu cały ten atak na "baby" jest dla mnie głupawy i niedojrzały.
+27
pokaż komentarz
@no_49: targanie za włosy, wbijanie paznokci, plaszczaki na ryj i plucie jako główny arsenał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+146
pokaż komentarz
Cóż, prawdę mówiąc, skoro wojny w przeważającej większości wywołują mężczyźni, niech sami w nich walczą ;)
@feurio: ośmielam się podejrzewać, że ci którzy je wywołują, to akurat w nich nie walczą. :P
-85
pokaż komentarz
@UberKatze: wyście nigdy o wojnie nie czytali? Kobiety były wciągane na pielęgniarki i pracę w szpitalach.
@no_49:
Nosze upychane są tu jak sardynki w puszce. Żołnierzy przynosi się i kładzie na noszach w kałużach krwi sączącej się przez ich otwarte rany. Często są owinięci od stóp do głów w bandaże ubrudzone błotem. Dwóch pułkowników umarło ostatniej nocy i nie można ich pochować. Kostnica jest wypełniona po brzegi. Zabitych żołnierzy ułożono piętrowo, a spod koców, którymi są przykryci, wystają tylko gołe stopy – pisze Gosset.
źródło: MjU5MTk2Ygs0VztnRElvHncPbz0CEGFIIBd3dkR9YlxhATV7Ahw6GntFIXsKHStFP0UoM0QBeFNjDWI1GVElAyJUEiQKXD4eIlo6MTRZIgg8UDktNFskNSJa
+280
pokaż komentarz
@no_49: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: usavsrosja.jpg
+112
pokaż komentarz
@SarahC: spoko ja będę leczył a ty weź kałacha i idź na front
-154
pokaż komentarz
@Jan3k: igły byś w żyłę nie wbił poprawnie, a coś pyerdolisz o leczeniu.
+34
pokaż komentarz
@SarahC: hehe nie mówię o żadnym leczeniu tylko o ratowniu xD wiesz co to np. KPP ?
-97
pokaż komentarz
Jan3k 8 min. temu via Wykop Mobilny (Android)
@SarahC: spoko ja będę leczył
Jan3k 1 min. temu via Wykop Mobilny (Android)
@SarahC: hehe nie mówię o żadnym leczeniu
zgłaszam za mutlikonto( ͡º ͜ʖ͡º)
+27
pokaż komentarz
@SarahC: ohahhaaha zglaszaj
+21
pokaż komentarz
@SarahC: jeszcze screeny zrób
+2
pokaż komentarz
@SarahC: robiłaś rko pewnie nie wiesz co to jest, więc się nie wypowiadaj KOBIETO
-74
pokaż komentarz
@Jan3k: Geniuszu rko w każdej szkole lic obowiązkowo się przechodzi. Wcześniej na PO (przysposobienie obronne). Można też na kursach wyłapać, meh. 2/10 bo odpisałam.
+8
pokaż komentarz
@SarahC: a wiesz co to KPP?
0
pokaż komentarz
@SarahC: szukaj w internetach
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+27
pokaż komentarz
@SarahC: dziewczynko ratowałem ludzi z wypadków np.
źródło: IMG_20160727_132402.jpg
+125
pokaż komentarz
Aż mi się przypomniał węgierski kierowca wk@!@iony na ciapatych przed Calais
źródło: kier.png
+1
pokaż komentarz
@no_49: Jeśli jesteście użytkownikami portalu wykop, to nawet w piwnicach.
0
pokaż komentarz
@UberKatze: najpierw między sobą by się żarły( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@no_49: jestem za
0
pokaż komentarz
@feurio: jeżeli kobieta czerpie tyle samo lub więcej ze społeczeństwa niż facet to powinna być gotować walczyć za to a nie czekać aż robotę zrobią faceci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
co do trzymania broni to się nie martw, jestem żołnierzem rezerwy. I za mundurem chłopy sznurem też brzmi dobrze. xD
-4
pokaż komentarz
@Jan3k: Jesteś strażakiem. Umiesz poprawnie zrobić wkłucie?
-1
pokaż komentarz
@UberKatze: Wszystkie by się nawzajem pozabijały. I to przed dotarciem na front
-3
pokaż komentarz
@no_49: Tylko, że jak my wrócimy z tej wojny to my chcemy mieć do czego wracać, a wy doprowadzicie te domy i mieszkania do ruiny.
-2
pokaż komentarz
@moocker: ale męźczyźni je wywołują i wysyłają bogu ducha winnych facetów do walki o czyjś kompleks wyższości i poczucia władzy nad światem. To zróbcie coś z tym, bo my tych wojen nie wywołujemy.
+4
pokaż komentarz
W sumie ciekawe jak by wyglądały wojny w wykonaniu bab. Idę o zakład, że byłyby dużo bardziej brutalne i chaotyczne.
@UberKatze: Raczej by się bardzo szybko skończyły w momencie odkrycia, że na froncie nie ma cieplej wody i zabrakło podpasek.
+9
pokaż komentarz
@Jan3k: Ty chcesz na wojnie robić RKO i pomagać mając wyszkolenie KPP? XDDDD Turbostrażak wykryty.
Nie masz zielonego pojęcia na temat wojennych realiów.
A jak już przyznajesz się do bycia strażakiem, nawet jeżeli jesteś ochotnikiem, to reprezentuj godnie mundur swoimi wypowiedziami.
-2
pokaż komentarz
@SarahC: tyś ominęła wszystkie lekcje z czytania ze zrozumieniem?
0
pokaż komentarz
@feurio: głupi atak często jest odpowiedzią na głupie zaczepki :)
+1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: wiadomix, kobiety to mistrzynie utrzymania czystości, kto dzielił mieszkanie z różową w cyrku się nie śmieje
0
pokaż komentarz
@feurio: głupi atak często jest odpowiedzią na głupie zaczepki :)
-2
pokaż komentarz
@maxoxo: spoko daj fote żebym wiedział kogo zostawić
-2
pokaż komentarz
@wojskowy-onanista1: od kiedy straż robi wkłucia? XD
+5
pokaż komentarz
@no_49: mnie ciekawi ilu z boldupiących tu stulejaży odbyło służbę wojskową( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@no_49: trzeba im zrobić dyskryminacje pozytywna
-2
pokaż komentarz
@MEKORRO: nie wiem ale się domyślam
0
pokaż komentarz
skoro wojny w przeważającej większości wywołują mężczyźni
@feurio: Gdyby tylko kobiety miały prawo głosu i jakoś mogły wpływać na to kto i czy w ogóle te wojny wywołuje... To mężczyźni maja iść na śmierć, bo wojnę wywołał człowiek o tej samej płci, którego nigdy na oczy nie widzieli? To jest poziom logiki kogoś po studiach wyższych? Poziom etyki skazującej tysiące ludzi na śmierć, bo mają podobne cechy z prowodyrem? Czy może zwykła hipokryzja i racjonalizowanie sobie własnego krycia dupy?
-5
pokaż komentarz
@no_49: ja dzieliłam z pięcioma - porządek był zawsze. Jak wprowadził się jeden facet - to chlewu nie szło ogarnąć. Brakowało tylko by srał na podłogę i szedł dalej. A jak sprowadził dwóch kumpli, to już wprowadzałyśmy procedurę używaną przy skażenu biologicznym.
0
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: cóż, wychodzi na remis
-5
pokaż komentarz
@no_49: na remis? 5 dziewuch przez rok bez problemu utrzymywało porządek, a jeden chlewiarz to remis?
Czyli to jesteście takimi prosiakami, że na jednego syfiarza potrzeba 5 osób do ogarnięca chlewu?
-1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: nadal uważam, że remis
-1
pokaż komentarz
@no_49: no to fatalnie świadczy o Tobie i robisz paskudną robotę dla niebieskich pasków.
0
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: zresztą jeden przypadek jak z jaskółką, wiosny nie czyni
+1
pokaż komentarz
@feurio: tutaj Twój głos rozsądku będzie zminusowany. To post dla wykopkowych mizoginow podnieconych tym że można sobie pojechać po kobietach. I ponarzekać jak bardzo biały mężczyzna jest teraz dyskryminowany. I że feminizm to g****. Nie popieram tego co teraz odwolaja skrajne lewicowe feministki ale dobrze wiem że gdyby nie feminizm kobiety dalej musiałby słychać swoich mężów braci ojców i i byłyby kompletnie ubezwłasnowolnienione. Na samą myśl że mogłabym być zależna od takiego kogoś jak część tych facetów wpisujących te swoje brednie tutaj robi mi się słabo.
-3
pokaż komentarz
@no_49: Każda z dziewczyn z którymi mieszkałam - mieszka teraz z facetem. Skarżą się na to samo. Wokoł mnie co jakiś czas przewija się wątek, że ciągle któraś sprząta, bo facet, mąż czy brat, tylko bajzel robi i idzie dalej. Sama niedawno kopnęłam w dupe faceta, bo jak zobaczyłam jaki on ma syf w mieszkaniu. Nikt nie mówi, że każde mieszkanie ma być zrobione na błysk, a jak nie zabierzesz kubka czy talerza od razu tylko za 2-3 a nawet 5 godzin, to nie ma tragedii. Jak masz bajzel w prywatnej przestrzeni - Twoja sprawa. Może tak lubisz. Jeżeli mieszkasz z kimś - to warto uszanować się wzajemnie i razem dbać o to by chociaż nie było syfu.
-7
pokaż komentarz
Kobiety były wciągane na pielęgniarki i pracę w szpitalach.
@SarahC: A także:
- na kurierów
- na kucharki
- do wytwarzania amunicji
- do komunikacji
- do sprzątania
- jako szpieg, najczęściej używany do romansowania z wrogiem i wyciągania informacji przez łóżko
Rzadziej do normalnej walki na froncie, od tego zawsze było męskie mięso armatnie. Mężczyźni zawsze ginęli na polu walki, byli okaleczani, torturowani i widzieli jak to samo działo się innym, często braciom, ojcom i przyjaciołom z dzieciństwa. Niektórym "udało się" przeżyć, mogli wrócić do domów, do swoich żon i rodzin (miałem tu napisać coś innego, ale sobie daruję), gdzie musieli zmagać się z horrorami tego co przeżyli. Często w izolacji od świata, bo nikt nie mógł ich zrozumieć, ich żony odchodziły do innych, bardziej stabilnych mężczyzn, zabierając ze sobą dzieci. Jak się to kończyło? Kolejną ofiarą wojny.
I maczeta mi się w kieszeni otworzyła, gdy kiedyś przeczytałem wysryw jakiejś feministki, która stwierdziła, że prawdziwymi ofiarami wojny są kobiety, bo giną na nich ich mężowie, bracia i ojcowie. To pewnie dlatego tyłu polskich żołnierzy wracających z wojny zastało swoje żony z blond bachorami o niebieskich oczach.
-3
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: ja też mógłbym mnożyć przykłady, po prostu powielasz mit, że kobiety nie pierdzom i nie śmiecą, nie brudzą i są aniołami a faaaaceeeet to świnia jak śpiewa Big Cyc
0
pokaż komentarz
@Jan3k:
od kiedy straż robi wkłucia? XD
Dałam Ci do zrozumienia, żebyś się nie wypowiadał na temat leczenia i ratowania, skoro jesteś strażakiem.
-2
pokaż komentarz
@no_49: nie, nie uważam aby kobiety były wszystkie czyścioszkami, ale mężczyźni przykładem nie świecą.
+3
pokaż komentarz
@feurio: spokojnie,połowa tu obecnych krzyczy jak poj%##na, a jedyne co moga zrobić to z karabnkiem na wodzie za stodoła pobiegać. Nie wiem skad ta wielka nagonka na kobiety. Ci wszyscy stulejarze i przegrywy sami siedza, piszą i tworzą jakąś wielka nagonke na meżczyzn, po czym sie zapierają że oni nie nedą walczyć za ksieżniczki. I bardzo dobrze, bo wiekszość z nich ksieżniczki zna tylko z komiksu albo z redtuba, poza tym trudno walczyć zza komputera w pownicy u rodziców :)
-1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: dajesz remis i się grzecznie rozchodzimy
-4
pokaż komentarz
@feurio: W sumie odkąd mężczyźni biorą aktywny udział w wychowywaniu dzieci mamy najdłuższy okres pokoju w Europie. Można dojść do wniosku, że to kobiety wywoływały wojny poprzez stosowanie błędnych metod wychowawczych.
@MadeleineDawson @SarahC
-5
pokaż komentarz
@MadeleineDawson
@Bobek1234
@wojskowy-onanista1
@SarahC
@feurio: Za nowoczesne metody wychowawcze tzw. 'bezstresowe wychowanie' odpowiadają mężczyźni. Coś na co kobiety nie mogły wpaść, psując przez tysiące lat ludzkość.
-1
pokaż komentarz
@Aedemkun: Ten aktywn udział wciąż pozostawia wiele do życzenia, ale jest dużo lepiej.
@no_49: nie, nie "daję" remisu, bo to przyznanie racji błędom w logice. Aczkolwiek się rozchodzimy.
-1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: Oczywiście, że tak jest. Dlatego powinno się dążyć do zniszczenia znaczenia płci.
-1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: nie ma opcji, czyli dajesz za wygraną
-2
pokaż komentarz
@no_49: Chciałbyś.
-1
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: nie chcę ale muszę przyjąć twoją bezwarunkową kapitulację
-2
pokaż komentarz
@wojskowy-onanista1: to ty się nie wypowiadaj jeśli uważasz że straż gasi tylko pożary
+2
pokaż komentarz
@Jan3k: Fotę czego i zostawić kogo? O czym Ty w ogóle do mnie piszesz? :D
+3
pokaż komentarz
@Jan3k:
A co do Twojej odpowiedzi do komentarza @wojskowy-onanista1 to chyba nie za bardzo go rozumiesz jak i całą dyskusję tutaj. Podczas wojny ze swoim KPP (tak, doskonale wiem co to jest. Też jestem strażakiem z prawie 9 letnim doświadczeniem w jednej z jednostek PSP z największym obciążeniem wyjazdami na strażaka według statystyk komendy głównej) nie zrobisz praktycznie nic poza ewentualnym tamowaniem krwotoków.
Podczas wojny po pierwsze nie będziesz działać jako strażak na froncie, chyba że dostaniesz powołanie do wojska, ale wtedy będziesz wojskowym, a nie strażakiem. Jako strażak jedyne lekarstwo jakie możesz podać to tlen medyczny i jedyną umiejetność z zakresu ratownictwa medycznego jaką posiadasz to tamowanie krwotoków. Na tym Twoje kompetencje się kończą i niezbyt wiele wnoszą. Tym bardziej, że stazę taktyczną założy każdy.
W dodatku na wojnie ludzi "nie rokujących" się nie ratuje. Wojna pod względem medycznym to jeden wielki wypadek masowy. Robisz triage i lecisz z tymi, których jesteś w stanie uratować.
+2
pokaż komentarz
@Jan3k: pomagałeś? W jaki sposób robiąc zdjęcia?
0
pokaż komentarz
@no_49: przyjąć kapitulację możesz, gdy zobaczysz białą flagę. A tego z mojej strony nie zobaczysz.
Stosuję ulubioną zasadę, bo ta dyskusja jest już żałosna i absurdalna, a nie będę się zniżać do twojego poziomu, bo pokonasz mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam i żegnam.
0
pokaż komentarz
@no_49: przyjąć kapitulację możesz, gdy zobaczysz białą flagę. A tego z mojej strony nie zobaczysz.
Stosuję ulubioną zasadę, bo ta dyskusja jest już żałosna i absurdalna, a nie będę się zniżać do twojego poziomu, bo pokonasz mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam i żegnam.
0
pokaż komentarz
@no_49: przyjąć kapitulację możesz, gdy zobaczysz białą flagę. A tego z mojej strony nie zobaczysz.
Stosuję ulubioną zasadę, bo ta dyskusja jest już żałosna i absurdalna, a nie będę się zniżać do twojego poziomu, bo pokonasz mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam i żegnam.
-2
pokaż komentarz
@MadeleineDawson: po prostu uciekasz i zasłniasz się argumentami o absurdalności etc. cykor i tyle
0
pokaż komentarz
@feurio: Gdyby nie kobiety to by się mężczyźni nie rodzili. To wasza wina
więcej komentarzy(63)
+608
pokaż komentarz
Można by zaskarżyć do RPO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+250
pokaż komentarz
@Myrten: pewnie się wstawi jak ostatnio ws dyskryminacji mężczyzn na saunach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+118
pokaż komentarz
@Myrten: https://takajestprawda.wordpress.com/2013/12/23/dyskryminacja-mezczyzn-nikomu-nie-przeszkadza/ już zaskarżone
Tu odpowiedź Pitery https://takajestprawda.wordpress.com/2014/09/12/list-od-pitery-w-sprawie-dyskryminacji-mezczyzn/
-8
pokaż komentarz
@Myrten: Jedyne co mi sie w oczy rzuca to ten mega CYC u tej baby ze zdjęcia
-37
pokaż komentarz
@Myrten: Co? To, że w zależności od rocznika i braków, studentki psychologii, medycyny, farmacji, informatyki, telekomunikacji dostają wezwania na komisję wojskową i otrzymują książeczki wojskowe?
Żeby nie było - to nie ja Cię zminusowałam, więc i Ty tego nie rób.
+1
pokaż komentarz
@Myrten: ale tu nie ma interesu dla PO żeby on miał interweniować.
+13
pokaż komentarz
@vincent38 ja pitolę! Ta odpowiedź Pitery to gorsze niz rak. (-‸ლ)
-1
pokaż komentarz
@Myrten kurde tylko że w przypadku wojny z Włochami, Hiszpania lub arabami, hindusami, afryką założę się że p0lki dobrowolnie by się poddawały aby zostawać seksualnymi niewolnicami dobrowolnie rozkładając nogi. Egzotyczna przygoda #logikarozowychpaskow
+1
pokaż komentarz
@vincent38: http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/311162-kukiz15-alarmuje-ws-mieszkania-pitery-ruch-domaga-sie-powolania-komisji-sledczej-badajacej-sprawe-reprywatyzacji
+1
pokaż komentarz
https://takajestprawda.wordpress.com/2013/12/23/dyskryminacja-mezczyzn-nikomu-nie-przeszkadza/ już zaskarżone
Tu odpowiedź Pitery https://takajestprawda.wordpress.com/2014/09/12/list-od-pitery-w-sprawie-dyskryminacji-mezczyzn/
@vincent38: obiektywnosc przeslanek moze TYLKO SAD ustalic. Pitera napisala wyraznie "moim zdaniem nie ma obiektywnych przeslanek". To w koncu jej zdaniem czy obiektywnie? Bo kazde zdanie osobiste NIE JEST obiektywne.
-1
pokaż komentarz
@wojskowy-onanista1: Jak kobieta nie chce mieć nic wspólnego z wojskiem może nie wybierać tych kierunków. Co ma zrobić mężczyzna, który nie chce mieć nic wspólnego z wojskiem?
Już nie wspominam, że psycho-loszka będzie siedziała w spokoju, od czasu do czasu rozmawiając z żołnierzami, którym życie się skończyło, bo stracili nogi.
-2
pokaż komentarz
@vincent38:
Jak kobieta nie chce mieć nic wspólnego z wojskiem może nie wybierać tych kierunków
Wiesz, to kwestia powołania. Ja czułam powołanie na medycynę...
Już nie wspominam, że psycho-loszka będzie siedziała w spokoju, od czasu do czasu rozmawiając z żołnierzami, którym życie się skończyło, bo stracili nogi.
Zadanie dla Ciebie - poczytaj, czym zajmuje się psycholog w czasie konfliktu zbrojnego.
+1
pokaż komentarz
@wojskowy-onanista1: Pewnie siedzi w okopie z karabinem, żeby rano szturm przeprowadzić.
-2
pokaż komentarz
@vincent38: Nie zgaduj, tylko poczytaj.
Poza tym, gwarantuję Ci, że nawet w czasach pokoju ten zawód nie jest tematem do żartów, ponieważ jest cholernie obciążający psychicznie.
więcej komentarzy(3)
+439
pokaż komentarz
Bęgowskiego też powołają? Czy znów się cwaniaczek wywinie przebierając się za babę? Tak jak wyłudził babską emeryturę.
źródło: bi.im-g.pl
+87
pokaż komentarz
@Ponzi: tez sie przebieram za babe
+215
pokaż komentarz
@czikita1337: ale po co od razu przebierac? Ubior to kontrukt spoleczny, tak naprawde nie ma podzialu na plec. Mozna czuc sie kobieta i ubierac sie tak, jak sie chce. Liczy sie kobieca dusza, a nie wyglad! Zaden homofob nie ma prawa cie oceniac!
+117
pokaż komentarz
A to działa też w przypadku emerytury? Że jak w wieku 60 lat pójdę i powiem że się czuje babą to mnie wcześniej puszczą na emeryturę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-136
pokaż komentarz
XXI wiek, a na vipok.ru transpłciowość to nadal "przebieranie się za babę".
Eh...
https://www.msdmanuals.com/home/mental-health-disorders/sexuality-and-sexual-disorders/gender-dysphoria-and-transsexualism
+36
pokaż komentarz
A to działa też w przypadku emerytury?
@Rafixo: w przypadku bęgowskiego zadziałało, próbuj
https://fakty.plportal.pl/artykuly/polska-tylko-u-nas/begowski-zmienil-plec-przybral-nazwisko-anna-grodzka-i-odszedl-na
+21
pokaż komentarz
@liskowskyy: ale czemu linkujesz stronę publikowaną przez firmę farmaceutyczną? :D Te hormony trza jakoś opchnąć, pamiętasz?
+2
pokaż komentarz
@liskowskyy: ale nie minusuj tylko odpowiedz :D
-3
pokaż komentarz
@recoba3000 To nie mój minus ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: toniemoje.png
+11
pokaż komentarz
@liskowskyy zminusowali Cię no ale transwestytyzm i transpłciowość to w psychiatrii odmienne sprawy (dotyczące dysfunkcji seksualnych).
@recoba3000 na życzenie mogę wrzucić stosowny fragment z podręcznika akademickiego psychiatrii.
-1
pokaż komentarz
@czikita1337: To nic strasznego
Wszyscy to robią
0
pokaż komentarz
@Ponzi: Gdzie się kończy ta hucpa z "identyfikacjami"? Skoro chłop założy perukę i jest oficjalnie babą, to czy ja mogę identyfikować się jako 20 latek (czuje się młodo) i być zwolniony z PITu?
+1
pokaż komentarz
@piepsze: Tego już próbował jeden w skandynawii. Sąd orzekł, że nie można wymazać lat, które zyles poza tymi 20toma. Czy np miałby być skreślony etap gdy studiowales i odebrać Ci tytuł? Z tego też powodu odmówiono zmiany daty urodzenia, tudzież wieku.
0
pokaż komentarz
@Ponzi: Też o tym myślałem ale wydaje się, że jego/jej emerytura powinna być wyliczona w następujący sposób. Przechodzisz w wieku jaki wskazuje Twoja aktualna płeć ale wysokość masz liczona wg wskaźników odpowiednich dla Twojej płci w każdym roku. W ten sposób brakujące kilka lat dla mężczyzny należałoby policzyć jako 0 dochodu i tym sposobem mocno obniżyć świadczenie.
-1
pokaż komentarz
@AndrzejZWorkiemCementu: Ale lata, które powinien Grodzka pracować na emeryturę można wymazać.
-2
pokaż komentarz
z podręcznika akademickiego psychiatrii.
@MolibdenowyTadeusz: no raczej, a z jakiego innego? :D
0
pokaż komentarz
XXI wiek, a na vipok.ru transpłciowość to nadal "przebieranie się za babę".
@liskowskyy: nawet w XXVII wieku u ludzi płcie będą dwie, a reszta "płci" to dysfunkcje powyższych
0
pokaż komentarz
@Ponzi: Słuchaj jeśli sąd uzna, że jesteś kobietą to będziesz miał wcześniejszą emeryturę i nie będziesz powołany do wojska. Jednak to nie jest tak, że idziesz do sądu i mówisz, hej przebrałem się za babę proszę przyklepać.
więcej komentarzy(7)
+278
pokaż komentarz
źródło: xdd.jpg
+108
pokaż komentarz
@Mayki: Idealny obrazek. Wymiera ostatnie pokolenie ludzi pamiętających wojnę, to i się ludziom we łbach kitwasi z tego dobrobytu. Wymyślają sobie jakieś sztuczne problemy gendery, lgbt, feminzmy, zapominając o najważniejszym.
-63
pokaż komentarz
@Ponzi:
źródło: MjU5MTk2Ygs0VztnRElvHncPbz0CEGFIIBd3dkR9YlxhATV7Ahw6GntFIXsKHStFP0UoM0QBeFNjDWI1GVElAyJUEiQKXD4eIlo6MTRZIgg8UDktNFskNSJa
+69
pokaż komentarz
@SarahC: leczyć po lazaretach a latać po okopach to trochę inna sprawa. Tak samo żołnierze nie traktowali na równi i wyśmiewali mężczyzn z dala od frontu robiących w logistyce gdy tamci mówili że biorą udział w wojnie.
-22
pokaż komentarz
@Ponzi:
Wymyślają sobie jakieś sztuczne problemy gendery, lgbt, feminzmy, zapominając o najważniejszym.
Chyba lepiej, żebyście mieli takie problemy, niż zastanawianie się, czy doczekasz wieczornego srania czy może zastrzelą Cię pod płotem.
I co jest tym "najważniejszym"?
@piotrlionel:
Dwie minuty szukania, to zaledwie parę nazwisk. Masz wolne w szkole, możesz poszukać więcej. Danuta Gałkowa, Danuta Siedzikówna, Irena Iłłakowiczowa, Irena Tomalak, Antonina Tomaszewska, Aniela Krzywoń, Janina Łada-Walicka, Maria Wittek, Wanda Gertz, Helena Grabska, Stefania Kudelska, Wanda Lechowin, Stanisława Paleolog, Leopoldyna Stawecka, Halszka Wasilewska, Zofia Łazor, Zofia Kodrębska, Halina Jabłońska, Helena Wolińska (tak, wiem, kontrowersyjna), Janina Lewandowska, Grażyna Lipińska, Aleksandra Zagórska, Anna Zakrzewska, Elżbieta Zawacka, Joanna Żubr, Emilia Gierczak, Helena Junkiewicz, Janina Błaszczak, Bronisława Wysłouchowa, Krystyna Bełżyńska, Wanda Broszkowska-Piklikiewicz, Irena Sendlerowa, Maria Babicka-Zachertowa, Halina Beisertówna, Maria Piskorska, Anna Podgórska, Ada Sadowska, Balbina Świtycz-Widacka, Władysława Krysiewicz, Bogumiła Noiszewska, Julianna Postek, Jadwiga Długoborska, Lucyna Radziejowska, Maria Rogozińska, Jadwiga Sałek-Deneko, Aleksandra Skłodowska, Maria Marta Kazimiera Wołowska, Zofia Baniecka, Irena Adamowicz, Wanda Krahelska, Józefa Lis-Błońska, Władysława Chomsowa, Wiktoria Ulma, Adolphine Pfeiffer, Matylda Getter, Emilia Plater, Magda Rusinek, Helena Bujwid-Trzebicka
-1
pokaż komentarz
@piotrlionel: Taki był podział ról. Myślę, że można się nie zgadzać z podziałem ról (np niektóre kobiety wstępowały do szeregów i też się nie zgadzały na rolę pielęgniarki, a niektóre wyjeżdżały (francja np)(faceci też) ale pisanie, że kobiety w ogóle nie brały udziału w wojnie z takim chamstwem jak to zrobili w 1/2 komentarzu to już zalatuje grubo szytą ignorancją albo niewiedzą. Jest od cholery materiałów na necie wystarczy poszukać. :V Ja tam się nigdy nie lubiłam uczyć o wojnie ale nawet ja wymienię parę kobiet z powstań. :V
Zresztą wystarczy oglądnąć zdjęcie warszawy. Nikt nie miał sielanki.
no_49 6 godz. temu via Wykop Mobilny (Android)
+191
mężczyźni już walczyli na niezliczonych wojnach, teraz czas wysłać baby, my zostaniemy w domach
źródło: i.ytimg.com
+17
pokaż komentarz
@KRISSVector: sprawdziłem początek i widzę sanitariuszki. Dodatkowo będę wredny bo to nie front i nieregularna armia czyli powstanie lub AK. Do regularnej armii nie wcielano kobiet na front bezpośredni z karabinami. I to co najlepsze podajesz kilka nazwisk które trzeba znaleźć w necie. Jako że szkole skończyłem jakiś czas temu, a interesuje się historią to polecam zobaczyc cmentarze wojskowe. Po imionach i nazwiskach będziesz w szoku ...
+7
pokaż komentarz
@SarahC: nie napisalem że nie walczyły. I chwała że były sanitariuszkami bo jakby chłop miał się opiekować to chyba ludzie by sami woleli ginąć w lazaretach.
-15
pokaż komentarz
@piotrlionel: Nie ja Cię minusuję, żeby nie było.
sprawdziłem początek i widzę sanitariuszki.
To źle sprawdziłeś, Piotrze. Przeczytaj cały artykuł na Wikipedii, nie tylko pierwsze zdanie.
bo to nie front i nieregularna armia czyli powstanie lub AK. Do regularnej
Troszkę się pomyliłeś w tym zdaniu.
. I to co najlepsze podajesz kilka nazwisk które trzeba znaleźć w necie. Jako że szkole skończyłem jakiś czas temu, a interesuje się historią to polecam zobaczyc cmentarze wojskowe. Po imionach i nazwiskach będziesz w szoku ...
Mirku, nazwiska z cmentarzy wojskowych też trzeba "znaleźć w necie".
+4
pokaż komentarz
@KRISSVector: no nie bardzo. wystarczy się na te cmentarze przejść. Np w Polsce i w Europie. Zobaczyć połać ziemi pokryta krzyżami lub zbiorowa mogile i 1000 nazwisk.
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: jednak oczywiście nie wiem wszystkiego. Powyższe zostało oparte na doświadczeniach organoleptycznych ( ͡° ͜ʖ ͡°). Żeby nie było że stosuje chłopski rozum -> tego się brzydzę ( ͡º ͜ʖ͡º)
+6
pokaż komentarz
@KRISSVector: wrzuciłeś listę 30 nazwisk to może jeszcze oblicz jaki to procent żołnierzy i czy na pewno to czegokolwiek dowodzi
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: nieprawda. zapraszam do Szczecinka na Cmentarz Zdobywców Wału Pomorskiego.
-8
pokaż komentarz
@bezloginumordko: Wrzuciłam listę tylko 30 nazwisk, z poprzedniej dyskusji w innym wątku. Wyraźnie napisałam, że to dwie minuty szukania i nie mam czasu na więcej. Wikipedia jest do Twoich usług. Pisałam do młodziutkiego Piotrka (naprawdę młodziutki, '94 rocznik), który twierdził, że kobiety nie latały w okopach.
-6
pokaż komentarz
@motorcycleman: Co "nieprawda", Mirku?
-1
pokaż komentarz
Mirku, nazwiska z cmentarzy wojskowych też trzeba "znaleźć w necie".
@KRISSVector: to nieprawda. wystarczy się bujnąć na pierwszy lepszy
-7
pokaż komentarz
@motorcycleman: Chyba nie zrozumiałeś, co napisałam, motorcyclemanie...
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: albo Ty nie zrozumiałaś @piotrlionel
;]
+1
pokaż komentarz
@motorcycleman: rozwinę, żebyś się znowu nie dopytywała o co chodzi
z ilu cmentarzy wyciągnęłaś te nazwiska? mogę Ci pokazać w jednym miejscu tablice z setkami nazwisk, gdzie próżno szukać żeńskich imion.
nie można opierać argumentacji na wyjątkach, bo to niedorzeczne. równie dobrze w wojsku na froncie walczyły niedźwiedzie - mogę Ci pokazać pomnik.
-7
pokaż komentarz
@motorcycleman: Zrozumiałam, ale Ty nadal nie zrozumiałeś mojego posta ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
z ilu cmentarzy wyciągnęłaś te nazwiska?
Pisałam, skąd i pisałam, w jakim czasie je znalazłam.
mogę Ci pokazać w jednym miejscu tablice z setkami nazwisk, gdzie próżno szukać żeńskich imion.
Znowu wychodzi Twoje niezrozumienie naszej dyskusji. Tutaj nikt nie zaprzecza, że to wśród mężczyzn było więcej walczących bezpośrednio.
Mirki, staraj się wołać mnie poprawnie, dobrze?
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: ależ ja doskonale rozumiem. to tylko Ty nie odróżniasz ochotników od przymusowego wcielenia.
po stronie męskiej było znacznie więcej ochotników. więc te 1000 nazwisk, które możesz podać to tylko nic nie znaczące wyjątki.
niedźwiedź walczący na froncie nie powoduje, że stwierdzenie "niedźwiedzie walczyły ramię w ramię z żołnierzami" jest prawdziwe. bo nie walczyły. podobnie jak kobiety nie walczyły na froncie.
lub inaczej - to, że harrier jest odrzutowym samolotem, który potrafi wystartować bez pasa startowego nie świadczy o tym, że samoloty odrzutowe tak robią. sześciopalczasty chłopiec nijak ma się do statystyki ilości palców u chłopców, bo mają po 5.
sporadycznie lub wyjątkowo - z tym bym się zgodził. to się nazywa patologia (odchył od normy)
-8
pokaż komentarz
@motorcycleman:
tylko Ty nie odróżniasz ochotników od przymusowego wcielenia.
Rozróżniam. A Ty po napisaniu tego zdania, wracasz do tematu ochotników.
A, proszę, żebyś pamiętał, jakie wtedy były czasy. Wtedy podział ról był jasny.
podobnie jak kobiety nie walczyły na froncie.
Przecież wiesz, że mało, bo mało, ale walczyły. To nie jeden niedźwiedź, ich było trochę więcej. Natomiast mniej, niż mężczyzn, ale tutaj znowu - wróć do literatury źródłowej, żeby przypomnieć sobie, jaki był w tamtych czasach podział ról.
sześciopalczasty chłopiec nijak ma się do statystyki ilości palców u chłopców, bo mają po 5.
Przykład polidaktylii jest nietrafiony, ponieważ za polidaktylię odpowiadają aberracje chromosomowe lub nieprawidłowości w genach. To zupełnie co innego, nie sądzisz?
-1
pokaż komentarz
. To nie jeden niedźwiedź, ich było trochę więcej.
@KRISSVector: podejrzewam, że gdyby wyliczyć % od populacji nieźwiedzi i kobiet, to niedźwiedzi statystycznie walczyło więcej. jak i psów.
-1
pokaż komentarz
To zupełnie co innego, nie sądzisz?
@KRISSVector: tak to inny podzbiór zbioru "patologie"
+1
pokaż komentarz
@KRISSVector: "kontrowersyjna" Helena Wolińska, dobre sobie... poza tym, ta zbrodniarka stalinowska (urodzona jako Fajgla Mindla Danielak), która m.in. oskarżała Bartoszewskiego, w GL i AL... kierowała biurem Sztabu, a już od 1 sierpnia 1944 była w MO... w kadrach. W ogóle zestawienie Wolińskiej w jednym ciągu nazwisk z Siedzikówną... Aż reszty nie będę sprawdzał.
0
pokaż komentarz
@KRISSVector: czyli rzucasz jakąś tezę a sprawdzenie czy jest ona zgodna z prawdą należy do mnie bo ty nie masz czasu-wspaniały pomysł szkoda tylko, że strasznie głupi
0
pokaż komentarz
Zresztą wystarczy oglądnąć zdjęcie warszawy. Nikt nie miał sielanki.
@SarahC: To pokaz zdjecie Poznania. Nie kazdy jest taka oferma losu zeby wszczynac powstanie majac trzy pistolety i osiem nozy w nadziei ze wkroczy zbawienna Armia Czerwona i dokonczy to co my zaczelismy. Raz idiotyzm, dwa naiwnosc.
0
pokaż komentarz
@verul: Nie nadążam za waszym tokiem myślowym. Jak się ma zdjęcie zbombardowanej warszawy do poznania i po co budujesz na tym ad argumentum. + Jak ma się poznań do kobiet, które chciały iść do wojska albo z przymusu zostały wcielone na pielęgniarkę? Bo o tym był mój komentarz.
Nie kazdy jest taka oferma losu zeby wszczynac powstanie majac trzy pistolety i osiem nozy
Co to ma do mnie? To brzmi tak jakbyś mi zarzucał organizacje powstania z ośmioma nożami.
0
pokaż komentarz
@SarahC: Podalas przyklad warszawki czyli miasta nieudacznikow.
Poznan swoje powstanie wygral.
-1
pokaż komentarz
@motorcycleman:
podejrzewam, że gdyby wyliczyć % od populacji nieźwiedzi i kobiet, to niedźwiedzi statystycznie walczyło więcej. jak i psów
A ja bym tak nie podejrzewała.
tak to inny podzbiór zbioru "patologie"
Nie, jeśli polidaktylia wynika z nieprawidłowości genetycznej, która nie wpływa na żaden inny aspekt funkcjonowania.
@puchtek:
Aż reszty nie będę sprawdzał.
Twój wybór. Ale z jakiegoś powodu zechciałeś się tym ze mną podzielić.
"kontrowersyjna" Helena Wolińska,
Podałam ją jako przykład kobiety, która walczyła. Zaznaczyłam, że później nie była dobra, to komunistyczna zbrodniarka i osobiście się nią brzydzę i zastanawiam, co trzeba mieć zamiast serca, by postępować jak ona. A Tobie radzę zerknąć do komentarza źródłowego, w którym piszę, że przyklejam swój inny komentarz i nie będę go edytować.
@bezloginumordko:
czyli rzucasz jakąś tezę a sprawdzenie czy jest ona zgodna z prawdą należy do mnie bo ty nie masz czasu-wspaniały pomysł szkoda tylko, że strasznie głupi
Tak, poszukaj sobie. Możesz też zerknąć do książki "Różnice indywidualne. Historia, determinanty, zastosowania" Jan Strelau, Wydawnictwo Naukowe Scholar 2015 - rozdział: 3, 4, 5, 6, 7, 8. Oczywiście polecam całą pozycję, warto.
-1
pokaż komentarz
A ja bym tak nie podejrzewała.
@KRISSVector: a ja tak 1:1
która nie wpływa na żaden inny aspekt funkcjonowania.
@KRISSVector: posiadanie 6 palców wpływa na wiele aspektów funkcjonowania. poza tym to była jedna z wymienionych patologii. możesz ją pominąć, jeśli Ci nie pasuje i odnieś się do reszty, którą niepełnosprytnie pominęłaś ;P
0
pokaż komentarz
Tak, poszukaj sobie. Możesz też zerknąć do książki "Różnice indywidualne. Historia, determinanty, zastosowania" Jan Strelau, Wydawnictwo Naukowe Scholar 2015 - rozdział: 3, 4, 5, 6, 7, 8. Oczywiście polecam całą pozycję, warto.
@KRISSVector: przewrotna "logika" w takim razie jak twierdze, ze kobiety stanowiły 0,0000000035 % żołnierzy podczas wojny ale to musisz sobie sama sprawdzić źródło bo mi się nie chce ale póki nie sprawdzisz i udowodnisz, że jest inaczej traktuj to jako fakt.
-2
pokaż komentarz
@motorcycleman:
a ja tak 1:1
Jaki niedźwiedź, oprócz Wojtka, brał udział w wojnie?
posiadanie 6 palców wpływa na wiele aspektów funkcjonowania
Nie zrozumiałeś. Chodzi o funkcjonowanie organizmu.
którą niepełnosprytnie pominęłaś
Nie znam się na samolotach, dlatego nie wypowiedziałam się na ten temat. Resztę skomentowałam. I proszę, pilnuj słownictwa.
@bezloginumordko:
.przewrotna "logika" w takim razie jak twierdze, ze kobiety stanowiły 0,0000000035 % żołnierzy podczas wojny ale to musisz sobie sama sprawdzić źródło bo mi się nie chce ale póki nie sprawdzisz i udowodnisz, że jest inaczej traktuj to jako fakt.
Podałam Ci źródło, wypisałam rozdziały. Jeśli będziesz wytrwały i poczekasz do wtorkowego otwarcia biblioteki i zeskanowania książki, możesz ją dostać w formacie PDF. Bez wychodzenia z domu i konieczności zakupu.
źródło bo mi się nie chce
Podałam Ci źródło literaturowe. A na sprawdzanie swoich postów nie mam czasu.
-1
pokaż komentarz
Jaki niedźwiedź, oprócz Wojtka, brał udział w wojnie?
@KRISSVector: ...a jakie kobiety oprócz wymienionych (przez Ciebie i w sieci) brały udział w walkach na froncie? niedźwiedzie jak i kobiety to zbiory zamknięte,
Nie zrozumiałeś. Chodzi o funkcjonowanie organizmu.
@KRISSVector: to wyrażaj się jasno. w dodatku od początku nie widzę co ma dalsze funkcjonowanie do stwierdzenia ile palców mają ludzie.
I proszę, pilnuj słownictwa.
@KRISSVector: pilnuję. nie moja wina, że nie rozumiesz co się do Ciebie pisze (i to nie tylko mój zarzut)
-2
pokaż komentarz
@motorcycleman:
a jakie kobiety oprócz wymienionych (przez Ciebie i w sieci) brały udział w walkach na froncie? niedźwiedzie jak i kobiety to zbiory zamknięte,
Dlaczego ciągle muszę powtarzać, że...
Szukałam tylko dwie minuty?
w dodatku od początku nie widzę co ma dalsze funkcjonowanie do stwierdzenia ile palców mają ludzie.
Podałeś ten przykład nazywając go "patologią".
pilnuję. nie moja wina, że nie rozumiesz co się do Ciebie pisze (i to nie tylko mój zarzut)
Twoje subiektywne odczucie bycia niezrozumianym nie powinno sprawiać, że przestajesz szanować rozmówcę.
-1
pokaż komentarz
Dlaczego ciągle muszę powtarzać, że...
Szukałam tylko dwie minuty?
@KRISSVector: nie zauważyłaś, że napisałem, że możesz podać 1000 nazwisk i to wciąż będą wyjątki?
armia radziecka posłała na front tylko około 2,5 tys kobiet. proporcje gdzie indziej były jeszcze mniejsze. błąd statystyczny.
Podałeś ten przykład nazywając go "patologią".
@KRISSVector: no i w czym problem?
Twoje subiektywne odczucie bycia niezrozumianym nie powinno sprawiać, że przestajesz szanować rozmówcę.
@KRISSVector: gdzie przestałem Cię szanować? czy Ty przypadkiem też nie rozumiesz rozmówców? co wskazuję nie tylko ja.
taka hipokryzja troszkę, nie? ;)
-1
pokaż komentarz
taka hipokryzja troszkę, nie? ;)
@motorcycleman: W którym miejscu, motorcycleman?
nie zauważyłaś, że napisałem, że możesz podać 1000 nazwisk
Nie napisałeś tego.
czy Ty przypadkiem też nie rozumiesz rozmówców?
Właśnie miałam zapytać o to samo Ciebie.
-1
pokaż komentarz
motorcycleman 1 dzień 10 godz. temu0
@KRISSVector: ależ ja doskonale rozumiem. to tylko Ty nie odróżniasz ochotników od przymusowego wcielenia.
po stronie męskiej było znacznie więcej ochotników. więc te 1000 nazwisk, które możesz podać to tylko nic nie znaczące wyjątki.
@KRISSVector: naprawdę, szkoda mojego czasu. to jak dyskusja ze ścianą (żeby nie powiedzieć gorzej). ciężko dyskutować jeśli ktoś nie słucha. odpadam.
więcej komentarzy(27)
+181
pokaż komentarz
To jeszczen nic
"W myśl pkt I załącznika do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 1996 r. w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet (Dz. U. Nr 114, poz. 545 z późn. zm.) do prac wzbronionych kobietom zalicza się m.in.:
1) ręczne podnoszenie i przenoszenie ciężarów o masie przekraczającej:
a) 12 kg - przy pracy stałej (lub 3 kg w przypadku kobiet w ciąży lub karmiących piersią),
b) 20 kg - przy pracy dorywczej (lub 5 kg w przypadku kobiet w ciąży lub karmiących piersią).
"
"Normy ręcznego przemieszczania określa rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 marca 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych (Dz. U. Nr 26, poz. 313 z późn. zm.), zgodnie z którym mężczyzna może:
1) podnosić i przenosić ciężar o masie nieprzekraczającej:
a) 30 kg - przy pracy stałej (na jednego pracownika),
b) 50 kg - przy pracy dorywczej (na jednego pracownika),
"
+54
pokaż komentarz
@damzal: Czyli Korwin tutaj jednak miał rację? ;]
-110
pokaż komentarz
@damzal: Wiesz, przed porodem przy wzroście 168 ważyłam 51 kg. Myślisz, że mogłabym nosić duże ciężary? Czy fizycznie dałabym radę?
Dlaczego nie możecie pogodzić się z tym, że kobieta i mężczyzna się różnią?
+129
pokaż komentarz
Wiesz, przed porodem przy wzroście 168 ważyłam 51 kg. Myślisz, że mogłabym nosić duże ciężary? Czy fizycznie dałabym radę?
Dlaczego nie możecie pogodzić się z tym, że kobieta i mężczyzna się różnią?
@KRISSVector:
ja ważyłem 55 kg przy 187 a na praktykach 5 kobiet stało, a ja nosiłem kartony przez 3 godziny.
-108
pokaż komentarz
@KakaowyTaboret: Zakładam, że mężczyżni są silniejsi od kobiet. Myślę, że się zgodzisz.
Jesteś wygłodzony, jakim cudem żyjesz?
-110
pokaż komentarz
@KakaowyTaboret: Nie minusuj mnie. Ja tego nie robię w stosunku do Ciebie.
+91
pokaż komentarz
@KRISSVector: > Zakładam, że mężczyżni są silniejsi od kobiet. Myślę, że się zgodzisz.
@KRISSVector:
Tak są silniejsi. Ale feministki same mówią, że powinnismy patrzeć przez pryzmat jednostek, a nie ogółu.
Feministki nie dawno same się chwaliły, że same mogą wnieść lodówkę na 4 piętro więc ¯\_(ツ)_/¯
Jesteś wygłodzony, jakim cudem żyjesz?
Byłem. Żyłem całkiem nieźle, ale i tak jako facet musiałem dźwigać, nie to co kobiety z dobrym BMI. Nie uważasz, że to dyskryminacja.
Nie ja Ci dałem minusa mogę dać screena jak nie wierzysz.
+39
pokaż komentarz
@KRISSVector "Zakładam, że mężczyżni są silniejsi od kobiet. Myślę, że się zgodzisz."
Zgodnie z progresywną doktryną to wcale nie - siła fizyczną podobnie jak płeć to konstrukt społeczny ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
+64
pokaż komentarz
Myślisz, że mogłabym nosić duże ciężary? Czy fizycznie dałabym radę?
@KRISSVector: to z jakiej paki facet, który nosi 2 razy więcej nie może dostać wyższej wypłaty bo olaboga dyskryminacja?
+60
pokaż komentarz
@KRISSVector:
Dlaczego nie możecie pogodzić się z tym, że kobieta i mężczyzna się różnią?
Dlaczego feministki nie mogą się z tym pogodzić?
+8
pokaż komentarz
@KRISSVector w telewizji mówią że się nie różnią
-10
pokaż komentarz
@KakaowyTaboret:
Ale feministki same mówią, że powinnismy patrzeć przez pryzmat jednostek, a nie ogółu.
Feministki nie dawno same się chwaliły, że same mogą wnieść lodówkę na 4 piętro więc ¯_(ツ)_/
Mirku, ja nie jestem feministką.
Byłem. Żyłem całkiem nieźle, ale i tak jako facet musiałem dźwigać, nie to co kobiety z dobrym BMI. Nie uważasz, że to dyskryminacja.
Uważam. Taka waga przy takim wzroście to wygłodzenie.
@zaklad_weterynarii_spolecznej:
Zgodnie z progresywną doktryną to wcale nie - siła fizyczną podobnie jak płeć to konstrukt społeczny ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Rozumiem, że wyznajesz tę doktrynę?
@ASLR: Pytaj o to Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub pracodawcę.
@IHateMyself:
Dlaczego feministki nie mogą się z tym pogodzić?
Nie wiem, o to pytaj feministek, nie mnie.
@tadesko:
w telewizji mówią że się nie różnią
Nie oglądam telewizji, Mirku.
+2
pokaż komentarz
@KRISSVector: Chcesz powiedzieć, że kobiety nie są równe mężczyznom?
-3
pokaż komentarz
@berber123: Chcę powiedzieć, co zresztą mówiłam już w tym wątku, ale domyślam się, że nie każdemu czytanie idzie sprawnie, kobiety różnią się od mężczyzn, a mężczyźni od kobiet. Nie oznacza to, że któraś płeć jest gorsza, po prostu różnimy się od siebie.
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: Wytłumacz komuś komu "czytanie nie idzie sprawnie", i proszę zrób to w sposób logiczny, jak osoba, która NIE JEST od mężczyzny lepsza pod względem cech niefizycznych (inteligencja,pamięć,operowanie logiką itd.), równocześnie będąc gorszą pod względem cech fizycznych (siła, szybkość, wzrost itd.), nie jest od mężczyzny gorsza tylko jest "inna".
0
pokaż komentarz
@KRISSVector "Rozumiem, że wyznajesz tę doktrynę?"
Ja nie, ale to co ja wyznaje jest nieważne - liczy się to co nakazem z góry ma wyznawać kolektyw. Wiesz faszyzm i te sprawy tylko, że inaczej nazwany i ubrany w wielokolorowe ciuchy zamiast brunatnych koszul
¯\(ツ)/¯
+3
pokaż komentarz
Chcę powiedzieć, co zresztą mówiłam już w tym wątku, ale domyślam się, że nie każdemu czytanie idzie sprawnie, kobiety różnią się od mężczyzn, a mężczyźni od kobiet. Nie oznacza to, że któraś płeć jest gorsza, po prostu różnimy się od siebie.
@KRISSVector: Ale niby dlaczego mężczyzna ważący 50kg (załóżmy, chudy kuc-rurecznik bez masy mięśniowej) ma obowiązek nosić większe ciężary od kobiety ważącej 50kg? Przecież wcale nie jest od niej silniejszy. Bo ma penisa? ¯\_(ツ)_/¯
Cały problem z szufladkowaniem ludzi polega na tym, że w końcu zawsze dochodzi się do odpowiedzialności zbiorowej...
-7
pokaż komentarz
@berber123:
która NIE JEST od mężczyzny lepsza pod względem cech niefizycznych (inteligencja,pamięć,operowanie logiką itd.),
O tym była dyskusja na wykopie, w której się wypowiadałam. Poszukaj sobie, ponieważ operujesz danymi, które w zasadzie nie mają znaczenia i wykryte różnice nie wpływają na funkcjonowanie. Mówię o różnicy w inteligencji oraz pamięci (nie uściśliłeś, o jakiej mówisz). @zaklad_weterynarii_spolecznej:
Ja nie, ale to co ja wyznaje jest nieważne - liczy się to co nakazem z góry ma wyznawać kolektyw. Wiesz faszyzm i te sprawy tylko, że inaczej nazwany i ubrany w wielokolorowe ciuchy zamiast brunatnych koszul
Kto jest tym "kolektywem" i kto w normalnym, pozainternetowym życiu nakazuje Ci tak myśleć?
@torquemadek:
Ale niby dlaczego mężczyzna ważący 50kg (załóżmy, chudy kuc-rurecznik bez masy mięśniowej) ma obowiązek nosić większe ciężary od kobiety ważącej 50kg? Przecież wcale nie jest od niej silniejszy.
Może być silniejszy. Zależy to od tego, jaką ma masę mięśniową.
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: Jeśli chodzi o cechy niefizyczne to kobiety faktycznie są różne, ale równe i nie mam zamiaru z tym polemizować. Pytanie jak w LOGICZNY sposób wytłumaczysz, że przeciętna kobieta, która jest mniej więcej równa przeciętnemu mężczyźnie, i vice versa, pod względem cech niefizycznych, jest równocześnie równa mu pod względem cech fizycznych (co jest NIEZBĘDNE do uznania jej za równą temu mężczyźnie w sensie ogólnym), kiedy wszyscy wiemy, że przeciętna kobieta w porównaniu do przeciętnego mężczyzny jest niższa o 13 cm, dysponuje mniejszą siłą, szybkością etc.? Kobieta jest równa mężczyźnie wtedy kiedy jest na jego poziomie pod względem fizycznym i niefizycznym. Jeśli kobieta jest równa jej męskiemu odpowiednikowi pod względem niefizycznym, równocześnie odstając od niego pod względem fizycznym, to nie jest mu równa - proste.
+11
pokaż komentarz
Może być silniejszy. Zależy to od tego, jaką ma masę mięśniową.
@KRISSVector: A może być słabszy. Napisałem, że mówimy o chudzielcu bez masy mięśniowej. Dlaczego ma mieć obowiązek nosić ciężary 2.5x większe, niż kobieta? Dlaczego szufladkowanie jest OK, gdy chodzi o obowiązki mężczyzn, a już nie OK, jak chodzi o przywileje?
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector Kolektywem jesteśmy wszyscy - taki dyplomatyczna zamiennik slowa bydło. Dlaczego tak pisze bo widzisz uważam że jesteśmy chodowani jak bydło tylko zamiast łańcucha mamy system prokuratorsko - policyjny wraz z dowolną interpretacją prawa przez nieomylnych i nietykalnych urzędników.
Kto mi nakazuje tak myśleć, jeśli chcesz się dowiedzieć to pojedź do dowolnego kraju UE, który ma ten system cenzury wypowiedzi rozwinięty w stopniu bardziej zaawansowanym w stosunku do Polski i zacznij publicznie głosić jakiekolwiek treści z cenzorskiej listy, to szybko się przekonasz. Ba nawet wyjeżdżać nie musisz. Możesz sobie na takim wykopie sprawdzić jak to działa jak się postarasz to i konto stracisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+4
pokaż komentarz
@KakaowyTaboret
@KRISSVector
Co to znaczy, że mezczyzni są silniejsi od kobiet? To prawo zachodzi w 100% przypadków? A co jeśli nie? To co z tymi słabszymi mężczyznami którzy wazą mniej niż kobieta a nadal muszą dźwigać więcej?
Idealny przykład jak kobieta-niefeministka i mężczyzna-niby świadomy dyskryminacji mężczyzn nadal podtrzymują dyskryminację swoimi wypowiedziami.
-2
pokaż komentarz
Mirku, ja nie jestem feministką.
@KRISSVector:
Trudno. Nie powinno się móc zjeść ciastka (parytety, darmowe kursy, staże i szkolenia tylko dla kobiet) i mieć ciastka (mniejsze wymagania w pracy fizycznej i szybsze emerytury)
Idealny przykład jak kobieta-niefeministka i mężczyzna-niby świadomy dyskryminacji mężczyzn nadal podtrzymują dyskryminację swoimi wypowiedziami.
@sildenafil:
Gdzie podtrzymuję dyskryminację? Mi się to osobiście nie podoba.
Statystycznie rzecz biorąc mężczyzni są silniejsi niż kobiety- ale feministki chcą patrzeć nie przez statystykę, a jednostki (w tym przypadki skrajne) więc uważam, że skoro same tego chcą powinno się zrównać to ile dana płeć może dźwigać. Testy sprawnościowe do służb też powinny być identyczne.
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector a ja oglądam nieustannie, ukryta prawda, szkoła, dlaczego ja i klan, a moim idolem jest doktor Koziełło wraz z małżonką, a i jeszcze dziennik telewizyjny na tvp1
0
pokaż komentarz
przed porodem przy wzroście 168 ważyłam 51 kg
@KRISSVector: a po roku od porodu? Pewnie typowo +20KG bo w ciąży to można żreć a potem się siedzi w domu i dupa rośnie.
0
pokaż komentarz
@zaklad_weterynarii_spolecznej: jak boty mu zaplusują, to owszem. straci, ale za multikonto i nic więcej.
0
pokaż komentarz
@berber123: skoro zgadzasz się, że kobiety i mężczyźni są różni, ale równi psychicznie, jednocześnie stwierdzasz, iż są różni lecz nie równi fizycznie, bo faceci są silniejsi, to nie mogę nie zauważyć pewnego celowego pominięcia jednej różnicy fizycznej, która chyba jednak dość znacznie przesuwa linię nierówności fizycznej, może nawet na korzyść kobiet, chyba wiesz o jakiej różnicy myślę( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@MEKORRO: Chętnie się dowiem o jakiej różnicy myślisz, aczkolwiek mam nadzieję, że nie masz na myśli kwestii potomstwa.
0
pokaż komentarz
@berber123: jesteśmy wyżsi, silniejsi, szybsi, bo nie możemy rodzić. Słyszałeś o kolesiu który urodził dziecko (pomijam gender-srender bo to dalej jest baba, Arnolda też, bo ta cała historia z jego zajściem pachnie mi szwindlem)? O przypadku kobiety która urodziła dziecko bez udziału faceta słyszał cały świat, nie dawno była nawet rocznica tego wydarzenia, to daje co najmniej 1:0 dla kobiet( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
Dlaczego nie możecie pogodzić się z tym, że kobieta i mężczyzna się różnią?
@KRISSVector: To dlatego idziecie 7 lat wcześniej na emeryturę? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zajebista różnica
0
pokaż komentarz
@MEKORRO: Aha, czyli przy braku mężczyzn oraz banków spermy kobiety dalej byłyby w stanie rodzić? Kobiety, tak jak i mężczyźni, w pojedynkę mogłyby zrobić jedno wielkie g jeśli chodzi o prokreację. Nie ma mężczyzn -> nie ma spermy -> nie ma dzieci. Ładne mi 1:0 XD
-4
pokaż komentarz
@berber123:
Pytanie jak w LOGICZNY sposób wytłumaczysz, że przeciętna kobieta, która jest mniej więcej równa przeciętnemu mężczyźnie, i vice versa, pod względem cech niefizycznych, jest równocześnie równa mu pod względem cech fizycznych (co jest NIEZBĘDNE do uznania jej za równą temu mężczyźnie w sensie ogólnym)
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to zdanie jest kompletnie pozbawione logiki i harmonii. Pracuj nad formułowaniem myśli.
I dalej, przypomnij sobie, co pisałam. Nie pisałam o równości, a o tym, że nie jesteśmy lepsi czy gorsi. > Dlaczego ma mieć obowiązek nosić ciężary 2.5x większe, niż kobieta? Dlaczego szufladkowanie jest OK, gdy chodzi o obowiązki mężczyzn, a już nie OK, jak chodzi o przywileje?
@torquemadek:
Dlaczego ma mieć obowiązek nosić ciężary 2.5x większe, niż kobieta? Dlaczego szufladkowanie jest OK, gdy chodzi o obowiązki mężczyzn, a już nie OK, jak chodzi o przywileje?
Zacznę od pracy fizycznej - myślę, że wątłej budowy mężczyzna, słaby i chorowity miałby na tyle rozumu, żeby wybrać sobie pracę, która nie polega na pracy fizycznej :)
Posłuchaj. To pytanie kieruj do Rzecznika Praw Obywatelskich oraz Ministra Rodziny, Pracy i Polityki społecznej. Zadam też pytanie, które na wykopie zadaję dość często - dlaczego nie działacie realnie i nic nie robicie, żeby to zmienić?
chodowani jak bydł
@zaklad_weterynarii_spolecznej:
chodowani jak bydło
Nie wiem jak Ty, ale ja jestem tekst pogrubionyhodowana.
z cenzorskiej listy
A są takie?
to i konto stracisz
Pamiętaj, że wolność słowa nie oznacza, że możemy kogoś bezkarnie obrażać czy życzyć mu śmierci. > Trudno. Nie powinno się móc zjeść ciastka (parytety, darmowe kursy, staże i szkolenia tylko dla kobiet) i mieć ciastka (mniejsze wymagania w pracy fizycznej i szybsze emerytury)
@KakaowyTaboret:
Trudno. Nie powinno się móc zjeść ciastka (parytety, darmowe kursy, staże i szkolenia tylko dla kobiet) i mieć ciastka (mniejsze wymagania w pracy fizycznej i szybsze emerytury)
Trudno? Piszesz takie rzeczy osobie, która nie korzysta z parytetów, darmowych kursów (które są scamem), szkoleń "tylko dla kobiet" i nie zamierza przechodzić na wcześniejszą emeryturę?
a ja oglądam nieustannie, ukryta prawda, szkoła, dlaczego ja i klan, a moim idolem jest doktor Koziełło wraz z małżonką, a i jeszcze dziennik telewizyjny na tvp1
@tadesko:
a ja oglądam nieustannie, ukryta prawda, szkoła, dlaczego ja i klan, a moim idolem jest doktor Koziełło wraz z małżonką, a i jeszcze dziennik telewizyjny na tvp1
Jeśli lubisz taki sposób spędzania wolnego czasu - super, ciesz się tym. > a po roku od porodu? Pewnie typowo +20KG bo w ciąży to można żreć a potem się siedzi w domu i dupa rośnie.
@NdFeB:
a po roku od porodu? Pewnie typowo +20KG bo w ciąży to można żreć a potem się siedzi w domu i dupa rośnie.
Nie rozumiem, z jakiego powodu jesteś tak ordynarny. Obraziłam Cię gdzieś? Sposób pisania i słownictwo to Twoja wizytówka.
Przy pierwszej ciąży przytyłam 9 kg. Córka ważyła 3000 g. Wszystko zrzuciłam w przeciągu 5 miesięcy. Przy drugiej ciąży przytyłam 13,5 kg, syn ważył 4550 g. Nie dane było mi utrzymać tej wagi. Miałam komplikacje poporodowe, Mirku, Brałam antybiotyki, dostałam zakażenia po cesarskim cięciu. Zachorowałam na depresję poporodową, nie chciałam nic jeść, nie chciałam też widzieć syna na oczy. Dostawałam antydepresanty, później włączono mi olanzapinę, żebym zaczęła jeść. To było złe przeżycie, Mirku. Z wagi ciążowej nie zostało mi nic.
-1
pokaż komentarz
Z wagi ciążowej nie zostało mi nic.
@KRISSVector: Tyle by w sumie wystarczyło. Gratulacje i pozdrawiam
-2
pokaż komentarz
@NdFeB: Dziękuję. I proszę, żebyś następnym razem był uprzejmy, kiedy nie jesteś obrażany i uważał, jakiego słownictwa używasz.
-1
pokaż komentarz
@KRISSVector: W którym miejscu? Sprawa jest niesamowicie prosta. Stwierdzenie "kobiety (jako jednostki) są równe mężczyznom (jako jednostkom) i vice versa" jest prawdziwe tylko i wyłącznie jeśli jeden z tych dwóch scenariuszy jest prawdziwy: 1) Kobiety są lepsze od mężczyzn pod względem niefizycznym, a mężczyźni są w takim samym stopniu lepsi od kobiet pod względem fizycznym, albo 2) kobiety i mężczyźni są sobie równi zarówno pod względem fizycznym, jak i niefizycznym (identyczna inteligencja, pamięć, wzrost, siła itd.). Który scenariusz jest według ciebie prawdziwy?
-2
pokaż komentarz
@berber123:
W którym miejscu?
W zacytowanym.
Mirku, posłuchaj. Nie napisałam nigdzie o równości.
"kobiety (jako jednostki) są równe mężczyznom (jako jednostkom) i vice versa"
Więc jedyną osobą, która o tym pisze, jesteś Ty.
0
pokaż komentarz
Nie oznacza to, że któraś płeć jest gorsza, po prostu różnimy się od siebie.
@KRISSVector: Twoje słowa. Jeśli jedna płeć nie jest gorsza od drugiej to znaczy, że obydwie są sobie równe.
+1
pokaż komentarz
@berber123: oczywiście że dałyby radę, dowodzą tego przykłady innych gatunków. Nie jestem feministą, czy innym waginofobem, ale nie mogę nie zauważyć że twój sposób rozumowania świadomie pomija istotne fakty, do tego ignoruje przykład przeczące twoim tezą pochodzące ze świata zwierząt, a świadczące nie tylko że się mylisz, ale przede wszystkim o tym jak działa ewolucja. Płeć żeńska to jest płeć dominujaca, domyślna dla ludzi (po poczęciu każdy z nas rozwija się do pewnego momentu jako osobnik żeński, stąd mężczyźni mają sutki) Jeśli któraś płeć jest gorsza biologiczne to jesteśmy to my, a nie one. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@KakaowyTaboret:
Zapomniałam odpowiedzieć na to
Testy sprawnościowe do służb też powinny być identyczne.
W takiej policji testy sprawnościowe są identyczne.
Źródło: http://praca.policja.pl/pwp/rekrutacja/38731,Test-sprawnosci-fizycznej.html
Jeśli jedna płeć nie jest gorsza od drugiej to znaczy, że obydwie są sobie równe.
@berber123:
Jeśli jedna płeć nie jest gorsza od drugiej to znaczy, że obydwie są sobie równe.
Nie, to nie oznacza tego. To błąd formalny. Niewłaściwe wnioskowanie.
-2
pokaż komentarz
Zacznę od pracy fizycznej - myślę, że wątłej budowy mężczyzna, słaby i chorowity miałby na tyle rozumu, żeby wybrać sobie pracę, która nie polega na pracy fizycznej :)
Że co proszę? Po pierwsze, nigdzie nie napisałem "chorowity", tylko po prostu szczupły i niewyćwiczony.
Po drugie, powiedz to samo kobietom idącym np. do wojska, czy policji, i kwiczącym że napotykają identyczne wymagania sprawnościowe albo np. co do udziału w fizycznej pracy podczas policyjnego patrolu (te kwiki są często skuteczne!). Albo kobietom żądającym obniżonych norm dźwigania ciężarów tylko z powodu posiadania pochwy (i dostającym te normy!):
"Słabej i wątłej budowy kobieta powinna mieć na tyle rozumu, aby wybrać sobie pracę, która nie wymaga siły fizycznej". ... a nie potem miauczeć, że jest słaba i ma mieć obniżone wymagania. ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Posłuchaj. To pytanie kieruj do Rzecznika Praw Obywatelskich oraz Ministra Rodziny, Pracy i Polityki społecznej.
Zadam też pytanie, które na wykopie zadaję dość często - dlaczego nie działacie realnie i nic nie robicie, żeby to zmienić?
Dlatego, że nie ma żadnych szans. Nieliczne organizacje wspierające mężczyzn są krytykowane i tępione przez media i przez władze. Obecna poprawność polityczna to feminizm, żeby nie powiedzieć feminazizm. Sądy "rodzinne", urzędy "d/s równości", programy socjalne i stypendialne, finansowanie medycyny, system emerytalny - wszystko jest opanowane przez feministki i skierowane na pomoc głównie kobietom. Mężczyźni są otwarcie dyskryminowani, i to pod sztandarami "równouprawnienia", "dżęder ekłality" i innych podobnych bzdur. Mamy opresyjny matriarchat...
Ale fajnie, że w końcu zauważasz, że coś jest nie tak, i że ktoś powinien coś z tym zrobić. ¯\_(ツ)_/¯
@KRISSVector:
źródło: pics.me.me
+1
pokaż komentarz
@torquemadek:
Po drugie, powiedz to samo kobietom idącym np. do wojska, czy policji, i kwiczącym że napotykają identyczne wymagania sprawnościowe albo np. co do udziału w fizycznej pracy podczas policyjnego patrolu (te kwiki są często skuteczne!). Albo kobietom żądającym obniżonych norm dźwigania ciężarów tylko z powodu posiadania pochwy (i dostającym te normy!):
Powiem. Daj mi tutaj taką i powiem.
żądającym obniżonych norm dźwigania ciężarów tylko z powodu posiadania pochwy
A może chcą mniej dźwigać, bo kobiety (ogółem) są słabsze fizycznie? Przecież na wykopie cyklicznie pojawiają się znaleziska, w których Mirki dużo piszą na ten temat.
"Słabej i wątłej budowy kobieta powinna mieć na tyle rozumu, aby wybrać sobie pracę, która nie wymaga siły fizycznej". ... a nie potem miauczeć, że jest słaba i ma mieć obniżone wymagania. ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Zgadzam się z Tobą. Co mają oznaczać emotikony, które wklejasz? Jesteś podenerwowany?
przez media i przez władze.
Jakie władze i media?
Dlatego, że nie ma żadnych szans
Ma, Mirku. Tylko zobacz, na wykopie często przewija się ten temat, ale Mirki nawet finansowo nie udzielają wsparcia takim organizacjom. Spójrz na mój profil - walczyłam o profilaktykę raka jąder i prostaty, wiesz, z jakim podejściem wykopowych mężczyzn i chłopców się spotkałam?
finansowanie medycyny
Co tutaj masz na myśli?
-3
pokaż komentarz
Powiem. Daj mi tutaj taką i powiem.
@KRISSVector: Popatrz, pod czym komentujesz... Chłopak przyjdzie do roboty i mu każą podnosić 50kg - od tak samo silnej dziewczyny wymagają już tylko 20kg. To są realia, wywalczone przez feministki, i popierane przez kobiety. Naprawdę masz kłopot ze znalezieniem "takiej" i "powiedzeniem jej"? ( ͡º ͜ʖ͡º)
A może chcą mniej dźwigać, bo kobiety (ogółem) są słabsze fizycznie?
Ale właśnie o tym jest mowa. Gdy chodzi o uprawnienia dla kobiet i obowiązki dla mężczyzn - wtedy leci "ogółem", "statystycznie" i radośnie się szufladkuje ze względu na posiadanie penisa czy pochwy. Ale gdy chodzi o uprawnienia dla mężczyzn i obowiązki dla kobiet - to już podchodzi się "indywidualnie do sprawy", "nie można uogólniać", "to by była dyskryminacja".
Zgadzam się z Tobą.
Na zacytowanie faktu, że żołnierzami są praktycznie sami mężczyźni, wyszukałaś garstkę nazwisk kobiet. Na zacytowanie przykładu dyskryminującego przepisu o normach dźwigania ciężarów napisałaś, że "jak chłopak jest słaby, to niech się nie pcha do fizycznej pracy".
Co mają oznaczać emotikony, które wklejasz? Jesteś podenerwowany?
Dlaczego tak sądzisz? Emotikony, jak sama nazwa wskazuje, pomagają oznaczać wydźwięk emocjonalny wypowiedzi - te, których użyłem, są raczej spokojnego rodzaju ¯\_(ツ)_/¯
Jakie władze i media?
Udajesz, czy naprawdę nie widzisz?
na wykopie często przewija się ten temat, ale Mirki nawet finansowo nie udzielają wsparcia takim organizacjom.
Portal ze śmiesznymi obrazkami jako przeciwwaga dla "dżęder politik" i miliardów dolców z fundacji pokroju Sorosa? Mało racjonalne by to było.
Spójrz na mój profil - walczyłam o profilaktykę raka jąder i prostaty, wiesz, z jakim podejściem wykopowych mężczyzn i chłopców się spotkałam?
Nie znam tematu. Jak "walczyłaś"? I jakie było to "podejście"? Widzę kilka linków do badań profilaktycznych.
>finansowanie medycyny
Co tutaj masz na myśli?
Właśnie to - to nie na mirkoblogach czy wypokach (a przynajmniej nie głównie) ma być kampania informacyjna. Porównaj propagandę zagrożeń raka piersi czy szyjki macicy z edukacją na temat raka prostaty czy jąder. Kwoty finansowania badań nad leczeniem tych chorób są także mocno różne na niekorzyść mężczyzn. Portale o zdrowiu już się w ogóle nie krygują, że ich porady są kierowane także do mężczyzn i w tekstach leci po prostu rodzaj żeński. Ginekologa znajdziesz śmiesznie łatwo w każdej pipidówie. A jak z andrologiem? itd. itp.
+3
pokaż komentarz
@torquemadek:
To są realia, wywalczone przez feministki
Skąd pewność, że przez feministki? Normy pochodzą z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 1996.
Naprawdę masz kłopot ze znalezieniem "takiej" i "powiedzeniem jej"? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tak, naprawdę, Mirku.
"to by była dyskryminacja".
Kto, poza Tobą tak pisze?
Na zacytowanie faktu, że żołnierzami są praktycznie sami mężczyźni, wyszukałaś garstkę nazwisk kobiet.
Nie. Nie czytałeś dokładnie mojego komentarza. Tę listę nazwisk wkleiłam spod innej dyskusji na wykopie. Dodałam również, że przy te poprzedniej dyskusji na szukanie poświęciłam zaledwie 2 minuty, zatem lista jest ograniczona.
napisałaś, że "jak chłopak jest słaby, to niech się nie pcha do fizycznej pracy".
Nie napisałam tak. Nie wkładaj w moje usta takich słów.
Udajesz, czy naprawdę nie widzisz?
Nie widzę. Liczę, że Ty, jako młodzież, mnie oświecisz.
Portal ze śmiesznymi obrazkami jako przeciwwaga dla "dżęder politik" i miliardów dolców z fundacji pokroju Sorosa?
O, jest i Soros. A ten "portal ze śmiesznymi obrazkami" to miejsce, gdzie są tysiące użytkowników. Jest to strona, w której dużą wagę przykłada się do dyskryminacji mężczyzn. Jakoś kobiety były w stanie same stworzyć Ruch Amazonek (przypominam, że teraz zajmują się nie tylko kobiecymi nowotworami). Wiesz, jakie wtedy były czasy? Wtedy rak nadal był tematem tabu, a o profilaktyce w Polsce nikt nie słyszał. O żadnej. Jestem stara i pamiętam.
.>Nie znam tematu. Jak "walczyłaś"? I jakie było to "podejście"? Widzę kilka linków do badań profilaktycznych.
Nie obrażaj mnie.
to nie na mirkoblogach czy wypokach (a przynajmniej nie głównie) ma być kampania informacyjna.
I nie jest. Jest kampania Odważni Wygrywają, która działa cały czas. Możesz nawiązać z nimi współpracę w zakładzie pracy lub szkole. Jest Movember, który również działa cały czas, możesz z nimi nawiązać współpracę tak jak z powyższymi. Są studenci z IFMSA Poland. Nawet w galerii w Białymstoku było organizowane wydarzenie poświęcone jądrom... Radzę dokładniej czytać opis mojego profilu, wpisy i komentarze pod znaleziskami, a przekonasz się, ile tego jest. Co do akcji, przeprowadza się je w dużych miastach, ponieważ w małych nie ma zainteresowania. Movember Gdańsk o tym pisało.
+5
pokaż komentarz
@torquemadek: Część druga. Post był za długi.
Porównaj propagandę zagrożeń raka piersi czy szyjki macicy z edukacją na temat raka prostaty czy jąder
Człowieku, PROPAGANDĘ? Słowa Ci się pomyliły. To się nazywa profilaktyka. To raz. Dwa - nowotwór piersi jest nowotworem, na który najczęściej umierają Polki. Jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym wśród kobiet Polskiej populacji. Nowotwór szyjki macicy jest przyczyną zgonu pięciu Polek dziennie. Istnieje banalnie proste badanie, które wykrywa go w stadium przedinwazyjnym - cytologia. Stąd ta profilaktyka.
A teraz słów parę o męskich nowotworach, bo trochę jesteś nieobeznany w temacie.
Nowotwory jądra stanowią 1,6% zachorowań na nowotwory złośliwe u mężczyzn, ale wśród młodych dorosłych (20-44 lat) są najczęściej występującym nowotworem złośliwym (25% zachorowań w tej grupie wiekowej). Jak sam widzisz, jest to nowotwór dość rzadko występujący. Polskie Towarzystwo Urologiczne zaleca comiesięczne samobadanie jąder. I pamiętaj proszę o jednym - niestety, ale dopiero w ostatnich latach wzrosła zachorowalność na nowotwór jądra. Wcześniej był naprawdę marginalnym rakiem. ("Onkologia kliniczna, tom II" Krzakowskiego).
Niestety nie wiadomo. Nie ma na razie jednoznacznych badań. Ale zachorowalność w ciągu ostatnich 30 lat podwoiła się. Dawniej nowotwór jądra był tak marginalnym nowotworem, że w zasadzie nie mówiło się o profilaktyce.
Podobnie sprawa ma się z nowotworem prostaty - do niedawna była to choroba staruszków, z których znakomita część nie dożywała do diagnozy ze względu na wiek. Teraz dożywają, dlatego profilaktyka dopiero raczkuje
Teraz prostata: Nowotwory gruczołu krokowego są drugą co do częstości przyczyną choroby nowotworowej u mężczyzn, ale szansa że 35 latek zachoruje na raka prostaty w wynosi 0,1% więc badania młodych mężczyzn to jest wyrzucanie kasy w błoto - 87% zachorowań występuje po 60 roku życia Wiek w przypadku tego nowotworu to największy czynnik ryzyka. W społeczeństwach, szczególnie zachodnich, jest ogólna nadwykrywalność nowotworów, których to część badanych mogłaby w ogóle nie dożyć, ze względu na swój wiek i zupełne "zalążki" tego nowotworu. Po drugie, badanie PSA z krwi polecane jest dla panów ok. 50 roku życia. Przy 40 roku dla tych, którzy są w grupie ryzyka. Wcześniej, w młodym wieku, warto badać po prostu jądra.
Wiadomo także, że samo badanie PSA nie wystarcza. Jeśli rzeczywiście coś wykryje i istnieje szansa, że jest to coś złego, wykonuje się biopsję.
PSA niekoniecznie wskazuje nowotwór. Jest też podwyższone przy łagodnym przeroście (wtedy warto zrobić USG) czy nawet przez seks :) (badać PSA powinno się po min. dwudniowej abstynencji).
Kwoty finansowania badań nad leczeniem tych chorób są także mocno różne na niekorzyść mężczyzn.
To ciekawe. Dysponujesz takimi danymi?
Portale o zdrowiu już się w ogóle nie krygują, że ich porady są kierowane także do mężczyzn i w tekstach leci po prostu rodzaj żeński.
Słucham?
Ginekologa znajdziesz śmiesznie łatwo w każdej pipidówie.
Nieprawda, Mirku.
A jak z andrologiem? itd. itp.
Oj, rozbawiłeś mnie. Andrologia to dziedzina interdyscyplinarna. Połączenie endokrynologii, urologii oraz czasem kardiologii. Do tej pory mężczyźni, w zależności od problemu, chodzili do któregoś z tych lekarzy. Andrologia to bardzo młode połączenie tych dziedzin, pierwsze fachowe czasopismo andrologiczne zostało opublikowane dopiero w 1969 roku. Polskie Towarzystwo Andrologiczne postało w 1993 roku. Więc, maja historię przytoczoną w pigułce, weź poprawkę na to, jak młoda jest do dziedzina i że mężczyźni nadal zwykle chodzą do tych lekarzy osobno. Jest wtedy większe pole do popisu, jeśli chodzi o leczenie pacjenta.
Nie cierpię, kiedy ktoś, kto pojęcia o medycynie nie ma, stara się coś wtrącić.
itd. itp.
Jaki jeszcze lekarz?
-2
pokaż komentarz
@KRISSVector hmm, mam troje dorosłych i do tego nie ja je rodziłem. Nie mam właściwego organu do rodzenia ale mam prawo chcieć go mieć.
+1
pokaż komentarz
@tadesko: Chciałabym upewnić się, że dobrze Cię zrozumiałam.
Nie mam właściwego organu do rodzenia ale mam prawo chcieć go mieć.
Mówisz o prawie do pragnienia posiadania żeńskich narządów?
-4
pokaż komentarz
@KRISSVector mówiłem o prawie do chcenia, nie do pragnienia. Prawo do chcenia nie jest równoznaczne z pragnieniem czy nawet z samym chceniem. Można mieć prawo do czegoś mimo że się tego nie chce.
+1
pokaż komentarz
@tadesko: Użyłam tego słowa jako wyrazu bliskoznacznego.
Czyli co - chcesz mieć prawo do chcenia posiadania pochwy?
-4
pokaż komentarz
@KRISSVector czy taki tytuł "Żywot Bryana" mówi Ci coś? Jeśli tak to dziwne że nie wyczuwasz dowcipu, a jeśli nie to zobacz ten film.
+1
pokaż komentarz
@tadesko:
– Po co walczyć o jego prawo do posiadania dzieci…
– To symbol naszej beznadziejnej walki z najeźdźcą.
– Symbol jego beznadziejnej walki z rzeczywistością.
A teraz wróćmy do Ciebie. Żarty żartami, film filmem, ale w jakimś celu to napisałeś. I to w dodatku pod komentarzami, w których pisałam o męskich nowotworach. Uważasz, że nie masz prawa do chcenia posiadania macicy, jajników i pochwy?
-3
pokaż komentarz
@KRISSVector: niestety nie czytałem komentarzy o męskich nowotworach. Wystarczy mi walka z żeńskim. A chcenie tych rzeczy to nawiązanie właśnie do tego filmu.
+1
pokaż komentarz
@tadesko: Więc wróć do dwóch długich komentarzy mojego autorstwa i powiedz, dlaczego właśnie pod nimi napisałeś coś tak bez związku.
-3
pokaż komentarz
@KRISSVector @KRISSVector już znalazłem, odpowiedzi powinny być wysłane do kogoś innego na zupełnie inny temat. Taka sucha wyszła mi pierwszy raz. Moja wina.
+1
pokaż komentarz
@tadesko: A teraz jeszcze wołasz mnie dwa razy...
-3
pokaż komentarz
@KRISSVector teraz to już trujesz dupę
+1
pokaż komentarz
@torquemadek: Czy moje komentarze dotarły? Widzisz je, prawda?
+1
pokaż komentarz
@torquemadek, wszystko w porządku? Masz czas mi odpowiedzieć?
więcej komentarzy(46)