•  

    pokaż komentarz

    Liczyłem na Dziambora, ale na pewno jest to lepszy wybór niż Korwin. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Będzie ostra walka między Bosakiem i Dudą o tytuł największego socjalisty wyborów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: chyba zapomniałeś o Biedroniu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: sęk w tym, że wszyscy kandydaci na prezydenta głosowali za lub popierają 500+ i 13 emeryturę. Nie widzę w Bosaku większego socjalizmu niż w Kosiniaku lub Kidawie, mniej więcej na tym samym poziomie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: podaj twojego kandydata i sprawdzmy czy czasem on tez nie glosowal za "socjalizmem" jak to ujales. Co to za argument z dupy?

    •  

      pokaż komentarz

      @Dobryszpieg: Biedroń to fajnista a nie socjalista. Dla niego ważne są sprawy światopoglądowe a nie ekonomiczne. Z całej lewicy to najbardziej liberalne skrzydło.

      @denzelkowal: Różnica jest taka, że Bosak serio w to wierzy a reszta głosowała by uniknąć ataków TVP mówiących, że nienawidzą emerytów i dzieci. Gardzę obiema postawami ale z dwojga złego wolę kogoś kto obłudnie zagłosuje ale jak dojdzie do władzy to w życiu niczego takiego sam nie wprowadzi od Bosaka który serio wierzy w sens tych debilizmów PiSu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: Biedroń to komunista, na wzór Gierka, zapowiadał stworzenie państwowego developera budującego państwowe mieszkania https://www.rmf24.pl/newsamp-biedron-chce-utworzenia-narodowego-dewelopera,nId,3213989

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: To całe konserwatywne środowisko jest społecznym rakiem. Niby tacy gospodarczy liberałowie, narzekający na podatki i brak merytorycznej dyskusji, a głosują na na narodowego socjalistę xD Przecież to jest beka w najczystszej postaci. @50dzielonena5: Biedroń przy nim jest gospodarczym liberałem xD Prawda jest prostsza, gospodarka dla nich to wymówka i chcą narzucać swoje poglądy społeczne reszcie społeczeństwa, a gówniarze łykają proste rozwiązania.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jariii:

      Biedron przy nim jest gospodarczym liberalem xD

      No dokladnie "xD"

      Biedroń przedstawił swoje propozycje programowe:

      1. Do 2035 roku zamknąć wszystkie kopalnie węgla.
      2. Stworzenie sektora odnawialnych źródeł energii, jako miejsce pracy dla górników i pracowników elektrowni
      3. Stworzenie urzędu rzecznika praw przyrody
      4. Likwidacja ferm zwierząt futerkowych i chowu klatkowego
      5. Zakaz wykorzystywania zwierząt w cyrkach
      6. Praw do przerywania ciąży na żądanie do 12 tygodnia ciąży.
      7. Zapewnienie dostępu do tabletki "dzień po"
      8. Likwidacja klauzuli sumienia
      9. Wprowadzenie związków partnerskich
      10. Wprowadzenie ustawowej równości małżeńskiej
      11. Reforma edukacji, postawienie na praktyczne naukę w szkołach
      12. Wycofanie lekcji religii ze szkół
      13. Likwidacja funduszu kościelnego
      14. Renegocjacja konkordatu
      15. Opodatkowanie "tacy"
      16. Pełne finansowanie in vitro
      17. Program 500 plus na pierwsze dziecko i dla rodziców samodzielnie wychowujących dzieci
      18. Odpartyjnienie spółek skarbu państwa
      19. Wprowadzenie ustawy o jawności wynagrodzeń w sektorze publicznym.
      20. Stworzenie Komisji Sprawiedliwości i Pojednania
      21. Przedstawienie projektu zmiany ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5: Z większością sie zgodzę. Kilka punktów mnie odstręcza, bo nie głosuję na lewicę jako taką. Ale to i tak lepiej niz narodowy socjalizm xD EDIT: Już pomijam to ich zafascynowanie matką Rosją.

    •  

      pokaż komentarz

      @Jariii: Przeciez tam nie ma zadnego liberalizmu. Same zakazy, likwidacje i walka z kosciolem. p%$!@@?olo o jakie trudno nawet na lewicy. Te punkty to kpina

    •  

      pokaż komentarz

      Brakuje najwazniejszych rzeczy

      @50dzielonena5:
      22. Odpowieedzialnosc urzednicza za podejete lub zaniechane decyzje
      23. Obnizenie PIT i CIT
      24. Uproszczeone prawo podatkowe
      25. Zmiana sposobu finansowania szkol wyzszych

    •  

      pokaż komentarz

      @matcheek: no, brakuje brakuje. Przydaloby sie tam cokolwiek oprocz prywantej listy zyczen Biedronia i wojaczki z kosciolem.

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5: Jest liberalizm społeczny. Zapoznaj się z definicją tego słowa. Bo nie jest on tylko gospodarczy. Zresztą to nawet śmieszne, że zachowujesz się jak advocatus diabolicus. Na pewno zmiejszy wam podatki. Ale najśmieszniejsze jest to, że jedyna sensowna osoba na tym sabacie czyli Dziambor odpadł xDxDXD

    •  

      pokaż komentarz

      @Jariii:

      Liberalizm spoleczny: głosząca wolność społeczną przy jednoczesnym zachowaniu pewnego stopnia interwencjonizmu państwowego w mechanizmy wolnego rynku (aby dać zabezpieczenie socjalne najbiedniejszym) oraz dopuszczeniu możliwości posiadania przez państwo przedsiębiorstw użyteczności publicznej. Według założeń socjalliberalizmu, państwo ma dbać o dobrobyt, czyli zapewnić ludziom minimum socjalne, dostęp do wykształcenia i innych podstawowych potrzeb. Zwolennicy liberalizmu socjalnego zakładają, że państwo powinno zapewnić obywatelowi wolność od biedy czy nędzy.

      Czyli zniesienie ubostwa ustawowo. Nie dziekuje. Inaczej nazywany komunizm to nadal komunizm.

    •  

      pokaż komentarz

      podaj twojego kandydata i sprawdzmy czy czasem on tez nie glosowal za "socjalizmem" jak to ujales. Co to za argument z dupy?

      @50dzielonena5:
      Proszę. Lepszy kandydat niż Bosak.

      źródło: rmfmaxxx.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: Mentzen miał iść na prezydenta!

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5: Pisałem o liberalizimie społecznym, a nie socjalliberalizmie. Zostaje ci już robienie k!$%y z logiki ¯\_(ツ)_/¯ A swoją drogą ty wiesz, że 99% państw zachodnich to kraje socjalliberalne?

    •  

      pokaż komentarz

      @Jariii: tak, wiem. Bolszewizm sie przeniosl ze wschodu na zachod juz dekady temu.

    •  

      pokaż komentarz

      @denzelkowal: Nie jest to prawdą oczywiście, ponieważ np. Kosiniak-Kamysz z politycznego punktu widzenia nie może popierać zniesienia 500+, ale przedstawił możliwości ulepszenia tego programu, wystarczy sprawdzić. Tak samo jak z zakazem handlu w niedziele, gdzie proponują dwie wolne niedzieli dla pracowników zamiast całkowitego zakazu.

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5: Faktycznie - 33 ma a musiał by mieć 35 - słuszna uwaga. Plus za czujność

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5: Biedroń, to se może proponować. Ta pacynka zrobi ze swoimi wyborcami, to co zrobi ze swoim Śmieszkiem. Już jako prezydent miasta pokazał ile warte są jego obietnice. Ale rozumiem, przyszedł przelew, przyszedł rozkaz do Biedronia dołącz to trzeba pisać takie rzeczy po internecie.

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5:

      Czyli zniesienie ubostwa ustawowo. Nie dziekuje. Inaczej nazywany komunizm to nadal komunizm

      XDD Dla was wszystko jest komunizmem/socjalizmem, kuce. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Probz: wszystko nie ale Biedron i jego program to jak najbardziej.

    •  

      pokaż komentarz

      chyba zapomniałeś o Biedroniu.

      @Dobryszpieg: Nie, nie, z Biedroniem pan Bosak będzie się licytował, o to który bardziej lubi chłopców.

    •  

      pokaż komentarz

      Do 2035 roku zamknąć wszystkie kopalnie węgla.

      @50dzielonena5: typowe lewactwo, nawet nie wie że to koszt 20 rocznych budżetów polski żeby zastąpić węgiel takimi atomówkami, albo planuje kupować od Niemców bo po co nam elektrownie skoro Niemcy mają #pdk xD

    •  

      pokaż komentarz

      o tytuł największego socjalisty wyborów

      @Herubin: Nie skreślaj tu kandydatki POKO Kidawy, jak do tej pory ta formacja udowodniła że w socjalistycznych obietnicach potrafi skutecznie rywalizować z PiS (i oczywiście Lewicą) ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      Przeciez tam nie ma zadnego liberalizmu. Same zakazy, likwidacje i walka z kosciolem. p!#!!$#olo o jakie trudno nawet na lewicy. Te punkty to kpina

      @50dzielonena5: Nie tyle co kpina a kompletne sci-fi. Szczególnie to

      1. Do 2035 roku zamknąć wszystkie kopalnie węgla.
      2. Stworzenie sektora odnawialnych źródeł energii, jako miejsce pracy dla górników i pracowników elektrowni

    •  

      pokaż komentarz

      Bo nie jest on tylko gospodarczy.

      @Jariii: jak dla mnie przeciwienstwo liberalizmu gospodarczego

      Stworzenie sektora odnawialnych źródeł energii, jako miejsce pracy dla górników i pracowników elektrowni
      Likwidacja ferm zwierząt futerkowych i chowu klatkowego
      Zakaz wykorzystywania zwierząt w cyrkach
      Zapewnienie dostępu do tabletki "dzień po"

    •  

      pokaż komentarz

      1. Do 2035 roku zamknąć wszystkie kopalnie węgla.
      2. Stworzenie sektora odnawialnych źródeł energii, jako miejsce pracy dla górników i pracowników elektrowni


      @50dzielonena5:
      No to mamy zwycięzcę w konkurencji najgłupszego pomysłu roku.
      Patologię w górnictwie, której przyczyną są mafijne związki zawodowe i upaństwowienie tej gałęzi gospodarki zamienić w taką samą patologię, tylko opartą na czymś, co w przeciwieństwie do wydobycia węgla nie ma w naszym kraju żadnego sensu ekonomicznego, nawet potencjalnie, w zdrowym systemie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dobryszpieg: tak czy siak Biedroń ich wszystkich wy...wyprzedzi na lewicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @denzelkowal:

      wszyscy kandydaci na prezydenta głosowali za lub popierają 500+ i 13 emeryturę

      To akurat dobrze o nich świadczy

    •  

      pokaż komentarz

      @Herubin: uuu ciekawe bosak serio w to wierzy? Bo sam powiedział że głosował za bo inaczej będzie w tv bardzo łatwo zamontować materiał że nienawidzi dzieci i emerytów. Sam się brzydze taka postawa ale to jawnie wbrew temu co piszesz stanowi. Skąd Ty bierzesz te swoje rewelacje

    •  

      pokaż komentarz

      Odpartyjnienie spółek skarbu państwa

      @50dzielonena5: co będzie polegać na wrzuceniu tam swoich ludzi

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      1. Do 2035 roku zamknąć wszystkie kopalnie węgla.
      2. Stworzenie sektora odnawialnych źródeł energii, jako miejsce pracy dla górników i pracowników elektrowni
      3. Stworzenie urzędu rzecznika praw przyrody
      4. Likwidacja ferm zwierząt futerkowych i chowu klatkowego
      5. Zakaz wykorzystywania zwierząt w cyrkach
      6. Praw do przerywania ciąży na żądanie do 12 tygodnia ciąży.
      7. Zapewnienie dostępu do tabletki "dzień po"
      8. Likwidacja klauzuli sumienia
      9. Wprowadzenie związków partnerskich
      10. Wprowadzenie ustawowej równości małżeńskiej
      11. Reforma edukacji, postawienie na praktyczne naukę w szkołach
      12. Wycofanie lekcji religii ze szkół
      13. Likwidacja funduszu kościelnego
      14. Renegocjacja konkordatu
      15. Opodatkowanie "tacy"
      16. Pełne finansowanie in vitro
      17. Program 500 plus na pierwsze dziecko i dla rodziców samodzielnie wychowujących dzieci
      18. Odpartyjnienie spółek skarbu państwa
      19. Wprowadzenie ustawy o jawności wynagrodzeń w sektorze publicznym.
      20. Stworzenie Komisji Sprawiedliwości i Pojednania
      21. Przedstawienie projektu zmiany ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora


      @50dzielonena5:

      1. Świetny krok. Kopalnie za wyjątkiem tych JSW są nierentowne i więcej na nich tracimy niż zyskujemy.
      2. Zagospodarowanie "luki po kopalniach", żeby bezrobocie nie wybiło na Śląsku z jednoczesną zmianą bilansu energetycznego kraju. (węgiel i tak importujemy w ogromnych ilościach)
      3. Dla mnie ogarnięty Minister Ochrony Środowiska by wystarczył. Taki co to nie lata ze strzelbą i nie wycina jednego z wważniejszych lasów w PL. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      4. Ochrona zwierząt. Chów klatkowy oznacza życie kurczaka w klatce niewiele większej od niego przez całe życie. Ja wiem że on i tak idzie do uboju, ale niech chociaż dożyje do tego czasu w lepszych warunkach niż we własnych ekskrementach bez możliwości ruchu.
      5. Stać nas ludzi na coś lepszego niż oglądanie słonia biegajacego pod batutą w kółka. Albo tygrysów skaczących na pudełka.
      6. Czyli coś co cywilizowana Europa już dawno zrobiła. Jak widać wolne wybory nie są domeną liberałów, tylko socjalistów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      7. HUrrr, chco antykoncepcje wprowadzić żeby ludzie mieli WYBÓR.
      8. Klauzula sumienia to obosieczna broń. Jeśli sumienie nie pozwala Ci patrzeć na śmierć zwierząt, to nie pracujesz jako rzeźnik, a nie nawołujesz do zaprzestania uboju. Chciałbyś zeby muzułmanin odmówił Ci sprzedaży alkoholu, bo wg jego wiary to grzech?
      9. Prawdziwie socjalistyczny punkt. LUDZIE BĘDĄ MOGLI sformalizować związek.
      10. Kolejny socjalistyczny postulat, żeby ludzie którzy się kochają mogli wziąć ślub xD Wcale nie liberalny XDD
      11. Model szkolnictwa z krajów skandynawskich, gdzie to jest na najwyższym poziomie. Dzieci uczą się rzeczy praktycznych jak i teorii. Na dalszyc etapie edukacji wybierają "drogę" szkolenia praktycznego do jakiegoś zawodu lub teoretycznego (teoretyczno-praktycznego) w stronę szkolnictwa wyższego.
      12. Dobrowolność. Chcesz się uczyć religii? Poświęć tę wolną godzinę i ucz się w salce z innymi.
      13. Socjalizm pełną gębą xD
      14. j.w. kościół dla ludu a nie lud dla kościoła.
      15. Nie zgadzam się.
      16. Socjalistyczny punkt, mamy to!
      17. Kolejny. Choć tu muszę się nie zgodzić z Biedroniem. 500+ to klapa i lepiej można te pieniądze rozdysponować
      18. Nie wiem jak, ale pomysł jak najbardziej słuszny. Zniesienie kolesiostwa i postawienie na ich miejscu ludzi kompetentnych wydaje się dobrym pomysłem, nie sądzisz?
      19. Moim zdaniem nie wszędzie. Może to rodzić potencjalne zagrożenie.
      20. https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_Komisji_Prawdy_i_Pojednania

      Wydaje sie spoko pomysłem.
      21. Nie wiem jakie zmiany, więc się nie wypowiem.

      Z tego zestawienia wynika to że Biedroń w swoim byciu "socjalistą" wcale nie odbiega jakoś od Bosaka. Z tą różnicą ze partia Biedronia nie reklamuje się wszędzie na LIBERAŁÓW gospodarczych, a następnie wybiera kogoś kto jest gospodarczym socjalistą.

      Wiosna to centrolewica i ma w swoim programie zarówno postulaty wolnościowe jak i te socjalne.

      Nie o to tu chodzi że inni nie są socjalistami, tylko w tym że kandydat Konfederatów mial nim nie być, a jak widać jest. Na dodatek został wybrany, bo poparli go "wolnościowi" członkowie partii, zamiast swojego kolegi po fachu. Z tego jest cała beka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @venividi: no panie gratulacje bo widze, ze znalazles swojego kandydata 10/10 a raczej 21/21. To juz nawet nie musisz kampanii wyborczej ogladac tylko isc prosto na wybory. Zadnych watpliwosci. Podziwiam

    •  

      pokaż komentarz

      @Rastuff: inni kandydaci tez. I czy to ich dyskwalifikuje czy tylko Bosaka?

    •  

      pokaż komentarz

      @Rastuff: niekoniecznie. To pokazuje tylko jak plytkie i slabe sa te argumenty przeciwko. Musisz wysilic sie bardziej.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rastuff: Typie, ty juz pokazales swoj poziom. Idz lepiej spac.

    •  

      pokaż komentarz

      @50dzielonena5 no akurat likwidacje i odsunięcie kościoła od podatkowego koryta to akurat czysto wolno rynkowa retoryka. Jedyny zakaz który tam jest to likwidacja węgla i dobrze bo raz że truje miliony Polaków to jeszcze przynosi straty.

    •  

      pokaż komentarz

      no panie gratulacje bo widze, ze znalazles swojego kandydata 10/10 a raczej 21/21. To juz nawet nie musisz kampanii wyborczej ogladac tylko isc prosto na wybory. Zadnych watpliwosci. Podziwiam

      @50dzielonena5: Xd Nie zagłosuje za Biedroniem, udowodniłem Ci że z tej listy postulatów, które podałeś jest więcej wolnorynkowych niż socjalnych XDD Napisałem też o kilku, z którymi się nie zgadzam i uważam że sa złe. Ja w odróżnieniu od niektórych w tej dyskusji, nie czuje potrzeby bronienia swojego kandydata za wszelką cenę.

      Na razie to Ty robisz kurtyzane z logiki i bronisz ze wszystkich sił Krzysia Bosaka, pomimo tego że ten jest całkowitym zaprzeczeniem wolnorynkowych poglądów Konfederacji. Jest na pewno zaprzeczeniem poglądów JKM i Berkowicza, którzy postanowili dla niego opluc swojego kolegę z partii, wolnornkowca. Widać są rzeczy ważniejsze od lojalności i ideii XD

    •  

      pokaż komentarz

      Nie widzę w Bosaku większego socjalizmu niż

      @denzelkowal: no właśnie, a mógł kandydat konfy czymś wyróżniać, być inny a tak jest w bandzie pięciorga.

    • więcej komentarzy(40)

  •  

    pokaż komentarz

    W jakich wyborców celuje Konfederacja? Należę do tej liberalniejszej części wolnościowego elektoratu tj. wolność gospodarcza i obyczajowa. Dotąd priorytetem dla mnie w polityce była wolność gospodarcza i dopóki różne inkarnacje partii Korwina postulowały wolność gospodarczą, mimo innych haseł społecznych - potrafiłem przymknąć oczy.
    Natomiast Bosak już nie jest w pełni wolnościowcem gospodarczym. W związku z tym - ja i mi podobni zostają na lodzie, jeśli chodzi o możliwość wyboru.

    W jaki elektorat będą celowali? Wielu liberalnych gospodarczo i obyczajowo będzie niechętnymi takiej kandydaturze. Dla typowego elektoratu protestu Bosak nie jest świeżą twarzą, jak i kojarzy im się zbyt radykalnie. Zostaje uszczknąć część elektoratu PiSu. Ale skoro ja to rozumiem, to etatowi socjologowie PiSu również, więc tvp i internetowe trolle zaczną prawdziwą orkę, by obrzydzić kontrkandydata ewentualnym wyborcom.
    Zdecydowanie ta kandydatura spodoba się PO, bo ich szansą jest to, że część elektoratu Dudy przejdzie do Bosaka, jednocześnie ich własnemu elektoratowi Bosak raczej nie zagraża (w przeciwieństwie do polityków lewicy, którzy mogą zabrać wyborców Platformie).

    Ale cóż, jak to mówią, vox populi vox Dei.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: ja zawsze popierałem Korwina że względów gospodarczych. Bosak to zwykły narodowy socjalista niewiele lepszy od PiSu. Nie zamierzam na niego głosować.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: No ja jestem z "żelaznego elektoratu" Korwina. Tak nie do końca, bo ja się osobiście częściej z nim nie zgadzam niż zgadzam, ale chodziło zawsze o wolnościowe ugrupowanie jako całość żeby było jakieś starcie poglądów w sejmie zamiast lizania się samych socjalistów po dupach. No ale myślę, że to już przeszłość.

      Konfederacja obrała kurs na narodowosocjalistyczny populizm (w momencie gdy ten koncept został wyeksploatowany przez PiS i zaczyna już obumierać - spóźnili się na imprezę i chcą spłynąć do kibla razem z PiSem lol) i Korwinowi z resztą wolnościowców jak widać to nie przeszkadza. Jeśli nic się nie zmieni w następnych wyborach mojego głosu już nie dostaną, bo na świętocjebliwych nacjo pop##%@#@eńców nie mam zamiaru głosować.

    •  

      pokaż komentarz

      Natomiast Bosak już nie jest w pełni wolnościowcem gospodarczym.

      @Halbr:
      Przecież Bosak z jego poglądami mógłby spokojnie startować z ramienia PiSu xD. Ja sądzę, że niedługo może tak się zresztą stać. Jaka z niego opozycja? Korwin od razu ich przejrzał i podsumował tym gwoździem wbitym w mózg, ale nie podpisując paktu z diabłem raczej do sejmu by nie wszedł. Polacy po prostu kochają socjalizm.

    •  

      pokaż komentarz

      Natomiast Bosak już nie jest w pełni wolnościowcem gospodarczym
      nie jest w pełni wolnościowcem gospodarczym

      @Halbr: to żeś doj!@?ł xD 500+, dodatkowe emerytury, ważniejsze od gospodarki jest to, żeby nie było imigrantów, antyglobalista, socjaluch

    •  

      pokaż komentarz

      @Khaine: w ogóle nie rozumiesz idei konfederacji jako partii. Może sama definicja słowa konfederacja coś ci naświetli.
      Co do bosaka, podejrzewam że jest on wybrany na kandydata że względu na socjalne wypowiedzi, które Polacy łykają jak pelikany. Bosak głosował za 13 emeryturą jako jedyny z konferencji. Mam nadzieję że jest to zabieg marketingowy, wytrącający z ręki argument oponentom.

    •  

      pokaż komentarz

      W jakich wyborców celuje Konfederacja?

      @Halbr: Jak pokazują wyniki prawyborów - w sebkoland, zakochany w narodowym populizmie i socjalistycznych wynalazkach w rodzaju pincet plas.

      Elektorat liberalny i wolnościowy obecna Konfa ma głęboko w dupie.

    •  

      pokaż komentarz

      Mam nadzieję że jest to zabieg marketingowy, wytrącający z ręki argument oponentom.

      @zdzichu-zarowa: Dla mnie był to zabieg pokazujący, że Konfederacja jako ugrupowanie to jedna wielka schizofrenia i wolność bynajmniej nie jest dla nich najważniejszą wartością.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: Prawdopodobnie skręciliśmy tak bardzo w lewo iż Bosak będzie najbardziej liberalnym gospodarczo kandydatem. Bardzo, bardzo smutna sytuacja dla mnie i liberalnego gospodarczo elektoratu. Natomiast, nasz elektorat to max 5%, więc pewnie postawili że my nie odejdziemy bo i tak nie mamy gdzie, a może dojdzie parę punktów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: Ale zdajesz sobie sprawe ze Bosak przy reszcie stawki to i tak jest na wskros "wolnorynkowy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: Mnie ogólnie się wydaje, że Konfederacja nie zamierza jako tako "walczyć" w wyborach prezydenckich, t.j. wiedzą że głosów aż tak dużo nie dostaną bez względu na kandydata, ale to on ma szansę faktycznie zachęcić wyborców do zmiany zdania - wszak wybory prezydenckie są o wiele bardziej elastyczne niż do sejmu.

      Natomiast Bosak jest chyba jednym z najlepszych dział do debat i jest w stanie przedstawić pomysły i wypunktować konkurentów w języku bardzo uniwersalnym, który dojdzie do każdego. I mimo że wielu ludzi z pod innego obozu partyjnego nie da się przekonać i nie zagłosuje, to z pewnością do jakiejś części on dotrze i zwyczajnie zmusi do zastanowienia się nad sytuacją w kraju. Już to będzie dobrą nowiną.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: na 100% nie będę na niego głosował.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: czasami trzeba zagryźć zęby i głosować w słusznym celu a nie prywatnych interesów, jak emeryci 13 emerytura albo maski 500 plus

    •  

      pokaż komentarz

      @Myrdin: mniejsze zło, mówi to coś panu? dla wolnościowców on jest i tak najbardziej strawny.

    •  

      pokaż komentarz

      @Utero: Chyba, że taki wolnościowiec chciałby np. legalizacji marihuany. Bosek jest przeciwko, bo wg niego to się kłóci z naukami kościelnymi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: zgadzam się, też nie leży mi to, tylko czy będzie ktoś kandydował bardziej liberalny gospodarczo, śmiem wątpić. Gospodarka jest dla mnie najważniejsza i pewnie zagłosuję na Bosaka tylko po to by Konfederacja jako całość miała wyższe poparcie co może się przełożyć na większą ilość posłów wolnościowych w przyszłej kadencji.

      Korwin startowal z własną partią przez wiele lat i przez to że mamy idiotyczny próg wyborczy wiemy jak to się kończyło. Na szczęście nie ma dyscypliny wewnątrz Konfederacji i jak dla mnie jest to ok że spróbowali razem, przynajmniej jest kilku wolnościowych posłów. Lepsze to niż 0. Dziwię się że niektórzy nie pojmują tego i obrażają się z tego powodu. Tylko dzięki temu udało się przekroczyć próg wyborczy.

      Nie ma co się łudzić, Polacy nie zmądrzeją nagle i nie przestaną głosować na socjalistów. Nie widać innej opcji więc chyba lepiej mieć kilku wolnościowców którzy będą krzyczeć w mediach przy podnoszeniu podatków, niż nikogo bo każdemu będzie to pasować...

    •  

      pokaż komentarz

      @Halbr: bosak jest przede wszystkim przeciwny imigrantom a to jest ważniejsze niż gospodarka

    •  

      pokaż komentarz

      @mnik1: @Khaine: @Dielektryk: Uuuu rewolucja pożera własne dzieci. Konfederacja, była, jest i będzie projektem służącym do dymania młodych naiwnych gówniarzy, i mówię to jako obserwator sceny politycznej od jakiś 30 lat. Twierdzenie, że Korwin jest apolityczny czy z poza układu jest debilne ¯\_(ツ)_/¯ Ja całe życie definiowalem siebie jako republikanina starej daty, własne poglądy wywodzę z lewicy Wielkiej Rewolucji Francuskiej. Jak ktoś nie rozumie, to tamta lewica jest obecnie prawicowym skrzydłem, większości systemów politycznych. To mylące. Najśmieszniejsze, że za prawicę w tym kraju uważają się narodowisocjaliści, chadecja, i reszta tych konserwatywnych świrów.

    •  

      pokaż komentarz

      bosak jest przede wszystkim przeciwny imigrantom a to jest ważniejsze niż gospodarka

      @arizona5077: Okej, a jaki masz plan na zapaść demograficzną? Podpowiem, zwięszkanie dzietności nie dość, że się nie powodzi, to już jest na nie za późno (nawet jak się uda to i tak już za późno obycie się bez imigrantów).

    • więcej komentarzy(8)

  •  

    pokaż komentarz

    Niby 3% do zgarnięcia, a trolle aktywne pełną parą

  •  

    pokaż komentarz

    Jak dla mnie słabo. Na Dziambora lub kogokolwiek innego z partii Korwina bym zagłosował, na Brauna jeszcze bym się zastanawiał, ale na Bosaka nigdy. Po cholerę mi głosować na narodowego socjalistę. Kolejne wybory, które sobie odpuszczę.

    Ciekawi mnie tylko, ile rzeczywiście będą w stanie odebrać elektoratu PiSowi? Mam wrażenie, że tylko garstkę z internetu, bo cała reszta co siedzi przed TV jest tak zaślepiona propagandą TVP i otrzymanym już socjałem, że oni są nie do ruszenia.

    •  

      pokaż komentarz

      Kolejne wybory, które sobie odpuszczę.

      @Rv0000: nie idąc na wybory oddajesz głos na Dude.

      Andrzej przecież socjalistą nie jest, podoba Ci się jak jest :) Prawda? No bo skoro nie chcesz iść zagłosować na kogoś innego...

      Zrozumcie, że nie istnieje coś takiego jak "odpuszczenie" sobie wyborów. Nie idąc oddajecie głos innym, głos który prawie zawsze działa na korzyść obecnej władzy.

      Bosak może orać na lewo i prawo, gadać masę zajebistych rzeczy, mądrych. Ale wystarczy JEDNA rzecz, z którą się nie zgadzacie i nagle foch i "nie ide głosować" xD Mnie to naprawdę p???%!@i, że on popiera 500+ i co nie tylko. Dla mnie fakty są takie, że tyle mądrego ile od Bosaka usłyszałem w przeróżnych debatach i wywiadach, nie usłyszałem NIGDY od obecnie rządzących. Więc to mi wystarczy by oddać na niego głos i dać mu szansę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rv0000: Idź głosować, oddając choćby głos nieważny, a najlepiej po prostu śledź wypowiedzi i deklaracje kandydatów, strzel sobie latarnika przed wyborami i poprzyj tego, który wypadnie ci najbliżej.
      A w drugiej turze ktokolwiek byle nie Duda. Sprawy zaszły już na tyle daleko z zawłaszczaniem państwa przez PiS, że nie można zignorować tych wyborów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fallriv: a co on mądrego w ogóle powiedział? Ile razy widziałem jakąś jego wypowiedź albo wpis na Twitterze to się ośmieszał.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rv0000

      Po cholerę mi głosować na narodowego socjalistę. Kolejne wybory, które sobie odpuszczę.
      Duda poprze każdy socjal, a Bosak tylko część, a jednocześnie będzie popierał program Konfederacji.

    •  

      pokaż komentarz

      a co on mądrego w ogóle powiedział? Ile razy widziałem jakąś jego wypowiedź albo wpis na Twitterze to się ośmieszał.

      @1marcin1: mogę Ci zalinkować całą masę jego mądrych wypowiedzi (wypowiedzi w TV, a nie krótkie wysrywy z Twittera gdzie wrzuca jakieś pierdoły ;)). Pytanie czy którąkolwiek z nich obejrzysz, czy i tak już postawiłeś tezę, że Bosak się zawsze ośmiesza?

      Zresztą - wystarczy wpisać w wyszukiwarkę na wykopie "Bosak" by znaleźć całą masę wykopanych na główną przeróżnych debat czy wywiadów, gdzie Pan Krzysztof celnie punktował wiele rzeczy.

      Znajdź mi choć jedną taką debatę w wykonaniu kogokolwiek z PiS/PO/Lewicy xd Pacynki bez własnego zdania, gadające to co im Prezes partii przykaże, albo mówiące tak by nie powiedzieć nic. Typowe polityczne p!##!$#olo.

      Jeśli na tym tle Bosak nie wypada dużo korzystniej, to ja już nie wiem czego byście oczekiwali i na kogo chcecie głosować.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fallriv Mnie interesuje jak on głosuje, a nie jak "ora". Mam gdzieś debaty. To "nie zgadzanie się w jednej rzeczy" to kompletna bzdura. Ostatnio pokazał swoją socjalistyczną twarz już kilka razy, a to dopiero początek tej kadencji. Zawsze uważałem, że narodowi socjaliści to duża skaza tego ugrupowania i jak na razie to się potwierdza.

      I na pewno nie oddaję głosu na Dudę, to bardziej tak jakbym w ogóle nie istniał. To że Duda wygra, to akurat wydarzy się z moim głosem i bez niego. To kraj socjalistów, przecież nawet rzekomi wolnościowcy wybrali socjalistyczne skrzydło do wyborów.

      @Volki Taka gadka o mniejszym źle mnie nie przekonuje. Mi się w Konfederacji podobają wyłącznie wolnościowe pomysły, Bosak ostatnio kilka razy udowodnił, że woli socjal. Nie wątpię, że będzie popierał te konserwatywne punkty programu Konfederacji (czyli dokładnie to co mnie nie obchodzi). Sam sobie wybrał swoją grupę wyborców.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rv0000 A kto mówi o najmniejszym źle? To jest największe dobro.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fallriv: to możesz mi podesłać jego wypowiedzi.

      Nie rozumiem czemu ignorujesz twittera. Przecież tam będzie pisał to co myśli naprawdę, do debaty każdy się może przygotować żeby wypaść korzystnie. A żeby krytykować polityków partii rządzącej to absolutnie każdy się nadaje.
      Przecież Bosak nawet nie ma wyższego wykształcenia, przed tą kadencją sejmu był zatrudniony w biurze Winnickiego więc wygląda na to,że pasożytował na pieniądzach podatnika. Jak człowiek,który nie panuje nad swoim życiem miałby zostać głową Państwa?

    •  

      pokaż komentarz

      @Fallriv: Moim zdaniem z całego tego tałatajstwa najbardziej wolnościowa może się okazać kandydatka PO. Oczywiście to trochę jak najwyżsy wśród karłów, ale jak się nie ma w czym wybierać...

    •  

      pokaż komentarz

      @lewoprawo: Kosiniak Kamysz też jest nienajgorszy, cóż - każdy zagłosuje jak czuje :) Ja mimo wszystko oddam głos na Bosaka.

1 2 3 4 5 6 7 ... 23 24 następna