Aleście się uczepili tego składania w harmonijkę. Obawiałbym się raczej o to, jak ta kwadratowa konstrukcja trzyma się drogi powyżej 200km/h w porównaniu do samochodów, które tworzone były z myślą o tym, że będzie można nimi jeździć z taką prędkością.
licznik Uno przy tej prędkości zawyża co najmniej o 30km/h. Precyzyjniej mierzyć GPS'em, co do pojazdu to faktycznie z uno to chyba tylko blachy zostały, standardowe uno turbo 1,3 skacze przy 200 jak pingpong (zwykły przy 150), strach tym się rozpędzać.
--
A do tych którzy "lubią zapierdaIać" mam jedną uwagę. Zastanówcie się zanim zabijecie komuś rodzinę, co ten ktoś może z zemsty zrobić. Pomyśl tylko co byś zrobił gdyby ktoś zabił
Filmik stary i bardzo dobrze mi znany. Jako maniak i pasjonat Fiata Uno znam te klimaty. Moja turbo-niemoc ma silnik 1.2 z palio uturbiony przeze mnie na 1 bar. Nie wiem jakie ma osiągi bo ciągle dostrajam i dopieszczam zanim wybiorę się na hamownię ale mimo wielkich problemów z trakcją udaje mi się zrobić 7.5 do setki a v-max to 200km/h (realne).
Chciałby tu rozwiać kilka mitów. Uno nie rozpada się przy
327 kucyków w takim autko robi wrażenie:). Podobnie jak dźwięk tej sprężarki powyżej 4000 obrotów:). Coś pięknego. Zastanawia mnie tylko kwestia przeniesienia napędu bo jeżeli to jest tylko na przód to prowadzenie takiego potwora może być nie za ciekawe a po kilku mocnych przyśpieszaniach można dostać zakwasów na rękach :P. Chociaż napęd na przód wyjaśniałby dlaczego to Evo na samym początku go odstawiło.
Najbardziej bawia komentarze, ze to glupota miec tyle mocy w takiej starej puszce bez hamulcow - skad takie zalozenie w ogole? Nigdy nie zrozumiem maniery dopowiadania sobie pewnych rzeczy.
Oczywiscie, ze Uno zostalo odpowiednio przygotowane do tej mocy! To co widac to tylko deska rozdzielcza i karoseria w ksztalcie Uno, bo nawet ona zostala obspawana dla usztywnienia konstrukcji. Hamulce, zawias, ukl kierowniczy zostaly tak samo jak silnik wymienione. To czy rzekome 273km/h
To sie nazywa pasja ;) wyposazyc uniaka w ponad 300 kucy i momentu :D Jego znikoma masa przy takich parametrach schodzi na dalszy plan. Jak juz wspomniano pozostaje kwestia przyczepnosci. No ale wielki szacun, sleeper z tego fiacika przedni. Ciekawe jakie ma hamulce, ale felgi sporawe, wiec zapewne tarcze konkret. Przy tym wszystkim nawet gustownie wygląda.
Ale czy zaraz trzeba z takich ludzi morderców robic? :] W takim razie kazdy kto robi
Ucinajac spekulacje na temat silnika znajdującego się pod maską Fiacika, jest to silnik który występował seryjnie w tymże aucie. Oczywiście legitymował się znacznie mniejszą mocą i występował w dwóch pojemnościach 1,3 i 1,4L . http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Uno W tym wypadku domniemam, że pojemność została zwiększona do 1,6 stosując dół silnika od Fiata Tempra oraz jego całkowite zakucie i zastosowanie znacznie większej turbosprężarki. Co do Evo to każde jest inne, różnie pomapowane przez rozmaitych magików,
Komentarze (102)
najlepsze
Przy takich prędkościach nawet czołg nie jest bezpieczny.
--
A do tych którzy "lubią zapierdaIać" mam jedną uwagę. Zastanówcie się zanim zabijecie komuś rodzinę, co ten ktoś może z zemsty zrobić. Pomyśl tylko co byś zrobił gdyby ktoś zabił
To aż tak wyskalowali licznik uno?
Chciałby tu rozwiać kilka mitów. Uno nie rozpada się przy
P.S. Trochę mi te 272 km/h nie pasują bo
Oczywiscie, ze Uno zostalo odpowiednio przygotowane do tej mocy! To co widac to tylko deska rozdzielcza i karoseria w ksztalcie Uno, bo nawet ona zostala obspawana dla usztywnienia konstrukcji. Hamulce, zawias, ukl kierowniczy zostaly tak samo jak silnik wymienione. To czy rzekome 273km/h
Ale czy zaraz trzeba z takich ludzi morderców robic? :] W takim razie kazdy kto robi