Cześć,
Pomimo iż śledzę wykop na bieżąco, to mój pierwszy wpis i nie ukrywam założyłem konto specjalnie by właśnie opublikować to co tu opiszę, a historia jest dość ciekawa i dotyczy znanego tu już sklepu RTV EURO AGD (internetowego).
Jeśli dobrze pamiętam 10 Kwietnia, na facebooku RTV EURO AGD zamieszcza wpis o promocji na smartwatch Huawei GT2e - szumnie informowano iż jeśli dokona się zakupu tego zegarka w przedsprzedaży, gratis otrzyma się wagę Smart Scale AH100 oraz słychawki Huawei AM61 Sport Bluetooth.
Tak się składało że akurat poszukiwałem jakiegoś smartwacha, więc postanowiłem skusić się na tą promocję. Szczerze zachęcony, dodałem produkty do koszyka, kliknąłem kupuj oraz opłaciłem zamówienie.
Z tego jak informowano na stronie RTV EURO AGD wysyłka miała nastąpić w dniu premiery zegarka czyli 15 kwietnia.
Niestety tak się nie stało - nastąpiło opóźnienie w wysyłce co jestem w stanie zrozumieć - obecna sytuacja pandemii, nowy produkt na rynku, no jeste to dla mnie zrozumiałe że wysyłka 15 kwietnia się nie udała. Paczkę nadano 20 kwietnia, dostałem na maila numer paczki do śledzenia - informacja na stronie DHL - paczka zostanie dostarczona 21 kwietnia. SUPER zadowolony czekam na kuriera.
W dniu 21 kwietnia kurier jednak nie zapukał do moich drzwi, zdziwiłem się tym faktem, ale stwierdziłem że różnie bywa (szczególnie w tym szalonym okresie epidemii) i poczekam na dalszy rozwój sytuacji.
22 kwietnia - na trackingu ponownie pojawia się wpis iż kurier odebrał paczkę z sortowni i będzie próba dostarczenia miedzy godziną 9 a 11. Postanowiłem skontaktować się z kurierem by konkretnie ustalić o której przyjedzie z moją paczką tak żebyśmy się przypadkiem nie minęli. Od kuriera dowiaduję się, że wcale nie ma zamiaru przyjechać z moją paczką - powód - paczka podzielona na dwie części RTV EURO AGD przekazało tylko jedną cześć przesyłki - DHL nie może dostarczyć do mnie niekompletnej przesyłki - czekają aż RTV EURO AGD przekażę drugą cześć.
24 kwiecień - z uwagi iż RTV EURO AGD nie przekazało drugiej części przesyłki, DHL odsyła im tą pierwszą którą nadali - pierwsza część paczki wraca do magazynu RTV EURO AGD.
Próbuję ustalić z RTV EURO AGD co dalej, zgłoszenie reklamacji o niedostarczeniu zamówienia, telefony na infolinię - nikt nic nie wie musimy czekać na ich magiczny magazyn aż wystawią jakieś świstki, że paczka do nich wróciła.
Dni mijają paczka na magazynie RTV EURO AGD wyparowała, świstków nikt nie wystawia - a ja muszę czekać aż oni się w tym odnajdą żeby mogli ponownie nadać paczkę...
codzienne telefony, maile - nic to nie daje - niby codziennie wysyłają ponaglenia do magazynu ale nic z tego nie wynika.
15 maja dostaję wreszcie informację że dostali potrzebne kwitki z magazynu i że mogą ponownie skompletować paczkę lub zwrócić mi pieniądze. - z uwagi że i tak już tyle czekałem stwierdziłem że chcę aby dostarczyli zamówione produkty. Wszystko fajnie pięknie paczka będzie nadana.
Po paru godzinach przychodzi jednak informacja iż nie mają już na stanie słuchawek które miały być dołączone w ramach promocji - pytanie co robimy (zwrot pieniędzy czy realizacja zamówienia bez słuchawek i zwrot ich kosztu). wybieram opcję realizacji zamówienia bez słuchawek i zwrot ich kosztu.
Mija parę godzin, okazuje się jednak że w cudowny sposób znalazła się ostatnia para słuchawek i zrealizują zamówienie w całość. Super, dostaję również informację że mnie przepraszają za całą sytuację i że w ramach rekompensaty oferują mi kupn na 40zł do wykorzystania w ich sklepie. Pytają czy chcę ten kupon ( ಠ_ಠ).
25 maja dostaje numer nadania - uaktywnia się tracking - 26 maja kurier odbiera paczkę z magazynu i znów miedzy 9 a 11 ma zapukać do mych drzwi. Szczęśliwy myślę sobie że wreszcie zakończyłem moją przygodę z tym wspaniałym sklepem.
Wiecie co? mija godzina 11 a kuriera jak nie było tak nie było... zaniepokojony tym faktem ponownie kontaktuję się z DHL, pytam o co chodzi...
nie zgadniecie...
Nie będzie próby dostarczenia bo RTV EURO AGD przekazało niekompletną paczkę - podzielona na dwie części do DHL przekazano tylko jedną a oni nie mogą dostarczyć niekompletnej przesyłki ( ಠ_ಠ). Wróciliśmy do punktu wyjścia z 21 kwietnia....
Mirki i Mirabelki ktoś ma pomysły co w tej sytuacji? Zgodnie z podpowiedzią biura ochrony konsumenta, wyznaczyłem im ostateczny termin na dostawę do dziś (22.05.2020) - na chwilę obecną wiadomo że już z tego terminu się nie wywiążą - bo czekają na swój magiczny magazyn aż wystawi świstki że paczka do nich wróciła - co ostatnim razem zajęło im około 3 tygodni.
Pomożecie by ten wpis zapłonął ogniem? i może zwrócił uwagę RTV EURO AGD na problem i może przestrzegł innych przed zakupami w tymże jakże "zacnym" sklepie?
Komentarze (2)
najlepsze
nie to nie może być prawda bo tam przecież pracują najwyższej klasy specjaliści którzy nie pozwolą sobie na takie obsmarowywanie w internecie
nie to nie może być prawda , no co za przypadek :)) #pdk