Zastanawia mnie czy coś na tym zarobili. Tak zaawansowany technicznie samochód, z jednostkową produkcją podzespołów, bo nie brali tam części z innych modeli. A XM nie kosztował tyle co willa w Miami. Nawet przekładnia kierownicza i układ hamulcowy to konstrukcja od dupy strony. Tutaj obszernie i dokładnie omówione rozwiązania techniczne i działanie podzespołów. W przystępnym języku.
Zastanawia mnie czy coś na tym zarobili. Tak zaawansowany technicznie samochód, z jednostkową produkcją podzespołów, bo nie brali tam części z innych modeli. A XM nie kosztował tyle co willa w Miami.
Niektóre produkty mają na celu tylko zwrócenie uwagi na markę lub pokazanie środkowego palca konkurencji. Taki phaeton, choć był całkowitą klapą rynkową, miał zasygnalizować, że VW chce w segmencie osobówek produkować coś więcej, niż kompakty i trochę większe
@Filipix: które podzespoły wymagały kosmicznej precyzji - hydraulika? Wręcz przeciwnie - dzięki nowym technologiom wiele z tych elementów można było wykonać już mniej precyzyjnie niż w modelu DS (który powstał w latach pięćdziesiątych). A regeneracja podzespołów, takich jak pompa LHM, dystrybutor hamulcowy, zawór Diravi, jest jak najbardziej możliwa - patrz choćby ten materiał: Regeneracja zaworu hamulcowego, chociaż robi ją bardzo mało firm. W Polsce znam jedną.
Komentarze (8)
najlepsze
Tutaj obszernie i dokładnie omówione rozwiązania techniczne i działanie podzespołów. W przystępnym języku.
@Filipix:
Niektóre produkty mają na celu tylko zwrócenie uwagi na markę lub pokazanie środkowego palca konkurencji. Taki phaeton, choć był całkowitą klapą rynkową, miał zasygnalizować, że VW chce w segmencie osobówek produkować coś więcej, niż kompakty i trochę większe
Hydropneumatyki szkoda, ale samochody