•  

    pokaż komentarz

    już rozebrane na części - szukaj na allegro i olx

    •  

      pokaż komentarz

      @arturmacho: A jak się to ma do ogłoszenia o skradzionym samochodzie? Jak jest AC to nie można dać, czy tylko jak nie ma?

    •  

      pokaż komentarz

      @PolaczekPijaczek: Kolega pyta o AC, bo się zwyczajnie zmartwił, czy jeśli Audi się nie odnajdzie, to czy właściciel otrzyma odszkodowanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @OrzechowyDzem Już ja znam podobne wątki. Jak AC nie było to będzie szydera "kupił Audi, a nie ubezpieczył", a jak było zaczną pytać czy GAP.

    •  

      pokaż komentarz

      @OnufryZagloba: Uważasz, że na taki samochód głupotą jest brać AC? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @OnufryZagloba: nigdzie nie napisałeś, ale nie udała im się szydera w pierwszym podejściu to musi próbować w inny sposób zejść na AC.

    •  

      pokaż komentarz

      @arturmacho: AC nie jest rozwiązaniem problemu bo wypłacą najprawdopodobniej aktualną wartość samochodu, która ubezpieczyciel pewnie zaniży. Więc jeżeli OP kupił nową Audi i po paru latach mu ukradli to nie pójdzie do salonu i nie kupi nowego. A używany to wiadomo, nie to samo

    •  

      pokaż komentarz

      @pietro137: brak AC na Teofilowie w Łodzi pod blokiem XD OP przyjechał z UK, wydał całą forsę na auto i teraz żal. no trudno, człowiek uczy się na błędach.

      chyba jedynie osoba nigdy nie mieszkająca w Łodzi powie, że to rozsądne.

    •  

      pokaż komentarz

      Więc jeżeli OP kupił nową Audi i po paru latach mu ukradli to nie pójdzie do salonu i nie kupi nowego.

      @pietro137: To pojechałeś po bandzie... może jeszcze samolot powinni oddać, jak mawiał klasyk?

    •  

      pokaż komentarz

      AC nie jest rozwiązaniem problemu bo wypłacą najprawdopodobniej aktualną wartość samochodu

      @pietro137: Nawet jak wypłacą bez zaniżania to nadal jest to problem bo nie ma się auta i trzeba szukać następnego. AC minimalizuje stratę ale nie rozwiązuje problemu o czym wykopki oczywiście nie wiedzą. Jakby ktoś chciał mieć kasę i nie mieć auta to by sprzedał auto.

    •  

      pokaż komentarz

      @kosma1: nie rozumiem z czym masz problem. Pod każdym tego typu znalezisku zawsze ktoś napisze czy AC było. Tak jakby właściciel dzięki AC mógł pójść i kupić nowy samochód z salonu. Nawet jeśli AC było to warto najpierw poszukać samochodu, może akurat się znajdzie.

    •  

      pokaż komentarz

      Tak jakby właściciel dzięki AC mógł pójść i kupić nowy samochód z salonu.

      @pietro137: Ile czasu używałeś środek transportu?( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: wtedy do AC wykupuje się również assistance z samochodem zastępczym, zapewniający samochód po kradzieży.. ale o czym ja mówię, często ludzie cebulą na AC, bo składki za Audi I BMW są wysokie(a wiecie czemu? Może bo kradno?) to i żal im 200zl na assistance dołożyć bo przecież nowe i się nie popsuje. Jeśli kogoś po zakupie nie stać na porządny pakiet ubezpieczeniowy, znaczy tyle że nie stać go na utrzymanie zakupionego samochodu.

    •  

      pokaż komentarz

      @codalej: Prawda. Uważam tez osobiście, że przy zakupie pojazdu za własne pieniądze powinno się rownolegle szukać najbardziej dopasowanej oferty ubezpieczenia oraz różnych form zabezpieczeń przed ewentualnymi wypadkami. No ale ja zawsze biorę te najtańsze bo co mi się może stać i normalnie odkręcam koła na noc a potem zabieram je do domu. Z roku na rok jestem mądrzejszy bo teraz tylko dwa koła odkręcam i zabieram ze sobą na 7 piętro a dwa zostawiam w bagażniku.

    •  

      pokaż komentarz

      tedy do AC wykupuje się również assistance z samochodem zastępczym, zapewniający samochód po kradzieży

      @codalej: zaciekawiło mnie to, za 200 zł na ile jest auto zastępcze?

    •  

      pokaż komentarz

      wtedy do AC wykupuje się również assistance z samochodem zastępczym, zapewniający samochód po kradzieży

      @codalej: A to AC zapewni mi to, że magicznie pojawi się po czasie pojazd taki sam na moim podjeździe? Czy jednak dalej ktoś będzie miał problem z kupowaniem używanej fury? Kupowałeś kiedyś w ogóle używane auto? Wiesz ile to problemu i zachodu by trafić coś dobrego w atrakcyjnej cenie co potem ci nie zrujnuje budżetu? AC jest dobrym ubezpieczeniem ale NIE ROZWIĄZUJE ono problemu które powstało poprzez kradzież auta.

    •  

      pokaż komentarz

      @animuss: Zależy od towarzystwa ubezpieczeniowego, np. Warta proponuje niezależnie od wieku pojazdu(!!) assistance z holowaniem po awarii/wypadku bez limitu km w Polsce i do 400km w UE, pojazdy zastępcze po awarii na faktyczny czas naprawy samochodu do 5 dni, po wypadku i kradziezy do 10 dni. Cena około 160zł, i w stosunku cena/zakres ubezpieczenia jak i brak wymogu maksymalnego wieku pojazdu to przodują na tę chwilę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Magicznie nie pojawi Ci się nowy samochód na placu, jednak zanim nastąpi wypłata odszkodowania by zakupić nowy pojazd, masz czym się poruszać po drogach.
      Trochę nie rozumiem Twojego podejścia, bo przy używanych samochodach zawsze istnieje ryzyko nieopłacalności naprawy, bo nawet po wypadku czy kolizji naprawa może nie być uzasadniona i korzystniejsze będzie kupno innego. Takim podejściem AC nie rozwiąże NIGDY Twojego problemu po szkodzie kradzieżowej czy szkodzie całkowitej.
      Istnieje coś takiego jak niezależny rzeczoznawca, który może Ci wycenić samochód co do 1zł z obowiązującymi taryfami w katalogach wg wyposażenia i przebiegu, i taką wartość możesz przyjąć w polisie rozszerzając zakres ubezpieczenia o stałą sumę z dnia zawarcia obowiązującą przez cały rok (gap). Ale to nadal nie rozwiązuje problemu który sam sobie tworzysz tj. "kupiłem okazyjnie samochód w dobrym stanie i już takiego nie dostanę" - dla Ciebie jedynym rozwiązaniem jest kupno nowego samochodu z gap na 3 lata i nawet jeśli Ci ukradną po 2 latach i 11 miesiącach samochód od zakupu z salonu - dostaniesz kwotę z faktury i rozwiąże to Twój problem bo piniąszków będzie na tyle by kupić coś w tej samej klasie i w dodatku nowego więc do którego nie będzie trzeba dokładać, a więc w Twoim rozumowaniu "okazja". A tak to mogę tylko napisać - Andrzeju nie denerwuj się, choć wiem że takiego błotnika już nie dostaniesz..
      @RozpadlinaPlecowa: Świadomy użytkownik samochodu, szanuję.

    •  

      pokaż komentarz

      Magicznie nie pojawi Ci się nowy samochód na placu, jednak zanim nastąpi wypłata odszkodowania by zakupić nowy pojazd, masz czym się poruszać po drogach.
      @codalej: czyli nawet AC nie rozwiązuje magicznie wszystkich problemów jakie się pojawiają wraz z tym jak ci ukradną auto? Brawo że w końcu doszedłeś do takich wniosków i potwierdzasz że mam racje

    •  

      pokaż komentarz

      @codalej: dzięki! nie wiedziałem że jest taka opcja

    •  

      pokaż komentarz

      @Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: ale czego Ty
      właściwie oczekujesz? Przecież sposób rozwiązania sprawy regulują ogólne warunki ubezpieczenia i jest tam jasno napisane że wypłacane jest odszkodowanie z tytułu kradzieży czy szkody calkowitej. Przecież jak Ci nie odpowiada taka forma zabezpieczenia to nie musisz tego AC wykupować, możesz trzymać na koncie gotówkę na zakup nowego auta jeśli masz jej na tyle. Jednak rozsądni nawet mając na koncie grube pieniądze wolą do ceny samochodu doliczyć srednio 4-5?% z wartości samochodu i wiedzieć że w razie problemów, za pieprzone 2-3k składki dostaną równowartość 60-100k za samochód... Niezależnie czy przyp$$%%!@a w drzewo i zrobią całkę, czy im samochód ktoś ukradnie.. ale wracamy do sedna, gdy ktoś kupuje samochód za wszystkie oszczędności życia który jest oczkiem w głowie, zamiast wozić wygodnie i bezpiecznie dupę z punktu a do b, z komfortem w głowie że jak ukradną to nie będzie to życiowy dramat.. bo już takiego błotnika nie dostanie..

    •  

      pokaż komentarz

      @codalej: Widzę, że jesteś mało rozgarnięty więc wytłumaczę jak dziecku bo nie potrafisz zrozumieć prostej rzeczy.

      Ja nie piszę czy AC jest dobre czy złe czy warto czy nie warto. Napisałem, że posiadanie AC nie rozwiązuje problemu skradzionego auta. Auto zastępcze też nie rozwiązuje problemu który się pojawił. Te rozwiązania minimalizują straty, ale nie załatwiają problemu który właściciel ma. Koniec kropka. Twoje wywody są zupełnie niepotrzebne bo ja nie piszę o zasadności AC czy jego braku. Zacznij myśleć zanim zaczniesz się przypieprzać.

  •  

    pokaż komentarz

    i jak sie tutaj nie wk@%%ić, badna złodziei w tym kraju. lata 90 chyba wróciły, jest chyba coraz więcej kradzieży

    •  

      pokaż komentarz

      @Pilaf: przecież ludzie sami sie do tych kradzieży wystawiają

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: niby jak? przecież zamknięte miał drzwi. takie głupie myślenie typu "miała spódniczkę, prosiła sie o gwałt" xD

    •  

      pokaż komentarz

      @Pilaf: Zostawiają kluczyk z włączonym system keyless przy drzwiach wejściowych, i emitują sygnał na pół osiedla. To praktycznie jak zostawić otwarte i odpalone auto, a potem mieć pretensje, że ktoś nim odjechał.
      W latach 90, to ludzie przynajmniej stosowali jakieś toporne zabezpieczenia, w stylu blokada skrzyni biegów, blokada kierownicy, auto alarmy itd. Mieli c##@?wsze samochody, ale byli bardziej przezorni.

      A stosowanie jakichś bzdurnych porównań w niczym nie pomoże.

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: Blokada skrzyni biegów? Wciśnij sprzęgło i na hol. Blokada kierownicy? Łamanie trwa prezent sekund. O alarmie to nawet nie mówię bo śmiech na sali. Do komputera pokładowego części VAGow da się włamać upierniczajac lusterko i podpinając się "na żywca" do komputera. Co do keyless się zgadzam - etui to podstawa, ale jego brak nie usprawiedliwia bycia złodziejem. Jak ktoś zgubi 100 zł na ulicy to nie cieszę się, bo "zarobiłem hehe" tylko szukam lub czekam - ktoś na pewno zgubił i będzie szukał

    •  

      pokaż komentarz

      @xczar0: Czy ty potrafisz czytać? Przecież mowa jest o zabezpieczeniach stosowanych w latach 90, więc nie wiem czym ty chciałeś się podpinać, chyba telefonem stacjonarnym

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: Ale to, że w pierwszym akapicie opisałeś jak ludzie lekceważą zasięg keylessow i nawiazales tym samym do współczesności dla Ciebie nie ma kompletnie znaczenia?
      Typowa grzybologika - panie, kiedyś to było, teraz to Ci ludzie głupie. Opisuje aż denne zabezpieczenia z lat 90, które oblatany złodziej zdejmował w 2-4 minut jednocześnie narzekając na zabezpieczenia obecne

    •  

      pokaż komentarz

      @xczar0: Czyli widzę, że nie zrozumiałeś. Tu nie chodzi o to, czy złodziej sobie radził czy nie a o podejście ludzi do bezpieczeństwa. Non stop słyszy się o kradzieżach na walizkę, a mimo to ludzie dalej zostawiają aktywne kluczyki z keyless i potem beczą, że zaj%#$li auto. Zero profilaktyki.

    •  

      pokaż komentarz

      @xczar0: Z tego co widziałem tych speców z walizkami to oni nie maja sprzętu i talentu czy tam siły żeby zmierzyć się z takimi mechanicznymi zabezpieczeniami. Oni polują na proste łupy parking pod blokiem, kawiarnia etc. Przecież 99% tych kradzieży to jest bezszelestnych niestety. Czlowiek spi czy pije kawe a mu auto kroją. Ale taka cena wygody ;) Jak brałem swoją fure i mi keylessa w salonie proponowali to spytałem ile maja odsypki od złodzieji to się Panicz handlowiec mało co nie obraził ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @sith1555: xD wyjeżdżać do gościa w salonie z oskarżeniami, że się układa ze złodziejami i jeszcze sie tym szczycić, bo panicz poczuł się urażony xD chyba się chciałeś popisać, że wiesz o kradzieży na walizkę xD

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: Hebel na kierownicy nie przystoi "nowej klasie średniej", nazywającej samochód autem...

    •  

      pokaż komentarz

      @Pilaf: Pewnie leszczy więcej..."BLOKADA OBROTOWA KIEROWNICY ANTYKRADZIEŻOWA CA" Zap%#?$!%ą sąsiadowi bo nikt się nie będzie z tym pier... ale wygląda słabo na parkingu przed domem( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) PS. Tak ok. 70 zł ... ale to wymaga posiadania mózgu.( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @sith1555: Co xD btw o ile nie kupujesz Dacii, to każda średnia wersja wyposażenia ma keylessa i często nie na się zrezygnować.
      Ale uwaga uwaga - można często wyłączyć taki dostęp i otwierać z przycisku na pilocie

    •  

      pokaż komentarz

      @Kruszec Trochę prawdy jest. Ziomkowi ukradli auto w 3 minuty tydzień po wyjeździe z ASO. Wcześniej jeździł dość długo.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pilaf: wg statystyk policji ilość kradzieży spada:
      Postępowania wszczęte:
      2000 – ponad 70 000
      2010 – 16 098
      2011 – 16 285
      2012 – 15 427
      2013 – 14 292
      2014 – 13 504
      2015 – 12 141
      2016 – 11 220
      2017 – 9 823
      2018 – 8 816
      2019 – 8 706
      źródło: https://statystyka.policja.pl/st/wybrane-statystyki/kradzieze-samochodow/

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: kiedy ludzie przestana tak myslec? Twoje? Nie. To nie dotykaj k... nawet jak by bylo otwarte. Powinni rece up.. i puszczac takie pol-kadlubki zeby sobie biegaly po jakiejs polanie i tyle. Moze by sie jeden z drugim zastanowil. I nie chodzi tylko o auta a o generalne poszanowanie cudzej wlasnosci.

      Wk... mnie teksty - wina wlasciciela bo nei zabezpieczyl itd. Jaka jego wina? Ze kupil?

    •  

      pokaż komentarz

      @Kruszec:
      Mógł 3x nie proponować ;)

      @xczar0:
      No ja miałem w opcji, ale fakt ze czesto jest obowiązkowy jak wuzetka ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @x00r: Ale co to w ogóle za myślenie. Kradzieże jakkolwiek piętnowane, były od zarania ludzkości, są i będą.
      I to, że sobie dodasz jakieś emocjonalne teksty o "ucinaniu łap" to niczego nie zmieni.

      "Powinni ucinać łapy" - ojej, nie powinno być wojen. Śmieszne jest to, że wyskakujesz z absurdalnymi pomysłami ucinania łap, ale już na zabezpieczenia przed kradzieżami się oburzasz.

      Wk... mnie teksty - wina wlasciciela bo nei zabezpieczyl itd. Jaka jego wina? Ze kupil?

      Że nie zabezpieczył. W myśl zasady "okazja czyni złodzieja", gość de facto zostawił otwarty i uruchomiony samochód wystawiony złodziejom. Potem gorzkie żale, że OC drogie, bo ubezpieczalnie muszą na czymś zarabiać.

      Ubezpieczalnie powinny z urzędu nie wypłacać odszkodowań, może wtedy debile nauczyliby się zamykać auta.

    •  

      pokaż komentarz

      @sith1555: Ja mogę keyless wyłączyć dla otwierania wozu w sumie, ale mam ładne etui, które świetnie blokuje sygnał. A zapasowy kluczyć też w etui.
      Do tego mam zabezpieczenie, które działa na innej częstotliwości i choć przedłużą sobie sygnał z kluczyka, to nie włącza silnika

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: emocjonalne - moze i troche, ale jakos nikt nie pomysli: ukradli gosciow auto, probuje je odszukac, szkoda auta, szkoda nerow itd. tylko sie zaczyna: na biednego nie trafilo, keyless zlo, ..., nie zabezpieczone. Z drugiej strony rozumiem - internet, kazdy moze napisac co chce. OK.

      Rozumiem ze jesli cos bylo od zarania ludzkosci to musze sie z tym zgadzac? Tak rozumujac to juz wiem czemu czesc Polski dalej mentalnie tkwi w PRLu i uwaza, ze wszystko im sie nalezy.

      I Kolego zrozum - nie oburzam sie na zabezpieczenia - kto chce - montuje, kto nie to tego nie robi. Oburzam sie na przyzwolenie na kradziez i obwinianie WLASCICIELA. Tak myslac to 3/4 Polski sobie jest winna parkujac pod blokiem / na ulicy.

      Gosc nie zostawil otwartego auta. Rozumiem, ze stare strucle ktore nawet centralnego nie maja tez sa w teorii otwarte bo co to zbic szybe i srubokretem odpalic (no bo przeciez 20 letnie auto nie musi miec immo) ?

      Ja jestem z reguly leniwy, jest keyless - uzywam. Jest automat - wole lenia niz manuala.

      OC nie jest od kradziezy, a ze drogie - auta zdrozaly i ich naprawy niestety tez, totez i naprawa z OC sprawcy.

      Co do ubezpieczen i ich wyplacania - nie wiem czy keidys ubezpieczales auto, ale Ci powiem, ze ubezpieczyciel calkiem dokladnie zna specyfikacje ubezpieczanego samochodu oraz zadaje pytania gdzie auto jest garazowane (ulica, parking wspolny itd) co ma wplyw na cene ;)

      Pozdrawiam!

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: Blokada skrzyni biegów? Wciśnij sprzęgło i na hol. Blokada kierownicy? Łamanie trwa prezent sekund. O alarmie to nawet nie mówię bo śmiech na sali. Do komputera pokładowego części VAGow da się włamać upierniczajac lusterko i podpinając się "na żywca" do komputera. Co do keyless się zgadzam - etui to podstawa, ale jego brak nie usprawiedliwia bycia złodziejem. Jak ktoś zgubi 100 zł na ulicy to nie cieszę się, bo "zarobiłem hehe" tylko szukam lub czekam - ktoś na pewno zgubił i będzie szukał

      @xczar0: Teraz już sie nie robi takich topornych zabezpieczeń jak Bear Lock czy wielka żółta wajcha na kierownicy. Mamy 21 wiek. Teraz zabezpieczyć samochód to jest mega ale to mega mega prosto. Jakie alarmy? Takie rzeczy były w seicento i w Tico montowane aby nie ukradli. Dzisiaj za 500zł masz zabezpieczenie które wkur*i złodzieja a nie odjedzie i za choinke nie znajdzie i sie nie dowie co jest grane nawet jak podmieni komputer, imo i co tam sobie jeszcze chce podmienić. Tylko laweta. Dlatego naprawdę w dzisiejszych czasach jest luksus ale ludzie leniwi.

    •  

      pokaż komentarz

      @x00r: Aktywny keyless to otwarte i odpalone auto, przecież złodziej nigdzie się nie włamuje ani żadnych zabezpieczeń nie pokonuje.

      OC nie jest od kradziezy, a ze drogie - auta zdrozaly i ich naprawy niestety tez, totez i naprawa z OC sprawcy.
      Ale jest świadczone przez ten sam podmiot, od którego domagają się hajsu ofiary kradzieży. Na czym sobie odbije? Na ubezpieczeniu, które jest obowiązkowe i najpopularniejsze.

      keyless zlo, ..., nie zabezpieczone
      No ale taka jest prawda, to że nie docierało do pustego łba jak słyszy się o pladze kradzieży na ten sam sposób, to może jak odczuje na własnej dupie problem to dotrze. Dla mnie to jest niepojęte.

      Rozumiem ze jesli cos bylo od zarania ludzkosci to musze sie z tym zgadzac? Tak rozumujac to juz wiem czemu czesc Polski dalej mentalnie tkwi w PRLu i uwaza, ze wszystko im sie nalezy.

      I Kolego zrozum - nie oburzam sie na zabezpieczenia - kto chce - montuje, kto nie to tego nie robi. Oburzam sie na przyzwolenie na kradziez i obwinianie WLASCICIELA. Tak myslac to 3/4 Polski sobie jest winna parkujac pod blokiem / na ulicy.

      Wojen też nie powinno być, a mimo to każde cywilizowane państwo utrzymuje swoją armię. I też nazwiesz to PRLem?
      Nie wiem czy masz 5 lat, czy po prostu chowałeś się w jakiejś hipisowskiej komunie, że p?@@#$!isz tak oderwane od rzeczywistości głupoty.

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: nie, nie w komunie ;) Widze, ze ciezko bylo przelozyc ucinanie rak na zaostrzenie kar. Jakby jeden z drugim musial pozapierdzielac na swoje utrzymanie w pierdlu to czesc by sie moze zastanowila.

      Po to wlasnie kraje trzymaja armie - nie najedziesz kogos kto Cie zmiecie z powierzchni ziemii chyba ze jestes skonczonym debilem.

      Co do odbijania na OC - ok tu sie zgodze (zdziwienei co?).

    •  

      pokaż komentarz

      @x00r: I po raz kolejny odpływasz w świat fantazji, tym razem dot. systemu penitencjarnego.

      Po to wlasnie kraje trzymaja armie - nie najedziesz kogos kto Cie zmiecie z powierzchni ziemii chyba ze jestes skonczonym debilem.

      O, czyli jednak coś tam załapałeś. Analogicznie po to kierowcom potrzebne są zabezpieczenia antykradzieżowe - spróbujesz ukraść to cię złapią

    •  

      pokaż komentarz

      @meksykanski_falafel: Nie swiat fantazji.
      Dopoki pewien proceder sie oplaca dopoty jest praktykowany (wiadomo w 100% nie usuniesz pewnych patologii).

      Tu analogia jest slaba bo wg tego samo obklejenie auta, ze jest monitorowane powinno odstraszyc, a tak nie jest.

      Jak nie otworza z keylessa to otworza silowo. Jak bedzie dobrze droga fura i zamowienie na nia to laweta i hej.

      Szkoda, ze tylko jedna strona w tej "dyskusji" dochodzi do konstruktywnych wnioskow i potrafi sie do tego przyznac.
      Tak czy inaczej ja juz temat koncze, bo jak to mowia, nie kloc sie ...

    •  

      pokaż komentarz

      @x00r:

      Nie swiat fantazji.
      To jest świat fantazji, najpierw piszesz o ucinaniu rąk, potem o jakiejś pracy na swoje utrzymanie w więzieniu.
      Pogódź się z tym, że żyjemy w takiej a nie innej szerokości geograficznej a wymiar kary reguluje Kodeks Karny a nie to co ci się wydaje. I naucz się żyć w tej rzeczywistości.

      > Tu analogia jest slaba bo wg tego samo obklejenie auta, ze jest monitorowane powinno odstraszyc, a tak nie jest.
      A czy zamiast czołgów stosujesz obklejanie kamieni?

      Jak nie otworza z keylessa to otworza silowo. Jak bedzie dobrze droga fura i zamowienie na nia to laweta i hej.
      Jak... w tym sęk że dyskutujemy o konkretnym sposobie. Kradzieży bez użycia siły i lawety. Po raz kolejny niepotrzebnie uciekasz w fantazję, żeby tylko dopasować rzeczywistość do swoich argumentów.

      Udanego dnia, faktem jest to, że to ty zakrzywiasz rzeczywistość aby oszukiwać samego siebie że masz rację. Śmiało, ale nie płacz później w internecie, że zaj?%%li ci auto bo rzeczywistość okazała się inna od tej którą sobie sam wymyśliłeś i byłeś głuchy na argumenty ludzi sprowadzających na ziemię.

  •  

    pokaż komentarz

    Czas na wykop efekt! Jeżeli będzie 2000 wykopów i 500 plusików złodziej odda auto!

  •  

    pokaż komentarz

    kurła cieżko to będzie znaleźć bo w Polsce z pierdyliard podobnych audiczek jeździ

1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 następna