CD Projekt wprowadza 6-dniowy tydzień pracy, aby zdążyć z premierą Cyberpunka
Studio CD Projekt Red ogłosiło wprowadzenie sześciodniowego tygodnia pracy do momentu premiery zapowiedzianej na listopad gry Cyberpunk 2077, pisze ... 300Gospodarka.pl .
300GOSPODARKA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 472
Komentarze (472)
najlepsze
@GINandJUICE: na tą w 2077 ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Khaine: jebnie, bo CD Projekt nadmuchało balonik oczekiwań i teraz balonik jebnie.
Nie wspominając, że w ciągu tylu lat ze 2 razy zmienili estetykę świata, z mrocznego, nocnego klimatu w stylu Cyberpunka widzianego oczami lat 90-ych do "unowocześnienia" i dodania paru znanych twarzy by promocję uciągnąć.
Przypuszczam że jebnie tak mocno,
Wieśki natomiast nadrabiały te mankamenty klimatem, fabułą i questami na szczytowym światowym poziomie. Więc nawet jak komuś gameplay śmierdział (bycie ściągniętym na hita przez utopca lvl
Względnie niskie płace (na tle innych części IT, dla ludzi z podobnym doświadczeniem/talentem) i długie godziny pracy. W dużej części dlatego, że "przecież gry to twoja pasja" i pracownicy często nie wyobrażają sobie pracę nigdzie indziej. Pracodawca to wie i to wykorzystuje.
Oczywiście, jak wszędzie, są wyjątki.
@KimDzongJaroslaw: bo co?
Pewnoe dlatego gry wychodzą zbugowane jak nieszczęscie
To chyba nawet miało jakąś swoją nazwę i jako zjawisko
XD
Jeżeli chcesz być w lidze średniej albo w tej "big league" AAA będąc relatywnie nowym studiem poniżej 100 pracowników to klepiesz srogo powyżej możliwości. A w tych czasach, szczególnie w polsce po CDP, każdy chce wyjść od przaśnej gry do AAA w przeciągu 3 gier i 10 lat więc cały rynek
Łącznie z maniakalnym uporem na korzystanie z Cryengine (chyba dostali jakąś dożywotnią licencje na jakąś starą wersje i trzymają się tego jak pijany płota), z którego nikt poza Crytekiem nie był nigdy w stanie zrobić gry chodzącej chociaż relatywnie sprawnie.