•  

    pokaż komentarz

    Mam wrażenie, że całe szanowne grono nie rozumie o czym mowa, albo nie czyta ze zrozumieniem. Koledze chodziło o potraktowanie przez firmę, której PŁACI ZA USŁUGĘ, a więc jest klientem. Odcięli go i nawet nie raczyli poinformować. Jeżeli wg Was to normalne, a narzekanie na to stawia go w pozycji malkontenta, to gratuluję Wam zdrowego rozsądku.

    •  

      pokaż komentarz

      @optimist7: Alez rozumiemy.
      Niemniej narzekanie na cos takiego to tak jakby narzekac na to, ze ekspedientka w sklepie krzywo sie nas popatrzyla. Niby mozna ale po co?

    •  

      pokaż komentarz

      @geronimo80: Chyba jednak nie rozumiemy, bo to dwie inne rzeczy ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @geronimo80: Nie, to nie jest tak.

      Można to raczej porównać do tego, że ekspedientka wylatuje na nas z kijem bejsbolowym krzycząc 'wyp##%#$%aj', bo niewystarczająco wytarłeś buty i rozniosłeś trochę błota.

      Miałem masę przygód z polskimi usługodawcami i właściwie z większością rozstałem się w niezbyt miłych warunkach. Jedyny, z którego korzystam od wielu lat i jeszcze mnie nie zawiódł to home.pl. W końcu, kilka miesięcy temu, wkurzyłem się niesamowicie, zabrałem zabawki i wykupiłem sobie serwer dedykowany w Hetzner u Niemców. I mimo tego, że jest nawet trochę ponad moje wymagania, nie żałuję tych 29 euro, które płacę za procesor > 3GHz, 2GB RAM, 400GB miejsca i 2TB transferu (co ważne, po ich przekroczeniu, przycinają jedynie przepustowość do 10mbitów) tylko dla siebie. W porównaniu z polskimi firmami, gdzie za podobną cenę dostanę VPS z połową tego transferu, zajechanym dyskiem i 100mbit/s na kilkuset użytkowników, z realnym transferem do 10mbit/s. Do tego w firmie pracuje 5 osób i nie odbierają telefonów podczas awarii, a na połowę z nich tłumaczą się awarią ich ISP. W porównaniu z Hetznerem, którzy mają własną serwerownię i 182 gigabitów redundantnych łącz (w tym praktycznie bezpośrednie linki z polskimi węzłami) - nie miałem jeszcze żadnej awarii, a na mój mail wysłany o 5 nad ranem dostałem odpowiedź 4 minuty później!

    •  

      pokaż komentarz

      @Rev: Takie ostre porownanie moglbys wysnuc gdyby firma hostingowa skasowala wszystko, nie pozwolila zgrac danych z hosta i jeszcze wystawila rachunek za to :D

      przesadzacie.

    •  

      pokaż komentarz

      > narzekac na to, ze ekspedientka w sklepie krzywo sie nas popatrzyla

      Raczej ekspedientka by narzekała, że przyszła do pracy, a tam sklep zamknięty do odwołania i kłódki w drzwiach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rev: Też korzystam czasem z Hetznera i rzeczywiście jest spoko. Na przykład zaczął mi się robić kernel panic i zaczęły czasem losowo zdychać procesy, błędy takie jakby to coś z prockiem albo pamięcią (chociaż bus error rzadko). Napisałem z prośbą o darmowy support. Płatny coś koło 100 EUR kosztował chyba i wtedy oni mają tam chyba godzinę na rozpoczęcie działań. W bezpłatnym czekałem też godzinę niecałą i dostałem e-maila, że komputer jest podpięty pod system diagnostyczny. Po półtorej godzinie przyszły wyniki, że bank pamięci taki a taki ma usterki i że technik właśnie wymienia układ. W ciągu trzech godzin system już pracował z nową pamięcią. Jakiś czas temu na jeden z v-serverów o którym zapomniałem, że istnieje jakiś dzieciak z Argentyny wrzucił shellboota przez dziurę w starym serwerze poczty. Męczył się tam biedny, komendy podmieniał, ale kompilowanie mu nie szło to wziął binarki wrzucił statyczne ale w złej architekturze połowę. Tenże shellboot to takie w Perlu ustrojstwo było, co ma konsolę do zarządzania i narzędzia, które widziałem ostatnio ~10 lat temu. Eksploity do Windowsów w stylu smurf i inne przeboje. I ten poryp to uruchomił i wycelował w coś. W ciągu kilku minut przyszedł e-mail, że sondy wykryły dziwny ruch, a że nie odpisywałem to router grzecznie uciął komunikację do tego IPka i dostałem e-mail z odnośnikiem, że jak posprzątam to mam wypełnić formsa i włączą. Z kolei kiedy mi wyexpirowała karta kredytowa, to przez ponad miesiąc nie płaciłem, bo już nie chciałem przedłużać umowy o kartę w tym banku co miałem. Bez problemu, bez odsetek, po prostu poczekali i jeszcze przeprosili, że odpowiedzi udzielono mi po paru dniach a nie od razu, gdy zapytałem o numer konta w razie czego. No i łącza. Zrezygnowałem z bazpłatnego FTP na backupy i robię do domu po rsync, bo mam do nich 80Mbit/s downstream i 50Mbit/s upstream. Nie jest tanio, ale w Polsce za taką usługę i obsługę zapłaciłbym 3 razy tyle. U nas jak się nie jest dojną Sp. z o.o. albo SA to nie ma co liczyć na poważne traktowanie. Taka mentalność lizusów jest u naszych usługodawców. Koncentrują się na wielkich klientach kosztem reszty, która sumarycznie przecież jest większa.

  •  

    pokaż komentarz

    Swoją drogą, ja tam zadnym dobrym programistą, czy ekspertem nie jestem, ale pisanie skryptu bota GG w PHP, nie wydaje mi się dobrym pomysłem.
    Sprawdź może jakąś Javę, czy Pythona.

  •  
    r.........r

    -3

    pokaż komentarz

    Jeśli tworzysz taki ruch na serwerze to sie nie dziw że od razu blokują niebezpieczne dla serwera pliki. Ja jestem jak najbardziej zadowolony i będę polecał go dalej.

    •  

      pokaż komentarz

      @rozkminator: No to się nie doczytało. Pliki nie były niebezpieczne a ruch był nie z mojej winy. W takim razie może podrzucę gdzieś w popularne miejsce link do Ciebie, zablokują Cię nie z twojej winy i będziesz mógł być dalej zadowolony :)

      Nie chodzi o blokadę a o brak informowania...

  •  

    pokaż komentarz

    Użycie CPU to oni mają wysokie, pewnie już serwery nie wyrabiały.

  •  

    pokaż komentarz

    linuxpl.com - nie polecam - masa problemów, wielogodzinne przerwy w dostępie, aroganckie podejście.