Jak jeden Polak stworzył własny silnik do gier
Czy da się stworzyć własny silnik właściwie w pojedynkę? Wojciech Figat, pomysłodawca Flax Engine udowadnia, że tak. Wystarczy sporo determinacji i 9 lat prac.
laza z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
Czy da się stworzyć własny silnik właściwie w pojedynkę? Wojciech Figat, pomysłodawca Flax Engine udowadnia, że tak. Wystarczy sporo determinacji i 9 lat prac.
laza z
Komentarze (82)
najlepsze
Gdy będzie więcej wolnego czasu to udostępnię kody na githubie.
Szacunek, jeśli są gry które powstały na Twoim silniku - zupełnie inna skala problemu niż samo dłubanie w silniku for fun.
A dla autora silnika wielki props.
@miecz_prawdy: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Był wtedy chyba w gimnazjum, a opowiadał o technice cyfrowej i jakie ma to zastosowanie w budowie CPU i GPU. Pochwalił się też kiedyś wynikami z matury i były praktycznie na 100% nawet z rozszerzeń. No nie jest to byle klepacz kodu..
To link do jego Github jakiejś części FlaxEngine:
https://github.com/FlaxEngine/FlaxEngine
Nie wiem dlaczego pokazuje tylko
Wymieniany jest Unreal, Unity, ale jeszcze jest masa alternatyw które nie potrafiły się przebić do współczesnego mainstreamu, CryEngine - ostatnio ledwo zipie, Unigine - mało kto o tym słyszał, a jest zajebiście rozwinięty, Lumberyard od Amazona.
Komentarz usunięty przez moderatora