Jak kreowano pandemię ptasiej grypy z 2009 roku?

Jak kreowano pandemię ptasiej grypy z 2009 roku?

@ObiektywnyKomentarz bitchute.com #swiat

Podobnie jak pandemię koronawirusa, nawet afery się powtarzają. Zapraszam na krótki filmik

  •  

    pokaż komentarz

    Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że partią odpowiedzialną za odrzucenie zakupu tej szczepionki w tamtym czasie było peo, a osobą odpowiedzialną Kopacz. Być może ich i jej jedyna prawdziwie prospołeczna decyzja podjęta w interesie własnego narodu.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: A pomyśleć, że był czas kiedy na nią narzekałem.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem ale ją grillowała opozycja wtedy ( ͡º ͜ʖ͡º)( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: dzisiejsze po by robilo teraz to samo co pis

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: tylko idioci wierza ze mozna obnizac/utrzymywac wiek emerytalny przy obecnej oczekiwanej dlugosci zycia i demografii a pieniadze z OFE posluzuly do zniwelowania klilku % dlugu publicznego (polska sie tak jkaby nie zadluzala przez 3 lata) wiec obrazek calkiem nie trafiony bo wiek emertytalny na calkwity plus a pieniadze z OFE to -/+
      na bank + wzgledem dzisiejszy grabiezy pieniadza na przejedzenie czy inne bzdety typu fundusz narodowy

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że partią odpowiedzialną za odrzucenie zakupu tej szczepionki w tamtym czasie było peo, a osobą odpowiedzialną Kopacz. Być może ich i jej jedyna prawdziwie prospołeczna decyzja podjęta w interesie własnego narodu.

      @niejestemjutuberem: co prawda zrobiła to tylko dlatego, że nie było nas stać, bo z tego co pamiętam to medialnie bardzo chciała...ale i tak plus za to, że nie wzięliśmy udziału w durnym amoku.

    •  

      pokaż komentarz

      no tak bo najlepiej wszystkim na starość za brać i żeby TYRALI do 99 lat....

      @wysyp: No właśnie, co za debile z tych lewaków, przecież wystarczy dodrukować...

    •  

      pokaż komentarz

      co prawda zrobiła to tylko dlatego, że nie było nas stać

      @VogonJeltz: nie było gwarancji producenta z tego co pamiętam

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: i bardzo dobrze, że podniósł wiek emerytalny.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp:
      Oczywiście, obecnie pracujące pokolenie może sobie przejść na emeryturę w wieku 60/65 lat, zależnie od płci (co jest samo w sobie jakimś kuriozum w Europie)... ale za cenę tego, że przyszłe pokolenia będą pracować w ogóle do śmierci, bo system emerytalny tym szybciej jebnie. Dalej twierdzisz, że można sobie beztrosko obniżać wiek emerytalny?

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: Najlepiej to zrozumieć, że pieniądze nie biorą się z nikąd.

    •  

      pokaż komentarz

      @Devilus: Nie warto z nim gadać, po komentach na profilu widać, że to troll, który p?%@?$$i kocopoły na każdy temat.

    •  

      pokaż komentarz

      Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że partią odpowiedzialną za odrzucenie zakupu tej szczepionki w tamtym czasie było peo, a osobą odpowiedzialną Kopacz. Być może ich i jej jedyna prawdziwie prospołeczna decyzja podjęta w interesie własnego narodu.

      @niejestemjutuberem: trzeba jeszcze zaznaczyć ze na ptasią grype zmarło pareset ludzi na całym świecie, moze pare tysięcy

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp a Karakan niby lepszy likwiduje OFE tworzy IKE i przerzucając pieniążki z jednego do drugiego zabiera 15% podatku. Tylko takie barany jak ty tego nie widzą bo daje 500+ a za chwilę 700+, tylko jak ci zabierze ostatnia złotówkę w podatkach to nie płacz. Daje jedna ręka a zabiera druga. Nie widzisz ośle że ci wszyscy politycy czy to lewica czy to prawica to jest jedna wielka klika, okradają was a wy się klucicie między sobą ktory jest lepszy, a który gorszy a to jedno i to samo zło, tylko jeden kradnie trochę mniej od drugiego.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: nie, najlepiej niech nikt nie pracuje i rzad wszystkim DA.

    •  

      pokaż komentarz

      @Endriu_z_Oppeln: na początek niech zrównają z męskim wiekiem, zlikwidują przywileje, a później się pomyśli.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp chłopie obudź się z letargu w bogatszych krajach od naszego ludzie pracują do 67 roku życia a ty dalej myślisz że nasz zadłużony kraj na to stać, nasz system emerytalny przez takich idiotōw jak Karakan jebnie prędzej czy później ponieważ jest niż demograficzny który postępuje z roku na rok więc to jest już tylko kwestia czasu jak to jebnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: tylko idioci wierza ze mozna obnizac/utrzymywac wiek emerytalny przy obecnej oczekiwanej dlugosci zycia i demografii a pieniadze z OFE posluzuly do zniwelowania klilku % dlugu publicznego

      @Endriu_z_Oppeln: przekrętem było w ogóle powstanie OFE i początkowe, bandyckie warunki: 10% od składki dla operatora OFE...

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: Nie ufam zbytnio ludziom, którzy nie potrafią bez błędu napisać 'zabrać'. Ok, nie jestem pewien czy potrafią przeprowadzic złożony proces myślowy. Jeżeli nawet bedzie udany, to wątpię, że będzie prawidłowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: Ale wiesz, ze PiS zabrał dugą połowę z OFE? A co do wieku emerytalnego, to jeśli jesteś przed 40 rokiem życia to dla brak zwiększenia wieku jest dla ciebie bardzo złą wiadomością, bo im krócej pracują starzy teraz, tym dłużej za mniej będziesz musiał pracować ty. Prawdopodobnie będziemy harować do grobowej deski, bo emerytura będzie poniżej głodowej. Dodam jeszcze, że Polska ma jednych z najmłodszych emerytów w UE, zresztą w całej Europie. Zamiast martwić się o pokolenie które dwa razy zadłużyło cię na setki miliardów, zacznij myśleć o własnej przyszłości, bo wychodzi na to, że okradli cię z niej.

      źródło: oko.press

    •  

      pokaż komentarz

      @orkako dobrym pomysłem byłoby podniesienie kobietom do 65r.z w końcu równouprawnienie ;_;

    •  

      pokaż komentarz

      @fren-: myślę, że nie do końca. Zamkneliby kościoły

    •  

      pokaż komentarz

      wzorzec do naśladowania....

      @wysyp: w porównaniu do tego co wyrabia Obajtek, to fakt - Tusk to krystaliczna osoba.
      W ogóle, to trzeba być niezłym hipokrytą, żeby wytykać pieniądze PO, podczas gdy ludzie Obajtka zainkasowali już ponad 200mln z naszych podatków.

    •  

      pokaż komentarz

      @Endriu_z_Oppeln: jeśli teraz zabierzemy emerytury starym (podniesienie wieku emerytalnego pod albo i poza średnią przeżywalność), to zabierzemy nadzieję na emeryturę młodym.
      Jeśli to nie będzie dzwonek ostrzegawczy dla zdolnych i utalentowanych (albo wyp?$%?#@asz teraz/zaraz, albo tyrasz do śmierci), to nie wiem co będzie.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: W czasie którejś z tych "pandemii"minister Religa, znany kardiolog, miał na tyle rigczu żeby na histeryczne zarzuty dziennikarzy "czemu nie kupujemy szczepionek" odpowiedzieć im "przestańcie straszyć ludzi!"

    •  

      pokaż komentarz

      @Devilus: a co mnie obchodzą następne pokolenia? czy poprzednie pokolenia zastanawiały się nad moim losem gdy godziły się na coś takiego jak ZUS? ktoś brał pod uwagę ile procent pensji będę musiał oddawać za nic?

    •  

      pokaż komentarz

      @Devilus: kuriozum w europie jak rozumiem dlatego, że tylko dwie płcie uwzględniono?

    •  

      pokaż komentarz

      @PotwornyKogut: rigcz, żeby powiedzieć najbardziej oczywistą rzecz na świecie. Ja wypomniałbym jeszcze medialnym scierwom, że ich p!?@?@@ę

    •  

      pokaż komentarz

      @ElRadek nie karakan a maowiecki karakan nie ma nic do gadania, to wydmuszka do przyciągania żelbetowego elektoratu.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: niby czlowiek wie, że czytać ze zrozumieniem nie umiecie, a jednak się łudzi. Ja się wypowiedziałem krytycznie, a "ty" (formy Ci Ty itp. wymagają wielkiej litery, w szkole się dowiesz) i tak jak ostatni bezmózg zakładasz z góry wrogą frakcję i atakujesz. Jeszcze macie czelność się dziwić, że ludziska się z Was śmieją.

    •  

      pokaż komentarz

      @wieczny-student: I słusznie, że narzekałeś, bo to nie jest zbyt mądra baba.
      Za to tę jedną decyzję podjęła dobrą, o ile to ona.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: pewnie nie mieli kasy na szczepionki ale wyszło im na dobre i nam.

    •  

      pokaż komentarz

      @wieczny-student: i słusznie na nią narzekałeś. Anomalia nie powinna wypaczać średniej. Patrzy się na całokształt.

    •  

      pokaż komentarz

      no tak bo najlepiej wszystkim na starość za brać i żeby TYRALI do 99 lat....

      @wysyp: nope, lepiej każdemu rozdać po 10000 i drukujemy wesoło bo pieniądz to tylko papier a inflacja jest super XD

    •  

      pokaż komentarz

      @orkako: Obrazek nieaktualny. Hiszpania podbiła wiek emerytalny o rok, do 66.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: Przecież ona to zrobiła z głupoty i walki o dinozaury ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Endriu_z_Oppeln: Trzeba być idiotą żeby dalej chcieć utrzymywać taki system emerytalny oraz zwykłym oszustem żeby obiecać niskie podatki a je podwyższać oraz zwykłą kanalią udając liberała a kończąc jako socjalista... ten człowiek jest całkowicie skompromitowany.

    •  

      pokaż komentarz

      @Endriu_z_Oppeln możesz sobie podwyższyć wiek, ale dla ludzi, którzy dopiero zaczną opłacać składki emerytalne, a nie dla tych, którzy już zawarli umowę z ZUS'em.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem wymagają, ale w listach. W normalnych konwersacjach nie jest to żaden obowiązek.

    •  

      pokaż komentarz

      odczas gdy ludzie Obajtka zainkasowali już ponad 200mln z naszych podatków.

      @mango2018: prawie 500 mln Obajtek sam zainkasował tylko na jedną willę. Kwoty są raczej liczone w miliardach. Sam rozkradł więcej niż całe PO razem wzięte.

      > jeśli teraz zabierzemy emerytury starym to zabierzemy nadzieję na emeryturę młodym.
      @wykopyrek: Czekaj....chcesz powiedzieć, że podwyższając teraz wiek emerytalny do choćby średniej europejskiej, sprawimy, że młodzi, będą wyjeżdżać do krajów bogatszych, czyli takich gdzie wiek em. jest jeszcze wyższy?
      Ty w ogóle sie zastanowiłeś nad tym co napisałeś, czy po prostu ślepo powtarzasz propagandę polityków, którzy w ten sposób swoją niekompetencję przedstawiają jako postawę pro obywatelską?
      Czy ty w ogóle wiesz jak działa system emerytalny?
      Trudno mi polecić tylko jeden film. Zapoznaj się najlepiej ze wszystkimi:
      https://www.youtube.com/results?search_query=katastrofa+sytemu+emerytarnego

      Skracając:

      Pracujący płacą emerytom emerytury. Jeśli mamy 4 pracowników zarabiających po 3000 zł (pula wynosi 12 tys.)
      i muszą utrzymać 1 emeryta z emeryturą 2000 zł, to oznacza, że każdemu trzeba zabrać 500 zł i w sumie zarobią 2500 zł (nie licząc innych podatków). Problem się zaczyna, gdy mamy ujemną dzietność i nagle ogromna cześć społeczeństwa to emeryci, a nie pracownicy. Wtedy mamy 3 pracowników łącznie zarabiających 9 tys. zł którzy muszą utrzymać 2 emerytów. Policzmy więc: 9 000 zł zarobku pracowników - 4000 zł emerytury emerytów wynosi 5000:3=1666 zł na każdego pracownika.

      Oczywiście absurdem jest aby pracownik zarabiałby miej niż emeryt, więc po wyrównaniu tych kwot okaże się, że emeryt będzie klepał biedę i pracownik będzie klepał biedę. Im dłużej zwlekamy z reformami tym z bardziej patologiczna sytuacja będziemy musieli się zmierzyć. Pomysł PiSu był taki, aby zwiększyć dzietność socjalem, ale zamiast tego doprowadzili ją do dramatycznego spadku, najniższego od II wojny światowej.

      Tu masz wyjaśnione dlaczego:
      https://www.youtube.com/watch?v=YyS_p2SPN-A&ab_channel=OnetNews
      I statystyka:
      https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1618477930Tt4IexDDbUAu1OziaVCSiu.jpg
      Teraz chyba realizują inny pomysł: zabić jak najwięcej emerytów, paraliżując służbę zdrowia oraz wzmagać roznoszenia się korony wśród najstarszych. Innym ich sposobem jest inflacja i unikanie waloryzacji emerytur (tą przeprowadza dopiero przed wyborami). Co to oznacza? Że obecne 2000 zł emerytury za kilka lat będzie warte 1800 zł, a głupi emeryt nawet się nie zorientuje, bo nie ma pojęcia o podstawach ekonomii.
      Cały system emerytalny jest piramidą finansową która się sypia i oczywiście podwyższenie wieku emerytalnego nie zlikwiduje problemu, ale jest niezbędnym krokiem do złagodzenia przyszłych kosztów reform emerytalnych. Któreś pokolenie będzie musiało zostać pozbawione emerytury, lub pracować na swoją i ówczesnych emerytów.
      Obecnie wszystko zmierza ku kierunkowi, że będzie to nasze pokolenie i naszych dzieci. I po prostu pozbawi się nas emerytury.

      Wniosek:
      Jeśli doprowadzimy do skrajne patologii, gdzie całe społeczeństwo jest ubogie przez nadmiar emerytów (już teraz wydajemy ponad 1/3 budżetu na emerytury.
      https://www.mapawydatkow.pl/wp-content/uploads/2021/01/mapa-wydatkow-2019_150ppi_2.png
      https://www.mapawydatkow.pl/wp-content/uploads/2020/12/obraz-3.png
      I kwota ta cały czas rośnie.
      Każdy emeryt zamiast zysku przynosi straty, a koszty tych strat ograniczają dzietność i zmniejszają wiek życia. Dochodzimy do tej samej finansowej patologii jaka jest górnictwo. Uprzywilejowani nie chcą zmian i ich betonogłowie doprowadzi nie tylko sektor do zniszczenia, ale zagraża całemu państwu.
      Nikt nie wyżej za głodową pensję, wiec młodzi będą uciekać z kraju, a emeryci będą w coraz gorszej sytuacji. Tylko kwestią czasu będzie aż obce państwo anektuje nasz kraj, lub sprowadzi sobie obcy naród, który nas wykorzeni.
      I po co to? Bo patologiczna pokolenie z lat 50 doprowadziło nas 2 razy do zadłużenia i jest im mało pomimo, że mieli półdarmowe mieszkania i dopłaty do produktów, a sami w robocie się opieszali, bo praca ich hańbiła. A dzisiaj mają najwyższe emerytury w historii tego kraju. Ty płacisz ich długi i ty i kolejne pokolenia poniesiecie koszty tego, że mogli się cieszyć długą i spokojną starością. Pewnie, że uogólniam, ale wszystko omawiam z perspektywy ekonomicznej.

      Zobacz, nawet nie możesz oszczędzić na emeryturę po inflacja pozera wszystkie oszczędności.

    •  

      pokaż komentarz

      @Endriu_z_Oppeln no niestety tych co wierzą w takie obrazki w Polsce jest masa... I cała reszta myślących staje się zakładnikami tych "a za peło to kradli i nic nie dali" wyborców... No ale to jest trochę taka zemsta starszego pokolenia które przez to chce dalej pokazać swoim dorosłym dzieciom że dalej nimi kierują i rządzą.

    •  

      pokaż komentarz

      @wysyp: niestety przy obecnej koniunkturze moze tak być. Bedziemy robic az padniemy. Mozesz sie oburzać ale zaciagniete dlugi trzeba splacac. A niz demograficzny nie rokuje na odbicie. Reasumując. Albo umrzesz z głodu albo w pracy.

    •  

      pokaż komentarz

      Czekaj....chcesz powiedzieć, że podwyższając teraz wiek emerytalny do choćby średniej europejskiej, sprawimy, że młodzi, będą wyjeżdżać do krajów bogatszych, czyli takich gdzie wiek em. jest jeszcze wyższy?

      Średnia życia w Polsce jest taka, jaka jest. Jeśli podniesiesz wiek emerytalny do granicy tej średniej (bez względu gdzie na świecie co jest, a czego nie ma), to efektywnie zlikwidujesz emeryturę w ogóle.
      Emerytura jest po to, żeby po wieku produkcyjnym, móc spędzić starość bez utraty godności.

      @orkako: Jeśli mam zap@%!@$@ać do końca życia, a potem paść na ryj na miejscu pracy, to dlaczego mam to zrobić w tym smutnym jak p$%$a kraju, gdzie skażę na ten sam los swoje dzieci?
      To już wolę poświęcić patriotyzm i przynajmniej kupić za to lepszy start dzieciom (na które będzie mnie stać, co jest inną historią).

      Odróżnij przyjaciół królika, którzy po czterdziestce przechodzą na wcześniejsze, a potem zakładają biznesy bazując na poduszce bezpieczeństwa (ta emerytura) i koneksjach z królikiem, od przeciętnych budowlańców, pracowników magazynów, leśniczych, kierowców zawodowych, pielęgniarek.
      Nikt z nich nie jest w stanie pracować w zawodzie do emerytury.
      Wszyscy ci ludzie będą mieć prawa wyborcze na długo zanim umrą, jak chcesz to rozwiązać?

    •  

      pokaż komentarz

      @VogonJeltz: No właśnie, że Kopacz "medialnie" bardzo nie chciała tej szczepionki, i nie zgadzała się na zwolnienie producentów z odpowiedzialności za skutki uboczne.

    •  

      pokaż komentarz

      Emerytura jest po to, żeby po wieku produkcyjnym, móc spędzić starość bez utraty godności.

      @wykopyrek: No ale chyba nie kosztem kolejnego pokolenia, prawda?
      Mamy patologiczny system oparty o piramidę finansową i żadna partia nie chce poruszać tematu, bo wizerunkowo jest trudny, a problem stanie sie widoczny lata po tym jak już nie będą w polityce.

      dlaczego mam to zrobić w tym smutnym jak p??#a kraju, gdzie skażę na ten sam los swoje dzieci?
      Otóż to. Olanie kwestii emerytalnych doprowadzi do sprzężenia zwrotnego w spadku liczby obywateli co będzie musiało doprowadzić do upadku państwa i jego likwidacji, lub przejęcia przez imigrantów.

    •  

      pokaż komentarz

      No ale chyba nie kosztem kolejnego pokolenia, prawda?

      Jeśli nie kosztem kolejnego pokolenia, to wcale. Jeśli to chcesz zaproponować - zero emerytury, to ok.

      @orkako: Natomiast dopóki emeryci mają prawa wyborcze, a mają, to albo zaproponujesz coś bardzo atrakcyjnego w zamian, albo nie rozumiesz na czym polega polityka.

    •  

      pokaż komentarz

      @niejestemjutuberem: No pamietam, jak w innych krajach szczepili sie na potege, a w polsce spora czesc ludu plakala, ze nie ma szczepionki - strach, sranie i kwikanie - to straszne pelo nie kupilo szczepionek....aaaaaa!!! A tak naprawde nikt w polsce nie zmarl na ptasia grype, za to za granica ludzie umierali glownie po tych szczepionkach

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopyrek: Weź przeczytaj jeszcze raz poprzednie komentarze, bo chyba ci się pomyliło na jaki temat jest rozmowa i co było jej celem.

  •  

    pokaż komentarz

    To nie była ptasia, a świńska grypa.

  •  

    pokaż komentarz

    Nikt nie kreuje pandemii koronawirusa, jest ona prawdziwa i żadne zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni.

    •  

      pokaż komentarz

      @Frater: tak bardzo prawdziwa ze az WHO musialo zmienic definicje slowa pandemia, żeby ta 1 z wielu chorob sie na to zalapala?

    •  

      pokaż komentarz

      @Frater: ludzie są za słabi psychicznie i wolą udawać, coś jak państwa w 1939 wierzyły, że Niemcy są nieszkodliwe i zadowolą się tylko Polską ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Frater prawdziwa to jest pandemia strachu, obey niewolniku

    •  

      pokaż komentarz

      @Frater: Nie przetłumaczysz, społeczeństwo idzie jako stado baranów, gdzie który aktualnie trend wygrywa tak większość podąża, a niektórzy nawet sądzą, że oni idą pod prąd. Mało kto potrafi wyjść poza szablon. Że przykładowo w obliczu pandemii różne siły będą próbowały coś w tej sytuacji zrobić, jakoś ją wykorzystać, np duże korporacje, mają ogromne pieniądze i specjalistów, którzy od razu przystępują do analiz w takiej sytuacji, a taki wykopek to co najwyżej papier toaletowy zdąży zakupić w biedronce. Te barany do końca życia będą powtarzać, że Bill Gates chce depopulacji ludzi, a pozostałą resztę zaczipować specjalną szczepionką.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @fren-: i najważniejsze - w szpitalach covidowi statyści leżą! Tak nawet Edyta Górniak mówiła!

    •  

      pokaż komentarz

      @fren- jeśli śmierć miliona ludzi z definicji nazwiemy lodówką, to znaczy, że nikt nie zginął tylko lodówka?

      Definicja została zmieniona aby była bardziej precyzyjna, czy to czy nazwiesz obecną sytuację pandemią czy epidemią zmieni coś? Mniej ludzi zachoruje i umrze?

    •  

      pokaż komentarz

      @Frater: zgadzam się w pełni; pandemia jest prawdziwa, tylko ty jej nie rozumiesz, gdyż jesteś nosicielem.
      @balrog84: sugerujesz, że nie należy gatesowi wierzyć w jego własne słowa? Ok...

    •  

      pokaż komentarz

      @fren-: Zmieniał definicję?
      Przecież mamy wiele innych pandemii, z WHO był problem, że nie ogłosił tego pandemią wcześniej, zwlekał nie wiadomo dlaczego.

      BTW. Wiesz, że HIV/AIDS jest też obecnie pandemią? Zmienili definicję, żęby było?

    •  

      pokaż komentarz

      tak bardzo prawdziwa ze az WHO musialo zmienic definicje slowa pandemia, żeby ta 1 z wielu chorob sie na to zalapala?

      @fren-: 3mln osób na całym świecie gryzie piach, ale wykop uznał - naciągane XD

    •  

      pokaż komentarz

      @Gluptaki: tak na pewno umarli przez koronoświrusa.
      Popatrz na Polskę:
      mamy rocznie 400 tys. zgonów. W 2020 tylko 6 tys. na koronowirusa.
      40 tys. umarło z dodatnim testem z ch. wspolistniejacymi: wg ustawy lekarz jako przyczynę śmierci wpisuje "ch. zakaźna "gdy wyrkyto chorobę zakaźną, więc nawet jakby ktoś umarł na zawał a okazałoby się, że test na koronę jest dodatni to wpisują że umarł na covid z ch. wspolistniejacymi.
      Epidemia to jest chorób nowotworowych i układu krwionośnego, zobacz ile na wylewy i na zawały umiera.
      Koronaświrus to jest choroba która dobija, a nie zabija.

    •  

      pokaż komentarz

      Koronaświrus to jest choroba która dobija, a nie zabija.

      @fren-: Uważaj zdradzę Ci sekret - jak będziesz leżał półmartwy przy drodze i ktoś przejdzie obok sprzedając Ci buta na głowę w ten sposób Cię dobijając - to Cię zabije. A mogłeś sobie spokojnie żyć dalej. I tak też 3 mln osób w Polsce ma cukrzyce, 15 mln nadwagę, 8.5 mln otyłość. Ludzi którzy mogliby sobie spokojnie dalej żyć gdyby nie Covid ale mają magiczne choroby "współistniejące". Ludzi zdrowych w 100% jest naprawdę mało.

      Jest 100k nadmiarowych zgonów już teraz. Epidemię chorób nowotworowych i układu krwionośnego to mój drogi kolego będziemy mieli w następnych latach, jak zacznie owocować odroczenie zabiegów.

      Ja wiem, że w świecie ludzi którzy żyją wg. "zamknę oczy i będę niewidzialny" to można żyć wg. udajmy, że wirusa nie ma i on zniknie. Ale tak nie jest. To nie jest wybór pomiędzy "leczymy normalnie albo walczymy z wirusem" lecz "walczymy z wirusem albo pozwalamy mu pustoszyć służbę zdrowia i zabijać bez ograniczeń".

      I ja wiem, że słuchając p#@$$%!olo polityków, naganiania na kliknięcia i wyświetlenia dziennikarzy, patrząc na kolejne ograniczenia z dupy ludzie rzygają tym wirusem i mają go dość, ale on ma to w dupie. Wirus nie przestaje zarażać i zabijać, ani mutować tylko dlatego bo ktoś jest nim zmęczony i nie chce się mu już o nim słuchać. Ma w dupie to ilu ludzi choruje na nowotwory czy umiera na zawały i nie powie "Dobra ziomeczki, to tych szpitali nie ruszam bo tu musicie normalnie leczyć inne choroby". Świat tak nie działa.

  •  

    pokaż komentarz

    Pamiętam. Już po kilku dniach liczbę "ofiar" podawali chyba w setkach tysięcy. Wtedy nie wyszło, tym razem dobrze się przygotowali.

    •  

      pokaż komentarz

      @Barabarasz: przygotowali? Sądzisz, że ludzie na niby umierają? Szur, szur, szur.... na radarze.

    •  

      pokaż komentarz

      @leonidas84: nie znam nikogo kto umarl na covida bezposrednio. Za to wlasnie umarl tesciu mojej kolezanki po.. szczepieniu.

      Jeszcze kilka miesiecy temu chodziłem w masce i smialem sie z antyszczepów. Dziś nie bardzo.

      Tak, wiem. Dowod anegdotyczny to zaden dowod i nie twierdze, ze covida nie ma. Twierdze, ze reakcja jest przesadzone, a szczepionki stworzone w rok są nic nie warte.

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable a ja za to znam bezpośrednio i nie były to takie schorowane i stare osoby. Do tego znam kilka osób w wieku dużo poniżej emerytalnego, które bardzo ciężko przeszły wirusa i wszyscy mówią, że nigdy czegoś takiego nie przeżyli, do dzisiaj mają kłopoty z wydolnością i pamięcią. Jedna z tych osób stosowała od samego początku amantadyne i tak ledwo wyszła.
      Jedna z tych osób była zatwardziałym antycovidowcem i dziwnym trafem po chorobie i pobycie w szpitalu się to zmieniło o 180 stopni. Czyżby pranie mózgu robią w szpitalach tym bardziej "świadomym"? Podejrzane.

      A co do szczepionek "stworzonych w rok" to poczytaj jak długo trwały badania nad szczepionką na SARS, MERS i ogólnie mRNA i dlaczego udało się tak szybko wypuścić na SARS 2.

      Ale w naszym społeczeństwie jak ciebie coś nie spotka i nie dotyczy to tego nie ma.
      W każdym razie nie popieram masowych lockdownow, tym bardziej biorąc pod uwagę doniesienia naukowe, ani obowiązkowych szczepień co rok.

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable ja nie znam nikogo, kto umarł na AIDS. Idąc tym foliarskim tokiem myślenia- choroby nie ma

    •  

      pokaż komentarz

      @Colis:

      Ale w naszym społeczeństwie jak ciebie coś nie spotka i nie dotyczy to tego nie ma.

      To samo mozna mowic o szczepieniach.

      Swoją droga co sie stało z grypą?

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable wiesz ile rocznie ludzi umiera z powodu grypy i powikłań? Do kilkuset. Rocznie. Zresztą wystarczy popatrzeć na wykres śmiertelności w stosunku do lat poprzednich, żeby zobaczyć, że jednak jest duża różnica. Tak, bo w Anglii, Izraelu czy innych krajach o wysokim procencie szczepień mamy fale śmiertelności, powikłań poszczepiennych oraz zatkane szpitale z tego powodu. Ale pewnie nikt się nie skarży, bo chipy już działają ;)
      Sam przeszedłem zarażenie dosyć lekko, więc nie, nie jestem wystraszony czy zastraszony.

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable: Ja nie znam nikogo, kto zginął w wypadku samochodowym, więc pasy samochodowe i poduszki powietrzne to spisek producentów samochodów, żeby wciskać nam mnóstwo niepotrzebnych gadżetów do aut?

      Swoją drogą to ciekawe, że jest aż tyle osób postulujących masową redukcję populacji przy pomocy chorób (bo do tego zmierza nieszczepienie populacji). Ja wiem, że wystawiamy nasza planetę na ciężka próbę i eksploatujemy ponad miarę, ale to dosyć radykalne rozwiązanie tego problemu, przynajmniej moim zdaniem.

      PS Owszem, szczepienie nie jest neutralne dla życia. Tak samo jak lekarstwa, jedzenie, picie - wszystko w pewnym stopniu szkodzi. Ale trzeba rozważyć za i przeciw i wybrać mniej szkodliwe rozwiązanie. A takim jest szczepionka w tym wypadku.

    •  

      pokaż komentarz

      nie znam nikogo kto umarl na covida bezposrednio. Za to wlasnie umarl tesciu mojej kolezanki po.. szczepieniu.

      @Duszqable: to prawda. Ja nie znam nikogo kto by był w więzieniu bezpośrednio. Więzienia to wymysł lewaków żeby nas zastraszyć przed byciem prawdziwie wolnym.

    •  

      pokaż komentarz

      @leonidas84: pamiętam filmiki z Chin na początku pandemii, jak pokazywali ludzi, którzy na ulicy nagle umierają na kowida. To było sianie strachu i przygotowywanie ludzi. Po co to było robione?

    •  

      pokaż komentarz

      @Gluptaki: ja nie twierdze, ze covid nie istnieje. I napisalem to ale geniusz taki jak Ty musial wyrwac z kontekstu co mu najlepiej pasuje.
      Az sam siebie zacytuje, bo moze nie doczytałeś

      Tak, wiem. Dowod anegdotyczny to zaden dowod i nie twierdze, ze covida nie ma.

      Także goń sie z tym cherry pickingiem.
      Chcialem tylko pokazac w ten sposob, ze rzadko kiedy bezposrednią przyczyną smierci jest sam covid.
      Tymbardziej, ze covidowcom sie nie robi sekcji tylko wpisuje sie do rubryki jako przyczyne covid + choroby wspolistniejące z marszu, bo za to jest dodatkowy hajs.

      I mam pytanie do Ciebie. Co sie stało z grypą? Nagle nikt na to nie choruje, a chcialbym przypomniec, ze co roku w sezonie grypowym szpitale tez byly przepełnione i czesto brakowało karetek juz przed pandemią.

    •  

      pokaż komentarz

      Chcialem tylko pokazac w ten sposob, ze rzadko kiedy bezposrednią przyczyną smierci jest sam covid.

      @Duszqable: ale to znowu gówniany argument XD 3 mln osób w Polsce ma cukrzyce, 15 mln nadwagę, 8.5 mln otyłość. Ludzi którzy mogliby sobie spokojnie dalej żyć gdyby nie Covid.

      Rozumiem, że jak wypadniesz z okna w efekcie czego doznasz krwotoku wewnętrznego i umrzesz to będzie spoko, bo uderzenie o glebę nie było bezpośrednią przyczyną śmierci tylko doprowadziło do wytworzenia takowej?

      I mam pytanie do Ciebie. Co sie stało z grypą? Nagle nikt na to nie choruje, a chcialbym przypomniec

      Co do grypy, ekhm.

      "W sezonie grypowym 2020/2021, w okresie od 1 września 2020 r. do 31 marca 2021 r., odnotowano łącznie 1 447 941 zgłoszeń przypadków zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę w Polsce"

      https://pulsmedycyny.pl/sezon-grypowy-2020-2021-liczba-zachorowan-na-grype-i-zgonow-1105921

      I teraz uważaj, maseczki, dystans społeczny, praca zdalna, dezynfekcja nie działają WYŁĄCZNIE na koronawirusy, ale na... wszystkie wirusy :O Jak dzieciaki mają naukę zdalną, a Polacy wreszcie zaczęli myć ręce po powrocie do domu i mają mniejszą styczność z innymi to ekspozycja na wszystkie patogeny maleje. Pomijam fakt, że nawet słynny "chłopski rozum" to ogarnie to badania na to były już prowadzone w Australii ponad pół roku temu.

      chcialbym przypomniec, ze co roku w sezonie grypowym szpitale tez byly przepełnione i czesto brakowało karetek juz przed pandemią.

      Masz na to jakieś dowody, czy tak samo jak o "zerowych" przypadkach grypy instytut danych z dupy? Bo jednak nie przypominam sobie by sezon grypowy 2019/2020 przyniósł załamanie służby zdrowia, szpitale tymczasowe, łóżka grypowe i nadmiarowe 100k zgonów?

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable: jesli nie znasz nikogo kto umarl od pioruna to znaczy ze pioruny nie zabijaja.... rany co trzeba miec w pustej bani, aby pierd*lic glupoty. Umarl od szczepionki? No taaa, na pewno. I hemoglobina nie klaskala?

    •  

      pokaż komentarz

      @Gluptaki: nie warto z nimi rozmawiac - glupota ma taka ceche, ze szybciej posucha tik tokera niz prof. medycyny. J*bac foliarzy, naturalna selekcja.

  •  

    pokaż komentarz

    Pamiętam te czasy. Coś nie wyszło wtedy z kreowaniem strachu. Spróbowali raz jeszcze, po 11 latach.