Sondaż: Antyaborcyjna kampania za grube miliony nieskuteczna
Antyaborcyjne billboardy, które zalały polskie miasta, są nieskuteczne. Przytłaczająca większość osób nie zmieniła pod wpływem kampanii zdania na temat aborcji. Zaledwie 2,6%. badanych przyznało, że pod wpływem billboardów ich poglądy stały się bardziej konserwatywne. 6,7% że... zliberalizowały.
Takiseprzecietniak z- #
- #
- #
- #
- 263
Komentarze (263)
najlepsze
@Prychol: jak ostatnio sprawdzałem to ciążę z gwałtu można było usunąć. Coś się zmieniło?
Takze nie mamy az tak bardzoz czego sie cieszyc.
1. Jaka była jego próba?
2. Ile badanych osób widziało te plakaty i powiazalo je z akcją?
3. Jakie poglądy na temat aborcji badani mieli wcześniej? Czy ci, których pogląd się zliberalizował mieli wcześniej poglądy antyaborcyjne, czy może proaborcyjne, lecz jeszcze bardziej się zradykalizowali?
4. Jaki wpływ na odbiór akcji przez badanych miały przekazy medialne, mogące sugerować (zarówno w jedna, jak
Chyba na prawdę trzeba być nieabortowanym płodem z wadami wrodzonymi na stanowisku kierowniczym żeby na to wydac pieniądze xD