Sondaż: Antyaborcyjna kampania za grube miliony nieskuteczna
Antyaborcyjne billboardy, które zalały polskie miasta, są nieskuteczne. Przytłaczająca większość osób nie zmieniła pod wpływem kampanii zdania na temat aborcji. Zaledwie 2,6%. badanych przyznało, że pod wpływem billboardów ich poglądy stały się bardziej konserwatywne. 6,7% że... zliberalizowały.
Takiseprzecietniak z- #
- #
- #
- #
- 263
Komentarze (263)
najlepsze
@marekmarecki44: srogie piguły, pij mniej wódki
problem w tym, że kościoły i Duda zaczęły atakować osoby lgbt pierwsze, a ci z wscieklosci to robią, więc konserwy wyciągają ten argument nawet jak nic się nie dzieje
Pseudosondaż, z którego nic nie wynika.
Już widzę jak 7% było przeciw aborcji i przez billboardy jest teraz za hahahahah
To właśnie popierasz gratulując temu człowiekowi.
Komentarz usunięty przez moderatora
Rodzenie zdeformowanych płodów które umra w cierpieniach po kilku minutach to nie jest marzenie żadnej matki.