Mentzen za wolnością słowa, chyba, że chodzi o obrażanie Boga
Boga nie wolno obrażać, ale małe dzieci mogą cierpieć, gdy chce się "batożyć homoseksualistów".
Boga nie wolno obrażać, ale małe dzieci mogą cierpieć, gdy chce się "batożyć homoseksualistów".
+986
pokaż komentarz
W tym programie również padła teza, że jest coraz więcej dzieci/osób w USA, które identyfikują się jako homoseksualiści i wynika to z propagandy, która tłoczona jest w mass-mediach.
Jak wobec tego Sławcio wytłumaczy fakt, że skoro u nas od 6 lat tłoczona jest w różnych mediach katolicka propaganda, to co raz to mniej ludzi chodzi do kościoła? XD
+837
pokaż komentarz
@Neubert: padła, Stanowski go pięknie orał.
Wiesz gdzie jest mniej gejów? W Iranie. Bo tam jest kara śmierci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: streamable.com
+353
pokaż komentarz
@gromota: Jaka orka XD
+193
pokaż komentarz
@gromota:
popieram kare śmierci za morderstwo
XURWAD
+199
pokaż komentarz
@Kozajsza I to ze strony konserwy jaką jest Stanowski.
-261
pokaż komentarz
@Neubert: Sprawa jest niesamowicie prosta - propaganda katolicka jest tempa i trafia tylko do ludzi starszych, za to mamy bardzo zgrabną propagande antykatolicka(tą samą o której Mentzen twierdził, że powoduje wzrost ilości homoseksualistów w USA) bardzo skutecznie eksportowaną z USA, która trafia do młodych.
+32
pokaż komentarz
@gromota: Wstaw jak mozesz, gdzie mówi o tym, że głoszą takie, a nie inne hasła, bo celują w elektorat skrajny i mało inteligentny ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzieś jakoś pierwsze 30 minut hejtparku.
+192
pokaż komentarz
W tym programie również padła teza, że jest coraz więcej dzieci/osób w USA, które identyfikują się jako homoseksualiści i wynika to z propagandy, która tłoczona jest w mass-mediach.
@Neubert: W rzeczywistości wynika to z większej akceptacji w społeczeństwie. Jest mnóstwo gejów/lesbijek w wieku +40 lat, którzy w młodości zawarli heteroseksualne małżeństwo.
+350
pokaż komentarz
@El3xetor: To tylko świadczy jaką patusiarską formacją jest Konfa, skoro nawet mający opinię prawaka i kryptopisowca Stanowski jest w stanie zaorać takiego Memcena po prostu dając mu mówić i nie wchodząc mu w dupę, a zadając w miarę normalne pytania.
-79
pokaż komentarz
@gromota: @Neubert: @Kozajsza: @artpop: witaaaame, witame. Cała "śmietanka". xD
+37
pokaż komentarz
propaganda katolicka jest tempa
@kuna999: Uhu, mamy tutaj intelektualistę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+80
pokaż komentarz
@gromota: Ale się z każdą chwilą coraz bardziej miotał i był coraz mniej pewny siebie xD
Szanuję te programy Stanowskiego. Sam święty nie jest, ale zaorał i Gonciarza i Mentzena.
Kto następny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+49
pokaż komentarz
@gromota ten koleś, to serio jest dr czegokolwiek?
-50
pokaż komentarz
@Neubert: Religia nie jest modna i pompowana młodzieży przez popularne wśród nich marki i osoby.
+136
pokaż komentarz
@aromsar: Niestety takie są fakty ziomeczku, propaganda katolicka trafia tylko do ludzi starszych. Młodzi się na nią w 90% nie nabierają. A PiS elementy katolickiej propagandy wprowadził do mainstreamu(wcześniej żyli w swojej bańce radiomaryjnej) ze skutkiem jeszcze gorszym bo teraz młodzi nie tylko się na tą propagande nie nabierają ale zaczynają ją nienawidzić.
-33
pokaż komentarz
@Neubert: sam jestem niewierzący, ale to akurat w bardzo prosty sposób mozna wytłumaczyć, ta propaganda nie zatrzymuje masowego odwrotu od koscioła, ale być może pomogła go zmniejszyć o jakiś bardzo mały ułamek. Z tym że też porównanie propagandy lgbt do katolickiej słabo się sprawdza, bo akurat znacznie więcej jest tej pierwszej w mediach.
+9
pokaż komentarz
@El3xetor: @Kozajsza: Konserwa i prawak? Stanowski na Palikota głosował, a w TVP jest, bo są pieniądze.
+45
pokaż komentarz
@gromota: Stanowsiki, który sam jest często populistyczną konserwą w tym co mówi tutaj po prostu zamordował merytoryczni Mencwela xD Coś pięknego.
-9
pokaż komentarz
@kuna999: Nazywasz coś "tempym", samemu będąc "tempym".
+9
pokaż komentarz
@aromsar: Ortografia nie jest moją mocną stroną ale Twoją słabą jest zdecydowanie nieodpowiadanie na argumenty tylko używanie ad personam.
-21
pokaż komentarz
Jak wobec tego Sławcio wytłumaczy fakt, że skoro u nas od 6 lat tłoczona jest w różnych mediach katolicka propaganda, to co raz to mniej ludzi chodzi do kościoła? XD
@Neubert: w jakich mediach? W tych, które oglądają ludzie 60+. W mediach, które ogląda obecna młodzież zdecydowanie przeważająca jest propaganda antykatolicka.
+156
pokaż komentarz
Mencen to jest zwykły głupek. Może i ma wykształcenie i prestiżowy zawód, ale nie ma za wiele elokwencji, inteligencji, nie umie dyskutować.
W Konfederacji chyba wszyscy są takimi nieociosanymi prostakami. Może poza Braunem, który (abstrahując od poglądów) umie rozmawiać, ma charyzmę która politykowi jest niezbędna. Całkowitym przeciwieństwem jest Bosak. Nie rozumiem jak można takiego człowieka wystawić jako kandydata na prezydenta. Wypowiedzi Bosaka przypominają mi dysputy jakiś pijanych 20-latków na imprezie, gdy każdy jest na tyle naj#%%ny, że wjeżdżają tematy polityczne.
Żeby nie było - pewnie sam lepiej bym się nie wypowiadał, ale nie jestem politykiem, a zwykłym szarakiem.
-37
pokaż komentarz
@artpop: Myślisz się. Orientacja seksualna jest częścią naszej psychiki. Amerykańskie Towarzystwo Gejów i Lesbijek Psychiatrów stwierdza, że pomimo wiary części ludzi iż orientacja seksualna jest wrodzona i stała, orientacja zmienia się podczas życia jednostki.
Cytuję za Wiki:
W 2012 roku na łamach „Archives of Sexual Behavior” zostało opublikowane badanie dotyczące trwałości i zmiany identyfikacji orientacji seksualnej na przestrzeni 10 lat. W próbie 2560 osób kobiety stanowiły 54%, średnia wieku badanych wynosiła około 47 lat, 97,42% badanych zadeklarowało początkowo orientację heteroseksualną, 1,25% homoseksualną i 1,33% biseksualną. Po 10 latach 2,15% z 2560 uczestników badania odpowiedziało, że zmieniło orientację seksualną. Heteroseksualizm był najbardziej trwały zarówno u mężczyzn, jak i u kobiet. Kobiecy homoseksualizm okazał się nietrwały, a męski trwały. Natomiast najmniej trwały u obu płci okazał się biseksualizm. Zmianę zadeklarowało: 1,36% heteroseksualnych kobiet, 63,63% homoseksualnych kobiet, 64,71% biseksualnych kobiet, 0,78% heteroseksualnych mężczyzn, 9,52% homoseksualnych mężczyzn, 47,06% biseksualnych mężczyzn
+22
pokaż komentarz
popieram kare śmierci za morderstwo
XURWAD
@SarahC: zeby przestepca mial nauczke na przyszlosc :D
+8
pokaż komentarz
@Kozajsza Prawak? Stano to światopoglądowo umiarkowany lewak, gospodarczo liberał.
-63
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+13
pokaż komentarz
@gromota: Mentzen, Sośnierz, Braun a nawet Cejrowski. O ile wypowiadają się o gospodarce, ekonomii i polityce jako takiej to całkiem przyjemnie się ich słucha. Ale jak zaczynają p?%%?##ić o religii i przekonaniach z tego wynikających to k%@#a ręce opadają. I te ciągłe dop#%??#%anie się do ludzi LPG. Słuchać się już tego nie da.
Kiedyś sam miałem problem z LPG do czasu, aż przyszedł na świat mój syn. Na razie ma 5 lat, ale jak stwierdzi za 10-15 lat, że jest LPG to nie znienawidzę go z tego powodu i nawet jeśli będzie mi ciężko się z tym pogodzić i tak będę go kochał tak jak teraz. Wielu tego nie rozumie i nie czuje, bardziej się skupiają na tym co ludzie powiedzą a nie na własnej rodzinie. Wiara i dogmaty ważniejsze od miłości... Ha tfu!
+42
pokaż komentarz
@stoppmov2:
W społeczeństwie konserwatywnym taka osoba wybierze w 99% osobę płci przeciwnej
Baza danych z dupy.
-2
pokaż komentarz
@Kozajsza: kryptopisowca ? https://www.youtube.com/watch?v=7o-GNrUYJac
0
pokaż komentarz
@mjxxx1: nie ma,na prawo i medycynę dzięki kruczkom i niskiemu progowi zdawania matury. Dostają się od kilku lat osoby wręcz upośledzone umysłowo.
+33
pokaż komentarz
a w lewackim zapewne osobę tej samej płci. co będzie wiązało się z problemami psychicznymi, krótszym życiem, zwiększonym ryzykiem złapania groźnych wirusów drogą płciową.
@stoppmov2: Wszystko to kłamstwo. Osoby homoseksualne nie żyją krócej niż osoby heteroseksualne. Dane na ten temat przytaczane przez konserwatystów (często manipulowane) zazwyczaj pochodzą z lat 80/90, było tak z powodu epidemii HIV/AIDS. Dziś osoby z wirusem HIV zażywające leki (i jeśli wirus został w porę wykryty), żyją tyle samo co osoby bez wirusa. Liczba nowozarażonych gejów również spada w krajach bardziej rozwiniętych/ z lepszą edukacją seksualną (np. UK): - "Remarkable' drop in new HIV cases among men" https://www.bbc.co.uk/news/health-40370381
Jeśli ktoś jest w stałym związku z osobą zdrową (bez wirusów) to wcale nie będzie miał większego ryzyka zachorowania na STDs, istnieją również prezerwatywy i np. PrEP. Problemy psychiczne mogą dotyczyć wszystkich, sama w sobie orientacja seksualna nie oznacza, że dana osoba jest bardziej narażona na np. depresję. Jednak to jak społeczeństwo traktuje daną osobę (np. słyszenie homofobii w mediach, od rówieśników, rodziny itp.) może wpłynąć na zdrowie psychiczne drugiej osoby.
źródło: ichef.bbci.co.uk
-6
pokaż komentarz
@SarahC:
popieram kare śmierci za morderstwo
XURWAD
i co w tym zabawnego?
-7
pokaż komentarz
W tym programie również padła teza, że jest coraz więcej dzieci/osób w USA, które identyfikują się jako homoseksualiści i wynika to z propagandy, która tłoczona jest w mass-mediach.
Jak wobec tego Sławcio wytłumaczy fakt, że skoro u nas od 6 lat tłoczona jest w różnych mediach katolicka propaganda, to co raz to mniej ludzi chodzi do kościoła? XD
@Neubert
Dla chłopców jedno i drugie kończy się tak samo, penisem w pupie czy to od kolegi geja czy księdza :)
0
pokaż komentarz
@El3xetor: Stanowski to typowy inteligentny centrysta, zbyt mądry żeby popadać w skrajności.
+35
pokaż komentarz
@gromota: Mentzen nie powinien się wypowiadać na tematy, które go przerastają. Nie lubię stanowskiego, ale tutaj dobrze przycisnął. Podawanie za przykład USA? Żyjemy w Europie. Każdy kraj UE, kierunek zachód, ma inne podejście do homoseksualizmu. Co ciekawe, tutaj w wolsce, mam znajomych(e)/przyjaciół homo, lesbijki lub facetów kochających facetów i UWAGA ja wciąż jestem hetero, jakoś ani mnie, ani mojego niebieskiego nie „przekabacili”. To nie jest choroba, rodzisz się taki albo nie. Niech Mentzen wypowie się na temat pedofili w kościele, homoseksualizmu również w tej instytucji.
0
pokaż komentarz
@Pas-ze-mna-owce: w czwartek ma gadać z Jasiem Kapelą
+6
pokaż komentarz
@gromota: ten osioł próbuje coś tam przyfilozofować i przyaktorzyć, a taki Stano rzuconym od niechcenia zdaniem ora go bestialsko.
nie od parady od lat mam tego mencena na czarnej. xD
+14
pokaż komentarz
@Neubert: Jak Mentzena ogólnie za niektóre wypowiedzi o podatkach lubię, tak uważam, że cała "wolność" konfederacji ogranicza się do tego, żeby o tej wolności mówić. Jak tylko dostaną władzę to wprowadzą swój zamordyzm religijny.
Z drugiej strony Lewica zrobi dokładnie to samo jak się do koryta dorwie, bo w gruncie rzeczy te ugrupowania mają ze sobą wiele wspólnego wg. teorii podkowy.
A ich połączeniem jest PiS.
Żadna skrajność nie powinna dostać władzy ani w ogóle zasiadać w Sejmie.
-13
pokaż komentarz
W Iranie pewnie inna moda
źródło: 5917293E-619D-4B51-89E0-B680491A0E99.jpeg
-7
pokaż komentarz
@Neubert: wolnosc slowa ale jak powiesz nigger to gownoburza. Tak samo jest z obrazaniem bożków .
-6
pokaż komentarz
mający opinię prawaka
@Kozajsza: Opinie wśród lewicy a szczególnie Razemków. U nich to każdy liberał jest krypto prawakiem.
I to ze strony konserwy jaką jest Stanowski.
@El3xetor Ogarnijcie się z tym szufladkowaniem ludzi. Jest konserwą bo? Nie spodobał ci się jakiś jego jeden czy dwa poglądy?
+7
pokaż komentarz
@El3xetor: Powiedziałbym że bardziej centeowiec, ja też się za takiego uważam. Popieram w wielu kwestiach wolność gospodarczą, niższe podatki itp. Natomiast społecznie / światopoglądowo bliżej mi do lewicy. Każdy ma prawo być kim chce, sypiać z kim chce (ofc z pelnoletnim świadomym człowiekiem), kolor skóry czy narodowość drugiego człowieka nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Co jakiś czas powraca temat parad równości, tego zupełnie nie rozumiem. Więcej to szkodzi niż pomaga w moim odczuciu.
-6
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: stary nikogo nie obchodzi juz nauka logika ani historia to jest "oswiecone" lewactwo jak z 20wieku tutaj motloch decyduje co jest prawda nie warto sie produkowac
-8
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+15
pokaż komentarz
@gromota: POTĘŻNY doktor, który nie odróżnia korelacji od przyczynowości xD
-7
pokaż komentarz
@Neubert: Mieszkam na Filipinach gdzie podobnie jak w Tajlandi jest procentowo wiecej homoseksulalistow i moge potwierdzic ze czesc z nich jest homsoeksualistami z wyboru bo uwazali ze jak beda gejami to beda miec latwiejsze zycie itp
0
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Sugerujesz, że takowe zaburzenia przychodzą i odchodzą? Hmm...
-11
pokaż komentarz
@Neubert:
W tym programie również padła teza, że jest coraz więcej dzieci/osób w USA, które identyfikują się jako homoseksualiści i wynika to z propagandy, która tłoczona jest w mass-mediach.
Jakim trzeba być tępakiem, żeby tego nie zauważyć.
Albo wyjątkowym pelikanem.
-2
pokaż komentarz
To tylko świadczy jaką patusiarską formacją jest Konfa, skoro nawet mający opinię prawaka i kryptopisowca Stanowski jest w stanie zaorać takiego Memcena (...)
@Kozajsza: to o niczym nie świadczy. To jest tylko rozmowa dwóch osób. Gość jest tam prywatnie a Stano może być nawet kryptofanem konfy ale jest zdrowym psychicznie człowiekiem i wie że świat ma więcej barw
pokaż spoiler
konfa i tak jest patusiarska
+7
pokaż komentarz
@gromota: "co innego przyznawanie się do orientacji a co innego praktykowanie" buahahaha, to jest ten słynny idol młodych chłopców z wykopu?!
Wolnościowcy, hahaha
-2
pokaż komentarz
@SarahC: no ja też popieram
-2
pokaż komentarz
@artpop: xdxxxxxxd Pani Środa pani odstawi leki
+4
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Ale ty weź może przeczytaj cały ten artykuł z wiki:
Jak pokazują badania, orientacja seksualna jest stabilna u większości ludzi[62][63][64], a u części osób, zwłaszcza u kobiet, jest ona płynna lub zmienna
W raporcie Centrum Uzależnień i Zdrowia Psychicznego znajduje się informacja, że u niektórych ludzi orientacja seksualna jest ciągła i staje się stała w określonym momencie życia, u innych orientacja jest płynna i może zmieniać się przez całe życie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Orientacja_seksualna#P%C5%82ynno%C5%9B%C4%87
To o czym piszesz to płynność orientacji - u niewielkiego procenta ludzi orientacja może się zmieniać, ale u większości jest stała. Nie ma to nic wspólnego z jakąś "częścią naszej psychiki" - cokolwiek to znaczy, bo sam artykuł, którym się podpierasz stwierdza, że orientacja jest stabilna, stała i głównie spowodowana czynnikami biologicznymi.
A to badanie z 2012 bada przede wszystkim identyfikowanie się - tożsamość, a nie orientację.
the American Psychological Association distinguishes between sexual orientation (an innate attraction) and sexual orientation identity (which may change at any point in a person's life).[21] Scientists and mental health professionals generally do not believe that sexual orientation is a choice.[7][8]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity
+11
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Raczej sa ludzie, ktorzy do konca nie sa w stanie okreslic swojej orientacji. Sypial z kobietami, bo tak go wychowano, potem z mezczyznami, bo cos go do nich ciagnelo. Powiedzialbys, ze klasyczny bi, a on po latach stwierdza, ze najlepiej mu jednak z facetami. Wedlug tego badania to orientacja zmieniona dwukrotnie.
Teraz wezmy skrytego geja homofoba (tak, sa tacy). W rzeczywistosci czuje pociag do facetow, ale odebral takie wychowanie, ze jednoczesnie uwaza to za cos skrajnie zlego i brzydzi sie samym soba. Poslubi babe (bo tak wypada), bedzie mial z nia dzieci i do konca zycia bedzie w ankietach podawac, ze jest heteroseksualny.
Tak naprawde homoseksualizm stanowi mniej-wiecej staly odsetek populacji. W srodowiskach bardziej liberalnych wiecej osob sie do tego przyznaje i tyle.
-1
pokaż komentarz
@SarahC: A co jest nie tak w karze smierci za morderstwo z premedytacją ?
+1
pokaż komentarz
@Neubert: > Jak wobec tego Sławcio wytłumaczy fakt, że skoro u nas od 6 lat tłoczona jest w różnych mediach katolicka propaganda, to co raz to mniej ludzi chodzi do kościoła? XD
Skoro trzeba ci to tłumaczyć.
Propaganda antychrześcijańska jest w kulturze np. zachodnie filmy, muzyka itp. dodatkowo w kościele masz pełno chytrozłotków* i pewną ilość zboczeńców, którymi nie chce się zając kościół, jak i władza wraz z opozycja, czego dowodem jest odrzucenie kandydatury ks. Zalewskiego na przewodniczącego komisji ds. pedofilii przez PiS, KO i Lewicę https://www.sejm.gov.pl/sejm9.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=9&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=36.
Dlatego ludzie nie chcą uczestniczyć w instytucji skompromitowanej przez skandale finansowe i obyczajowe.
*chytrozłotek - kościelny sk?!!ysyn, któremu zależy tylko na pieniądzach
0
pokaż komentarz
Sam święty nie jest, ale zaorał i Gonciarza i Mentzena.
Kto następny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pas-ze-mna-owce: jutro do programu Stanowskiego ma przyjść Jaś Kapela ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
Sam święty nie jest, ale zaorał i Gonciarza i Mentzena.
Kto następny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pas-ze-mna-owce: jutro do programu Stanowskiego ma przyjść Jaś Kapela ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@El3xetor: konserwy hahahha zdrowo rozsadkowy duzo czesciej
0
pokaż komentarz
@gromota: jakie teskt jakiegos Janusza poleca Stanowski?
-8
pokaż komentarz
@5konto: Miłość w czasach zarazy Schwertznera
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/milosc-w-czasach-zarazy/nbqxxwm
+1
pokaż komentarz
W społeczeństwie konserwatywnym taka osoba wybierze w 99% osobę płci przeciwnej, a w lewackim zapewne osobę tej samej płci. co będzie wiązało się z problemami psychicznymi, krótszym życiem, zwiększonym ryzykiem złapania groźnych wirusów drogą płciową.
@stoppmov2: coś za coś, związki jednopłciowe są statystycznie bardziej stabilne od tych heteroseksualnych, szczęśliwsze, bogatsze. są zalety bycia homoseksualistą, i jest sprawą każdego człowieka co wybierze. nie wspominając tego że uproszczasz. biseksualizm to nie jest 50/50 w jedną czy drugą stronę, wszyscy są w jakimś stopniu biseksualni, a więc mówienie że 99% biseksualistów wybrało by drugą płeć gdyby to byłą jedyna opcja to uproszczenie. różnica pomiędzy podejściem konserwatystów a liberałów jest taka że liberał nie widzi patologii w homoseksualizmie, konserwatysta za to widzi, i chce jej ilość zmniejszyć, nawet kosztem innych ludzi
+1
pokaż komentarz
@gromota: Ładnie ładnie. W pewnym momencie ideologia kazała mu mówić nie, chociaż logika wyraźnie mówiła tak.
0
pokaż komentarz
@gromota: Na Jamajce tez nie ma gejów.
-2
pokaż komentarz
@pepinoogorino Napisałeś "sypiał z kobietami, bo tak go wychowano". Nie wyobrażam sobie, by jakikolwiek hetero mężczyzna w innej kulturze sypiałby z mężczyznami gdyby nie chciał tego robić.
Mnie na przykład w młodości pociągała kuzynka, tudzież miałem fantazje, w których ciągnęło mnie do orgii z kilkoma kobietami. Również, to co mną hamowało, to normy moralne, które często stają się normami prawnymi. Są ludzie, którzy pragną kogoś pobić czy zabić, jednak ograniczają ich te własne normy. Im bardziej nihilistyczne społeczeństwo, tym bardziej dana jednostka ignoruje narzucone jej normy.
Ostatnie badania dla liberalno-lewicowej CNN pokazały, że w USA wśród ludzi młodych 15-19 aż 16% utożsamia się jako LGBT, natomiast tych starych 80+ ułamek procenta.
Naprawdę wierzysz w to, że 16% dziadków i babć to ukryci homoseksualiści? Po pierwsze nie ma na to naukowych dowodów.
Po drugie istnieją badania pokazujące, że im bogatsza i bardziej wykształcona grupa ludzi, tym większy odsetek gejów.
Więc istnieją czynniki środowiskowe, które mają na to wpływ i piszą o tym wszystkie organizacje naukowe na świecie.
Nie wiem czy czytałeś o badaniu zwanym "mysi raj". Otóż w tym badaniu homoseksualizm u myszy się owszem pojawił ale dopiero po 305 dniu eksperymentu gdy doszło do fazy nasycenia społeczeństwa. Potem nastąpiła depopulacja i samozagłada.
Więc z największym prawdopodobieństwem można przyjąć, że w jakimś stopniu część z nas ma predyspozycje biologiczne do bycia osobą homoseksualną ale to środowisko, w którym żyjemy determinuje nas do końca.
+3
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: 16% to raczej za dużo, ostrożne szacunki mówią o 2-7%.
Uogólniasz też mocno, bo czynniki sprzyjające istnieją, ale nie są one determinujące np. wbrew powszechnej opinii nie jest nim wychowanie przez parę homoseksualną.
Gdyby tak było to z małżeństw heteroseksualnych nie było by homoseksualnego potomstwa.
Uczciwie jest powiedzieć, że orientacja seksualna zależy głównie od czynników genetycznych, hormonalnych i środowiskowych. Grzesiuk w „5 lat kacetu” też miał odwagę przyznać, że pod koniec swojego pobytu w obozach koncentracyjnych też zauważył, że młodzi mężczyźni zaczęli mu się podobać, a nigdy nie przejawiał takich skłonności. Nie jest to jednak jednoznaczne z tym, że współżył z jakimś.
Poza tym kompletnie nie rozumiem osób, którym to przeszkadza? Ja nie lubie marcepanu i czy w związku z tym powinienem tego zabronić innym?
Jako heteroseksualny ojciec nigdy nie wyparłbym się córki, która pewnego dnia oświadczyła by mi, że jest lesbijką i kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy na moim miejscu próbowali by ją „leczyć” czy „nawracać”.
Ba! Jestem sobie w stanie wyobrazić, że być może nadejdą kiedyś czasy, kiedy problem przeludnienia ludzkości będzie się rozwiązywać urzędowym promowaniem homo ;)
-2
pokaż komentarz
@pepinoogorino: Ja mam wielu znajomych LGBT i również żaden z nich mi absolutnie nie przeszkadza. Co natomiast mi bardzo przeszkadza to kłamstwo. Okłamuje się społeczeństwo właśnie takimi ideologicznymi przekazami, że jest jakaś stała zdeterminowana biologicznie grupa ludzi na poziomie 2-7%. Właśnie o to chodzi, że nie jest to stała grupa i nie jest wyłącznie determinowana biologicznie. A taki pogląd stara się forsować na siłę promując głównie hipotezę, że odpowiada za to wyłącznie wpływ hormonów w wieku prenatalnym lub geny.
Ludzie mylą często korelację z przyczyną i skutkiem. To, że istnieją np. badania pokazujące, że znaczna część gejów ma pewne obszary mózgu zbliżone do mózgu kobiet, pokazuje wyłącznie korelacje. To znaczy, że równie dobrze wpływ na to mogła mieć dieta pełna hormonów żeńskich, a jak wiemy jest ich coraz więcej w wodzie, tudzież jakieś długotrwałe czynniki psychiczne np. molestowanie seksualne przez osobę tej samej płci.
We więzieniach i na statkach gdzie przez wiele miesięcy pracują wyłącznie mężczyźni, też część mężczyzn z braku kobiet staje się homoseksualistami, chociaż wcześniej nimi nie byli.
Ja ze wszystkich gejów i lesbijek, które znam i rozmawiałem osobiście, nie słyszałem by ktokolwiek twierdził, że się taki urodził. Wręcz przeciwnie są to osoby, które w większości miały bogate życie seksualne z płcią przeciwną i po latach prób, stwierdzili że jest im lepiej w związkach homoseksualnych. Co więcej jeśli powiesz komuś z nich "ale przecież to znaczy, ze jesteś biseksualny", to zaprzeczą twierdząc, że są "homoseksualni".
Mam też znajomą, która była lesbijką przez wiele lat, w wielu długich związkach z kobietami, a teraz ma męża i dzieci i jest jak twierdzi bardzo szczęśliwa oraz określa się jako osobę heteroseksualną, mimo iż kiedyś określała się jako lesbijkę.
Więc gdzie tu jakeś zdeterminowanie biologiczne?
+2
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Jest tylko go nie dostrzegasz. Osobniki homoseksualne trafiaja sie w praktycznie w kazdym gatunku na Ziemi. Pytanie o to, czy ktos od urodzenia wiedzial, ze bedzie gejem jest srednio zasadne, biorac pod uwage, kiedy zaczynasz uprawiac seks ;)
P.S. Generalnie spierasz sie z naukowym punktem widzenia. Za 10 lat w swietle nowych faktow moze byc inny, ale taki jest na dzien dzisiejszy.
0
pokaż komentarz
Okłamuje się społeczeństwo właśnie takimi ideologicznymi przekazami, że jest jakaś stała zdeterminowana biologicznie grupa ludzi na poziomie 2-7%. Właśnie o to chodzi, że nie jest to stała grupa i nie jest wyłącznie determinowana biologicznie. A taki pogląd stara się forsować na siłę promując głównie hipotezę, że odpowiada za to wyłącznie wpływ hormonów w wieku prenatalnym lub geny.
@AsWywiaduRadzieckiego: Mylisz fakty, ze swoją opinią ;)
To, że istnieją np. badania pokazujące, że znaczna część gejów ma pewne obszary mózgu zbliżone do mózgu kobiet, pokazuje wyłącznie korelacje
@AsWywiaduRadzieckiego: Masz absolutną rację, ale te badania nie mają związku z dowodzeniem biologiczności homoseksualizmu. Inne już to zrobiły. Nie wiem po co to wyciągasz. By tworzyć chochoła?
Co do tych anegdotek, seksualność to skomplikowana sprawa, ale tak widzę tu zdeterminowanie biologiczne - to, że jest ciężko odkryć siebie(szczególnie gdy z pobudek ideologicznych niektórzy nie chcą by ludzie siebie odkrywali - widzisz też mogę swoje opinie tu wcisnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)) nic tu nie zmienia. Płynność też istnieje, szczególnie u kobiet, a i ogólnie kobiety są "bardziej biseksualne".
0
pokaż komentarz
To znaczy, że równie dobrze wpływ na to mogła mieć dieta pełna hormonów żeńskich, a jak wiemy jest ich coraz więcej w wodzie, tudzież jakieś długotrwałe czynniki psychiczne np. molestowanie seksualne przez osobę tej samej płci.
@AsWywiaduRadzieckiego: Halo, terapie nie działają, po latach prób i błędów tego dowiedliśmy. Twoje ideologiczne zakłamywanie nie zmieni rzeczywistości :)
A molestowanie nie zmienia orientacji - to bujda.
Nie znajdują żadnego powiązania z przyszłym rozwojem orientacji ani u osób molestowanych, ani zgwałconych.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Uwiedzenie_homoseksualne
-2
pokaż komentarz
@Rodriqu:
Mylisz fakty, ze swoją opinią ;)
To, że nie jest to stała grupa i nie jest wyłącznie determinowana biologicznie, to jest to fakt. Przynajmniej część badań ten fakt potwierdza. Przykładowe badania dla CNN, o których wspomniałem:
https://news.gallup.com/poll/329708/lgbt-identification-rises-latest-estimate.aspx
Jak widzimy średnia osób utożsamiających się z LGBT wzrosła przez zaledwie 8 lat z 3,5% do 5,6% ogółu społeczeństwa. Natomiast różnice między pokoleniami są ogromne. W najmłodszym pokoleniu "Generation Z (born 1997-2002)" aż 15.9% utożsamia się jako LGBT, a w pokoleniu najstarszym "Traditionalists (born before 1946)" 1.3%.
Opinią jest natomiast twierdzenie, że osoby LGBT stanowią 2-7% w każdym społeczeństwie i jest to wartość stała.
Chciałbym zobaczyć badania, które to potwierdzają ale ich nie ma.
Masz absolutną rację, ale te badania nie mają związku z dowodzeniem biologiczności homoseksualizmu. Inne już to zrobiły. Nie wiem po co to wyciągasz. By tworzyć chochoła?
Jakie inne? proszę o przykłady tych badań. Bo wszystkich naukowych źródłach podaje się zbiór przyczyn biologicznych i środowiskowych. Cytat z Wikipedii:
Stanowisko Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego:
Nie ma wśród naukowców konsensusu co do dokładnych przyczyn rozwijania się u jednostki orientacji heteroseksualnej, biseksualnej, gejowskiej czy lesbijskiej. Pomimo licznych badań, które poszukiwały możliwych genetycznych, hormonalnych, rozwojowych, społecznych i kulturowych wpływów na orientację seksualną, nie pojawiły się żadne odkrycia, które pozwoliłyby naukowcom na wniosek mówiący, że seksualna orientacja jest determinowana przez jakikolwiek szczególny czynnik czy czynniki. Wielu uważa, że zarówno natura, jak i wychowanie wspólnie odgrywają skomplikowane role; większość osób doświadcza niewielkiego lub nie doświadcza żadnego wyboru dotyczącego ich orientacji seksualnej.
I powyższe stanowisko jest stanowiskiem w moim mniemaniu prawidłowym. A nie stwierdzenie, że jest to wyłącznie wpływ hormonów w wieku prenatalnym jak np. podaje oko.press czy gazeta.pl
Halo, terapie nie działają, po latach prób i błędów tego dowiedliśmy. Twoje ideologiczne zakłamywanie nie zmieni rzeczywistości :) A molestowanie nie zmienia orientacji - to bujda.
A kto pisze o jakiejś terapii? Ty rozumiesz w ogóle co czytasz? XD Ja cały czas piszę o przyczynach. Nie zamierzam i nie zamierzałem nikogo z niczego leczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
A kto pisze o jakiejś terapii? Ty rozumiesz w ogóle co czytasz? XD Ja cały czas piszę o przyczynach. Nie zamierzam i nie zamierzałem nikogo z niczego leczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AsWywiaduRadzieckiego: Wiem co przeczytałem, po prostu wiem do czego takie dyskusje najczęściej zmierzają, więc może trochę chciałem pójść do przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakie inne? proszę o przykłady tych badań. Bo wszystkich naukowych źródłach podaje się zbiór przyczyn biologicznych i środowiskowych.
Na tej stronie z wiki masz też stanowiska innych instytucji, czemu wklejasz tylko tą jedną?
Poza tym, nie pisałem, że tylko biologiczne czynniki wpływają, środowiskowe też (przede wszystkim prenatalne). Natomiast to badanie o którym wspominasz raczej nie jest jakkolwiek poważnie traktowane, jeżeli dobrze kojarzę, i nie ma dużego znaczenia w kwestiach biologiczności - tak jak pisałeś, to tylko korelacja, i środowiska naukowe o tym doskonale wiedzą. Tak samo nie widziałem, żeby jakieś gazety o tym pisały.
Co do identyfikacji.
1. Czemu zakładasz, że nie jest to stała grupa? To, że młodsze pokolenia urodzone w środowisku, które pozwala na "eksperymentowanie", częściej i pełniej odkrywaj siebie i nie boją się przed samym sobą uznać swojej "inności" nie oznacza, że grupa ta nie jest stała. Może właśnie LGBT jest powiedzmy 20% w rzeczywistości? Skąd mamy znać ten procent, jeżeli ludzie wypierają swoją prawdziwą orientację? W Iranie odsetek LGBT to pewnie coś koło 0% ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy to oznacza, że nie jest to stała grupa? Czy może jednak bardziej chodzi o to, że ludzie, ze względu na odczłowieczanie, sami przed sobą boją się przyznać i wypierają to? Popytaj swoich znajomych, pewnie mają ciekawe historie związane z dzieciństwem i wyparciem.
2. Pamiętaj, że to jest tylko identyfikacja - tożsamość, niekoniecznie musi to mieć dużo wspólnego z orientacją. Znowu, w takim Iranie nie ma gejów ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Szczególnie warto też pamiętać, że to są ludzie 97-02, dużo w takim wieku może jeszcze nie być pewnym kim są i wolą mówić dla "bezpieczeństwa", że są bi lub coś innego.
3. Większość tych osób identyfikuje się jako bi. Orientacja to nie jest kwestia binarna. Tak upraszczając (i to w takim mega uproszczeniu): Jedna osoba, która jest w 80% hetero (czyli powiedzmy, że znacznie częściej i bardziej podoba mu się przeciwna płeć, ale z rzadka ktoś z tej samej też się znajdzie) może powiedzieć, że jest hetero, natomiast inna która też jest w 80% hetero może powiedzieć, że jest bi. Im bardziej tolerancyjne środowisko tym pewnie więcej takich "bi". Najpewniej obie te osoby wezmą ślub z osobą przeciwnej płci. Mają taką samą orientację, tak samo często osoby odpowiednich płci im się podobają. Jedyna różnica jest taka, że inaczej się identyfikują (i ten hetero możliwe, że będzie wypierał swoją "homostronę" i udawał, że jest w 100% hetero).
Nie brałbym tych ankiet zbyt poważnie, szczególnie biseksualizmu. Trochę lepiej spojrzeć na sam homoseksualizm - tam już te procenty wyglądają bardziej stało. Pomiędzy Z i millenialsami w gay masz różnicę 0.1%. Chyba wystarczająco stałe to jest? Tym bardziej, że czasy się bardzo zmieniły w USA.
Wracając do tej definicji z wiki.
Ta definicja to trochę mętna jest, bo w sumie mówi: "Nie wiemy, ale wszystko gra rolę i to nie wybór". I tak, to racja, w pewnym sensie wszystko gra rolę, ale jedne rzeczy wpływają znacznie bardziej niż inne.
Dobrze tłumaczy to ang. wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_orientation#Causes
Wspominałeś wcześniej coś o psychice i tych anegdotach o zmianie orientacji. To jak to jest? Sam twierdzisz (wg. def. APA), że nie jest to wybór.
We więzieniach i na statkach gdzie przez wiele miesięcy pracują wyłącznie mężczyźni, też część mężczyzn z braku kobiet staje się homoseksualistami, chociaż wcześniej nimi nie byli.
(To jeszcze z poprzedniego komentarza) Do czego wtedy to jest argument? Kłócisz się z tą prawidłową definicją? Bo, jeżeli chodzi o to, że pod wpływem braku kobiet zmienia się męska psychika i zaczynają podobać im się mężczyźni to jest to bzdura. Poczytaj dogłębniej o tym:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prison_sexuality
Heterosexual men in prison view their homosexual acts as being "situation specific" and may not consider themselves bisexual. These men often describe how they imagine being with a woman while taking part in sexual activity with a male inmate. During masturbation, they picture past sexual experiences with women.[9] They take part in homosexual activity due to having no “heterosexual outlets”.[6]
Ja bym nie nazwał takich mężczyzn homoseksualistami.
-1
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego:
A co do biologiczności to poczytaj sobie o tym:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fraternal_birth_order_and_male_sexual_orientation
the odds of having a gay son increase from approximately 2% for the first born son, to 3% for the second, 5% for the third and so on
Ray Blanchard considers the effect to be "one of the most reliable epidemiological variables ever identified in the study of sexual orientation",[7] and J. Michael Bailey has said that no plausible hypothesis other than a maternal immune response has been identified.[6] The effect is sometimes referred to as the older brother effect.
-1
pokaż komentarz
@Rodriqu: Robisz sam dokładnie to co mi zarzucasz. A nawet gorzej, bowiem ja podałem jedno z wielu podobnych stanowisk różnych organizacji, a ty bierzesz tylko te dane badania, które odpowiadają twojemu światopoglądowi, a odrzucasz te które ci się nie podobają. Jak inaczej nazwać to jak nie "manipulacją"?
Napisałeś:
Pomiędzy Z i millenialsami w gay masz różnicę 0.1%. Chyba wystarczająco stałe to jest? Tym bardziej, że czasy się bardzo zmieniły w USA.
Natomiast ja podałem różnicę między pokoleniem najstarszym i najmłodszym. Owszem największa różnica jest miedzy osobami biseksualnymi, ale między gejami jest to odpowiednio 0,3% w najstarszym pokoleniu i 2,1% w najmłodszym. Podobnie w przypadku osób transseksualnych, odpowiednio 0,3% i 1,8%.
Co do identyfikacji.
Ad. 1. Uważam, że nie jest to stała grupa, bo oprócz czynników biologicznych występują czynniki środowiskowe. Wpływ hormonów w fazie prenatalnej jest ciągle jednym z czynników biologicznych. Skoro istnieją czynniki środowiskowe i wpływ społeczeństwa, to nigdy nie będzie to grupa stała. Dlatego w Iranie jak podałeś LGBT stanowią znikomy procent, a w młodym pokoleniu Amerykanów 15,9%
Może właśnie LGBT jest powiedzmy 20% w rzeczywistości? Skąd mamy znać ten procent, jeżeli ludzie wypierają swoją prawdziwą orientację?
A może jest 100% i każdy to wypiera? XD O to chodzi, że jeśli tożsamość i orientacja seksualna byłyby wyłącznie kwestią ludzkiej psychiki, to liczba ta byłaby dowolna. Im bardziej liberalne byłoby społeczeństwo, tym więcej byłoby osób LGBT.
Nie mówimy tu o odczłowieczaniu ale o społecznym przyzwoleniu na coś. To tak jakbyśmy powiedzieli, ze może są wśród nas ludzie, którzy chcieliby jeść ludzkie mięso, ale są "odczłowieczani". Stygmatyzowani negatywnie nacechowanymi określeniami takimi jak "kanibal".
Właśnie po to społeczeństwo tworzy zasady etyczne i moralne (Tak. Jest to konstrukt społeczny.) by pewne postawy jeśli nie wykluczyć, to na pewno zmarginalizować. Tak samo dzieje się i działo na całym świecie z homoseksualizmem.
Ad. 2 identyfikacja, tożsamość, orientacja - to jest kwestia semantyki wyłącznie. Dalej mówimy albo o tym jak kto się subiektywnie określa, co jest wyłącznie kwestią ludzkiej psychiki albo kto z kim podejmuje współżycie seksualne i to jest bardziej naukowe podejście, bo określa stan faktyczny. Czyli homoseksualista, to ten kto dokonuje aktu homoseksualnego (w tym przypadku facet w więzieniu uprawiający seks jest homoseksualistą, bo mamy tego empiryczny dowód).
Ad. 3.
Orientacja to nie jest kwestia binarna
To żeś pocisk ideologiczny puścił teraz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mówiąc o identyfikacji możemy mówić tylko i wyłącznie o ludzkiej psychice, a nie jego biologii. Tym samym potwierdziłeś to od czego zacząłem mój pierwszy post:
Orientacja seksualna jest częścią naszej psychiki.
Nasza psychika, wola, wiara, pragnienia, wyobraźnia, chęć dążenia do przyjemności, satysfakcji, samoakceptacji itd. może tworzyć nawet nie 56, a nieskończone ilości tożsamości seksualnych i orientacji.
-1
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Ehhh, pisałem i wywaliło mi komentarz... dzięki wykop ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Odpowiem w skrócie, na najważniejsze.
O to chodzi, że jeśli tożsamość i orientacja seksualna byłyby wyłącznie kwestią ludzkiej psychiki, to liczba ta byłaby dowolna.
@AsWywiaduRadzieckiego: Orientacja nie jest, więc nie musisz się o to martwić.
Wpływ hormonów w fazie prenatalnej jest ciągle jednym z czynników biologicznych.
Nie, to czynniki środowiskowe - poczytaj o environmental factors na wiki. A te biologiczne o których wcześniej mówisz to genetyczne. Całość znana jako biologiczne.
Dlatego w Iranie jak podałeś LGBT stanowią znikomy procent, a w młodym pokoleniu Amerykanów 15,9%
@AsWywiaduRadzieckiego: Identyfikacja to nie orientacja. Nie mieszaj tego.
Czyli homoseksualista, to ten kto dokonuje aktu homoseksualnego
Na podstawie jakiej definicji? Poczytaj dokładniej wiki. Nie zamierzam z tobą dyskutować, jeżeli używasz swoich własnych definicji.
To żeś pocisk ideologiczny puścił teraz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AsWywiaduRadzieckiego: Tak ideologiczny, że każda poważna NIE-KATOLICKA instytucja to potwierdzi. Orientacja nie działa tak, że masz dwie opcje - 100% hetero i homo. No chyba, że zastosujesz swoją beznadziejną definciję, bo w jednym czasie tylko jeden akt możesz uprawiać (w sumie to nie do konća).
Mówiąc o identyfikacji możemy mówić tylko i wyłącznie o ludzkiej psychice, a nie jego biologii. Tym samym potwierdziłeś to od czego zacząłem mój pierwszy post:
@AsWywiaduRadzieckiego: Nie wiem w jaki sposób zrobiłeś to połączenie, ciągle mieszasz pojęcia identyfikacji(psychiki, wyboru) i orientacji(biologii).
Co do tych konstruktów. Spójrz w historię: W starożytnej Grecji była pederastia, a w Rzymie nawet przyzwalano na związki homoseksualne - i co? Wyginęli? A co było wcześniej? Przed cywilizacją i zasadami?
Czy kanibalizm był powszechny i wszyscy się pozjadali i wyginęli? Czy może na tym braku zasad korzystali głównie psychopaci, którzy mogli grać według swoich zasad, a dzisiaj muszą się kryć? hmmm.... psychopaci na ogół zawsze stanowią ten 1% społeczeństwa, jednak nie każdy psychopata zdaje sobie sprawę z tego, że nim jest. Bycie psychopatą jest w zdecydowanej większości zależne od biologii. Widzę, tu pewne podobieństwa, ale jest różnica - psychopaci stanowią zagrożenie, homo nie. Skoro homo nie stanowią zagrożenia to czemu mamy nie umożliwić im bycia sobą, czyli pomóc im odnaleźć siebie - nie stygmatyzować? Psychopatią, tak samo jak orientacją, nie można się zarazić - pary jednopłciowe tak samo często wychowują hetero (tu od razu odpowiadam na możliwy argument :) ) (porównanie z psychopatią nie jest jednak do końca trafione, bo tu jednak dużo zależy od dzieciństwa - w odróżnieniu od homoseksualizmu, tak jak pisałem wcześniej)
Jeżeli zamierzasz dalej stosować swoje własne definicje to nie trudź się odpisywaniem.
0
pokaż komentarz
@AsWywiaduRadzieckiego: Tam przy tych czynnikach środowiskowych to się trochę pogubiłem - zignoruj to xd.
Na to chciałem odpowiedzieć:
Skoro istnieją czynniki środowiskowe i wpływ społeczeństwa, to nigdy nie będzie to grupa stała.
wpływ społeczeństwa jest tylko na identyfikację, nie na orientację. A środowiskowe-prenatalne niby czemu temu przeszkadzają? Tu odsyłam do tego older brother effect. To jest stałe.
0
pokaż komentarz
@Neubert: bo BARANIE zobacz sobie ilu chodzi do kościoła i jednak deklaruje wiarę,
ilu odchodzi? No ja znam statystyki i one spadają, ale nie lawinowo
0
pokaż komentarz
@gromota: To popieranie kary śmierci mnie ultra rozwala XD Nie dość że może być przypadek jak Tomasza Komendy to w USA proces oraz wykonanie kary śmierci są dużo droższe dla podatnika niż dożywotnie pozbawienie wolności.
Most defendants who are sentenced to death essentially end up spending life in prison, but at a highly inflated cost because the death penalty was involved in the process.
https://deathpenaltyinfo.org/policy-issues/costs
In Texas, a death penalty case costs an average of $2.3 million, about three times the cost of imprisoning someone in a single cell at the highest security level for 40 years.
https://www.supremecourt.gov/opinions/urls_cited/ot2016/16-5247/16-5247-2.pdf
+480
pokaż komentarz
I to jest właśnie poziom Konfederacji.
Zabrakło też jak na początku wprost przyznał, że głoszą hasła w stylu ,,precz z żydami/gejami'' bo celują w elektorat skrajny/mało inteligentny xD
A co do Hejtparku to top, aż się nie spodziewałem, że Stano tak go zaora.
+121
pokaż komentarz
@technojezus: przez sporą część programu to Mentzen próbował wytłumaczyć Stanowskiemu, z jakim wynikiem kończą idealiści w polityce. Czyli dokładnie tak, jak kiedyś JKM.
+199
pokaż komentarz
@WroTaMar: oni też wielkich wyników nie mają, muszą się bratać z innymi oszołomami, żeby przebić próg wyborczy
+73
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: co i tak jest dużym sukcesem, bo nie tylko oni mają problem z progiem. Bardziej zasobne w finanse i doświadczone PSL czy Lewica też muszą na próg uważać. Lewica to nawet w 2015 się pięknie o niego wy*ebała.
-9
pokaż komentarz
@WroTaMar: I po cyrkach, jakie odstawia mam nadzieję, że wyj#@#% się o niego również w następnych wyborach.
+25
pokaż komentarz
@WroTaMar: i oby tylko takie sukcesy w okolicach 5% Konfiarzy spotykały, im to nawet odpowiada, bo mogą sobie gadać te swoje populizmy, wiedząc że nigdy nie będą mieli okazji tego wprowadzić, nie mając do zaproponowania zbyt wiele poza komunałami, dzięki którym docierają do tych mniej rozgarniętych, a hajs z koryta mimo to wjeżdża co miesiąc.
-5
pokaż komentarz
@technojezus: nie skrajnie mało inteligenty elektorat, ale na tym inteligencie polega demokracja, że zwyklymi haslami nie wygrywasz.
+4
pokaż komentarz
@peja3334: No nie takimi zwykłymi, tylko takimi co wskazują wroga, analogicznie do TVP Info
+9
pokaż komentarz
Zabrakło też jak na początku wprost przyznał, że głoszą hasła w stylu ,,precz z żydami/gejami'' bo celują w elektorat skrajny/mało inteligentny xD
@technojezus: mówił że mówiąc tak zdobędzie się elektorat, dlaczego oszukujesz?
+4
pokaż komentarz
@Ganicjusz: no czyli w skrócie celują w elektorat debili, wszystko się zgadza. Zaraz zresztą zrobię o tym znalezisko .
-4
pokaż komentarz
@technojezus:Stanowski się o te słowa przyp!%#@@?al bite 50 minut, a teraz ty, jesteś świadom, że mentzen powiedział wprost "to nie jest program partii", "to nie są moje przekonania"?
+21
pokaż komentarz
@Ganicjusz: oczywiście nie są, na pewno Mentzen reprezentuje podejście zgoła odwrotne, ale dziwnym trafem jego partia cały czas lawiruje wokół tych haseł xD Tylko po co wtedy siedzi w tej Konfie, jeśli nie reprezentuje jego przekonań?
-8
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: to nie są przekonania reprezentowane przez konfederację, co wielokrotnie mówił w tym programie
-4
pokaż komentarz
@technojezus: I tak i nie, każdy ma swoje preferencje. W ten sam sposób można powiedzieć o lewakach, głosują na ludzi którzy bez skrupułów odbiorą im ostatni grosz w imię sprawiedliwości społecznej. Dokładnie to co robi teraz PiS, niby konserwy a jednak socjaliści sięgający do kieszeni zamożniejszych obywateli. Co zabawniejsze lewica głosuje razem z PiSem!
+4
pokaż komentarz
@RybsonStream: @RybsonStream: no konfederacja też glosuje z pis np. Sprawa aborcji, a Mentzen sam mówił w hejtparku, że pis to prawica.
Nigdy nie słyszałem kogoś z innej, partii który mówi/potwierdza, że celują w elektorat skrajny, którym latwo manipulować.
0
pokaż komentarz
@technojezus: Nie miałem jeszcze okazji obejrzeć materiału. Z komentarzy wynika że było srogo (niekoniecznie dobrze), jutro nadrobię. Każdy się troche kutwi bardziej lub mniej. Fajnie ze stano poleciał z Mentzenem pomimo tego że jest uważany za prawaka.
-3
pokaż komentarz
@technojezus: Celują w skrajny elektorat, bo już zdobyli ten umiarkowany? Czy nie o to chodzi? Chcą podebrać ten skrajny elektorat PiS-owi i hasełkami ideologicznymi i konserwatywnymi próbują ich przerzucić na siebie, ale to moja interpretacja bez oglądania całości HejtParku.
-3
pokaż komentarz
@technojezus: @WroTaMar: @poczetszurowpolskich: @WroTaMar:
Tylko, że problem z wami i polityką polega na tym, że nie macie ani wolności, ani niskich podatków xD i jak tak dalej pójdzie nie będziecie ich miec nigdy, bo nigdy nie będzie partii która by w 100% wam odpowiadała. Wolicie żyć w biednym katolibanie, niż w katolibanie z szansami na niższe podatki, uproszczony system podatkowy, wspierający ludzi pracujących itd.
Pisowcom znowu wywaliło poparcie ponad 30% w sondażach xD
0
pokaż komentarz
@Ganicjusz: stanowski też nie był w stanie tego zrozumieć, co nawet pierwszy dzwoniący zauważył.
+7
pokaż komentarz
przez sporą część programu to Mentzen próbował wytłumaczyć Stanowskiemu, z jakim wynikiem kończą idealiści w polityce. Czyli dokładnie tak, jak kiedyś JKM.
@WroTaMar: to że im nie wychodzi
pokaż spoiler
prawdopodobnie dlatego że od początku są związani z korwinem ktory od lat 90 odrzuca od siebie normlanych wyborców
nie znaczy ze innym nie wyjdzie. Przypadek Gwiazdowskiego też jest nie do końca dobry bo jemu zabrakło determinacji, co więcej zaczął bodaj dwa miesiące przed namniej interesującymi wyborami (do PE). Obstawiam że gdyby Gwiazdowski zaczął nie miesiąc przed, ale rok przed, i przed wyborami do Sejmu to może mielibyśmy wreszcie w polsce partie wolnościową a nie jakieś zamordystyczne twory
0
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: Jeśli konfa trafia do mniej rozgarniętych to PIS trafia do ameb? Bakterii?
No bo nie wiem co może być niżej X D
+3
pokaż komentarz
@Vixay: PiS po prostu lepiej gra w tę samą grę, o której mówi Mentzen. Gra ta polega na rozbudzaniu emocji odbiorców i wskazywaniu wrogów. PiS do tego dokłada propagandę sukcesu, czego Konfederacja już robić za bardzo nie może, bo poza głośnym szczekaniem na wszystko i antagonizowaniem ludzi, wymiernego i konstruktywnego wpływu na politykę jakoś nie widać (PiS przynajmniej może budować określoną narrację w odniesieniu do swoich działań). Konfederacja w obranych metodach prowadzenia sporu politycznego to właściwie krzywe zwierciadło PiSu i nie dość, że próbuje dla celów partyjnych iść z tym jeszcze dalej nadając bardziej skrajny przekaz, to jeszcze absolutnie nie kryje się z obraną strategią. Czyli będziemy manipulować i celowo upraszczać rzeczywistość, żeby zdobyć przychylność ludzi.
-2
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: OK, czyli rozumiem że masz zerowe pojęcie o polityce i ustawach czy projektach które przechodzą.
Dzięki że wytlumaczyles. Mniej telewizji, więcej czytania, polecam.
+1
pokaż komentarz
@Vixay: W sensie, że Konfederacja osiąga na tym polu spektakularne sukcesy?
-1
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: a trzeba osiągać spektakularne sukcesy? Wystarczy że cała opozycja i senat poprawia większość usaw w poprawkach bo inaczej bylibyśmy jeszcze bardziej w dupie przez debilzmy Pisu. To co się dostaje do mediów to tylko promil co PiS próbował przepchnąć.
Konfa wprowadziła parę dobrych poprawek, parę genialnych.
Dlatego mówię, że polityki 90% społeczeństwa nie ogarnia, bo czytaja tylko to co dostaje się do mainstreamu.
0
pokaż komentarz
@technojezus: to geje sa jakas niesamowicie inteligenta grupa spoleczenstwa?
-2
pokaż komentarz
@Vixay: To są truizmy i nie za bardzo ma to związek z tematem, czyli samym sposobem robienia polityki. Nigdzie nie napisałem, że popieram PiS. Brzydzę się nim tak samo jak Konfederacją.
-1
pokaż komentarz
@tombotronik-piaszczeski: a gdzie ja nib takie coś napisłem?
0
pokaż komentarz
I to jest właśnie poziom Konfederacji.
@technojezus: p##?!!?i jak potłuczony, ale nie on jeden ( ͡° ͜ʖ ͡°): https://youtu.be/gN_2EyaUQgI
-1
pokaż komentarz
@poczetszurowpolskich: Reszta partii oczywiści dociera ze swoim komunikatem do tych najbardziej rozgarniętych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Stawiam nawet tezę, że do Ciebie docierają komunikaty tylko tylko jedynej i najwłaściwszej partii...
0
pokaż komentarz
@technojezus: @poczetszurowpolskich: Mozesz hejtowac konfederacje, ale nie zmienisz tego, ze to wciaz jedyna merytoryczna partia w sejmie. PIS socjalisci, PO zlodzieje i cwaniaczki, LEWICA - cyrkowcy, ktorzy jedynie na czym sie znaja to wprowadzanie LGBT.
PS. Ostatnio mam wrazenie, ze na wykopie jest masa oplacanych trolli propagujacych lewicowskie ideologie. Dziwne, ze tylko tutaj dostrzegam tak glupie komentarze i pod nimi mase plusikow. Im racjonalniejszy komentarz tym wiecej minusow, teraz widze ze lepiej tutaj byc minusowany niz plusowany :>
0
pokaż komentarz
Mozesz hejtowac konfederacje, ale nie zmienisz tego, ze to wciaz jedyna merytoryczna partia w sejmie.
@Propagidator: MERYTORYCZNA PARTIA:
- hipokryzja odnośnie wolności
- nwgowanie swoich obietnic
- oszołom, homofob katolicki jako eskpert od homoseksualizmu
- nakładanie czapek żydowskich podczas przemówień swoich przeciwników
- popieranie reżimu Lukaszenki
- Korwin jako lider
PS. Ostatnio mam wrazenie, ze na wykopie jest masa oplacanych trolli propagujacych lewicowskie ideologie. Dziwne, ze tylko tutaj dostrzegam tak glupie komentarze i pod nimi mase plusikow. Im racjonalniejszy komentarz tym wiecej minusow, teraz widze ze lepiej tutaj byc minusowany niz plusowany :>
Ja mam wrażenie, że jest masa głupot lewej i prawej strony, a konfederaci reprezentują poziom skrajnej lewicy, czyli dna.
Przed występem Mentzena wiedziałem, że konfederacaja to partia szurów, ale występ Mentzena dodatkowo potwierdził, że to są hipokryci i skrajne oszołomy.
Ty jak mam rozumieć, głosujesz na Konfederacje?
0
pokaż komentarz
hipokryzja odnośnie wolności
- nwgowanie swoich obietnic
- oszołom, homofob katolicki jako eskpert od homoseksualizmu
- nakładanie czapek żydowskich podczas przemówień swoich przeciwników
- popieranie reżimu Lukaszenki
- Korwin jako lider
@technojezus: Co to za puste slogany? XD
Jaka hipokryzja odnośnie wolności? To jedyna wolno-rynkowa partia w sejmie, aż takiej wolności jaką oni propagują trudno znaleźć nawet w innych państwach.
Tak samo "nwgowanie swoich obietnic" - kompletnie nic mi nie mówi.
Do reszty nie chce mi się już odnosić, bo wymieniłeś jakieś gówniane ogólniki, które mają się nijak do rzeczywistości.
0
pokaż komentarz
Jaka hipokryzja odnośnie wolności? To jedyna wolno-rynkowa partia w sejmie, aż takiej wolności jaką oni propagują trudno znaleźć nawet w innych państwach
@Propagidator: Człowieku oni nie tylko o wonlości rynkowej mówią, ale i wolności ogólnej w tym wolności słowa. Przecież o tym Mentzen mówił w hejtparku i się skompromitował.
Tak samo "nwgowanie swoich obietnic" - kompletnie nic mi nie mówi.
Ja nie wiem czy ty udajesz głupiego, czy naprawdę jesteś głupi. Gość neguje swoje/swojej partii postulaty np odnośnie podatków. Przecież to także jest w tym hejtparku ¯\_(ツ)_/¯
Tak samo "nwgowanie swoich obietnic" - kompletnie nic mi nie mówi.
Do reszty nie chce mi się już odnosić, bo wymieniłeś jakieś gówniane ogólniki, które mają się nijak do rzeczywistości.
,,gówniane ogólniki'' XDDDDD niech zgadnę, na konfederacje głosujesz?
Nawet się nie kompromituj, wystarczy że Mentzen zrobił, a reszta konfederatów robi to notorycznie.
0
pokaż komentarz
@technojezus: Nie interesuje mnie Mentzen ignorancie, on nawet nie jestes w konfederacji, mocniejszych argumentow ci brak? Nie zaprzeczysz tego co powiedzialem na poczatku Konfederacja to jedyna merytoryczna i kompetentna partia w sejmie na obecna chwile, nikt nie ma do niej podbicia na obecna chwile. A ty jak ten duren czepiasz sie jakis szczegolow propagandowych, bo Mentzen lekko zagubil sie na temat wolnosci i religii w jednym jak, by nie bylo powazniejszych sprawch geo-poltitycznych, ale glupie polaczki oczywiscie skupiaja sie na gowno-tematach typu religia,aborcja.
0
pokaż komentarz
Nie interesuje mnie Mentzen ignorancie, on nawet nie jestes w konfederacji,
@Propagidator: dlatego bronisz zaciekle konfederacji i wysrywasz głupoty o jedynej merytorycznej opcji w Polsce. Konfederacja to banda błaznów, nic więcej. Występ Mentzena pokazał całą twarz konfederacji.
Po drugie Mentzen żałosny człowieku należy do konfederacji, bo partia KORWIN wchodzu w skład konfederacji.
A ty jak ten duren czepiasz sie jakis szczegolow propagandowych, bo Mentzen lekko zagubil sie na temat wolnosci i religii w jednym jak, by nie bylo powazniejszych sprawch geo-poltitycznych, ale glupie polaczki oczywiscie skupiaja sie na gowno-tematach typu religia,aborcja
Ty gościu jesteś oderwany od rzeczywistości. Pięknie bronisz pajaca, ale ty byś nawet gówno zjadł jakby ktoś z konfederacji kazał. Masz zero godności broniąc występ tego klauna.
Ale oczywiście tak jak w memie GOSPODARKA JEST NAJWAŻNIEJSZA. Jeszczw raz piszę konfedwracki trollh zobacz co konfederacja czy Mentzen obiecywali z np. podatkami czy kwotą wolną od podatku, a potem zobacz jak Mentzenek wszystko w tym hejt parku negował, że nie da się tego zrobić.
0
pokaż komentarz
@technojezus: Ja nikogo nie bronie, po prostu do tej pory nie dostalem zadnego merytorycznego, mocnego argumentu, ktory mogl, by zmieniac spostrzeganie konfederacji. Wyskakujesz mi z mentzem i jego opinii na temat religii/wolnosci gdzie moze sie lekko pogubil i okazal hipokryta, ale czy ty dostrzegasz cos takiego jak 'waga-argumentow'? - to jest dla mnie malo istotne, moze przez takie cos odejme mu jedna 'cegielke', ale wciaz sto innych 'cegielek' nie zostalo wyburzonych za to co mowi w innych kwestiach.
Do tej pory nie dostalem zadnego kontr-argumentu z konkretnym zrodlem, dlaczego konfederacja nie jest taka swietna za jaka ja uwazam.
0
pokaż komentarz
@Propagidator: nie będę z trollem dyskutowałem dalej. Wszystko opisałem, dodatkowo możesz sobie w każdej chwili obejrzeć ponownie hejtpark z Mentzenem. Nie moja wina, że masz trudności z czytaniem/słuchaniem ze zrozumieniem.
gdzie moze sie lekko pogubil i okazal hipokryta
Dla was to zawsze jak się ktoś kompromituje z szurfederacji, to oczywiście jak nie ,,się lekko pogubił'' to ,,nie to miał na myśli'' Jesteś żałosny.
Ale proszę bardzo, znowu ci podam na koniec niektóre argumenty dlaczego Konfederacja to partia oszołomów . Może tym razem przeczytasz ze zrozumieniem.
+235
pokaż komentarz
Jeszcze powinien przepchnąć ustawę o zakazie obrażania Papaja
+230
pokaż komentarz
@jogurcik666: Zależy którego, jedynego prawdziwego to tak, obecnego urzędującego Memcen nazwał w tym programie komunistą XD
+123
pokaż komentarz
Zależy którego
@Kozajsza: po papieżu polaku już nie było papieża ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+14
pokaż komentarz
@jogurcik666: Watykan się skończył na śmierci Jana Pawła 2
-18
pokaż komentarz
@Kozajsza: jeśli ktoś przeczy oczywistej rzeczy tzn obecny Papaj jest mocno skręcony w lewo, to nie ma sensu odpisywać bo z debilami nie ma co dyskutować X D.
+28
pokaż komentarz
@Vixay: Jak "skręcony w lewo" to dosłownie komunista. Wiadomo, wszystko co na lewo od Korwina to komunis
+675
pokaż komentarz
Prześladowanie dzieci prowadzące do samobójstwa? No trudno, nie obchodzi mnie to.
Obrażanie nieistniejących bytów? O, to nas bardzo interesuje, za to bym karał.
-224
pokaż komentarz
@Kozajsza: brakuje pelnej wypowiedzi.
+194
pokaż komentarz
@operatorkoparki: mówił że homoseksualizm czarna tempic bo grzech trzeba niszczyć a jak się zapytał co z miłością do bliżniego to zaczął kręcić i nie wiedział co powiedzieć taki zagorzały katolik
+12
pokaż komentarz
@operatorkoparki: A co to zmienia? Doprecyzuj - oglądałem całość od początku do końca i mogę powiedzieć, że NIC.
-124
pokaż komentarz
@Kozajsza: gimboateista w natarciu
-87
pokaż komentarz
@Kozajsza: Czyli mogę powiedzieć że Allah to chuj, a Islamiści to podludzie i nie spotkam się z cenzurą i potępieniem ze strony lewaków?
-86
pokaż komentarz
@aromsar: oczywiście że nie możesz bo lewacy to tępi hipokryci ¯\_(ツ)_/¯
+30
pokaż komentarz
@aromsar:
Nie spotkasz się, bo masz sporo racji w tym, co napisałeś :)
-54
pokaż komentarz
@Neubert: Nie Ciebie pytałem
+24
pokaż komentarz
@aromsar: tylko weź pod uwagę, że jeśli jesteś chrześcijaninem.. To w ten sposób obrażasz również swojego Boga.
+77
pokaż komentarz
Obrażanie nieistniejących bytów? O, to nas bardzo interesuje, za to bym karał.
@Kozajsza: Nawet zakładając że Bóg istnieje to nadal jest ciekawe podejście. To że prawica uważa, że Bóg czyli najpotężniejsza, wszechmogąca istota wymaga ochrony, a kruche, bezbronne, słabe dzieci tej ochrony nie potrzebują. Gdzie tu jakiś sens?
-73
pokaż komentarz
@Kozajsza: U ogromnej części społeczeństwa wiara stanowi podstawę sensu egzystencji. Nieistniejącym bytem jest natomiast skala tych prześladowanych gejuszków jaką próbują ukazać oszołomy z lewicy, tak jakby naszym sportem narodowym było ganianie tych zboczeńców z siekierami.
+5
pokaż komentarz
@dr00: Temat rzeka, wychowałem się w rodzinie kato, natomiast odkąd pamiętam uważałem że wszelkie religie wymyślili mędrcy do łatwiejszego kontrolowania mas. Ty mi lepiej powiedz w którym miejscu Bóg nadal tyle przywilejów panom w czarnych sukienkach.
+14
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin:
https://queer.pl/news/205145/pobili-go-na-ulicy-za-teczowa-maseczke-kurzajek-zawsze-bede-soba-niezaleznie-od-tego-jak-bede-zastraszany
https://www.google.com/amp/s/noizz.pl/lgbt/leb-uciac-albo-rozstrzelic-skutki-rzadowo-koscielnej-nagonki-na-lgbt/xqqhbx7.amphttps://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-trzymal-partnera-za-reke-dostal-nozem-w-plecy-portret-pamieciowy/8le56cc
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26049989,h.html#opinions
https://www.wprost.pl/kraj/10353140/pobili-go-bo-mial-kolorowe-wlosy-i-kolczyk-cioty-jee-tu-dzieci-chodza.html
https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.wp.pl/walcz-28-latek-mial-pobic-nastolatka-powod-kolorowe-wlosy-u-17-latka-6546895179336384a%3famp=1
(to dwa różne przypadki)
https://www.google.com/amp/s/www.o2.pl/informacje/brutalny-atak-na-dziennikarke-myslal-ze-ciocia-i-siostrzenica-to-dwie-lesbijki-6552457008163744a%3famp=1
https://www.google.com/amp/s/natemat.pl/amp/317653,lgbt-geje-w-warszawie-pobici-za-trzymanie-sie-za-rece-jest-zawiadomienie
https://oko.press/kucaj-nago-jedzenia-nie-dostaniesz-na-pomoc-nie-licz-raport-o-zatrzymaniach-w-warszawie-mrozi-krew/
https://warszawa.naszemiasto.pl/para-gejow-opluta-w-warszawie-na-ulicy-bo-trzymali-sie-za/ar/c11-2730026
https://gazetakrakowska.pl/krakow-polowanie-na-homoseksualistow-pod-klubem-dla-lgbt-co-tam-sie-stalo-wideo/ar/c1-14486509
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24630836,pobicie-na-tle-homofobicznym-przed-restauracja-napastnik-wiedzial.html?disableRedirects=true
https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.radiozet.pl/amp/full/27506/Polska/Gdansk.-Para-homoseksualistow-pobita-na-plazy.-Policja-szuka-sprawcow-i-swiadkowhttps://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26892940,napad-na-trenujace-osoby-lgbt-dwie-osoby-w-szpitalu.html
https://queer.pl/news/201439/homofobiczne-pobicie-w-warszawie-bezpieczenstwo-jaki
https://nto.pl/pobici-geje-bandytow-sprowokowaly-slowa-misiek-masz-drobne-wideo/ar/8976117
https://oko.press/bialystok-marsz-rownosci-przeszedl-kibole-przeklenstwa-przeplatali-modlitwami/
https://www.google.com/amp/s/www.o2.pl/informacje/polowanie-na-gejow-pod-krakowskim-klubem-brutalny-atak-6529136458758880a%3famp=1
https://epoznan.pl/news-news-74730-Pobito_trzech_homoseksualistow_w_centrum_Poznania
https://www.google.com/amp/s/strajk.eu/wroclaw-para-gejow-napadnieta-w-bialy-dzien-pier-pedaly-tu-sa-dzieci/amp/
+17
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin: https://dziennikzachodni.pl/chuligani-rozbili-spotkanie-gejow-i-lesbijek-w-katowicach-srodowisko-lgbt-zaniepopkojone/ar/3807765
https://oko.press/do-polski-wrocila-na-chwile-na-pierogi-zamiast-tego-bylo-duszenie-noc-na-dolku-zeznania-bez-prawnika/
https://www.google.com/amp/www.dziennik.pl/amp/96159,straznicy-pobili-i-zwyzywali-geja-w-krzakach.html
https://queer.pl/news/204754/pobicia-i-wyzwiska-na-tle-homofobicznym
https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.wp.pl/sprawa-przesladowanych-gejow-z-kartuz-oskarzony-o-pobicie-odpowie-przed-sadem-6027694387581569a%3famp=1
https://gs24.pl/pobicie-przed-klubem-w-szczecinie-ty-pedale-zaatakowany-muzyk-disco-polo-ma-zlamane-kosci-twarzy/ar/13941642
https://gloswielkopolski.pl/poznan-pobicie-na-nocnym-targu-towarzyskim-zaatakowana-para-gejow-ochrona-miala-nie-reagowac-organizatorzy-zaprzeczaja/ar/13239291
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26103679,dzisiaj-napisali-jutro-podpala-pojutrze-zabija-w-warszawie.html?disableRedirects=true
Znalazło się też morderstwo: https://queer.pl/tablica/194417/szczecin-smiertelne-pobicie-geja (późniejsza sekcja wykazała, że przyczyną śmierci było utopienie, a nie pobicie, co nie przeszkadzało sędziemu zignorować ten fakt i morderców skazać na symboliczne wyroki za pobicie).
Większość przypadków z ostatnich miesięcy, po kilku minutach szukania.
W Polsce można zostać zaatakowanym za samo podejrzenie homoseksualizmu, jak mój znajomy (długie włosy), dziennikarz wp (obcisła koszulka) https://www.google.com/amp/s/opinie.wp.pl/sebastian-ogorek-na-10-sekund-wzieto-mnie-za-geja-prawie-stracilem-przez-to-zycie-opinia-6405351764248705a%3famp=1), kolega z klasy (ogólny wygląd, zwyzywany od pedałów, pobity i obrabowany, trafił do szpitala). Mało?
https://oko.press/czarnek-o-lgbt-studio-polska/
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1730960,1,przesladowani-za-orientacje.read
https://bezprawnik.pl/strefy-wolne-od-ideologii/
https://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/1485596,ideologia-lgbt-co-to-znaczy-strefa-wolna-od-lgbt.html
https://punkts.blog.polityka.pl/2020/06/16/zlo-i-glupota-w-slowach-prezydent-andrzeja-dudy/
tu kilka sondaży o tolerancji:
https://wiadomosci.onet.pl/politico/polska-na-czele-wskaznikow-nietolerancji-wobec-osob-lgbti-w-ue/vjd7x8d
https://oko.press/polska-na-dnie-rankingu-oecd/
https://www.google.com/amp/s/www.rmf24.pl/fakty/polska/newsamp-ranking-polska-najbardziej-homofobicznym-krajem-ue,nId,4495112
https://oko.press/globalny-sondaz-tolerancji-polacy-maja-gorszy-stosunek-mniejszosci-seksualnych-niz-rosjanie/https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/970432,lgbt-przemoc-homoseksualizm-policja-raport.html
Masz swój nieistniejący problem.
-20
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin:
źródło: consent.youtube.com
-34
pokaż komentarz
@Ekspert_od_niczego: Proszę bardzo, tutaj masz przykłady napadów na księży, i to w przeciągu ostatnich kilku miesięcy, a nie jak ty gdzie dajesz linki do spraw sprzed 7 lat xD Jak sam widzisz gejuszki nie są jakąś wyjątkową grupą społeczną, do której od czasu do czasu znajdzie się jakiś oszołom mający uprzedzenia. W Polsce jest codzienne nękanych bardzo wiele osób, i bynajmniej nie z powodów prywatnych fantazji łóżkowych, ale tych jak sam widzę próbuje się teraz traktować ze specjalnym priorytetem. W dodatku tym wszystkim ludziom nie pomagają sprawy z jakimś Margot Srargot, liczne prowokacje typu tęczowe Maryje, dewastowanie kościołów przez osoby z tęczowymi flagami, pseudo aktywiści kojarzący się z najwyższą formą groteski, jak i ogólnie cały ruch LGBT, który robi z postaci geja coraz większą karykaturę, no ale ty zapewne jednym z tych który mi powie że "to ludzie nie ideologia xD". Serio kuźwa myślisz że to ZWIĘKSZA TOLERANCJĘ u tego marginesu społecznego do którego dałeś mi linki, i nie prowokuje jeszcze mocniej? Znajdziesz taki margines w każdym zakątku świata, taki który znajdzie sobie uprzedzenia do dowolnej grupy społecznej. Nie zdziwił bym się gdyby nawet się okazało że Polska w kwestii gejów i tolerancji stoi lepiej niż Ameryczka, tak jak to ma na przykład miejsce w kwestii przemocy qobec kobiet kobiet, czy tych mistycznych u nich "niższych zarobków".
https://www.google.com/amp/s/nowinynyskie.com.pl/artykul/brutalny-atak-na-ksiedza/1088672
https://belsat.eu/pl/news/19-05-2021-minsk-nieznani-sprawcy-napadli-na-budynek-katolickiej-kurii-i-uszkodzili-samochod-ksiedza/
https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/107609/Duszniki-Zdroj-Napad-z-bronia-na-ksiedza-w-trakcie-mszy-swietej
https://opoczno.naszemiasto.pl/napad-na-proboszcza-parafii-w-paradyzu-zatrzymany-47-latek/ar/c1-8167131
https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.onet.pl/lodz/smiertelne-pobicie-ksiedza-mozliwa-zmiana-zarzutow-dla-podejrzanego/p152k7l.amp
https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.onet.pl/rzeszow/rzeszow-urzadzili-libacje-w-kosciele-i-pobili-ksiedza-trafili-do-aresztu/2b44hdr.amp
https://www.google.com/amp/s/wtv.pl/otwock-200321-pm-siekiera/amp
https://www.google.com/amp/s/deon.pl/kosciol/na-odchodne-uslyszalem-zebym-wyp-do-kosciolka-protestujacy-napadli-na-kapucyna-wzieli-go-za-naziola,1035868/amp
+10
pokaż komentarz
@Kozajsza:
źródło: xr14n7.jpg
+29
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin:
Jak sam widzisz gejuszki nie są jakąś wyjątkową grupą społeczną, do której od czasu do czasu znajdzie się jakiś oszołom mający uprzedzenia.
Polecam zapoznać się z linkami na dole, w których jest opisana skala tych zjawisk.
dewastowanie kościołów przez osoby z tęczowymi flagami,
Jesteś w stanie dać linka do chociaż jednego przypadku tego typu?
jak i ogólnie cały ruch LGBT,
Oczywiście. To, że na Zachodzie małżeństwa jednopłciowe są oczywistością, a akceptacja społeczna jest kilkukrotnie wyższa niż w Polsce, nie ma żadnego związku z ruchem LGBT, po prostu konserwatystom nagle samo to przyszło do głowy, a to że po latach protestów i marszy to zwykły zbieg okoliczności, tak było.
Oczywiście sufrażystki nie wpłynęły na otrzymanie praw wyborczych przez kobiety, a Martin Luther King na zniesienie segregacji rasowej. 1000% legit.
który robi z postaci geja coraz większą karykaturę
Tak, to wszystko jego wina, ludzie którzy publicznie nazywają wszystkich gejów zboczeńcami jak ty, nie są dla odmiany niczemu winni xDDD
Serio kuźwa myślisz że to ZWIĘKSZA TOLERANCJĘ u tego marginesu społecznego do którego dałeś mi linki, i nie prowokuje jeszcze mocniej?
Nie, ale zwiększa poziom akceptacji wśród normalnych ludzi, przez co takie zachowania spotykają się z mocnym ostracyzmem społecznym i jest ich mniej. Dowody empiryczne - dowolny kraj zachodu.
Znajdziesz taki margines w każdym zakątku świata, taki który znajdzie sobie uprzedzenia do dowolnej grupy społecznej.
Mało gdzie jednak tyczy się (według CBOSu) 1/4 społeczeństwa.
Nie zdziwił bym się gdyby nawet się okazało że Polska w kwestii gejów i tolerancji stoi lepiej niż Ameryczka,
Aż ciężko mi odpowiadać na taki poziom oderwania od rzeczywistości.
W USA według badania z 2019 roku równość wobec prawa popiera 80 % społeczeństwa.
W Polsce pełną równość osób homo popiera 9% (znowu CBOS).
tak jak to ma na przykład miejsce w kwestii przemocy qobec kobiet kobiet,
W Polsce jest tak niska tylko ze względu na to, że mamy bardzo wąską definicję przemocy seksualnej.
+43
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin: Ilu tych księży zostało napadniętych za bycie księdzem? Bo z tego co widzę to były to albo pijackie burdy, albo sprawy prywatne, albo napady rabunkowe. Co jak co, ale beznadziejny przykład dałeś, bo akurat księża to żyją w Polsce jak pączki w maśle, szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie są nietykalni.
+27
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin: hej, chcesz porównać skalę nienawiści do homoseksualistów w Polsce do nienawiści do księży ? przejdź się po ulicy w koloratce, a potem z kumplem za rękę . czemu żaden konfabulant nigdy nie odpowiada na ten prosty dowód. Odpowiedz sobie, chciałbyś być homoseksualistą w Polsce ? Czemu nie ?
+8
pokaż komentarz
U ogromnej części społeczeństwa wiara stanowi podstawę sensu egzystencji.
@Zachodniopomorzanin: nie pozostało nic więcej niż tylko współczuć
-31
pokaż komentarz
@Ekspert_od_niczego
@Zachodniopomorzanin:
Polecam zapoznać się z linkami na dole, w których jest opisana skala tych zjawisk.
Czyli w Polsce 51% homo boi się chodzić za ręcę... i bardzo dobrze, znają swoje miejsce w społeczeństwie. Wypaczenia, a zwłaszcza te które ludzi w dominacji obrzydzają (natury nie zmienisz), nie są po to żeby celebrować je w przestrzeni publicznej. Miejsce tego ma być w sferze prywatnej, ewentualnie w miejscach do tego przeznaczonych, np. specjalnych klubach. Ja też bym się bał np. stawiać klocka w autobusie widząc jak mogę być przez to odebrany.
Jesteś w stanie dać linka do chociaż jednego przypadku tego typu?
https://m.niezalezna.pl/356750-skandal-w-szczecinie-aktywisci-lgbt-zbezczescili-swiatynie-i-jeszcze-sie-podpisali
Oczywiście. To, że na Zachodzie małżeństwa jednopłciowe są oczywistością, a akceptacja społeczna jest kilkukrotnie wyższa niż w Polsce, nie ma żadnego związku z ruchem LGBT, po prostu konserwatystom nagle samo to przyszło do głowy, a to że po latach protestów i marszy to zwykły zbieg okoliczności, tak było.
Więc niech gejuszki głosują na partię Korwin która postuluje aby znieść coś takiego jak związek państwowy. Wtedy nie będzie płaku płaku ze słynnym już "odwiedzaniem się w szpitalach", czy z testamentami bo świętym, tęczowym krowom się do notariusza nie chce chodzić.
Ale chwila, po jakiego chja im już akceptacja? xDD Czy ty w ogóle wiesz co ten termin oznacza i czym różni się od tolerancji? Jeśli już zresztą wymagają ludzie akceptacji, to musisz przyznać że musi już istnieć tolerancja :) A akceptacji ma nie być. Dlaczego ja mam kuwa dawać aprobatę jakimś zboczeniom? Homosekusalizm ma się nie szerzyć. Dlaczego ja mam pochwalać świat wynaturzeń, zwiększonej ilości chorób wenerycznych i wpływający negatywnie na dzietność państwa?
Oczywiście sufrażystki nie wpłynęły na otrzymanie praw wyborczych przez kobiety, a Martin Luther King na zniesienie segregacji rasowej. 1000% legit.
Oczywiście gejuchy mają teraz tak źle i są tak nierówni wobec prawa, że trzeba ich porównywać do tamtych czasów, no nie? xDD Btw. tych czasów gdzie w Polsce istniała większa tolerancja niż dzisiaj w krajach tego wypaczonego postępu.
Tak, to wszystko jego wina, ludzie którzy publicznie nazywają wszystkich gejów zboczeńcami jak ty, nie są dla odmiany niczemu winni xDDD
Mam zaprzeczać stanowi faktycznemu bo czyjeś uczucia są ranione?
Nie, ale zwiększa poziom akceptacji wśród normalnych ludzi, przez co takie zachowania spotykają się z mocnym ostracyzmem społecznym i jest ich mniej. Dowody empiryczne - dowolny kraj zachodu.
O akceptacji już się wypowiadałem. Sram na waszą akceptację, w pi**ach wam się poprzewracało jeśli chcecie zmuszać ludzi aby pochwalali szerzenie się zboczeń. O miejscu wypaczonych fantazji łóżkowych w społeczeństwie także. To ma być margines.
Mało gdzie jednak tyczy się (według CBOSu) 1/4 społeczeństwa
Chlipu, chlipu, trzymanie się za rączki, bla bla bla ku*wa bla (╥﹏╥)
Aż ciężko mi odpowiadać na taki poziom oderwania od rzeczywistości.
No patrz, 100 lat temu jeszcze byś mi to przyznał z pełnym przekonaniem :)
W USA według badania z 2019 roku równość wobec prawa popiera 80 % społeczeństwa.
W Polsce pełną równość osób homo popiera 9% (znowu CBOS).
W Polsce każdy ma zapewnioną równość wobec prawa.
W Polsce jest tak niska tylko ze względu na to, że mamy bardzo wąską definicję przemocy seksualnej.
Nie. To np. wynik ankietowania :)
https://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/aymesw/the_share_of_women_who_have_experienced_physical/
+27
pokaż komentarz
Ja też bym się bał np. stawiać klocka w autobusie widząc jak mogę być przez to odebrany.
@Zachodniopomorzanin: Trzymanie się za ręce == stawianie klocka w autobusie. XDD Nie no, te porównania zawsze mnie rozbrajają xD. Świetnie pokazujesz swoje odklejenie od rzeczywistości.
Wypaczenia, a zwłaszcza te które ludzi w dominacji obrzydzają (natury nie zmienisz),
Jak to nie zmienisz? Przecież kościołowi udało się znormalizować homofobię.
+12
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin: Pokaż mi taki prześladowany byt. Tylko osobiście, niech się wypowie.
Za to jak chcesz mogę Cię zapoznać z kilkoma osobami LGBT które znam i z których każda coś jest w stanie opowiedzieć. Czasem to są mało sympatyczne drobiazgi które były niedogodnością, a czasem są to opowieści o normalnej przemocy wobec kogoś kto jest trochę inny niż reszta.
Zresztą za czasów licealnych nosiłem długie pióra (miłość do metalu pozostała mimo ich skrócenia) to również kilka razy zostałem przez to zaatakowany, bo p*dały itp. więc jakoś mi ciężko słuchać jak ktoś pieprzy że przecież nic się nie dzieje
+11
pokaż komentarz
O akceptacji już się wypowiadałem. Sram na waszą akceptację, w pi**ach wam się poprzewracało jeśli chcecie zmuszać ludzi aby pochwalali szerzenie się zboczeń. O miejscu wypaczonych fantazji łóżkowych w społeczeństwie także. To ma być margines.
@Zachodniopomorzanin: nie tylko jestes ignorantem, ale i chamem bez odrobiny szacunku do drugiego czlowieka. W dodatku syndrom oblezonej twierdzy u ciebie mocny...
-1
pokaż komentarz
Ty mi lepiej powiedz w którym miejscu Bóg nadal tyle przywilejów panom w czarnych sukienkach.
@RybsonStream: Dlaczego mnie o to pytasz?
+3
pokaż komentarz
@Zachodniopomorzanin
Czyli w Polsce 51% homo boi się chodzić za ręcę... i bardzo dobrze, znają swoje miejsce w społeczeństwie.
Czy ty mi przed chwilą próbowałeś wmówić, że Polska jest tolerancyjna, a teraz temu zaprzeczasz xD?
Wypaczenia, a zwłaszcza te które ludzi w dominacji obrzydzają (natury nie zmienisz)
To nie są wypaczenia, a jakoś na zachodzie tę "naturę" zmieniono.
Porównania trzymania się za rękę, do defekacji w autobusie nie skomentuję.
https://m.niezalezna.pl/356750-skandal-w-szczecinie-aktywisci-lgbt-zbezczescili-swiatynie-i-jeszcze-sie-podpisali
Czyli nie ma absolutnie żadnych dowodów, że zrobili to aktywiści LGBT, informacja jest podawana w skrajnie upolitycznionej, antygejowskiej szczujni, za to ktoś napisał "LGBT" na tablicy ogłoszeń - żeby nie było żadnych wątpliwości, kto jest "sprawcą", chociaż nigdy się czegoś takiego nie robi.
Na twoim miejscu bym poczekał z wynikiem sprawy, bo na razie nie tylko nie ma żadnych dowodów na winę LGBT, ale sprawa śmierdzi fejkiem na kilometr.
Więc niech gejuszki głosują na partię Korwin która postuluje aby znieść coś takiego jak związek państwowy.
Żeby wierzyć, że partia Korwin spełni te obietnice, trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ich stosunek do tematu jest doskonale znany, a ich szanse na rządy - zerowe. Chyba, że w koalicji z PiSem, gdzie będą dążyli do jeszcze większego utrudnienia gejom życia.
Ale chwila, po jakiego chja im już akceptacja?
Po takiego, jak każdemu innemu.
Czy ty w ogóle wiesz co ten termin oznacza i czym różni się od tolerancji?
Tak, wiem doskonale.
Jeśli już zresztą wymagają ludzie akceptacji, to musisz przyznać że musi już istnieć tolerancja
Nie ma jednego i drugiego, po prostu należy dążyć do stanu idealnego, a nie półśrodków.
A akceptacji ma nie być.
Zgodzę się. Nie może być akceptacji wobec ludzi twojego pokroju, bo są szkodliwi społecznie, szerząc nienawiść wobec innych, budując podziału społeczne prowadzące do konfliktu i zwiększając ryzyko przestępstw wobec LGBT.
Dlaczego ja mam kuwa dawać aprobatę jakimś zboczeniom?
Bo to nie zboczenia, tylko normalna orientacja.
Homosekusalizm ma się nie szerzyć.
XDDD. A leworęczność i grupa krwi Rh-?
Dlaczego ja mam pochwalać świat wynaturzeń,
Gdzie ja niby mówiłem o kościele katolickim xD?
Oczywiście gejuchy mają teraz tak źle i są tak nierówni wobec prawa, że trzeba ich porównywać do tamtych czasów, no nie?
Dokładnie. Skoro nie mogą nawet chodzić za ręce, to bym powiedział, że skala podobna.
Btw. tych czasów gdzie w Polsce istniała większa tolerancja niż dzisiaj w krajach tego wypaczonego postępu.
Bajki i baśnie, dowodów brak.
Mam zaprzeczać stanowi faktycznemu bo czyjeś uczucia są ranione?
No właśnie masz nie zaprzeczać, ale to robisz xD.
w pi**ach wam się poprzewracało jeśli chcecie zmuszać ludzi aby pochwalali szerzenie się zboczeń.
Nikt nie mówi o zmuszaniu, a tym bardziej o zboczeniach.
O miejscu wypaczonych fantazji łóżkowych w społeczeństwie także. To ma być margines.
Temat nie odnosi się do ciebie, nie wiem, po co to poruszasz.
Chlipu, chlipu, trzymanie się za rączki, bla bla bla ku*wa bla (╥﹏╥)
Aż ciężko mi odpowiadać na taki poziom oderwania od rzeczywistości.
Znakomite argumenty. Ja ci mówię o badaniach, a ty mi mówisz, że to ja jestem oderwany od rzeczywistości xD. W którym miejscu?
No patrz, 100 lat temu jeszcze byś mi to przyznał z pełnym przekonaniem
Być może za średniowiecza również, co nie zmienia faktu, że nie ma to kompletnie żadnego znaczenia dla czasów obecnych.
A w kwestii homoseksualizmu 100 lat temu akurat Polska stała w tej kwestii gorzej. Wprawdzie w obu krajach homoseksualizm karano, ale w USA był to niemal martwy przepis, bo własny dom uznawano za świętość.
W Polsce każdy ma zapewnioną równość wobec prawa.
Podobnie jak w Iranie i Arabii Saudyjskiej.
Nie. To np. wynik ankietowania
Tak, dokładnie z tego powodu, o którym mówiłem.
-5
pokaż komentarz
@Zuzajm: CO Z WAMI sie dzieje ? Wy wszyscy jestescie gejami lesbami ? Rozumiem ze jestescie tolerancyjnii ale z 3-5% społeczeństwa sie czepiać chłopa za poglądy jak cała gospodarka stoi to coś z wami nie tak. Tak jakby to był gejowski portal i te wasze małżeństwa i dziedziczenie było na I miejscu a reszta 2 godzinnej rozmowy nie miała sensu bo tylko biedne geje jak zawsze.
0
pokaż komentarz
@Kozajsza: ale jak był na onecie artykuł, że dzieci które nie utożsamiają się z lgbt czy są hetero, są prześladowane to spadł po sześciu godzinach...
0
pokaż komentarz
Czyli w Polsce 51% homo boi się chodzić za ręcę... i bardzo dobrze, znają swoje miejsce w społeczeństwie.
@Zachodniopomorzanin: nie wiem po co z Tobą dyskutują, skoro można skwitować Cię jednym określeniem: zwykłe bydlę.
+234
pokaż komentarz
Mnie szczerze zatkało jak to powiedział. Aż takiego oszolomstwa się uczciwe przyznam nie spodziewałem.
+72
pokaż komentarz
@TenXen47: No niestety smutno obserwować o czym ci ludzie dziś mówią. Myślę, że nie tylko ja liczyłem, że "wolnościowcy" skierują Konfederację w stronę dialogu przede wszystkim o upraszczaniu państwa ze zbędnych mechanizmów, ograniczenia wydatków, przekierowania reflektorów na klasę średnią (przykładowo, jak już się trzymać progresji podatkowej to niech ten drugi próg będzie w okolicach zarobków na poziomie 1% najbogatszych) i ludzi do niej aspirujących, ale niestety im więcej czasu mija, tym bardziej widać, że przeciwne zjawisko ma miejsce.
Dzisiaj ci "wolnościowcy" moralizują w tematach, w których nie powinni mieć nic do powiedzenia. Widać niestety wpływ pozostałych ruchów w Konfederacji, które skierowały całość na nacjonalizm, katolicyzm, solidaryzm. Tego już się nie odratuje, będzie tam tylko gorzej, aż skończymy z PiSem 2.0, który może jakimś cudem, troszkę poluzuje obciążenia podatkowe, ale światopoglądowo cofniemy się o kilka dekad.
Za Korwina, to jeszcze szło jego głupoty tolerować, bo jeszcze się przypuszczało, że może popłynie to w libertariańskim kierunku, albo przynajmniej odpuszczą tematy światopoglądowe i zachowają neutralność jak np. Gwiazdowski. Nie wypaliło.
+31
pokaż komentarz
@adiq94: Zacznijmy od rzeczy najbardziej podstawowej, czyli czemu wśród Konfederatów Mentzen w ogóle ma prawo funkcjonować? Gość żyje z zawiłego prawa podatkowego i dużych obciążeń, to jest jego zawód żeby umieć lawirować w takim niedopracowanym i chaotycznym prawie, na tym czerpie zyski.
Czy więc jakiekolwiek próby zmniejszenia podatków, uproszczenia prawa i uszczelnienia systemu nie są dla niego konfliktem interesów? W momencie wykonania "ich planu", cała gałąź doradców podatkowych umiera, czemu więc świadomi i wyczuleni na różne korelacje i zbieżności Konfederacji akurat tutaj nie widzą żadnego spisku i nieczystych intencji?
+22
pokaż komentarz
@Tasde: gość spija śmietankę. Dzięki obecności w polityce ma dużo większy „ruch” w swoim biurze rachunkowym. Co do jego umiejętności na lawirowanie między przepisami: różnie bywa, większość opinii jakie czytałem na grupkach IT są raczej negatywne (jest fajnie do pierwszej kontroli).
-2
pokaż komentarz
@makaronzjajkiem możesz podać jakiś przykład doradztwa podatkowego tego oszołoma?
+24
pokaż komentarz
@carl0s: takie szybkie szperanie w sieci:
źródło: Zrzut ekranu 2021-05-26 o 09.12.24.png
-8
pokaż komentarz
@adiq94: wątpię. Bardziej bym obstawiał, że w kwestii światopoglądowej nic się nie zmieni, a w kwestii gospodarki się polepszy. Upraszczając, teraz masz biedny katotaliban, za czasów Konfederacji - będziesz miał trochę bogatszy katotaliban. Przynajmniej w teorii :)
Dlatego generalnie na nich głosowałem, bo oni mieli największe szanse z partii zbliżonych do moich poglądów (tzw. mniejsze zło). Na szczęście już "moja" partia zdobyła odpowiednią ilość podpisów, więc przy następnych wyborach będę mógł głosować w zgodzie z własnym sumieniem :)
+15
pokaż komentarz
@kfercik: Niestety obawiam się, że się zmieni. Przykład z aborcją, przyłożyli rękę do tego, PiSowskie pionki podtrzymały, część kobiet ma teraz poważny problem i podwyższone ryzyko, a są rozważania, by ukrócić wykonywanie aborcji również zagranicą pod odpowiedzialnością karną. Dopóki tylko krzyczeli te głupoty, to można była założyć, że robione jest to tylko dla zdobycia poparcia, w momencie gdy takie pomysły są realnie egzekwowane z ich inicjatywy, robi się bardzo niebezpiecznie, bo co ich powstrzyma przed wprowadzaniem najgorszych pomysłów, jak zdobędą wystarczające poparcie? Sądy? Konstytucja? W tym kraju sądownictwo zamieniło się w żart.
+7
pokaż komentarz
@adiq94: Konfa w obecnej formie jest partią populistyczno-oportunistyczną. Idea już od dawna nie ma znaczenia. Teraz kręcą się w okół pisu, licząc na podebranie jak największej ilości elektoratu. Z resztą dość mocno widać, że obrali podobny kierunek co pis, tylko że konfa celuje w młody "proletariat", teraz młodzi wykształceni są już bee.
0
pokaż komentarz
Myślę, że nie tylko ja liczyłem, że "wolnościowcy" skierują Konfederację w stronę dialogu przede wszystkim o upraszczaniu państwa ze zbędnych mechanizmów, ograniczenia wydatków, przekierowania reflektorów na klasę średnią (przykładowo, jak już się trzymać progresji podatkowej to niech ten drugi próg będzie w okolicach zarobków na poziomie 1% najbogatszych) i ludzi do niej aspirujących, ale niestety im więcej czasu mija, tym bardziej widać, że przeciwne zjawisko ma miejsce.
@adiq94: Dla niemal wszystkich 'libertarian' na Wypoku nie liczy się absolutnie nic oprócz tego ile jest podatków. Nie chodzi o żadne upraszczanie państwa.
Do tego mania nazywania wszystkiego, dosłownie wszystkiego komunizmem bądź socjalizmem. "Socjale" czy UBI to jest komunizm/socjalizm. Bo tak
*. Jakakolwiek progresja podatkowa to też komunizm, tak samo jakiekolwiek podatki od majątku czy ziemi (a nie pracy).
O, i komunizmem są też wielkie korporacje, bo są "lewackie". Nie należy zapominać też o klasyku, Nazizm to był socjalizm. No ku***.
W anglojęzycznych internetach czasami się chociaż zdarzają wyjątki.
* Oczywiście Friedman musiał być komuchem najwyraźniej.