
Od soboty SEGREGACJA LUDZI staje się oficjalną doktryną w Polsce
Twoja dokumentacja medyczna zaczyna wchodzić w skład nowego zbiorowego ładu, nie ma w niej prywatności. Od soboty placówki handlowe mają obowiązek weryfikacji na osoby zaszczepione lub nie. Zbrodniarz przeciwko ludzkości, Adam Niedzielski podkreśla, że przedsiębiorcy będą surowo rozliczani.
+739
pokaż komentarz
Clown world (ʘ‿ʘ)
+783
pokaż komentarz
@killer87: jak długo żyje nie myślałem, że otacza mnie tyle bezwładnej masy. Sytuacja z wczoraj - jadę pociągiem - prawie nikt nie ma maski. Wchodzi konduktor - wszyscy maskę zakładają. Wychodzi - zdejmują maski. O co tu chodzi na tym świecie bo nie rozumiem? Niby dorośli ludzie a zachowują się jak małe dzieci. Bareja.
Ja oczywiście maski nie założyłem i konduktor jak zwykle się dop@$#!!?ił ale gówno może zrobić.
+316
pokaż komentarz
@diabelb: teraz nam pozwalają na pajacowanie, ale przyjdzie czas, gdy nawet nasz jeden błąd będzie zawsze zauważony przez władze
+55
pokaż komentarz
@diabelb: podobną sytuację moałem 2 tyg temu, ale wtedy straszył konduktor jakimiś służbami, że przyjdą i mandat wlepią.
-143
pokaż komentarz
@killer87: Tylko błagam, przestańcie krytykować ten idiotyczny teatrzyk przy pomocy innych idiotyzmów. Jak słyszę p#@!@%$enie o segregacji, porównania do hitlera i inne wysrywy to aż mi się robi żal kogoś, kto ma takie prostackie spojrzenie na świat.
-2
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+222
pokaż komentarz
@guilmonn: może za mało znasz historię; dla kogoś kto zna, takie spostrzeżenia same się nasuwają. Najgorsze przekleństwo to widzieć dokładnie co się dzieje i nie móc z tym nic zrobić.
Polski Żyd, jeśli miał paranoję i wierzył w teorie spiskowe za hitlera; to przynajmniej mógł uciec do Ameryki. Czy ktoś ma jakis pomysły na to co robić? Bo mi cała kreatywność wysiadła juz jakiś czas temu.
+59
pokaż komentarz
@guilmonn: co zrobić, skoro tak jest? zamiast segregacji rasowej, segregacja posłuszeństwa., Osoby niebędące ślepo posłuszne na razie beda miały trochę trudniej aby przemyślały swoje postępowanie, z czasem zabierze im się wszystko - możliwe, że łącznie z życiem.
+33
pokaż komentarz
@diabelb: Ta sama akcja byłem we wtorek w przychodni ortopedycznej. Ciemna masa w maseczkach , ale cały personel razem z lekarzami śmiga , aż miło bez szmaty na twarzy. Wszyscy w poczekalni patrzyli na mnie jak na trędowatego i tylko czekałem ,żeby ktoś się odezwał i zwrócił mi uwagę.
+91
pokaż komentarz
@Ori1: Jak to co? Trzeba się łączyć w społeczności osób, które myślą podobnie, a później organizować się dalej. Potrzebny jest sprzeciw na każdym małym odcinku. Ja tak robię, dlatego już dostawałem pisma od milicji, ale odpowiadam im tym samym. To jest ostatni czas tak na prawdę na sprzeciw. Póki co większość to bezmyślne, bezrefleksyjne - zombie.
+34
pokaż komentarz
@Wojownikprzeklety: nasz rząd się nie boi żadnej organizacji. Przestraszyłby się tylko gdyby wszyscy jednego dnia odmówili płacenia podatków, lub gdybyśmy mieli uzbrojone społeczeństwo.
Nie mam złudzeń w tej kwestii?
+4
pokaż komentarz
@Ori1: No niestety ten "nieżont" nie ma się kogo bać bo jesteśmy w mniejszości, a do tego rozbici. Oni się boją tylko zjednoczenia, a póki co się na to nie zanosi. Czeka Nas walka o przetrwanie...
+2
pokaż komentarz
@diabelb tak wygląda komunizm, zabawa w kotka i myszkę z władzą i aparatem państwowym
+10
pokaż komentarz
@guilmonn: czyli mamy nie mówić o segregacji jak o... segregacji? to już wolę być prostakiem niż obłudnikiem.
+13
pokaż komentarz
Wchodzi konduktor - wszyscy maskę zakładają. Wychodzi - zdejmują maski. O co tu chodzi na tym świecie bo nie rozumiem? Niby dorośli ludzie a zachowują się jak małe dzieci
@diabelb: jak z policjantem przy drodze, każdy wywalone na ograniczenie, stanie policjant i każdy 50/50, po minięciu suszarki znowu szybsza jazda
-47
pokaż komentarz
@killer87: Ale o co chodzi. Wystarczy się zaszczepić.
+15
pokaż komentarz
O co tu chodzi na tym świecie bo nie rozumiem?
Ja oczywiście maski nie założyłem i konduktor jak zwykle się dopierdolił
@diabelb: No to już wiesz, o co chodzi. Tylko nie potrafisz połączyć przyczyny z skutkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-30
pokaż komentarz
gówno może zrobić
@diabelb: Skoro jedziesz pociągiem to obowiązuję regulamin i zasady przewoźnika na które się zgodziłeś wsiadając do niego. Jesli się na nie nie zgadzasz to idziesz pieszo albo wybierasz rower, zamiast jechać pociągiem.
-38
pokaż komentarz
@stgnck: Paszporty (tez zwykłe) to też segregacja na tych co mają i na tych co nie mają? Jak jakiś kraj wymaga np. szczepienia na febrę to to też segregacja? W sumie czego ja sie spodziewałem tutaj xd Lepiej koniunkturalnie powtarzać foliarskie p?$@$?%enie o terrorze.
+5
pokaż komentarz
@killer87: Wyrąbane, jeszcze są bazary, tam mozna praktycznie wszystko kupić i giełdy. Zobaczymy
-22
pokaż komentarz
@diabelb: bo polacy robacy rozumieją tylko bicz. W europie ludzie rozumni wiedzą po co sie nosi maskę, a w polsce noszą bo ktoś nakrzycyz i da mandat, to chlew osbsrany gównem .
+7
pokaż komentarz
@diabelb: Ale to mnie własnie dobija. Jak wyszkolone psy więc to jest sygnal dla wladzy ze po troszeku idzmy dalej i tak robia z nami co chca. zazwyczaj slysze ze dla swietego spokoju ale nie rozumieją ze wlasnie tak sie nas osacza.
+11
pokaż komentarz
@diabelb: chodzi o to, że ludziom nie chce się nosić maseczek, ale jednocześnie nie chce im się kłócić o taką pierdołę z człowiekiem, który musi cię upomnieć, bo to jego praca. To nie wymaga więcej niż 100iq do zrozumienia
+31
pokaż komentarz
Tylko błagam, przestańcie krytykować ten idiotyczny teatrzyk przy pomocy innych idiotyzmów. Jak słyszę p@?!#@?enie o segregacji, porównania do hitlera i inne wysrywy to aż mi się robi żal kogoś, kto ma takie prostackie spojrzenie na świat.
@guilmonn: Poświęć nieco ponad 20 minut i obejrzyj ten film, a jeśli naprawdę nie masz czasu to przewiń do 7:40. Może wtedy inaczej spojrzysz na to co napisałeś.
źródło: consent.youtube.com
+9
pokaż komentarz
@motonita: polecam każdemu pooglądać od 7 minuty... Nie widziałem tego wcześniej. Naprawdę warto.
+5
pokaż komentarz
@Zyggy: Moim zdaniem takie materiały powinny być puszczane w szkole, żeby dać młodym ludziom do myślenia i wiedzieć jakich błędów nie popełniać.
-2
pokaż komentarz
@Zyggy @motonita: A moim zdaniem takie materiały nie powinny być puszczane w szkole bo są manipulacją i fałszują historię. Nie opierajcie panowie swoich poglądów na podstawie wypowiedzi jednego żyda. Ja wiem, że chodzi tu o analogię do COVID, ale wypowiedź Pana Turskiego jest manipulacją i nie należy jej porównywać - zajrzyjcie w książki historyczne, choćby autorstwa prof. Wieczorkiewicza. Żydzi od początku sami siebie alienowali. Tak nakazywała i nadal nakazuje im religia i pogardliwy stosunek do gojów.
0
pokaż komentarz
@diabelb:
Niby dorośli ludzie a zachowują się jak małe dzieci. Bareja.
W sumie, to taki cyrk mamy od zawsze. Nie widziałeś nigdy ludzi biegnących do kasowników w tramwaju, bo "kanar idzie!"? Ludzi palących w pociągu w kiblu? Fotoradary to jeszcze inny przykład. Lubimy przestrzegać zasady jedynie wtedy, gdy ktoś patrzy :-)
0
pokaż komentarz
@octogen: Ja rozumiem, że ortodoksyjni żydzi to niezbyt przyjemne typy ale to tak samo jak wszyscy fanatycy, jednak wątpię by wszyscy byli ortodoksami, a ci którzy byli cwani to raczej nie byli jako więźniowie tylko sami wydawali innych żydów.
-1
pokaż komentarz
@Ori1: może na Białoruś jedź, tam nie trzeba nosić masek, obostrzeń też nie ma.
0
pokaż komentarz
@motonita: Ale mi nie chodziło o ortodoksów. Niemal każdy żyd w przedwojennej Polsce nie był skory do asymilacji. Tuwim i inni, którzy wmieszali się w środowisko, byli wyjątkami. Żydzi sami sobie tworzyli getta, skupiając się w określonych dzielnicach i izolując się od pozostałej ludności. Izolowali się ze względu na zachowanie własnej kultury i tradycji - takie postępowanie było normą wśród nieortodoksyjnych Szmulów i Salomei.
+1
pokaż komentarz
@octogen: No to teraz rozumiem o co chodzi i to tak często wygląda, np. Polacy za granicą też nieraz żyją w swoich grupach, a Ukraińcy jeszcze bardziej.
+1
pokaż komentarz
@motonita:
To jednak co innego. Może walnę zaraz jakąś kompletną bzdurę, ale o ile mi dobrze wiadomo, kultura Żydów nakazuje im, aby wiązali się tylko i wyłącznie z innymi Żydami (to jeszcze w miarę normalne), ale też aby np. kupowali chleb, czy strzygli się tylko i wyłącznie u innych Żydów. No chyba, że nie mają innego wyjścia. Oni chyba od zawsze budowali miasto w mieście.
-3
pokaż komentarz
@diabelb: Bo to zwykłe bydło dało zrobić z siebie bydło. Ja również nigdzie nie zakładam: w urzędach, sklepach, restauracjach, stacjach paliw, kompletnie nigdzie. Jeśli ktoś mnie zaczepia to idzie szybka grzeczna riposta.
-1
pokaż komentarz
Ja oczywiście maski nie założyłem i konduktor jak zwykle się dop$##%@!ił ale gówno może zrobić.
@diabelb: ale ty masz silna psychike xDDDDDDDDD
0
pokaż komentarz
@diabelb: ale ty masz silną psychikę.
0
pokaż komentarz
@Brut_all: Czytałem kiedyś, że byli wypędzani wiele razy w dziejach, jednak wątpię by każdy jeden był takim konserwatystą i trzymał się kurczowo tego co głosi ich religia.
0
pokaż komentarz
@motonita:
Daleko mi do jakiegoś eksperta, nie interesuję się kulturą żydowską i nawet nie jestem w stanie wskazać, skąd moje przekonanie, że tak właśnie wygląda ich kultura. Jako że nie chodzę po jakichś stronach dla prawdziwych polaków, czy innych antysemickich portalach, to jedyne, co mi przychodzi do głowy, to muzeum Polin, albo jakieś inne tego typu muzeum. Tego typu miejsca są raczej przychylne Żydom, więc nie byłoby sensu, gdyby na ich temat kłamały.
Coś mi się kojarzy, że dość typowym scenariuszem było, że osiedlali się w jakimś mieście, tworzyli swoje własne osiedle, tworzyli swój mikro przemysł i usługi. Potem nieraz oczekiwali wprowadzenia dla nich jakichś przywilejów, czy ustanowienia dla nich autonomii, np. że nie podlegają pod prawo gojów, tylko mają własne "sądy", itp. To też powodowało, że nakładane na nich były także i ograniczenia, np. w mieszkaniu poza ich osiedlem. No i antagonizowało ich do pozostałych ludzi.
Niech ktoś, kto się zna na historii lepiej ode mnie, potwierdzi moje slowa albo mnie zgłosi za mowę nienawiści ;-)
+2
pokaż komentarz
@killer87: Rozwiązaniem na 'clown world' jest agoryzm (counter-economics):
źródło: shift.is
0
pokaż komentarz
Niech ktoś, kto się zna na historii lepiej ode mnie, potwierdzi moje slowa albo mnie zgłosi za mowę nienawiści ;-)
@Brut_all: Jaka to mowa nienawiści? Tworzyli hermetyczne środowiska, tylko ciekawi mnie czy każdy to popierał i indoktrynacja aż tak mocno działała, czy byli też tacy ludzie którym się to nie podobało i byli przez to szkalowani, lub się z tym kryli z obawy przed ostracyzmem społecznym. bo raczej nigdy nie jest tak, że całe spektrum danej społeczności myśli tak samo.
0
pokaż komentarz
@diabelb: maseczkowcy sami wyzdychają
więcej komentarzy(30)
+166
pokaż komentarz
Ech, mam taką złudną nadzieję, że osoby zaszczepione nie dadzą się wpędzić w rolę posłusznego kata i żadnych kodów pokazywać nie będą. Może nie będę w tym jedyny. Ja tam swoje odstoję. Kolejki się nie boję. Może będzie okazja pogadać ze zwolennikami PiSu, bo najczęściej szczepić się nie chcą, i przekonać, że ten idiotyzm to są ich konkretne wybory w życiu i sami to na siebie sprowadzili. A przy okazji na innych też.
+315
pokaż komentarz
@mathijas: dokładnie złudną nadzieję. Niektórzy zaszczepieni będą się mogli poczuć kimś wyższym. Już widzę oczami wyobraźni jak paniusia macha telefonem na prawo i lewo by pokazać że jest zaszczepiona i ona jest teraz kimś xD
+346
pokaż komentarz
Ja tam swoje odstoję. Kolejki się nie boję.
@mathijas: nie stój, powiedz ze jestes zaszczepiony ale kodu nie pokażesz bo nie masz takiego obowiązku, a oni prawa żeby tego na Tobie wymusić.. A potem jak nie będą Cię chcieli wpuścić wniosek do UOKiK i UODO o próbe wymuszenia pokazania kodu.
Wczoraj puscilem maila z zapytaniem do w/w urzędów, będę informować jak UOKiK/UODO odnoszą się do tego tematu
+135
pokaż komentarz
@WUJICO: polakowi jakbyś powiedział że usmarowany gównem dostanie 1% zniżki na zakupy to by się usmarował i uważał za cwaniaka ja kto innych przechytrzył i to on jest tym mądrym
+63
pokaż komentarz
@Rabusek: zawołaj z łaski swojej jak dostaniesz odpowiedź :)
+58
pokaż komentarz
@mathijas: Stary jestes k%%%a w polsce. Tu zeby pokazac SOMSIADOWI swoja wyzszosc zrobi sie k%%%a wszystko.
Na czole sobie te j@%$ne kody wytatuuja zeby bylo widac
+4
pokaż komentarz
@WUJICO już tak jest.
+3
pokaż komentarz
@Rabusek: i sąd spuści uodo do kibla jak przy numerach telefonu :D
+10
pokaż komentarz
@mathijas a może by wyprodukować fejkowy kod na nazwisko Tumulec, do popularnego używania?
+5
pokaż komentarz
@yd6d7hhds: ale to juz nie Ty będziesz sie bił w sadzie z nimi tylko przedsiębiorca xD
Jak mi karaluchy w hotelu na teneryfie z walizki zaczęły wychodzić to TUI i UOKiK załatwialy to miedzy sobą, ja hajs dostałem xD
+3
pokaż komentarz
@Rabusek: jestem ciekaw informacji zwrotnej z UOKiK/UODO. z fartem!
+73
pokaż komentarz
@mathijas: nie zamierzam pokazywać żadnych kodów. Szczepię się dla siebie i jakby była szczepionka na katar, to też bym się zaszczepił, bo nie lubię mieć kataru, a nie dlatego, że mnie ktoś do tego zmusza. I nawet, jeżeli uważam, że szczepienie to jest najbardziej logiczna rzecz, jaką można teraz zrobić, to nie zgadzam się na wymuszanie tego, bo jak teraz się uda, to w przyszłości i mnie mogą zmusić do czegoś, czego wcale robić nie chcę.
-8
pokaż komentarz
@Rabusek: skoro dane 'medyczne' takie tajne to urząd będzie wydawał pozwolenia na zakupy/imprezy skojarzone z psl i to będziesz pokazywał przy drzwiach, win-win :)
+2
pokaż komentarz
@yd6d7hhds: mm więcej kontroli, o tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-32
pokaż komentarz
@mathijas: Posłusznego kata? Skoro na przykład chcę gdzieś wejść i pokazanie kodu mi to umożliwi, to czemu mam tego nie zrobić? Mam się kłócić, że jestem zaszczepiony, ale kodu nie pokażę? Mam ciekawsze rzeczy w życiu do roboty niż takie kłótnie. Zaszczepiłem się tylko i wyłącznie ze względów zdrowotnych, ale skoro w efekcie mam ten kod to mam sobie celowo życie utrudniać?
+1
pokaż komentarz
@Rabusek: Wołaj :)
+1
pokaż komentarz
Wczoraj puscilem maila z zapytaniem do w/w urzędów, będę informować jak UOKiK/UODO odnoszą się do tego tematu
@Rabusek: wołaj
0
pokaż komentarz
@Rabusek: postępowo :)
+5
pokaż komentarz
@SkadTaMrowa: i nie widzisz w tym nic niepokojącego?
+21
pokaż komentarz
pokazanie kodu mi to umożliwi, to czemu mam tego nie zrobić?
@SkadTaMrowa: bo masz takie prawo
Mam się kłócić, że jestem zaszczepiony, ale kodu nie pokażę?
@SkadTaMrowa: bo ponownie masz takie prawo
Mam ciekawsze rzeczy w życiu do roboty niż takie kłótnie.
@SkadTaMrowa: no i spoko, a ja wracając z albanii oszczędziłem 200-500zł i sporo czasu na uniknięciu testu bo, ponownie, mam takie prawo żeby być z kwarantanny zwolnionym bez testu, więc z niego korzystam
Zaszczepiłem się tylko i wyłącznie ze względów zdrowotnych, ale skoro w efekcie mam ten kod to mam sobie celowo życie utrudniać?
@SkadTaMrowa: bo masz takie prawo żeby się kłócić xD
+57
pokaż komentarz
@SkadTaMrowa i właśnie dzięki takiej posłusznej, spolegliwej tłuszczy jak ty, robią i robić będą co tylko zechcą. A wy sobie już to wszystko wytłumaczycie: pokażę kodzik, zeskanuję chipa, przecież co mi szkodzi. Zapłacę 20zl mandatu za brak maseczki w lesie, przecież nie będę po sądach biegał... Postoje chwilę dłużej na światłach i odwrócę wzrok jak robią łapankę na ulicy na niezaszczepionych czy pałują człowieka za brak trzech maseczek i plastikowych rękawiczek, po co ryzykować konfrontacje z milicjantem...
-2
pokaż komentarz
@WUJICO: Ja się zaszczepiłem dlatego żeby ominąć szereg idiotyzmów, które przygotowane zostaną przez tę grupę nieudolnych baranów zasiadających w sejmie. Szczepionka mi zaszkodzi? Myślę, że kierowca tego samochodu, który nie zauważy, że miałem zielone na przejściu dla pieszych zaszkodzi mi bardziej... Potencjalnie.
+6
pokaż komentarz
@mathijas: Ty się kolejki nie boisz, za to cały sklep zobaczy że się nie szczepiłeś, będziesz miał ostracyzm gwarantowany. W ten sposób każdy będzie mógl od razu stwierdzić kto jest szczepiony, a kto nie. Dane medyczne upublicznione na oczach wszystkich.
+1
pokaż komentarz
@mathijas: Mówisz o Polakach? 90% ma podejście że tylko oni są najważniejsi i wszystko im się należy ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
-6
pokaż komentarz
@WUJICO: raczej nie zauważyłem wśród znajomych by ktokolwiek chwalił się tym że jest zaszczepiony. To właśnie ta druga strona wygaduje i chwali się tym na lewo i prawo jakby to było jakieś osiągnięcie. Zresztą spójrz sam na język jaki uzywassz i jak sam dzielisz społeczeństwo. Typowe dla szurow. Muszą być zawsze w opozycji bo wydaje im się że wtedy są tymi "świadomymi" nie są "lemingami" itp. ciekawe kiedy szury odkryją obowiązkowe szczepienia przy wyjazdach do krajów gdzie plaga jest np ebola i czy będą płakać jak to ogranicza ich wolność.
0
pokaż komentarz
@Rabusek wołaj jak Ci odpiszą, jestem ciekaw co Ci odpowiedzą :)
+8
pokaż komentarz
mam taką złudną nadzieję, że osoby zaszczepione nie dadzą się wpędzić w rolę posłusznego kata i żadnych kodów pokazywać nie będą.
@mathijas: Będą. Co więcej, przymus szczepień zacznie się dokładnie wtedy, gdy ilość zaszczepień będzie już bardzo wysoka i będzie do tego poparcie konformistycznej i złośliwej części społeczeństwa. Opornych wtedy będzie najłatwiej wyeliminować bo reszta zaszczepionego społeczeństwa się im rzuci do gardła.
Tu chodzi o utrwalenie przekonania że opór jest bezcelowy, opór cię zmęczy i nauczysz się posłuszeństwa dla świętego spokoju.
A potem? Krok dalej i kolejny krok.
-6
pokaż komentarz
@janznetu: Właśnie zaczynają się wakacje. Wysyłam dzieciaki na różne obozy. Zazwyczaj przy zapisywaniu trzeba okazać książeczkę szczepień dziecka. Jakoś do tej pory nie widziałem w tym palącego problemu, uważam, że jest w Polsce mnóstwo innych, ważniejszych problemów. Poza tym uważam szczepienia jako takie za coś skutecznego. Więc nie jest dla mnie jakimś strasznym problemem, że dla odmiany czasami pokażę świadectwo szczepienia samego siebie.
0
pokaż komentarz
@Rabusek: Wiesz, skoro Ty twierdzisz ze jesteś zaszczepiony to ty musisz to udowodnić :)
Równie dobrze możesz iść do Belwederu i twierdzić ze jesteś prezydentem - a jak będą próbowali cię wylegitymować to cyk zgłoszenie do UODO/UOKiK/whattever :)
0
pokaż komentarz
Wiesz, skoro Ty twierdzisz ze jesteś zaszczepiony to ty musisz to udowodnić :)
@Cyb_pl: Nie muszę. Tak samo jak nigdy nie udowadniałem że jestem zwolniony z noszenia maseczki i nigdy nikt mi z tego tytułu nie zrobił problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@Anna_: Mhm, tak pewnie będzie - z kolejki będą na mnie pluli, żem wróg Polski, a ci spoza kolejki, że szur i foliarz. Cóż zrobić, jak się nie idzie z którymś nurtem to się wpada w środek wiru. Nie pierwszy i nie ostatni raz :).
@snup-siup: Nie ma jak ci zaprzeczyć. Dlatego złudna ta moja nadzieja, ale mimo wszystko trudno by mi było robić to co ci pikacze. Nie moje klimaty.
@SkadTaMrowa: To samo mówili ludzie siedzący na ławkach "tylko dla nie-żydów" w Berlinie, to samo mówili Amerykanie wchodząc do sklepu "tylko dla białych", to samo się dzieje na co dzień w różnych zakątkach świata. Nie moja sprawa, po co mam sobie robić kłopot. To się jakoś samo uspokoi, nie? Przejdzie i będzie w porządku, jasna sprawa. No nie.
0
pokaż komentarz
a ja wracając z albanii oszczędziłem 200-500zł i sporo czasu na uniknięciu
@Rabusek: No widzisz, a teraz dzięki temu, że nie będę się kłócił (chociaż mam prawo), to oszczędzę czas. Szczególnie, jeśli nie wierzę w dyrdymały, że jak teraz ten czy tamten pokaże kod, to za chwilę wszystkich zaczipują.
-1
pokaż komentarz
@Rabusek: Nie musisz. Ale skoro nie udowodnisz że jesteś zaszczepiony, to lądujesz w puli niezaszczepionych i tyle.
Równie dobrze będąc facetem możesz próbować wejść do klubu gratis jako kobieta - samo słowo nie przekona ochroniarza :)
0
pokaż komentarz
@Piw_Benzyna: ale gdzie ja napisałem o szczepionkach? xD pisze tylko o osobach (niektórych) którzy myślą że będąc zaszczepionym są wyżej w hierarchii społecznej.
+1
pokaż komentarz
@Dudurudu U mnie w robocie jest odwrotnie wiem kto się czym zaszczepił a nawet nie pytałem, szczepienie Phizerem to powód do dumy :(
+1
pokaż komentarz
Nie musisz. Ale skoro nie udowodnisz że jesteś zaszczepiony, to lądujesz w puli niezaszczepionych i tyle.
@Cyb_pl: pozwól ze na ten temat zdecyduje juz UOKiK i UODO xD
+3
pokaż komentarz
No widzisz, a teraz dzięki temu, że nie będę się kłócił (chociaż mam prawo), to oszczędzę czas.
@SkadTaMrowa: będziesz czekał aż ja sie skończe kłócić ( ͡° ͜ʖ ͡°) pozdrawiam
+2
pokaż komentarz
@Rabusek: Oczywiście że pozwolę. Ale może spróbuj gdzieś wejść na twierdzenie że jesteś honorowym dawcą krwi (o ile nim nie jesteś), mechanizm ten sam. I spróbuj tego manewru z podaniem się za prezydenta w Belwederze - będzie zabawnie :)
+1
pokaż komentarz
Oczywiście że pozwolę. Ale może spróbuj gdzieś wejść na twierdzenie że jesteś honorowym dawcą krwi (o ile nim nie jesteś), mechanizm ten sam.
@Cyb_pl: Mylisz trochę pojęcia: lekarz owszem ma prawo zajrzeć do moich danych medycznych, w tym status honorowego dawcy krwi, i jest to uwarunkowane prawnie.
To o czym jest znalezisko kompletnie nie jest uwarunkowane.
Jak sie wieść poniesie ze nikt niczego nie musi pokazywać to takich co sie kłócą będzie tyle, że i Twój paszport Ci nie pomoże wejść :)
0
pokaż komentarz
lekarz owszem ma prawo zajrzeć do moich danych medycznych, w tym status honorowego dawcy krwi, i jest to uwarunkowane prawnie.
@Rabusek: Nie chodziło mi o samego lekarza - honorowi dawcy krwi mają też szereg innych przywilejów (i wg mnie to jest OK), z których mogą skorzystać. Ale jakoś tak czasem są proszeni przez nie-lekarzy o okazanie legitymacji potwierdzającej ten fakt. Zgodnie z twoim myśleniem jest to niezgodne z UODO/UOKiK/whatever i wszyscy powinni wszystkim wierzyć na słowo :)
Koncepcja słuszna, ale nierealna - w takiej sytuacji ja od razu rezerwuję sobie tytuł imperatora wszechświata i wszyscy mają respektować moje słowa, bo ja je wypowiedziałem, więc są najświętszą prawdą :)
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl: Ale to o czym mówisz ma uwarunkowanie prawne, uodo ma problem z tym, ze nie wiadomo jak i kto ma to sprawdzać i na jakiej podstawie (bo tej nie ma).
Ustawa w której jest opisany sposób ewidencji:
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/publiczna-sluzba-krwi-16798811
11.
Minister właściwy do spraw zdrowia określi, w drodze rozporządzenia:
1)
wzory odznak, o których mowa w ust. 3-5,
2)
wzory legitymacji, o których mowa w ust. 2 i 6,
3)
zakres i sposób prowadzenia ewidencji, o której mowa w ust. 7
0
pokaż komentarz
Wczoraj puscilem maila z zapytaniem do w/w urzędów, będę informować jak UOKiK/UODO odnoszą się do tego tematu
@Rabusek: wołaj waść
0
pokaż komentarz
@Rabusek: masz na to jakieś magiczne cyferki z kodeksów karnych czy coś, żeby w razie czego rzucić im podejrzeniem o popełnienie wykroczenia/przestępstwa? Wymuszenie danych osobowych czy coś?
0
pokaż komentarz
@xerxes931: Jeszcze nie - jak będę miał to na pewno wrzuce wpis na mirko :)
0
pokaż komentarz
@Rabusek: czekam z niecierpliwością, zawsze jest szansa że jak zacznie się dyktować artykuły to opresor zmięknie i da sobie spokój XD
0
pokaż komentarz
@Rabusek: Wzór oznaczenia że jesteś zaszczepiony, też masz formalnie uregulowany na poziomie europejskim (przypominam że prawo UE jest ponad prawem krajowym) - przez krótki czas były nasze polskie rozwiązania (jakaś apka), ale już zostały zmienione na ogólnoeuropejskie.
Tutaj dyskutujemy o tym, że wg ciebie nie musisz okazywać nikomu do weryfikacji tychże oznaczeń i wszyscy mają ci wierzyć na słowo. Podobne mechanizmy dotyczą honorowych krwiodawców - nigdzie nie jest wypisane, komu masz okazywać oznaczenia (legitymację) w celu skorzystania z przywilejów a kto ma ci wierzyć na słowo - bo jak nie uwierzy i zażąda legitymacji to UODO/UOKiK/whatever....
+1
pokaż komentarz
Tutaj dyskutujemy o tym, że wg ciebie nie musisz okazywać nikomu do weryfikacji tychże oznaczeń
@Cyb_pl: co Ty p%%!?#%isz? To jest zdanie UODO, nie moje.
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/uodo-rzucil-rzadowi-klody-pod-nogi-nie-mozna-zadac-informacji-o-szczepieniu/pzlq5t5
Weź do nich napisz wszystko co do mnie napisałeś i powiedz, że ich poj$#$ło że takie rzeczy wypisują, bo przeciez tak samo działa karta honorowego dawcy krwi i sobie nawymyślali i ludziom głupoty do głowy wpychają
+1
pokaż komentarz
osoby zaszczepione nie dadzą się wpędzić w rolę posłusznego kata i żadnych kodów pokazywać nie będą.
@mathijas: sądzę że Twoje nadzieje są złudne, gdyż zdecydowana większość zaszczepionych taki kod okaże. Przeciętny "zjadacz chleba" od życia oczekuje spokoju, chce zrobić swoje i nie przejmować się problemami innych. Tym bardziej zatem nie dołączy się do walki o prawa "niezaszczepionych", ponieważ ma to gdzieś, z jakich powodów
ktoś się nie zaszczepił. Pogódź się z tym, opór na wykopie w realnym świecie nic nie znaczy.
0
pokaż komentarz
@Rabusek: Ok, cofam swoje słowa bo nieprecyzyjnie się wyraziłem.
Nie masz obowiązku okazywać dokumentów potwierdzających twoje szczepienie, okazanie ich to w większości przypadków twoja dobra wola - czy tak lepiej sformułowane?
Ale tym samym sklep/firma nie ma obowiązku uznać cię jako zaszczepionego tylko na podstawie twoich słów - więc po prostu lądujesz w puli "niezaszczepionych" wraz ze wszystkimi tego plusami i minusami :)
Więc masz wyjścia zgodne z prawem:
1. nie okazujesz świadectwa szczepienia i jesteś klasyfikowany jako niezaszczepiony.
2. dobrowolnie oświadczasz ze jesteś zaszczepiony, dobrowolnie okazujesz świadectwo szczepienia i wtedy możesz skorzystać z przywilejów dla zaszczepionych.
3. oświadczać że jesteś zaszczepiony jednocześnie odmawiając okazania potwierdzenia zaszczepienia - wtedy firma po prostu stwierdzi zgodnie z prawem: "nie możemy tego obecnie zweryfikować, więc proszę stać i czekać, aż państwo polskie stworzy i wdroży w życie odpowiednie przepisy wykonawcze".
+1
pokaż komentarz
@mathijas: ja mimo, że jestem zaszczepiony niczego pokazywał nie będę, bo jakiś cieć w sklepie nie jest uprawniony do weryfikowania takich danych na mój temat - oświadczę ustnie, że jestem zaszczepiony i wchodzę. I tyle.
-1
pokaż komentarz
@Rabusek
Zawołaj
+1
pokaż komentarz
@WUJICO: To śmieszne w sumie, że tak mówisz o zaszczepionych gdzie wystarczy wejść na Warszawski Bunt czy jakieś inne Covid1984, żeby nawet nie korzystając z oczu wyobraźni zobaczyć, że niektórzy niezaszczepieni też uważają, że są lepsi tylko dlatego, że się nie szczepią :)
+1
pokaż komentarz
@mathijas: ludzie będąc na zewnątrz nosili maseczki (jazdy samochodem w maseczce nawet nie komentuję), nie wymagaj od nich wiele. Zresztą spójrz na poparcie PiS-u, większość ludzi to niestety ciemna masa. Jakakolwiek refleksja nie będzie miała miejsca.
-1
pokaż komentarz
@mathijas: Przecież zaszczepionych p#!$?ów będzie się kreować na wyższą kastę.
0
pokaż komentarz
@mathijas: wlasnie wyborcy pisu i po, czyli najwieksi debile chca brac udzial w eksperymencie medycznym pisu i po
0
pokaż komentarz
@Rabusek: stanie i pokaże: tu mnie zaszczepili :)
źródło: ak.picdn.net
0
pokaż komentarz
uważam, że szczepienie to jest najbardziej logiczna rzecz, jaką można teraz zrobić,
@diel:
Logiczne byłoby wypuszczenie na rynek lekarstwa, ale przecież wtedy szczepionki by tak nie schodziły.
A zapomniałem, przecież siedzenie w domu dwa tygodnie załatwia wirusa.
więcej komentarzy(46)
+269
pokaż komentarz
tak z ciekawości - dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
+226
pokaż komentarz
@Cyb_pl: świat w jakim się urodziłeś uznajesz normalność. Jeżeli segregacja wejdzie na dobre - kolejne pokolenia nie będą kwestionować.
Rzeczywistość kwestionują wariaci. Każdy geniusz też jest wariatem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+100
pokaż komentarz
@Cyb_pl: przecież dużo ludzi, może się nie oburzało, ale zwracało na to uwagę w internetach.
-14
pokaż komentarz
@Mamiser: Jakoś nie spotykałem się z tymi głosami - za to teraz przy podziale "zaszczepieni" vs "niezaszczepieni" to afera na cały kraj...
-10
pokaż komentarz
@diabelb: Podobno wg każdego wariata to on jest normalny, a tylko cały świat wokół zwariował...
+66
pokaż komentarz
@Cyb_pl: to tzw. pozytywna dyskryminacja płciowa. Standard w sfeminizowanym społeczeństwie. Ale kluby to nic, pomyśl o tym, że kobiety żyją dłużej i mają szybszą emeryturkę.
+3
pokaż komentarz
@Cyb_pl: To że się nie spotykasz to akurat twoja sprawa. Ale na wykopie ten temat w ramach przywilejów kobiet wraca jak bumerang, i jest wyrażany miedzy innymi przez użytkowników wykopu. A to że "aktywne środki" promują coś innego to już co innego.
-6
pokaż komentarz
@Cyb_pl: bo po 1. jak wyzej napisano - "przecież dużo ludzi, może się nie oburzało, ale zwracało na to uwagę w internetach. " 2. to jednak prywatna firma i nie formalna zasada a to roznica miedzy panstwowym prawnych (ch%% ze defacto bezprawne bo sprzeczne z np konstytucja)
ale generalnie tu sie tez nikt nie oburza, skoro przedsiebiorcy pokornie lykneli roczny zakaz dzialania to taki pikus wszyscy lykna...
+12
pokaż komentarz
@Cyb_pl: na prawdę nie widzisz różnicy miedzy segregacją "widzimisię prywaciarza" a narzucona odgórnie segregacją systemową?
-5
pokaż komentarz
tak z ciekawości - dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
@Cyb_pl:
A segregacja w komunikacji miejskiej? Inne ceny dla dorosłych, inne dla studentów i młodzieży. A segregacja na parkingu? Inne miejsca dla niepełnosprawnych. Cały świat pełen segregacji!
-4
pokaż komentarz
tak z ciekawości - dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
@Cyb_pl: nie wiem, może dlatego, że w razie takiej sytuacji możesz iść do innego klubu gdzie tej segregacji nie będzie?
-2
pokaż komentarz
@Cyb_pl: bo im więcej samotnych loszek tym lepiej
+1
pokaż komentarz
pomyśl o tym, że kobiety żyją dłużej i mają szybszą emeryturkę.
@Derasot: To jest pikuś, Pomyśl sobie, że wysokość ich emerytur nie wynika z ich wpłat. dane są uśredniane z danymi facetów żeby podnieść im świadczenia - czyli dostają więcej niż wypracowały, zabiera się oczywiście facetom...
-1
pokaż komentarz
@Krupier: To samo można powiedzieć chociażby o kraju - zawsze możesz się wyprowadzić do innego, z lepszym klimatem i innymi prawami :)
-1
pokaż komentarz
To samo można powiedzieć chociażby o kraju - zawsze możesz się wyprowadzić do innego, z lepszym klimatem i innymi prawami :)
@Cyb_pl: nie do końca mogę bo trzeba spełniać szereg warunków by móc na stałe mieszkać w wielu krajach, nawet w ramach UE. :)
Pomijam już to, że inne kraje również takie (a często i gorsze) segregacje wprowadzają.
0
pokaż komentarz
@Ori1: Segregacja przez prywaciarza może być wbrew prawu :) Ale i systemowych segregacji jest całe mnóstwo, gdzie kryteria są różnorodne - wiek, wykształcenie itp itd...
-1
pokaż komentarz
@Cyb_pl: Dokładnie tak jest. Normalność to pojęcie względne i historycznie zmienia się wielokrotnie. W dużym uproszczeniu normalność to uśrednione zachowanie danego społeczeństwa. Wszystko co odbiega od normy to wariactwo lub choroba psychiczna. Podobnie jest z wyglądem i innymi aspektami naszego życia.
+2
pokaż komentarz
@Cyb_pl: gdyby pojawiły się zapędy, żeby wyskalować taką normę poza kluby (bez ładnych butów pan nie wejdziesz), pewnie larum by się podniosło. A tak to stało się swego rodzaju folklorem, irytującym, ale niegroźnym.
+2
pokaż komentarz
@marcinforall: Jest mnóstwo takich "folklorów", uregulowanych prawem lub nie... Więc mnie po prostu bawi taka reakcja tłumu, który już teraz ma setki przypadków segregacji z bardziej błahych powodów niż zdrowotne...
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl: widzę Twój punkt widzenia. Tutaj chyba poczucie, że to jest sterowanie odgórnie (z cholera wie, jaką agendą na przyszłość) jest tym czynnikiem wykraczającym poza wspomniane folklory :)
+1
pokaż komentarz
Tutaj chyba poczucie, że to jest sterowanie odgórnie
@marcinforall: Tak szczerze to nasi politycy nie sterują niczym poza przepływem kasy do ich prywatnych kieszeni. Właśnie problemem jest brak sterowania i akcje "ad hoc", które najczęściej można określić jako "z d*py". A najgorsze jest to, ze nasze (p)osły tak stanowią prawo - łata na łacie która ma zatrzymać wyciek spod łaty będącej łata łaty... Ale to jakoś nikogo nie wzrusza...
+1
pokaż komentarz
@Cyb_pl: jest ogromna różnica między tym gdy prywatna firma robi coś takiego która sama decyduje się na taką selekcje zwłaszcza że imprezy to są potrzebne do przeżycia a dostępem do sklepów z żywnością który jest nakładany na prywatne firmy przez rząd.
Ale ograniczenie dostępu do takiej np. poczty która jest utrzymywana z naszej kasy to zwykłe sk!#!ysyństwo i złodziejstwo
-1
pokaż komentarz
@jin-kazama: Prywatna firma nie może łamać obowiązującego prawa i musi poruszać się w ramach narzuconych przez prawo. Co tak nagle wszyscy uważają że firmy mogą sobie robić co chcą niezależnie od przepisów prawa? Jacy się nagle wszyscy prowolnościowi zrobili...
Nota bene te przepisy nie zabraniają obsługi niezaszczepionych, po prostu będą musieli czasem poczekać, aż "stężenie niezaszczepionych" będzie do akceptowanego przez prawo poziomu.
0
pokaż komentarz
dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
@Cyb_pl: Bo to jest segregacja oparta na cechach widocznych na pierwszy rzut oka. Segregacja COVIDowa wymaga wglądu w dane wrażliwe, a to wszystko jest jeszcze na dodatek powiązane z RODO.
+1
pokaż komentarz
tak z ciekawości - dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
@Cyb_pl: Dlatego, że jak Ci to nie odpowiadało, to szedłeś gdzie indziej i nie było to wprowadzane z użyciem państwowego aparatu represji. (poza tym wiele osób na to zwracało uwagę, również w prywatnych rozmowach)
-2
pokaż komentarz
@Wlancznik: Użyję tego samego argumentu - zawsze możesz iść do innego sklepu, który nie dobił do maksymalnej liczby niezaszczepionych. Lub wręcz zrobić zakupy on-line :)
0
pokaż komentarz
Użyję tego samego argumentu - zawsze możesz iść do innego sklepu, który nie dobił do maksymalnej liczby niezaszczepionych. Lub wręcz zrobić zakupy on-line :)
@Cyb_pl: Do czasu.
0
pokaż komentarz
@Wlancznik: Akurat zakupy online to przyszłość i to będzie rosło - to naturalny kierunek rozwoju..
0
pokaż komentarz
tak z ciekawości - dlaczego nikt nie pisze i nie oburza się o segregację ludzi np. podczas wchodzenia do klubów? I różne ceny dla kobiet ("kobiety wchodzą za free") i mężczyzn?
@Cyb_pl:
Bo inteligentni faceci sa swiadomi, ze nie chca chodzic na gej party :)
To znaczy samice w klubach beda: te zajete, ze swoimi samcami. Ty wchodzac do klubu, bedziesz miec okazje co najwyzej, na ogladniecie pindolka kolegi w toalecie :D
0
pokaż komentarz
@sylwek2k: Ale mówimy tu o segregacji ludzi, a nie o tym co tam będzie w środku :)
0
pokaż komentarz
Ale mówimy tu o segregacji ludzi, a nie o tym co tam będzie w środku :)
@Cyb_pl:
ale nie ma zadnej segregacji. Sa rozne ceny, tak jak masz rozne ceny nawet w komunikacji dla osob w roznym wieku, czy w konkretnych przypadkach (np darmowe przejazdy dla dawcow). I nikt sie nie buntuje w klubach, bo nikt nie chce skonczyc na gej party. No ale rozumiem, ze ty lubisz gej party i dlatego podniosles ten temat :)))
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl:
Trochę kiepski przykład z tymi klubami, ale ogólnie uważam, że masz sporo racji. Najbliższym przykładem jest przyjmowanie do żłobków publicznych jedynie zaszczepionych dzieci. Gdzieś powyżej padł przykład dostępu do służby zdrowia poza kolejnością dla honorowych dawców krwi. Niektóre miasta, jak Warszawa, zachęcają do płacenia u nich podatków poprzez przeróżne przywileje dla "prawdziwych obywateli". Małżeństwa mogą lekko optymalizować podatki poprzez rozliczanie się wspólnie. I tak dalej.
Nie wiem, czy to dobrze, czy to źle, ale jak świat światem, administracja publiczna, czy to na poziomie krajowym, czy samorządowym, dzieli ludzi na tych lepszych oraz gorszych, aby zachęcać ich do określonych zachowań albo aby realizować jakieś swoje cele.
0
pokaż komentarz
Akurat zakupy online to przyszłość i to będzie rosło - to naturalny kierunek rozwoju..
@Cyb_pl: Niewiele zrozumiałeś
więcej komentarzy(22)
+412
pokaż komentarz
Jest to element wstępnym do przyjęcia znamienia bestii.
-246
pokaż komentarz
@MARCIN1142 jesteś z chowu wsobnego?
-63
pokaż komentarz
@MARCIN1142: xD
-57
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Jakieś bestii? W dieslu?
+453
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Skoro ozdrowieńcy mający przeciwciała są traktowani jako gorsi niezaszczepieni to o co tu chodzi? Przecież ktoś kto się zaszczepi, nie oznacza że będzie miał przeciwciała. Nikt po szczepieniu nie bada czy ci ludzie mają przeciwciała. Ale ozdrowieniec z papierem, że ma przeciwciała, według polskiego prawda nie jest uznawany za ozdrowieńca. Przecież to jest jakieś kuriozum. Skoro posiadanie przeciwcial nie jest ważne, to o co tak naprawdę chodzi w tych szczepieniach? Jak widać nie o zdrowie Wasze chodzi. Gdyby tak było to ozdrowieńcy byliby na równi traktowani z zaszczepionymi a może i nawet lepiej bo co raz więcej badań naukowych mówi że w niektórych przypadkach odporność koronie może trwać na całe życie - w przeciwieństwie do szczepionki która trzeba co pol roku powtarzac
-27
pokaż komentarz
@opperput raczej ty jesteś
+83
pokaż komentarz
@Xtreme2007: Na początek chcą zalegalizować Twoje niewolnictwo a następnie utylizację jako nawóz pod pomidorki.
-35
pokaż komentarz
@SpasticInk uważaj na Bestie. Daj znać jak ją spotkasz xd
-17
pokaż komentarz
@opperput twoja stara jest
-22
pokaż komentarz
@Xtreme2007: Przecież jest, musiał tylko przejść infekcję drogą akceptowaną przez sanepid :P I wtedy ma paszport na profilu ikp
+66
pokaż komentarz
@opperput widziałem w X-menach. A ty jak tam owieczko? Zaszczepiona, wróciłaś do normalności? Weź udział w loterii, może wygrasz hulajnogę ( ͡º ͜ʖ͡º)
-23
pokaż komentarz
@MARCIN1142
Jest to element wstępnym do przyjęcia znamienia bestii.
Uuuuuu, ostro, czekam na trąbki i 4 jeźdźców!
-37
pokaż komentarz
Przecież ktoś kto się zaszczepi, nie oznacza że będzie miał przeciwciała.
@Xtreme2007: To w jakim celu podaje się szczepionki?
Nikt po szczepieniu nie bada czy ci ludzie mają przeciwciała. Ale ozdrowieniec z papierem, że ma przeciwciała, według polskiego prawda nie jest uznawany za ozdrowieńca. Przecież to jest jakieś kuriozum.
Tak, to kuriozum. Problem w tym, że u wielu "ozdrowieńców" (którzy przeszli chorobę niezauważalnie lub prawie niezauważalnie) przeciwciał jest bardzo niewiele a po kilku miesiącach nie ma ich wcale. Jak będzie odpowiednie potwierdzenie w badaniach to będzie zmiana polityki, nie tylko w Polsce.
Skoro posiadanie przeciwcial nie jest ważne, to o co tak naprawdę chodzi w tych szczepieniach?
Według badań (taka jest oficjalna linia wielu rządów) szczepionki dają więcej przeciwciał niż przeciętne, tzw. "lekkie" przechorowanie, co ma powodować, że ewentualna odporność będzie znacznie trwalsza.
Jak widać nie o zdrowie Wasze chodzi. Gdyby tak było to ozdrowieńcy byliby na równi traktowani z zaszczepionymi a może i nawet lepiej bo co raz więcej badań naukowych mówi że w niektórych przypadkach odporność koronie może trwać na całe życie - w przeciwieństwie do szczepionki która trzeba co pol roku powtarzac
1. Sam piszesz, że W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH odporność MOŻE trwać całe życie - podwójne przypuszczenie. Nie znasz szczegółowych danych.
2. Dziwne, nie słyszałem jeszcze, żeby kazali komuś powtarzać szczepionkę co pół roku, w Polsce aktualnie certyfikaty mają rok ważności, nie wiem co będzie za rok, ale wiele wskazuje na to, że ich ważność będzie wydłużana ponieważ przeciwciała utrzymują się dużo dłużej niż przewidywano w najgorszych scenariuszach.
Całkiem dużo bzdur jak na post mający jeden, około 7 linijkowy akapit.
+27
pokaż komentarz
@Xtreme2007 a ty serio myślisz ze w tej zabawie chodzi o jakąś chorobę czy udajesz ?
+12
pokaż komentarz
@Ilythiiri łżesz praktycznie w każdym zdaniu.
-65
pokaż komentarz
@Redaktor_Naczelny ciemnota xd
źródło: 1624624217789.jpg
+52
pokaż komentarz
@Ilythiiri:
Tak, to kuriozum. Problem w tym, że u wielu "ozdrowieńców" (którzy przeszli chorobę niezauważalnie lub prawie niezauważalnie) przeciwciał jest bardzo niewiele a po kilku miesiącach nie ma ich wcale. Jak będzie odpowiednie potwierdzenie w badaniach to będzie zmiana polityki, nie tylko w Polsce.
Kłamiesz celowo lub nie, ale powielasz fake newsy z początku pandemii kiedy Tworzono zapotrzebowanie na szczepionki poprzez powielanie opinii publicznej że ‘’wlasciwie nie wiadomo jak to z tą odpornością jest’’
Otóż są już badania potwieradzjące skuteczność odporności po przejściu korony
Przykład: https://science.sciencemag.org/content/371/6529/eabf4063?fbclid=IwAR22rMypvH1l4nAPqMTZo4dFnFpnNs4wNeKi8NbVEKuU7OiNoiScI3yaamA
Od początku pandemii w Anglii zidentyfikowano 15893 możliwych reinfekcji SC2 spośród prawie 4 milionów osób z potwierdzonymi zakażeniami (0,4%) Dla 99,6% ozdrowieńców szczepienie może być tak potrzebne jak łysemu grzebień - można się tylko skaleczyć.
https://www.gov.uk/government/news/new-national-surveillance-of-possible-covid-19-reinfection-published-by-phe
Ale Ty dalej powtarzasz bzdury mimo faktów naukowych. Albo celowo kłamiesz albo nieświadomie manipulujesz. Doucz się, przeczytaj więcej materiałów a następnie podysktuujemy
Pozdrawiam
-46
pokaż komentarz
@Xtreme2007 O co chodzi? Tyle lat ewolucji, nauki, robimy takie zaawansowane zabiegi ratujace zycie, ale nie... znakdzie sie banda szamanow, ktora nie zaszczepi soe bo nie... dramat oby wprowadzili w koncu obowiqzek i tyle
+4
pokaż komentarz
@Frater: Z Wadowic
-18
pokaż komentarz
@Xtreme2007 ale p%$?%@@y gadasz... Każdy po szczepionce ma przeciwciała
+5
pokaż komentarz
@vartan: Przegapiles conajmniej 2 jezdzcow - pierwszy ukazal sie na wideo podczas wojny w Libii, teraz jest drugi czyli zaraza. Glod i smierc przyjda nastepne wg. Apokalipsy.
+2
pokaż komentarz
@Xtreme2007: i tutaj klania się interes Big Farma. Jakoś informacje o lekach przeciw C19 nie trafiaja do mas mediów ( a takowe juz sa i są stosowane) za to straszy się 4 falą, odmianą delta, itd. Jak słyszę, że ktoś popiera partię ta czy inną to przypominam kazda bez wyjątku ma nas obywateli głęboko w dupie a liczy się tylko kasa.
-2
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Czyli PESEL?
+10
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Panowie pop!!$%%?eńcy niewolnicy z PISu, oto jak bardzo wywalone są jajca na te wasze gówno-zalecenia!
źródło: wykop.pl
-7
pokaż komentarz
@Xtreme2007 A skąd masz taką wiedzę, że odrowieńcy nie są traktowani tak samo, jak zaszczepieni? Ozdrowieńcy otrzymują certyfikat ważny do 180 dni - zarówno w Pl, jak i całej UE.
-9
pokaż komentarz
@MARCIN1142:
źródło: 91f86b526fffe621b01e8813579b4a57,800,450,1,0.jpg
-1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+5
pokaż komentarz
@Medicine676: Szczep sięco roku jeśli lubisz, a od życia innych sie odp!%?@!$.
-2
pokaż komentarz
ozdrowieńcy mający przeciwciała są traktowani jako gorsi niezaszczepieni to o co tu chodzi? Przecież ktoś kto się zaszczepi, nie oznacza że będzie miał przeciwciała. Nikt po szczepieniu nie bada czy ci ludzie mają przeciwciała.
@Xtreme2007: Zwracam tylko uwagę, ze ozdrowieńcy niekoniecznie maja przeciwciała :) Tak samo jak zaszczepieni niekoniecznie muszą mieć przeciwciała. Jeden ozdrowieniec będzie miał przeciwciała przez X czasy, drugi przez Y czasu a trzeciemu po 7 dniach zanikną... Wszystko zależy od cech osobniczych danej osoby :)
-6
pokaż komentarz
@komarrek niestety Ty nie szczepiac sie narazaszninnych. Szczepieni3 musi byc obowiazkowe nie sadzisz:)?
+3
pokaż komentarz
według polskiego prawa
@Xtreme2007: Prawo tego kraju to jeden wielki absurd niezależnie od poglądów tak długo jak nie zależy ci na umocnieniu kombinatorstwa.
0
pokaż komentarz
@GrochenMochen:
-5
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Dopiero pandemia całkowicie obnażyła wykop i pokazała, że jakieś 95% użytkowników to bardzo ciężkiego kalibru szury zdolne wierzyć w wyssane z palca bzdury propagowane przez sochy i inne ziemby, niż w naukę i fakty.
0
pokaż komentarz
@praha1: a ja nie chcę żeby jakaś biurwa wydawała mi pozwolenie na normalne życie wg swojego widzimisię
+1
pokaż komentarz
@Ilythiiri:
dużo bzdur powiadasz? przedwczoraj lekarz na izbie przyjęć powiedział mi że szczepieni będą przechodzić testy pjuż po pół roku od przyjęcia szczepionki , więc po cholerę są szczepienia?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-1
pokaż komentarz
@Kemekan: Kontakt do lekarza poproszę i info skąd niby miał takie informacje. Bzdury w internecie każdy może wypisywać.
0
pokaż komentarz
@MARCIN1142 XDDD
0
pokaż komentarz
@Xtreme2007: To wszystko to jakiś nieśmieszny cyrk, a rządzący obecnie robią to co umieją najlepiej, czyli dzielą ludzi. Ja nikomu nie zabraniam się szczepić, kto chce to ok, niech to robi, ale wkurza mnie narzucanie swojego zdania innym. Jednak władza przy ogromnej pomocy mediów ciągle podsyca wzajemną niechęć w społeczeństwie. Pamięta ktoś jeszcze jak to było, gdy media strajkowały i codzienna mantra o koronawirusie nagle została przerwana? Później rządzący trochę pokrzyczeli i jakoś prawa ucichła, bo bez pomocy komercyjnych mediów nagle by się okazało, że ludzie się w ogóle nie boją tego wirusa. Nie sądziłem, że doczekam takich popieprzonych czasów.
-1
pokaż komentarz
Skoro ozdrowieńcy mający przeciwciała są traktowani jako gorsi niezaszczepieni to o co tu chodzi? Przecież ktoś kto się zaszczepi, nie oznacza że będzie miał przeciwciała. Nikt po szczepieniu nie bada czy ci ludzie mają przeciwciała. Ale ozdrowieniec z papierem, że ma przeciwciała, według polskiego prawda nie jest uznawany za ozdrowieńca. Przecież to jest jakieś kuriozum. Skoro posiadanie przeciwcial nie jest ważne, to o co tak naprawdę chodzi w tych szczepieniach? Jak widać nie o zdrowie Wasze chodzi. Gdyby tak było to ozdrowieńcy byliby na równi traktowani z zaszczepionymi a może i nawet lepiej bo co raz więcej badań naukowych mówi że w niektórych przypadkach odporność koronie może trwać na całe życie - w przeciwieństwie do szczepionki która trzeba co pol roku powtarzac
@Xtreme2007: zrobiłeć ctrl+c, ctrl+v z komentarza z artykułu? xD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@SpasticInk jest pandemia na swiecie zreszta co kilkadziesiat lat, gospidarka siada, sluzba zdrowia pada, jakies 60tys. Zgonow dodatkowych. Caly swiat walczy z kryzysem, najwieksze koncerny farmaceutyczne wydają setki milionow euro na stworzenie szczepionki l, ktore tworzą najlepsi naukowcy na świecie. Caly swiat sie szczepi, szury z wykopu i polandi, widzą spisek, ciemnogród ale niby elita intelektualna, ktora ma problem isc zrobić sobie glupi zastrzyk, ktory pozwoli wrocic na normalne w tory gospodarce i sluzbie zdrowia a potem narzekają jak jest zle jprdl. Nie znajdziesz lekarza, który powie, ze szczepionka jest nie przebadana. Szczepionka na wscieklizne byla wynaleziona w czasach gdzie nie bylo komputerow ani nawet bierzacej wody xD ale nie szczepionka to zło, chca miec nad nami kontrole itp.
+1
pokaż komentarz
Przecież to jest jakieś kuriozum.
@Xtreme2007: Kuriozum to jest to, ze ludzie poslusznie biegna sie zaszczepic, daja sie zaganiac "elitom" jak stado owiec.
Kiedy zabrano mozliwosc aborcji uszkodzonych plodow, to zaprotestowano, teraz kiedy zaczyna sie segregacja ludzi i prywatnym firmom daje sie dostep do danych medycznych, nikt nie protestuje, nikt nie odkurza gilotyny.
Szczepienia nie zlikwiduja wirusa, chwilowo zmniejsza smiertelnosc, ale napedza rozwoj nowych grozniejszych odmian koronawirusa i sprawia ze wirus pozostanie z ludzmi na zawsze. To napedzi rynek na corocznie uaktualniane szczepionki i uzaleznienie ludzi od koncernow farmaceutycznych na zawsze, jak narkomanow cpajacych heroine od dealerow narkotykow.
Najlepsze w tym jest to, ze ludzie sami pchaja sie w te sidla jak mucha w pajeczyne. Nigdy nie dowiemy sie gdzie i dlaczego powstal koronawirus, bo jak pisza niektore media, to sa dane wojskowe scisle tajne, a korpo takie jak google samo finansowalo labolatorium, gdzie moglby powstac wirus, wiec postara sie ocenzurowac ciekawskich i niepokornych naukowcow, byle tylko zmyc z siebie wine za udzial w calej akcji.
+3
pokaż komentarz
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE szczepionki mRNA, a raczej terapie genowe, to jest niestety eksperyment medyczny, ale widzę że syndrom wyparcia u ciebie mocno, może oglądaj mniej TVN i TVPiS? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
Pfizer koniec badań 2 maj 2023.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04470427
Moderna koniec badań 27 pazdziernik 2022.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04516746
Astra Zeneca koniec badań 14 lutego 2023.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
J&J koniec testów 2 stycznia 2023
Masowa produkcja dawek szczepionki rozpoczęła się przed ukończeniem badań fazy 3 i przed publikacją wyników badań faz 2 i 3 (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
https://www.fda.gov/emergency-preparedness-and-response/mcm-legal-regulatory-and-policy-framework/emergency-use-authorization
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C862889%2Cszczepieni-w-przychodni-w-chorzowie-dostawali-informacje-ze-eksperyment
https://bezprawnik.pl/szczepienia-przeciw-covid-19-jako-eksperyment-medyczny/
https://regionpojezierze.com/2021/02/04/dlaczego-szczepionka-przeciw-covid-19-to-eksperyment-medyczny/
https://ordomedicus.org/szczepienia-na-covid-19-sa-eksperymentami-medycznymi-ekspertyza-prawna/
Co więcej, brak wpisu szczepienia na koronawirusa do listy szczepień obowiązkowych, co zwalnia państwo z odpowiedzialności w przypadku powikłań, ustawy kompensacyjnej nadal nie uchwalono, bo w końcu sam z dobrej woli przystąpiłeś do szczepienia na podstawie medialnej propagandy, reklam z cezarym pazurą i perspektywy wygrania hulajnogi w loterii dla covidowych owieczek, co robią to nie dla zdrowia, ale aby "pojechać na wakacje" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-2
pokaż komentarz
@Prezes_Wykopu no logiczne, ze jeszcze trwaja bo testują na dzieciach i matkach karmiący. Dla doroslych faza 1 juz byla zakonczona i sprawdzona lel (-‸ლ)
-2
pokaż komentarz
@SpasticInk nie pierdziel juz o propagandzie i jakis spiskach, akurat czytalem grupe na fb lekarzy z akademi medycznej w Gdansku, i mieli inne zdanie niz Ty. Odpowiedz jest prosta szczepionka dziala i to fakt, lekarze w szpitalach juz nie chorują, a jesli nawet to bez hospitalizacji i to jest fakt, koronawirus badany od 20 lat, szczepionka to nie lek tylko jednorazowe podanie srodka do wyprodukowania przeciw ciał. Ty dalej bierdol o pisie i tvp.
0
pokaż komentarz
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE w fajnej sobie bańce żyjesz, ale cóż, każdy ma prawo do swojej opinii, jeszcze. A twoje anegdotyczne przykłady i historyjki o lekarzach z fb to możesz cioci na imieninach opowiadać ¯\(ツ)/¯
-2
pokaż komentarz
@SpasticInk caly swiat zyje w bance, tylko nie Ty xDDD i argument 3 fazy badan legł w gruzach przykro mi
0
pokaż komentarz
@Prezes_Wykopu no logiczne, ze jeszcze trwaja bo testują na dzieciach i matkach karmiący. Dla doroslych faza 1 juz byla zakonczona i sprawdzona lel (-‸ლ)
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE: Szczepionka ci zaszkodzila? Po ch%% to do mnie piszesz?
0
pokaż komentarz
@MARCIN1142: Skoro ozdrowieńcy mający przeciwciała są traktowani jako gorsi niezaszczepieni to o co tu chodzi? Przecież ktoś kto się zaszczepi, nie oznacza że będzie miał przeciwciała. Nikt po szczepieniu nie bada czy ci ludzie mają przeciwciała. Ale ozdrowieniec z papierem, że ma przeciwciała, według polskiego prawda nie jest uznawany za ozdrowieńca. Przecież to jest jakieś kuriozum. Skoro posiadanie przeciwcial nie jest ważne, to o co tak naprawdę chodzi w tych szczepieniach? Jak widać nie o zdrowie Wasze chodzi. Gdyby tak było to ozdrowieńcy byliby na równi traktowani z zaszczepionymi a może i nawet lepiej bo co raz więcej badań naukowych mówi że w niektórych przypadkach odporność koronie może trwać na całe życie - w przeciwieństwie do szczepionki która trzeba co pol roku powtarzac
@Xtreme2007 też mnie to zastanawia
0
pokaż komentarz
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE: w gruzach to legło twoje logiczne myślenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1623062786nZ4HmSgkjaLyxjBfNefyS4.jpg
więcej komentarzy(38)
+202
pokaż komentarz
2025r Chipowanie no ale mogę to pisać sobie a goje i tak pociągną normalnych ludzi na dno
-35
pokaż komentarz
2025r Chipowanie no ale mogę to pisać sobie a goje i tak pociągną normalnych ludzi na dno
@KonserwatywnyMocny: można było głosować na partię która stanowczo odrzuca koronaparanouję - Konfederację
+78
pokaż komentarz
@decentralizacja: można se też p@?!!$?nąć w łeb młotkiem, tylko po co?
+107
pokaż komentarz
@decentralizacja: Odrzucają przy okazji rozsądek, logikę i wiedzę naukową.
-23
pokaż komentarz
@Frater: xD
-12
pokaż komentarz
@decentralizacja: Odrzucają przy okazji rozsądek, logikę i wiedzę naukową.
@Frater: nic takiego nie robią. Tylko oni ratują logikę walcząc z chorymi lockdownami zrobionymi przez nieudaczników i aferzystów z obecnego rządu.
-23
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: XDDDDDDDDD
Ciekawi mnie, kim są tacy idioci w życiu codziennym.
-23
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: XDDDDDDDDD
Ciekawi mnie, kim są tacy idioci w życiu codziennym.
-1
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny xdd
+12
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: Moge prosić o rozwinięcie o co chodzi z tym chipowaniem. Jaki ono ma cel itp. Ja rozumiem jak to ma przebiegać, nadal tylko nie wiem w jakim celu, skoro są prostsze metody - patrz Chiny i rozpoznawanie twarzy. Na dzień dzisiejszy rząd posiada dostęp do naszych zdjęć z dowód osobisty, prawa jazdy, każdy ma nadany numer PESEL. Przy ubieganiu się o paszport zostawia odcisk palca. Więc nadal nie rozumiem sensu chipowania, a chętnie bym go poznał.
-12
pokaż komentarz
@gebur:
Tak na serio pytasz?
Jest masa książek w tym temacie. Chipowanie miało być już w latach 90 ale ludzie jeszcze nie byli tak głupi.
+8
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: ok w latach 90 nie było technik, które są obecnie i pozwalają rozpoznać ludzi bez żadnych chipów. Dlatego się pytam o sens chipowania przy obecnej technologii, gdzie można kontrolować ludzi bez wszczepiania im chipów i praktycznie większość z nas jest kontrolowana przez telefony które mamy itd.
Nie umie sobie po prostu logicznie wytłumaczyć sensu stosowania tak łatwego do stawiania oporu systemu, skoro są prostsze nie wymagające ingerencji w ciało człowieka, a pozwalające na jego kontrolę bez jego wiedzy.
Powtarzam chodzi mi o sam sens chipowania jako sposób oznaczania ludzi, nie o to czy ktoś nas chce kontrolować itd.
-1
pokaż komentarz
@gebur: W latach 90 już była technologia odpowiednia. Chipowanie ma wiele zastosowań. Można podłączyć człowieka do internetu rzeczy np albo zdalnie kontrolować jego stan zdrowia. Można również co jest kluczowe taki chip wyłączyć i pozbawić wszelkich praw jak to zresztą opisuje Biblia znak bestii. Nie będziesz mógł bez niego nic kupić.
+5
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: A mnie ciekawi dlaczego do dnia dzisiejszego nie ma chipu dla cukrzyków, który umiałby podać bieżący poziom cukru - ale wg różnych teorii są chipy które:
- umieją sterować ludźmi,
- umieją łączyć się zdalnie z czymś tam (centralą), uaktualniać swój firmware i przyjmować polecenia,
- GPS jest non stop aktywny i wysyła bieżąca lokalizację,
- chip przesyła do centrali non stop obraz z oczu i dźwięk z uszu :)
- chipa umie podłączyc się do każdej sieci WiFi
i to wszystko upakowane w 1 milimetrze sześciennym...
A kurde głupiutkiego chipa, który by badał poziom cukru we krwi i wysyłał info o nim jakoś nie ma i ci diabetycy muszą się ciągle kłuć różnymi glukometrami.
+1
pokaż komentarz
@Cyb_pl: W armi usa stosują już chipy od dawna. Polecam książkę Tech krytyka rozwoju środowiska technologicznego. Najlepsza książka jeśli interesuje cię przyszłość do 2050r
+1
pokaż komentarz
@Cyb_pl: mam taki czip wszyty pod skóra w tej chwili. co prawda trzeba naklejac na skore w pobliżu chipa retransmiter działający trochę jak gateway nfc-blueetooth zeby odbierac w telefonie pomiary. ten chip to taka kapsułka półprzezroczysta z elektronika w środku, wyglada tak samo jak na filmach sci-fi, nawet nie piszczy na lotnisku
0
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: No ok ale to wszystko można obecnie osiągnąć bez chipowania. Ja rozumiem, że sam będę się chciał zachipowac żeby kontrolować stan zdrowia, płacić przy pomocy chipa itd. Że sama możliwość chipowania dla moich korzyści ma jakiś sens.
Nie rozumiem tylko dlaczego "władza" miała by obecnie potrzebować chipa, skoro są prostsze metody, którymi można to osiągnąć i ja nawet nie będę wiedział do końca, że jestem kontrolowany. Bez chipa można wprowadzić rozpoznawanie twarzy i jak już jest to w Chinach pozbawić mnie pewnych praw.
Ludzie piszą o chipowaniu czy paszportach Covidowych jako środku kontroli. Ale do tej pory nikt nie potrafi mi wytłumaczyć co by to miało dać.
Wszyscy ludzie w Polsce mają nadany numer PESEL w wieku 18 lat otrzymują paszport gdzie w bazie jest ich zdjęcie w przypadku paszportu dodatkowo odciski palców. W tym momencie wprowadzanie w Polsce chipów czy paszportów covidowych było by dublowaniem czegoś co władza i tak już posiada. Dlaczego władza w tak głupi sposób i do tego przy oporze wielu ludzi miała by to wprowadzać, to po prostu nie ma dla mnie sensu, a może go nie widzę.
Dlatego poważnie dopytuję się ludzi, którzy piszą o chipowaniu o co w tym chodzi.
-1
pokaż komentarz
@danieldan: Mierzy poziom cukru? jeśli tak to miło i wróże tej technologii duży sukces - Tak z ciekawości, porównywałeś wskazania chipu ze wskazaniami glukometru tradycyjnego?
Te teorio-spiskowe chipy są tak małe, że są niewidoczne w strzykawce i mieszczą się spokojnie w świetle igły :) A i zasięg łączności maja same z siebie idącą w kilometry (bez problemu łączą się z BTSami, a te bywają co kilka kilometrów rozmieszczone...
0
pokaż komentarz
@gebur to skoro władza już tak wiele o nas wie i to dublowanie informacji to po co robią te paszporty covid?
0
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: Oczywiście, pewnie wojsko to badało nawet przed Kevinem Warwickiem. Ale technologia i zwykła fizyka wciąż nas potwornie ogranicza - za to te teoriospiskowe chipy to są chyba wytworem obcych cywilizacji, bo maja takie wspaniałe możliwości...
0
pokaż komentarz
@KonserwatywnyMocny: najlepsze jest to że znam szura który chce się zaczipować xD
0
pokaż komentarz
Moge prosić o rozwinięcie o co chodzi z tym chipowaniem. Jaki ono ma cel itp. Ja rozumiem jak to ma przebiegać, nadal tylko nie wiem w jakim celu, skoro są prostsze metody - patrz Chiny i rozpoznawanie twarzy.
@gebur: Oswajanie bydła. Na rozpoznawanie twarzy musisz trochę poczekać, ale będzie. Dla Twojej wygody.
0
pokaż komentarz
@WhiskeyIHaze: No właśnie o to się pytam dlaczego mają je robić w celu kontroli. Chyba że są one po to o czym mówią, czyli żeby sprawdzić kto jest zaszczepiony a kto nie. Ponieważ władza jest na tyle nieudolna, że nie potrafi połączyć danych z dwóch systemów i okazując swój obecny dowód czy paszport mieć informację czy jesteś zaszczepiony i dlatego potrzebują dodatkowego dokumentu.
Wniosek z tego, że skoro tak prostej rzeczy nie potrafią osiągnąć to jakim cudem jakieś chipy itd. mieli by wprowadzić.
0
pokaż komentarz
@Wlancznik: Ale dlaczego mam czekać skoro jest to technologia już dostępna i wydaje mi się że o wiele prostsza i tańsza we wdrożeniu niż chipy, do tego możliwa do zastosowania bez mojej wiedzy.
0
pokaż komentarz
@gebur chodzi o hajs. Nie o to, że nie potrafią tego zrobić, że się nie da czy dla większej kontroli. Tu chodzi tylko o hajs.
0
pokaż komentarz
Ale dlaczego mam czekać skoro jest to technologia już dostępna i wydaje mi się że o wiele prostsza i tańsza we wdrożeniu niż chipy, do tego możliwa do zastosowania bez mojej wiedzy.
@gebur: Nie mnie pytaj. (chociaż już ci odpowiedziałem)
0
pokaż komentarz
@WhiskeyIHaze: Ale jak o hajs. System rozpoznawania twarzy to bazowanie na już dostępnych wszędzie kamerach potrzeba tylko centralnego systemu. Chip to nie dość, że trzeba to urządzenie każdemu wszczepić - nadal nie wiem jak by miało być zasilane itd. Do tego stworzenie całego systemu monitoringu, którego praktycznie nie ma.
0
pokaż komentarz
@gebur ja piszę o paszportach covid, szczepieniach, testach i ogólnie całej pandemii. Chodzi w tym tylko o zarobienie hajsu przez pewne osoby. Plus może pozbyć się największego balastu służby zdrowia (sporo osób na świecie zmarło bo nie byli leczeni)
0
pokaż komentarz
@gebur: nie dowiesz się tego od nich, oni tylko znają hasło „czipowanie” i powtarzają je bezmyślnie w ogóle nie zastanawiając się nad sensem, implikacjami i możliwościami technicznymi. Tak jak piszesz - po co władza miała by czipować obywateli jeśli niemal każdy dobrowolnie nosi zawsze przy sobie urządzenie pozwalające namierzać jego lokalizację?
0
pokaż komentarz
można se też p%@@#!?nąć w łeb młotkiem, tylko po co?
@slapdash: bo to zawsze lepsze niż głosowanie na konfederację.
0
pokaż komentarz
@WhiskeyIHaze: a spoko, myślałem że odnosisz się do kontroli ludzi za pomocą paszportów.
Bo nikt do tej pory nie potrafi mi logicznie odpowiedzieć po cholerę miały by być te chipy i paszporty do kontroli.
0
pokaż komentarz
@maver: No widocznie nie. Cóż będę pytał następnych, może któryś zna coś więcej oprócz haseł.
0
pokaż komentarz
@gebur: propsuję za to, że Ci się chce w ogóle wchodzić w tę dyskusję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl: tak, mierzy dokładnie
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl: to jest wielkości takiej kapsułki jak typowy lek w kapsułce , ale nie ma to zasięgu większego niż 1cm. jednak sadze ze w oparciu o dzisiejsze technologie moga skonstruować lub już istnieje podobny czip co bezie gadać z silnym wifi w pobliżu. na 5g się nie znam ale moze tez byłoby to możliwe. wtedy dawałoby to całkiem spore możliwości i moglo pełnić różne fikcje
0
pokaż komentarz
@danieldan: a jak z zasilaniem tego chipa?
0
pokaż komentarz
@gebur: teorie, że chipy miałyby sterować ludźmi, są raczej wymyślone w ramach żartu przez osoby, które wyśmiewały tych wspominających o chipach.
Aktualnie jeśli zablokują Ci konto w banku, to poprosisz kogoś z rodziny i da Ci gotówkę.
Jeśli gotówka zostanie zlikwidowana (do czego dąży się na całym świecie), a jedyną formą płatności będą cyfrowe waluty CBDC, to w momencie zablokowania Ci dostępu do konta, pożyczysz sobie telefon od dziewczyny, rodziny czy kogokolwiek i pójdziesz do sklepu na zakupy lub skorzystać z usług, do których dostęp jest jedynie po zeskanowaniu kodu (jak aktualnie w Chinach).
Jednak co jeśli nie będzie żadnej aplikacji na telefon, a jedynym połączeniem z Twoimi pieniędzmi (kontem w banku centralnym), z tym, z jakich usług możesz korzystać, z tym ile masz punktów itp., będzie chip, który każdy ma w siebie wbudowany?
W tym momencie kiedy podskoczysz władzy, to odetną Ci dostęp do pieniędzy albo nie pozwolą wejść do sklepu. Nie pożyczysz od kogoś telefonu, żeby zeskanować jego aplikację. Nie pożyczysz od kogoś gotówki, żeby zapłacić na bazarze, bo gotówki nie będzie.
Do tego dodajmy datę ważności pieniędzy i będziesz pełnoprawnym niewolnikiem. Nie będziesz mógł zaoszczędzić, bo jak nie wydasz środków i tak Ci przepadną. Jeśli się sprzeciwisz, że tak Ci się nie podoba, to za karę nie będziesz miał dostępu do niczego i będziesz wyrzutkiem społeczeństwa na jakiś czas...
0
pokaż komentarz
@danieldan: No ot teraz można pewnie wsadzić w toto antenkę/cewkę o długości np. max. 0.5cm i już są problemy z zasięgiem. jakby chip miał mieć 1mm^3 to zasięgu praktycznie żadnego :)
Wifi 5GHz czy transmisja 5G to jeszcze gorsze zasięgi nić stare wifi 2.4 GHz czy 3G, za to umożliiwia większe upakowanie na częstotliwościach - czyli "zasięg mniejszy, za to danych można przepchnąć więcej"
0
pokaż komentarz
@Zyggy: "Limes inferior" Zajdla ładnie to opisuje - pieniądze są na "kluczu" (urządzenie elektroniczne), ale tylko właściciel klucza może z niego korzystać - więc jeśli stracisz swój klucz to możesz jedynie prosić ludzi, żeby oni coś ci kupili...
-3
pokaż komentarz
można było głosować na partię która stanowczo odrzuca koronaparanouję - Konfederację
@decentralizacja: I która jest katojebna i jak by mogła to by poobciągała biskupom. I której to krul Korwin I nie ma nic przeciwko niewielkiej pedofili. Lecz się.
0
pokaż komentarz
poprosisz kogoś z rodziny i da Ci gotówkę
@Zyggy: A i nota bene właśnie dlatego tak zwalczali/zwalczają instytucję rodziny kiedyś komuniści, a lewactwo teraz - bo rodzina daje oparcie i pomoc w przypadku problemów z "systemem": A osoby samotne są skazane na łaskę i niełaskę "systemu" i jego włodarzy
-1
pokaż komentarz
@LordAxe82: sam się lecz "rząd może mnie j@!!ć na 100% i pozamykać nas w klatkach NO ALE byle by byli antyklerykalni". XD
-2
pokaż komentarz
@decentralizacja: Popierasz niewielką pedofilię zwyrolu?
-1
pokaż komentarz
@LordAxe82: pedofilię to popiera lewica obyczajowa, zwyrolu
-2
pokaż komentarz
@decentralizacja: Lewica i krul Korwin I i jego poplecznicy. Masz klapki na oczach że nie widzisz ze konfederaci to zakłamani katoliccy zanordyści?
-1
pokaż komentarz
katoliccy zanordyści?
@LordAxe82: ta, jedyna partia która chce oddać nam wolność to zamordyści - tylko frajerzy łapią się na taką propagandę zamordystów od koronaparanoi i ucisku podatkowego oraz rozbrojenia społeczeństwa.
-3
pokaż komentarz
@decentralizacja: Tak jak myślałem, jesteś frajerem. Dałeś się oszukać katolickim zamordystom, że dadzą Ci wolność. Pewnie dla tego że są za wolnością, są przeciwko aborcji.
-1
pokaż komentarz
@LordAxe82: frajerem to co najwyżej ty jesteś, bo popierasz tych którzy otwarcie mówią że zabiorą ci każdą z tych wolności:
- zatrzymać zarobione swoje pieniądze
- obrona własna
- broń palna
- używki jak marihuana
- prowadzenie biznesu (bez koronaparanoi)
- chodzenie do kina (bez maski)
- wychodzenie z domu (bez obowiązkowego szczepienia czy paszportów covidowych)
-2
pokaż komentarz
@decentralizacja: Ta i dlatego kandydatem na prezydenta był narodowiec Bosak. Zejdź na ziemie, konfederacja pod płaszczykiem wolnościowym to katoliccy, narodowi bigoci. Oni stanowią tam większość. Katoliccy narodowcy z definicji ograniczą a nie zwiększą wolność jednostki. Ogarnij się, bo jak będziesz taki naiwny to skończysz z garnkami za 20k.
0
pokaż komentarz
@Cyb_pl: Znajomy pracuje w Big Pharma i zajmuje się tym właśnie :) Nie ma całkowicie wszczepialnych czipów, ale jest aparat noszony na ramieniu (chyba 2X1cm) z małą igiełką który podaje poziom cukru w czasie niemal rzeczywistym do apki w telefonie :)
więcej komentarzy(39)