
Jak serwis Tesla Zabki wykluczyl mnie z grona swoich klientow
W zwiazku ze sporym odzwem na Mikroblogu postanowiłem, swiadomy tego ze niekoniecznie jest to afera warta szerszej uwagi udostepnic swoj post tutaj : https://www.wykop.pl/wpis/5923... Skracajac , serwis Tesla Zabki w mojej opinii nie do konca dobrze naprawił/zdiagnozował usterki w pojezdzie i...
+440
pokaż komentarz
Ja bym jakaś skargę złożył do Tesli bezpośrednio, trochę to podchodzi pod dyskryminacje itp. Ale still bałbym się tam auto naprawiać bo jeszcze coś specjalnie sp%?@#$@ą.
+75
pokaż komentarz
@raven4444: Tylko wlasnie jak to zrobic
+276
pokaż komentarz
@JDMJ: Jezeli to nie fake i masz kase to mozesz zadac to pytanie prawnikowi, a nawet powinienes! Bo to juz przekroczylo granice ! Afery
( ͡° ͜ʖ ͡°)
+38
pokaż komentarz
@JDMJ: normalnie przez customer support + wycieczka do jakiegoś prawnika aby dowiedzieć się czy w ogóle mogą zbanować klienta w ASO.
+108
pokaż komentarz
@JDMJ: do Elona na Twitterze ;)
+78
pokaż komentarz
@raven4444: ALE STILL
+50
pokaż komentarz
@raven4444: dlaczego nie piszesz still po polsku?
+93
pokaż komentarz
Ale still bałbym się tam auto naprawiać
@raven4444: Still?
źródło: embed.jpg
+29
pokaż komentarz
@PanG: Dołączam do pytania. Jak nie poznam motywu to dziś nie zasnę.
+3
pokaż komentarz
@raven4444: niech w skardze napisze że jest pe.. gejem i ma dziadka murz... czarnego dziadka.
Będzie miał serwis na rok za free. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+25
pokaż komentarz
@LukCzu:
still - z języka niemieckiego - oznacza ciszę
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
-50
pokaż komentarz
@4ntymateria: @PanG: @LukCzu: @rukh: wykopki się zesrały xD
+99
pokaż komentarz
@raven4444: dokładnie. niech pójdzie lawyer, doradzi mu what to do. Do tego niech opiszę całą situation do centrali Tesli. Możesz mu z tym pomóc, bo widzę że musisz naprawdę dobrze znać ten angielski, skoro już zapominasz jak sie pisze po polsku xD
+27
pokaż komentarz
@raven4444: nie no stary, wiesz, to trochę żenujące tak pisać, a po co miałbyś się ośmieszać again?
-35
pokaż komentarz
@Pilaf: @PanG: widzę że nagła defekacja trwa nadal xD
0
pokaż komentarz
trochę to podchodzi pod dyskryminacje
@raven4444: To zależy - czy OP jest gejem?
+17
pokaż komentarz
trwa nadal
@raven4444: Już nie still?
źródło: youtu.be
-5
pokaż komentarz
@RBMK: Ze ktoś był niemiły i nieprofesjonalny? Obśmieją go.
-8
pokaż komentarz
@JDMJ cóż, na biednego nie trafiło, dygaj do Niemiec.
Kupując amerykańca z beznadziejną jakością wnętrza sam pchasz się gips
@raven4444 ale jesteś mongoł xD
-14
pokaż komentarz
@rozjuszony_przecinek: A Ty hindus xd
-5
pokaż komentarz
@raven4444 zbadaj czy nie masz downa
0
pokaż komentarz
@LukCzu: tak to jest jak ktoś z niską ocena wartości wciska w zadania angielskie słowa żeby sobie dodać do samooceny. To tak jak emigranci co po dwóch latach za granicą polskiego zapominają i muszą obce słowa w zdania wrzucać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@raven4444: dokładnie. niech pójdzie lawyer, doradzi mu what to do. Do tego niech opiszę całą situation do centrali Tesli. Możesz mu z tym pomóc, bo widzę że musisz naprawdę dobrze znać ten angielski, skoro już zapominasz jak sie pisze po polsku xD
@Pilaf: zalockował się na innym targetcie, i zapomniał się.
+1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+2
pokaż komentarz
@4ntymateria: @PanG: @LukCzu: @rukh: wykopki się zesrały xD
@raven4444: O mnie zapomniałeś
+2
pokaż komentarz
do Elona na Twitterze ;)
@doeros:
źródło: embed.jpg
+1
pokaż komentarz
@raven4444: już było nie raz, że Tesla ma wywalone na sytuację Tesli w Polsce. Także ten... można pisać XD
-1
pokaż komentarz
@LukCzu:
źródło: static.stihl.com
+1
pokaż komentarz
@Pilaf: o bitch, jaki kejs!
+1
pokaż komentarz
@JDMJ: wołaj jak sprawa dalej sie potoczy, to u mnie w ASO OPEL w Gdańsku lepiej sie zachowuja, kawka, auto zastepcze, po serwisie auto umyte i nawet wbija jakies rabaty z racji że stały klient.
-2
pokaż komentarz
@LukCzu: tak to jest jak ktoś z niską ocena wartości wciska w zadania angielskie słowa żeby sobie dodać do samooceny. To tak jak emigranci co po dwóch latach za granicą polskiego zapominają i muszą obce słowa w zdania wrzucać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@luti: Nie mierz wszystkich swoją miarą
+297
pokaż komentarz
No to teraz możesz jak jeden youtuber-właściciel Tesli jeździć co tydzień lawetą do Berlina.
+158
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: Co najgorsze chyba tak sie stanie
+61
pokaż komentarz
@Daleki_Jones Zastanawiam sie czy gość ma pecha czy Tesla faktycznie jest tak mocno awaryjna. Oglądałem gościa kiedyś na YouTube, w ciągu roku niby z 5 razy byl na serwisie. Niby jak rozladuje sie akumulator to nie można dostać sie do samochodu xD( jezeli wszystkie takie elektryki sa to ja dziękuję za taka rewolucję)
(O ile to nie jest FUD)
+94
pokaż komentarz
@prostymysliciel: Mój szef miał ponad 60 różnych awarii w pierwszym roku użytkowania nowego modelu S z 2018r. Jeździł w tym czasie autami zastępczymi łącznie przez 7 lub 8 miesięcy, w końcu sądził się z Teslą o zwrot auta i oddali mu pełną kwotę zakupu. Mój kolega również kupił model S, po pół roku szarpania z serwisem sprzedał ze sporą stratą, ale cieszył się jak dziecko, że trafił się "frajer", który to wziął. Tesle miały się nie psuć (bo przecież nie ma co się zepsuć, hehe) a okazały się awaryjnymi i okrutnie drogimi w naprawie samochodami. No, ale żeby oddać im sprawiedliwość to myślę, że wynikało to z braku doświadczenia Tesli w budowie aut i pośpiechu w ich wypuszczaniu na rynek a obecnie produkowane egzemplarze będą sprawowały się lepiej.
+27
pokaż komentarz
@Stashqo: Tesla ma generalnie problem z kontrola jakości na montażu i od 2 lat jest to ich priorytet żeby to poprawić, nie wiem jakie są efekty ale pewnie coś się poprawia zakładając ze potraktowali to na serio
-30
pokaż komentarz
@Stashqo szef zapomniał Ci powiedzieć , że po wygranej sprawie sądowej ma bana na zakóp tesli w przyszłości.
+110
pokaż komentarz
szef zapomniał Ci powiedzieć , że po wygranej sprawie sądowej ma bana na zakóp tesli w przyszłości.
@pitu79: Nie wspominał, ale podejrzewam, że to równie dotkliwa kara jak ban na usługi prostytutki, która zaraziła Cię syfilisem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+17
pokaż komentarz
ma bana na zakóp tesli
@pitu79: Zakup?
+24
pokaż komentarz
@eternos15: Tu raczej nie o montaż chodzi a o samą jakość i dostępność części. Zawieszenie pneumatyczne czy wahacze w modelach S padały jeszcze na gwarancji (5lat, 100k km), porównując do takiej e-klasy gdzie airmatic jest też kosztowny w naprawach, ale psuje się dopiero po 300k km lub 10-15latach to robi różnicę. Dostępność części też robi swoje, często w serwisie nie możesz zamówić jakichś podzespołów do swojego samochodu bo priorytetem są auta na gwarancji, serwis sam odsyła na rynek wtórny. Mieszkam nieopodal serwisu Tesli w Oslo (Karihaugen) i mijam go codziennie w drodze do/z pracy, na naprawę czeka tam zawsze minimum 50-70aut, często grubo ponad setka, głównie starszych modeli S, więc możliwe, że nowe S, 3 i X nie sprawiają już tyle problemów.
-9
pokaż komentarz
@prostymysliciel
@Daleki_Jones Zastanawiam sie czy gość ma pecha czy Tesla faktycznie jest tak mocno awaryjna. Oglądałem gościa kiedyś na YouTube, w ciągu roku niby z 5 razy byl na serwisie. Niby jak rozladuje sie akumulator to nie można dostać sie do samochodu xD( jezeli wszystkie takie elektryki sa to ja dziękuję za taka rewolucję)
(O ile to nie jest FUD)
Powinno być zabezpieczenie to prawda, ale rozładowując baterie litowo-jonowe do 0% to jak byś skakał po bochenku chleba, a potem chcial go zjeść i oczekiwał ze nadal będzie chrupiący ( ͡º ͜ʖ͡º) /poza tym, serwis musi sprawdzic czy nic nie zostało uszkodzone i jaka jest sprawność baterii, potem jest tylko gorzej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dlatego większość trafią na serwis, ludzie mordują te auta na potęgę przez przyzwyczajenia do spalinowych i potem są efekty ( ͡º ͜ʖ͡º)
+20
pokaż komentarz
@v1lk:Tesla oprócz tej baterii litowo-jonowej o której każdy mówi ma też wsadzony akumulator żelowy 12V. Służy on m.in. do otwierania drzwi. Z różnych powodów może za bardzo spaść w nim napięcie. Może po prostu już jego czas. Może dzieci bawiły się w otwieranie i zamykanie samochodu, może robisz bardzo krótkie dystanse i nie nadąża się doładować. Jest on niezależny od głównej baterii. Możesz mieć auto naładowane na 100% i nie móc otworzyć drzwi. Witamy w przyszłości;)
pokaż spoiler
Być może już coś z tym zrobili, nie śledzę na bieżąco.
+27
pokaż komentarz
@Daleki_Jones [...] Niby jak rozladuje sie akumulator to nie można dostać sie do samochodu xD( jezeli wszystkie takie elektryki sa to ja dziękuję za taka rewolucję) [...]
@prostymysliciel: Tutaj James May opisuje co trzeba zrobić aby dostać się do Tesli jak akumulator się rozładuje (i nie da się otworzyć drzwi ani klapy):
źródło: consent.youtube.com
-1
pokaż komentarz
@JDMJ czemu najgorsze? Skoro nie odpowiada ci nasz, to jeździj do Niemiec
+3
pokaż komentarz
@Stashqo: i tu masz racje z tymi dostawami TESLI na lawetach .. mieszkam obok serwisu TESLI w Bærum (Rud) i wyglada podobnie,zawsze kilkadziesiąt aut i parkingi pełne ! Jeszcze do niedawna na 3 zmiany pracowali ! Znajomy Polak tam pracuje i mówił,ze w minusowych temp zwożą je hurotwo :D
0
pokaż komentarz
@franciszekkimono: Ty chyba nie czytałeś znaleziska albo nie wiem co xD po takim czymś, co mu ten "nasz" serwis zaserwował, to stwierdzenie, że mu "nie odpowiada" obsługa to delikatne niedopowiedzenie, coś jakby mieć złamany kręgosłup i mówić, że objawia się to lekkim bólem w plecach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+4
pokaż komentarz
@senseiek: Co lepsze znalazłem film z wcześniejszą wersją i było to w miarę ok rozwiązane. Ale potem ulepszyli;)
źródło: consent.youtube.com
-21
pokaż komentarz
@JDMJ: Chłopie, czym ty się zajmujesz, że z tak niskim poziomem znajomości języka polskiego stać cię na Teslę?
Spacja przed przecinkiem, przed dwukropkiem, brak polskich znaków diakrytycznych...
Strasznie chu...wo się to czyta. Sądzę, że nie masz odpowiednio dużego szacunku do odbiorców.
Samo "Tesla Zabki zamiast "Tesla Ząbki" jest wystarczającym wyrazem twojego niechlujstwa. Wstyd.
źródło: jesteś_niechlujny.jpg
+6
pokaż komentarz
@StaryWedrowiec: Czemu skasowales wpis ze wychowalem sie w dzungli?
-14
pokaż komentarz
@JDMJ: Bo nie pasował do reszty wypowiedzi.
Podczas edycji zmieniłem także obrazek (wcześniej dałem z Bralczykiem, o znakach diakrytycznych, ale stwierdziłem, że ten z niechlujstwem bardziej pasuje do sytuacji) oraz dopisałem dwa ostatnie zdania.
Dlaczego pytasz?
+4
pokaż komentarz
@StaryWedrowiec: Bo bardzo bym teraz chcial byc w dzungli (uwielbiam to moja pasja!) i myslalem ze zapraszasz.
-1
pokaż komentarz
@StaryWedrowiec przecież napisał, że to używane auto ściągnięte z USA a nie nowy Model S. Zakładam, że zmieścił sie z kosztami zakupu +- w cenie nowego Dustera z kilkoma opcjami
0
pokaż komentarz
@dasfddklfdslkfkx ten problem Tesla juz ze 2 lata temu rozwiązała. Teraz inni producenci mają ten problem.
+1
pokaż komentarz
Powinno być zabezpieczenie to prawda, ale rozładowując baterie litowo-jonowe do 0% to jak byś skakał po bochenku chleba, a potem chcial go zjeść i oczekiwał ze nadal będzie chrupiący ( ͡º ͜ʖ͡º)
@v1lk:
Hmmm... a to nie jest tak, że jak się ma baterię, która ma zakres naładowania od 0 do 100% to możemy ją rozładować w 0 lub 100%?
0
pokaż komentarz
@dasfddklfdslkfkx: skoro jest jak piszesz to juz wgl porazka totalna i blad w designie ze cos tskiego powstalo
0
pokaż komentarz
@prostymysliciel: elektrykow jest masa. Tesla zasłynęła z autopilota ktory tez dziala jak mu sie zachce. Jesli chcesz dobrego elektryka to masz mase innych opcji. Tesla to zwykla nowinka na rynku taki wytwór bujnej wyobraźni.
-1
pokaż komentarz
@Errad mam elektryka, i wszyscy z grupy na fb którzy tak śmigali mieli problemy z baterią ( ͡º ͜ʖ͡º) a dokładniej że szybciej się rozładowywała niż przed wyzerowaniem baterii.
Budowa baterii oparta o ogniwa tesli więc no 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ co ja tam mogę wiedzieć ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nawet w instrukcji mam napisane żeby nie schodzić poniżej 20% jeżeli to możliwe, a już zupełnie zapobiegać rozładowaniu baterii do 0%
+308
pokaż komentarz
Kto też myślał, że chodzi o serwis "Tesla Żabki"?
+72
pokaż komentarz
@Szypec: Właśnie dlatego tu wszedłem :).
+24
pokaż komentarz
@Szypec: no nareszcie Żabka zajęła się serwisem samochodów i to od razu porządnych. Może nawet będzie dostępny w niedziele - w połączeniu z placówkami pocztowymi oczywiście :)
+2
pokaż komentarz
@Szypec: po to tu jestem właśnie :)
0
pokaż komentarz
@Szypec: Ja przeczytałem Tesla Zabawki i bo się zacząłem zastanawiać ile kosztuje Tesla dla dziecka:)
+2
pokaż komentarz
@Marty_Mcfly87: Obecnie jest niedostępna, ale kosztowała sześćset dolarów:
źródło: api.time.com
+43
pokaż komentarz
A czy samodzielnie nie można tego naprawić? Gdzieś u znajomego w garażu. Części zamówić nawet od producenta. Zawsze jak czytam o ASO to wychodzi że jest poziom typowego Janusza tylko dużo drożej i mają więcej sprzętu. Nigdy nic nie oddałem na gwarancję bo wolę sam poprawić niż się męczyć. Jak matka kupiła lodówkę to serwisant 3 razy przyjeżdżał drzwi w lodówce przełożyć na drugą stronę. Ostatecznie skończyło się na nowej lodówce. Chciałem sam zrobić ale mówiła że płaci to wymaga.
+27
pokaż komentarz
@paw1470: No wlasnie juz nie mam jak kupic czesci.
+90
pokaż komentarz
@JDMJ: Tesla nie sprzedaje czesci. Jedyny sposob to pozyskanie ich z rozbitkow. (plecam kanal Rich Rebuilds na YT)
-11
pokaż komentarz
@paw1470: wolisz wydać kasę na samodzielną naprawę zamiast naprawić za darmo? Ciekawe...
+87
pokaż komentarz
Tesla nie sprzedaje czesci. Jedyny sposob to pozyskanie ich z rozbitkow.
@Qki: Jakie to ekologiczne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+23
pokaż komentarz
A czy samodzielnie nie można tego naprawić? Gdzieś u znajomego w garażu
@paw1470: z tego co czytałem naprawa czegokolwiek w tesli jest w ch%# czasochłonna, potrzeba dużo wiedzy żeby wiedzieć co gdzie i jak odkręcić, jest dużo rzeczy które mogą się po drodze sp!?@@@!ić no i też trzeba odpowiednich narzędzi. Ale generalnie wszystko się da, tylko po to człowiek jeździ do ASO żeby zapłacić więcej i się z tym nie bawić
+2
pokaż komentarz
@JDMJ zagraniczne sklepy też odmawiają? Nie ma żadnego dostępu do części?
@Spring_is_coming wolę naprawić coś w kilka minut i obejrzeć jak się zbudowane niż wysyłać na gwarancje trwające miesiąc. Jeżeli naprawa wymaga wymiany drogiej części to bym oddał i czekał. Najczęściej wystarczy coś poprawić albo tylko rozebrać i złożyć. Nie lubię płacić za czyjąś fuszerkę. Wolę stracić własny czas na naprawę niż na walkę z serwisami. Lubię naprawiać wszystko co mi w ręce wpadnie
+14
pokaż komentarz
@zwirz: Nie chodzi o ekologie a o to, że Tesla ma problem z wyprodukowaniem wystarczającej ilości części dla swoich własnych ASO, dlatego tym bardziej nie sprzedaje na zewnątrz.
+6
pokaż komentarz
@Qki: Jak to nie sprzedaje? Trochę już ich kupiłem i nigdy nie odmówili...
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+5
pokaż komentarz
@zwirz najważniejsze że plastikowe slomki z maca zniknęłyᕦ(òóˇ)ᕤ
0
pokaż komentarz
Nie chodzi o ekologie
@coren: Co do tego to ja nie mam żadnych wątpliwości.
0
pokaż komentarz
@mousepl: w takim razie mam stare info. Sorry za wprowadzenie w błąd
+1
pokaż komentarz
@paw1470 tak jak @Qki mówi, zobacz sobie parę napraw czy nawet historie skladania tesli po zalaniu z części zdobytych na szrotach na kanale Rich Rebuilds, co ciekawe po tyłu latach skończyło się na tym, że aktualnie kończy tesle która ładuje się w minutę do pełna
pokaż spoiler
bo wsadził tam benzynowe v8 xD
-1
pokaż komentarz
@barytosz bo silnik elektryczny przy obecnych ogniwach i instalacjach elektrycznych nie ma sensu. Jeżeli ktoś pracuje w nocy i może w dzień ładować z własnych paneli to ok. W każdym innym przypadku pomysł jest słaby. Silniki elektryczne mają pewne zalety ale ta cała elektronika i akumulatory to głównie wady. Nie widziałem nigdy Tesli ale zakładam że mają sens tylko do końca gwarancji. 1k za klamkę to żart. Chyba nawet sprzęty Apple są bardziej warte swojej ceny. Uważam że elektryki kupują głównie osoby które nie mają pojęcia o technologii i uwierzyli w bajki producentów. Świat nie jest gotowy na taki postęp. Sieci energetyczne są za słabe a ładowarek za mało.
+14
pokaż komentarz
nie ma żadnej możliwości serwisowania tesli poza ASO?
+103
pokaż komentarz
@kexus512: Witajcie w nowej, wspaniałej przyszłości.
+109
pokaż komentarz
@kexus512: z tego co pamietam to ta bardzo dobra firma pozyskuje viny aut po wypadkach i jesli sa naprawiane poza ich serwisem blokuje mozliwosc ich aktualizacji.
Podejrzewam ze o zwykłe i podstawowe naprawy tez chcą je blokowac ze wzgledu ze serwis bierze jakieś chore pieniadze za byle przykrecenie śrubki.
Korporacjonizm pełną gębą. Niby kupujesz auto a i tak nigdy nie jest twoje.
+8
pokaż komentarz
@kexus512: Chłop chciał być ekologiczny bo to trendy to ma jak słucha żydowskich bajek i od nich samochodu kupuje. No niestety nauka kosztuje
+12
pokaż komentarz
@kexus512: Raczej nie. Przynajmniej na razie Żaden mechanik tego nie chce nawet dotknac. Naprawy zwykłych Aut można dokonywać w dowolnym niezależnym warsztacie, bo wymienić klocki/oleje/paski/płyny itp czy naprawic silnik spalinowy to niemal każdy mechanik potrafi. Nawet w autach typu premium. Sa oczywiscie Janusze, których wiedza z motoryzacji zatrzymała sie na etapie Poloneza i lepiej z ich uslug nie korzystac, ale jest tez cala masa porzadnych niezależnych warsztatów.
Elektronika, które współczesne auta maja pełno. Tu też jest dużo warsztatów (niezależnych), które znaja sie na rzeczy. W Krakowie np jest jeden, co zajmuje sie tylko tym, maja swietny sprzed diagnostyczny a pracujacy tam Panowie swoja wiedza zawstydziliby nie jedno ASO
Jesli chodzi o elektryki to mechanicy sie tym nie zajmuja i nie chca, dlatego ich wlasciciele skazani sa na ASO. Teraz sa 2 pytania
1. Czy mechanikom bedzie sie chcialo przekwalifikowac na auta elektryczne (A to duzo roboty, przy obecnej ilosci tych aut nie-oplacalne kompletnie)
2. Czy producenci Aut elektrycznych nie pozabezpieczaja sie przed taka ingerencja aby zarabiac dodatkowa kase na serwisie. Czy tesla nie bedzie troche jak Jablko tylko w motoryzacji.
Na pewno trzeba liczyc sie z faktem ze poki elektrykow w Polsce jest malo opcje serwisowe beda bardzo ograniczone.
To samo jest z silnikami WANKLA. Liczba warsztatow w Polsce co potrafia to naprawic to mozna na palcach jednej reki policzyc
+8
pokaż komentarz
@kexus512: Witajcie w nowej, wspaniałej przyszłości.
@zwirz: to jest tylko kwestia czasu aż Tesla dostanie po uszach od UE - patrz rozporządzenie 461/2010
+6
pokaż komentarz
@megawatt: Tylko co z tego że dostanie po uszach jak w międzyczasie przez kilka lat OP i inni klienci odbijają się od drzwi i zostają z nienaprawionym samochodem.
0
pokaż komentarz
@kexus512 w niektórych modelach po wykryciu napraw poza ASO wyłączają Ci zdalnie np szybkie ładowanie