Po 5 latach prac wydaję swoją grę rpg - zwiastun Dungeon Legends 2

Cześć, chciałbym się pochwalić grą nad którą pracowałem przez ostatnie 5 lat (w sumie wyszło 3.5 roku pracy bez przerwy). To kontynuacja gry którą wydałem 7 lat temu na Androida, tym razem chcę ją wydać też na iOS i PC. Jeśli macie chwilę, zerknijcie na zwiastun i napiszcie co o tym myślicie :)

  •  

    pokaż komentarz

    @Lucass3d: "of light ans shadow" na pierwszym screenie :) Poza tym szacunek za ogromną ilość pracy w pojedynkę! Zgodnie z prośbą, oto co o tym myślę:

    - fajny soundtrack
    - niezłe modele jak na pracę solo
    - temat dość wiele razy przewałkowany, gdybym miał ochotę na coś w stylu dungeon crawlera to na wyprzedaży kupię za 4-5-6 dyszek coś blisko AAA. Jak już mam czas żeby pograć, to pogram w coś... Cóż. Z renomą, sorki.
    - odnośnie powyższego, próbowałbym wybić się w takim razie oryginalnością. Jeśli masz u siebie coś, czego jeszcze do gatunku nie wniósł nikt, to nie jest to wyeksponowane w zwiastunie. A warto, bo chyba tylko to mogłoby takiego mnie przekonać.
    - jeszcze odnośnie samego filmiku, mam wrażenie że można by rozważyć skrócenie go.

    Pozdrawiam i jeszcze raz ukłon za tworzenie :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: Dzięki za uwagi.
      Tak na dzień dobry wtopa z "ans" której zupełnie nie zauważyłem :/
      Chyba masz rację co do długości - zrobię drugi trailer który będzie krótszy. Pozdrowienia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: zastanawiam się nad oryginalnością, ciężko mówić o czymś, czego nikt nie wniósł ;) ale chciałem odświeżyć klasyczne crawlery z poruszaniem się po kafelkach, poza tym w pierwszej kolejności celuję w urządzenia mobilne a tam chyba dużo tego nie ma. No i to na czym się skupiałem to mroczny klimat, dźwięki itd (w trailerze tego nie ma bo jest muza). Poza tym randomowość, duża ilość przedmiotów no i rozwój postaci. Nic przełomowego, ale mam nadzieję dającego przyjemną rozgrywkę :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Lucass3d: Rozumiem, fakt, troszkę pisząc uwagi zapomniało mi się o tym, że to przede wszystkim na mobilne. Biorąc to pod uwagę, to wygląda na naprawdę dobrą pozycję :) Gratki!

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: Dzięki, na pc też planuję wypuścić ale po kilku miesiącach (trzeba będzie przerobić ui i podkręcić tekstury/zmienić niektóre modele bo jednak komp więcej pociągnie). No i tak jak piszesz, na pc jest dużo większa konkurencja w tym temacie, ale mimo to też spróbuję ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: Nie jestem graczem i moja opinia powinna Cię nie interesować a mianowicie czcionka mnie wk$$#ia.
      Ogólnie gratulacje bo to chyba kawał dobrej roboty.

    •  

      pokaż komentarz

      poza tym w pierwszej kolejności celuję w urządzenia mobilne a tam chyba dużo tego nie ma.

      @Lucass3d: Jeśli chcesz to sprzedawać na Androida to musisz sobie zdawać sprawę z tego, ze 23% VAT zje od razu, poza tym 15% prowizji weźmie Google (od 1 lipca maja promocje, ze jeśli zarobisz mniej niż 1 mln USD to masz 15% prowizje, a jak przekroczysz 1 mln USD rocznie przychodów to masz 30% prowizje). Do tego jeśli nie podasz danych podatkowych to 30% z pozostałej sumy weźmie U.S. gov, jeśli podasz dane podatkowe to będziesz musiał zapłacić podatek w PL. Czyli, w sumie z np. 50 zl ceny detalicznej - 23% VAT = 40.65 zl - 15% = 35.35 zl - 30% = 27.19 zl zostanie netto *). Żeby wydać wersje na iOS to musisz mieć prawdziwego Mac'a i dużo więcej biurokracji aniżeli w przypadku Android'a. Masz już konta deweloperskie Google i Apple?
      *) no chyba ze zrobisz własny sklep ala "Google Play Store", wtedy to co napisałem wyżej nie dotyczy Ciebie..

    •  

      pokaż komentarz

      @senseiek: mam konto Dev na androida, wydałem już kilka apek w tym 1 część gry więc to ogarnę, nie wiem jeszcze jak z IOS, tym się zajmę w drugiej kolejności.

    •  

      pokaż komentarz

      chciałem odświeżyć klasyczne crawlery z poruszaniem się po kafelkach, poza tym w pierwszej kolejności celuję w urządzenia mobilne a tam chyba dużo tego nie ma

      @Lucass3d: A nie ma chyba z jakiegoś powodu. Dungeon crawlery były popularne, bo były takim Skyrimem, tylko z ograniczeniami sprzętowymi. Dziś nie ma takich ograniczeń sprzętowych i są Skyrimy i im podobne, w to dziś grają ludzie, jeśli chcą magicznej przygody. Są też na Androida, chociaż wciąż to nisza.

      Widać ogrom napracowania i mam nadzieję, że będzie to widać w przychodach z gry, chociaż powątpiewam, czy uda się znaleźć wystarczająco wiele osób z tą samą nostalgią, która popchnęła Cię do tego projektu.

      Ale zrobiłeś coś, na czym wielu twórców się wykłada, włożyłeś w projekt wytrwałość, doprowadziłeś do trailera i jak sądzę, doprowadzisz go do końca. To robi wrażenie. Skoro gierki Cię kręcą, to z taką produkcją w portfolio znajdziesz bez problemu pracę w gamedevie, co bym Ci sugerował, aby poobserwować trendy od środka, pomyśleć o czymś, co nie będzie opierało się wyłącznie na nostalgii i zacząć nowy projekt. Nie taki na 3,5 roku, ale taki na maksymalnie kwartał, z którego zrobi się pół roku, jeśli nie rok. Projekt, który będzie miał większą szansę na sukces i przyniesie też satysfakcję :) Powodzenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Lucass3d: z iOS mogę Ci pomóc za free - w sensie radą, pomocą nad wydaniem w App Store - jedyna rzecz która napewno Cie zmartwi - zakup konta dewelopera 100$ rocznie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: @Lucass3d: trailer zbyt długi; obejrzałem cały tylko dlatego, że kolega z wykopu.
      gra wygląda na kiepską sztampę; nie mam ochoty jej ściągać. sceneria klaustrofobiczna, oponenci sztywni, rozgrywka niezbyt interesująca. taki ulep z kilku trików rozciągnięty na siłę do całej gry. kojarzy mi sie z szalikiem, który dziergała moja była - zaczęła go robić na drutach i nie umiała nic dodać ciekawego ani jakoś w porę zakończyć. wyszło szalika 3 metry, które potem się pruło nawet leżąc w szafie.
      w każdym razie dobra robota jak na jednego autora. super. będziesz miał do portfolio przed czymś większym w przyszłości (bez ironii :)).
      pzdr

    •  

      pokaż komentarz

      @Narrorek: dzięki, chętnie skorzystam. No tak 100$ mnie zmartwiło ;) odezwę się później ana priv!

    •  

      pokaż komentarz

      @Boreas_Linvail: "I wonder what awaits me on this ground" też nie brzmi zbyt po angielsku. Może zamienić to na "I wonder what awaits me next" ?

  •  

    pokaż komentarz

    "w sumie wyszło 3.5 roku pracy bez przerwy"

    A tak z ciekawości. To skąd miałeś pieniądze żeby coś zjeść i zapłacić za prąd? Nie żebym był wścibski ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    3lata pracy to chyba wiecej byś zarobił na etacie ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Legend of Grimrock ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Może i jestem noga z matmy,ale czy na pierwszej tablicy w pierwszych sekundach trailera jest literówka ? Świetnie to wyglada od razu sie skojarzyło z trybem Fpp w dungeon keeper

1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 następna