Urząd Skarbowy sprawdza… satysfakcję klientów - wyniki? Nie uwierzysz

Urząd Skarbowy sprawdza… satysfakcję klientów - wyniki? Nie uwierzysz

@sajmon magazynfirma.pl #polska #ekonomia #finanse

Urząd Skarbowy sprawdza… satysfakcję klientów. Propaganda czy faktycznie jest tak dobrze?

  •  

    pokaż komentarz

    Zapewne te najbardziej krytyczne ankiety są poprawiane przez odpowiednich "specjalistów". ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Poziom satysfakcji w czerwcu wyniósł bowiem 80%, czyli tylko co piąty badany nie był zadowolony z załatwienia swojej sprawy. Poziom rekomendacji, czyli gotowość do polecania urzędu sięgnął 81%, poziom braku wysiłku 73% a poziom „pozytywnych emocji” aż 86%. Nieco niżej oceniono jednak skuteczność pierwszego kontaktu 76%.

    Tak samo zaufanie do pislicji wcale nie spadło w wyniku akcji "dop%%@##@ przedsiębiorcy z okazji koronaświrusa". Zwyczajny populizm i myślenie życzeniowe, nic więcej ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Spróbuj odpowiedzieć inaczej, to... ( ͡° ͜ʖ ͡°)