„Hell Let Loose” okiem historyka: recenzja. Gra wyszła z early access

„Hell Let Loose” okiem historyka: recenzja. Gra wyszła z early access

Po dwóch latach sieciowa strzelanka „Hell Let Loose” opuściła właśnie „early access”, oddając przy tym w ręce graczy nowy, wschodnioeuropejski teatr działań wojennych. Czym debiutancki projekt studia Black Matter wyróżnia się na tle konkurencji i na jakim poziomie stoi historyczny realizm gry?

  •  

    pokaż komentarz

    gra świetna, ale optymalizacja wciąż pozostawia wiele do życzenia

    •  

      pokaż komentarz

      @Kuburro przez gówno sytuację na rynku kart ogrywam ten tytuł na leciwym GTX970x2 i nie mogę narzekać.

    •  

      pokaż komentarz

      @polski_trzmiel: oj wiem co odczuwasz, bo też grałem na GTX 970, ale na 1x. Całe szczęście, że zdążyłem kupić 1660 TI GTX, bo różnica jest ogromna, zwłaszcza w tej grze. Ale generalnie to samo ze Squad itd. Być może optymalizacja nie jest skopana, tylko gra już po prostu wymaga więcej przy tylu graczach i grafice + ogromne mapy pełne szczegółów jak i bardziej zaawansowane mechaniki. To już nie jest jakiś Battlefield. Na dodatek na słabym już procku i5-6500 mam stałe 60 klatek z przyzwoitą grafiką, chociaż jak gra była w EA to był koszmar z tymi przycinkami i spadkami xD Lepiej chyba nie będzie.