T-Mobile i Heyah wycofują bezprawnie usługi "Masz złotówkę masz nolimit na wszystko i do wszystkich"
Operatorzy T-Mobile i Heyah wycofują się z oferowania usług, pomimo, że regulamin nie dopuszcza takiej możliwości.
Komunikat o zakończeniu świadczenia usług dotyczy pakietów:
1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 30 dni za 30 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”
--------------------------
30 lipca 2021 oerator sieć T-mobile / Heyah na swoich stronach :
( https://www.heyah.pl/zmiany ) oraz
( https://www.t-mobile.pl/pl/dla... )
NAPISAŁ :
"Ogłoszenie z dnia 30.07.2021 r. o zakończeniu świadczenia usług, określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”.
Informujemy, że z dniem 01.10.2021 r. Heyah kończy świadczenie następujących opcji usługowych, przypisanych do pakietów startowych i określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:
1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.
Zgodnie z postanowieniami tego regulaminu, Użytkownicy Heyah, którzy do dnia 30.09.2021 r. włącznie aktywowali jedną z opcji usługowych w ramach ww. pakietów startowych, bądź którym usługi te odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla posiadanej opcji usługowej.
Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym Użytkownika Heyah cennikiem taryfy.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Użytkownik Heyah ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.
Użytkownik Heyah może samodzielnie wybrać inną odpowiadającą mu ofertę, spośród oferowanych przez Heyah. Opis aktualnych ofert znajduje się na stronie internetowej Heyah lub w aplikacji Moja Heyah.
W związku z tym, iż operator tym krokiem narusza zbiorowe interesy konsumentów(ogłosił wycofanie ofert, których regulaminy nie zawierają zapisu o możliwości ich wycofania" na forum telepolis.pl skupiającego najliczniejszą grupę posiadaczy oferty "Masz złotówkę..." ( https://www.telepolis.pl/forum... ) oraz //www.bez-kabli.pl/viewto... rozpoczęliśmy prace nad zgłoszeniem tego do UOKiK. Niestety portale branżowe jakoś cicho na ten temat są.
Osoby zainteresowane tematem/ posiadacze ofert, które mają zostać wyłączone wbrew regulaminowi złożeniem stosownego zawiadomienia do UOKiK z podlinkowanego tematu moga pobrać wzór z telepolis.pl.
Skargę taką złożyć można wysyłając email na adres:
uokik@uokik.gov.pl
Wzór skargi: https://www101.zippyshare.com/v/xojvZOB2/file.html
Regulaminy tych ofert https://www.heyah.pl/assets/pd... oraz https://www.t-mobile.pl/r/repo...
Apelujemy do wszystkich posiadaczy wycofywanych bezprawnie opcji usługowych o, których mowa w komunikacie T-mobile Polska oraz HEYAH(wymienione na początku niniejszego wykopu) aby zapoznały się w tematami na forum telepolis.pl oraz bezkabli w, których omawiamy tą sytuację oraz zapraszamy do rejestrowania się na tych forach celem wymiany opinii oraz wzajemnej pomocy w walce o zachowanie niszczonych przez operatora niepowtarzalnych ofert.
Prosimy również o wykopywanie tego tematu aby trafił on do jak najszerszej grupy abonentów, którzy w związku z faktem trwania wakacji nawet nie mają o tym pojęcia, ze 1 października 2021 oferty te bezpowrotnie przestana istnieć, a sami jej posiadacze tych opcji usługowych zostaną bez żadnej alternatywy, bo zwłaszcza oferta "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystich" nie ma żadnej konkurencji i jest unikatowa na skalę kraju.
Nawet mimo faktu, że przez ponad 5 lat operator NIGDY nie doprowadził do prawidłowego jej świadczenia tj. nigdy nie mieliśmy nolimitu gwarantowanego Regulaminem( dobowy pakiet internetu był poprawiany po wielu sporach użytkowników z operatorem od 50GB do 500GB, a "nolimit" na resztę usług realizowany był przez udostępnianie dobowego pakietu 3690 wirtualnych złotówek) my posiadacze tej jedynej w swojej rodzaju oferty przymykaliśmy oko idąc na rękę operatorowi, a w zamian dostaliśmy...informację o skasowaniu tej oferty. Nie tak to powinno wyglądać zwłaszcza, że działających starterów z tą opcją usługową nie jest wiele i wręcz działały jak papierek lakmusowy pokazujący sprawność sieci operatora.
Jeśli ktoś ma jakiś kontakt do operatora/jego działu prasowego również prosimy o rozpoczęcie działań mogących pomóc w zachowaniu wspomnianych opcji usługowych. Prosimy osoby z portali komunikacyjnych o zainteresowanie się tematem, bo my użytkownicy UOKiK zawiadomimy i walczyć będziemy ale pomoc zawsze się przyda.
Komentarze (121)
najlepsze
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_1000537.pdf paragraf 13 punkt 3
@przeprosie i przez 5 lat korzystałeś z czegoś co nie działa?! Trzeba się było przenieść do innej sieci.
Plus minus mam rację?
Do tego jeszcze telefon na raty w cenie 10-20% wyższej niż w elektromarketach.
Iphone 12 kosztuje ok.3800 zł . Minus