W Rzeszowie "ekologia" ważniejsza od komfortu i zdrowia mieszkańców.

W Rzeszowie "ekologia" ważniejsza od komfortu i zdrowia mieszkańców.

@ledoux rzeszow-news.pl #polska #rzeszow #ekologia #solaris

Na najbardziej zatłoczonej linii w mieście kursują wyłącznie ciasne, elektryczne autobusy, które nie wyjeżdzają w trasę o wyznaczonych godzinach bo muszą ładować się na przystanku. Miasto posiada pojemniejsze autobusy przegubowe ale ich nie użyje. Wszystko w imię ideologii.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja p!$!%%#ę, za to całe eko-gówno to płacą zwykłe szaraczki. Szczerze mówiąc od jakiegoś czasu bycie 'eko' mi całkiem obrzydło.

    •  

      pokaż komentarz

      @drth: Eko jakie obecnie się forsuje w praktyce oznacza drastyczne ograniczenie naszego funkcjonowania i komfortu. Jakoś nie widać starań władz by uprawy rolne szły w stronę eko, robi się wszystko pod zyski korpo, ze sprzętami do wymiany co kilka lat których nie da się naprawić. Wykorzystuje się ekologię by wprowadzić komunizm, ot co. Gdyby władzom chodziło o dobro wspólne czyli człowieka i planety, to trwałyby prace nad naprawdę ekologicznymi projektami, do wdrażania w zrównoważonym wieloletnim planie, tak by wszyscy na tym zyskali.

      A my mamy tylko głupie ograniczenia, podatki i opłaty, które niczego nie dają oprócz okradania ludzi i utrudniania im życia. Green pass i nie pojedziesz za miasto, bo wyczerpałeś swoje punkty na jedną kąpiel w tygodniu za dużo.

    •  

      pokaż komentarz

      Szczerze mówiąc od jakiegoś czasu bycie 'eko' mi całkiem obrzydło.

      @drth: Bo to kolejna durna moda dla dynamicznych oscarków i postępowych julek. Może jak ludzie będą coraz bardziej przyciskani przez durne pomysły ekooszołomów, to w końcu się ockną i zrozumieją, że postęp powinien następować z rozwojem technologii, a nie na siłę, bo jakiś polityczny klakier sobie tak wymyślił.

    •  

      pokaż komentarz

      @rolnik_wykopowy: technologia jest rozwijana, a ograniczenie wpływu na środowisko to nie moda, a konieczność.

    •  

      pokaż komentarz

      @rolnik_wykopowy tu znów wszystko odbywa się powoli, gotowanie żaby. Gdyby z dnia na dzień zakazali spalinowych samochodów, zabronili wprost latać samolotami, podnieśli trzykrotnie opłaty za prąd, to ludzie wyszliby na ulice. A tak i tak to wszystko zrobią i wiele wiele więcej, ale rozłożone na lata.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anna_: To jest NWO, wywłaszczanie pracowników na rzecz ludzi z kapitałem i zasobami. Rosną koszty wegetacji dla zwykłych roboli, a bezosy se latają w kosmos produkując w dzień tyle co milion ludzi w miesiąc. Albo te szczyty klimatyczne zasrane prywatnymi odrzutowcami. Jeszcze frajerzy myślą że robienie z nich nędzarzy jest koniecznością dziejową. Zamiast budować tani atom, to windują cenę prądu jakimś absurdami w stylu wiatraków, czy foto-szajsu z chin.

      Jeździjcie sobie rowerami do pracy albo zażulonym zbiorkomem. Wasi właściciele kupią sobie pięciolitrowe a8 i nie będą musieli stać w korkach.

    •  

      pokaż komentarz

      Eko jakie obecnie się forsuje w praktyce oznacza drastyczne ograniczenie naszego funkcjonowania i komfortu.

      @Anna_: Akurat autobusy elektryczne drastycznie ten komfort podnoszą - tylko nie dla pasażerów a dla okolicznych mieszkańców którzy takiego autobusu słuchają od rana do wieczora co 15 minut

      Sam mam linie elektrycznych autobusów pod domem na przedmieściach i jest spoko - zero hałasu, nic nie smrodzi

      Oczywiście kompletnie inna sprawa że jeżeli ktoś wypuszcza elektryczny autobus w trasę bez naładowanej baterii czy po prostu puszcza autobusów za mało to problemem nie jest ekologia tylko niepełnosprawność zarządu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anna_: ale wiesz, że w uprawie „eko” można stosować większość obecnie dostępnych środków ochrony roślin?;) Na znaczek „eko” na kartoflu nie trzeba specjalnie się wysilać, zupełnieninaczej jest z „bio”.

    •  

      pokaż komentarz

      @kkknnn: I to jest k%#?a priorytet. 30% mieszkań w Polsce nie ma dostępu do kanalizacji. Tu jest realna ochrona środowiska i tu można rzeczywiście wiele zrobić. Ale eko-linia autobusowa to brzmi dumnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @drth: bo trzeba odróżniać indoktrynację od prawdziwego szanowania planety. Nie używam oprysków w ogrodzie, nie zakopuje śmieci, staram się oszczędzać wodę, nie zapalać zbędnego światła. Jednak kiedy słyszę że mam płacić za jakieś ekoterrorystyczne urojenia, emisję CO2, to krew się we mnie gotuje. Chce mieć auto spalinowe a nie żadne elektryczne g które z aktualnymi akumulatorami jest oszustwem i dymaniem klienta.

    •  

      pokaż komentarz

      @rolnik_wykopowy: dlatego żabe gotuje sie powoli. Byles kiedys w sadzie rejonowym w szamotułach? 2 ochroniarzy i zakaz wejscia bez maski, z drugiej strony prokuratura i ochroniarz co bada temperature. Wchodzisz i co widziszpo drugiej stranie "hallu"? Ochroniarzy z sadu bo to dwa wejscia do tego samego budynku.( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @gatineau: Szczerze to chyba szkoda, że miasta nie nastawiają się na trolejbusy, oczywiście dochodzi koszt instalacji ale tam gdzie są tramwaje i robi się pasy tramwajowo/autobusowe chyba powinny one naturalnie wypierać tramwaj.
      W razie awarii jednego nie trzeba blokować całej linii, można odholować jak autobus ale za to jest to pojazd elektryczny. I nie trzeba wielkich baterii na całą trasę tylko mniejsza na omijanie awarii, objazdy. Grunt żeby wystarczyła na kilkanaście kilometrów to trolejbus nawet mógłby się oddalać od linii zasilającej żeby zahaczyć o przystanki bez zasilania.

      Nie wiem jak jest z eksploatacją, oczywiście trzeba sprawdzić tabelki ale na zdrowy rozsądek to biorąc powinien być niższy od elektrycznego (mniejsze baterie które trzeba co jakiś czas wymieniać i są mniej eksploatowane)

    •  

      pokaż komentarz

      tu znów wszystko odbywa się powoli, gotowanie żaby. Gdyby z dnia na dzień zakazali spalinowych samochodów, zabronili wprost latać samolotami, podnieśli trzykrotnie opłaty za prąd, to ludzie wyszliby na ulice. A tak i tak to wszystko zrobią i wiele wiele więcej, ale rozłożone na lata.

      @BaZyL4: To już nie jest powoli, w przyszłym roku ceny wyrzuci w kosmos. Myślę że nie ma w tym przypadku że akurat giga dołek gospodarczy w który świat wpada dzięki lockdownom zbiega się w czasie z debiliadą co2. Na arenie polskiej też widać że różne przepisy zbiegają się w czasie, np mały zus dla działalności o niskich przychodach był opracowany na trzy lata co jest oczywiście głupotą, i te trzy lata przedawniają się w tym roku, czyli od przyszłego wszyscy płacą duży zus który pójdzie teraz rekordowo w górę. Również uważam że tu nie ma przypadku, wszystko jest obliczone pod niszczenie klasy średniej i by efekt był jak najbardziej intensywny w kluczowym momencie. Znaczy, wiadomo co to znaczy, polskie władze realizują plan zgodnie z kalendarzem.

      Pytanie czy ludzie wyjdą na ulicę, czy znów dadzą się udobruchać mydlącymi oczy hasłami jak ekologia, covid, musimy, gdy paniska żyją jak paniska w pełni hipokryzji i jeszcze mają czelność dawać sobie podwyżki.

    •  

      pokaż komentarz

      Akurat autobusy elektryczne drastycznie ten komfort podnoszą - tylko nie dla pasażerów a dla okolicznych mieszkańców którzy takiego autobusu słuchają od rana do wieczora co 15 minut

      @gatineau: Oczywiście tu masz rację, to jest dobrym pomysłem, ale jak zwykle wykorzysta się to przeciwko nam. Pojazdy elektryczne będą mieć limity, ludzie nie będą mogli wyjeżdżać z miast, taki jest tego cel.

      A teraz dzięki pierdzielnięciu opłat co2 w całej Europie, ceny prądu wyskoczą gigantycznie w górę, ergo, zieloni faszyści będą mieć argument by ograniczać swobody poruszania się, a to poruszanie się samo się ograniczy, ponieważ coraz mniej ludzi będzie na to stać. To jest akt terroryzmu. Szkoda, ekologia jest właściwym kierunkiem, ale nie w rękach psychopatów.

    •  

      pokaż komentarz

      @drth: Eko to by było gdyby te autobusy były ładowane z jakiegoś odnawialnego źródła energii albo atomu, a nie ze spalania węgla w kilkudziesięcioletniej elektrowni. W takim wypadku o żadnej ekologii nie ma mowy.

    •  

      pokaż komentarz

      to jest k$!$a priorytet. 30% mieszkań w Polsce nie ma dostępu do kanalizacji. Tu jest realna ochrona środowiska i tu można rzeczywiście wiele zrobić. Ale eko-linia autobusowa to brzmi dumnie.

      @jakub-dolega: priorytetem jest niwelowanie skutkow globalnych zmian klimatu i redukcja smogu w miastach. Szacuje sie, ze w Polsce, przez smog, moze umierac przedwczesnie nawet 90 tys ludzi rocznie. Rezygnacja z szambowozu to drugorzedna kwestia, szczegolnie ze tyczy sie to terenow wiejskich, gdzie budowa infrastruktury i jej obsluga nigdy nie bedzie oplacalna.

    •  

      pokaż komentarz

      @kkknnn: To mówisz o opłacalności czy nie w końcu? Jak to się ma do tej linii w Rzeszowie?
      Pojazdy opowiadają za mniej niż 10% smogu tak gwoli ścisłości.

    •  

      pokaż komentarz

      @jakub-dolega: Pomylilo Ci sie z emisja CO2 - w Europie samochody odpowiadaja za 12% emisji dwutlenku węgla.
      Wedlug np. tego artykulu w duzych miastach 60% smogu pochodzi z transportu.
      https://warszawa.naszemiasto.pl/samochody-generuja-ponad-60-smogu-trujacym-powietrzem/ar/c1-5089037

      Co do oplacalnosci - nie znam dokladnej sytuacji Rzeszowa, ale elektryfikacja musi sie od czegos zaczac. Z tego co czytam w komentarzach, problemem okazuje sie zbyt mala liczba przejazdow oraz tylko jedna ladowarka. To pierwsza linia i dopiero pierwszy krok w dobra strone.

    •  

      pokaż komentarz

      tylko jedna ladowarka. To pierwsza linia i dopiero pierwszy krok w dobra strone.

      @kkknnn: Jedna ładowarka i jedna linia, hmmm co może pójść nie tak.

    •  

      pokaż komentarz

      @drth: Ekologia i "eko" produkty obecnie najczęściej wyglądają tak jak poniżej. Czyli jechanie na modzie, bez realnej oceny, czy to rzeczywiście jest ekologiczne - a zazwyczaj nie dość, że nie jest, to jeszcze mocniej szkodzi.

      Widziałem raport z gospodarstwa rolniczego, które było 100% eko, podobnie jak jego produkty. Wszystko ostatecznie produkowało więcej syfu, bo na kilokalorię realnie spożytą przez konsumenta było więcej wyrzucanych produktów. Dlaczego? Bo mega krótki czas przydatności do spożycia i więcej leci po prostu w śmieci. I to ile zaoszczędzono w produkcji już na etapie dystrybucji odwracało wajchę i to ogromnie - stąd też narzuty i cena takich produktów. Chociażby sam fakt, że te produkty muszą być wielokrotnie częściej transportowane, a samochody nie są nieemisyjne. No, a analiza skończyła się na tym, nie biorąc pod uwagę dalszych procesów. Bo generowało więcej śmiecia, więcej śmieciarek, więcej kursów, więcej badziewia, bo z racji ceny mają też mniejsze opakowania w stosunku do produktów bardziej zbiorczych i tanich - kolejne śmieci i plastiki. W większości kupując produkt ze znaczkiem "eko" - bardziej szkodzisz niż pomagasz. Jak już przepłacać to nie za "wiarę", tylko że faktycznie coś pomaga. Typu lepsze mięso, jajka nie od kur które światła nie widziały. Ekologicznie gówno robisz, ale chociaż te zwierzęta mają znośniejszą egzystencję, a to akurat plusik.

      źródło: ekobako.png

    •  

      pokaż komentarz

      @Anna_ zgadzam się i jednocześnie odpowiadam na pytanie z ostatniego akapitu:
      Ludzie dadzą się udobruchać. To polityka cieplej wody w kranie. Póki będą w Polsce jakiekolwiek miejsca pracy za które da się kupić sztuczny cgleb i marnoladę z bideronki oraz gumowy ser, a w kranie będzie leciała woda to Polak każde "złe czasy" przyjmie na klate, wystarczy to tylko umiejętnie uzasadnić, a tu akurat propaganda od lat (czy ta tvpisowska czy tvnowska) robi robotę.

    •  

      pokaż komentarz

      Wykorzystuje się ekologię by wprowadzić komunizm, ot co. Gdyby władzom chodziło o dobro wspólne czyli człowieka i planety...

      @Anna_ Ja zacząłem wykorzystywać ekologię w odwrotny sposób: zmniejszać wydatki na wspomniany komunizm, nie dokładam się do ekosp#@%%%%enia, opodatkowane produkty kupuje z innych źródeł lub szukam zamienników itd. Np. przed wprowadzeniem podatku reklamowkowego kupowałem reklamówki w spozywczakach, zawsze brakowało, nawet na kocie kupy w domu do posprzątania. Odkąd wprowadzili mam swoje - kupuje za grosze - sam i chodzę do sklepu ze swoimi. Do tego na kocie kupy mam pod dostatkiem - rozmiar wygodny i dedykowany do tego. Profit? Wygodnie i najtaniej bo bez prowizji dla spozywczakow oraz oczywiście nie płacę podatku reklamowkowego xD

    •  

      pokaż komentarz

      Ekologia i "eko" produkty obecnie najczęściej wyglądają tak jak poniżej

      @onpanopticon: bo to wszystko to jest greenwashing a nie prawdziwa ekologia. Producenci wyczaili, że "eko" jest teraz w modzie więc idą w maksymalnie marketingowy sposób w ekologię, przy czym to co robią nie ma nic wspólnego z ratowaniem planety ale głupi ludzie się nabierają.

    •  

      pokaż komentarz

      @drth

      @rolnik_wykopowy

      Akurat transport elektryczny lub gazowy ma sens w mieście gdyż zmniejsza ilość zanieczyszczeń. Inna sprawa to realizacja tego.

    •  

      pokaż komentarz

      @MinisterPrawdy: ,,Wasi właściciele kupią sobie pięciolitrowe a8 i nie będą musieli stać w korkach"

      Ciekawe bo i tak bedzie stal w korku (no chyba, ze przerobi go na paralotnie) a na stacji paliw i tak wyjdzie na jaw, ze podtlenek gazotu ma zamontowany w celu oszczednosci ( ͡° ͜ʖ ͡°) Takich pseudo bogaczy nie brakuje i typowy janusz zjedzie go jak bedzie sie wybijal z korka

  •  

    pokaż komentarz

    Wybrali sobie władze to niech cierpią

  •  

    pokaż komentarz

    Wszystko w imię ideologii.

    Nie wiedziałem że jak ktoś nie chce wdychać spalin i słuchać głośnego silnika to to jest jakaś ideologia.

    Ja p?@!@%%ę, za to całe eko-gówno to płacą zwykłe szaraczki.

    XD

    @ledoux @drth: Nie bardzo rozumiem co tu do rzeczy ma "ideologia" albo "eko-gówno", po prostu puścili na jakiejś linii krótsze busy zamiast długich i tyle. Tak samo jak spalinowe, elektryczne Solarisy występują w wersji krótkiej jak i długiej przegubowej.

    to posiadają jedną wielką wadę, często nie wyjeżdżają na trasę, ponieważ…. muszą się najpierw naładować.

    Jakieś konkretne dane ile autobus spędza na ładowaniu a ile na jeździe i ja kto wygląda w porównaniu ze spalinowym? Bo żadnych konkretnych danych w tym artykule nie ma.

    W Poznaniu też jest sporo elektrycznych autobusów i wszystko "po prostu działa". Jeżdżą tak samo punktualnie jak spalinowe.

    W tej chwili najmocniejsze stacje ładowania w Polsce mają 540 kilowatów. Te stacje są wykorzystywane przez MPK w Poznaniu. W dużym uproszczeniu: aby zobrazować, co taka moc oznacza w praktyce, może przyjąć, że czas ładowania, który pozwoli przejechać 100 km, wynosi około dziesięciu minut.

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: Linia 0 jest najpopularniejszą linią autobusową w Rzeszowie, jest również najbardziej obleganą. Urzędnicy postanowili, że będzie ona linią EKO czyli będą jeździć po niej wyłącznie autobusy elektryczne. Nikt nie miałby z tym problemu gdyby nie to, że te autobusy są po prostu za małe jak na takie zapotrzebowanie. Rzeszów ma przegubowe autobusy, który by doskonale się sprawdziły na tej linii i nie skazywałyby pasażerów na jazdę w tragicznych warunkach jednak urzędnicy nie chcą się na to zgodzić ponieważ ktoś mądry sobie wymyślił, że akurat ta linia musi być EKO.

      Jest pełno linii na których takie eko autobusy mogłyby jeździć, dzięki temu tak jak mówisz mieszkańcy nie musieliby wdychać spalin i słychać głośnego silnika xD niestety stacja ładowania tych elektrycznych autubusów w Rzeszowie jest jedna ( ͡° ͜ʖ ͡°) akurat tam gdzie jeździ wyłącznie linia 0.

      Pozdrawiam

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: wszystko w artykule
      "W piątek (17 września) miałem nieprzyjemność podróży opóźnionym, zapchanym autobusem, ponieważ zanim wyjechał on trasę “Koła”, najpierw musiał się przez 16 minut ładować na dworcu PKP. Autobus, który powinien być na przystanku Rejtana Uniwersytet o godz. 13:52, pojawił się dopiero o 14:07, zabierając dwukrotnie więcej osób niż powinien, bo musiał zgarnąć pasażerów z poprzedniego kursu, ludzie upchani byli, jak w konserwie."

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: Akumulatory/baterie są bardzo ekologiczne, nie? Jak wygląda ich utylizacja kiedy się zużyją? I jak długo nadają się do jazdy?

    •  

      pokaż komentarz

      @bgrzegorz: Lepsza o tym nie wspominać. Tak samo co by bylo jakby meleksów było tyle samo co normalnych aut. :D. Co z poborem prądu co z utylizacją?

    •  

      pokaż komentarz

      @bgrzegorz niektórzy wrzucają do jeziora. I po kłopocie.

    •  

      pokaż komentarz

      @bgrzegorz: przez 7 lat użytkowania producent daje na piśmie nie więcej niż 10% utraty pojemności

      @Morf: Solaris z pantografu ładuje się znacznie szybciej niż telefon komórkowy, od 20 do 100 procent w około 30 minut, czasem szybciej, czasem wolniej zależy od tego ile razy już był ładowany z pantografu danego dnia

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: Jeszcze śmieszniej będzie jak się okaże, że prąd do tych autobusów jest dostarczany przez elektrownię węglową XDDD

    •  

      pokaż komentarz

      Akumulatory/baterie są bardzo ekologiczne, nie?

      Tak, są. Dużo bardziej ekologiczne niż spalane każdego dnia paliwo sprowadzane z drugiego końca świata i zużywany olej.

      Jak wygląda ich utylizacja kiedy się zużyją?

      @bgrzegorz: zamiast mnie pytać to sobie poczytaj https://globenergia.pl/zuzyte-baterie-autobus-elektryczny-recykling-solaris/ poddawane są recyklingowi albo używane dalej jako magazyn energii.

      I jak długo nadają się do jazdy?

      7-10 lat

      Linia 0 jest najpopularniejszą linią autobusową w Rzeszowie, jest również najbardziej obleganą. Urzędnicy postanowili, że będzie ona linią EKO czyli będą jeździć po niej wyłącznie autobusy elektryczne.

      @ledoux: Ale to nie jest problem elektryków jak się próbuje udowodnić w tym znalezisku tylko kretyńskiej decyzji urzędniczej ¯\_(ツ)_/¯

      Jeszcze śmieszniej będzie jak się okaże, że prąd do tych autobusów jest dostarczany przez elektrownię węglową XDDD

      @Anaheim: nadal jest to bardziej ekologiczne źródło energii niż spalanie paliwa sprowadzonego z Rosji w silniku autobusu, przy okazji 30% energii w Polsce nie pochodzi z węgla.

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf:
      U niektórych wybuch frustracji wiąże się automatycznie z ukierunkowaniem agresji w stronę zjawisk, których nie końca nie kumają, ale które wydają im się zagrożeniem, bo naoglądali się youtubowych imamów przestrzegających przed "obrzydliwościami zgniłego zachodu".

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: Widze, że jesteś ekopsychofanem, to już Ci tłumaczę, że to czego tak bronisz, przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego. Bo jakby zrobili tak, jak sugeruje osoba wypowiadająca się w artykule, czyli rozłożyli te kursy w jakis sensowny sposób, np. że raz jezdzi spalinowy a raz elektryczny (żeby miał się czas podładować), to tyle osób by sie na to nie wk%@?iało. A tak ludzie sie wk%@?iają i nawet jak 10 osób z JEDNEGO kursu zrezygnuje to już masz 10 aut na ulicy więcej. Pytanie ile osób z ilu kursów zrezygnuje, i ile aut więcej przez to będzie jeździć po ulicach. Ale Ty tego nie rozumiesz, bo jeste ultra pro eko i będziesz forsował na siłę ten kretyński trend, zamiast podejść do tego z głową.

      Już pomijam fakt ekologiczności baterii i wytworzenia prądu, bo po Twoich komentarzach wyżej widać, że nie da się Tobie tego wytłumaczyć.

    •  

      pokaż komentarz

      Jeszcze śmieszniej będzie jak się okaże, że prąd do tych autobusów jest dostarczany przez elektrownię węglową XDDD

      @Anaheim: 70% energii w Polsce powstaje ze spalania węgla więc tak, palimy węglem, żeby nie musieć wdychać spalin ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      nadal jest to bardziej ekologiczne źródło energii niż spalanie paliwa sprowadzonego z Rosji w silniku autobusu

      @Morf: przecież mamy energię z węgla, eko po chuju

    •  

      pokaż komentarz

      Nie wiedziałem że jak ktoś nie chce wdychać spalin i słuchać głośnego silnika to to jest jakaś ideologia.

      @Morf: Jeśli te autobusy są tak zapchane to przynajmniej część osób zdecyduje się na jazdę samochodem. Co smrodzi bardziej - jeden przegubowiec czy kilka samochodów?

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      Nie wiedziałem że jak ktoś nie chce wdychać spalin i słuchać głośnego silnika to to jest jakaś ideologia.

      @Morf: Normy spalin są obecnie "dość" (aka.bardzo) wyśrubowane, a jeśli producent czegoś nie spieprzył, i sam autobus nie ma 15 lat, to właściwie nie słychać różnicy

    •  

      pokaż komentarz

      @Morf: po co spalac olej napedowy z zagranicy skoro Diesel radzi sobie z przefiltrowanym olejem posmazeniu frytek. To jest juz bardziej ekologiczne

  •  

    pokaż komentarz

    Ale to nie jest kwestia ekologii itd. To kwestia tego, że kupili nieodpowiednie autobusy do tej trasy.
    Są też autobusy 18 metrowe, można tak ułożyć rozkład/dobrać akumulatory, żeby autobusy jeździły planowo.

    To nie kwestia użycia elektrycznych autobusów (to dobry pomysł, mniej spalin w centrum miasta - w wielu miastach sobie z tym radzą właśnie w taki sposób z sukcesami), ale niekompetencji urzędników.

  •  

    pokaż komentarz

    Na co w Rzeszowie autobusy, jak są tam trzy ulice na krzyż ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 następna