Nocna kolej to nowy trend. Ale Polska nie idzie w ślad europejskich przewoźników
W Europie coraz częściej mówi się o zastąpieniu krótkodystansowych lotów nocnymi pociągami z powodów związanych z ochroną środowiska i redukowaniem emisji. Powstają więc nowe połączenia. 300Gospodarka sprawdza, czy Polska nadąża za tym trendem (i dlaczego, niestety, nie).
300GOSPODARKA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 9
Komentarze (9)
najlepsze
trochę u nas noc za krótka, Szczecin Główny - Warszawa Centralna aktualnie to coś koło 7:30 (całe 3 bezpośrednie połączenia dziennie XD o 6, 8:00 i 11:00), samolotem 60 minut (2 połączenia dziennie, rano i wieczorem). Z czym do ludzi?
Ale może za 5 lat skończą dłubać to będzie pewnie ciut szybciej, tylko wtedy już się rozjebią miejsca gdzie się