Chciałem skorzystać z E-Toll. Straciłem godność, dane, czas i 30 zł

Chciałem skorzystać z E-Toll. Straciłem godność, dane, czas i 30 zł

Opinie o E-Toll wcale nie są przesadzone. Aplikacja jest nie tylko dramatyczna, ale niektórzy mogą polec na samej rejestracji. I jeszcze stracić pieniądze.

  •  

    pokaż komentarz

    Ta aplikacja to naprawdę dramat...
    1. w apce nie możesz wybrać auta którym jedziesz, można to zrobić tylko przez stronę zmieniając pojazd przypisany do aplikacji.
    2. jeśli dobrze rozumiem to przed wjazdem na autostradę musisz zjechać, otworzyć aplikację, zalogować się i nacisnąć start, a po zjechaniu z płatnego odcinka nacisnąć stop.
    3. tylko w sumie 2 tryby opłacania, opłacone z góry, albo przysyłają ci rachunek na koniec miesiąca, nie ma opcji by samo ściągało z karty...
    to jest dramat...
    na A1 podjeżdżasz do bramki a ta się samoczynnie otwiera na podstawie tablic, a po przejeździe pobiera pieniądze z karty

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski: nie zgodzę się
      1. po odpaleniu aplikacji i wybraniu przejazdu płatnego mamy możliwość wyboru pojazdu którym jedziemy
      2. przed wjazdem na odcinek płatny musisz odpalić apke, ale nie koniecznie tuż przed wjazdem na drogę płatną - nawet lepiej przed ruszeniem w trasę, podobnie po zjeździe - można dopiero jak się zatrzymamy. Opłata pobierana jest za odcinek płatny.
      3. na A4 Gliwice - Wrocław podobnie z bramkami - jedzie się na bramki Viatol/etol

      Jechałem w tym roku nad morze z Katowic, przy przekroczeniu 3,5t. Sprawdziło się i nie miałem problemów. Kase pobierało za odcinki płatne, a te to nie tylko autostrady, ale również ekspresówki (przekroczenie DMC 3,5t).
      Zamiast bawić się w viatola, który już wychodzi, jechałem na komórce.
      Googlemaps odpalone równolegle, do tego Yakosik i wszystko działało bez problemu.

      Jedyny bug jaki zaobserwowałem do tej pory to właśnie pobranie więcej kasy niż należne. Prawdopodobny powód to właśnie włączenie apki na wjeździe na płatny odcinek drogi - gdybym zrobił to wcześniej to opłatę naliczyłoby za przejechany odcinek a nie za cały płatny (co wbrew pozorom jest logicznym rozwiązaniem).

      Jadąc po ekspresówce, opłaty były pobierane mniej więcej na wysokości bramownic z viatola.

    •  

      pokaż komentarz

      1. po odpaleniu aplikacji i wybraniu przejazdu płatnego mamy możliwość wyboru pojazdu którym jedziemy

      @sursoft: gdzie masz wybór pojazdu? klikam przejazd na górze mam: - urządzenie wspierające przejazd nad tym smartphone potem dane numer auta, wskaźniki stanu - guzik szczegóły przejazdu - czas -stan konta
      anuluj i rozpocznij. kliknąć w pojazd się nie da, w szczegółach przejazdu da sie kliknąć w pojazd ale są tylko jego szczegóły brak wyboru.

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski a w ustawieniach konta masz dodany jeden czy dwa pojazdy?
      Zaznaczam ze nie mówię że to jest logiczne i po bożemu... mówię tylko ze jest to jakiś krok naprzód...

    •  

      pokaż komentarz

      @sursoft: na stronie e-toll mam dwa pojazdy, przy czym nie mogę, w obu aktywować telefonu jako urządzenia, pojawia się komunikat że już przypisane. ale nawet jak zmienię aktywny pojazd, to w apce nadal jest tylko ten pierwszy :/

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: ei_1632504104685.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @sursoft: jak w to wszedłeś, u mnie jest widoczny jeden pojazd

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski sprawdź czy masz to samo konto rozrachunkowe w obu samochodach. Ka przy konfiguracji podałem wszystkie dane i jest... może miałem szczescie:)

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski: dobra już wiem, u mnie apka zablokowała sie w trybie aktywnego przejazdu, dopiero jej reinstalacja dała możliwość zmiany...

    •  

      pokaż komentarz

      @juniorowski funkcjonalności są fajne... problemem są niedoróbki, czyli wczesna alfa release:)
      Fajnie byłoby gdyby działała mapa z funkcją nanoszenia trasy rejestrowanego przejazdu, w tym oznaczania odcinków płatnych.

  •  

    pokaż komentarz

    Moja przygoda z etoll skończyła się szybko, po tym jak utknęłam w bramce bo w terenówce miałam za nisko rejestrację i system nie był w stanie odczytać (╯︵╰,)

  •  

    pokaż komentarz

    Zakładanie konta to koszmar - zarezerwujcie sobie godzinę. Uruchamianie aplikacji, podawanie PINu (po co?), włączanie różnych wymaganych opcji w trakcie jazdy to totalne nieporozumienie i stwarzanie niebezpieczeństwa. eToll NIE OTWIERA BRAMEK! Po każdym przejeździe trzeba pokazywać aplikację pracownikowi! W historii przejazdów nie ma żadnej historii przejazdów. Via Toll działał świetnie, Auto Pay jeszcze lepiej...

  •  

    pokaż komentarz

    Czekam już 60 dni na rozpatrzenie dwóch reklamacji na które mieli 30 dni. Przejazd w historii zapisany ale opłata nie pobrana i problem na bramkach. Mojej winy tu nie ma. Błąd biznesowy aplikacji, maja takich dużo i nie wiedzia jak naprawić

  •  

    pokaż komentarz

    A wiecie co się stanie z waszą kasą, która wam zostanie na koncie viaToll, gdy go już wyłączą? Przeksiegują na eToll? Oczywiście, że nie. Zutylizują na jakiś fundusz drogowy. A wiecie jak ją odzyskać? Ja czekam już 2 miesiące, nadal kasy nie oddali. Każą wysyłać różne dokumenty, jak np. dowody zasilenia konta, prośby o zwrot pieniędzy, odstąpienia od umowy, zdjęcia urządzenia viaToll...