Zaskakująca przygoda z firmą Teufel...

Zaskakująca przygoda z firmą Teufel...

Streszczając szybko historię...  Kilka tygodni temu moja dziewczyna dostała na urodziny słuchawki firmy Teufel Użytkowała je sobie w pełni zadowolona do dnia 10 września gdy nieuważnie wsiadając do samochodu usiadła swoimi czterema literami na słuchawki które tam wcześniej porzuciła. No i w tym...

  •  

    pokaż komentarz

    Hmm ja się zastanawiam nad ich zestawem do kina domowego. Zrobiłeś im dobra reklamę i moze ta historia spowoduje ze ich wybiorę

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: No i właśnie taki był cel tej reklamy. Coraz więcej agencji reklamowych zauważyło jakie możliwości mają media społecznościowe i eksperymentują z tego typu akcjamu. Stosunkowo tanimi w porownaniu do bilbordow czy spotow w TV. I tu masz prtkład jak to sie robi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 Sugerujesz, że to niby ustawka?

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: mam ich głośniki do komputera (concept) - chwałę sobie
      później kupiłem słuchawki i tez zachwalam (ale noise canceling jest dziwny więc bierzcie wersje bez nc)

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny: Pewności nie będzie nigdy. Ale zastanówmy się:
      - ludzie, a szczególnie Polacy lubią się dzielić negatywnymi przeżyciami, jak często spotkałeś się z tym żeby ktoś impulsywnie wlazł w miejsce zupełnie nie do tego przeznaczone - bo jak juz chciał pochwalić to mógł na niezliczonych stronach i forach o słuchawkach/dla audiofili. Do tego jeśli już to do takich zagrań przejawiają raczej kobiety, faceci raczej nie.
      - kupujesz sobie drogie słuchawki (sorry ale 600 PLN to już nie drobniaki) a potem kompletnie ich nie szanujesz i p?%?$%%niesz gdzie bądź (już pomijam jak można nie zauważyć że dość duże słuchawki są tam gdzie chcesz usiąść - przecież się zdarza) - sorry ale ludzie tak postępują to mają po prostu tyle siana że nie będą się bawić z gwarancją tylko kupią se nowe. Sorry taka prawda - to jest cena "graniczna" - albo ciułasz na takie słuchawki i traktujesz jako swój artefakt, albo to dla ciebie grosze i masz na nie wywalone.
      - W dodatku firma wymienia mu za darmo, nawet opłacając kuriera słuchawki które uszkodzone były kompletnie z jego (no dobra, jego dziewczyny) winy. To nie był wypadek tylko bezmyślność Równie dobrze ktoś mógłby prosić firmę o wymianę samochodu bo poprzedni rozwalił po pijaku. I to nie jest jakiś laptop dla biednego dziecka którego nie stać na nowy a potrzebuje sie uczyć. To zbędny gadget kogoś kogo stać na nowy. NIE ISTENIEJE firma która mogłaby działać mając taki model biznesowy. Rozdawania drogich sprzętów które równie dobrze mogłaby sprzedać - za darmo, bo czemu nie. Splajtowałaby w ciągu roku.
      Toteż coś tu śmierdzi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: Być może te słuchawki są warte plus minus 10 zł - wtedy jak kupisz je za 600 to nie ma znaczenia, czy dostaniesz 2, czy 3 sztuki.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 ja tam z monitorem Della mialem podobnie na gwarancji. Co prawda wypalone pixele, ale obsluga podobna - ticket, zadnych dodatkowych pytan, nawet rachunku nie chcieli. Kurier z nowym na drugi dzien a potem tydzien pozniej jak sprawdzilem ze mi wszystko dziala przyslali kuriera po stary - da sie :)

    •  

      pokaż komentarz

      kupujesz sobie drogie słuchawki (sorry ale 600 PLN to już nie drobniaki) a potem kompletnie ich nie szanujesz i p#?!@$$niesz gdzie bądź

      @Gro9:

      1). No właśnie nie "kupujesz i pierdolniesz", bo to koleś kupił i podarował lasce.
      IMHO delikwentka nie wiedziała o cenie jako takiej w ogóle. Co prawda może i przesadzony cenowo prezent, ale kobiety są generalnie ignorantkami, jeśli chodzi o audio-video; słuchawki to słuchawki. A i tak ludziom najczęściej wystarcza buzzer zamontowany w telewizorze.
      2). Nie wiem jaki przedział wiekowy, ale odnoszę wrażenie, że dzisiejsza młodzież ma dość olewackie podejście do rzeczy, na które sama nie zapracowała. Przecież gdy się zepsuje, to rodzice kupią następną sztukę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9
      @hagendagen
      Wykop. To trzeba nagłośnić!

      Uwazam, że jako konsumenci powinniśmy cisnąć korporacje i decydentów aby szli w te stronę.

      Zamiast setki tysięcy na celebrytów i miliony na czas antenowy, który tylko drażni nachalnymi reklamami zaoszczędzone pieniądze można przeznaczać na obsługę klienta i takie akcje.

      W Polsce to jest jakiś dramat w porównaniu do UK. Zwłaszcza jeżeli chodzi o reklamacje. Piękny marketing, uśmiechy a co do czego to okazuje się, że jak już zapłaciłeś to już inny świat.

      Sieci komórkowe to chyba najlepszy przykład.
      Jakiś problem? A czytał Pan regulamin? WTF?
      (inna sprawa, że klienci też potrafią

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 kolego... - Mamy zwyczaj, że na urodziny składamy się stałą grupa osób i kupujemy jeden ale lepszy prezent. - Nie przesadzajmy 500zl to nie jest w dzisiejszych czasach góra siana jak za taki sprzęt. A tym bardziej w realiach "zachodnich" przy średnich zarobkach 140€ to jak 200zl dla nas Polaków. - uważam, że koszt opłacenia serwisanta, diagnozy uszkodzenia, wymiany itp byłby równy ich kosztowi produkcji tego sprzętu. Zaoszczędzili czas, może i pieniądze, a zyskali przynajmniej w moich oczach na tyle, że wrócę do tej firmy... - Powiem Tobie tak: mieszkam na granicy z Niemcami, jeśli mam okazję coś kupić głównie ze sprzętów elektro lub budowlanych to idę za miedzę i robią tak wszyscy moi znajomi którym zależy na ewentualnej, bezproblemowej gwarancji. Tam nikt nie weryfikuje przez biegłego sądowego czy ty obchodziłeś się z danym sprzętem jak z jajkiem
      - a jeśli chodzi o wiele to 30+ :)

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny: T zaiste ciekawe. Czyli mówisz że Niency i ich "gościie" to absolutnie uczciwi ludzie którzy nie wykorzystaliby tak ewidentnego sposobu na zarobienwi trochę na robieniu bliźnich w jajo. I nawet wśród Polaków mieszkających przu granicy nie znaleźli się żadni cwaniacy? Powiem ci - jestem wzruszony uczciwością Niemców, ich śniadych gości i Polaków pod niemieckim wpływrm. To doprawdy kraj idealny, bez absolutnie żadnych przestępców prawda ? Bo przecież sklepy nie mogłyby być tak łatwowierne gdyby byli tam przestępcy którzy by to wykorzystali.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 ahhhh... Chyba nie ma sensu ciągnąć tematu..

    •  

      pokaż komentarz

      @wcinaster to znaczy że jak coś rozwalisz przez nieuwagę ma ci sprzedawca lub producent dać nowy produkt bo tak ci się należy

    •  

      pokaż komentarz

      Być może te słuchawki są warte plus minus 10 zł

      @7160: czyli sytuacja loss loss, bo albo słuchawki są gównem za dychę sprzedawane z maksymalną przebitką, albo wips opa to chamska ustawka bo słuchawki są gównem i potrzebują takiej dennej reklamy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: Kolega ma ich słuchawki on-ear i mówi że dźwięk dobry ale za bardzo ściskają głowę więc nie nadaja się żeby używać ich cały dzień w biurze lub przy kompie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: To co piszesz ma dużo sensu. Co nie zmienia faktu ze niektóre firmy naprawdę tak działają. Uszkodził mi się zasilacz do laptopa Dell. Dzialal ale uszkodzony byl wtyk i obawiałem się ze zniszczę komputer. Przejrzałem sklepy - nie było opcji zakupu samego zasilacza. Napisałem maila do serwisu czy można zamówić u nich i jaki jest koszt. Zadzwonili, poprosili mnie o numer seryjny komputera, potwierdzili ze gwarancja się skończyła i zapytali o adres pod który maja wysłać nowy zasilacz. Nic nie musiałem płacić, jedyny mój „problem” to była utylizacja zepsutego zasilacza.

    •  

      pokaż komentarz

      W dodatku firma wymienia mu za darmo, nawet opłacając kuriera słuchawki które uszkodzone były kompletnie z jego (no dobra, jego dziewczyny) winy.

      @Gro9: dwie pary różnych słuchawek sklep Drop.com mi wymieniał tak za free tylko na podstawie zgłoszenia. Za free wysyłka nowych z USA bez żadnego odsyłania uszkodzonych par.

    •  

      pokaż komentarz

      @wcinaster: he pomijając wszystko firmy które sprzedają "drogo" mogą pozwolić sobie na ekstra reklame tego typu.
      Idziesz do barbera płacąc 200zł za cięcie maszynką to i wiskacza Ci poleją, ale nie wymagaj tego u fryzjera który to samo strzyżenie robi za 30zł.

      tak samo chyba robiły firmy sprzedające słuchawki warte 1zł - za np 100zł i reklamacja to od ręki wymiana bo im się nie opłacało oglądać, tylko wysyłają nowe.
      jak kolega wyżej zauważył często to akcja promocyjna ustawiona czy nie, ale licząc na echo takie jak to, patrzcie jaka pożna firma... warto kupić słuchawki za 600zł, co z tego że 80% ludzi kupuje w przedziale 30-100zł

      życie, spodziewaj się niespodzewanego

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: Ja kupiłem soundbar - gra bardzo dobrze (mi się podoba), dali chyba dwa miesiące na bezpłatny zwrot jakby mi dźwięk nie pasował.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: Problem jest taki, że w zasadzie wszystkie znaleziska, które się pojawiają na wykopie to te negatywne jak firma coś odwali. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę praktycznie każdej większej firmy z elektroniką w kraju i wyskoczy masa negatywnych doświadczeń, na tej podstawie można stwierdzić, że nigdzie nie warto kupować bo każdy cię oszuka. A jak już się pojawia pozytywne znalezisko, to sporo jest głosów, że to reklama. Ja np. sklejam modele i tam w firmach poziom obsługi klienta jest na bardzo wysokim poziomie, jak zgubisz/zniszczysz jakąś część modelu, to praktycznie zawsze wysyłają za darmo zapasowe. Więc nie wszystkie takie historie to musi być dzieło agencji PRowych.

    •  

      pokaż komentarz

      Sugerujesz, że to niby ustawka?

      @nikciemny: Trzeba mieć IQ ameby żeby myśleć inaczej.
      Raz że jest sztuczny styl pisowni. Dwa problem nie wyniknął z wady produktu lub winy firmy jak to zazwyczaj w tego typu aferach ma miejsce, lecz z nieuwagi klienta który fizycznie zniszczył produkt. Nie ma tutaj krzty negatywnego nakierunkowania na produkt.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kijann, ja z kolei z poprzednim laptopem MSI miałem podobnie. Z czasem pojawiła mi się jasna plamka na ekranie, nie wiem czy to było uszkodzenie mechaniczne czy wadliwa matryca, ale odesłanie laptopa w ramach gwarancji skończyło się wymianą matrycy, a i bonusowo wymienili mi wiatraki od chłodzenia na nowe, tak oo, sami z siebie. Dlatego właśnie niedawno kupiłem sobie nowego i też jest to MSI.

    •  

      pokaż komentarz

      @damianooo8 uwierz mi na słowo, że jest już wiele firm które dbają o klienta lub poprostu o swój dobry pijar. Styl jest taki, bo w taki luźny sposób chciałem to opisać. Myśl jak chcesz, ja napisałem już wszytko w innych odpowiedziach na komentarze

    •  

      pokaż komentarz

      sorry ale ludzie tak postępują to mają po prostu tyle siana że nie będą się bawić z gwarancją tylko kupią se nowe

      @Gro9: Lol to tak nie działa. Mam w ch!! kasy, myślisz że z tego wynika że nie wezmę jak ktoś da więcej? Kasa jest kasa. Bogaci ludzie i tak zazwyczaj mają mało gotówki, większość siana w akcjach czy innych inwestycjach. Nagły niespodziewany wydatek jest zawsze odczuwalny.

      NIE ISTENIEJE firma która mogłaby działać mając taki model biznesowy

      @Gro9: To że coś napiszesz capsem nie sprawia że jest prawdziwe. Norma w USA jest dokładnie 2-3% revenue na zwroty "na questions asked". To się po prostu opłaca, jasne teoretycznie wymiana zniszczonych słuchawek w tej konkretnej sytuacji się nie opłaca, ale jak weźmiesz pod uwagę że tylko 1 na 60-70 klientów ma taki problem więc możesz kosztem podniesienia cen o 1.5% zwiększyć zaufanie do marki i dostać reklamę poczta pantoflową - to się po prostu opłaca, 1.5% to i tak grosze w porównaniu z typowym budżetem na marketingu NG który potrafi zjeść 20% revenue

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny: Jak widać bardzo ci zależy żeby ludzie uwierzyli w prawdziwość twojej historii.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: wiesz - masz rację, że ludzie wolą wylewać negatywne emocje w socialach i internetach. Dlatego zazwyczaj jakiego produktu byś nie chciał prześwietlić, to zazwyczaj ma więcej negatywów niż pozytywów (chodzi o dłuższe recki, a nie zdawkowe kliki 5 vs 1 gwiazdka). Ja osobiście właśnie z tego powodu lubię dawać pozytywne recki. Np. ostatnio bardzo miło zaskoczyła mnie sytuacja z moją Wizard Pro. Tak miło się zaskoczyłem, że również napisałem na swoich socialach całą historię. Latarkę kupiłem za potężne wtedy dla mnie hajsy w 2016 r na http://www.hvt.com.pl/ i uderzyłem tam w sprawie ew. naprawy, bo w ostatnim roku użytkowania coś zaczęło się psuć. Okazało się, że obecnie jest już oddzielna strona latarek armyteka https://armytek.com.pl i w zasadzie po jednym mailu załatwiono odbiór zepsutej latarki. Myślałem, że może ew. wgrają jakiś update, podmienią driver, lub stukną specjalnym młotkiem do latarek. Po chyba tygodniu dostałem jednak najnowszy model latarki z wszystkimi akcesoriami o które się dopytywałem w mailu :)
      Polecam oba sklepy i latarki armyteka. Dzięki temu kilku znajomych również kupiło sobie Wizardy.
      Tylko jest problem - wciąż nie wiemy, czy nie jestem gościem z agencji reklamowej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kijann: dlatego dell jest o te 40% droższy. Mi na biznes next day wymienili płytę i dysk w kompie dwa razy

    •  

      pokaż komentarz

      @damianooo8 zależy bo jest prawdziwa. I jeśli pofatygowałem się żeby się tym podzielić to, trochę źle mi z tym, że zostałem posądzony o jakąś odpłatną reklamę. Choć jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałem o istnieniu tej firmy...

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 Śmierdzi nie śmierdzi nie wiem. I nie chcę wąchać. IMO te słuchawki są warte realnie dla producenta ćwierć ceny więc raz wymienić Panu go stać. Tak to widzę. Niech spróbuje drugi raz ¯\(ツ)

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen Mam zestaw Teufel Ultima Active Club. Z czystym sumieniem mogę polecić. Nap#?$?%$a twardo i czysto.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: Powiem Ci tak. Od Beyerdynamica dostałem dwa razy części do uszkodzonych słuchawek. Od AKG też. I od Audiotechnicy. Za darmo. Bo korzystam z ich produktów. Takie podejście do klienta - wyślijmy mu kawałek plastiku w ramach promocji, to będzie to lubił i kupi znowu nasz produkt. Serio, to takie głupie?
      Ok, słuchawki naprawiam i czasami są mi potrzebne jakieś drobiazgi, ale takie podejście firm... cenię.

      Jako, że oprócz słuchawek zajmuję się też nożami, tak zdarzało mi się zamawiać np. śrubki i klipsy do noży - zapłaciłem raz. Jakieś grosze. CRKT, Spyderco, Benchmade - zwykle dostawałem tzw. "repair kit" za darmo. Można? Można.

      ...a co się tyczy Teufla - nie wiem jak to u nich wygląda, bo z marką mam mało wspólnego. Może uszkodzone wezmą na refurb, wymienią części i sprzedadzą raz jeszcze?

    •  

      pokaż komentarz

      @mariusz2712
      Hiperbolizujesz. Chodzi mi ogilnie o poziom obsługi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: @damianooo8: To ja dam wam przykład z innej branży. Znana firma produkująca odzież i sprzęt do łażenia po górach i wspinaczki, nazwy nie podam, żeby nie było robię im PR. Gość miał ich kijki trekkingowe (4-5 razy droższe niż "normalne" kijki dobrej jakości). W czasie schodzenia stracił równowagę i upadł, kijek zblokował się między kamieniami, a on upadł na niego z impetem łamiąc go na pół. Wypadek, uszkodzenie mechaniczne, normalnie wada nie podlegającą gwarancji ani rękojmi. Mimo wszytko gość napisał do nich opisując całą sytuację. Odpisali mu, że chętnie wymienią tylko proszą o odesłanie zniszczonego kijka, w celu przeprowadzenia badań, żeby mogli poprawić konstrukcję pod kątem takich sytuacji. Taki mają model biznesowy i jakoś nie upadają.

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: Tylko nie siadaj na nim ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: No predzej ktos trzasnie komentarz na wykopie niz specjalnie bedzie rejestrowal na specjalnym forum audiofilskim, zeby zostawic 1 komentarz

      A to ze cos jest drogie nie znaczy, ze nie mozna w glupi sposob tego zniszczyc

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: Też się zastanawiałem nad ultima 40 no ale jak wiadomo człowiek myśli porównuje kef, Klipsch, Teufel, Pylon i parę innych. Mialem już nawet w koszyku te ultimy gdzie patrzę cena 100zl + więc dzwonię do nich i pytam się skąd zmiana a oni bo akurat się zmieniło....więc pytam czy nie da się czegoś zrobić bo kurde cena była niższa - nie nic nie da się zrobić. Nie to nie mimo że mam ich stare kino domowe concept m Power Edition i gra b.ladnie, czysto. mówimy o stowce + zadowolony klient, można dorzucić kabel i człowiek happy. Wybór padł na polskiego Pylona(opal 23), który bije na łeb wszystkie te produkowane w Chinach(tak wszystkie tańsze głośniki głównych producentów są produkowane w Chinach) do tego dostałem darmowe kable(sklep w Będzinie ale nie będę reklamował żeby nie było więc nazwy nie podam-maja pokój odsłuchowy). Więc reasumując może reklama może nie ale kupujcie swoje polskie jeśli się da i tak reklamuje Pylon bo mam i mam porównanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 Gro9 dokładnie proszę pana, nazywam to marketingiem socjalistycznym tworzymy problem i sami go rozwiązujemy. Cudo

    •  

      pokaż komentarz

      @ketrab86: Oczywiście że są takie akcje. Szczególnie w przypadku produktów z najwyższej półki jakościowo-cenowej. Ale ten tutaj to ewidentnie fejkowa reklama.
      A w przypadku tych kijków to wymiana jest logiczna, bo w ten sposób będą mogli udoskonalić jakość swoich kijków które opierają się na wytrzymałości.

    •  

      pokaż komentarz

      @budus2 mi kiedyś listonosz nie doniósł słuchawek i przeleciały się tam i spowrotem.. nawet nie chcieli za przesyłkę potracac, kasa na konto.. jeszcze na różnicach kursowych zarobiłem..

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny: po Twoim mejlu ogarnęli ze masz konto od lat na duuuzej Stronie Internetowej ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) i dali żeby się stało jak się stało :) masz szczescie :)

    •  

      pokaż komentarz

      Sugerujesz, że to niby ustawka?

      @nikciemny: Przecież Teufel to po niemiecku "diabeł", to logiczne się spodziewać najgorszego

    •  

      pokaż komentarz

      Sugerujesz, że to niby ustawka?

      @nikciemny: Jeśli nie jest ustawką to jest złem społecznym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Przyzwyczaja ludzi do pewnych biznesowo niekorzystnych zachowań i rozpieszczania konsumentów.

    •  

      pokaż komentarz

      @damianooo8 czy widzisz kolego od ilu lat jestem na wykopie ??? To dodaj sobie bodajże 2-3 bez rejestracji. Sprawdź ile razy coś wrzucałem. Tak, firma ta już nie będę pisał nazwy dla zasady, wybrała mnie niczym wybrańca abym zrobił im PR. Naprawdę jakie wy macie wąskie horyzontu w tej kwestii. Świat nie kończy się na Bugu i Odrze. Jeśli chodzi o reklamę to nie mam pojęcia i zdania o jakości produktów tej marki. Dziewczyna dostała je na urodziny, mój szwagier je kupił w Berlinie, a ona je popsuła, niechcący. To naprawdę śmierdzi marketingiem i spiskiem...?

    •  

      pokaż komentarz

      @Frank_Zappa no to chyba o to chodzi... Robisz wszystko żeby utrzymywać dobre imię marki. Jeśli zachwalisz samochód który kupiłeś nowy, a dokładnie serwis jego, na urodzinach szwagra, to też rodzina zjedzie Ciebie, że robisz krypto reklamę itp...

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: Kupuj! Kupisz kolejne od nich - gwarantuję!

    •  

      pokaż komentarz

      @Kijann: A ja tak miałem z monitorem AOC - padł po 2,5 roku, ale na ich stronie wyczytałem że dają na ten model 3 lata gwarancji - skontaktowałem się i dowiedziałem że nie naprawiają tylko wymieniają na nowe - odesłałem i otrzymałem nawet nowszy model, ponieważ ten nie był już produkowany. Może przydała by się jakaś strona z listą takich akcji - to by zwróciło uwagę innych firm jak załatwia się naprawy i proceder by się rozrósł?

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny:

      Sugerujesz, że to niby ustawka?

      Kiedyś po ogarnięciu jakiejś sprawy zaskakująco pozytywnie dla mnie napisałam na FB do producenta podziękowania. Odezwał się wtedy do mnie jakiś marketingowiec dał mi do wyboru kilka benefitów o wartości około 200zł w zamian za napisanie większego posta. Nie powiem co gdzie i kiedy bo ten mój marketing jeszcze da się znaleźć (⌒(oo)⌒)

    •  

      pokaż komentarz

      Powiem ci - jestem wzruszony uczciwością Niemców

      @Gro9: Mój przykład. Uszkodzony po 10 latach podgrzewacz wody niemieckiego producenta. Wyświetla się bład - wymiana filtra. Szybkie poszukiwania i modelu już dawno nie ma na rynku. Napisałem do polskiego przedstawiciela, że chcę kupić. Za 3 dni dostałem darmową przesyłkę z filterkami. Byś się spodziewał? Ta firma to Clage

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen: mam zestaw kina domowego 5.1 od Teufel od ok 10 lat. Polecam, bardzo wysoka jakość

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9 ja tam wierzę, miałem podobną sytuację... Dostałem od żony zestaw kina domowego za 3000, niestety syn grał w piłkę w domu i zestaw się rozwalił... No ale spróbowałem i wysłali mi nowy zestaw za 6000, bo akurat tamtego nie mieli na stanie¯\(ツ)/¯ żeby nie było nie jestem ich pracownikiem czy firmy reklamowej... Tylko moja żona( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) a tak poważnie może tak być, koszt takich słuchawek dla nich 10zł, więc niewiele tracą na wymianie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @nikciemny: ja miałem inna sytuację z firmą creative i X-kom. Zakupione słuchawki pękły na głowie po około 2 miesiąc. Nie mam jakiejś dużej głowy ( kask rozmiaru M). Napisałem reklamację do X-kom i oczywiście odnowa bo uszkodzenie mechaniczne. Napisałem do creative i warunkowo wymienili mi słuchawki na nowe. Nowe wytrzymały 2 dni. Myślę wada fabryczna. Napisałem do creative i już odmowa wymiany i zwrotu kasy (dobrze że były tanie). Wchodzę na stronę X-kom napisać komentarz aby ostrzec ludzi a tam już kilka podobnych o tym że pękają

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: > Pewności nie będzie nigdy. Ale zastanówmy się:
      - ludzie, a szczególnie Polacy lubią się dzielić negatywnymi przeżyciami, ...

      Sporo w tym fragmencie swojej wypowiedzi zawarłeś. Rzeczywiście, wystarczy poczytać - choćby na Wykopie - rozmowy, przeradzające się w kłótnie.
      Zawsze jednak można pozostawić szansę zwykłej statystyce, w której jest miejsce na odmienność, pomimo że mniej liczną od powszechności.

      Innymi słowy: może tak, może nie. I tym samym - fajnie chyba byłoby przyjąć że nikciemny opisał faktyczną sytuację, jaka miała miejsce. I tyle. Czy aby nie jest tak, że samemu sobie człowiek w ten sposób wyświadczy przysługę...?

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: może to akcja marketingowa, a może nie tylko u nas zaścianek, za granicą to standard takie podejście do klienta. W okolicach 2007 roku przebywałam na emigracji w UK, korzystałam z komputera stacjonarnego kumpla, pech, że ostatnia wyłączyłam monitor, który padł. Cały zestaw już był po gwarancji (1-2 mies.). Zadzwoniłam na infolinię (Dell) z pytaniem o serwis. Przysłali kuriera (bezpłatnie), który zabrał monitor i zostawił nowy, zastępczy. Znowu tel na infolinię, wyjaśnili, że sprawę uważają już za załatwioną. Kumpel początkowo wkurzony na całą sytuację, był zachwycony. Dostał nowy monitor na gwarancji i chyba nawet lepszy model (teraz już niezbyt pamiętam) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @hagendagen mam zestawik od nich i polecam. Miałem też przygodę z kurierem przy dostawie (jeden z dużych głośników uszkodzony) - serwis na medal.

    •  

      pokaż komentarz

      @Frank_Zappa sądzisz, że serwisa w Hamburgu stwierdził: " O słuchawki wykopka, jest na wykopie od 12 lat, wymieńmy mu na nowe. Na bank napisze o tym na portalu"? Chyba prędzej sam uwierzę, że pracuje w Teufel lub agencji reklamowej i właśnie baituje wykopków....

    •  

      pokaż komentarz

      @Gro9: "ciepla kaszka" #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Teufel

    źródło: ei_1632579386357.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Słuchawki są świetne, zawsze mam je założone jak gotuje dziecku kaszkę na darmowym palniku. Polecam, młodszy specjalista ds. marketingu J. Biel.

  •  

    pokaż komentarz

    Prawda jest taka że oni te połamane części rozłożą wymontują zastąpią na linii montażowej nowymi i koszt naprawy tych słuchawek będzie mniejszy niż wysyłka kurierska zwrotna a zadowolenie klienta jest nieporównywalnie cenniejsze gdyż prawdopodobieństwo że klient jeszcze coś od nich kupi proporcjonalnie wzrasta wszyscy wygrywają

  •  

    pokaż komentarz

    Od kiedy pracujesz w tej firmie?

1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 następna